Τετάρτη 4 Μαΐου 2022

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης/Δημήτρης Δασκαλάκης: Ἡ ἐργαλειοποίηση τοῦ μουσικοῦ διαγωνισμοῦ τῆς Γιουροβίζιον γιά τήν προώθηση τῆς νεοταξίτικης ἀτζέντας


Προγνωστικὸς προγραμματισμὸς γιὰ τὴν ἀπώλεια ἑλληνικοῦ νησιοῦ;
 
Γράφουν οἱ: Κωνσταντῖνος Ι. Βαθιώτης / Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης

Ὅποιος ψεκασμένος, διάβαζε ἀνάποδα: ψαγμένος, ἀναλυτὴς τῶν ὅσων συμβαίνουν σὲ παγκόσμιο ἐπίπεδο παρακολουθήσει τὸ ἐπίσημο βίντεο-κλὶπ τοῦ ἑλληνικοῦ τραγουδιοῦ "Die Together" μὲ τὸ ὁποῖο ἡ Ἑλλάδα θὰ συμμετάσχει στὸν φετινὸ διαγωνισμὸ τῆς Γιουροβίζιον (καὶ πάλι μὲ ἀγγλικοὺς στίχους), θὰ μπεῖ στὸν μεγάλο πειρασμὸ νὰ σκεφθεῖ τὰ ἑξῆς:

Πέρα ἀπὸ τίς λέξεις-κλειδιὰ ποὺ ὑπάρχουν στοὺς στίχους (control, hell, fear), οἱ ὁποῖες συνδέονται μὲ τὴν κτηνωδία τῆς ὑγειονομικῆς δικτατορίας ποὺ βιώνουμε γιὰ τρίτη χρονιά, τὸ θανατολαγνικὸ μήνυμα (if we die together now, take my heart and rip it out), περιέχει τὴν ἐπικίνδυνη φράση: bring it to the other side!
 

Ὑποτίθεται ὅτι τὸ it ἀναφέρεται στὴν καρδιὰ τῆς κοπέλας ποὺ ἀγαπᾷ, ἀλλὰ μήπως ὁ στιχουργὸς ἤθελε νὰ στείλει ἕνα κρυμμένο μήνυμα; Μήπως ἀναφέρεται συγκεκαλυμμένα στὴν καρδιὰ τῆς Ἑλλάδος μας;

Ἄν ὁποιοδήποτε ἑλληνικὸ νησὶ τοῦ Αἰγαίου Πελάγους περιέλθει καθ᾿ οἱονδήποτε τρόπο στὴν τουρκικὴ σφαῖρα ἐπιρροῆς ἢ κυριαρχίας (τὸ βίντεο κλίπ, ὅλως τυχαίως, εἶναι γυρισμένο στὴν Σύμη, ποὺ ἀπέχει ἐλάχιστα ναυτικὰ μίλια ἀπὸ τίς τουρκικὲς ἀκτές), τότε τὸ μόνο σίγουρο εἶναι ὅτι θὰ «πεθάνει» αὐτόχρημα, χάνοντας κάθε στοιχεῖο ἑλληνορθόδοξου πολιτισμοῦ καὶ παράδοσης
 

Καί, προφανῶς, μαζί του θὰ «πεθάνει» καὶ ἡ Ἑλλάδα τῆς μεταπολίτευσης, χάνοντας ἐν τοῖς πράγμασι τὴν ἐθνικὴ κυριαρχία καὶ περηφάνια της καὶ παύοντας πλέον νὰ ἀποτελεῖ ἀνεξάρτητο Ἔθνος-Κράτος ποὺ ὑπερασπίζεται ἀποτελεσματικὰ καὶ αὐτοδύναμα τὰ ἐθνικὰ δίκαια, ἀφοῦ θὰ μετεξελιχθεῖ σὲ κράτος-παρία ποὺ θὰ προξενεῖ τὴν παγκόσμια καταισχύνη, ἐκλιπαρῶντας τὴν εὐρωπαϊκὴ καὶ νατοϊκὴ ἐλεημοσύνη.

Ἄλλος ἕνας προγνωστικὸς προγραμματισμὸς (predictive programming) μέσῳ τραγουδιοῦ;
 

Εἶναι δὲ ἐκπληκτικὸς ὁ τρόπος μετάδοσης τῶν ἀποκρυφιστικῶν μηνυμάτων καὶ συμβόλων ποὺ προωθοῦνται ὑποδόρια στοὺς ἀνυποψίαστους τηλεθεατὲς μέσῳ τῆς παρακολούθησης τοῦ ἐπίσημου video clip τῆς ἑλληνικῆς συμμετοχῆς στὸν διαγωνισμὸ τραγουδιοῦ τῆς φετινῆς Γιουροβίζιον, ἀφοῦ ὅλως τυχαίως τοὐλάχιστον τρεῖς φορὲς σχηματίζεται ὁ ἀριθμὸς 6 στὰ ζάρια ποὺ χρησιμοποιοῦν οἱ πρωταγωνιστές. 
 

Αὐτὸ γίνεται εὐχερῶς ἀντιληπτό, ἂν ὁ ἀφυπνισμένος καὶ σὲ ἐγρήγορση εὑρισκόμενος τηλεθεατὴς διακόψει τὴν ροὴ τῆς παρακολούθησης στὸ 1.11, 1.31 καὶ στὸ 2.05 λεπτό.

Δὲν ἀποκλείεται οἱ μαριονετίστες τῆς Eurovision νὰ θέλησαν νὰ ἐπαναλάβουν τὴν συνταγὴ ποὺ εἶχαν ἀκολουθήσει στὸν διαγωνισμὸ τοῦ 2019, ὅταν ἡ ἀποκρυφίστρια καὶ σατανοκίνητη Μαντόνα (ἡ ὁποία δὲν ὑπηρετεῖ πλέον τὴν πολιτισμικὴ ἀξία τοῦ τραγουδιοῦ, ἀλλὰ ἐνεργεῖ περισσότερο ὡς οἱονεὶ ἐκπρόσωπος τύπου τῆς σκοτεινῆς καὶ ἀφανοῦς ἐλίτ, μὲ τὴν ἐντολὴ νὰ ἐπικοινωνεῖ στὶς μᾶζες τὰ κωδικοποιημένα μηνύματά της), τραγουδῶντας τὸ μελλοντολογικὸ τραγούδι «Future», ἐπιχείρησε νὰ μᾶς πεῖ τὴν ἀλήθεια, νανουρίζοντάς μας μὲ τοὺς ἑξῆς στίχους:
 
No one is coming to the future, not everyone is learning from the past...

Τhey want to make us slaves.
Στὰ σχόλια κάτω ἀπὸ τὸ βίντεο τοῦ μουσικοῦ διαλείμματος, ποὺ εἶναι ἀνηρτημένο στὸ youtube, κάποιος ψεκασμένος-ψαγμένος (μὲ τὸ ψευδώνυμο Jadzmusic) ἔγραψε:
«Ὁλόκληρη ἡ παράσταση ἦταν ἕνας τρόπος γιὰ νὰ δείξουν στὸν κόσμο τί πρόκειται νὰ συμβεῖ... οἱ ἄνθρωποι αὐτοὶ εἶναι πραγματικὰ παρανοϊκοί. Γνωρίζουν πῶς νὰ τυφλώνουν τὸν κόσμο μέσα ἀπὸ τὸ ὀφθαλμοφανές, ἀλλὰ δὲν θὰ τὰ καταφέρουν».

Ἀξίζει νὰ σημειωθεῖ ὅτι, κατὰ τὴν ἀποκρυφιστικὴ ἐμφάνισή της στὴν Γιουροβίζιον τοῦ 2019, ἡ παγκόσμια στὰρ πληροφόρησε δυνητικὰ κάθε ὑποψιασμένο πολίτη τῆς γῆς, στὸ σπίτι τοῦ ὁποίου μπῆκε μέσῳ τοῦ τηλεοπτικοῦ διαβολοδέκτη, γιὰ τὸ τί πρόκειται νὰ συμβεῖ στὸ μέλλον, μέσῳ εἰκόνων ποὺ προβάλλονταν στὸ γιγαντοοθόνη πίσω ἀπὸ αὐτήν.

Ἡ Μαντόνα ἐμφανίσθηκε τότε ὡς «Madame X», ποὺ εἶναι καὶ ὁ τίτλος τοῦ ἄλμπουμ της (κυκλοφόρησε στὶς 14 Ἰουνίου 2019), μὲ κλειστὸ τὸ ἕνα μάτι, ἕνα εὐρύτατα διαδεδομένο ἀποκρυφιστικὸ συμβολισμὸ τῶν Ἰλλουμινάτι ποὺ ὑποδηλώνει τὴν (νομιζόμενη) παγκόσμια κυριαρχία τους. 
 

Ἡ Μαντόνα τραγουδάει «We Know but we are not ready to act» καὶ οἱ «πεφωτισμένοι» ἐκπέμπουν τὸ κωδικοποιημένο μήνυμά τους, ὑποστηρίζοντας ὅτι γνωρίζουν (τί πρόκειται νὰ συμβεῖ), ἀλλὰ δὲν εἶναι ἀκόμη ἕτοιμοι νὰ ἀναλάβουν δράση!

Ὅπως μᾶς προϊδέασαν τὸ 2012 μέσῳ τῆς τελετῆς ἐνάρξεως τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων, τὸ ἴδιο ἔκαναν τὸ 2019 μέσῳ τῆς Eurovision. Τελικῶς, φαίνεται ὅτι ὅλα τὰ πανευρωπαϊκῆς ἢ παγκοσμίου ἐμβέλειας ἀθλητικὰ ἢ μουσικὰ γεγονότα ἀξιοποιήθηκαν τὰ προηγούμενα χρόνια γιὰ νὰ φορμάρουν-ἐξοικειώσουν τὸ ὑποσυνείδητό μας μὲ ὅ,τι σατανικὸ ἐπρόκειτο νὰ ὑλοποιηθεῖ στὸ μέλλον
 
 
Ἀλλὰ μὴν τὰ θέλουμε κι ὅλα στὸ πιάτο· ἂς κουνήσουμε κι ἐμεῖς λίγο τὸ δαχτυλάκι μας!

Οἱ σατανιστές-ἀποκρυφιστὲς Νεοταξῖτες εἶναι ἀρκετὰ μεγαλόψυχοι, ἀλλὰ θεωροῦν ὅτι εἴμαστε δεκάχρονα καὶ ὄχι νεογέννητα, ὥστε νὰ μᾶς ταΐζουν μὲ τὸ μπιμπερό:
  • Ὅσοι κοιτοῦσαν ἀποσβολωμένοι τὸ θεατρικὸ σόου τῆς Μαντόνα, ἔχαναν τὸν κρίσιμο καὶ καθοριστικὸ μελλοντικὸ ἀγῶνα.
  • Ὅσοι κοιτοῦσαν πίσω ἀπὸ τὴν Μαντόνα, ἔπαιρναν γεύση ἀπὸ τὸ ἐνδεχόμενο τέλος αὐτοῦ τοῦ αἰῶνα-ἀπατεῶνα.
Ὅποιοι ἔχουν κατανοήσει πῶς λειτουργεῖ ὁ ἀνάποδος κόσμος, γιὰ νὰ ἀντλήσουν τίς κρίσιμες πληροφορίες, ἔπρεπε νὰ παρακολουθοῦν τὸ παρασκήνιο καὶ ὄχι τὸ προσκήνιο.

Οἱ κρίσιμες ἀποφάσεις ποὺ καθορίζουν τὸ μέλλον τῆς ἀνθρωπότητας δὲν λαμβάνονται σὲ δημόσια διαβούλευση μὲ τὴν ἐνεργητικὴ συμμετοχὴ τῶν πολιτῶν, ἀλλὰ ὑπαγορεύονται ἐκ τοῦ παρασκηνίου ἀπὸ τὴν ὑπερεθνικὴ ἀντίχριστη ἐλὶτ σὲ πολιτικούς-μαριονέτες ποὺ ἐκτελοῦν πειθήνια τίς ἐντολές της.
 

Τὸ ἴδιο ἰσχύει, βεβαίως, καὶ γιὰ τὸν ἀλήστου μνήμης ΓΑΠ, τὸν λάτρη τῆς «παγκόσμιας δημοκρατικῆς διακυβέρνησης» (sic), ὁ ὁποῖος τὸ 2009 μᾶς ἀνακοίνωσε τὴν ἔναρξη τῶν οἰκονομικῶν συμφορῶν τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ μὲ φόντο τὸ Καστελόριζο!

Μήπως μὲ φόντο τὴν πανέμορφη καὶ μαγευτικὴ Σύμη προτυπώνεται μιὰ ἐπικείμενη γεωπολιτικὴ συμφορὰ γιὰ τὴν πατρίδα μας, ἡ ὁποία θὰ προκαλέσει τὴν ἀνατροπὴ τοῦ ὑφιστάμενου status quo στὸ Αἰγαῖο καὶ θὰ ἐπιφέρει τὴν ἀπώλεια τῆς ἐθνικῆς κυριαρχίας ἐπὶ ἑλληνικοῦ ἐδάφους, συμπαρασύροντας στὴν δίνη τοῦ πολέμου καὶ τὴν ἐθνικὴ οἰκονομία;

Μήπως ἑπομένως ὁ ἀγγλικὸς τίτλος τοῦ τραγουδιοῦ «Die together» συμβολίζει τὸν ταυτόχρονο θάνατο, σὲ ἐναγκαλισμό, τῆς ἐθνικῆς κυριαρχίας καὶ οἰκονομίας τῆς Ἑλλάδας, ὅπως τοὐλάχιστον τίς γνωρίζαμε μέχρι σήμερα;
 

Καὶ τώρα ἂς ξαναγυρίσουμε στὴν Γιουροβίζιον τοῦ 2019:

Ὅσοι κοιτοῦσαν τὸ πρόσωπο τῆς Μαντόνα ἤ/καὶ ἑστίαζαν στὴν ἐνδυμασία της, χωρὶς νὰ δίνουν σημασία στοὺς στίχους ποὺ τραγουδοῦσε, ἔμειναν μετεξεταστέοι στὸ μεγάλο διαγώνισμα ποὺ θὰ μᾶς ἔβαζε τὸ 2020 ἡ Νέα Τάξη Πραγμάτων, τὸ ὁποῖο εἶναι πολὺ πιθανὸ ὅτι θὰ συνοδευθεῖ καὶ ἀπὸ πολλὰ ἄλλα διαγωνίσματα.

Ἕνα ἀπὸ τὰ μελλοντικὰ μηνύματα ποὺ ἔστειλαν πρὸς τὴν παγκόσμια φάρμα τῶν ἀνθρωπόμορφων ζώων οἱ προγραμματιστὲς καὶ διαχειριστὲς τῆς ζωῆς μας, μέσῳ ἐκείνης τῆς Γιουροβίζιον, ἦταν ἡ Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ:
  • Κάποια στιγμὴ στὴν γιγαντο-ὀθόνη προβάλλεται ὁ Πάπας μαζὶ μὲ ἱερεῖς διαφόρων θρησκειῶν.

Σὲ ἄλλο σημεῖο μᾶς δείχνουν νὰ στερεώνονται κίονες. Πρόκειται ἄραγε γιὰ τὸ σχέδιο ἀνοικοδόμησης τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολομῶντος; 
 

Ἐπίσης, προβάλλεται τὸ ἄγαλμα τῆς Ἐλευθερίας μὲ κατεστραμμένο τὸν πυρσό του. Προφητεύεται ἧττα τῆς Ἀμερικῆς σὲ γεωπολιτικὸ ἐπίπεδο; Κάποιος σύγχρονος γέροντας εἶχε πεῖ ὅτι ἡ Ἀμερικὴ θὰ γίνει Μερική!
 

Μέχρι καὶ γιὰ ἐπιδημία ἢ γιὰ βιολογικό/πυρηνικὸ πόλεμο θὰ μποροῦσε νὰ ὑποστηριχθεῖ ὅτι προετοιμασθήκαμε, δεδομένου ὅτι μία χορεύτρια ἐμφανίσθηκε δίπλα στὴ Μαντόνα μὲ (ἀντιασφυξιογόνο) μάσκα
 

Ἐπίσης, ἡ Νέα Τάξη Πραγμάτων εἶχε προετοιμάσει-προειδοποιήσει τὴν ἀνθρωπότητα, πάντοτε στὸ πλαίσιο τοῦ προγνωστικοῦ προγραμματισμοῦ, γιὰ τὸν τελικό της στόχο, ὁ ὁποῖος συνίσταται στὴν ἄσκηση κοινωνικοῦ ἐλέγχου καὶ στὴν ἐκμηδένιση τῆς ἐλεύθερης βούλησης τῶν πολιτῶν.

Ἡ ὑλοποίηση τοῦ προγνωστικοῦ προγραμματισμοῦ συντελέστηκε σὲ ἀνύποπτο χρόνο τὸ 1989, πάλι ἀπὸ τὴν Μαντόνα, ἡ ὁποία εἶχε ἑρμηνεύσει τὸ τραγούδι «Like a prayer» ποὺ ἀποτέλεσε τεράστια ἐμπορικὴ ἐπιτυχία γιὰ τὴν ἴδια.
 

Ὁ στίχος τοῦ ἐν λόγῳ τραγουδιοῦ, ποὺ πέρασε ἀπαρατήρητος ἀπὸ τὴν συντριπτικὴ πλειονότητα τῶν ἀνθρώπων, ἀλλὰ ἔκτοτε ἀποτύπωνε ἐναργέστατα τὸν σχεδιασμὸ τῶν παγκοσμιοποιητῶν γιὰ τὴν δημιουργία μιᾶς βρεφοποιημένης κοινωνίας, ἡ ὁποία θὰ ὑπόκειται σὲ συνεχῆ ἐπιτήρηση καὶ ἔλεγχο, ἦταν ὁ ἑξῆς:
«you are in control just like a child».
Οἱ ἰνστρούχτορες τῆς παγκόσμιας δικτατορίας εἶναι τόσο σίγουροι ὅτι τὰ ἀνθρωπόμορφα ζῶα τῆς παγκόσμιας φάρμας τους δὲν ὑπάρχει περίπτωση νὰ ξυπνήσουν οὔτε μὲ σεισμὸ 9 Ρίχτερ, ὥστε, μέσῳ τῶν στίχων ποὺ τραγούδησε ἡ Μαντόνα ἐνώπιον τῶν (τηλε)θεατῶν τῆς Γιουροβίζιον, μᾶς σκούντησαν ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς, λέγοντάς μας:
Open your mind, open your eyes... I see the signs, just free your mind! Welcome to the future, it's a culture ride / Too much pain inside / It's an override / Yeah, yeah / You've been puttin' too much time tryin to survive / It's the future crucifixion on a cross.

Ἄραγε, ὅ,τι ζοῦμε τὰ τελευταῖα τρία χρόνια δὲν εἶναι ἕνα εἶδος σταύρωσης τῶν πολιτῶν μὲ τὰ καρφιὰ τῶν νεοταξιτῶν νὰ τρυποῦν τίς ψυχές τους; Δὲν γέμισε ἡ ζωή μας ἀπέραντο πόνο, θλίψη καὶ ὀδύνη; Δὲν καλούμαστε τώρα νὰ δώσουμε μάχη γιὰ τὴν ἐπιβίωση καὶ γιὰ τὴν ἀξιοπρέπειά μας;

Ὅμως, γιὰ τοὺς πιστοὺς καὶ ἐνσυνείδητους ὀρθόδοξους χριστιανοὺς ὁ σταυρὸς δὲν συμβολίζει τὸν τερματισμὸ τῆς ἐπίγειας ζωῆς, ἀλλὰ τὴν δοκιμασία, τὴν ὁποία, ἂν ὑπομείνει μὲ ἐγκαρτέρηση καὶ δοξολογία, θὰ ὁδηγηθεῖ στὴν Ἀνάσταση τῆς Ζωῆς.

Ἡ τελευταία φράση ποὺ ψιθύρισε τὸ 2019 ἡ Μαντόνα πρὸς τὸ κοινό της, προσπαθῶντας ξανὰ νὰ τὸ σκουντήξει ἦταν κάλεσμα πρὸς ἀφύπνιση:
Wake up!

Ταυτοχρόνως τὸ μήνυμα αὐτὸ ἦταν γραμμένο μὲ τεράστια γράμματα πίσω της στὴν γιγαντοοθόνη, ὥστε νὰ μὴ μπορεῖ κανεὶς νὰ πεῖ ὅτι πιάστηκε στὰ πράσα.
  • Ὅταν, ὅμως, μιλᾷ ἕνα σατανικὸ παγκόσμιο εἴδωλο, ἐξ ὁρισμοῦ δὲν ἀφυπνίζει ἀλλὰ ὑπνωτίζει.
  • Στὸν ἀνάποδο κόσμο, ἡ ἐντολὴ ξύπνα, ἀπευθύνεται στὸ ὑποσυνείδητο τῶν θεατῶν καὶ σημαίνει κοιμήσου!
Αὐτὸ ἀκριβῶς κάνει μέχρι σήμερα ἕνα μεγάλο τμῆμα τῆς συμπαγοῦς πλειοψηφίας τῶν πολιτῶν ἁπανταχοῦ τῆς γῆς, οἱ ὁποῖοι προτιμοῦν νὰ λικνίζονται καὶ νὰ παραληροῦν ἀκούγοντας τὰ τραγούδια τῶν εἰδώλων, χωρὶς νὰ μποροῦν νὰ συνειδητοποιήσουν τὸ ἀνάποδο περιεχόμενο τῆς ἐντολῆς.

Τὸ ὑπόλοιπο τμῆμα τῆς συμπαγοῦς πλειοψηφίας εἶναι φοβισμένο. Ἐδῶ τὰ πράγματα εἶναι ἴσως ἀκόμη χειρότερα, ἀφοῦ κατὰ τὸν Μὰξ Φρὶς (Max Frisch) ἰσχύει ὅτι:
«Κι ἀπ᾿ τὸν τυφλὸ ἀκόμα πιὸ τυφλὸς ὁ φοβιτσιάρης».

Ἡ φράση αὐτὴ γράφτηκε ἀπὸ τὸν Γερμανὸ συγγραφέα στὸ θεατρικὸ ἔργο του «Ὁ Μπίντερμανν καὶ οἱ ἐμπρηστές» (μτφ.: Ν. Βαγενᾶς, ἐκδ. Δωδώνη, Ἀθήνα 1990, σελ. 50).

Στὸ ἴδιο ἔργο ὑπάρχει, ὅμως, καὶ ἕνα ἄλλο, ἐκπληκτικὸ χωρίο, ποὺ ἀφορᾷ ἄμεσα τὸν τρόπο δράσης τῶν σατανικῶν Νεοταξιτῶν:

«Τὰ ἀστεῖα εἶναι ἡ τρίτη καλύτερη μέθοδος ἐξαπατήσεως τῶν ἀνθρώπων. Ἡ δεύτερη ἀξιολογικῶς εἶναι ὁ συναισθηματισμός. [...] Ἡ καλύτερη ὅμως καὶ ἀσφαλέστερη μέθοδος -κατὰ τὴ γνώμη μου- εἶναι νὰ λὲς τὴν καθαρὴ ἀλήθεια. Κανεὶς δὲν πρόκειται νὰ σὲ πιστέψει» (ό.π., σελ. 75).
Ὅπως στὴν γιγαντοοθόνη προβλήθηκε ἡ ἐντολὴ ξυπνῆστε, ἀλλὰ οἱ περισσότεροι κοιμήθηκαν, ἀκριβέστερα: συνέχισαν νὰ κοιμοῦνται, ἔτσι καὶ στὸ συγκεκριμένο θεατρικὸ ἔργο, ὁ Θεόφιλος Μπίντερμανν δὲν πίστεψε ὅτι οἱ δύο ἐμπρηστές, ποὺ εἶχαν μπεῖ στὸ σπίτι του καὶ τοῦ ἔδειχναν τὰ μπιτόνια μὲ τὴν βενζίνη, ἐπρόκειτο νὰ τὸ μετατρέψουν σὲ παρανάλωμα τοῦ πυρός, ἀκόμη κι ὅταν αὐτοὶ τοὺς ζήτησαν σπίρτα!

Βλέποντας ἡ σύζυγός του, ἡ Μπαμπέτ, ὅτι αὐτὸς ἔδωσε τελικῶς τὰ σπίρτα στοὺς δύο ὕποπτους ξένους, τὸν ρώτησε ἂν εἶδαν καλὰ τὰ μάτια της, ὁπότε ἐκεῖνος τῆς ἀπάντησε:
«Γιατί ὄχι; Ἄν εἴταν πράγματι ἐμπρηστές, νομίζεις πὼς δὲ θὰ ᾿χαν σπίρτα;» (ό.π., σελ. 111).
Μετὰ ἀπὸ λίγο, ἄρχισε ἡ μία ἔκρηξη νὰ διαδέχεται τὴν ἄλλη.

Τηρουμένων τῶν ἀναλογιῶν, ἀντίστοιχες ἐκρήξεις βιώνουμε, μετὰ τὴν ἀδικαιολόγητη ἀδιαφορία καὶ παθητικότητα ποὺ ἐπιδείξαμε παρὰ τὸ ἄκουσμα καὶ τὴν ἀνάγνωση τῆς ἐντολῆς «ξυπνῆστε» ἀπὸ τὴν Γιουροβίζιον τοῦ 2019.


Ὅπως ὁ Θεόφιλος Μπίντερμανν κονιορτοποίησε τὴν ἔνσταση τῆς Μπαμπὲτ μὲ τὸ πολὺ λογικὸ ἐπιχείρημα ὅτι ἕνας ἐμπρηστὴς εἶναι αὐτονοήτως ἐφοδιασμένος μὲ σπίρτα, κατὰ παρόμοιο τρόπο θὰ ἀντιδράσει κι ὅποιος ἀψέκαστος-ἀνυποψίαστος, ἀκούσει ἕναν «ψεκασμένο-ψαγμένο» νὰ κρούει τὸν κώδωνα τοῦ κινδύνου γιὰ τὰ νεοταξικὰ μελλούμενα, ἐπικαλούμενος τὰ προειδοποιητικὰ μηνύματα τῆς Μαντόνα καὶ τίς προβολὲς τῆς γιγαντοοθόνης.

Ὁ ἀψέκαστος-ἀνυποψίαστος θὰ ἀντέτεινε στὸν «ψεκασμένο-ψαγμένο»:

«Ἄν οἱ κοσμοχαλάστρες Νεοταξῖτες ἤθελαν νὰ φέρουν τὰ πάνω-κάτω στὸν πλανήτη, θὰ ἦταν τόσο εὐήθεις, ὥστε νὰ θέλουν νά μᾶς τὸ ποῦν καὶ νά μᾶς τὸ δείξουν φόρα παρτίδα μέσῳ μιᾶς Γιουροβίζιον ποὺ τὴν παρακολουθεῖ σχεδὸν ὁλόκληρος ὁ πλανήτης;».
Κι ὅμως, ναί!

Repetitio est mater studiorum:
«Ἡ καλύτερη καὶ ἀσφαλέστερη μέθοδος γιὰ νὰ ἐξαπατήσεις τοὺς ἀνθρώπους εἶναι νὰ τοὺς λὲς τὴν καθαρὴ ἀλήθεια!».
Ἡ τακτικὴ αὐτὴ ἔχει ἕνα ἐπιπλέον προβάδισμα ἔναντι τῶν ἄλλων δύο μεθόδων ποὺ ἀναφέρθηκαν παραπάνω: Ἀφοῦ οἱ σφάχτες λένε τὴν ἀλήθεια στὰ πρόβατα ἐπὶ σφαγή, ἀλλὰ ἐκεῖνα δὲν τὴν ἀντιλαμβάνονται, ἀπαλλάσσονται ἀπὸ τίς τύψεις συνειδήσεως γιὰ τὴν ὑλοποίηση τῆς σφαγῆς.
Ἄς πρόσεχαν τὰ πρόβατα, ἀτομικὴ ἡ εὐθύνη τους!
Ἐκτὸς αὐτοῦ ὅμως, οἱ παγκοσμιοποιητὲς ἠδονίζονται ἀφάνταστα νὰ ἀποκαλύπτουν τὰ σχέδιά τους στοὺς ὑπνωτισμένους καὶ ἀδιάφορους πολῖτες, οἱ ὁποῖοι, πέφτοντας ὡς «ἀπρόσεκτα θηράματα» στὶς καλοσχεδιασμένες παγίδες τους, χάνουν κάθε ἐλαφρυντικὸ καὶ δικαιολογία πρὸς τέρψη τῶν «θηρευτῶν-Nεοταξιτῶν».
  • W a k e up!
Ἄς ἐλπίσουμε προσευχόμενοι στὸν Ἀρχάγγελο Μιχαὴλ τὸν Πανορμίτη, ποὺ ἀποτελεῖ τὸ ὀρθόδοξο καύχημα καὶ κόσμημα τοῦ ἁπανταχοῦ Συμιακοῦ Ἑλληνισμοῦ, νὰ διαφυλάξει τὴν ἐθνικὴ ἀκεραιότητα τῆς Ἑλλάδος καὶ νὰ ὁδηγήσει σύσσωμο τὸν ἑλληνικὸ λαὸ στὸ «ξύπνημα τῆς μετανοίας», ἡ ὁποία εἶναι ἡ μόνη ἱκανὴ νὰ ἑλκύσει τὸ ἄπειρο ἔλεος τοῦ Ἅγιου Τριαδικοῦ Θεοῦ καὶ νὰ ἀποσοβήσει τὴν ἐπερχόμενη ἐθνικὴ συμφορά.