Προς
την
Ηλεκτρονική
εφημερίδα
press-gr.blogspot.gr
Κοινοποίηση: ΕΣΗΕΑ και όσα ιστολόγια το
δημοσίευσαν
Θέμα: Απάντηση σε συκοφαντικό δημοσίευμα
Παρακαλώ
να δημοσιεύσετε-αναρτήσετε το παρακάτω άρθρο, εις απάντηση συκοφαντικού άρθρου της κ. Μαρίτας Πάλλη που το Σάββατο, 20 Οκτωβρίου
2012, δημοσιεύσατε εναντίον μου στην ηλεκτρονική εφημερίδα σας,
http://press-gr.blogspot.gr/2012/10/blog-post_9938.html
με το ίδιο μέγεθος
γραμμάτων και τις υπογραμμίσεις, βάσει του νόμου περί τύπου (όπως αυτός νοείται
και εφαρμόζεται είτε στον Τύπο, είτε αναλογικά στο Διαδίκτυο).
Οχετος
υβρεων, ψευδών, συκοφαντιών και παραπληροφόρησης
από
το μέλος της ΕΣΗΕΑ κα Μαρίτα Πάλλη εναντίον μου
Με
έκπληξη διάβασα στο ιστολόγιό σας το άρθρο της δημοσιογράφου κ. Μαρίτας Πάλλη
που δημοσιεύσατε το Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012, υπό τον τίτλο «ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ
ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ...».
Πρόκειται
για άρθρο που περιέχει πάνω από σαράντα
(40) ανακρίβειες, ψεύδη, συκοφαντίες, διαστροφή των γεγονότων, παραπληροφόρηση
κ.λπ. εναντίον μου, δια των οποίων προσβάλλεται βάναυσα η προσωπικότητά μου. Δηλαδή,
είναι μια άνευ προηγουμένου κατασυκοφάντηση, προσβολή προσωπικότητος και
διαβολής μου στην κοινωνία, τον εκπαιδευτικό κόσμο και τους έμμεσα ή άμεσα
προϊσταμένους μου από την ανωτέρω δημοσιογράφο-θεολόγο, η οποία ψεύδεται
ασυστόλως μη σεβόμενη ούτε την ιδιότητα της θεολόγου, ούτε της δημοσιογράφου.
Δημοσιεύσατε
το κείμενό της, χωρίς να ερευνήσετε αν ευσταθούν οι εναντίον μου αιτιάσεις και
κατηγορίες, παρόλο που στο άρθρο πληροφορεί ότι είμαι καθηγητής εν ενεργεία σε
Γυμνάσιο του Αιγίου, και λόγω του ότι ηλεκτρονική εφημερίδα σας έχει μεγάλη
αναγνωσιμότητα, η συκοφαντική δυσφήμηση που δια του άρθρου αυτού της κ. Μαρίτας
Πάλλη συντελείται εις βάρος μου έγινε γνωστή σε ανεξακρίβωτο αριθμό αναγνωστών.
Ως
εκ τούτου, η βλάβη στο πρόσωπό μου με στιγματίζει ανεπανόρθωτα, γι’ αυτό και ενώ
ήδη ο δικηγόρος μου εξετάζει το νομικό μέρος της υποθέσεως, με το άρθρο αυτό
δίνεται μια πρώτη απάντηση, για να δοθεί η εντύπωση ότι αποδέχομαι τις συκοφαντίες της μισαλλοδοξίας
και του φανατισμού, που η κα Πάλλη μου προσάπτει, ως αληθινές,
γεγονός που διαταράσσει τις αρμονικές σχέσεις που υπάρχουν με τους μαθητές μου
(και με τους γονείς τους), αλλά με τους συμπολίτες και τον εκπαιδευτικό και
θεολογικό κόσμο.
Επί
πλέον δε, το άρθρο αυτό –αν έμενε αναπάντητο– είμαι σίγουρος ότι θα χρησιμοποιηθεί
εναντίον μου στη συνεχιζόμενη Δίκη στο Εφετείο Πατρών υπέρ του Μητροπολίτη
Καλαβρύτων. Είναι ολοφάνερο ότι το άρθρο αυτό της κα Πάλλη, αποτελεί
κακόβουλη παρέμβαση «έξωθεν» στην διεξαγόμενη
δίκη, καθόσον μάλιστα, κάποια στοιχεία
της δίκης, που διαστρεβλωμένα παρουσιάζει, ακούστηκαν καθ΄ ον χρόνον αυτή δεν
ήταν παρούσα, και άρα είναι ερευνητέον ποια η σκοπιμότητα της δημοσίευσης και από
ποιόν τα έλαβε: Από το Δικαστήριο; Φαίνεται αδύνατον. Από τον κατηγορούμενο ή
τους δικηγόρους του; Εξεταστέον.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
* Η κ. Μαρίτα Πάλλη ήταν διευθύντριας του γραφείου τύπου της Ιεράς Συνόδου
της Εκκλησίας της Ελλάδος ως το 2011, αρμόδια στον τομέα της εκκλησιαστικής
ενημέρωσης των Μητροπολιτών (www.esiea.gr/gr/2arxeio/2011/10/07.htm).
* Ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων στις
27 Ιανουαρίου 2011 την ευχαριστεί, διότι απ’ την θέση που είχε στην Ι. Σύνοδο εξυπηρετούσε
και αυτόν. Έγραφε: «Ευχαριστούμε την κα Μαρίτα Πάλλη, διότι μέ τά
λεπτομερή Ενημερωτικά Σημειώματα, τα λεγόμενα καί newsletter, από τό Γραφείο
Τύπου της Ιεράς Συνόδου μας παρέχει άμεση, υπεύθυνη καί πρό πάντων
σφαιρική ενημέρωση. + Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ».
mkka.blogspot.gr/2011_01_01_archive.html
* Στιγμιότυπο από το Εφετείο
Πατρών, σε ανάπαυλα της δίκης (17 Οκτωβρίου 2012). Εισερχομένη στην αίθουσα διεξαγωγής
της Δίκης η κ. Πάλλη, κατευθύνεται προς
τον Μητροπολίτη και αλληλοασπάζονται. Κατόπιν η κα Πάλλη, κάθεται
πίσω από τα έδρανα που είμαστε καθήμενοι εγώ και η σύζυγός μου και κρατάει
σημειώσεις, σχολιάζοντας αρνητικά κατά διαστήματα τον δικηγόρο και τους
μάρτυρες κατηγορίας. Κάποια στιγμή απευθύνεται προς αυτήν ο δικηγόρος κ.
Λεπίδας και της λέει: Βλέπω ότι κρατάτε σημειώσεις. Να γράψετε κι αυτά κα
δημοσιογράφε. Η κ. Πάλλη μόλις ακουόμενη, αλλ΄ εις επήκοον εμού και της συζύγου
μου, ψιθυρίζει: Μη φοβάσαι, θα σε τακτοποιήσω και σένα.
Η με τα παραπάνω
«διαπιστευτήρια» κ. Μαρίτα Πάλλη, έγραψε το ψευδέστατο και εμπαθές εναντίον μας
άρθρο, υπό τον τίτλο: «ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ...».
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ
ΚΑΙ ΑΝΑΣΚΕΥΑΖΩ
τα
πάνω από σαράντα (40) ψεύδη, ανακρίβειες και συκοφαντίες της
εναντίον
μου, που περιέχει σε ένα μόνο άρθρο!
1ο ψεύδος: «“Θεολόγος” καθηγητής
σχολείου σπέρνει δηλητήριο φανατισμού σε
μαθητές». Ουδέποτε έσπειρα «δηλητήριο φανατισμού σε
μαθητές». Αυτό αποτελεί ψεύδος και συκοφαντία, που στηρίζει σε ένα άλλο (το
παρακάτω δεύτερο) αναπόδεικτο ψεύδος της.
2ο ψεύδος: Ο Μητροπολίτης εμηνύθη από
το Σημάτη, επειδή «μίλησε
με καθολικούς αντί να τους αποπέμψει». Είναι
φαιδρό ψεύδος ότι ο Μητροπολίτης
Καλαβρύτων παρεπέμφθη να δικαστεί,
επειδή μίλησε με καθολικούς. Με αυτό, εκτός από μένα, θίγει τους δικαστές που
συνέταξαν το Βούλευμα. Η αλήθεια είναι ότι ο Μητροπολίτης με αφόρησε παρανόμως
και εμπαθώς, με κατήγγειλε στο Υπουργείο Παιδείας (το οποίο με αθώωσε), και στη
συνέχεια με απείλησε. Βάσει λοιπόν του βουλεύματος:
«Α) Στις 9-5-2006 καταμήνυσε
άλλον ψευδώς ότι τέλεσε πειθαρχικές παραβάσεις, με σκοπό να προκαλέσει την καταδίωξή του, συνέταξε
και απηύθυνε προς την τότε Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων έγγραφο,
στο οποίο διατύπωσε γραπτώς ψευδείς
ισχυρισμούς και αιτιάσεις για το πρόσωπο του εγκαλούντος (σ.σ. Σημάτη), ενώ
τελούσε εν γνώσει της αναλήθειας τους..., ενώ η αλήθεια την οποία γνώριζε ήταν
ότι ο εγκαλών ουδέποτε ενήργησε κατά
τον τρόπο που του καταμαρτυρούσε. Β) Εν γνώσει του (σ.σ. Ο Μητροπολίτης), ισχυρίστηκε ενώπιον τρίτων για
κάποιον άλλον ψευδή γεγονότα... Γ)
Στις 5-7-2006 προσέβαλε με λόγο την τιμή
άλλου Δ) Στις 12-5-2006 απείλησε
άλλον με παράνομη πράξη, προτρέποντάς τον σε μεταμέλεια «άλλως τα χειρότερα έπονται», περιάγοντας τον τελευταίο σε τρόμο και
ανησυχία. Ήτοι για παράβαση των άρθρων 1, 12, 14 παρ.1, 16, 18, 26 παρ. Ια, 27
παρ.1, 94 παρ.1, 229 παρ.1, 363-362, 361, 333 ΠΚ».
3ο
ψεύδος: Είναι ψευδέστατη η φράση που ισχυρίζεται ότι είπα για το Μητροπολίτη: «μίλησε με
καθολικούς αντί να τους αποπέμψει με
την ποιμαντορική ράβδο». Ουδέποτε διετύπωσα
την θέση ή σκέφτηκα, ότι τους Ρωμαιοκαθολικούς πρέπει ο Επίσκοπος να τους
αποπέμπει, χρησιμοποιώντας «ποιμαντική ράβδο». Αντίθετα
πρέπει να διαλέγεται εν ελευθερία με πάντες, σκοπεύοντας να τους προβληματίσει
και να τους μεταδώσει εν αγάπη την αλήθεια, που πιστεύει ότι κατέχει. Αυτό
τουλάχιστον κάνω ως καθηγητής στο Γυμνάσιο.
4ο ψεύδος: Γράφει: «Αν
δεν ήταν άκρως σοβαρό, επειδή
εμπλέκονται αγνές παιδικές
εύπλαστες ψυχές και διάνοιες μαθητών
σχολείου του θεολόγου, που αντί να
διδάσκονται στα Θρησκευτικά, την Χριστιανική αγάπη στον πλησίον τους και τις
Χριστιανικές aρετές της
αλληλοπεριχώρησης, της αγάπης και της αλληλεγγύης,
δηλητηριάζονται επί έτη, με το φαρμάκι του φανατισμού, της
διχόνοιας και της απόρριψης των “κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν” Θεού
(και) καθολικών συνανθρώπων τους».
Είναι ψεύδος και συκοφαντία, η κατηγορία της κ. Πάλλη, ότι ως καθηγητής
δηλητηριάζω τις ψυχές των παιδιών, διδάσκων το μίσος, το φανατισμό, τη
διχόνοια, την απόρριψη των άλλων. Διδάσκω ακριβώς τα αντίθετα· εκείνα που το
Ευαγγέλιο, ο Χριστός της αγάπης, οι μαθητές της Αγάπης, οι Άγιοι της Αγάπης
διδάσκουν και όχι ό,τι οι εντός του Δικαστηρίου συνήγοροι του Μητροπολίτη (και
εκτός του Δικαστηρίου η κα Πάλλη) ισχυρίζονται.
5ο ψεύδος: Γράφει ότι ως δάσκαλος που διδάσκει σε «εύπλαστες ψυχές και διάνοιες μαθητών σχολείου... δεν έχει τον...Θεό
μου, στρεβλώνει και διερμηνεύει αυθαιρέτως ως και
τον ίδιον τον Θεό...». Είναι ψεύδος
ότι δεν έχω τον Θεόν μου. Ίσως κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια. Πιστεύω στον
αληθινό Θεό, παρουσιάζω τα περί Θεού σύμφωνα με τις δυνατότητές μου, ακολουθώντας
όσα η Παράδοσή μας διδάσκει, χωρίς να στρεβλώνω, χωρίς να διερμηνεύω αυθαίρετα,
χωρίς να προσθέτω ή να αφαιρώ απ’ αυτήν.
6ο
ψεύδος: Γράφει ότι «προσβάλλω
επί σειρά ετών ...με υβριστικούς χαρακτηρισμούς, ευθέως
την προσωπικότητά του, την θεσμική του θέση και το αξίωμά του κ. Αμβρόσιου ως Ιεράρχη της Εκκλησίας της Ελλάδος». Δεν
προσβάλλω και δεν υβρίζω τον κ. Αμβρόσιο. Παρουσιάζω γεγονότα και εκφέρω
κρίσεις με βάση τα θεολογικά-πατερικά κείμενα, για τις αυθαίρετες θεολογικά
θέσεις του και τις καινοφανείς διδασκαλίες και πρακτικές του Μητροπολίτη Καλαβρύτων, ως προς τις
συμπροσευχές, το Filioque, τους
Παπικούς, τους Προτεστάντες κ.λπ.