Τετάρτη 28 Αυγούστου 2019

π. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος : Τό ἐννοιολογικό περιεχόμενο τῶν θεολογικῶν ὄρων ''αἵρεση'' καί ''αἱρετικός''

ΤΟ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΩΝ «ΑΙΡΕΣΗ» ΚΑΙ «ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ»
Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος

Ἡ πασίγνωστη καί ἀγωνιστική «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καί Μοναχῶν» τόν περασμένο Ἰούνιο τοῦ 2019 δημοσίευσε τρία ἐξαιρετικά καί ἀποκαλυπτικά κείμενα[1], πού περιλαμβάνουν τά οἰκουμενιστικά λεχθέντα καί πραχθέντα τοῦ νέου Ἀρχιεπισκόπου Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρου, ἀπό τά ὁποῖα ἀποδεικνύεται ὅτι ὁ προρηθείς Ἱεράρχης, σύμφωνα μέ τήν «Σύναξη», εἶναι «φοβερά αἱρετίζων, βαμμένος οἰκουμενιστής, φιλοπαπικός, θαμώνας τοῦ «Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν», δηλ. αἱρέσεων, ἐφευρέτης τῆς φρικώδους αἱρέσεως ὅτι ὁ ἐκάστοτε Οἰκουμενικός Πατριάρχης εἶναι πρῶτος ἄνευ ἴσων, στρεβλώνοντας τήν Ὀρθόδοξη Τριαδολογία, Κολυμπαριστής, φιλοουνίτης, φιλομονοφυσίτης, ὑπέρμαχος τῆς Οὐκρανικῆς ψευδοαυτοκεφαλίας καί σχετίζεται μέ ἐπιφανεῖς μασόνους».

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019

Ούς ο Θεός συνέζευξε…αρχιμανδρίτης χωριζέτω!!!




    Θα’ λεγε πως ήταν μια ιδανική χριστιανική οικογένεια… Ο πατέρας στο παγκάρι του ναού, ο πεθερός νεωκόρος και η σύζυγος με το μικρό παιδάκι στο σπίτι. Η γυναίκα διαπίστωσε κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά του συζύγου. Ζήτησε άδεια από τις εισαγγελικές αρχές και ο ντεντέκτιβ ανέλαβε δράση.
   Δεν δυσκολεύτηκε πολύ. Ταραγμένη η γυναίκα βρήκε τον δικηγόρο,  υπέβαλε αίτηση διαζυγίου και επισκέφθηκαν τον δεσπότη, του παρέδωσαν όλα τα πειστήρια…Ένας αρχιμανδρίτης ήταν το τρίτο πρόσωπο που διέλυσε τον γάμο τους. Ζήτησαν να τιμωρηθεί κατά τους Ιερούς Κανόνες,  γιατί αλλιώς θα απευθύνονταν στα ΜΜΕ με αιχμές ότι ο δεσπότης τον καλύπτει… Μάλιστα έκαναν έκκληση σε εφημερίδες να μη δημοσιοποιηθεί το θέμα αναμένοντας την απόφαση του δεσπότη…
  Το κερασάκι στην τούρτα…της ανωμαλίας είναι ότι τα «ρεπά» (όπως θα’ λεγε η Σαπφώ Νοταρά), ή τις υπερωρίες, αν δεν μπορούσε να ανταποκριθεί ο σύζυγος, τον   κάλυπτε… ο πεθερός νεωκόρος…
  Οι διαπραγματεύσεις σκληρές, έπεσαν κάποιες χιλιάδες ευρώ και η σύζυγος  έπαθε… αφωνία!!! Το θέμα μεταξύ των εμπλεκομένων προσώπων φαίνεται να έληξε αφήνοντας ανεξίτηλα τραύματα.
   Το θέμα όμως για την Εκκλησία;
   Ας δούμε λίγο και τον Αρχιμανδρίτη.
   Διορίστηκε στον Άγιο Δημήτριο της Λάρισας  και πήγε στην Εκκλησιαστική Σχολή της Θεσσαλονίκης, καθηγητής της οποίας είναι και ο σημερινός διευθυντής του ιδιαιτέρου γραφείου του Δεσπότη, κος Σωτήριος Μπαλατσούκας.
  Πρό δεκαετίας περίπου υπήρξε σκάνδαλο στη σχολή με κάποιους μαθητές ιερωμένους που τους έπιασαν να φορούν γυναικεία ρούχα, και να σερφάρουν σε ιστοσελίδες πορνογραφικού περιεχομένου. Η σχολή κλονίσθηκε, τους απέβαλε και γύρισαν στις μητροπόλεις των. Μεταξύ των «ατακτούληδων» ήταν και  ο αρχιμανδρίτης μας και ενώ όλοι οι άλλοι εμπλεκόμενοι καθαιρέθηκαν από τους δεσποτάδες τους, ο δικός μας, επειδή ετύγχανε της υψηλής προστασίας του περιβάλλοντος του δεσπότου και κατείχε εξέχουσα θέση στο λόμπι των Φ…ούστηδων (επειδή φορούσαν…φούστες), «τιμωρήθηκε» με μετάθεση για λίγους μήνες στην κωμόπολη των Γόννων. Το κύκλωμα προστάτης του, τον επιβράβευσε επαναφέροντάς τον   σε μεγάλο ναό της πόλης μέχρι την καταγγελία… όπου και συνέχισε να αλιεύει νεαρούς πελάτες σε καφετέριες, γνωστός στον κόσμο και σημειωμένος. Πολλοί άλλαζαν ενορία, γιατί δεν άντεχαν να τον βλέπουν προ του θυσιαστηρίου.

Ο «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ» ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ» ΣΟΔΟΜΙΣΜΟ

ΤΟΝ «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ» ΣΟΔΟΜΙΣΜΟ


Ο «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ» ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ 
Του Παναγιώτη Νούνη
(Οι υπογραμμίσεις με την μεγαλογράμματη γραφή έγιναν σκόπιμα, υπό τού γράφοντος)
Αντιγράφω έκπληκτος από το αγγλικό κείμενο-ανακοινωθέν (με μετάφραση, εντός εισαγωγικών στα ελληνικά, από το Google με λεξιλογικές διορθώσεις δικές μας) τα αμέσως επόμενα εμετικά γραφθέντα που θα ενθουσιάσουν ιδιαίτερα τους ανά την οικουμένη ομοφυλόφιλους και λεσβίες, είτε αθέους είτε και θρησκευόμενους:
«Μια διεθνής ομάδα «μελετητών, ΠΟΙΜΕΝΩΝ, κλινικών και άλλων εμπειρογνωμόνων» συγκεντρώθηκαν στην Οξφόρδη 
από τις 16 έως τις 19 Αυγούστου για να συζητήσουν τις ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ σχετικά με τα σύγχρονα ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΛΟΥ, φύλου και σεξουαλικότητας ΣΕ ΣΧΕΣΗ με την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

Κυριακή 25 Αυγούστου 2019

ΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑΣ!

Αντί να παρακαλούν στα γόνατα, οι αμετανόητοι σχισματικοί της Ουκρανίας κοινωνούν με άλλους σχισματικούς και ο Ναυπάκτου Ιερόθεος τρέχει να τους «οικονομήσει».







ΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ

ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑΣ!
Όταν το 1992 ο Φιλάρετος καθαιρέθηκε από την Μόσχα και η προσφυγή του στην Κωνσταντινούπολη απορρίφθηκε, διέπραξε επί σειρά ετών σοβαρότατα εκκλησιαστικά εγκλήματα τα οποία κατέστησαν την καταδικαστική απόφαση της Μόσχας «πλέον ἀνέκκλητη σύμφωνα μὲ τοὺς κανόνες 4ο Ἀντιοχείας, 22ο Ἀποστολικό, 37ο Καρθαγένης»[1) και το Πατριαρχείο Μόσχας το 1997 προχώρησε σε αφορισμό και αναθεματισμό του αμετανόητου Φιλάρετου. Όλες οι αποφάσεις του Πατριαρχείου Μόσχας έγιναν τότε αποδεκτές από όλες τις υπόλοιπες Τοπικές Εκκλησίες, συμπεριλαμβανομένου του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, έως το 2018 όπου το τελευταίο, με προτροπή των Αμερικανών, «αποκατέστησε» τον Φιλάρετο.

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΛΗΝΙΑΖΟΜΕΝΟΥ ΝΕΟΥ

ΚΥΡΙΑΚΗ Ι΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ (:Ματθ. 17, 14-23)

    «Καὶ ἐλθόντων αὐτῶν πρὸς τὸν ὄχλον προσῆλθεν αὐτῷ ἄνθρωπος γονυπετῶν αὐτὸν καὶ λέγων· Κύριε, ἐλέησόν μου τὸν υἱόν, ὅτι σεληνιάζεται καὶ κακῶς πάσχει· πολλάκις γὰρ πίπτει εἰς τὸ πῦρ καὶ πολλάκις εἰς τὸ ὕδωρ. καὶ προσήνεγκα αὐτὸν τοῖς μαθηταῖς σου, καὶ οὐκ ἠδυνήθησαν αὐτὸν θεραπεῦσαι 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

ΚΥΡΙΑΚΗ Ι΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Α΄ Κορ. 4,9-16]
    Είδες πώς φανερώνει συγχρόνως και τη σοβαρότητα και την πατρική φροντίδα του και τον φιλόσοφο νου του; Είδες πώς αφαιρεί την αλαζονεία; «δοκῶ γάρ ὅτι ὁ Θεὸς ἡμᾶς τοὺς ἀποστόλους ἐσχάτους ἀπέδειξεν, ὡς ἐπιθανατίους, ὅτι θέατρον ἐγενήθημεν τῷ κόσμῳ, καὶ ἀγγέλοις καὶ ἀνθρώποις (:κάθε άλλο όμως παρά βασιλεία απολαμβάνουμε εμείς οι απόστολοι· διότι νομίζω ότι ο Θεός εμάς τους απόστολους μας παρουσίασε δημόσια και στα μάτια όλων ως τελευταίους, ως καταδίκους που πρόκειται να θανατωθούν· διότι γίναμε θέαμα σε όλο τον κόσμο, και στους αγγέλους και στους ανθρώπους. Και από τη μια μας θαυμάζουν οι ενάρετοι άνθρωποι ενώ, από την άλλη, μας περιφρονούν και μας χλευάζουν οι άλλοι)» [Α΄Κορ.4,9], δείχνει πάλι πολλή έμφαση και βαρύτητα με το να πει «ἡμᾶς».

Σάββατο 24 Αυγούστου 2019

π.Θεόδωρος Ζήσης, Οι δύο απολογίες του Αγ. Ιουστίνου του Φιλοσόφου (Α΄) [ΒΙΝΤΕΟ 2019]


Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Προβληματική μετάφραση Ευαγγελικού κειμένου από τους τέσσερις καθηγητές


Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΝΘΙΜΟΣ  ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ
Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης,Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.
Ματθ. 6, 32: «Πάντα γὰρ ταῦτα τὰ ἔθνη ἐπιζητεῖ»
1. Ἡ μετάφραση ἐπιτρέπεται ὑπὸ ὅρους
Εἶναι γνωστὸν ὅτι ὁ Προτεσταντισμὸς ἀπὸ τὴν ἐποχὴ ποὺ ἐμφανίσθηκε τὸν 16ο αἰώνα, γιὰ νὰ θεραπεύσει τὶς ἀκρότητες καὶ παρεκκλίσεις τοῦ Παπισμοῦ, περιέπεσε σὲ χειρότερες ἀκρότητες καὶ πλάνες μὲ τὴν ὁλοκληρωτικὴ ἄρνηση τῆς Πατερικῆς Παραδόσεως καὶ τὴν μονομερῆ ἔξαρση τῆς Βίβλου ὡς μοναδικῆς πηγῆς τῆς ἐκκλησιαστικῆς διδασκαλίας καὶ ζωῆς. Πιστεύοντας ὅτι ὅλα τὰ κακὰ ὀφείλονται στὴν ἄγνοια τῆς Βίβλου ἐπιδόθηκαν σὲ ἐντατικὴ προσπάθεια νὰ τὴν διαδώσουν σὲ ὅλους τοὺς λαοὺς μὲ τὴν ἵδρυση βιβλικῶν ἑταιρειῶν καὶ ἱεραποστολῶν, μὲ τὴν καλλιέργεια καὶ ἀνάπτυξη τῶν βιβλικῶν σπουδῶν καὶ τὴν μετάφραση τῆς Βίβλου σὲ πλῆθος γλωσσῶν καὶ διαλέκτων.
Καὶ μολονότι δὲν μπορεῖ κανεὶς νὰ ἀγνοήσει ὅτι τὸ Εὐαγγέλιο μὲ τὴν διάδοση καὶ τὶς μεταφράσεις ἔγινε γνωστὸ σὲ πολλοὺς λαούς, ἐπίσης δὲν μπορεῖ νὰ ἀμφισβητήσει ὅτι μαζὶ μὲ τὸ πλῆθος τῶν μεταφράσεων συνεισῆλθε καὶ πλῆθος παρανοήσεων καὶ ἑρμηνευτικῶν ἀτοπημάτων, διότι οἱ μεταφραστὲς ἐμπιστευόμενοι τὴν σοφία τους ἤ παρακινούμενοι ἀπὸ ὁμολογιακὲς δογματικὲς σκοπιμότητες παρερμήνευαν τὰ βιβλικὰ κείμενα καὶ ἐπρόδιδαν πολλὲς φορὲς τὸ νόημά τους, γιὰ νὰ ἐξυπηρετήσουν προσηλυτιστικοὺς σκοπούς.

Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ ΩΣ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑΣ – ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ



Περίοδος Δ΄ – Ἔτος ΛΣΤ΄
Φλώρινα – ἀριθμ. φύλλου 2217

Τοῦ ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ
Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου

Ο αγιος Κοσμας ως ιεροκηρυκας

.

Χαίρει καὶ ἀγάλλεται, ἀγαπητοί μου, σήμερα – ἑορτὴ τοῦ ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ ἡ ἁγία μας Ἐκκλησία, γιατὶ αὐτὴ ἀνέδειξε τέτοιον ἥρωα καὶ γίγαντα τῆς πίστεως.
Δὲν εἶνε δυνατὸν ἐδῶ νὰ ἐξιστορήσουμε ὅλους τοὺς ἄθλους του, τὰ ἡρωικὰ κατορθώ­ματα, τὸ μαρτυρικὸ θάνατο, τὶς προφητεῖες καὶ τὰ θαύματά του. Λέω μόνο, ὅτι ὁ ἐθνομάρ­τυς καὶ ἱερομάρτυς αὐτὸς ἔζησε μέσα στὰ σκοτεινὰ χρόνια τῆς τουρκοκρατίας.

ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟ “ Ο ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ “ TOY ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ σελ.317-329


Επιστολή 1η
Προς τον αδελφόν του
Ιερομονάχον Χρύσανθον,
Σχολάρχην Νάξου
ΑΓ. ΚΟΣΜΑΣ ΙΣΤΠανοσολογιώτατε αγαπητέ μοι αδελφέ κυρ Χρύσανθε, ασπαζόμενος προσκυνώ σε και παρακαλώ των Άγιον Θεόν δια την ψυχικήν σου και σωματικήν υγείαν.
Χάριτι θεία, αδελφέ υγιαίνω οπωσούν, ψυχικά δε Κύριος οίδε. Τα κατ’ εμέ δε και περί εμέ φαίνονται πολλά και απίστευτα εις τους πολλούς και μήτε εγώ δύναμαι να τα καταλάβω. Τόσον δε μόνον λέγω σοι, δια να δοξάσης τον Κύριον και να χαρής, ότι γίνεται αρκετή μετάνοια εις τους αδελφούς. Έως τριάκοντα επαρχίας περιήλθον, δέκα σχολεία Ελληνικά εποίησα, διακόσια δια κοινά γράμματα, του Κυρίου συνεργούντος και τον λόγον μου βεβαιούντος δια τινών επακολουθησάντων σημείων. Πλην δόξα τω λέγοντι, η γαρ δύναμίς μου εν ασθενεία τελειούται. Περιέχομαι δε κατά το παρόν την Παραμυθίαν και Μαργαρίτην, ελπίζω δε εις ολίγον καιρόν να σας απολαύσω, αν ο Θεός θέλη. Περιήλθον δε και την πατρίδα και πάντες οι συγγενείς σε προσκυνούσι και οι φίλοι.

OI ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ TOY AΓIOY KOΣMA TOY AITΩΛΟΥ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ


__________________________________________________

1) «Αυτό μία μέρα θα γίνη Ρωμαίικο και καλότυχος όποιος ζήση σε εκείνο το βασίλειο» (Συνήθιζε να λέγη εις διάφορα μέρη της υποδούλου Ελλάδος, τα οποία μετά ταύτα απηλευθερώθησαν).

2) «Ω ευλογημένο βουνό, πόσες ψυχές γυναικόπαιδα θα σώσης όταν έλθουν τα χαλεπά χρόνια!» (Είπε την προφητείαν αυτήν εν Σιατίστη και αλλαχού αντικρύζων τα βουνά, τα οποία κατά τους χρόνους της Ελληνικής Επαναστάσεως έγιναν κρησφύγετα των γυναικοπαίδων).

3) «Καλότυχοι σεις, οι οποίοι ευρέθητε εδώ πάνω εις τα ψηλά βουνά, διότι αυτά θα σας φυλάξουν από πολλά δεινά. Θα ακούτε και δεν θα βλέπετε τον κίνδυνο. Τρεις ώρες ή τρεις μέρες θα υποφέρετε» (Ελέχθη εις την περιφέρειαν Σιατίστσης)

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019

Ο μασονικός μύθος του Δαρβινισμού

Διόδωρος Ράμμος, Ιστορικός – Αρχαιολόγος


Πρόλογος

Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την Επιστήμη και τους επιστήμονες στην Ευρώπη, είναι θρησκευτικός. Η Επιστήμη, ιδίως οι θετικές επιστήμες, μετατράπηκε σε θρησκεία, η Γνώση αντιμετωπίζεται σαν θεά. Τα Πανεπιστήμια είναι οι ναοί της θεάς Γνώσης και οι καθηγητές των Πανεπιστημίων είναι οι ιερείς της θεότητας.


Η σύγχρονη ευρωπαϊκή Επιστήμη ξεπέρασε σε αλαζονεία και αυταρχικότητα ακόμη και τον Πάπα. Το αλάθητο, από την εποχή του Γαλλικού Διαφωτισμού, πέρασε στον χώρο των επιστημόνων. Ωστόσο, ελάχιστοι γνωρίζουν ότι δεν έχει κοπεί ακόμη ο ομφάλιος λώρος, που συνδέει την Επιστήμη με τον αποκρυφισμό, τα Πανεπιστήμια με τον Σιωνισμό και τις μασονικές στοές.
Ουσιαστικά, η ευρωπαϊκή Επιστήμη είναι η συνέχεια του αρχαίου εβραϊκού Γνωστικισμού, που υπόσχεται να κάνει τον άνθρωπο θεό χωρίς τον Θεό, μέσω της Γνώσης. Μέσα από αυτήν την ένοχη σχέση επιστήμης και αποκρυφισμού γεννήθηκε και η περίφημη θεωρία της εξέλιξης, ο δαρβινισμός.

Υπονομεύει καίρια την οικογένεια (τον γάμο) και καταργεί την Ευαγγελική ηθική!-Ἰδοὺ διατὶ προωθεῖται πυρετωδῶς ὁ σοδομισμός!






















ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ἀπόσπασμα ἀπὸ ἐνδιαφέρουσα μελέτη, ἡ ὁποία δίνει ἀπάντηση γιὰ τὴν ἁλματώδη προώθηση τῆς ὁμοφυλοφιλίας παγκοσμίως:

«Τί ἔχει νὰ κερδίσει ἡ ἐλὶτ τῆς Νέας Παγκόσμιας Τάξης (ΝΤΠ) μὲ τὴν προώθηση τοῦ “ὁμοφυλοφιλικοῦ προϊόντος”; Ὑπάρχουν πάντα δύο φυσικοὶ ἐχθροὶ τοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ κάθε εἴδους: ἡοἰκογένεια καὶ ἡ θρησκεία. Ἡ προώθηση τῆς ὁμοφυλοφιλίας καὶ ἄλλων μορφῶν ἀποκλίνουσας σεξουαλικῆς συμπεριφορᾶς, ὅπως ἔχουμε δεῖ ἀπὸ τὴν τρέχουσα διαμάχη γιὰ τὸν “γάμο ὁμοφυλοφίλων”, ἔχει σχεδιαστεῖ γιὰ νὰ ὑπονομεύσει τόσο τὸν γάμο καὶ τὴν οἰκογένεια ὅσο τοὺς φυσικοὺς νόμους καὶ τὴν παραδοσιακὴ ἠθική.

Τι σημαίνει η φράση «Απόδοση της εορτής»;


Τι σημαίνει η φράση «Απόδοση της εορτής»;
Του Γεώργιου Μανώλη, Θεολόγου
Κάθε εορτή στον εορτολογικό κύκλο της Εκκλησίας ενός προσώπου ή ενός γεγονότος έχει τρία στάδια, τα προεόρτια, την κυρίως εορτή και τα μεθεόρτια (δηλαδή τον απόηχό της).
«Απόδοσις» στην εκκλησιαστική γλώσσα σημαίνει την μετά πάροδο οκτώ συνήθως ημερών επανάληψη της εορτής ώστε με αυτόν τον τρόπο η διάρκειά της εορτής παρατείνεται μεθεορτίως μέχρις την ημέρα της αποδόσεως. Αυτό σημαίνει ότι ο εορτασμός δεν είναι στιγμιαίος.

π. Άγγελος Αγγελακόπουλος, Οι Ιεροί Κανόνες απαγορεύουν τους μικτούς γάμους. Η οικονομία έγινε παρανομία

Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος

20-08-2019
1. Τί εἶναι οἱ μικτοί γάμοι
Μικτοί γάμοι καλοῦνται ἐκεῖνοι, πού τελοῦνται ἀνάμεσα σέ Ὀρθοδόξους καί αἱρετικούς (δηλ. Παπικούς, Προτεστάντες, Διαμαρτυρομένους, Λουθηρανούς, Καλβινιστές, Ἀγγλικανούς, Μεθοδιστές, Βαπτιστές, Εὐαγγελιστές, Πρεσβυτεριανούς, Μονοφυσίτες – Ἀντιχαλκηδονίους, Αἰθίοπες, Ἀρμενίους, Ἰακωβῖτες, Κόπτες κ.ἄ.) ἤ ἀλλοθρήσκους (δηλ. Μωαμεθανούς, Ἰουδαίους, Βουδιστές κ.ἄ.) ἤ ἀπίστους (ἀποκρυφιστές, νεοεποχίτες, μασόνους κ.ἄ.). Οἱ μικτοί γάμοι εἶναι ἕνα ἀπό τά μέσα, μέ τά ὁποῖα προσπαθεῖ ἡ ἀντίχριστη λεγομένη «Νέα Ἐποχή», ἡ «Νέα Τάξη Πραγμάτων» καί ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ νά νοθεύσει καί νά ἀλλοιώσει τήν πίστη τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν. Μέ τούς μικτούς γάμους προωθεῖται καί ἐφαρμόζεται ὁ λαϊκός Οἰκουμενισμός. Ἡ τέλεση μικτῶν γάμων σημαίνει ἀναγνώριση τοῦ ἐγκύρου καί ὑποστατοῦ τοῦ βαπτίσματος καί τῶν ἄλλων μυστηρίων τοῦ αἱρετικοῦ καί κατ’ἐπέκτασιν ἀναγνώριση ἀποστολικῆς διαδοχῆς, ἱερωσύνης, Χάριτος καί μυστηρίων στήν αἵρεση. Στούς αἱρετικούς, ὅμως, δέν ὑφίστανται τά ἀνωτέρω, καί ἄρα εἶναι ἀβάπτιστοι.

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2019

Πάτερ Ιερώνυμε Νικολόπουλε, νέε μητροπολίτη Λάρισας


Πάτερ Ιερώνυμε Νικολόπουλε, νέε μητροπολίτη Λάρισας, οταν ενθρονιστηκε στην Κωνσταντινουπολι ο Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, η πρωτη του δουλεια ηταν να ...καθαριση την Κοπρο του Αυγειου!!!! του πατριαρχειου Κωνσταντινουπολεως.
Εσεις τι πραττετε;
Τον μιμεισθε;
Θα τον μιμηθειτε;
Οι πρωτες ενδειξεις δειχνουν αδιαφορια .... και οχι μονο!!!
Οταν φτασατε στη Λαρισα, τον πρωτο κληρικο που ...τιμησατε ηταν εκεινος που εν ωρα λατρειας διαγκωνισε και ποδοκλωτσησε μπροστα στην Αγια Τραπεζα τον Αγιο Μητροπολιτη Λαρισας πατερα ΘΕΟΛΟΓΟ.
Δεν το γνωριζατε;
'Η θελατε να υπονοησετε κατι και να στειλετε καποιες προτιμησεις σας, σε ....διαφορους αποδεκτες;
Tα ερωτηματα προκυπτουν απο μονα τους.
Το αυριο θα δειξη.
Και ολοι περιμενουμε.
Και σαν πρωτη δημοσια αναφορα μας σε σας, τον ...ταπεινο ...πεζοπορο επισκοπο των οδων της Λαρισας, μετα απο καιρο, ρωταμε:
Τι γινεται στον Πυργετο, πατερα Ιερωνυμε;
Οι Λαρισαιοι περιμενουν.
Και εμεις περιμενουμε.....

Ανώνυμος20 Αυγούστου 2019 - 12:35 π.μ.

  1. Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ανδρώα και γυναικεία μοναστήρια...μήπως ήρθε ο καιρός να δούμε και μονές ΛΟΑΤ;;;!
    "ΛΟΑΤ (αγγλικά: LGBT) είναι ένα αρκτικόλεξο που προέρχεται από τις λέξεις Λεσβία, Ομοφυλόφιλος, Αμφιφυλόφιλος και Τρανς," Βικιπαιδεια

Ο αφανισμός των Χριστιανών στη Μέση Ανατολή- Η κραυγή αγωνίας: «Δείτε μας έστω ως απειλούμενα είδη»


Ο αφανισμός των Χριστιανών στη Μέση Ανατολή- Η κραυγή αγωνίας: «Δείτε μας έστω ως απειλούμενα είδη»
«Δεν πιστεύω σε αυτές τις δύο λέξεις «ανθρώπινα δικαιώματα» , δεν υπάρχουν ανθρώπινα δικαιώματα εδώ. Στις χώρες της Δύσης υπάρχουν δικαιώματα για τα ζώα, στην Αυστραλία φροντίζουν τα βατράχια …
Κοιτάξτε μας ως βατράχους, θα το δεχτούμε. Απλώς προστατεύστε μας ώστε να μείνουμε στην Γη μας» αυτά είναι τα δραματικά λόγια, η κραυγή αγωνίας ενός Ορθόδοξου Ιερέα στην Μοσούλη περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατεί για τους Χριστιανούς στην Μέση Ανατολή.
«Η απειλή για αφανισμό των πάντα προκαλεί περισσότερη συγκίνηση» από τις απειλές για την εξαφάνιση των χριστιανών στη Μέση Ανατολή σχολίασε χαρακτηριστικά ο Γαλλολιβανέζος συγγραφέα Amin Maalouf στην γαλλική εφημερίδα Le Temps.

Πρωτοπρ. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος,Απλές ερωτήσεις κατανόησης κειμένου (Α΄) - Κείμενο Β΄


Πρωτοπρεσβύτερος Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος,Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν
Πάτρα 19.8.19

ΑΠΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Α΄

ΑΣΚΗΣΗ Α΄


Ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης Βαρθολομαῖος στὴν ἐπίσημη ἐπίσκεψή του στὸ Κίεβο στὶς 26 Ἰουλίου 2008 γιὰ τὸν ἑορτασμὸ τῶν 1020 χρόνων ἀπὸ τοῦ βαπτίσματος τῶν Ρῶς, ἀπευθυνόμενος πρὸς τὸν Οὐκρανικὸ λαὸ εἶπε μεταξὺ ἄλλων: «Ἡ ἐπί προφανεῖ θυσίᾳ τῶν ἰδίων δικαιωμάτων ὀφειλετική διακονία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ Ἐκκλησίᾳ ἔχει τήν περισσοτέραν ἔκφρασιν εἰς τήν ὅλην ἐξέλιξιν τῆς σχέσεως αὐτοῦ πρός τήν ἐκλεκτήν μεταξύ τῶν θυγατέρων Ἐκκλησιῶν, τήνἘκκλησίαν τῆς Οὐκρανίας, ἡ ὁποία ὑπήγετο ὑπό τήν κανονικήν δικαιοδοσίαν του ἐπί ἑπτά συναπτούς αἰῶνας, ἤτοι ἀπό τοῦ Βαπτίσματος τῆς μεγάλης ἡγεμονίας τοῦ Κιέβου (988-1687), μέχρι τῆς προσαρτήσεως αὐτῆς ὑπό τοῦ Μ. Πέτρου εἰς τό ρωσικόν κράτος. Πράγματι, ἡ Μήτηρ Ἐκκλησία προσέφερε προθύμως ἐπί ἑπτά αἰῶνας καί ἐκ τοῦ ὑστερήματος αὐτῆς,… Οὕτως, ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης Διονύσιος Δ', μετὰ τὴν προσάρτησιν τῆς Οὐκρανίας εἰς τὴν Ρωσίαν καὶ ὑπὸ τὴν πίεσιν τοῦ Μ. Πέτρου, ἔκρινεν ἀναγκαίαν, ὑπὸ τὰς περιστάσεις ἐκείνας, καὶ τὴν ἐκκλησιαστικὴν ὑπαγωγὴν αὐτῆς εἰς τὸ Πατριαρχεῖον Μόσχας (1687), παρὰ τὴν ὁμόφωνον καὶ σθεναράν ἀντίθεσιν τῆς Ἱεραρχίας τῆς Οὐκρανίας διὰ τὴν ἀπόφασιν ταύτην, καὶ ἐπὶ προφανεῖ ζημίᾳ τῶν κανονικῶν δικαίων τῆς Μητρὸς Ἐκκλησίας, ἳνα μὴ αἱ δοκιμασίαι τοῦ εὐσεβοῦς οὐκρανικοῦ λαοῦ καταστοῦν ἐπαχθέστεραι ὑπὸ τὴν ὀρθόδοξον πολιτικὴν ἡγεσίαν»[1].

Ἂς τολμήσουμε, λοιπόν, νὰ ἀπαντήσουμε στὰ ἁπλὰ ἐρωτήματα μὲ βάση τίς ἀνωτέρω σκέψεις τοῦ Πατριάρχου καὶ ὄχι τί θὰ θέλαμε νὰ λέει:

1821 - 2021, μία ξεφτίλα δρόμος - Δεν μας τα λέτε καλά κύριε Γεραπετρίτη και κύριοι της κυβέρνησης, πάρτε το αλλιώς!!!


Αποτέλεσμα εικόνας για 1821 2021
Του Σάββα Καλεντερίδη
Αυτή η χώρα είναι δύσκολο να απαλλαγεί από τις ιδεοληψίες ατόμων που πιστεύουν σε νεκρές ιδεολογίες, αφού προηγουμένως πίστεψαν σε πρόσωπα που έχουν καταδικαστεί στην κοινή γνώμη ακόμα και της ίδιας της πατρίδας τους, όπως είναι ο Τσαουσέσκου και ο Εμβέρ Χότζα.
Και όσο συμβαίνει αυτό, όσο τα ορφανά του Στάλιν συνεχίζουν να καθορίζουν το μέλλον αυτού του τόπου, τόσο η χώρα θα διολισθαίνει στην πλήρη απαξίωση και στην καταστροφή.

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2019

Η μίτρα του Θεολόγου…



   Το εν εξορία μνημόσυνο του Θεολόγου τελικά, αποκάλυψε πολλά. Δεν μπορώ να μην ασχοληθώ με την μίτρα του μακαριστού, που με προθυμία προσφέρθηκε να φέρει στο τραπέζι με τα κόλλυβα, ο πιο στενός του «συνεργάτης» (!!!).  
  Μια μίτρα που δωρίθηκε στον Θεολόγο από αδελφό μας, αφού η παλιά είχε αλλοιωθεί από την πολυκαιρία. Με την ευκαιρία βγήκε  από το λαγούμι του, όπως και οι άλλοι της «σπείρας», που δεν παραβρέθηκαν σε κανένα μνημόσυνό του σ’ αυτή την εικοσαετία, αλλά ούτε προσκύνησαν τον τάφο του… Είναι  η ομάδα - συμβουλάτορες(;) του Θεολόγου, που τον ξέχασαν με τον θάνατό του, και ίσως και λίγο πιο πριν!!!
  Άνθρωποι, που τόσα χρόνια ήταν δίπλα σ’ έναν άγιο δεν πήραν τίποτα, δεν αισθάνθηκαν την αγιότητα, είχαν κλειστά τα μάτια των ψυχών τους, σαν τους περιπατητές στους Εμμαούς, αφού δεν είχαν «καρδία καιομένη»….
   Ο κύριος είπε: «εἰ ἐμέ ἐδίωξαν καί ἡμᾶς διώξουσι».Τον Θεολόγο  και τον μακ. Αθανάσιο τους εδίωξαν, εκείνον, όμως, όχι μόνο δεν εδίωξαν, αλλά τον είχαν ως «βασιλέα τιμώμενο»… Τους έπεισε ότι «οὐκ οἶδε τους ἀνθρώπους», τους αρνήθηκε μεθ’ όρκου, σαν τον Πέτρο!!!!
  Ο ταλαίπωρος «συνεργάτης» έδωσε στην τοπική εφημερίδα (Ελευθερία 29-7-19) και μάλιστα πρωτοσέλιδο: «Επήλθε εκκλησιαστική ειρήνη στη Λάρισα…»,  αφού τον δέχθηκαν να παραστεί στο μνημόσυνο του Θεολόγου!!!
   Και ερχόμαστε στο ψητό. Πώς βρέθηκε η μίτρα (και άλλα) στα χέρια του «συνεργάτη» και γιατί τα έκρυβε τόσα χρόνια;

Κυριακή 18 Αυγούστου 2019

«Η πατρίς αξιοί από υμάς, όχι απλώς να αποθάνητε υπέρ αυτής. Αυτό θα ήτον το ολιγώτερον. Αξιοί να νικήσητε»!

 ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ολα καλα και ωραια τα θεωρητικα σου κε Παπαθεμελη, αλλα οταν ηρθε η ωρα και για σενα προσωπικα να πης το ΟΧΙ στην διαφθορα σαν υπουργος δημοσιας Ταξεως του αθλιου ΠΑΣΟΚ, ειπες ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΤΩΝ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ. Οταν ενας ολοκληρος λαος, ο Λαρισαϊκος λαος αγωνιζονταν για την αποκαταστασι της Κανονικης Ταξεως και την νομιμη και Κανονικη ανοδο στον επισκοπικο θρονο του αγιου και Μαρτυρικου μητροπολιτου ΘΕΟΛΟΓΟΥ, δηλαδη για τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥΣ, αλλα και τα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, εσυ εστειλες τα αγριωπα ΜΑΤ και τσακισες στο ξυλο τους χριστιανους που τον υπερασπιστηκαν και εχυσες ποταμηδον αιμα χριστιανικο στους δρομους της Λαρισαϊκης πολεως. Και βεβαια υπεστης καποιαν προσωπικην ταλαιπωριαν και εκλαψες με μαυρο δακρυ, αλλα ακομα απομενει πολυ μεγαλη οφειλη απο μερους σου, την οποιαν θα σου ζητηση οψεποτε ο Δικαιοκριτης Κυριος. Καλα τα λογια σου τα μεγαλα, αλλα δεν εχουν πλεον για σενα και για μας, κανενα αντικρυσμα. Αποτελουν ...επεα πτεροεντα και
μονον.....και λογια ενος ......φαφλατα!!!!!

«Αν δεν αγωνισθούμε για τα δικαιώματά μας, ποιος θα μας τα δώσει;»

 -- του Στέλιου Παπαθεμελή*

Άκυρη η συμφωνία Βαρθολομαίου-Ποροσένκο Φήμες για αντικατάσταση Επιφάνιου

Η συμφωνία Πόροσενκο-Βαρθολομαίου δεν ισχύει! --Ούτε εγκρίθηκε από το Κοινοβούλιο, ούτε ο νέος Πρόεδρος δεν την υπέγραψε!

Γκρεμίζεται ο “Πύργος της Βαβέλ” της νέας ουκρανικής εκκλησίας και οι Φαναριώτες ζουν στον κόσμο τους!Διαλύεται στα εις τα εξ ων συνετέθη το εκκλησιαστικό δημιούργημα Κιέβου, Φαναρίου και Ουάσινγκτον και την ίδια στιγμή οι Φαναριώτες όχι μόνο δεν αντιλαμβάνονται την κατάσταση, αλλά προσπαθούν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο υπογείως να επιβάλλουν την νέα εκκλησία.
Καταρχάς όπως αναφέρθηκε στον αέρα της εκπομπής First Kossack από τον Ruslan Bortnik, διευθυντή του Ουκρανικού Ινστιτούτου Ανάλυσης και Διαχείρισης Πολιτικής η συμφωνία που υπογράφηκε από τον Πόροσενκο και τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, σύμφωνα με την οποία τα ουκρανικά ιερά υποτίθεται ότι μεταφέρονται στο Φανάρι, δεν έχει νομική ισχύ.
Το έγγραφο, το οποίο υπεγράφη στις 3 Νοεμβρίου του 2018 από τον πρώην πρόεδρο της Ουκρανίας και τον Οικουμενικό Πατριάρχη είναι ασήμαντο από πλευράς νομοθεσίας,σύμφωνα με τον αναλυτή.