ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ
ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΛΟΓΩ «ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ»
Εὐσυνείδητος φίλος εκπαιδευτικός
(γυμναστής), με βαθεια πίστη στο Θεό, που διδάσκει σε Γυμνάσιο τῆς
Πτολεμαΐδος εδώ και 17 χρόνια, χωρις κανένα πρόβλημα και καμιά αναφορά
εις βάρος του, ἀρνεῖται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά να υλοποιήσει τον
Θεσμό της «Θεματικής Εβδομάδας». Αν και δίνεται η δυνατότητα στους
εκπαιδευτικούς να επιλέξουν τα θέματα που θα παρουσιάσουν στους μαθητές ο
εν λόγω εκπαιδευτικός υποστηρίζει πως χρέος και ευθύνη όλων των
λειτουργών μέσης Εκπαίδευσης είναι η καθολική αποχή τους από την
σοδομιτική εβδομάδα.
Για
όσους δεν γνωρίζουν τι εστί «Θεματική Εβδομάδα» στα ελληνικά Γυμνάσια
θυμίζουμε τον γενικό της τίτλο «Σώμα και ταυτότητα», τους τρείς βασικούς
της άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη
του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις έμφυλες ταυτότητες καθώς και
τον πρώτο της ώριμο καρπό που είναι η «αλλαγή φύλου από τα 15».
Δυστυχώς,
οι «καλοί» μας εκπαιδευτικοί που λένε στους γονείς ότι »εμείς από τα
θέματα του τρίτου άξονα δεν θα διδάξουμε τίποτα» και »ότι τα παιδιά δεν
είναι ώριμα να ακούνε για σεξουαλικά θέματα» σιωπούν και αποσιωπούν τον
βασικό σκοπό του Θεσμού αυτού που είναι η είσοδος του μαθήματος της
«σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» στο κατακερματισμένο Ελληνικό Σχολείο. Και
ενώ σιωπούν και δεν διαμαρτύρονται στον Υπουργό για τον Θεσμό αυτό
μαθαίνουμε πως διαμαρτύρονται για την διατάραξη της Σχολική τους Μονάδας
από την στάση του εν λόγω εκπαιδευτικού που δεν σιωπά αλλά μιλάει
ανοιχτά τόσο στα παιδιά όσο και στους »εξαφανισμένους» γονείς.
Αλήθεια οι μορφωμένοι
εκπαιδευτικοί μας, οι ορθόδοξοι Χριστιανοί και Έλληνες στην καταγωγή δεν
γνωρίζουν τι σημαίνει εισαγωγή μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στο
σχολείο; Δεν γνωρίζουν ότι: «η καινοτομία αυτή, γρήγορα απογοήτευσε τους
θιασώτες της. 50 και πλέον χρόνια εφαρμογής της, είναι νομίζουμε αρκετά
για να δούμε πως εφαρμόστηκε και τι συγκεκριμένα αποτελέσματα είχε.