Δευτέρα 5 Αυγούστου 2019

Ο πατήρ Σεραφείμ Ρόουζ [2.9.1982]

του Κωνστανίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ – ΝΕΟΤΗΤΑ - ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ: Ο ιερομόναχος πατήρ Σεραφείμ Ρόουζ, κατά κόσμον Ευγένιος (Γιουτζήν), γεννήθηκε το 1934 σε μια τυπική αμερικάνικη οικογένεια στο Σαν Ντιέγκο (ΗΠΑ). Έφηβος ακόμη, άρχισε να ψάχνει την αλήθεια και, καθώς δεν την έβρισκε άρχισε να επαναστατεί. Έχοντας θεωρήσει τα διάφορα αμερικανικά χριστιανικά δόγματα, ψεύτικα, επιδόθηκε στη μελέτη του Νίτσε που τον επηρέασe. Από την αθεΐα, που οδηγήθηκε, κατέληξε στην απόγνωση, που ο ίδιος την περιέγραφε ως «ζωντανή κόλαση». Το ψυχικό κενό τον οδήγησε στο ποτό.

Κυριακή 4 Αυγούστου 2019

Πόσα ξέρουν οι δεσποτάδες!!!

   Το περασμένο Σάββατο (27-7-19), το βράδυ, παραμονή του «τιμητικού» μνημοσύνου για τον Θεολόγο στον Άγιο Αχίλλιο της Λάρισας, ο δεσπότης τα παράτησε όλα και όλους σύξυλους και έφυγε για την Λαμία. Κοιμήθηκε ο γέροντάς του Νικόλαος πριν λίγες ώρες..
    Τύψεις μου γεννήθηκαν… Λέγανε πως δεν έχει αισθήματα, σκληρόκαρδος…! και να, τώρα, στο άγγελμα του θανάτου του προσφιλούς Νικολάου, έσπευσε να βρίσκεται  από τις πρώτες ώρες  δίπλα στο σκήνωμά του!!!
   Δεν μπορούσα να βρω άκρη και ζήτησα την βοήθεια έμπειρου δεσπότη που γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις. Γιατί τόση βιασύνη, η τόσο η μεγάλη αγάπη τον έκανε να βάλει φτερά στα πόδια για νά ΄ναι δίπλα στο σκήνωμα; Η απάντηση καίρια «Εσείς τόσα χρόνια αδέσποτοι είσαστε, τώρα χωρίς δεσπότη δεν κάνετε; Είχατε αντ’ αυτού τον Αχίλλιο Τσούτσουρα του Ιγνατίου, που σας κυνηγούσε στα δικαστήρια. Μαθαίνω ότι σας διορίζει ψάλτες, σας  παντρεύει, σας κηδεύει, σας κάνει και εκδρομές και  βλέπω σιγά σιγά ειρηνεύετε και συναγάλλεσθε…αν δεν βολεύεστε.! Να είστε ευχαριστημένοι που δεν ανέθεσε το μνημόσυνο του Θεολόγου στο «γέροντα Νικόδημο Γαλιάτσο» μου είπε ειρωνικά και αινιγματικά συνάμα, ως γνώστης πολλών εκ των έσω.
  Εκείνος γέλασε, αισθάνθηκα σαν ηλίθιος για να μου πει: «Το σκήνωμα πήγε για ταρίχευση και θα ήταν στο Ναό  την Κυριακή. Ο δικός σας πήγε να ετοιμάσει το διαμέρισμα του κοιμηθέντος και τα διαδικαστικά της σφράγισης. Έπρεπε να είναι ένα έμπιστο πρόσωπο στον μακαριστό για να χειριστεί και να διευθετήσει  κάποια ευαίσθητα πράγματα και τα της κηδείας, και ως τέτοιο επιστρατεύτηκε το πνευματικοπαίδι του, που γνωρίζει και νομικά…».
  Αμήχανος τον ρώτησα γιατί; ποιόν περίμεναν; και γιατί τόση βιασύνη; Ξαναγέλασε και μου είπε, πως την επομένη θα περίμεναν τον τοποτηρητή και τις αρχές για να σφραγίσουν το διαμέρισμα. Άρα, λέω εγώ, προσπαθώντας να αποδείξω ότι δεν είμαι  ηλίθιος, ότι θα έπρεπε να γίνει βιαστικά μέσα στο Σαββατόβραδο!!!!
Εισπράττω ένα, «μπράβο ξεφτέρι μου», και με ρωτά πριν κλείσει το τηλέφωνο…
  «Ξεχάσατε ότι πριν από ένα χρόνο που σφράγιζαν το διαμέρισμα του Ιγνατίου, θυμάσαι ποιος ήταν τοποτηρητής; Έχει αποκτήσει εμπειρία τώρα.
«Αφορμή ψάχνετε εσείς για εξέγερση…να βάλετε φωτιά  και στη Λαμία.  Δεν φτάνει που είχατε ταράξει τον μακαρ. Δαμασκηνό, ως τοποτηρητή Λαρίσης τότε και  άφησε ψυχολογικά ακόμα στη Χαριτίνη». 
   Ποιόν θα βάλετε δεσπότη στην Λαμία; «Τηλεφώνησέ μου σε ένα μήνα να σου πω, είναι πολλοί οι μνηστήρες. Τι να τον κάνω; Βιάστηκε  να γίνει δεσπότης, τον καθησύχαζαν οι δικοί του, το πονηρό περιβάλλον, ότι δεν υπάρχετε οι Θεολογικοί…για να τον απομακρύνουν από επίζηλες μητροπόλεις,  δεν σκέφτηκε πλέον και δεν υπολόγισε εσάς τους «Ταλιμπάν», θα μπορούσε να τον έκανε  Γλυφάδος να γλυτώναμε από τον Αντωνάκη…»

Τα Πέντε στολίδια για την Παναγία του αγίου Κοσμά του Αιτωλού


Το πρώτο στολίδι: Η Παναγία είναι η νέα Εύα. Αν απ' την πρώτη Εύα κληρονομήσαμε την αμαρτία και το θάνατο, απ' τη δεύτερη Εύα, την Θεοτόκο, κληρονομούμε τη λύτρωσι και τη ζωή. Λέγει δε ένα σπουδαίο θεολογικό λόγο ο άγιος Κοσμάς. Η πρώτη γυναίκα, η Εύα, γεννήθηκε από την πλευρά του ανδρός, του Αδάμ. Ήταν χρεωμένη η γυναίκα στον άνδρα. Του χρεωστούσε τη ζωή. Έρχεται η νέα Εύα, η Παναγία, και ξεπληρώνει το χρέος στο ανδρικό γένος. Όπως χωρίς γυναίκα γεννήθηκε η πρώτη γυναίκα, έτσι χωρίς άνδρα, η νέα Εύα γέννησε τον νέο άνθρωπο,

Ὀρθόδοξος μοναστική ἀδελφότης «ἐπάνδρωσε» παπικὴν μονήν!

ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ἐπισημάνει πολλὲς φορὲς ὅτι ἡ Ἱερὰ Μητρόπολις Γερμανίας «σέρνει πρώτη τὸ χορὸ» τοῦ οἰκουμενιστικοῦ συγκρητισμοῦ, μὲ τὰ ἀπαράδεκτα «ἀνοίγματά» της πρὸς τοὺς ἀμετανόητους δυτικοὺς αἱρετικοὺς καὶ ἀλλοθρήσκους.
 Τελευταῖο της «κατόρθωμα», ἕνα πρωτοφανὲς φαινόμενο στὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας: ἡ στελέχωση παπικῆς «Μονῆς», μὲ ὀρθόδοξες μοναχές!
 Δεῖτε τὴν ἀπίστευτη ἀποκάλυψη: «Στὸ παπικὸ μοναστήρι Arnstein στὸ Limburg, οἱ παπικοὶ μοναχοὶ ἀποχωροῦν λόγω οἰκονομικῶν δυσκολιῶν! Καὶ ποιὸς παίρνει τὴ θέση τους; Μήπως Οὐνίτες; Ναί, ἀλλὰ ὄχι οἱ Οὐνίτες ποὺ ξέρατε! Τὴν θέση τους θὰ πάρουν… ὀρθόδοξες μοναχές, οἱ ὁποῖ­ες θὰ νοικιάσουν(!!!) τὸ μοναστήρι καὶ θὰ τὸ ὀνομάσουν «Διονυσίου Τρίκκης καὶ Σταγῶν». Ἡ νέα Οὐνία, ὁ Οἰκουμενισμὸς στὴν πράξη, δηλ. ἡ νέα «ἐκκλησία» φανερώνεται! Τὸ ἀκόμα πιὸ τρομακτικὸ εἶναι ὅτι ὁ ναὸς τοῦ μοναστηριοῦ δὲν θὰ ἀνήκει στὸ ἐνοικιαστήριο, ἀλλὰ θὰ παραμείνει παπικός. Οἱ μοναχὲς θὰ ἀσχολοῦνται μὲ τὴν προσευχή, θὰ προωθοῦν τὰ οἰκουμενιστικὰ ἰδεώδη καὶ μάλιστα θὰ ὑπηρετοῦν τὴν τράπεζα καὶ τοὺς ἐπισκέπτες μετὰ ἀπὸ κάθε παπικὴ λειτουργία» (Πατερικὴ Παράδοση)!

H γνήσια Ομολογία των Αγίων Μακκαβαίων και η ψευδεπίγραφη Ομολογία των συγχρόνων Ποιμένων!!

Οἱ «Ὁμολογίες Πίστεως» ποὺ γίνονται σήμερα, εἶναι κατηχητικὸς ἐνημερωτικὸς λόγος. Δὲν ἔχουν σχέση μὲ τὴν Ὁμολογία Πίστεως τῶν Ἁγίων ποὺ στηριζόταν στὴν θυσία καὶ τὸ μαρτύριο.
Στὴν ὁμολογία, ὁμολογοῦμε ἐκεῖνο ἀκριβῶς ποὺ μᾶς ζητοῦν νὰ ἀρνηθοῦμε! Δὲν θὰ μᾶς ζητήσουν σήμερα νὰ ἀρνηθοῦμε τὸ δόγμα τῆς Ἁγίας Τριάδος. Μᾶς ζητοῦν νὰ ἀποδεχτοῦμε τὴν συνύπαρξη μὲ τοὺς ἑτερόδοξους. Θὰ μᾶς ζητήσουν νὰ δεχθοῦμε πρὸς διευκόλυνσή μας τὸ σφράγισμα τοῦ Ἀντιχρίστου γιὰ νὰ παίρνουμε φάρμακα και χρήματα.
     Αὐτοὶ θὰ εἶναι καὶ οἱ Ὁμολογητὲς τῶν ἐσχάτων καιρῶν πού, λένε οἱ Πατέρες,  θἆναι ἰσάξιοι τῶν πρώτων καιρῶν, γιατὶ πέρα ἀπ' ὅλα τ' ἄλλα, θἆναι ἰσάξιοι, ὄχι γιατὶ  θὰ κάνουν μεγαλύτερη ὁμολογία ἀπὸ τοὺς Μακκαβαίους παῖδες, ἀλλὰ γιατὶ θὰ ὑπάρχει πολλὴ πλάνη κι ἀπ’ τὴν ἴδια τὴν Ἐκκλησία.
Από ΟΜΙΛΙΑ του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά
για τους Μακκαβαίους Παίδας.
Ὁ Ἀντίοχος ὁ Ἐπιφανὴς πίεσε τοὺς ἑπτὰ παῖδες, τὴν μητέρα τους καὶ τὸν διδάσκαλο τους νὰ φᾶνε ἀπὸ αὐτὰ ποὺ ἀπαγορευόταν ἀπὸ τὸν Μωσαϊκὸ Νόμο, τὰ ἀκάθαρτα ζῶα. Αὐτοὶ εἶπαν ὄχι. Πίεσε κι ἄλλους ἀνθρώπους· οἱ ἄλλοι ὑποχώρησαν· οἱ ἑπτὰ παῖδες εἶπαν ὄχι, δὲν θὰ φᾶμε ἀπ’ αὐτὰ ποὺ ἀπαγορεύει ὁ Νόμος. Καὶ τοὺς ἐθανάτωσε. Θανατώθηκαν, λοιπόν, γιὰ νὰ μὴν καταργήσουν μία παράδοση τοῦ Μωσαϊκοῦ Νόμου· γι’ αὐτὸ θανατώθηκαν οἱ ἑπτὰ παῖδες. Πέθαναν γιὰ τὴν πίστη αὐτὴ στὴν Παράδοση.

Σάββατο 3 Αυγούστου 2019

Ερμηνεία της Ευαγγελικής περικοπής, Κυριακής Ζ΄ Ματθαίου

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΥΦΛΩΝ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΜΕΝΟΥ  ΚΩΦΟΥ
       «Καὶ παράγοντι ἐκεῖθεν τῷ Ἰησοῦ ἠκολούθησαν αὐτῷ δύο τυφλοὶ κράζοντες καὶ λέγοντες· ἐλέησον ἡμᾶς, υἱὲ Δαυΐδ (:και ενώ έφευγε από εκεί ο Ιησούς, Τον ακολούθησαν δύο τυφλοί, οι οποίοι φώναζαν δυνατά και έλεγαν: “Σπλαχνίσου μας και θεράπευσέ μας, ένδοξε απόγονε του Δαβίδ”) ἐλθόντι δὲ εἰς τὴν οἰκίαν προσῆλθον αὐτῷ οἱ τυφλοί, καὶ λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· πιστεύετε ὅτι δύναμαι τοῦτο ποιῆσαι; λέγουσιν αὐτῷ· ναί, Κύριε (:και όταν έφθασε στο σπίτι, ήλθαν κοντά Του οι τυφλοί, και ο Ιησούς τους λέει: “Πιστεύετε ότι έχω τη δύναμη να κάνω αυτό που μου ζητάτε;” Και εκείνοι του απαντούν: “Ναι, Κύριε”) τότε ἥψατο τῶν ὀφθαλμῶν αὐτῶν λέγων· κατὰ τὴν πίστιν ὑμῶν γενηθήτω ὑμῖν(:τότε άγγιξε με τα δάκτυλά Του τα μάτια τους και τους είπε: “Ας γίνει αυτό που ζητάτε σύμφωνα με την πίστη σας”). καὶ ἀνεῴχθησαν αὐτῶν οἱ ὀφθαλμοί (:και άνοιξαν τα μάτια τους)» [Ματθ. 9, 27-30].

Εφαρμόζουν σχέδιο, επιχειρούν να δημιουργήσουν τετελεσμένα. ΤΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΘΕΕ ΜΟΥ: Επίσκεψη αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ουκρανίας στην Ελλάδα




Κοιτάξτε που κατάντησαν οι επίσκοποι του Νομού Θεσσαλονίκης! Μα δεν έχουν το Θεό τους! Παίζουν το ύπουλο παιχνίδι του Φαναρίου! Ντροπή τους!
— Σχολιασμός katanixi.gr — 
Με την ευλογία του Μακαριωτάτου Μητροπολίτου Κιέβου και πάσης Ουκρανίας κ. Επιφανίου, στις 25 και 26 Ιουλίου 2019, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη επίσημης αντιπροσωπείας της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας στην Ελληνική Δημοκρατία.
Η αντιπροσωπεία αποτελούνταν από τον Αρχιεπίσκοπο Τσερνιβτσί και Χοτίν κ. Γερμανό, τον προϊστάμενο του Ιερού Ναού Ζωοδόχου Πηγής του Κιέβου, Πρωθιερέα Βαλέριο Σεμάντσο και τον προϊστάμενο του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου της Μπογιάρκα, Πρωθιερέα Βασίλειο Λίλο. Οι εκπρόσωποι του ουκρανικού κλήρου επισκέφτηκαν την πρωτεύουσα της Βόρειας Ελλάδος, την Θεσσαλονίκη. Στις 25 Ιουλίου 2019 τελέστηκε η Θεία Λειτουργία στην Ιερά Πατριαρχική και Σταυροπηγιακή Μονή Βλατάδων του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ο Ηγούμενος της οποίας είναι ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Αμορίου κ. Νικηφόρος.

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2019

ΝΕΟΣ ΘΥΑΤΕΙΡΩΝ Ο ΥΠΕΡΠΟΝΤΙΟΣ «ΧΑΛΚΙΤΗΣ»




Ὁ Ἀρχ. Νικήτας ὡς Χὸνγκ Κὸνγκ εἰς συμπροσευχὴν μετὰ ἑτεροδόξων.

Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Κατραμάδος

Ἐνεθρονίσθη τὸ Σάββατον τῆς 27ης Ἰουλίου ὁ νέος Ἀρχιεπίσκοπος Θυατείρων καὶ Μ. Βρετανίας κ. Νικήτας Λιούλιας. Εἶναι ἡ τρίτη κατὰ σειρὰν ἐνθρόνισις μετὰ ἀπὸ ἐκείνας τοῦ Ἀμερικῆς καὶ τοῦ Αὐστραλίας. Ἐντὸς μικροῦ διαστήματος ἀντικατεστάθησαν αἱ τρεῖς ἐκκλησιαστικαὶ κεφαλαὶ τῆς ὁμογενείας ἀπὸ ἀνθρώπους διὰ τοὺς ὁποίους ὅλαι αἱ ἐνδείξεις εἶναι δυσοίωνοι.


Αἱ ἀντικανονικότητες

Δυστυχῶς καὶ ἡ ἐκλογὴ τοῦ Σεβ. Θυατείρων εἶναι ἐξίσου ἀντικανονικὴ μὲ τῶν ἄλλων δύο. Ὁ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως δὲν συγκαλεῖ ποτὲ τὴν Ἱεραρχίαν του, κάτι ποὺ ἀντίκειται ρητῶς εἰς τούς Ἱ. Κανόνας ποὺ διακελεύουν δὶς ἢ τουλάχιστον ἅπαξ αὐτὴ νὰ συγκαλῆται. Ἡ μικρὴ ὁμὰς τοῦ Φαναρίου ποὺ ἀντικαθίσταται ἀπὸ ἑτέραν κάθε μόλις ἕξι μῆνας εἶναι ὑποχείριον τοῦ Πατριάρχου, καθὼς ὅποιος διαφωνήση τὴν ἑπομένην εὐκόλως καθίσταται «πρώην»! Διὰ τοῦτο καὶ ἂν συζητήσετε μὲ αὐτοὺς θὰ διαπιστώσετε ὅτι οὐδείς ἔχει τὴν παρρησίαν νὰ ἀντιλέξη εἰς τὸν Πατριάρχην Βαρθολομαῖον.

ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ «Μνημονευτέον μάλλον τού Θεού καί Προσευχητέον Αυτώ, ή αναπνευστέον» (Γρηγόριος ό Θεολόγος)


«Μνημονευτέον μάλλον τού Θεού καί Προσευχητέον Αυτώ,
ή αναπνευστέον»
(Γρηγόριος ό Θεολόγος)
Εισαγωγικά τινα: Άν δέν αγαπούμε τόν Θεό καί τόν άνθρωπο, καλύτερα νά μήν τολμούμε νά προσευχώμεθα. « Ή βασιλεία τού Θεού ούκ έρχεται μετά παρατηρήσεως»(Λουκ.17,20) - εδώ, εκεί, παραπέρα, μέ κάμερες βιντεοληψίας, θορυβωδώς, μέ εντυπωσιασμούς, φρού φρού, γυρλάντες, περικοκλάδες, μπλά μπλά, μπάντες, τυμπανοκρουσίες, επαίνους, εξάρσεις, επιδείξεις, αυτοπροβολές, αλληλοφιλοφρονήσεις,

ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕ, ΔΕΝ Σ’ ΑΛΛΑΖΩ ΣΑΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ !

Ποίημα τoῦ σεβάσμιου ἱερέως Ιωάννου Νικολοπούλου

ιερεας π. αυγ. συνΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕ,  ΔΕΝ  Σ’  ΑΛΛΑΖΩ
ΣΑΝ  ΕΙΚΟΝΑ  ΣΕ  ΘΑΥΜΑΖΩ !
---- . ----
Αφού  μ’  εγκαταλείψανε  Παπάδες  και  Δεσπότες,
  πού  από  Γκεσέμια*  γίνανε   πανάθλιες,  γκιόσες*  κότες,
τού  Αυγουστίνου  έτρεξα  τον  τάφο  να  φιλήσω,
με  τη  δική  του  την  ευχή,  προβλήματα  να  λύσω.

ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΠΕΤΡΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟΝ Κατάλογος των Α Ρ Ε Τ Ω Ν

Κατάλογος των  + Α Ρ Ε Τ Ω Ν +

Φρόνηση, σωφροσύνη, ανδρεία, δικαιοσύνη, πίστη, ελπίδα, αγάπη, φόβος, ευσέβεια, γνώση, βουλή, ισχύς, σύνεση, σοφία, συντριβή, πένθος, πραότητα, έρευνα των θείων Γραφών, ελεημοσύνη, καθαρότητα καρδιάς, ειρήνη, υπομονή, εγκράτεια, καρτερία, αγαθή προαίρεση, πρόθεση, αίσθηση, επιμέλεια, στήριξη στο Θεό, θέρμη, εγρήγορση, πνευματική φλόγα, μελέτη, προθυμία, νήψη, μνήμη, περισυλλογή, ευλάβεια, αιδώς, εντροπή, μεταμέλεια, αποχή από τά κακά, μετάνοια, επιστροφή στο Θεό,

Προς Μητροπολίτην Αλεξανδρουπόλεως κ.κ. Άνθιμον

 (Ανοικτή επιστολή) Τοῦ Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ


               Σεβασμιώτατε
         Η καθημερινή και ιστορική εμπειρία μας φανερώνει πληθώρα αποχρώσεων και διαβαθμίσεων συμπυκνώσεις εκκλησιολογικών πράξεων και λόγων, ωφελίμων ή μη.
Οι δηλώσεις σας (συνέντευξη) για μετάβαση από την πνευματική σφαίρα του Ευαγγελίου σε εκείνη των κοινωνικών μεγεθών, επιβεβαιώνει αυτή την καθημερινή και ιστορική εμπειρία. Οι δηλώσεις σας χαρακτηρίσθηκαν (εύστοχα) ως «άρνηση του Ευαγγελίου», διότι υπηρετούν την άρθρωση και την ικανοποίηση κοσμικών κοινωνικών αξιώσεων ισχύος, πέρα από το Ευαγγέλιο.

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: Η αντίστροφη κλίμακα του Ιωάννου του Σιναΐτου (2)


ΛΟΓΟΣ 29ος  Περὶ απαθείας

Η απάθεια, κατά την διδασκαλία των Πατέρων, είναι «υγεία της ψυχής»
Απαθής είναι εκείνος που αφθαρτοποίησε τις αισθήσεις, ανύψωσε τον νου πάνω από την κτίση, υπέταξε όλες τις αισθήσεις στον νου και παρέστησε την ψυχή μπροστά στο πρόσωπο του Κυρίου.
Οι Στωϊκοί φιλόσοφοι μιλούσαν για την απάθεια ως νέκρωση του παθητικού της ψυχής. Το παθητικό της ψυχής είναι το θυμικό και το επιθυμητικό.

Η απόλυτη κατάντια! Ελλαδίτες Μητροπολίτες «νομιμοποιούν» τους σχισματικούς της Ουκρανίας!

Να κινηθή τάχιστα η εκκλησιαστική δικαιοσύνη
του Λυκούργου Νάνη
Αυτός είναι ο σεβασμός τους στην ιεροκανονική τάξη.
Συγκοινωνούν με αυτούς που κατέλυσαν κάθε έννοια εκκλησιαστικής τάξεως και ιεροκανονικής ακριβείας. Με καθηρημένους, σχισματικούς και αυτοχειροτόνητους.
Να κινηθή τάχιστα η εκκλησιαστική δικαιοσύνη εναντίον τους.
Να λογοδοτήσουν το συντομότερο δυνατό. Κατά τη χειροτονία τους έδωσαν φρικτό όρκο επί τη βάσει του οποίου θα τηρούν απαρασαλεύτως τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες. Και αυτοί είναι έτοιμοι να υπακούσουν στα αντικανονικά φιρμάνια του Βαρθολομαίου και να προσαρμόσουν τη συμπεριφορά τους στις επιταγές του υπερτλαντικού παράγοντα.
Τεράστια η ευθύνη εν προκειμένω του Ναυπάκτου Ιεροθέου και του Δημητριάδος Ιγνατίου καθώς και κάποιων ιερών μονών του Αγίου Όρους και ενίων ιεραποστολικών αδελφοτήτων που τάχθηκαν με το μέρους του «πάπα της Ανατολής».
Το αυτό ισχύει και για κάποια έγκριτα, κατά τα άλλα, ιστολόγια.

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019

Ο ΛΑΡΙΣΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΑΝΕΠΗΡΕΑΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΥΡΚΟ

Ο Λαρίσης Θεολόγος προπέμπει τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο


     Πριν λίγο καιρό δημοσίευμα περιοδικού μας μετέφερε στα χρόνια της επταετούς δικτατορίας αλλά και στη μετέπειτα περίοδο που συνεχίζονταν με «δημοκρατικό» ένδυμα.
     Στην αναμπουμπούλα εκείνη – όπως πάντα – άλλοι «φτιάχτηκαν» κι άλλοι χαλάστηκαν.     
     Τραγικές φυσιογνωμίες, σαν ύαινες, που ακολουθούν τα μεγάλα σαρκοφάγα για να τραφούν με τ’ αποφάγια τους, εκμεταλλεύθηκαν τις ανώμαλες καταστάσεις.
   Τότε, πλησιάζοντας το τέλος της «επταετίας», διαπράχθηκε και το έγκλημα της εκθρόνισης των γνωστών δώδεκα Αρχιερέων, χωρίς καμμία νόμιμη και δημοκρατική διαδικασία, μάλλον δε και χωρίς τα στοιχειώδη μιας δίκης.
   Μεταξύ των πενομένων αρχιερέων ήταν και ο μακαριστός Θεολόγος (Μ/της Λάρισας το 1967-96), του οποίου η ζωή υπήρξε μέχρι την τελευτή του πνοή πρότυπο διακόνου Ιησού Χριστού.
     Ταπεινός, άκακος, ακτήμονας, φλεγόμενος από αγάπη για το Χριστό διήλθε τα χρόνια της εξορίας με υπομονή και τους θανάσιμους εναγκαλισμούς των συνεπισκόπων του (μέχρι και σήμερα) με Ιώβιο καρτερικότητα.
      Σ’ αυτή την αγία μορφή αναφέρεται ο αρθρογράφος αλλά και στην αδελφή ψυχή του μακαριστού και αείμνηστου αρχ/τη π. Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου, του οποίου η προσφορά (φανερή και αφανής) στην Εκκλησία υπήρξε άξια θαυμασμού και παντός επαίνου ώστε να του ταιριάζει το: «Επιφάνιον επαινών αρετήν επαινώμεν».
     Αλλ’ επειδή τα δικά μας γραφόμενα ίσως να μην είναι αρκετά προκειμένου να περιγράψουν τέτοια πρόσωπα και καταστάσεις ας διαβάσουμε προσεκτικά τα παρακάτω.
      Λίγο μετά την κοίμηση του π. Επιφανίου, ένα από τα στενά πνευματικά του τέκνα, μου έκανε γνωστό ότι ο ίδιος δύο-τρεις φορές μετέβη στην κατοικία του αειμνήστου Σεβασμιωτάτου κυρού Θεολόγου και λαμβάνοντας όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις, έριξε κάτω από την πόρτα του φάκελο με χρήματα χωρίς στοιχεία αποστολέα, που του είχε δώσει ο π. Επιφάνιος λέγοντάς του χαρακτηριστικά ότι την ενέργεια αυτή τη γνωρίζουν μόνο ο Θεός, ο π. Επιφάνιος καθώς και ο κομιστής του φακέλου. 
  Πόσες φορές ακόμη θα είχε επαναλάβει ο π. Επιφάνιος την ανώνυμη αποστολή φακέλων με χρήματα στον ίδιο Ιεράρχη ή σε άλλους από τους υπολοίπους ένδεκα που σήκωναν με αξιοπρέπεια το Σταυρό τους; Δεν έχω καμία πληροφόρηση. Μόνο ο Θεός γνωρίζει. Και τώρα κοινοποιώ στην αγάπη σας κάτι ιδιαιτέρως θαυμαστό που συνδέεται άμεσα με τα παραπάνω.
    Ο π. Επιφάνιος, όπως γνωρίζετε, εκοιμήθη την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 1989 και ώρα 4:26 το απόγευμα. Την ώρα εκείνη βρισκόμασταν κοντά του τέσσερα - πέντε άτομα. Στις 4:28, δηλαδή δύο μόλις λεπτά μετά το «φτερούγισμα» της ψυχής του κι ενώ το σώμα του ήταν ακόμα «ζεστό», χτύπησε το κουδούνι της κατοικίας του π. Επιφανίου. Οδήγησα τα βήματά μου με δυσκολία μέχρι την πόρτα και ανοίγοντάς την αντίκρυσα με έκπληξη το Σεβασμιώτατο κυρό Θεολόγο. Φίλησα με σεβάσμιο το χέρι του και με ρώτησε: «Πώς είναι η υγεία του π. Επιφανίου;». Προσπαθώντας να συγκρατήσω τα δάκρυά μου και κυριολεκτικά ψελλίζοντας, του ανακοίνωσα ότι πριν λίγο εκοιμήθη. Προχώρησε προς το δωμάτιό του, ασπάστηκε με σεβασμό το σκήνος του, μας ζήτησε ένα πετραχήλι και γονατιστοί τόσον ο ίδιος όσο κι οι παρευρισκόμενοι, ζήσαμε ένα εξόχως συγκινητικό Τρισάγιο που τέλεσε ο Σεβασμιώτατος.
     Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, δεν έχουμε το δικαίωμα ως κατά σάρκα οικογένεια του π. Επιφανίου να πιστεύουμε ακράδαντα ότι ο Κύριος μας οδήγησε τα βήματα του αειμνήστου Αγίου Λαρίσης στην οικία του π. Επιφανίου για να είναι ο πρώτος κληρικός και μάλιστα Ιεράρχης που τέλεσε Τρισάγιο για την ανάπαυση της ψυχής του;

Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

ΜΝΗΜΗ ΛΑΡΙΣΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ +31 Ιουλίου 1996

ΜΝΗΜΗ ΛΑΡΙΣΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ



  Σαν σήμερα, στις 31 Ιουλίου 1996, μετέστη εκ των λυπηροτέρων επί τα θυμηδέστερα ο αείμνηστος μητροπολίτης Λαρίσης κυρός Θεολόγος Πασχαλίδης. Ένας πολύεδρος αδάμας ορθοδόξου εκκλησιαστικού ήθους και αρετής. Ενσάρκωνε στο πρόσωπό του το πρότυπο του ιδεώδους ευαγγελικού ποιμένος που έθεσε την αγία ψυχή του υπέρ των λογικών προβάτων της Λαρισαικής ποίμνης κυρίως αλλά όχι μόνο αυτής.
Γι αυτόν ακριβώς το λόγο και αγαπήθηκε με πάθος απ τον πιστό λαό που ΣΥΣΣΩΜΟΣ αντέδρασε όταν η επισκοπική μισαδελφία και εμπάθεια τον στέρησε ετσιθελικά και παρά πάσαν έννοιαν ηθικής και δικαίου απ το ποίμνιό του.

    Ο αοίδιμος επίσκοπος ευτύχησε να ποδηγετηθεί πνευματικά απ το σέμνωμα της Ελλαδικής Εκκλησίας, θεμελιωτή της αναγέννησης του μοναχισμού των Μετεώρων, κρατούμενο του Νταχάου,αγωνιστή της Εθνικής Αντιστάσεως και του κυπριακού εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα, οραματιστή μιας Εκκλησίας που θα εμπνέει με την πνευματικότητα που εκπέμπουν οι ταγοί της μακαριστό μητροπολίτη Τρίκκης και Σταγών κυρό Διονύσιο Χαραλάμπους.

Δυο λόγια προς τους γονείς για την βάπτιση του παιδιού τους



Με μεγάλη χαρά προετοιμάζεσθε για τη βάπτιση τού παι­διού σας. Όλα σχεδόν τα έχετε προβλέ­ψει: ποιος θα είναι ο ανάδοχος, τι όνομα θα δώσετε, ποιους θα καλέσετε στηβάπτιση, από που θα αγορασθούν τα βαπτι­στικά, που θα δώσετε δεξίωση.

Θέλετε η βάπτιση τού παιδιού σας να είναι εφάμιλλη της κοινωνικής σας θέ­σης!Δεν γνωρίζω όμως αν έχετε καθόλου σκεφθεί τη βάπτιση τού παιδιού σας όχι σαν ένα κοσμικό και κοινωνικό γεγονός, αλλά σαν Μυστήριο της άγιας Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας. Σε παλαιότερα χρόνια αυτά όλα θεωρούνταν αυτονόητα, σήμερα ατυχώς, δεν είναι τόσο αυτονόητα.

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: Η αντίστροφη κλίμακα του Ιωάννου του Σιναΐτου (1)


Οι πολέμιοι της Ορθοδοξίας και οι «ορθόδοξοι» υποτακτικοί τους, δεν διακατέχονται από πίστη στον Ένα και μοναδικό Θεό, αλλά υποταγμένοι στην ιδιοτέλειά τους πιστεύουν στον εαυτό τους που έχει καταντήσει ένας μικρός Πάπας.


Η Κλίμαξ του Ιωάννη του Σιναϊτη, ίσως είναι το σημαντικότερο ιερό βιβλίο μετά την Αγία Γραφή.
Παλαιά οι Πατέρες και οι Όσιοι της Εκκλησίας την τηρούσαν μέχρι κεραίας.
Πλέον οι Πατριοί και οι Ανόσιοι, την προσβάλλουν και τη λοιδορούν με τα πεπραγμένα και τα λεγόμενά τους.

Δηλαδή το εκκοσμικευμένο κομμάτι της εκκλησίας, οι κληρικοί και λαϊκοί ακαδημαϊκοί και πολιτευτές, Οικουμενιστές, φιλο-μασόνοι και οι «ησυχαστές», αυτοί που προτρέπουν να κάνουμε «ησυχία» και να μη μιλάμε ενάντια στον Οικουμενισμό και την αίρεση κάνοντας «υπακοή». Αλλά και οι δήθεν αγωνιστές της πίστεως που την ομολογία  την βλέπουν ως όχημα αυτοπροβολής  και πολλές φορές προσχωρούν σε σχισματικούς.
Ιεράρχες που ραντίζουν αντί να βαπτίζουν, που συνεύχονται ή χειροφιλούν καρδιναλίους, που συμμετέχουν σε ισλαμικές προσευχές, που συλλειτουργούν με αυτοχειροτονημένους σχισματικούς δίνοντας αυτο-άφεση αμαρτιών, με τη δικαιολογία της ιδιωτικής επίσκεψης (σάμπως το ιερατικό αξίωμα εκλείπει όταν ιδιωτεύεις κι επιτρέπεται κάθε ανίερη ενέργεια ακόμα και το συλλείτουργο με σχισματικούς), που σχετίζονται καθ’ οιονδήποτε τρόπο με μασονικές στοές, που μνημονεύουν Αγίους χωρίς να τους μιμούνται, που κηρύττουν την μη άμωμο σύλληψη του Κυρίου, που ακυρώνουν τη Θεοπνευστία του Ευαγγελίου.

«Κυρίαρχος ο φόβος», τών «μή φοβουμένων τόν Κύριον»

Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ, ΠΡΟΦΑΣΕΙ, ΔΡΑΠΕΤΕΥΕΙ ΑΠΟ ΙΔΙΟΤΕΛΗ ΦΙΕΣΤΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ, ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓ. ΘΕΟΛΟΓΟ

Ουδόλως σώζουν οι δημόσιες 

προπαγάνδες εντύπων τούς ενόχους.


Οι διώκτες του Θεολόγου Φωνάζουν: Θαύμα-θαύμα! Είδαμε πώς αφίχθη η «Ειρήνη» στή Λάρισα
Προπαγανδιστικό δημοσίευμα γιά τό αναγκασιτκό μνημόσυνο τού αγίου Θεολόγου

Η εφημερίδα «Ελευθερία» τής Λαρίσης δημοσιοποιεί τήν αυθαίρετο καί ψευδή απόψι ότι, δήθεν, ο Δεσπότης, έφερε τήν εκκλησιαστική «ειρήνη» στή Λάρισα. Εφ’ όσον, αναλαμβάνει τήν πρωτοβουλία νά τελέση τό μνημόσυνο εκείνου τού ... Θεολόγου.
Αλλά τά πράγματα μάλλον είναι εντελώς διαφορετικά. Αφού, μέ πρόφασι τόν έκτακτο θάνατο ετέρου Επισκόπου, απέδρασε αμέσως από τήν Λάρισα, καί δέν παρέστη στά μνημόσυνα τού αγίου Θεολόγου. Αυτό τό οποίο, ο ίδιος είχε οργανώσει ως μία υποχρεωτική «Φιέστα Ειρηνιστού».  Γιά τήν τελετή, «επεστρατεύθησαν» αναγκαστικώς, νά προσέλθουν σύσσωμα τα Μοναστήρια, αγαθοί Κληρικοί, σεμνοί Μοναχοί καί σεπτοί Χριστιανοί. Αλλά τελικώς, ο φόβος τών απροόπτων, εξεδίωξε τόν πρωτοστάτη τού προπαγανδιστικής παραστάσεως επάνω στίς συνειδήσεις τών πιστών. Δέν παρέστη, αλλά απεμακρύνθη από τήν διακεκαυμένη ζώνη τροχάδην. Ανεκάλυψε μία πρωτοφανή καί αφελή δικαιολογία καί απεχώρησε ταχέως από τή ψυχική δοκιμασία.

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

Θεολόγε… πάλι έκανες το θαύμα σου


Ήταν το καλύτερο μνημόσυνο του δικού μας Θεολόγου!!!


    Σάββατο, λίγο πριν το μεσημέρι, πριν κλείσουν οι πόρτες του μοναστηριού του Στομίου, δρασκέλισα το κατώφλι, κατευθύνθηκα στο μνήμα του Θεολόγου*. ­Άδεια η αυλή. Απίθωσα δυό κατιφέδες μπροστά στην φωτογραφία του και προσκύνησα. Έμεινα για κανα δυό λεπτά να τον κοιτάω… 
   Σκεφτόμουν πως την επόμενη στην γιορτή-μνημόσυνό του στην πόλη, θα ‘ναι αμπαρωμένη η πόρτα, θα ‘ναι μόνος του κατόπιν δεσποτικής διαταγής…

    Στην επέτειο της εις ουρανούς αναβάσεως της ψυχής του, που ο ουρανός τον υποδέχθηκε με εντυπωσιακά αστραπόβροντα**, φέτος δεν ξέρω,  αν θα σπάσει την σιγαλιά του δάσους το κελάηδημα κάποιου πουλιού…

   Θα ‘θελα να του πώ πολλά…αλλά σε λίγο οι δακρυϊκοί αδένες θόλωσαν την μορφή του και απ’ το αθώο χαμόγελό του, μου  φάνηκε να βάζει τον δείκτη στο στόμα του, εντολή να σωπάσω…Έφυγα βουρκωμένος, αλλά καθησυχασμένος. Ήταν δικό του θέμα….απόθεσα σ’ αυτόν το βάρος των σκέψεών μου…

   Από την άλλη, ο δεσπότης που αποφάσισε να τελέσει στην «εξορία» το διχαστικό μνημόσυνο, μακριά από  τον τόπο αναπαύσεώς του, πέρασε ένα δύσκολο βράδυ (Παρασκευή). Η άκρως άστοχη ανακοίνωση - πρόσκληση για το μνημόσυνο τον έλεγχε, αλλά δεν διόρθωσε. Καλούσε τους πιστούς να προσευχηθούν (αυτός θα ήταν απλώς τελετάρχης, δεν θα προσευχόταν;) για τον «Ποιμενάρχη τους…» Προκάλεσε έντονες αντιδράσεις. Σαν την αγία Πρόκλα, την γυναίκα του Πιλάτου  «Πολλά γαρ έπαθον σήμερον κατ' όναρ δι’ αυτόν...»

  Κι όμως ο εγωϊσμός, το πείσμα δεν τον αφήνουν... Μπαστουνοκαβαλάρης, προχωρά, αν και καταλαβαίνει το λάθος… Προχωρά σαν τον Σαούλ πλησιάζοντας τα τείχη της Δαμασκού!!!

   Τότε ο «ήσυχος» ποιμενάρχης μας αγριεύει. Σηκώνει σαν τον αρχάγγελο την πύρινη ρομφαία και τον εμποδίζει «στώμεν καλώς».. Σαν την τύφλωση του Σαούλ….

   Αναγκάζεται να τον φρενάρει να τον αποτρέψει, με την κοίμηση προσφιλούς του προσώπου… Το κτύπημα δυνατό, συγκλονιστικό... Αναγκάζεται ο δεσπότης να προβεί σε διορθωτική κίνηση. Τηλεφωνεί στον ηγούμενο του Στομίου να προεξάρχει της Θείας Λειτουργίας και του μνημοσύνου ως εκπρόσωπός του!!!

   Εύχομαι αυτό το περιστατικό να είναι αφορμή να αλλάξει πορεία σαν τον Σαούλ….

   Στο άκουσμα της θαυμαστής  επέμβασης του Θεολόγου, αισθάνθηκα την παρουσία του. Σαν να με κτύπησε στον ώμο,  ελέγχοντάς με, «εις τι εδίστασας ολιγόπιστε;»

  Με «ταλαιπώρησε», σας εξομολογούμαι, εκείνο το βράδυ, τα δάκρυα δεν άφηναν τα βλέφαρά μου να κλείσουν…Ήρθε μετά από τόσα χρόνια να μας ταρακουνήσει, να μας ξυπνήσει με την επέμβασή του «ο ποιμενάρχης μας, ο δικός μας Θεολόγος»!!!

   Ήταν το καλύτερο μνημόσυνο για μένα. Κι αν ακούστηκαν λόγια  περί αγιότητάς του, είναι η πραγματικότητα,  αλλά τα προσπέρασα σαν περιττά, όταν τον αισθάνεσαι τόσο κοντά σου. Είναι σαν τα λόγια που λέγανε στην πορεία προς Εμμαούς και την φυσική παρουσία του Κυρίου.

   Ακόμη και τώρα που γράφω αυτές τις προσωπικές στιγμές, ένα σφίξιμο στραγγαλίζει τον λάρυγγά μου, δεν μπορώ να του πώ το «αιωνία η μνήμη».

   Οι κατιφέδες που άφησα στον τάφο θα μαράθηκαν, θα στέγνωσαν από την καλοκαιρινή κάψα, αλλά εσύ με την θαυμαστή επέμβασή σου αναβλάστησες την πίστη μας και την αγάπη μας στο πρόσωπό σου.

   Αισθάνομαι τόσο ευλογημένος που βρέθηκες στο δρόμο μου...!!!
                                                                                             Ασκληπιάδης

============
*  Ο  Μακαριστός Θεολόγος εξελέγη  Μητροπολίτης Λαρίσης το 1968 και ποίμανε την Μητρόπολη με πολύ ζήλο και αυταπάρνηση μέχρι το 1974.
 Μετά από πολλές, γνωστές σ’ όλους, οδυνηρές συνέπειες και με βεβαρυμένη υγεία, το βράδυ της 31ης Ιουλίου 1996, στις 23΄10, σε ηλικία 78 ετών, ο σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου  Θεολόγος, εκοιμήθη εν Κυρίω, στην μονάδα εντατικής θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λαρίσης.

**  Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Χρήστος Ντόλας, δικηγόρος, σε έγγραφη εισηγησή του προς τον Δήμαρχο και τον πρόεδρο  του δημοτικού  Συμβουλίου αναφέρει: «Ο εκδημήσας εις Κύριον Θεολόγος, ήταν πράγματι ο Δεσπότης στις Καρδιές των πιστών, παρά τις όποιες σκόπιμες αμφισβητήσεις ορισμένων κύκλων της «επίσημης» Εκκλησίας.
   Τις στιγμές που παρέδιδε το πνεύμα του στον Ύψιστο, τον ουρανό αυλάκωσαν αστραπές και τη γαλήνη της νύχτας διέκοψαν βροντές. Δεν ξέρω αν ήταν τραγική σύμπτωση ή επανάληψη του φαινομένου του Γολγοθά. Σίγουρα όμως ήταν η επουράνια δικαίωση».   
=========================================================
Σχόλια: 29-7-2019
    Η  "παρουσία" του Θεολόγου στον Μητροπολιτικό ναό της

Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

ΝΕΟ-ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΥΠΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ «ΦΙΡΜΑΝΙΑ»

Ἀνοικτός ὁ κύκλος εἰς τὸν Μυστικόν Δεῖπνον, ὅπως καὶ εἰς τὴν Πεντηκοστήν. Οὐδείς Ἀπόστολος εἰς τήν κεφαλήν τῆς Συνάξεως. Οὔτε ὁ Πέτρος οὔτε ὁ Παῦλος, ἀλλὰ ὁ Κύριος καί ὁ Παράκλητος.


Γράφει ὁ κ. Ὀδυσσεὺς Μακρυγιάννης

Δέν εἴμεθα ὑπέρ κανενός, ἀλλά ὑπέρ τῶν Θεοπνεύστων Ἱ. Κανόνων

Στό ἀπορητικό ἐρώτημα, πού τίθεται, μέ ποῖον συστοιχίζεται ὁ ὑπογράφων, ἐδῶ καί εἰς ἄλλα κείμενα, δίδεται σαφής ἀπάντησις μέ πλήρη κατηγορηματικότητα.
Δέν εἴμεθα οὔτε ὑπέρ οὔτε κατά κανενός προσώπου.
Εἴμεθα ὑπέρ τῶν Ἱερῶν Κανόνων καί

ὑπέρ τῆς ἀκριβοῦς ἀμεθοδεύτου ἐφαρμογῆς των.
Εἴμεθα ἐναντίον τῆς νομικιζούσης καταδολιεύσεως τοῦ Ἱ. Πηδαλίου.
Ἐναντίον τῆς παραβάσεως καί παραβιάσεως τῆς Ἱερᾶς Τάξεως τῆς Ὀρθοδοξίας.
Ἐναντίον πάσης ὑπερφιάλου ἐγωϊστικῆς καί ὑπερηφάνου ἐξουσίας.
Πολεμοῦμε, ὄχι ὑπέρ ἤ κατά ἀνθρώπων, ἀλλά, μόνον γιά τίς ἰδέες τῆς Πίστεως, μελετῶντας τὴν σχέσι τῶν ἀθέσμων συμμαχιῶν πού συμπήγνυνται, πρός ἀντικανονική «Διανομή τῆς Ἐξουσίας».
Ἀντιβάλλουμε μέ σταθερότητα πρός τίς παραχαράξεις ἐκεῖνες πού, καταργοῦν τό Θεοΐδρυτο «Πολίτευμα τῆς Ὀρθοδοξίας». Πολίτευμα Ἱεροσυνοδικό, ἐλεύθερο, ἀληθινό καί πλῆρες ἀγάπης.

Η υπερφυσική γνώσις του Χριστού καί οι πιστοί (ΣΤ΄ Ματθαίου)

Οι πιστοί εν διωγμώ «Καὶ ἔσεσθε μισούμενοι ὑπὸ πάντων διὰ τὸ ὄνομά μου… (Λουκ. 21,17


Ομιλια του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

«Καὶ ἔσεσθε μισούμενοι ὑπὸ πάντων διὰ τὸ ὄνομά μου… (Λουκ. 21,17)

   ΑΚΟΥΣΑΤΕ, ἀγαπητοί μου, αὐτὰ τὰ λόγια; Εἶνε προφητεία, ποὺ εἶπε ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός. Ὅ,τι εἶπε ἐκεῖνος, ἔγινε, καὶ γίνεται, καὶ θὰ γίνεται μέχρι κεραίας. «Ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ παρελεύσονται, οἱ δὲ λόγοι μου οὐ μὴ παρέλθωσι» (Ματθ. 24,35). Ἀκοῦμε λοιπὸν τὸν Κύριο νὰ λέῃ· «Καὶ ἔσεσθε μισούμενοι ὑπὸ πάντων διὰ τὸ ὄνομά μου» (Λουκ. 21,17).

Σάββατο 27 Ιουλίου 2019

Σύμφωνα με πληροφορίες ο δεσπότης κ. Ιερώνυμος ΔΕΝ θα παραστεί στο προγραμματισμένο μνημόσυνο του Θεολόγου λόγω του αιφνιδίου Θανάτου του Νικολάου Φθιώτιδος

  Ο Θεολόγος δεν  ήθελε να παρίσταται στο μνημόσυνό του ο κ. Ιερώνυμος...
  Σύμφωνα με πληροφορίες ο δεσπότης κ. Ιερώνυμος  ΔΕΝ θα παραστεί στο προγραμματισμένο μνημόσυνο του Θεολόγου λόγω του αιφνιδίου Θανάτου  του Νικολάου Φθιώτιδος.

    Η τροπή αυτή αποδίδεται από τους γνωρίζοντες στο ότι ο
Ο Θεολόγος λειτουργεί στον Ι. Ναό Αγίου Αχιλλίου Λαρίσης
Θεολόγος δεν  ήθελε να παρίσταται στο μνημόσυνό του ο κ. Ιερώνυμος.  Δεν είναι πρώτη φορά άλλωστε, αλλά μία από τις πολλές που ο άγιος Θεολόγος παρεμβαίνει, όταν  αδυνατούμε ή δεν τολμούμε με την δέουσα παρρησία να πούμε ΟΧΙ εκεί που πρέπει.
  Θυμούνται οι μεγαλύτεροι το 1995, όταν είχαν αποκλείσει με εκστρατεία  των δυνάμεων Καταστολής τον Ι. Ναό του Αγ. Αχιλλίου για να μην προσέλθει και λειτουργήσει ο Θεολόγος, γιατί ήθελαν  να φέρουν τον μοιχεπιβάτη Ιγνάτιο Λάππα.

  Ο Θεολόγος ατάραχος, χωρίς περιστροφές αρνήθηκε   να υπακούσει στις εντολές των εντεταλμένων οργάνων και είπε  με πραότητα  τον αμίμητο προφητικό–Αγιογραφικό Λόγο, αυτοί «φεύξονται μηδενός διώκοντος» (θα σκορπίσουν χωρίς κανείς να τους κυνηγήσει), είπε ο άγιος.
  Αίφνης έγινε μεγάλος σεισμός 6,6 ριχ.  στίς 13 Μαΐου του 1995, ημέρα Σάββατο στις 11:47 π.μ, με επίκεντρο το Ρύμνιο Κοζάνης και οι εκστρατευμένοι «φρουροί του κύρους της Εκκλησίας» έγιναν «καπνός» για τις περιοχές που είχαν πληγεί.

   Έτσι την επομένη ημέρα Κυριακή ο άγιος Θεολόγος λειτούργησε  ανεμπόδιστα στον πανηγυρίζοντα μητροπολιτικό Ι. Ναό Αγ. Αχιλλίου με την συμμετοχή  πλειάδος  πιστών, όπως πάντα.