Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Αἰσθητὴ ἡ ἀπουσία τῶν δύο συγχρόνων προμάχων τῆς ᾿Ορθοδοξίας ἀπὸ τὴν Στρατευομένην ᾿Εκκλησίαν ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ – ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

Τοῦ κ. Χρήστου Κων. Λιβανοῦ «Καὶ δώσω τοῖς δυσὶ μάρτυσί μου καὶ προφητεύσουσιν ἡμέρας χιλίας...
augoustinos-kantiotis

Δημοσίευση

ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ – ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Τοῦ κ. Χρήστου Κων. Λιβανοῦ
«Καὶ δώσω τοῖς δυσὶ μάρτυσί μου καὶ προφητεύσουσιν ἡμέρας χιλίας διακοσίας ἑξήκοντα περιβεβλημένοι σάκκους» (Ἀποκ. 11, 3). Θὰ δώσω, λέγει ὁ Χριστὸς στὴν ῾Ιερὰ ᾿Αποκάλυψι τοῦ ᾿Ιωάννου, δύναμι στοὺς δύο μάρτυρές μου (κήρυκές μου), γιὰ νὰ προφητεύσουν (κηρύξουν) χίλιες διακόσιες ἡμέρες φορώντας σάκκους (πένθιμα ἐνδύματα). Πρόκειται βεβαίως γιὰ τοὺς δύο προφῆτες (κήρυκες), οἱ ὁποῖοι θὰ προφητεύσουν (θὰ κηρύξουν) στὸν κόσμο μὲ ἀπαράμιλλη παρρησία καὶ δύναμι θεόσδοτη κατὰ τὸν καιρὸ τοῦ ᾿Αντιχρίστου, καὶ οἱ ὁποῖοι, σύμφωνα μὲ τὴν ἐπικρατέστερη γνώμη τῶν Πατέρων, θὰ εἶναι οἱ Προφῆτες ᾿Ηλίας καὶ ᾿Ενώχ.
᾿Εκτὸς ὅμως ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τοῦ Ἀντιχρίστου, ἡ ὁποία, ὅπως δείχνουν τὰ σημεῖα τῶν καιρῶν, φαίνεται νὰ πλησιάζῃ μὲ καλπάζουσα ταχύτητα, καὶ ἄλλοτε ὁ Χριστὸς ἔδωσε καὶ δίνει δύναμι στοὺς κήρυκές του νὰ κηρύττουν στὸ λαό του κήρυγμα προφητικό, κήρυγμα πεπαρρησιασμένο, κήρυγμα ἐλεγκτικό, κήρυγμα ποὺ καλεῖ τοὺς ἀνθρώπους σὲ μετάνοια καὶ ἐπιστροφὴ στὸ Θεό.

"Μνήμη των αγίων είκοσιν εξ oσιομαρτύρων ομολογητών Ζωγραφιτών Πατέρων" τους οποίους μνημονεύουν τυπικά, αλλά ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΝ ουσιαστικά οι αντι-οικουμενιστές, αρνούμενοι την ομολογιακή στάση τους!!

«Λέγουσι γὰρ καὶ οἱ θεῖοι καὶ ἱεροὶ κανόνες, "εἴ τις ἀκοινωνήτῳ, κἂν ἐν οἴκῳ συνεύξηται, ἀφοριζέσθω· καὶ ἀλλαχοῦ, ὁ ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, ἀκοινώνητος ἔσται, ὡς συγχέων τὸν κανόνα τῆς Ἐκκλησίας, καὶ πάλιν· ὁ αἱρετικὸν δεχόμενος, τοῖς αὐτοῦ ἐγκλήμασιν ὑπόκειται"».
 

22 Σεπτεμβρίου 2015

Σήμερα ὡς γνωστὸν ἑορτάζει ἡ Ἐκκλησία μας τὴν «Μνήμη τῶν ἁγίων εἴκοσιν ἓξ ὁσιομαρτύρων Ζωγραφιτῶν, τῶν ἐλεγξάντων τοὺς Λατινόφρονας Μιχαὴλ τὸν βασιλέα Παλαιολόγον Η' καὶ τὸν πατριάρχην Ἰωάννην τὸν Βέκκον» καὶ διὰ τοῦτο «ἄνωθεν τοῦ πύργου πυρὶ τελειωθέντων».
Δημοσιεύουμε, λοιπόν, τὴν ἐπιστολή τους πρὸς τὸν Αὐτοκράτορα Μιχαήλ, μιὰ ἐπιστολὴ ποὺ κατοχυρώνει θεολογικότατα τὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου καὶ τὴν Ἀποτείχιση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ὡς ὑποχρέωση γιὰ ὅσους θέλουν νὰ κάνουν ὑπακοὴ στὴν Ἐκκλησία, δηλαδὴ στὸ Χριστό! Ὅσοι παραμένουν θεληματικὰ «τυφλοὶ τά τ᾽ ὦτα τόν τε νοῦν τά τ᾽ ὄμματα», ἂς συνεχίσουν τὶς φιλοσοφικο-θεολογικὲς ἀναζητήσεις, τὸν χαρτοπόλεμο καὶ τὶς «ἀχρικαιρικές» δικαιολογίες πρὸς κρυφὴ ἱκανοποίηση τῶν Οἰκουμενιστῶν, ἕως ὅτου τὸ μεγαλύτερο μέρος τῶν πιστῶν ἀλλοτριωθεῖ καὶ ἀφομοιωθεῖ ἀπὸ τὰ οἰκουμενιστικὰ κηρύγματα καὶ θεάματα!


Ἐπιστολὴ ἀποσταλεῖσα παρὰ τῶν Ἁγιορειτῶν πάντων πρὸς τὸν Βασιλέα Μιχαὴλ τὸν Παλαιολόγον ὁμολογητική, σπεύδοντα τοῦτον ὅση δύναμις ἑνῶσαι τοὺς Ἰταλοὺς παραλόγως μεθ᾿ ἡμῶν, μένοντας ἐκείνους ἀδιορθώτους πάντων τῶν σφῶν αἱρέσεων, καὶ ἀμεταβλήτους· ἔλεγε δὲ ᾧδέ πως.

Τὸ Α΄ μέρος τῆς ἀξιοθαύμαστης, ὁμολογιακῆς αὐτῆς ἐπιστολῆς ἀκολουθεῖ.

Οὗτοι, δέσποτα ἅγιε, τὰ κυριώτερα τῆς πίστεως οὐκ ἀπαράτρωτα εἴασαν οὐδ᾿ ἀμώμητα· διὰ τοῦτο μὴ ὅτι καὶ ἀποκόπτονται τοῦ πανταχόθεν ἴσου τε καλοῦ ὡραιομόρφου σώματος τοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ καὶ τῷ σατανᾷ παραδίδονται. Καὶ φησὶν ὁ ἀπόστολος, ἐπισφραγίζων πᾶσαν τὴν εὐαγγελικήν, καὶ ἀποστολικὴν διδασκαλίαν· οὐ τοσοῦτον σχεδὸν πρὸς τοὺς ἐν ἑνὶ τότε ἑτεροδιδασκαλοῦντας Γαλάτας, ὅσον εἰς τοὺς ἀρτίως μυριοετεροδιδασκαλοῦντας Ἰταλούς· καὶ πᾶσαν μικροῦ δεῖν παράδοσιν εὐαγγελικήν, ἀποστολικήν, κανονικήν, καὶ πατρικὴν ἀνατρέποντας· «εἴ τις εὐαγγελίζεται ὑμᾶς, παρ᾿ ὃ παρελάβετε, κἂν ἡμεῖς, ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ, ἀνάθεμα ἔστω».

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Παιδεία και Εκκλησία απέκτησαν και διοικητικό προϊστάμενο επίσημα άθεο!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ!

Οι προϊστάμενοι της "νέας Εκκλησίας": Βαρθολομαίος Αρχοντώνης και Νίκος Φίλης!!!

Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων ο Φίλης ...των λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας!

Πηγή: "agioritikovima"
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ! Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων ο Φίλης...των λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας!




Μια δυσάρεστη έκπληξη επεφύλασσε ο Αλέξης Τσίπρας προς τη συντριπτική πλειονότητα του ελληνικου λαού που δεν αρέσκονται να δηλώνουν άθεοι, αλλά αντιθέτως βαπτίζουν τα παιδιά τους Χριστιανούς Ορθόδοξους και θέλουν αυτά να μαθαίνουν Θρησκευτικά στα σχολεία, αφού έδωσε το χαρτοφυλάκιο της Παιδείας και των Θρησκευμάτων στον Νίκο Φίλη. Τον άνθρωπο ο οποίος προκάλεσε όσο κανείς την Εκκλησία στην επτάμηνη θητεία του ΣΥΡΙΖΑ στην διακυβέρνηση του τόπου με αφορμή την υπόθεση των λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας! 
"Θα υποταχθούμε στη λογική, ότι θα θεραπεύσουν τα φημολογούμενα λείψανα τους καρκινοπαθείς; Αυτό είναι μορφή ειδωλολατρίας", είχε πει ο κ. Φίλης τότε προκαλώντας ορυμαγδό αντιδράσεων από τους πιστούς αλλά και τους ασθενείς κα ιτους συγγενείς τους. Τον κ. Φίλη λοιπόν που με τη στάση του ανάγκασε μέχρι και τον συνήθη πράο Αρχιεπίσκοπο να τοποθετηθεί επί του θέματος με σκληρή δήλωση διάλεξε ο νέος πρωθυπουργός να κάνει κουμάντο στην Παιδεία και βέβαια να έχει υπό την εποπτεία του και τον τομέα των Θρησκευμάτων!
Τον ίδιο άνθρωπο για τον οποίο είχε πει ο κ. Ιέρωνυμος: "Άνθρωποι των λόγων όσοι λένε για τα λείψανα και από λόγια χορτάσαμε". Τον ίδιο άνθρωπο που έριξε "λάδι στην φωτιά" μιλώντας ανοιχτά για διαχωρισμό Κράτους-Εκκλησίας. 
Απορούμε ειλικρινά πως δέχτηκε ο υποτιθέμενος προστάτης της Ορθοδοξίας Πάνος Καμμένος μια τέτοια επιλογή για ένα τόσο νευραλγικό υπουργείο!

Δείτε τι γράφει το βιβλίο θρησκευτικών της Γ Ενιαίου Λυκείου για τις προγαμιαίες σχέσεις και τις εκτρώσεις.

Kαι για να θέσουμε το θέμα "επί τον τύπο των ήλων":
Όσο οι Ορθόδοξοι πιστοί θα συνεχίζουν "να κοιμούνται" -επικαλούμενοι την "υπακοή στην εκκλησία"- δηλαδή στην απόλυτη "σιωπή",  τόσο τα παιδιά τους θα διδάσκονται τέτοιες σοβαρότατες αυθαιρεσίες.
Γονείς, καθηγητές -καθώς και η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων- καλούνται να αναλάβουν τις ευθύνες τους.

 
 πηγή: http://opaidagogos.blogspot.gr/
  Δεχθήκαμε καταγγελίες από συναδέλφους θεολόγους ότι στο βιβλίο Γ Λυκείου με τίτλο : "Θέματα Χριστιανικής Ηθικής" υπάρχουν εδώ και χρόνια, απαράδεκτες -θεολογικά- τοποθετήσεις για τις προγαμιαίες σχέσεις και τις εκτρώσεις.

Επισκεπτόμαστε τον επίσημο ιστότοπο του υπουργείου Παιδείας (όπου έχουν αναρτηθεί όλα τα σχολικά βιβλία), για να διαβάσουμε το σχολικό αυτό βιβλίο :




Ας δούμε τι γράφει το βιβλίο των Θρησκευτικών της Γ' Λυκείου για τις προγαμιαίες σχέσεις:

"Ο δεσμός ενός νέου και μιας νέας που δεν έχουν τελέσει το μυστήριο του γάμου μπορεί να είναι είτε κακής είτε καλής ποιότητας
Κακής είναι όταν ο ένας αντιμετωπίζει τον άλλον ως ένα τυχαίο εργαλείο για την ατομική του ικανοποίηση, τη θέση του οποίου μπορεί να πάρει οποτεδήποτε οποιοδήποτε άλλο. 
Καλής ποιότητας είναι όταν ο ένας είναι για τον άλλον μια μοναδική προσωπικότητα και μεταξύ τους υπάρχει αφοσίωση και πιστότητα. 
Αυτός ο δεσμός, δηλαδή, ούτε ανήθικος ούτε πορνικός μπορεί να χαρακτηριστεί. Το πρόβλημά του, για την Εκκλησία, είναι άλλης τάξεως. Ό,τι μένει έξω από το Σώμα της Εκκλησίας δεν είναι κατ' ανάγκη κακό, είναι όμως φθαρτό.(...)"
(δείτε τον σύνδεσμο εδώ)
Δείτε το βιβλίο σελιδοποιημένο, (στη σελ 91), εδώ:
Είναι λοιπόν "καλής ποιότητας" όταν υπάρχει "αφοσίωση και πιστότητα". Τότε δεν είναι "ούτε ανήθικος ούτε πορνικός" 
(είναι οι καινούργιες εξυπνάδες μερικών θεολόγων αλλά και κάποιων αρχιμανδριτών που διαστρέφουν την έννοια της λέξης "πορνεία" μόνον στην σεξουαλική σχέση "επί πληρωμή!"
Όταν δεν πληρώνεις, δεν υπάρχει πρόβλημα! Η διαστροφή της αλήθειας σε όλο της το μεγαλείο! Με το φαρισαϊκό σκεπτικό τους, ενδεχομένως ούτε ο βιασμός είναι "πορνεία" αφού δεν γίνεται "επί πληρωμή"!) 
Για να δούμε όμως, πότε οι σεξουαλικές σχέσεις είναι κακό σύμφωνα με το σχολικό βιβλίο :
"Κακής είναι όταν ο ένας αντιμετωπίζει τον άλλον ως ένα τυχαίο εργαλείο για την ατομική του ικανοποίηση, τη θέση του οποίου μπορεί να πάρει οποτεδήποτε οποιοδήποτε άλλο."
"Κακής ποιότητας" λοιπόν, είναι  μόνον όταν υπάρχει εναλλαγή στις σεξουαλικές σχέσεις. Μόνον τότε!
Συμπέρασμα: Δεν είναι κακό οι νέοι-ες να έχουν προγαμιαίες σχέσεις. Δεν είναι ούτε ανήθικο ούτε πορνικό. Δεν είναι κατ ανάγκη "κακό"! Αρκεί να μην αλλάζουν σεξουαλικούς συντρόφους! Αφού το λέει και το βιβλίο των θρησκευτικών!

Ας δούμε και τι γράφει για τις αμβλώσεις:



Διαβάζουμε:
"Σε εξαιρετικές μόνο περιπτώσεις για λόγους ιατρικούς (κίνδυνος ζωής της μητέρας) και περιστασιακούς (περιπτώσεις βιασμού) γίνεται δεκτή η διακοπή της κύησης."
(δείτε τον σύνδεσμο εδώ)
Μπορούνε να μας πουν οι θεολόγοι που
έγραψαν το βιβλίο (ή αυτοί που το τροποποίησαν γιατί στο παρελθόν συνέβαινε και αυτό, άλλα να γράφει ο συγγραφέας και άλλα να εκτυπώνονται) από που αντλούν το συμπέρασμα αυτό; Ότι "γίνεται δεκτή" (από την εκκλησία) η "διακοπή της κύησης";;
Δείτε και την σελίδα 129 του βιβλίου, εδώ:


Kαι για να θέσουμε το θέμα "επί τον τύπο των ήλων":
Όσο οι Ορθόδοξοι πιστοί θα συνεχίζουν "να κοιμούνται" -επικαλούμενοι την "υπακοή στην εκκλησία"- δηλαδή στην απόλυτη "σιωπή",  τόσο τα παιδιά τους θα διδάσκονται τέτοιες σοβαρότατες αυθαιρεσίες.
Γονείς, καθηγητές -καθώς και η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων- καλούνται να αναλάβουν τις ευθύνες τους. 


Για την επίσημη εκκλησία φυσικά δεν γράφουμε τίποτε. Φυσικά και δεν περιμένουμε καμία αντίδραση. Έχουν αρκετό έργο να κάνουν (δεσποτικά συλλείτουργα, δώρα στις ονομαστικές τους εορτές, επιστολές και επισκέψεις σε διαθρησκευτικούς διαλόγους, καθαιρέσεις ιερομονάχων που μάχονται τον Οικουμενισμό, διώξεις ευλαβών ιερέων κλπ.) Εδώ δεν πήραν ακόμη θέση για την "δωρεά οργάνων", και το ηλεκτρονικό φακέλωμα("Κάρτα του Πολίτη"), με τα βιβλία των θρησκευτικών θα ασχοληθούν οι "δεσποτάδες μας";



Μέλος της ομάδας μας, μας εκμυστηρεύθηκε ότι θυμάται κάποιον αρχιμανδρίτη της Θεσσαλονίκης, του οποίου τις ομιλίες συστηματικά παρακολουθούσε για αρκετά έτη, ο οποίος πάντα απέφευγε να χαρακτηρίσει τις προγαμιαίες σχέσεις ως "αμαρτία".  Μιλούσε ατελείωτα για τον "έρωτα", καταδίκαζε και ειρωνευόταν διαρκώς τον ηθικισμό και τους "ανέραστους" χριστιανούς, αλλά επί τοις ουσίας:  απολύτως τίποτε. Σιγή ιχθύος. Τι συμπέρασμα λέτε να έβγαζε το πολυπληθές ακροατήριο του για τις προγαμιαίες σχέσεις;;;


Κλείνοντας και για να μην αφήνουμε υπονοούμενα ότι μάλλον φέτος θα εκδόθηκε το βιβλίο αυτό και συνεπώς θα ευθύνεται η συνκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, δείτε μόνοι σας από πότε κυκλοφορεί το βιβλίο στα σχολεία μας:
η έκδοση του 2010 του βιβλίου, υπάρχει ηλεκτρονικά εδώ.
ΕΚΔΟΣΗ ΙΑ΄το 2010. Συνεπώς το βιβλίο αυτό κυκλοφορεί εδώ και 15 χρόνια. Ποιος κυβερνούσε όλα αυτά τα χρόνια κύριοι της ΠΕΘ ;Να σας θυμίσουμε:

πηγή: Wikipedia

Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΚΗΡΥΤΤΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΙΡΕΣΗ.

Η ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ
ΤΩΝ ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ
Η μεταπατερική θεολογία του Δημητριάδος Ιγνάτιου στην οποία όλοι οι χαρτοπολεμιστές αντιοικουμενιστές πατέρες αντέδρασαν -και πολύ καλά έπραξαν- είναι ίσως θα τολμούσα να πω μικρότερης σημασίας από τη μεταπατερική Θεολογία, που διδάσκουν οι λεγόμενοι χαρτοπολεμιστές αντιοικουμενιστές πατέρες, για το λόγο ότι, η μεταπατερική Θεολογία του Ιγνάτιου, είναι ευκολότερα αναγνωρίσιμη ως ξένη προς την πατερική Θεολογία, αλλά η μεταπατερική θεολογία για την εν καιρώ αιρέσεως αντιμετώπιση που διδάσκουν οι Πειραιώς Σεραφείμ, π. Θεόδωρος Ζήσης και άλλοι είναι δυσκολότερο να εντοπιστεί και έτσι, πιο επικίνδυνη για τους ίδιους και για τους πιστούς που τους ακολουθούν.
Η μεταπατερική θεολογία του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ , του π. Θεόδωρου Ζήση  και άλλων αντιοικουμενιστών που διαμαρτύρονται και αντιδρούν ενάντια στον οικουμενισμό, ενάντια στο π.σ.ε, ενάντια στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, τον Ιγνάτιο Δημητριάδος, τον  Ζηζιούλα Περγάμου, αλλά κοινωνούν με το π.σ.ε ως μέλη του, κοινωνούν με τον Βαρθολομαίο, τον Ιγνάτιο, τον Ζηζιούλα ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.

Η τεράστια ευθύνη των Επισκόπων της "νέας εκκλησίας" του Οικουμενισμού για την εφαρμογή του Πανθρησκειακού οράματος της Ν. Τάξης!


Ολοταχώς προς την κοσσοβοποίηση της Θράκης

Είδος προς εξαφάνιση οι Χριστιανοί

Οι ευθύνες της Εκκλησίας

Πηγή: "agioritikovim"
Ολοταχώς προς την κοσσοβοποίηση της Θράκης -Είδος προς εξαφάνιση οι Χριστιανοί-Οι ευθύνες της Εκκλησίας
Του Μάνου Χατζηγιάννη
 
Για πρώτη φορά από το 1974, η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης θα εκπροσωπηθεί στο νεοσυσταθέν εθνικό κοινοβούλιο από τέσσερις μειονοτικούς βουλευτές και χωρίς Χριστιανό εκπρόσωπο...
Μετά από αυτό το αποτέλεσμα ποιός είναι στα αλήθεια η μειονότητα; Τέσσερις μουσουλμάνοι βουλευτές και κανένας Χριστιανός, εκ των πραγμάτων απαντούν στην ερώτηση.
Οι λιγοστές εθνικές και πατριωτικές φωνές προειδοποιούν επί χρόνια πως οδηγούμαστε σε κοσσοβοποίηση της Θράκης, αλλά η ένοχη σιωπή των πολιτικών μας έφερε τα σημερινά αποτελέσματα. Άφησαν τη Θράκη μας στη μοίρα της ή καλύτερα στα νύχια της Τουρκίας, αφού όσο οι Έλληνες πολιτικοί “αγρόν ηγόραζαν” το τουρκικό προξενείο, οι τουρκικές μυστικές υπηρεσίες και εν γένει η τουρκική πολιτική σάρωναν το μεινοτικό μουσουλμανικό πληθυσμό. Όσα δεν μπορούσε το ελληνικό κράτος να προσφέρει στη θρησκευτικη μειονότητα τα προσέφερε και με το παραπάνω η Τουρκία.

Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Αρχιεπισκοπική κατάντια! Ο Ιερώνυμος Λιάπης, Αρβανίτης γάρ... σιγοντάρει δια της υποψηφιότητας του διευθυντού του Γραφείου τύπου της Ιεράς Συνόδου τον άθεο ΣΥΡΙΖΑ

Με αυτά τα στελέχη διευθύνεται την Εκκλησία κ. Ιερώνυμε  και κ. δεσποτάδες;;;

και μετά μιλάτε για πνευματική κρίση στο λαό;;; 

ΟΙ  ΤΣΙΠΡΟΛΙΑΠΙΔΕΣ

Ο Τρις Χειρότερος: Ο κολλητός του Ιερωνύμου και πρόεδρος των εργαζομένων της Ιεράς Συνόδου υποψήφιος βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ. 

 


Αυτή εξάλλου είναι και η λογική Ιερωνύμου, αφού για τον Ιερώνυμο δε χρειάζεται να είσαι δουλευταράς ή απλά αποδοτικός και καλός εργάτης αλλά να έχεις χρήμα! Έχεις χρήμαΓια τον Ιερώνυμο είσαι ο κατάλληλος άνθρωπος...



Διαβάζω και μεταφέρω από το http://www.topontiki.gr :
Υποψήφιος βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας με το ΣΥΡΙΖΑ κατεβαίνει ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος κ. Γεώργιος Βασιλείου.

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ!

Η κοινωνία με τους Οικουμενιστές, εξελίσσεται σε κοινωνία με τον Αντίχριστο!

Ο Αντίχριστος δεν θα κλείσει τις Εκκλησιές, ούτε και θα τις κάψει κατά πως έκανε παλιά, αλλά θα τις γεμίσει κιόλας από χριστιανούς που θα βαπτίζονται θα εξομολογούνται, θα κοινωνούν, θα κάνουν ευλαβή έργα, μα στην ουσία δεν θα ξέρουν σε ποιον Θεόν πιστεύουν….

Τοῦ π. Διονυσίου Ταμπάκη
Ο  ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ
ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΙΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ!


Μα τώρα μας δουλεύεις;
Θα είναι ο Αντίχριστος πιστός και θα πηγαίνει και στην Εκκλησία;
-Βεβαίως! Αφού είδε και αποείδε ότι με άμεσους διωγμούς τόσους αιώνες κατάφερε μια τρύπα στο νερό, τώρα προσπαθεί με πονηριά και υπουλότητα να βάλει τους χριστιανούς στο σακί του μέσα από την αλλοίωση της πίστης μας.
Ο Αντίχριστος δεν θα κλείσει τις Εκκλησιές, ούτε και θα τις κάψει κατά πως έκανε παλιά, αλλά θα τις γεμίσει κιόλας από χριστιανούς που θα βαπτίζονται θα εξομολογούνται, θα κοινωνούν, θα κάνουν ευλαβή έργα, μα στην ουσία δεν θα ξέρουν σε ποιον Θεόν πιστεύουν….
Εάν εστιάσουμε στη ετυμολογία της λεξης -Αντίχριστος- «αντι» δεν σημαίνει μόνο «αυτός που εναντιώνεται» αλλά και «αυτός που βρίσκεται στη θέση άλλου», δηλαδή ο άνομος που θα έρθει θα παραπλανήσει τον κόσμο προσποιούμενος τον Χριστό και προσπαθώντας να τον μιμηθεί σε όλα.
Γι’ αυτό βλέπουμε σήμερα κάποιοι να προσπαθούν να εκλογικεύσουν την Αγία μας πίστη, να αγωνίζονται να κάνουν την Ορθοδοξία «επιστημονική» και «ευρωπαϊκή» και όχι την λιβανισμένη και Πατερική - Παραδοσιακή που είχαμε έως τώρα.
Ακόμη και Του Χριστού θέλουνε να του δώσουμε πτυχίο να μην είναι «αγράμματος» και «ξυπόλητος» αλλά και τους Πατέρες της Εκκλησίας μας τους θέλουνε επιστήμονας και προφέσσορες και όχι λιπόσαρκους ασκητάδες σαν τους αγράμματους…
Στα χρόνια λοιπόν του Αντιχρίστου, ο οποίος θα είναι πραγματικό πρόσωπο και όχι απλά μία κατάσταση, όπως αναφέρει άλλωστε και η Αγ. Γραφή (Β΄ Θεσσ. Β΄-3,4) αλλά και πολλοί παλαιοί και σύγχρονοι Άγιοι Πατέρες…
τότε λοιπόν οι Χριστιανοί θα χωριστούν σε δύο κατηγορίες, σε εκείνους που θα πιστεύουν με την καρδιά και σε εκείνους που θα πιστεύουν με το μυαλό.
Γι’ αυτό και όσοι Χριστιανοί ακολουθήσουν τον Αντίχριστο δεν θα νοιώθουν καμία αμφιβολία και αβεβαιότητα αλλά θα νομίζουν ότι κάμουνε και το χρέος τους κιόλας κινούμενοι στα γνωστά ήσυχα νερά τους.
Αναφέρει για το θέμα αυτό ο Άγιος Γαβριήλ ο νέος από την Γεωργία:
«Για τους πιστούς χριστιανούς η μεγαλύτερη θλίψη θα είναι ότι αυτοί θα φεύγουν στο δάσος, αλλά οι κοντινοί τους άνθρωποι θα δέχονται το χάραγμα του Αντιχρίστου. Στους εσχάτους καιρούς οι οπαδοί του Αντιχρίστου θα πηγαίνουν στην Εκκλησία, θα βαπτίζονται, θα κηρύττουν για τις ευαγγελικές εντολές. Όμως μην τους πιστεύετε. Αυτοί δεν θα έχουν τα καλά έργα. Μόνο με τα καλά έργα μπορεί κάποιος να αναγνωρίσει τον αληθινό Χριστιανό».
Αλλά και τα Θεολογικά κηρύγματά πλέον καταντήσανε συναισθηματικές αγαπολογίες με κοινωνικές και ψυχολογικές αναφορές και ζήτημα πλέον είναι να ακούσουμε σήμερα να μιλάνε για Παράδεισο, Κόλαση, Δευτέρα Παρουσία και Κρίση.
Ας αναβαπτιστούμε λοιπόν στην αγία Ορθοδοξία μας που μυρίζει Αγιορείτικο μοσχολίβανο και όχι λεβαντίνικη κολόνια. Στην πίστη μας που μας έμαθαν οι αγράμματοι μεν πατεράδες και παππούδες μας, μα μοσχομυρισμένοι από την ευωδία Του Παναγίου Πνεύματος.
Ιερεύς π. Διονύσιος Ταμπάκης

«ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΟΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» Casimir Leconte, 1847


ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Ιούλιος   Αύγουστος  α.φ.218-219
  2015-http://www.agonas.org/
(αυτή είναι η 4η συνέχεια. Η 5η δημοσιεύτηκε
στο προηγούμενο φύλλο )
Από τα μέσα Ιανουαρίου 2010 ο Πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου, βγήκε στη γύρα για δανεικά ταξιδεύοντας σε διάφορες πρωτεύουσες του κόσμου. Στις 16/2/2010 βρίσκεται στην Μόσχα, στις 18/2/2010 στο Λονδίνο και ακολούθησε το Παρίσι, η Ουάσιγκτον και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Σ’ όλες αυτές και όπου αλλού βρέθηκε συκοφαντούσε τους Έλληνες λέγοντας ότι η διαφθορά τους κυρίευσε ολοκληρωτικά.
Λίγο μετά την κατάθεση του προϋπολογισμού (20/11/2009) από την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ άρχισε η υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Ελλάδας από τους οίκους αξιολόγησης Fitch, Standard and Poor’s, Moody’s… και από τον Ιανουάριο (άρχισε) η άνοδος των spreads – άγνωστη λέξη μέχρι τότε στους Έλληνες – με αποτέλεσμα, ενώ στις 21η Ιανουαρίου το 10τές ομόλογο βρίσκονταν στις 300 μονάδες, τον Απρίλιο ξεπερνούσε τις 1.000 μονάδες.

ΕΛΛΑΔΑ Η ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ


Πατάμε, κυκλοφορούμε και κοιμούμαστε πάνω σε «ΧΡΥΣΑΦΙ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Ιούλιος   Αύγουστος  α.φ.218-219
  2015-http://www.agonas.org/

Ο ελληνικός λαός, από μέρα σε μέρα, βυθίζεται πιο πολύ στη φτώχεια στην οποία η κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου το 2010 μας έριξε. Μας έβαλε στο γύψο χωρίς να σπάσουμε τα πόδια μας. Μας αδρανοποίησε ενώ κάτω από τα πόδια μας υπάρχει η μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη, το χρυσάφι και σύμφωνα με εκθέσεις, ο ορυκτός πλούτος της Ελλάδας είναι μοναδικός σε όλη την Ευρώπη.
Προκαλεί έντονο ενδιαφέρον και συγχρόνως προβληματισμό το ότι, μια χώρα, σαν την Ελλάδα, με μοναδικό ορυκτό πλούτο στο υπέδαφός της, να μην έχει αναπτύξει ανάλογη βιομηχανία – και αυτή που δημιουργήθηκε μέχρι το 1974 σιγά-σιγά την διέλυσαν – και μάλιστα, εάν κρίνουμε από τα “ορυκτά” στα οποία θα αναφερθούμε παρακάτω, η βιομηχανία αυτή θα αποτελούσε και “μονοπώλιο” στην Ευρώπη, μιας και τέτοια ορυκτά δεν υπάρχουν σ’ αυτήν.

«Το μέλλον μας εIναι εξασφαλισμένο αλλά άδοξο...»


ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Ιούλιος   Αύγουστος  α.φ.218-219
  2015-http://www.agonas.org/

«Το μEλλον μας εIναι εξασφαλισμEνο αλλA Aδοξο...»
Ήταν 27 Μαΐου 1979... Μία ημέρα πριν υπογραφεί στο Ζάππειο Μέγαρο η συνθήκη προσχώρησης της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα (ΕΟΚ), που στη συνέχεια μετονομάστηκε σε Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η ψευδεπiγραφη επιστολή (Από το βιβλίο «δηλώνω δημοσιογράφος» του Μ. Αττικής και Μεγαρίδος Νικοδήμου).

Αγάπησα τη δημοσιογραφία. Αλλά δεν μ’ αγάπησαν οι δημοσιογράφοι.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Ιούλιος   Αύγουστος  α.φ.218-219
  2015-http://www.agonas.org/


Αγάπησα τη δημοσιογραφία. Αλλά δεν μ’ αγάπησαν οι δημοσιογράφοι. Περπατήσαμε μαζί ανηφόρες. Αλλά κυττάξαμε μέσα από διαφορετικό πρίσμα την κοιλάδα της ζωής και της δράσης. Τους θεώρησα φίλους μου και συνοδοιπόρους μου. Με θεώρησαν και με αντιμετώπισαν σαν αντίπαλό τους. Μίλησα στους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης με ειλικρίνεια. Δέχτηκα απ’ την έπαλξή τους επιθέσεις. Οι κοντυλοφόροι έγιναν τόξα. Οι πέννες, φαρμακερά βέλη. Κι ο τρόπος της εκτόξευσης δόλιος. Έξω απ’ τη σκακιέρα του καθαρού παιχνιδιού. Πίσω απ’ τους προβολείς της έντιμης αναμέτρησης.
Η παραχάραξη των γεγονότων. Η πλαστογραφία των κειμένων. Η απάτη. Αναγκάζομαι, με λύπη, αλλά και πικρία, να αποκαλύψω ένα τέτοιο δείγμα πλαστογραφίας κι απάτης.
Άνοιξα κάποια μέρα την εφημερίδα «Απογευματινή». Έριξα μια γρήγορη ματιά στις ειδήσεις. Και, ξαφνικά, σκάλωσα. Κάπου εκεί, στη στήλη των επιστολών, συνάντησα ένα λίβελλο εναντίον εμού και των άλλων έντεκα Μητροπολιτών, που είχαμε πάρει κατά τη διάρκεια της Δικτατορίας το μονοπάτι της εξορίας. Κομπολόι ύβρεων. Δειγματολόγιο εμπάθειας. Το διάβασα και πάγωσα. Κι όπως ήταν φυσικό, αναζήτησα το όνομα του συντάκτου του.
Η υπογραφή ήταν βαρύγδουπη. Στρατηγός Αγόρος…
Την επόμενη κιόλας μέρα ήρθε μια δεύτερη έκπληξη. Στην ίδια θέση δημοσιευόταν δεύτερη επιστολή με την υπογραφή του στρατηγού Αγόρου. Αλλ’ αυτή αποτελούσε αποκήρυξη της πρώτης. Ο στρατηγός Αγόρος δήλωνε, πως η υπογραφή κάτω απ’ την πρώτη επιστολή δεν ήταν δική του. Πως το κείμενο, που δημοσιεύτηκε, ήταν έμπνευση κάποιου άγνωστου, που σοφίστηκε να το επισημοποιήσει με τη δική του υπογραφή.
Με ένα αγαπητό αδελφό Μητροπολίτη, που το όνομά του δέχτηκε τη λάσπη της συκοφαντίας, υποβάλαμε μήνυση για πλαστογραφία, για συκοφαντική δυσφήμιση και για εξύβριση. Μηνύσαμε το διευθυντή και τον αρχισυντάκτη της εφημερίδας.
Αλλά στα γυρίσματα της δικαστικής διαδρομής μας περίμεναν οι εκπλήξεις κι οι αποκαλύψεις.
Στο πρωτοβάθμιο Δικαστήριο εμφανίστηκαν οι κατηγορούμενοι. Προσκλήθηκε και παρουσιάστηκε κι ο μάρτυρας στρατηγός Αγόρος.
Διαβάστηκε το κατηγορητήριο. Ύστερα, ο πρόεδρος κάλεσε το μάρτυρα να καταθέσει.
Η κατάθεσή του ήταν κατηγορηματική. Δεν είχε στείλει στην εφημερίδα επιστολή. Η υπογραφή του υποκλάπηκε.
Κείνη ακριβώς τη στιγμή, ο δικηγόρος των δημοσιογράφων και της εφημερίδας παρουσίασε ένα μάρτυρα και ζήτησε να εξεταστεί. Όνομα, Μπουκουβάλας. Φυσιογνωμία περίεργη. Έμοιαζε άνθρωπος των καταγωγίων. Προκάλεσε με την εμφάνιση του εντύπωση. Τα σχόλια κι οι πληροφορίες κυκλοφόρησαν με τη μέθοδο του ψιθύρου.

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

«Ο ΕΠΙΟΥΣΙΟΣ» του αντικανονικού δεσπότη Ιγνατίου Λάππα Λάρισας



«Ο ΕΠΙΟΥΣΙΟΣ» του αντικανονικού δεσπότη  Ιγνατίου Λάππα Λάρισας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Ιούλιος   Αύγουστος  α.φ.218-219
  2015-http://www.agonas.org/

Άνεργος κύριος που τον έζωσε η πείνα, θεώρησε καλό να κατευθύνει τα βήματά του στην μητρόπολη - «Επιούσιο» - να ζητήσει ένα πιάτο φαγητό.  Μπήκε μέσα και αφού τους καλημέρισε, τους εξήγησε ότι είναι χωρίς μεροκάματο για αρκετές ημέρες. Τους παρακάλεσε εάν μπορούσε να έχει ένα πιάτο φαγητό, μόνο για κείνη την ημέρα. Κάποια καλοκάγαθη κυρία - διότι είναι καλής προαίρεσης και ψυχής αυτές που εργάζονται εθελοντές σε συσσίτια - του ετοίμασε ένα πλαστικό κεσεδάκι με φαγητό και τα συμπληρωματικά του και του τα έδωσε με την προτροπή να περάσει και την επόμενη μέρα εάν δεν είχε τακτοποιηθεί το πρόβλημα.
Ο «υπεύθυνος» (κατ’ εντολή του δεσπότη) στα συσσίτια, βλέποντας και ακούγοντας αυτά δεν του άρεσαν, και άρχισε να κατσαδιάζει την κυρία. «Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να δίνεις φαγητό, και να τον ξανακαλείς…;». Η κυρία του απάντησε: «Δεν λέμε στις ανακοινώσεις ότι, όλοι όσοι έρχονται θα βρίσκουν ένα πιάτο φαγητό;…». 
Κι ο παπάς: «Μην το ξανακάνεις… Άλλο τι λέμε…»!
Ο άνεργος-νηστικός κύριος, που δεν είχε προλάβει να απομακρυνθεί άκουσε όλη την στιχομυθία και μένοντας άναυδος, γύρισε πίσω, ευχαρίστησε την κυρία για την ευγενική προσφορά της, άφησε το κεσεδάκι και με τα συμπληρωματικά του φαγητού και έφυγε!!! Βγαίνοντας μονολογούσε: «Ψεύτες… πού είναι αυτά που λέτε ότι «Αρχή σας είναι να μην φεύγει κανείς νηστικός από δώ μέσα;;;;»».
ΞΥΛΟΔΑΡΜΟΣ
Αχ, πατρiδα μου, πoσο με πικραiνεις!

Στις 10 Αυγούστου πρώτο θέμα των ΜΜΕ ήταν το χαστούκι του αστυνομικού που έδωσε σε λαθρομετανάστη στο νησί ΚΩΣ και η άμεση διαθεσιμότητά του.
Το περιστατικό μου θύμισε την περίπτωση Ζαντινιέρα στην Θεσσαλονίκη που κι εκεί τρεις αξιωματικοί της αστυνομίας τέθηκαν αμέσως σε διαθεσιμότητα.
Δάκρυσα όταν αναλογίσθηκα ότι σε χειρότερη περίπτωση πάρθηκαν άλλα μέτρα - αντίθετα. Εδώ οι αστυνομικοί τέθηκαν σε διαθεσιμότητα ενώ στην άλλη πήραν εύσημα και προαγωγές. Και θα αναφερθώ σε ένα από τα πολλά τραγικά περιστατικά που συνέβησαν πριν 19 χρόνια, σαν τούτες τις ημέρες, όταν ο παράνομος και αντικανονικός «δεσπότης» Ιγνάτιος έρχονταν στη Λάρισα σαν «πειρατής», λειτουργούσε, «χτυπούσε» και έφευγε για Σαλαμίνα.
Την ημέρα της Ύψωσης του Τιμίου Σταυρού (1996) ήρθε στη Λάρισα συνοδευόμενος από 9 κλούβες ΜΑΤ, ΕΚΑΜ και Αστυνομικούς προκειμένου να τον… προστατεύσουν από την ιερή αγανάκτηση του διαμαρτυρόμενου πλήθους, το οποίο περιορίσθηκε στην πλατεία «Πατέρα» - 200 μ. από το ναό.
Οι συλλήψεις άρχισαν από το πρωί (7:30) επιλεκτικά για όσους ακουμπούσαν το πόδι και μόνο, στο οδόστρωμα θεωρούμενοι παραβάτες του άρθρου 227 (;) του Π.Κ., περί παρακώλυσης της κυκλοφορίας - γνωστή μέθοδος για τρομοκράτηση.
Συνέλαβαν πέντε (5) άτομα και αφού βάναυσα μας πέταξαν μέσα στην κλούβα, μας μετέφεραν στα κρατητήρια της Ασφάλειας, απομονωμένους και στερημένους επικοινωνίας, φαγητού, νερού μέχρι τις 10 το βράδυ όπου μας οδήγησαν στον Εισαγγελέα υπηρεσίας για την αυτόφωρη διαδικασία.
Κατεβαίνοντας από την αστυνομική κλούβα προηγήθηκαν οι τρεις «συγκατηγορούμενοι» πορευόμενοι μέσω του σκοτεινού υπογείου προς το ασανσέρ που οδηγούσε προς τον εισαγγελέα.
Ακολουθήσαμε οι άλλοι δύο, όταν στο σκοτεινό χώρο του υπογείου άρχισε να πέφτει το «ξύλο της αρκούδας».
Μωλοπισμένος άσχημα και φοβούμενος για τη ζωή μου άρχισα να φωνάζω διαμαρτυρόμενος. Οι φωνές μου ακούστηκαν μέχρι το γραφείο του εισαγγελέα. Ο δικηγόρος μας κατέβηκε τρέχοντας και τότε μόνο οι συνοδοί αστυνομικοί σταμάτησαν.
Ο Εισαγγελέας βλέποντας τις εκχυμώσεις από τα κτυπήματα που είχαν προηγηθεί μας άφησε ελεύθερους ορίζοντας τακτική δικάσιμο και δίδοντας εντολή να μεταφερθώ στο νοσοκομείο, να αναμένω τον ιατροδικαστή - παρ’ ότι είχαν περάσει τα μεσάνυχτα - και με την έκθεσή του να υποβάλλω μήνυση.
Η μήνυση υποβλήθηκε. Η εισαγγελία άσκησε ποινική δίωξη για «πράξη απλής σωματικής βλάβης με πρόθεση» (άρθ. 308 παρ. 1 Π.Κ.) στον αξιωματικό της συνοδείας και δύο αστυνομικούς.
Το αποτέλεσμα;
Ο αξιότιμος κ. Εισαγγελέας Εφετών με μια εισήγηση 32 σελίδων πρότεινε προς το Συμβούλιο ότι: «Οι Αγωνιζόμενοι Χριστιανοί» και ο εγκαλών εύκολα οδηγούνται σε εξάρσεις φανατισμού εχθρότητας και μισαλλοδοξίας κατά παντός πραγματικού ή υποθετικού αντιπάλου ή αντιφρονούντος… Τεχνηέντως σκηνοθέτησε ο εγκαλών διαμαρτυρόμενος δήθεν και χειρονομώντας ώστε να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι κακοποιείται από συνοδούς αστυνομικούς… Και εσφαλμένα το εκκαλούμενο βούλευμα - Πρωτοδικών - έκρινε αντιθέτως και διέταξε τη παραπομπή των κατηγορουμένων - αστυνομικών - στο ακροατήριο (sic). Και το Συμβούλιο αποφάσισε: «ΠΑΥΕΙ οριστικώς την ποινικήν δίωξιν κατά… εκ προθέσεως επροξένησεν εις άλλον ασήμαντον σωματικήν βλάβην και δη εντός του δικαστικού μεγάρου επιτέθη εναντίον του εγκαλούντος… ο οποίος επρόκειτο να προσαχθή ενώπιον του Εισαγγελέως Πλημ/κών και ώθησε βιαίως δια των χειρών του, με αποτέλεσμα να προξενήση εις αυτόν…» (αυτά είναι χτυπήματα με το χέρι στην φωτογραφία; «Θου Κύριε»).
Με αποτέλεσμα:
Οι αστυνομικοί να αθωωθούν κι εγώ να κατηγορηθώ για «ψευδή καταμήνυση, ψευδορκία μάρτυρος…» (του Π.Κ. Άρθ. 26 παρ. 1, 27 παρ. 1, 94 παρ. 1…) και να παραπεμφθώ σε δίκη (εδώ έχει πλήρη εφαρμογή γνωστή λαϊκή ρήση…).
Στη συνέχεια στη δίκη που ακολούθησε ο Πρόεδρος του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου, αντικρίζοντας τις προσκομισθείσες φωτογραφίες, τις γύρισε ανάποδα και κάτι είπε τους άλλους δικαστές. Ρώτησαν μερικά τυπικά πράγματα (πώς, πότε, γιατί) - μάρτυρες που προτάθηκαν ήταν 9 κατηγορίας και 5 υπεράσπισης - το δικαστήριο συνοπτικά με απάλλαξε από κάθε «κατηγορία» (sic).
Το τραγελαφικό:
Για το χαστούκι του παράνομου λαθρομετανάστη ο αστυνομικός τέθηκε σε διαθεσιμότητα, ενώ για τους ξυλοδαρμούς των Χριστιανών, που ζητούσαν να εφαρμοστούν οι Νόμοι και το Σύναγμα, σχεδόν όλοι τους, πήραν γαλόνια και φθάσαν στα υψηλότερα κλιμάκια της ιεραρχίας. Γι’ αυτό - όπως είπα στην αρχή - δάκρυσα!
Αχ, πατρίδα μου, πόσο με πικραίνεις!


Τι θέλει η «αλπου» στο παζαρι

& ο Ιγνάτιος στο Μοναστήρι
(14/8/2015);

Έπρεπε να περάσουν τρία (3) χρόνια για να «ξεχάσει» ο καψερός τα διαδραματισθέντα στην προηγούμενη επίσκεψή του και να ξαναπατήσει στο μοναστήρι όπου βρίσκονται τα αγιασμένα σκηνώματα των οσίων Θεολόγου και Αθανασίου.
Το προ τριετίας ΣΟΚ δεν μπορεί να ξεχάσει, η δε μόνιμη συνοδεία του είναι προβληματισμένη ως προς το «τρισάγιο» και το προσκύνημα στους τάφους των δύο επιφανών ανδρών - ενώ σχεδόν όλοι περνούν να προσκυνήσουν ευλαβικά. Κι αυτό το επιβεβλημένο βλέμμα και υποκριτικό ενδιαφέρον απέφυγε φοβούμενος μην επαναληφθεί η απώθησή του από την αόρατη δύναμη που δεν τον επέτρεπε να πλησιάσει τον τάφο του Θεολόγου και ακούσει άλλη μια φορά τη φωνή του εκείνη που τον ήλεγξε κατά την ημέρα της παράνομης και αιματοβαμμένης ενθρόνισής του - λέγοντας: «Αδελφέ Ιγνάτιε πίε το αίμα μου».
Οι ενοχές τον βασανίζουν και θα τον βασανίζουν γιατί υπήρξε εκούσια συνεργός του Αρχ/που. Αυτός έδωσε το χατζάρι στον δήμιο αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ Τίκα να κόψει το κεφάλι του Θεολόγου για να πάρει αυτός τη Μητρόπολη Λάρισας και Τυρνάβου, απαιτώντας μάλιστα, με έγγραφο στον ίδιο και την Ιερά Σύνοδο, να τιμωρηθούν και όσοι έλαβαν μέρος στην εξόδιο ακολουθία του.
Ο ίδιος επίσης «δολοφόνησε» τον μακαριστό γέροντα Αθανάσιο (Μυτιληναίο) απαγορεύοντας το κήρυγμά του, το οποίο άκουγαν (και ακούν και σήμερα με τα CD) εκατομμύρια άνθρωποι στην υφήλιο.
Λίγη αυτογνωσία και ταπείνωση αν τον διέκρινε θα έπρεπε, πηγαίνοντας στο μοναστήρι, να απέθετε στον τάφο του Θεολόγου το ωμοφόριό του, να ζητούσε συγνώμη τόσο από τον ίδιο, όσο και από το λαρισαϊκό λαό, που τόσα χρόνια ταλαιπώρησε (-εί), και να οδεύσει στην μονή της μετανοίας του.
Η εν γένει, όμως, και εξακολουθούμενη ίδια συμπεριφορά του, αποδεικνύει ότι καμία σχέση δεν μπορεί να έχει με το μοναστήρι όπως και η κουτσονούρου «αλπου» με το παζάρι.


Τα μιλφέιγ τους στάθηκαν στο λαιμό

Το “τσουτσουράκι” τρέχει και δεν φθάνει για να καπαρώσει την μητρόπολη και ας μην πέθανε ο καψερός ο “γέροντας” δεσπότης.
Τρέχει, ο δυστυχής – μια και δεν έχει το “κατ’ ευδοκία” θέλημα του Θεού – μήπως αποσπάσει το “κατά παραχώρησιν” μετερχόμενος παντός είδους γλειψίματα σε ευτελείς ανθρώπους και έχοντας ως αξίωμα «ο θάνατός σου η δεσποτική μου ζωή».
Την προηγούμενη φορά τους πήγε γλυκά μιλφέιγ αλλά τους στάθηκαν στο λαιμό – ίσως γι’ αυτό να πήρε μόνο δύο ψήφους. Τώρα, σκέφθηκε: «ας πάω κανένα ακριβό εγκόλπιο να το κρεμάσω ο ίδιος στο λαιμό του “Γαβριηλάκου”, αφού όλοι πλέον γνωρίζουν ότι αυτός είναι πιο “ψηλός” και από τον Ιερώνυμο (κάνει κουμάντο) – τον είδατε εξ’ άλλου στο πανηγύρι του Αγ. Αχιλλείου – και κανονίζει πόσα “παγκάρια” θα του αδειάσουν για να τους υποσχεθεί τη ράβδο την ποθητή.
Ας προσέξουν οι “τίμιοι” δεσποτάδες γιατί γίομισε η Εκκλησία... 




“ΚΡΙΚΚΕΙΟ”«SOS» «SOS» «SOS»
Από την ημέρα που άρχισε να κτίζεται το “ίδρυμα” δεν ακούμε τίποτα άλλο από το «SOS». Το τελευταίο δημοσίευμα με φωτογραφία της φιλομητροπολιτικής εφημερίδας 25/7/2015 – δεν γνωρίζουμε εάν είναι από την μητρόπολη ή ρεπορτάζ της εφημερίδας – αναφέρει: “Απευθύνει «SOS» το Κρίκκειο”. Και συνεχίζει: «”Λαβωμένο” σοβαρά από την οικονομική κρίση και το capital control το Κρίκκειο Ορφανοτροφείο θηλέων της Ι.Μ. Λαρίσης & Τυρνάβου στη Λάρισα. Πλέον είναι αδύνατον να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του…».
Ο δεσπότης ψάχνοντας και ψάχνοντας – όπως οι χρυσοθήρες – έπεσε πάνω στην παραγωγική φλέβα της ευαισθησίας των πιστών για τα ορφανά ελπίζοντας πως αυτή θα είναι ανεξάντλητη, γιατί αλλιώς δεν εξηγούνται οι συνεχείς και αγωνιώδεις επικλήσεις. Και αναφερόμαστε σε δικά του δημοσιεύματα και ανακοινώσεις που αναρτήθηκαν στην φίλη του εφημερίδα για να φανεί ότι είναι αξιόπιστος διαχειριστής αφού καθημερινά έχει κάμποσες δραστηριότητες.
Και να οι δωρεές συμπολιτών προς το “αξιολύπητο” Κρίκκειο το Α΄ 6 του 2015.
Δημοσίευμα “Ελευθερίας” 14/1/2015, σύνολο 12.505 ευρώ
Δημοσίευμα “Ελευθερίας” 13/3/2015, σύνολο 4.275 ευρώ
Δημοσίευμα “Ελευθερίας” 15/4/2015, σύνολο 5.841 ευρώ
Δημοσίευμα “Ελευθερίας” 25/5/2015, σύνολο 4.497 ευρώ
Δημοσίευμα “Ελευθερίας” 1/7/2015, σύνολο 3.140 ευρώ
Αυτές οι δωρεές, (σύνολο 30.258 ευρώ) αναφέρονται μόνο στο πρώτο εξάμηνο. Εκτός αυτών. Οι εθελοντές προσφέρουν κάθε εβδομάδα μεγάλη ποσότητα τροφίμων, φρούτων και λαχανικών (“Ελευθερία”, 15/4/2015).
Εκτός αυτών. Η τράπεζα ALPHA BANK προσέφερε στο ίδρυμα – μεταφέροντας με φορτηγό – «Δωρεά μεγάλη ποσότητας τροφίμων, χαρτικών, ειδών προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας, τα οποία διέθεσε για τις ανάγκες των παιδιών…» (“Ελευθερία”, 8/4/2015).
Εκτός αυτών. Εισπράττει από τους προϋπολογισμούς των ναών (κεφ. Δ/14) περίπου 50.000 ευρώ το χρόνο.
Εκτός αυτών. Από τα παρεκκλήσια…
Εκτός αυτών. Από τους τόκους των χρημάτων των ενοικίων πολυκατοικίας, εξοχικού Κρίκκη περίπου 60.000 ευρώ.
Εκτός αυτών. Από δισκοφορίες δύο φορές το χρόνο.
Εκτός αυτών. Από ευρωπαϊκά και εθνικά κονδύλια για το Ίδρυμα.
Εκτός αυτών. Από διάφορες δραστηριότητες που κάνει το ίδρυμα, από επισκέψεις συλλόγων, σωματείων, οργανισμών, από επώνυμους και ανώνυμους που ενισχύουν το ίδρυμα και δεν θέλουν να γραφτεί το όνομά τους.
Είναι ένα σύνολο χρημάτων που ξεπερνάει τις 180-230.000 ευρώ το χρόνο για 10-12 κοριτσάκια! Με τόσα χρήματα και είδη πρώτης ανάγκης και διατροφής που συγκεντρώνει, μπορούσαν να ζήσουν μέχρι 50 οικογένειες, και δεν μπορούν δέκα μικρά κοριτσάκια να σιτιστούν; ΕΛΕΟΣ κύριοι!!!
Αρκετά κοροϊδεύετε το Λαρισαϊκό Λαό!