Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

ΥΠΕΡΑΙΡΟΝΤΑΙ ΜΕ “ΚΟΡΩΝΑ” ΕΠΙΣΦΑΛΗ ΚΑΙ ΤΡΕΜΑΜΕΝΗ “ΡΑΒΔΟ” ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΚΗ

«Ὦ ἀνόητοι Γαλάται͵ τίς ὑμᾶς ἐβάσκανεν͵ οἷς κατ΄ ὀφθαλμοὺς Ἰησοῦς Χριστὸς προεγράφη ἐσταυρωμένος;» (Γαλ. γ’1) (Παράφρασις, ὦ ἀνόητοι Γαλάτες, ποιός δολίως σᾶς παρέσυρε, ὥστε νά μή πείθεσθε στήν ἀλήθεια τοῦ Χριστοῦ, ἀφοῦ στά μάτια τά δικά σας εἶχε ζωγραφισθεί ὁ ἴδιος ὁ Κύριος καί μάλιστα Ἐσταυρωμένος;)  
   Του Σεραφείμ Νικολάου

[Δῶσε τήν Βασιλική Ράβδο σέ ποιό ἀνόητο ἀπό σένα]
Παλαιός Βασιλιᾶς εἶχε στήν ὑπηρεσία του κάποιον καλοσυνᾶτο νεαρό Γελωτοποιό, ὁ ὁποῖος ἦτο πολύ ἀνόητος. Καί ὁ Ἄναξ, γιά νά τόν εἰρωνευθῆ τοῦ παρέδωσε μία χρυσῆ βασιλική “Ράβδο”. Τοῦ ὑπεσχέθη δέ πώς, θά τοῦ χαρίση πολλά χρήματα, ἀρκεῖ νά ἀνακαλύψη κάποιον πιό ἀνόητο ἀπό ἐκεῖνον, καί τοῦ προσφέρει τήν πολύτιμο “Ράβδο”.
Ὁ νεαρός ἀναζητοῦσε ἐπί χρόνια τόν πιό ἀνόητο καί δέν τόν ἀνεκάλυψε. Τότε ἀκριβῶς, τόν προσεκάλεσε ὁ Βασιλιᾶς, νά ἐπιστρέψη πάλι πίσω στό Παλάτι. Διότι, ἐν τῶ μεταξύ, αὐτός ἔπεσε βαρειά ἄρρωστος καί ἀπέθνησκε. Τό παληκάρι δέν πληροφορήθη καί δέν ἐγνώριζε σχετικῶς μέ τό γεγονός τῆς βασιλικῆς ἀσθενείας.

[Δέν ἐτοιμάσθηκες γιά τό μεγάλο ταξίδι;]
-Γιατί μέ προσεκάλεσες Βασιλιᾶ μου, τόν ἐρώτησε;
-Γιατί ἀναχωρῶ παιδί μου, ἀπεκρίθη ἐκεῖνος.
-Καί ποῦ θά πᾶς, ἀγαπημένε μου Βασιλιᾶ, αἰφνιδιάσθη ὁ νέος;
-Θά ἀπέλθω γιά ἕνα μακρινό, ἀπροσδιόριστο καί ἀτελείωτο “Ταξίδι”.
-Δέν κατέχεις ποῦ ἀκριβῶς θᾶ πορευθῆς, ἀπόρησε διακαιολογημένα ὁ νεαρός;
-Ὄχι δέν γνωρίζω τίποτε σχετικό. Τί θά συναντήσω καί τί θά ὑποστῶ, ἀπεκρίθη ὁ ἀσθενής.
-Τουλάχιστον, ἔχεις “Προετοιμασθεῖ” κατάλληλα, καί ὅπως ἁρμόζει, μέ τά ἀπαραίτητα ἐφόδια, γιά τό ἐπικείμενο παράξενο ταξίδι, ἐπανῆλθε νά ρωτᾶ δικαιολογημένα ὁ νέος;
-Ὄχι, ἀναστέναξε μέ πίκρα, φανερή ἀβεβαιότητα, μά καί ἔντονο τρόμο ὁ Βασιλιᾶς.

[Χαρίζω τήν “Ράβδο” στόν πιό ἀνόητο Βασιλιᾶ]
Τότε ὁ καλόκαρδος νέος, ξαφνικά, ἐνεπνεύσθη μία εἰδική ἀπόφασι. Μέ πολλή σοβαρότητα, καί ἐπισημότητα ἐνεχείρησε στό Βασιλιᾶ του ἐκείνη τή “Ράβδο”, τῆς ἀφροσύνης. Ἐκείνη γιά τήν ὁποία εἶχε τήν βασιλική ἐντολή, νά τήν παραδώση σέ ἕναν περισσότερο ἀνόητο ἀπό τόν ἑαυτό του.
-Σήμερα ἀνεκάλυψα, ἀπεφάνθη πρός τόν Βασιλιᾶ, πρόσωπο πιό ἀνόητο ἀπό ἐμένα. Διότι, ἐνῶ γνωρίζει γιά τό ἐπικείμενο τρομερό “Ταξίδι”, ὅμως εἶναι παντελῶς ἀπροπαρασκεύαστος καί ἀπροετοίμαστος!

[Ἀναλογίες μέ ἀσυνέτους “Βασιλεῖς”]
Ἐπιβάλλεται νά ἐξάγουμε καί μερικά ὠφέλιμα καί ἐπίκαιρα συμπεράσματα.
Κάθε ἐποχή καί σήμερα, πολλοί “Βασιλιᾶδες” φοροῦν “Κορῶνες”, εἴτε τυπικά, εἴτε συμβολικά. Κάθηνται εἰς “Θώκους” καί “Θρόνους”, εἴτε τῆς Πολιτείας, εἴτε τῆς Ἐκκλησίας.
Μοιάζει, καί ἔτσι πραγματικά εἶναι, πώς τούς ὑψηλούς “Θώκους” κατέλαβον τά “Ἄδεια Κουστούμια” καί τά “Ἄδεια Ράσα”.
Ἀπό τήν ἄλλη πλευρά, ὁ καλωσυνᾶτος νέος συμβολίζει αὐτόν τόν εὐκολόπιστο ἕως ἀφελείας Λαό μας. Ἀναζητᾶ νά ἀνεύρη πιό ἀφελῆ Γένος ἀπό τό σημερινό, ἀλλά ΔΕΝ τό ἀνακαλύπτει.
Γυρεύει καί συγκρίνει τόν ἑαυτό του, εἴτε μέ τούς λαμπρούς Προγόνους, εἴτε μέ τούς ἄλλους “Πολιτισμένους”, εἴτε καί μέ τούς λεγομένους “Ἀπολιτίστους” Λαούς.
Ἀλλά, ἀσφαλῶς δέν βρίσκει πιό ἀνόητο καί ἀφελῆ.
[Τό Γένος κατ’ οὐσίαν μένει ἀκέφαλο]
Αὐτό ἀποδεικνύεται περίτρανα ἀπό τούς προβληματικούς ἀναξίους καί ἀνικάνους “Κορωνάτους”, οἱ ὁποῖοι ἐπεκάθησαν ἐπάνω στόν “Σβέρκο” του καί τόν τυραννοῦν. Ὁ Λαός μας μέ τήν ποδηγετουμένη ἔγκρισι ἤ ἀνοχή του ὑφίσταται ἑκών-ἄκων πλεῖστα ἀλγεινά δεινά, ἀπό τούς “Δοτούς” Ἄρχοντες.
·        Ὑπέμεινε ἔμπονα τόν «αρχιεπίσκοπο των τάνκξ» “Τίκα” (1973-1998).
·        Ἐκστασιάσθη ἀπό τόν “Λαο-Πλάνο” “Χριστό-Δουλο” (1998-2008).
·        Βασανίζεται ἀπό τόν συμβιβασμένο “Ἀχυρ-Άνθρωπο” “Λιάπ-Πη” (2008-...).
·        Καί, ἀναμένει παθητικά νά τοῦ φορτώσουν, ὅ μή γένοιτο, ἕτερον Προκαθήμενο, μέ ἄγνωστα ξένα “Δουλικά” χαρακτηριστικά. Μέ ἀνασύνθεσι “Ληγμένων” ὑλικῶν. Μέ τό ἴδιο ἀπνευμάτιστο “Κενό” περιεχόμενο. Συνεχιστής καί ἀντίγραφο τῶν προηγηθέντων “Πατρώνων” του. Κάποιο νανῶδες ἀνάστημα. Μά... γέννημα καί θρέμμα τοῦ ἰδιοτύπου ἀλληλοσυνδεδεμένου “Συμπλέγματος” τῶν “Τίκα –Χριστόδουλου - Λιάπη”.
·        Ὡστόσο, πιστεύουμε πώς, αὐτό δέν πρόκειτα νά συμβῆ, καθότι θά παρέμβη δραστικά καί θαυματουργικά ὁ Κύριος, καί θά μεσολαβήσουν ἀποτελεσματικά οἱ Ἅγιοί μας, οἱ ζῶντες καί οἰ κεκοιμημένοι.
Ἐπί πλέον,
·        Παρεπλανήθη μέ τά Φιλοπαπικά ἀνοίγματα τοῦ μασόνου “Ἀθην-Αγόρα” (1948-1972).
·        Παραδέρνει μέ αὐτόν πού φαντασιώνεται ὡς  “Παπίσκος” καί προσπαθεῖ νά διχάση τίς Αὐτοκέφαλες Ἐκκλησίες. Τόν μετά τῶν ἀλλοδόξων “Ἑνωτιστή”, τόν “Βαρθο-Λομαῖο” (1991-...).
Καί, ἀπό τήν ἄλλη πλευρά, τήν Πολιτική,
·         ὑπέστη τόν μνημονειακό φτωχοποιητή τῆς κοινωνίας, τόν “ΓΑΠ” (2009-2011),
·        Καί, ἀνέχεται τόν ἄλλον ἐκεῖνον, τόν “Κορωνο”-“Κυριάκο,” (2019-...) πού σφραγίζει τό Πάσχα τά Ἱερά Μυστήρια καί μπλοκάρει τεχνιέντως τήν Θεία Μετάληψι τῶν Πιστῶν.
·        Αμφότεροι διαπιστευμένοι της λέσχης Μπίλτεμπερκ και «επιφανείς» της Ελληνικής πολιτικής.

[Οἱ “Βασιλεῖς”, συνεχίζουν ἀμετανόητοι]
Πρέπει ἐν κατακλείδι νά ὑπογραμμίσουμε πώς, εἰδικά μερικοί “Κορωνᾶτοι” κάθηνται ἐπάνω σέ ἑκουσίως “Σκλαβωμένους” “Θρόνους”, ἀλλά καί κινοῦνται, ἀνθρωπίνως, μέσα εἰς “Δανεισμένους” Χρόνους.
Φροντίζουν ἆραγε γιά τό ἐπικείμενο μακρινό καί σκοτεινό Ταξίδι τους; Μήπως συμπεριφέρονται ὅπως ἐκεῖνος ὁ Βασιλιᾶς τῆς παροιμιώδους διδακτικῆς ἱστορίας μας;
Ζητοῦν ταπεινά Συγχώρησι ἀπό τούς Ρωμιούς πού ἀδίκησαν, πού ἐτραυμάτισαν καί ἐπλήγωσαν;
Προβαίνουν εἰς “Ἐξιλασμό” σωτηρίας, εἰς δεήσεις “Μετανοίας” καί γονυκλισίες “Ἐλέους”, γιά ὅλα τά σκοτεινά κακουργήματα πού ἐπεσώρευσαν στήν Ἐκκλησία, στόν Παγκόσμιο Ἑλληνισμό καί στήν Ὀρθοδοξία;
Πολύ φοβούμεθα, καί ἔτσι εἶναι, πώς ὄχι. Διότι συνεχίζουν “Ἐθελότυφλοι” καί “Ἐθελόδουλοι” μέ τά ἴδια ἔργα τοῦ Ἐρέβους καί τοῦ Σκότους, ὡς συνειδητοί “Δουλο-Πάροικοι” τοῦ Ἀντιθέου.
«... αὕτη δέ ἐστιν ἡ κρίσις͵ ὅτι τὸ φῶς ἐλήλυθεν εἰς τὸν κόσμον καὶ ἠγάπησαν οἱ ἄνθρωποι μᾶλλον τὸ σκότος ἢ τὸ φῶς͵ ἦν γὰρ αὐτῶν πονηρὰ τὰ ἔργα» (Ἰωάνν. γ’ 19). (Ἤγουν, ἡ αἰτία πού οἱ ἄνθρωποι καταδικάζονται εἶναι ὅτι τό Φῶς, ὁ Κύριος ὁ ἴδιος, κατέβηκε στόν κόσμο, ἀλλά αὐτοί ἀγάπησαν περισσότερο τό σκοτάδι τῆς πλάνης καί ὄχι τό Φῶς, διότι ἦσαν αἰσχρά, πονηρά καί ἐγκληματικά τά διανοήματα καί οἱ πράξεις τους).
Σεραφείμ Νικολάου