Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020

Στην «υπερπαραγωγή» του Πατρών, βρέθηκε και ο ιερομόναχος Χρυσόστομος της Κουτλουμουσιανής Σκήτης του Αγίου Παντελεήμονα!



Α.Ο.Χ. : Όλοι μαζί εόρτασαν την ανυπαρξία τους.

ΦΩΝΗ ΓΕΡΟΝΤΟΣ: Μην διανοηθείτε να κάνετε τον "Καραμαντάνα" Δεσπότη  ΕΡΧΟΝΤΑΙ  κεραυνοί...

«Πρόβα Ἀρχιεπισκόπου διὰ τὸν Πατρῶν;»

κ. Χρυσόστομε, θα μιλήσει ο Χριστόδουλος εκ του τάφου του  τα πρακτικά...  και ο "Γιουσοφάκης"


Αγαπητοί, σήμερα φτάσαμε στο σημείο να ρωτούμε τους εαυτούς μας, για ποιον λόγο γίνεται η Θεία Λειτουργία; Όχι διότι δεν στεκόμαστε με δέος μπροστά στα φρικτά Μυστήρια που τελούνται την ώρα της Θείας Λειτουργίας, αλλά διότι μας σκανδαλίζουν και μας προβληματίζουν οι ίδιοι οι ταγοί της Εκκλησίας με την συμπεριφορά τους.
Την 27η Ιανουαρίου, ημέρα της ανακομιδής του ιερού Λειψάνου του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, ο Πατρών Χρυσόστομος εόρτασε τα ονομαστήριά του, καλώντας στον Ι.Ν. του Αγίου Ανδρέα 20 επισκόπους και πλήθος ιερέων!!

Η Μητρόπολη αναφέρει: «…τῆς Θείας Λειτουργίας προέστη ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρῶν κ.κ. Χρυσόστομος, συλλειτουργούντων τῶν Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτῶν Φιλαδελφείας κ. Μελίτωνος, Ναυπάκτου κ. Ἱεροθέου,
Καστορίας κ. Σεραφείμ, Καισαριανῆς, Βύρωνος καί Ὑμηττοῦ κ. Δανιήλ, Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, Ζιχνῶν κ. Ἱεροθέου, Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου, Ἄρτης κ. Καλλινίκου, Γλυφάδας κ. Ἀντωνίου, Ἱερισσοῦ κ. Θεοκλήτου, Νέας Κρήνης καί Καλαμαριᾶς κ. Ἰουστίνου, Τρίκκης κ. Χρυσοστόμου, Μάνης κ. Χρυσοστόμου, Κανάγκας κ. Θεοδοσίου καὶ τῶν Θεοφιλ. Ἐπισκόπων Ὠλένης κ. Ἀθανασίου, Τεγέας κ. Θεοκλήτου καὶ Κερνίτσης κ. Χρυσάνθου. Συμπροσευχόμενοι παρέστησαν στό Ἱερό Βῆμα οἱ Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες, πρ. Καλαβρύτων κ. Ἀμβρόσιος, Μαντινείας καί Κυνουρίας κ. Ἀλέξανδρος καί Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας κ. Κοσμᾶς.»
Η εικόνα ήταν θλιβερή, εάν την συνδυάσει κανείς με τα όσα συμβαίνουν αυτήν την στιγμή στην Εκκλησία της Ελλάδος.
Ο Ορθόδοξος Τύπος σχολιάζει το γεγονός στο άρθρο με τίτλο «Πρόβα Ἀρχιεπισκόπου διὰ τὸν Πατρῶν;»
«Τὸ ὑπέρλαμπρον αὐτὸ συλλείτουργον ἐπλαισιώθη ἀπὸ πλῆθος ἱερέων, οἱ ὁποῖοι (ἐντολῇ τοῦ Δεσπότου;) δὲν ἐλειτούργησαν εἰς τὰς ἐνορίας των, παρὰ τὴν μεγάλην αὐτὴν ἑορτήν. Μετὰ τὰ ὅσα ἔχουν συμβῆ, μᾶλλον ἡ ἀφοσίωσις τῶν ἱερέων πρὸς τὸν Σεβασμιώτατον ἐχρειάζετο ἐπιβεβαίωσιν… Πάντως ἡ συμμετοχὴ τοῦ κόσμου δὲν ἀντιστοιχεῖ πρὸς τὰς ἐνορίας ποὺ ἔμειναν χωρὶς Θ. Λειτουργίαν, οὔτε εἰς τὰς ὅσας Μητροπόλεις ἔμειναν ἀνεπίσκοποι… Τί νὰ κάνουν καὶ οἱ Ἐπίσκοποι, ἀφοῦ καὶ ἡ Ἱεραρχία κατήντησε «πρὸς ἐνημέρωσιν», μόνον τὰ συλλείτουργα τοὺς ἀπέμειναν…»
Ο Πατρών Χρυσόστομος, γνωστός για τις «υπερπαραγωγές» του, έκανε και πάλι το κομμάτι του προβάλλοντας τον εαυτόν του, και όλοι μαζί, εόρτασαν την ανυπαρξία τους.
Είναι δε αξιοσημείωτο ότι όσο πιο απόντες είναι από τα δρώμενα στην Εκκλησία, τόσο πιο πολύ μετατρέπουν τις Θείες Λειτουργίες σε πίστες προβολής της εξωτερικής τους παρουσίας. Κοιτούν ο ένας το χρυσάφι του άλλου και αρχίζουν πάλι να νοιώθουν σημαντικοί. Δεν μπορεί βρε παιδί μου, λένε μέσα τους, κοίτα πως λαμπυρίζουμε, πρέπει να είμαστε επίσκοποι τελικά.
Η «ατμόσφαιρα» είναι εκεί, όλοι ξέρουν ότι ήρθε η ώρα να φωτογραφίσουν πάλι την μάζωξη των παγονιών.
Από άξιοι λειτουργοί του Θεού, αξιοθέατα!


Από τότε που οι ταγοί της Εκκλησίας διολίσθησαν στο να συνυπάρχουν με τους διεφθαρμένους του κόσμου τούτου και να τους ομοιάσουν, δεν έμεινε και τίποτε άλλο παρά η μετατροπή της Θείας Λειτουργίας σε «χαλαρωτικό μασάζ» της χαμένης τους αξιοπρέπειας.
Η συνύπαρξη λοιπόν, για την οποία μας μιλάει εδώ ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, κατέληξε στην συνεργασία (αναπόφευκτο, έτσι δεν είναι;) και βλέπουμε τώρα τους επισκόπους να συμπεριφέρονται όπως οι κοσμικοί ηγέτες και να πράττουν τα ίδια έργα με αυτούς.
Εμείς εδώ στην Πάτρα βλέπουμε με θλίψη να έχει μετατραπεί ο Ιερός Ναός του Αγίου Ανδρέα σε κέντρο διεφθαρμένων διερχομένων, στους οποίους μάλιστα αποδίδονται τιμές. Ειδικές «εξέδρες» για τους άθεους εκκλησιομάχους πολιτικούς, ειδικά καλωσορίσματα στην είσοδο του Ναού, ειδική κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης.
Στην λαμπρή μάζωξη των παγονιών, ανήμερα της ανακομιδής του Λειψάνου του Ιερού Χρυσοστόμου, υπήρχαν και παγόνια που έχουν συλλειτουργήσει με τους αφορισμένους, αναθεματισμένους και καθηρημένους κρυφοουνίτες σχισματικούς της Ουκρανίας.
Αλλά ποιος ενδιαφέρεται; Τόσα πολλά συλλείτουργα τέτοιου είδους έγιναν και θα συνεχίσουν να γίνονται, για να το συνηθίσουν όλοι και να μην σημαίνει πια τίποτα.
Στην λαμπρή μάζωξη των παγονιών, ανήμερα της ανακομιδής του Λειψάνου του Ιερού Χρυσοστόμου, «έσκασε μύτη» χαμογελαστός και ο ιερομόναχος Χρυσόστομος της Κουτλουμουσιανής Σκήτης του Αγίου Παντελεήμονα. Ναι. Αυτός που άνοιξε την αυλαία της ανομίας συλλειτουργώντας με τους σχισματικούς την ημέρα της «ενθρόνισης» του ψευδοΚιέβου Επιφανίου. Και αυτός που μετέδωσε την Θεία Κοινωνία στους σχισματικούς ΑΠΟ ΤΟ 2016!

Και πέντε ημέρες μετά τα ονομαστήρια του Πατρών, την 1η Φεβρουαρίου 2020, ο ιερομόναχος Χρυσόστομος της Κουτλουμουσιανής Σκήτης του Αγίου Παντελεήμονα βρέθηκε ξανά στο Κίεβο με αντιπροσωπεία Αγιορειτών που ηγείτο ο Ηγούμενος της Σιμωνόπετρας Ελισσαίος και συλλειτούργησε ξανά με τους σχισματικούς για την επέτειο της «ενθρόνισης» του ψευδοΚιέβου.


Όλα λοιπόν πάνε ρολόι για να εδραιωθεί πλήρως η ανομία, καθώς ο κόσμος θαυμάζει τα λαμπυριστά παγόνια και τα αγαπούλικα κηρύγματά τους
Κι εγώ ρωτώ ξανά: Υπάρχει κάποιος που ενδιαφέρεται;
Κοιμισμένε λαέ της Πάτρας. Εσύ ενδιαφέρεσαι;
Παρατήρηση 1 – Παρατηρείται ότι ορισμένοι Μητροπολίτες (σε αυτούς συγκαταλέγεται άνετα ο Πατρών Χρυσόστομος) πρωτοστατούν στην διοργάνωση πολυαρχιερατικών συλλείτουργων όπου αναμειγνύουν Αρχιερείς που έχουν συλλειτουργήσει με τους σχισματικούς και Αρχιερείς που δεν έχουν. Φαίνεται ότι αυτό γίνεται σκοπίμως για να γίνει έμπρακτα αποδεκτή η αποστασία των Βορειοελλαδιτών Ιεραρχών από τους Ιεράρχες της υπόλοιπης Ελλάδος και να κατέβει αυτό και στην συνείδηση ολοκλήρου του πληρώματος της Εκκλησίας, το οποίο ούτως ή άλλως κοιμάται τον ύπνο του δικαίου. Αναμένουν οι Αρχιερείς που διοργανώνουν αυτά τα πολυαρχιερατικά συλλείτουργα κάποια ανταμοιβή για αυτήν τους την υπηρεσία;
Παρατήρηση 2 – Παρατηρείται ότι «τρώμε στη μάπα» συνέχεια τους δύο αιρεσιάρχες, Κωνσταντινουπόλεως και Αλεξανδρείας, αφού καλούνται συχνά επίσκοποι από τις επαρχίες τους και μνημονεύονται τα ονόματά τους στις Θείες Λειτουργίες, μαγαρίζοντας το φρόνημα των πιστών. Άλλες Τοπικές Εκκλησίες δεν υπάρχουν; Τίθεται το ερώτημα εάν η Εκκλησία της Ελλάδος προτιμά να έχει κοινωνία μόνο με εκείνους που ανήκουν στο «κλαμπ» των φιλοΦαναριωτών και των σχισματόφιλων. Ή μήπως κανείς άλλος δεν θέλει πια να έχει κοινωνία με την «λεβέντικη Ιεραρχία»;

Φαίη. Πηγή
Σχόλια
  1. Είχα πληροφορηθεί από πέρυσι ότι τον προορίζουν για διάδοχο του κ. Ιερώνυμου. Για δε τον αντικαταστάτη του στην Πάτρα προορίζεται Πατρινός Αρχιμανδρίτης, ευνοούμενος του Μητροπολίτη.
    Η περίπτωση του συνονόματου του Ιερού Χρυσοστόμου είναι αντιστρόφως ανάλογη προς τον Μέγα Μαχητή της Ορθοδοξίας. Ο Ιερός Χρυσόστομος έδωσε την ζωή του για την Αλήθεια.
    Καταλήγω στο ίδιο συμπέρασμα σε παλαιότερη προσωπική μου απορία:
    Οι κατ’ ευφημισμόν Επίσκοποι που πάνε κόντρα στον Χριστό, είναι πεπεισμένοι ότι η Παλαιά και Καινή Διαθήκη δεν είναι αληθινά Ιερά βιβλία και ότι η ζωή αρχίζει και τελειώνει εδώ. Κατά συνέπεια εκμεταλλεύονται το «θρόνο» τους για μάταιους ιδιοτελείς σκοπούς.
    Πώς και έχουν αυτή την πεποίθηση; παραμένει αναπάντητο ερώτημα.
    Δεν ενστερνίζομαι την γνώμη της Φαίης και αρκετών σχολιαστών ότι είναι πλανεμένοι και χρειάζονται την προσευχή μας.
    Δεν είναι πλανεμένοι. Ποτέ τα «Άγια τοις κυσί»
  2. Μεσα στο εθνος της εκκλησιας Του χριστου την ορθοδοξια ολοι οι βαπτισμενοι ορθοδοξοι,αυτοι που δεν ξερουν,αυτοι που δεν ηθελαν και αυτοι που αγνοουν και αυτοι που αδιαφορούν,οι ανευθηνοι,οι υπευθηνοι ανευθηνοι,αυτοι που διαβασαν,αυτοι που δε διαβαδαν,οι αλλοι που ειναι προβατακια και υπακουα ακολουθουν,αυτοι που δεν ξερουν πραγματικα τιποτα γιατι «ειχαν δουλεια»:θα «ζησουν στη γουνα τους»και θα επιπεσουν στις κεφαλες τους τα επιχειρια της προδοσιας που γινεται εναντια στην εκκλησια Του.(επι δικαίων και αδικων;)
    Οπως ακριβώς και αυτά τα επιχειρια που υποφέρει ένας κακός λαός που παράγει κακούς κυβερνήτες,
    σαν αυτα δηλαδή που ως τωρα ζουμε ως πολίτες στην ελλαδα και τα επομενα που θα υποστουμε,οσο και να νομιζουμε οτι δεν φταιμε,ή δεν ανακατευθηκαμε ως μη ψηφισαντες ή ως αδιάφοροι ή ως ανεύθυνοι,ή ως καλογαθοι αγαθουλιδες που δεν ξέρουν τίποτα.
         Φαινεται να υπαρχει μια μυστικη πνευματικη ενωση ανθρωπου με την πιστη και την πατριδα,σχεση που καθοριζεται με βαση το ενδιαφέρον και αυτου που λεμε»νοιαζομαι»και το αν αυτα λειπουν,οποτε αν αυτο συμβαινει προκαλειται μια πνευματικη ποινη που οδηγει σε μαρασμο και μια φθορα που συμπαρασυρει το κράτος και 1το εθνος του με τους ανθρωπους του.
    Τωρα στην εκκλησια πιστευω ο Κύριος αυτούς τους κακούς λειτουργούς Του δεν τους αφαιρεί την μεταδιδόμενη χάρη των μυστηρίων γιατι ο κοσμος εχει και παιδια εχει και αγνοια κλπ,αλλά τι φαίνεται ότι κάνει από την ιστορία;στέλνει σε ασφαλές σημείο κάποια αγια(Εικόνες, λειψανα)και δε λυπάται ούτε πόλεις ούτε κτηρια ούτε ναούς όπως δε λυπήθηκε τον Υιό Του
    Επιτρέπει να μπει ο εχθρός και τότε όλοι μαθαίνουν,κανοναρχουνται,όσοι φυσικά επιβιώσουν,τότε θέλουν δε θέλουν βλέπουν τι έκαναν σε σχέση με το τι έπρεπε να κάνουνε,τότε βλέπουν που αδιαφόρησαν και γιατι,που έδωσαν την αγάπη και το ενδιαφέρον τους και που έπρεπε να τα είχαν δώσει,τότε φαίνονται όλα τα λάθη και μαθαίνουν και χωρίς κηρύγματα και χωρίς πανεπιστήμια,χωρίς γερονταδες κλπ.μαιθαινουν απευθείας από Τον μεγάλο γέροντα.
    Νομίζω και από αυτά που λένε και οι προφητες(γερόντισσα Αττικής κλπ που παραβρέθηκα σε συνάντηση με την απεσταλμένη της)ότι έτσι θα γίνει,ο Κύριος θα πάρει την Εκκλησία Του από τους ανάξιους ιερείς αρχιερείς με αυτόν τον τρόπο,τον τρόπο δηλαδη του κλεισίματος των ναων;θα τους την αφαιρεσει θα την βάλει στις κατακόμβες τα βουνά και τα σπίτια όπως δηλαδή την πρωτοξεκινησε,άλλωστε εκεί θα ακολουθήσουν οι πραγματικοί ιερείς,θα ακολουθήσουν την πτωχη απεριτη αληθινή Εκκλησία,οι άλλοι οι πλουμιστοι δε θα μπορέσουν να μπουν στα «στενα»λογο περιτων κιλων και κινδυνου καταστροφης των πλουμιδιων τους,δε θα υποφέρουν την πτωχια και θα χαθούν στην παπική χλιδή ή τα σπίτια τους.
  3. Ό π. Χρυσόστομος της Κουτλουμουσιανής σκήτης κ.τ.λ. αναγνωρίζω μέ κάθε επιφύλαξη οτι είναι ο υποτακτικός του μακαριστού π. Μωυσή . Τί κρίμα βρέ π. Χρυσόστομε τέτοιος ξεπεσμός ! Δεν σου φαινόταν . Ήσουν ένας καλοκάγαθος νέος . Σε βρήκαν όλα τά σαίνια εύκολη λεία και σου πήραν τα μυαλά αέρα . Ξεκίνησες μέ καλές προυποθέσεις καταγόμενος απο καλούς και τίμιους γονείς . Ποιός σε εβάσκανε , νά τρέχεις πίσω απο όλη αυτή την αντίχριστη κομπανία ! Σεβαστέ π. Χρυσόστομε , φύγε μακρυά και πήγαινε στον φυσικό σου χώρο , νά μονάσεις μέ ταπείνωση όπως και ξεκίνησες κοντά στον μακαριστό γέροντά σας . Σας μιλώ μέ αγάπη και πόνο . Φεύγε και σώζου !
  4. Άγιε Μάρκο Ευγενικέ, διέγραψαν κι΄ εσένα από τα βιβλία της Εκκλησίας μας;
    =================================================================
    19 Ιανουαρίου, Κυριακή πρωϊ, Νέος Ιερός Ναός Αγίου Ανδρέου Πατρών, Εορτή Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, του πρόμαχου κατά των Αιρέσεων. Λειτουργεί ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος ! ———–
    Έ, λοιπόν, ουδεμία αναφορά έκανε για τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό, ούτε οι ψάλτες ψάλλανε ένα έστω τροπάριό του ( γιατί άραγε, «Ωρολόγιο – Μηνολόγιο» με Αγίους της ημέρας δεν είχαν; από άγνοια, ή από «κάτι άλλο» το έκαναν ;).
    Αλλά ακόμη και στο, πρίν τού «δι΄ ευχών» πού αναφέρονται οι Άγιοι της ημέρας δεν τον ανέφερε, σαν να μη είχε υπάρξει ποτέ του ! Θυμήθηκε μόνο τον Άγιο Μακάριο, μίλησε επίσης για την επέτειο 40 χρόνων επαναφοράς του Σταυρού του Αγίου, και το πώς θα πρέπει να τιμούν οι Πατρινοί τον Άγιο Ανδρέα… ————–ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ έκανε ( όπως και πάντα ουδεμία αναφορά κάνει, ούτε κίχ, ούτε λέξη ! ) για τον Καρνάβαλο των Πατρών, και όσα εξ΄ αυτού γίνονται λίγο πιο πάνω από την Εκκλησία του Αγίου Ανδρέου!…
    Οπότε, για ένα μήνα περίπου ταρακουνιέται, χορεύει, και μεθοκοπάει η Πάτρα ( και οί «ευσεβείς Πατρινοί» όπως συνηθίζει να μας λέει…) με αποκορύφωμα τις μεγάλες Καρναβαλικές πομπές την Κυριακή της Τυρινής οπότε ακόμη και στον λόγο του Πρώτου κατανυκτικού Εσπερινού μέσα στον Άγιο Ανδρέα παρουσία του Μητροπολίτου ούτε κάν ακούγεται το ελάχιστο έστω για τά Καρναβάλια ( δεν βλέπουν άραγε, δεν ακούν τα τύμπανα λίγο πιο πάνω από τον Άγιο Ανδρέα;) προφανώς για να μη στενοχωρήσουν φίλους δημοτικούς και πολιτικούς παράγοντες…
    Ως πότε όμως θα μας ανέχεται ο Άγιος Ανδρέας; Το ότι, στον πρό ετών μεγάλο σεισμό, επλήγησαν και καταστράφηκαν κάπου 80 Εκκλησίες μόνο στον Νομό Αχαϊας, έ, αυτό δεν μας λέει τίποτα; Τά ξεχάσαμε όλα αυτά τόσο γρήγορα; Και περιμένουμε μετά να μας «θυμηθεί» ο Άγιος;
    Observer
    ==============================
    Τι βλέπει ο Θεός, τι βλέπουν οι Χριστιανοί και τι δεν βλέπουν οι Αρχιερείς μας…
    =================================================================
    «Των οικιών ημών εμπιπραμένων» οι Αρχιερείς μας άδουν, συνευωχούνται στις ονομαστικές εορτές τους, και τακτικά ταξιδεύουν σε όλα τα μέρη της γής…Έτσι την Δευτέρα στο χωριό τους, την Τρίτη στην Αμερική, την Πέμπτη στα Ιεροσόλυμα, το Σάββατο στην Κωνσταντινούπολη, και έτσι πάει κι΄ αυτός ο μήνας λέγοντας… Έπεται ο Φεβρουάριος, τι μας επιφυλάττει άραγε;
    Άραγε, έτσι Δεσπότες μου θα κάνετε τους «μεγάλους» δημογραφικούς αγώνες σας και τις υποσχέσεις πού δώσατε στο «Αφήστε με να ζήσω»; Όλοι να έχουν ελεύθερο λόγο, και μόνο η Εκκλησία και η Αλήθεια να μην έχει, μια και την υποχρεώσατε με την στάση σας σε σιωπή; Αλήθεια, πώς το ανέχεσθε;
    Δέν ξεχάσατε όμως τα Αρχιερατικά συλλείτουργα 10 – 20 ακόμη και 25 Δεσποτάδων για την ονομαστική εορτούλα σας;
    Ποιός παρακαλώ πληρώνει αυτά τα τεράστια έξοδα μετάβασης, βενζίνης, διοδίων, φιλοξενίας, εστιατορίων ( και αστακο-μακαρονάδων, γιατί όχι…), ανταλλαγής δώρων, ξενοδοχείων, κλπ – κλπ. ;
    Να μη μιλήσουμε για τις βυσσινί κούδες πού τις κρατάνε οί διάκονοι πίσω από τον Αρχιερέα σαν να κρατάνε το πέπλο της νύφης…
    Μια κατάσταση αδιανόητης εκκοσμίκευσης πού βλέπουμε εδώ τα τελευταία χρόνια να γίνεται στην περιοχή μας, όπου οι περισσότερες Ενορίες διοικούμενες μάλιστα και από Ιερομονάχους ( πάνε και οί μοναχικοί όρκοι, πάει και ο Αγιάννης ο Πρόδρομος…) για να είναι «καθώς πρέπει» και «in» απέναντι του κόσμου και του Δεσπότη, πρέπει να έχουν και τα «χορευτικά» τους μετά χοροπηδημάτων γιατί πρέπει να «τηρούμε και την Παράδοση» λένε οι δικαιολογίες…
    Γενικά τώρα, άραγε, από ποιά βαλάντια πληρώνονται όλες αυτές οι Αρχιερατικές επιδείξεις και σε τι αποσκοπούν; Μήπως έβαλε πλώρη κανείς και πάει για Αρχιεπίσκοπος και ετοιμάζει από τώρα την άνοδό του θεωρώντας τον εαυτό του πιο άξιο καί πιό έξυπνο από τους άλλους ; Ώ, βάθος εγωϊσμού και υπερηφάνειας από ανθρώπους πού ώς επί το πλείστον ξεκίνησαν ώς φτωχόπαιδα από κάποιο κουτσοχώρι τής επαρχίας.. Μά καλά, νομίζετε ότι δεν καταλαβαίνει ο απλός πιστός πού πάει τώρα το πράγμα;
    Μά καλά δεν βλέπετε τον λαό πού πεινάει , πού υποφέρει οικονομικά, κι΄εσείς «τραγουδάτε;»; Όταν λοιπόν σε κάθε επισκέπτη Αρχιερέα αναλογούν τουλάχιστον δύο διάκονοι και ένας οδηγός, ίσον τέσσερα άτομα επί 25 Δεσποτάδες ίσον 100 άτομα σύνολο.
    Όλοι αυτοί επί, έστω και 20 ευρώ το άτομο + 50 ευρώ δωμάτιο ξενοδοχείου ίσον 70 ευρώ επί 100 άτομα φθάνοντας αισίως στα 7.000 ευρώ σύνολο, στόν βρόντο γιά μιά μόλις ημέρα! Και συμβαίνει αυτό ασφαλώς όχι μόνο μια φορά τον χρόνο αλλά κάποιες φορές τον χρόνο, «έτσι για να βλεπόμαστε…».
    Επίσης βλέπουμε κάθε τόσο μετακινήσεις τακτικές στην Αμερική και στα Ιεροσόλυμα λές και είναι το διπλανό χωριό μας,( προφανώς για να πιεστεί και ο Ιεροσολύμων για το Ουκρανικό εναντίον τών «κακών Ρώσων» ) ενώ έτερος Μητροπολίτης «ιεραπόστολος της Αφρικής» κάθε λίγο και λιγάκι αφήνει το ποίμνιό του και βρίσκεται από την Αφρική στην Πάτρα ακόμη και 3 φορές τον μήνα, ανάλογα με τις εορτές στίς τοπικές Μητροπόλεις, πχ. τής Πάτρας.
    Γιατί ασφαλώς καμία αεροπορική εταιρεία δεν χαρίζει δωρεάν μετακινήσεις… Και όλα αυτά αν αναλογισθούμε ότι οι αείμνηστοι πραγματικοί ιεραπόστολοι της Αφρικής πού άφησαν εκεί τα κόκαλά τους , μόνο μια – δυό φορές ήλθαν από την Αφρική στην γενέτειρά τους στα 40 χρόνια τόσα της ζωής τους από τότε πού έφυγαν…
    Κι΄αυτές, για λόγους υγείας!
    Ποιός πληρώνει άραγε όλων αυτών τα έξοδα; Μά και άλλος πχ. ένας πλούσιος να πλήρωνε όλα αυτά ( με το αζημίωτο άραγε;), δεν θα έπρεπε ο Αρχιερέας να του υποδείξει ότι αρνείται να δεχθεί την δωρεά του για να μη σκανδαλίζεται το ποίμνιό του όταν τον βλέπει τακτικά σε έξοδα και υπερατλαντικά ταξίδια;
    Μά δεν υπάρχει καμία ευαισθησία σε τέτοια θέματα; Κοσμικοί γίναμε εντελώς;
    Από πού βγαίνουν όμως τα χρήματα;
    Μήπως από το ξεζούμισμα φιλόπτωχων Ενοριακών ταμείων πού υποχρεούνται σε μηνιαίο πάγιο – προς την εκάστοτε Μητρόπολη; Μιά και ο προσκαλών Αρχιερεύς με ένα μισθό 1.500 ευρώ ασφαλώς και δεν μπορεί να ξεπληρώσει τέτοια κονδύλια. Από πού βγαίνουν λοιπόν τα έξοδα; Ερωτάμε καλοπίστως και αορίστως…
    Μήπως, ( ; ) από τα κουτιά των κακόμοιρων φιλοπτώχων πού δίνει ο κοσμάκης για τους πτωχούς για να «εορτάζουν» μετά με αυτά και να συνευωχούνται είς βάρος των αφελών ευσεβών, οι συνεορτάζοντες και συχνά ταξιδεύοντες Αρχιερείς ;
    Observer — Παρατηρητής
    • Θα συμφωνήσω με το σχόλιό σας, απλά οφείλω να ενημερώσω και το αναγνωστικό κοινό μετά από ενημέρωση που δέχθηκε το ιστολόγιο, ότι η αναφορά που γίνεται στον «έτερο Μητροπολίτη «ιεραπόστολο της Αφρικής» που έρχεται τακτικά στην Πάτρα» είναι άδικη διότι φωτογραφίζει έναν Επίσκοπο ο οποίος δεν έρχεται για διακοπές στην Ελλάδα αλλά για να ζητιανέψει στην κυριολεξία καθότι αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα και δίχως την απαραίτητη οικονομική βοήθεια δεν θα μπορεί να συνεχίσει το έργο του.
      Ευχαριστώ.

      • Θά συμφωνήσω κι΄εγώ μαζί σας και ζητώ συγγνώμη για την οδυνηρή επισήμανση γιατί πρόκειται πράγματι περί νεόκοπου αλλά σεβαστού και ταπεινού Ιεράρχη υπό την προϋπόθεση όμως ότι τα χρήματα πού μαζεύονται από τίς εδώ προσωπικές επισκέψεις του να είναι περισσότερα από τά πανάκριβα αεροπορικά έξοδα…
        Καί βέβαια δεν πληρώνονται από τον δικό του ανύπαρκτο μισθό αλλά από κάποια άλλα φιλόπτωχα, όχι Αφρικανικά βέβαια μιά και οι άνθρωποι αυτοί είναι πάμπτωχοι…
        Πλέον τούτου υπάρχει ο Ιεραποστολικός Σύλλογος «Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος» γιά τήν συλλογή δωρεών καί ώς εκ τούτου δεν είναι αναγκαίες οι τακτικές μετακινήσεις Πάτρας – Αφρικής κάθε τρείς και πέντε γιατί σκανδαλίζονται καί οι πιστοί..
        Οί παλαιότεροι Ιεραπόστολοι άς μάς γίνονται οδηγοί και παράδειγμα!
        Observer – Παρατηρητής
      • Αγαπητέ, εγώ θα συμφωνήσω μαζί σας ότι ορισμένα πράγματα μπορεί να προκαλούν ερωτήματα, ακόμη και να σκανδαλίζουν. Όταν όμως έρχονται νέα στοιχεία να επιβεβαιώσουν το αντίθετο, δεν αρμόζει σε Ορθόδοξο Χριστιανό να επιμένει. Μόνο η σκέψη ότι μπορεί να συκοφαντείται ένας άνθρωπος αδίκως, θα έπρεπε να μας τρομάζει. Εάν δεν μας τρομάζει ο αντικείμενος βρίσκει χώρο για να βάζει κακούς λογισμούς στο μυαλό μας. Μήπως ‘κείνο; Μήπως τ’ άλλο;
        Γίνεται ένας κακός χαμός στον χώρο της Εκκλησίας, τον οποίον περιγράψατε τόσο παραστατικά, όμως ας προσέχουμε μην κάψουμε και τα χλωρά μαζί με τα ξερά.
        Σας ευχαριστώ.