Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2019

QUO VADIS μητρόπολη Φλωρίνης;;;Περιφερόμενος διασκεδαστικός θίασος κατάντησε ο κ. Κονάνος σε ακροατήριο αφελών θαυμαστριών..... Κρίμα !!!

«Εκεί που κρεμάγαν οι καπεταναίοι τ’ άρματα κρεμούν οι γύφτοι τα νταούλια»
Ασφυκτικά γεμάτη ήταν η αίθουσα δεξιώσεων «Ι&Ν Χρυσοχοΐδης» για την ομιλία του αρχιμανδρίτη Ανδρέα Κονάνου.
Η πρωτοβουλία της εκδήλωσης ήταν του Συλλόγου Φίλων Αγίου Όρους και Ιερών Μονών Φλώρινας «Ο Άγιος Παΐσιος» και είχε την ευλογία και την άδεια του Μητροπολίτη Φλωρίνης κ. Θεοκλήτου.
Ο π. Ανδρέας Κονάνος ανέπτυξε το θέμα «Όταν ο Χριστός φωτίζει το νου και την καρδιά σου» με το δικό του γλαφυρό τρόπο, ενώπιον εκατοντάδων ανθρώπων, κάθε ηλικίας.
 
Σχόλια ( 6 )
  1. ReplyΑπλώς ανθρωπος
    Κρίμα τοσος κοσμος για τον αιρετικό…
    Και πιο κριμα που ανθρωποι υποτίθεται πιστοί με φήμη οικογενειακή και παπάδες πήγαν να ακούσουν έναν προδότη της πίστεως!
    ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!
  2. Συγχαρητήρια! Πατέρα Κ. Εκτός από τις¨γαργαλιστικες¨όμορφες και¨βολικές¨προς όλους ομιλίες σας, θα μπορούσατε να ασχοληθείτε όποτε θέλετε και με την¨επιθεώρηση¨ Έχετε εξελιχθεί σε έναν τέλειο shouman όπως Αμερική… Βάζετε κάτω τον Λαζόπουλο, ακόμα και τον Σεφερλή. Θα πω με σιγουριά, ότι είστε η επανάσταση του έως τώρα¨μπανάλ¨και¨αυστηρού¨ορθόδοξου χριστιανισμού.
    Υ.Γ. Και μην ακούσω κανέναν να σας αποκαλέσει αιρετικό…

  3. Η απόλυτη ισοπέδωση των κανόνων της ορθόδοξης χριστιανικής πίστης και παράλληλα τεράστια η ευθύνη των διοργανωτών…
  4. Ντροπή στους διοργανωτές. Ντροπή στους οικογενειάρχες τους δήθεν πιστούς και μεγαλύτερη ντροπή στους ΠΑΠΆΔΕΣ που παρεβρέθηκαν στην εκδήλωση αυτή.
  5. Ο ρόλος των ιερέων της εκκλησίας μας δεν έγκειται στο να¨κατασκευάσουν¨καλούς και ευτυχισμένους ανθρώπους, μέσα από συμβουλευτικά εγχειρίδια και ομιλίες προσωπικών απόψεων. Καλός άνθρωπος μπορεί να γίνει κανείς οπουδήποτε, ακόμα κι αν δεν είναι μέλος της Εκκλησίας μας, ακόμα κι αν ανήκει σ’ οποιοδήποτε θρησκευτικό μόρφωμα στον κόσμο. Ο ρόλος της Εκκλησίας είναι να δημιουργήσει Αγίους και αυτό επιτυγχάνεται μόνο με την τήρηση των εντολών του Χριστού. Οι εντολές αυτές δεν κατέχουν θέση κώδικα καλής συμπεριφοράς, αλλά δόθηκαν για να οδηγήσουν, με την Χάρη του Θεού, στην εν Χριστώ Αγιότητα. Γι’ αυτό και ο συνειδητοποιημένος Χριστιανός δεν πρέπει να επιδιώκει να γίνει απλά ένας καλός, ηθικός και ευτυχισμένος άνθρωπος, αλλά Άγιος. Μόνο τότε θα είναι αληθινός άνθρωπος, γνήσιος συνάνθρωπος, πλήρης αγάπης για τον κάθε άνθρωπο, στο πρόσωπο του οποίου θα συναντά τον ίδιο τον Χριστό. Αυτό έκαναν οι Άγιοι που τιμούμε σήμερα. Αγωνίστηκαν για την τήρηση των εντολών του Χριστού, μέσα από τον προσωπικό τους αγώνα. Ήταν άνθρωποι σαν κι εμάς. Με προτερήματα και ελαττώματα. Με αρετές και πάθη. Με πτώσεις και ανατάσεις. Δε γεννήθηκαν Άγιοι, αλλά κατέκτησαν την αγιότητα, με τον αγώνα μιας ολόκληρης ζωής στο στάδιο της Πίστης, της Αγάπης και, κυρίως, της Μετάνοιας. Η Πίστη γι’ αυτούς ήταν βίωμα ζωής και όχι ιδεολογικό θεώρημα. Η Αγάπη δεν είχε σχέση με συμβατικότητες, ούτε με ελεγχόμενες κοινωνικές δράσεις, αλλά ήταν μίμηση Θεού, ζωή Θεού. Η Μετάνοια ήταν η απόδειξη της διαρκούς πάλης με τον έσω αμαρτωλό άνθρωπο. Ήταν ο καρπός της βαθιάς ενδοσκόπησης, της ειλικρινούς αυτοεξέτασης, της ανυπόκριτης αυτομεμψίας. Μέσα απ’ αυτή οδηγήθηκαν στην αυτογνωσία και, τελικά, στην Θεογνωσία και στην Αγιότητα.
  6. Προς ιερά μητρόπολη Φλωρίνης και σύλλογο «οι φίλοι του Αγίου Όρους»: σε προηγούμενες αναρτήσεις παρατέθηκαν αρκετές διαδικτυακές παραπομπές που αποκαλύπτουν κάποιες θέσεις του π.Ανδρέα Κονάνου , ασύμβατες με το ορθόδοξο χριστιανικό ήθος και φρόνημα.
    Αλήθεια, ασχοληθήκατε καθόλου με αυτές; Τις θέσατε υπ όψιν του γνωστού για το σεβασμό του στο ορθόδοξο ήθος μητροπολίτη Φλωρίνης Θεοκλήτου, πνευματικού τέκνου του μακαριστού Αυγουστίνου, σεβαστών πνευματικών πατέρων της μητροπόλεώς μας, που τηρούν την πνευματική παρακαταθήκη του μακαριστού Αυγουστίνου, φωτισμένων γερόντων το Αγίου Όρους, εγκρατών της Θεολογίας καθηγητών;
    Ενημερώθηκε όπως έπρεπε και όσο έπρεπε ο μητροπολίτης; Είναι πολύ πιθανό να μην γνώριζε τίποτε για τις θέσεις του εν λόγω κληρικού όταν ο σύλλογος εξασφάλισε την άδειά του και την ευλογία του για την πραγματοποίηση της εκδηλώσεως. Δεν μπορεί μόνος του να ασχολείται με όλα τα ζητήματα που προκύπτουν στον εκκλησιαστικό βίο. Γι αυτό έχει ανάγκη από ικανούς και εμπνευσμένους συνεργάτες και συμβούλους που διακρίνονται για το ορθόδοξο του φρονήματός τους και την αγωνιστικότητά τους.
    Ο μακαριστός Αυγουστίνος είχε σαν συνεργάτες του δύο ογκόλιθους της θεολογικής επιστήμης, τους μακαριστούς Στέργιο Σάκκο και Νικόλαο Σωτηρόπουλο, που κονιορτοποιούσαν τις στρεβλές θέσεις απίστων, αθέων και αιρετικών και προφύλασσαν το λαό του Θεού από πλάνες και ετεροδιδασκαλίες. (Ενώ και ο ίδιος ο π.Αυγουστίνος υπήρξε εγκρατής της θεολογίας και τέρας μορφώσεως).
    QUO VADIS σύλλογε «Οι φίλοι του Αγίου Όρους»; Μετά την περίπτωση με το Θανάση Παπαθανασίου είχαμε την περίπτωση Κονάνου. Tι λέτε, θα τριτώσει το κακό;
    QUO VADIS μητρόπολη Φλωρίνης (η ερώτηση απευθύνεται κυρίως προς κάποιους παράγοντες κοντά στο μητροπολίτη και όχι τόσο στον ίδιο, προσωπικά μου είναι αδύνατο να πιστέψω ότι ο π.Θεόκλητος συμφωνεί με τις κατά καιρούς θέσεις του π.Ανδρέα Κονάνου (από πληροφορίες προερχόμενες από Κύπρο δεν είναι αποδεκτός από την εκεί Ιερά Αρχιεπισκοπή); Θα παρείχε ποτέ την ευλογία του ο π.Αυγουστίνος, προκειμένου να μιλήσουν στη μητρόπολή του πρόσωπα εγκαλούμενα διά στοιχείων για στρεβλές απόψεις, θέσεις και αντιλήψεις που νοθεύουν το ορθόδοξο ήθος;
    Υ.Γ.1. Κάποια ποιήματα του π.Ανδρέα Κονάνου τα έχετε υπ όψιν σας; Εκπέμπουν, άραγε, αυτά «ευωδία Χριστού»;
    Υ.Γ.2. Το θέμα που διαπραγματεύθηκε ο εν θέματι κληρικός είναι άκρως πνευματικό και σοβαρό.
    Σας είναι, ασφαλώς γνωστό, το τρίπτυχο «κάθαρση- φωτισμός- θέωση». Ακούσατε, μήπως, να αναπτυχθή εκτενώς το θέμα της καθάρσεως της ψυχής από τα πάθη, διά της νεκρώσεως του «παλαιού ανθρώπου» και της συνεχούς μετανοίας, ως απαραιτήτου βήματος προς την έλευση του φωτισμού και την κατάκτηση, χάριτι Θεία, της θεώσεως; Ή σας ανέπαυσε ο συνεχής και ακατάπαυστος γέλωτας από την πλευρά του ακροατηρίου, που μάλλον δεν ταιριάζει με τη διαπραγμάτευση ενός τόσο σοβαρού και ουσιώδους για την πνευματική μας ζωή θέματος;
    πηγή