Σάββατο 29 Αυγούστου 2020

Η ΑΘΕΑΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΒΙΟΔΙΚΤΑΤΟΡΩΝ ΠΑΡΕΧΕΙ "ΕΠΙΣΤΗΜΗ" ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ


Ο  DR. LUC MΟΝΤΑGΝΙΕR, Ο ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΜΟΝΩΣΕ ΤΟΝ ΙΟ ΤΟΥ AIDS, ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΤΗΝ  «ΠΑΝΔΗΜΙΑ» ΚΑΙ  ΛΟΓΟΚΡΙΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤHΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ!  ΒΙΝΤΕΟ Pr. Luc Montagnier : « On est dans un monde de fous, un monde de fous ! »



H ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑ ΙΑΤΡΙΚΗΣ (2008) Dr. Luc Montagnier που αποκαλύπτει: o ιός είναι κατασκευασμένος. Ζούμε σ΄έναν κόσμο τρελών. Ποιός μας κυβερνάει; Mετασχηματίζουμε την επιστημονική αλήθεια σύμφωνα με τις ανάγκες της οικονομίας.κ.α…
Ο λοιμωξιολόγος Dr. Luc Montagnier, βραβευμένος με Nobel Ιατρικής το 2008, για τη συμμετοχή του στην ανακάλυψη του ιού τoυ Aids, HIV, το 1983* επίτιμος καθηγητής στο Institut Pasteur, που διεύθυνε από 1972 ως 2000, την Μονάδα της Oncologie virale, 

Επίτιμος Διευθυντής Ερευνών στο CNRS και μέλος της Ακαδημίας Επιστημών της Ιατρικής λογοκρίθηκε με το χειρότερο τρόπο από το AFP. Ούτε λίγο ούτε πολύ του λένε δεν δικαιούσαι να ομιλείς για τον ιό εσύ..Ο κοινωνικός εκφασισμός στο έπακρον…Ωρύεται το AFP στις 26.8.20 ” κατασκευασμένος ιός, θανάσιμο εμβόλιο ¨αυτοί οι ισχυρισμοί του Pr Montagnier είναι ανακριβείς.-Virus fabriqué, vaccin mortel: ces affirmations du Pr Montagnier sont inexactes”.

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2020

Σκανδαλιμό, ἀγανάκτηση και διαμαρτυρίες προκάλει επιστολή υπέρ του Μακαρίου Αυστραλίας έξι (6) αββάδων στο Άγιο Όρος. Σημείο των καιρών λένε οι πνευματικοί.

  Ὄνειδος και αμαύρωση της ιστορίας του Αγίου Όρους  αποτελεί η επιστολή έξι (6) προσκυνημένων νεοτεριστών ηγουμένων του Αγίου Όρους (Βατοπαιδίου, Διονυσίου, Παντοκράτορος, Σίμωνος Πέτρας, Σταυρονικήτα καὶ Ξενοφῶντος), που υπερασπίζοντε τον Μακάριο Αυστραλίας για ενέργειές του μή συνάδουσες με  το επισκοπικό αξίωμα. 




Μειοψηφία Ἡγουμένων διασπᾶ τὴν ἑνότητα τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος τοῦ Ἁγίου Ὄρους

Ἐδημοσιεύθη ἐπιστολὴ τῆς 30ῆς Μαΐου 2020 τῶν Ἡγουμένων τῶν ἁγιορειτικῶν Ἱ. Μονῶν: Βατοπαιδίου, Διονυσίου, Παντοκράτορος, Σίμωνος Πέτρας, Σταυρονικήτα καὶ Ξενοφῶντος, ἀπευθυνομένη πρὸς τοὺς Ἐπισκόπους τῆς Αὐστραλίας. Εἰς αὐτὴν ἀναφέρονται καὶ τὰ ἑξῆς:

«…Ἐλάβομεν πρὸ καιροῦ τὸ ὑπ. Ἀρ. 750/28.3.2020 πρὸς τὴν Ἱερὰ Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους γράμμα Σας «διαμαρτυρίας γιὰ τὴν ἀνάρμοστη καὶ ἀντικανονικὴ συμπεριφορὰ τοῦ π. Δαμασκηνοῦ τὸν τοῦ “Φιλαδέλφου”», ποὺ κοινοποιήθηκε καὶ σέ μᾶς. Ἡ ἐπιστολή Σας ἔφθασε καθυστερημένα, ἀλλὰ καὶ οἱ βεβαρημένες περίοδοι τῆς Ἁγίας Τεσσαρακοστῆς καὶ τοῦ Ἁγίου Πάσχα, ὅπως καὶ οἱ συνέπειες τῆς πανδημίας, δὲν μᾶς ἐπέτρεψαν νὰ ἀπαντήσουμε νωρίτερα.

" Άγιος Ιάκωβος ο με συγχωρείτε" (Ρώσικη ταινία μικρού μήκους)

ΜΟΝΤΕΡΝΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ, ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ

Γεώργιος Κ. Τζανάκης. Ἀκρωτήρι Χανίων
Ὁ διωγμὸς… ποὺ δὲν ὑπάρχει
Ο Μητροπολίτης Αργολίδος λανσάρει τη νέα εμφάνιση του υβριδικού επισκόπου  της νέας τάξεως. | ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
Πρὶν λίγο καιρὸ οἱ ἐκκλησίες ἔκλεισαν. Ἡ Θεία Λειτουργία, ὡς ἔργο τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ -τοῦ ὁποίου ὁ ἁγιασμὸς εἶναι ὁ μόνος σκοπός της- διεκόπη καὶ ἔγινε ἕνα παράξενο δαιμονικὸ κατασκεύασμα-θέαμα  ὅπου ὁ ἱερεὺς μὲ τοὺς ψάλτες «λειτουργοῦσαν» σὲ ἄδειους ναούς χωρὶς τὸν λαό. Στὸν λαὸ δὲν ἐπετρέπετο νὰ μπῇ. Ἀστυνομία φρουροῦσε τοὺς ναούς, συνελάμβανε τοὺς ἀπειθοῦντες, τρομοκρατοῦσε καὶ ἔβαζε πρόστιμα. Ἒπειδὴ ὁ διωγμὸς τῆς πίστεως καὶ τῶν πιστῶν ἦταν φανερὸ πλέον γεγονός, πολλοὶ ἱεράρχες διατυμπάνιζαν ὅτι δὲν ὑπάρχει διωγμός. Προσπαθοῦσαν δηλαδὴ νὰ πείσουν τοὺς ἀνθρώπους ποὺ μεγαλοβδομαδιάτικα προσπαθοῦσαν νὰ πάνε στὴν ἐκκλησία καὶ ἀντιμετώπιζαν τὴν βία τῆς ἀστυνομίας, τὰ πρόστιμα καὶ τὶς συλλήψεις ὅτι δὲν ὑπάρχει κανένας διωγμός, ἀλλὰ ὅλα βαίνουν καλῶς. Μερικοὶ μάλιστα ἐξ αὐτῶν ἔφτασαν σὲ τετοιο σημεῖο παραλογισμοῦ καὶ ἐμφανοῦς  «σοφίας» ποὺ ἕνας ἔγραψε τὸ ἀπίθανο:

Η αποτομή της κεφαλής του Τιμίου Προδρόμου και Βαπτιστή Ιωάννη1 (29/8)


Του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου

Μνημονεύει σήμερα η Εκκλησία μας, την «αποτομή της τιμίας κεφαλής» του Ιωάννη Προδρόμου από τον Ηρώδη. Η Εκκλησία θεωρεί την εορτή μέρα νηστείας, διότι ο Ιωάννης θανατώθηκε εξαιτίας της οινοποσίας και του ηδονισμού ενός βασιλιά σε συμπόσιο της εορτής των γενεθλίων του. Πρόκειται για τον τελευταίο προφήτη, στο μεταίχμιο δύο εποχών, που συνδέει Καινή και Παλαιά Διαθήκη και του οποίου σκοπός της ζωής υπήρξε η αναγγελία της ενανθρώπισης του Υιού του Θεού.

Μὲ τὴν ἐπιβολὴ τῆς μάσκας ἔπεσαν οἱ μάσκες

Καί ὅμως… ὁ Κορονοϊός ἐπιφέρει ἕνα καλό, εἶναι πρός ὄφελός μας:


Μὲ τὴν ἐπιβολὴ τῆς μάσκας ἔπεσαν οἱ μάσκες
Του Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
      Πρέπει κάποιος νὰ εἶναι τυφλός, ὥστε νὰ μὴν εἶναι σὲ θέση νὰ δεῖ, ὅτι ζοῦμε καιροὺς ἀποκαλυπτικούς μία περίοδο χαλεπὴ καὶ τραγικὴ γιὰ τὸν λαό μας καὶ τὴν ἀνθρωπότητα, ἀλλὰ ἀκόμα περισσότερο γιὰ τὴν Ἐκκλησία καὶ τὴν ἴδια μας τὴν πίστη. Πρέπει νὰ εἶναι κανεὶς τυφλός, ὥστε νὰ μὴν εἶναι σὲ θέση νὰ διαπιστώσει, ὅτι μετὰ τὴν ψευτοσύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου τὰ πράγματα πηγαίνουν σὲ ὅλα τὰ ἐπίπεδα ἀπὸ τὸ κακὸ στὸ χειρότερο μὲ ἀποκορύφωση τὴν κρίση τῆς περιόδου τοῦ Κορονοϊοῦ.

ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΜΗΝΥΣΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΤΣΙΟΔΡΑ

ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΜΗΝΥΣΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΤΣΙΟΔΡΑ: «ΔΙΕΠΡΑΞΕ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 386 ΚΑΙ 191 ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ...»



Αντώνης Παπαντωνίου

Υποναύαρχος Λ.Σ. (ε.α.)-Νομικός



ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ



Προς: Προϊστάμενο Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Αθηνών, Κο Ευάγγελο Ιωαννίδη



Με την παρούσα μου και έχων προς τούτο υποχρέωση από τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας (Ν.4620/2019), όπου στο Άρθρο 40παρ.1 ορίζει ότι:


Ακόμα και ιδιώτες οφείλουν στις συγκεκριμένες περιπτώσεις που προβλέπονται από τον Νόμο, αν αντιληφθούν οι ίδιοι αξιόποινη πράξη που διώκεται αυτεπαγγέλτως, να την αναγγείλουν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών ή σε οποιονδήποτε Ανακριτικό Υπάλληλο.

Η αναγγελία αυτή μπορεί να γίνει είτε εγγράφως με μια αναφορά ή προφορικά οπότε συντάσσεται Έκθεση, σας γνωρίζω ο Καθηγητής Ιατρικής Κος ΤΣΙΟΔΡΑΣ Σωτήριος διέπραξε την αντικειμενική και υποκειμενική υπόσταση του Εγκλήματος της Απάτης, σύμφωνα με το άρθρο 386, αλλά και της Διάδοσης Ψευδών Ειδήσεων, σύμφωνα με τα Άρθρα 386 και 191 αντίστοιχα τα οποία προβλέπουν:

ΟΙ ΜΑΣΚΟΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ;

Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης
Ὁμότιμος Καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ
1. «Γενεά ἄπιστος καί διεστραμμένη»
Ἐφέτος ἡ δεύτερη ἡμέρα τῆς ἑορτῆς τῆς Παναγίας μας, 16η Αὐγούστου, συνέπεσε νά εἶναι Κυριακή, καί διαβάσθηκε στήν Λειτουργία περικοπή ἀπό τό Κατά Ματθαῖον Ἅγιο Εὐαγγέλιο, ἡ ὁποία διηγεῖται τό θαῦμα τῆς θεραπείας τοῦ σεληνιαζομένου (=ἐπιληπτικοῦ) νέου, ἀσθένεια πού ὀφειλόταν σέ ἐπήρεια δαιμονική1.

ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ - ΟΜΙΛΙΑ 195η ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΙΡΑ "ΣΟΦΙΑ ΣΕΙΡΑΧ"

"... Δέν ξέρω λοιπόν ἄν μπορέσαμε νά ἀντιληφθοῦμε ὅτι αὐτός ὁ ναός τῆς Ἁγίας Σοφίας στήν Κωνσταντινούπολη ἀφιερώθηκε στήν Ἐνανθρωπίσασα Σοφία τοῦ Θεοῦ, δηλαδή στόν Ἰησοῦ Χριστό. Βέβαια ἐμεῖς οἱ ὀρθόδοξοι Ἕλληνες χριστιανοί θά θέλαμε νά ἐπανακτήσομε τήν Πόλη καί τόν περιώνυμο ναό τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίας. Ὅσοι πηγαίνουν ἐκεῖ ὡς προσκυνητές μέ συγκίνηση μπαίνουν στόν ναό. Ἀλλά εἴτε αὐτό ἀποτελεῖ ἕνα ὄνειρο, εἴτε εἶναι δύσκολο, ἀπό τίς ποικίλες θά λέγαμε ἱστορικές συγκυρίες τίς ὁποῖες στίς μέρες μᾶς ἰδιαίτερα ζοῦμε, μέ τή σχέση μας μέ τήν Τουρκία, ἕνα προέχει. Ὄχι βεβαίως ἡ ἐπανάκτηση τοῦ ναοῦ, ὅσο κυρίως ἡ κατανόηση τῆς Ἐνυποστάτου Σοφίας πού οἱ Πατέρες μᾶς ὕψωσαν καί ἀφιέρωσαν πρός τιμή τῆς τόν ὁμώνυμο ναό. Θά ἐπαναλάβω δέν ἔχει σημασία ἄν θά ξαναπάρομε πίσω τήν Πόλη καί τήν Ἁγία Σοφία. Τό θέλομε. Δέν ξέρομε ὅμως. Ὁ Θεός ξέρει. Ἀλλά ἐκεῖνο πού προέχει ἐπαναλαμβάνω εἶναι νά κατανοήσομε Ἐκεῖνον στόν ὁποῖο ἀφιερώθηκε ὁ ναός αὐτός, νά κατανοήσομε δηλαδή τόν Ἰησοῦ Χριστό. ….

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

Αρχιεπίσκοπος Κρήτης: Μη φοράτε μάσκα στην Εκκλησία

« Εἴμαστε ἐλεύθεροι στὴν Ἐκκλησία, δὲν εἴμαστε σκλαβωμένοι. Τουλάχιστον μέσα στόν ναὸ νά μή φοροῦμε. Ἔξω ἀπὸ τὸν ναό, ἐντάξει»

Θαρραλέα στάση του Αρχιεπισκόπου Κρήτης κ. Ειρηναίου, ο οποίος είπε το αυτονόητο σε ερώτηση δημοσιογράφου απο το creta24.gr. Ο πόλεμος από τα συστημικά μέσα ενημέρωσης εναντίον του είναι ανελέητος, όμως ο λαός του Θεού μαθαίνει την αλήθεια και τον στηρίζει.
Δημοσιογράφος: «Ἀναφερθήκατε στὶς μάσκες καὶ καλέσατε τοὺς πιστοὺς νὰ μὴν τὶς φοροῦν. Αὐτὸ τὸ εἴπατε; Καὶ γιατί;»
Ἀρχιεπίσκοπος: « Εἴμαστε ἐλεύθεροι στὴν Ἐκκλησία, δὲν εἴμαστε σκλαβωμένοι. Τουλάχιστον μέσα στόν ναὸ νά μή φοροῦμε. Ἔξω ἀπὸ τὸν ναό, ἐντάξει»
ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΡΗΤΗΣ: ΜΗ ΦΟΡΑΤΕ ΜΑΣΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ἄς ποῦμε καὶ μιὰ ἀλήθεια
καὶ ἄς πέσει στὸ γιαλό.
Εἶπε καὶ μιὰ ἀλήθεια ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Κρήτης Εἰρηναῖος, εἶπε τὸ ἐκκλησιαστικῶς αὐτονόητο ἀλλὰ ... δὲν ἔπεσε στὸ γιαλό, κόντεψαν νὰ τὸν ρίξουν στὸν γιαλό. Θὰ τὸ ἔκαναν ἄν μποροῦσαν, ἀλλὰ ὡς προοδευτικοὶ ἄνθρωποι -ποὺ ἀκόμα δὲν ἔχουν ξεκινήσει τοὺς ἐν θαλάσσει πνιγμοὺς τῶν «ἀντιπάλων» τους- περιορίστηκαν νὰ τὸν πνίξουν στοὺς χαρακτηρισμούς: «Απίστευτη προτροπή»

Δημήτρης Νατσιός: Καί τό Αἰγαῖο καί ὁ ταραμᾶς καί ὁ Ἀγαμέμνων καὶ ὁ κιμᾶς, ὅλα τουρκικά...


"Μῦθος ἐστὶ λόγος ψευδὴς εἰκονίζων τὴν ἀλήθειαν", πρεσβεύει ἡ ἀρχαία σοφία. Οἱ μῦθοι, οἱ παραβολὲς ἐξηγοῦν ἀριστοτεχνικὰ καὶ ἑρμηνεύουν μὲ σαφήνεια δυσπερίγραπτα γεγονότα.

Παραπέμπω σὲ ἕναν μῦθο τοῦ Αἰσώπου, ὁ ὁποῖος 'eξεικονίζει τὴν ἑλληνοτουρκικὴ διένεξη. Τίτλος: "Λύκος καὶ ἀρνί". Μάλιστα ἡ ὑπόθεση τοῦ μύθου "λαμβάνει χώρα" σὲ ποτάμι, σὲ ὕδατα.
"Ἕνας λύκος βλέποντας ἕνα ἀρνὶ νὰ πίνει νερὸ σὲ ποτάμι, ζητοῦσε νὰ βρεῖ εὔλογη αἰτία γιὰ νὰ τὸ φάει. Γι᾿ αὐτὸ στάθηκε λίγο παραπάνω στὸ ποτάμι καὶ κατηγόρησε τὸ ἀρνὶ ὅτι θόλωνε τὸ νερὸ καὶ δὲν τὸ ἄφηνε νὰ πιεῖ. Τὸ ἀρνὶ ἀπάντησε ὅτι πίνει μὲ τὴν ἄκρη τῶν χειλέων του καὶ πὼς ἐξάλλου δὲν ἦταν δυνατὸν νὰ θολώνει τὸ νερό, ἀφοῦ στεκόταν πιὸ χαμηλά. Μετὰ ἀπὸ αὐτὴν τὴν ἀποτυχία, εἶπε ὁ λύκος: πέρυσι ὅμως ἔβρισες τὸν πατέρα μου. Ὅταν ἀπάντησε ἐκεῖνο ὅτι δὲν εἶχε γεννηθεῖ ἀκόμη, ὁ λύκος του εἶπε: ἐπειδὴ ἐσὺ ἔχεις καλὲς δικαιολογίες, ἐγὼ δὲν πρέπει νὰ σὲ φάω;".

Ποιος ήταν ο Άγιος Φανούριος [27.8]


Ο Άγιος Φανούριος [27.8]
του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου

Ο ΘΑΥΜΑΣΤOΣ ΑΝΑΦΑΝΗΣ ΑΓΙΟΣ: Αυτός ο τόσο αγαπητός άγιος ήταν και παράμενε άγνωστος για πολλούς αιώνες. Έγινε γνωστός από την τυχαία εύρεση της εικόνας του τον 14ο αιώνα μ.Χ. στη Ρόδο, όταν έσκαβαν παλιά σπίτια στο νότιο μέρος του παλιού τείχους.
Εκεί βρέθηκε αρχαίος ναός με πολλές κατεστραμμένες εικόνες και μεταξύ αυτών και η καλά διατηρημένη εικόνα επί της οποίας ο τότε μητροπολίτης Ρόδου Νείλος ο Β' ο Διασπωρινός (1355-1369) διάβασε το όνομα του Αγίου «ὁ ἅγιος Φανῶ».

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020

Ευλογημένες μάσκες απο την Λάρισα πρός διαφύλαξιν ...της πολυτίμου υγείας του ευσεβούς ποιμνίου... απο κ. Νταβέλη! (πανόραμα ομιλούντων φωτογραφιών)

«Ιερή» προσφορά στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών από τον φίλο του πρωθυπουργού Νταβέλη

 «Οφείλουμε ως χριστιανοί ορθόδοξοι να μπορούμε να έχουμε τη Θεία Χάρη χωρίς να υπάρχει κανένας φόβος στον εκκλησιασμό»

Μετά το πατριωτικό καθήκον, τώρα υπηρετούν και το θρησκευτικό οι άνθρωποι της LARIPLAST S.A.
«Οφείλουμε ως χριστιανοί ορθόδοξοι να μπορούμε να έχουμε τη Θεία Χάρη χωρίς να υπάρχει κανένας φόβος στον εκκλησιασμό». Αυτό ήταν το μήνυμα του Αχιλλέα Νταβέλη, αφού ανακοίνωσε σήμερα, από κοινού με τον συνεργάτη του στη LARIPLAST S.A. Γιάννη Τσερέπα, την πράξη εταιρικής


κοινωνικής ευθύνης να προσφέρουν μάσκες για την κάλυψη των αναγκών των πιστών στις 150 ενορίες της Αρχιεπισκοπής Αθηνών για όσο χρονικό διάστημα χρειαστεί.
«Η ελληνική βιομηχανία παραγωγής μασκών LARISA FACE COVER αρχίζει σήμερα μια προσπάθεια κοινωνικής εταιρικής ευθύνης από την Εκκλησία της Ελλάδος. Θα είμαστε στη διάθεση του Αρχιεπισκόπου ώστε να καλύψουμε τους πιστούς με τις απαραίτητες μάσκες καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας», δεσμεύτηκε ο κ. Νταβέλης, ο οποίος έγινε δέκτης της ευγνωμοσύνης του Αρχιεπισκόπου τις κρίσιμες αυτές ώρες που περνά ο τόπος και ο κόσμος στη σκιά της πανδημίας του κορονοϊού.
Η οπωσδήποτε ευγενική χειρονομία του επιχειρηματικού διδύμου ήδη έχει χαιρετιστεί από τα μέσα ενημέρωσης -εκτενές ρεπορτάζ φιλοξενήθηκε και στο δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ-, που έτσι κι αλλιώς από την έκρηξη κιόλας της πανδημίας έδειξαν ζωηρό ενδιαφέρον για τις δραστηριότητες του κ. Νταβέλη.
Όσο κι αν αποσιωπάται, δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο το γεγονός ότι το «δαιμόνιο», όπως εμφανίζεται στον δημόσιο λόγο, επιχειρηματικό δίδυμο, που καταπιάστηκε με την κατασκευή προστατευτικών μασκών στο παρά πέντε της αναγκαστικής χρήσης τους, έχει εξασφαλίσει σίγουρη πελατεία, δηλαδή το κράτος, χάρη στις φιλικές σχέσεις που διατηρεί με την οικογένεια Μητσοτάκη.

Ο μασκοφορεμένος ασπασμός των Εικόνων

Αναστάσιος Ομ. Πολυχρονιάδης -Δρ. pd. Θεολογίας ΑΠΘ

Σύγχρονη Εικονομαχία
Σε κεντρικό ναό μεγάλου αστικού κέντρου υπάρχουν αναρτημένες περισσότερες ανακοινώσεις περί της υποχρεωτικότητας εισόδου με μάσκα παρά εικόνες.
Τούτο και μόνο ως θέαμα προβάλλει αποκρουστικό. Εισέρχονται, λοιπόν, άνθρωποι μασκοφορούντες, ασπαζόμενοι τις εικόνες.
Με τη στάση αυτή φανερώνεται ότι βρισκόμαστε σε μια νέα εικονομαχική περίοδο, όπου η τιμή δεν αποδίδεται στο εικονιζόμενο πρόσωπο, αλλά στο υλικό μέσο.

Έκκληση ποὺ ἀπηχεῖ τὴν ἀγωνία χιλιάδων πιστῶν γιὰ τὴν προετοιμασία μιᾶς συνάντησης, γιὰ ἀπὸ κοινοῦ διεξαγωγὴ τοῦ ἀγώνα.

Ας θυμηθούμε άλλη μια φορά, ότι είμαστε καλεσμένοι σε αγώνα σωτήριο

Ποιοί μένουν ἀμέτοχοι στὸν ἀγώνα κατὰ τῆς Παναιρέσεως



Ποιός θα το πίστευε, ότι οι Χριστιανοί του 21ου αιώνος, και μάλιστα οι Ποιμένες, οι διακριτικοί Γέροντες και πνευματικοί, δεν μπορούν να συμφωνήσουν με την ορθόδοξη αγιοπατερική παράδοση δυό χιλιάδων χρόνων, που θέλει την απομάκρυνση των πιστών από τους αιρετικούς! 
Ποιός θα το πίστευε, πως οι διάφοροι Γέροντες υπηρετούν το ίδιο Άγιο Πνεύμα, αλλά παίρνουν διαφορετική πληροφορία από το ίδιο Άγιο Πνεύμα, καθώς στην πράξη δίνουν διαφορετικές κατευθύνσεις στα πνευματικά τους τέκνα –στην αντιμετώπιση της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού– «φωτιζόμενοι» από το ίδιο Άγιο Πνεύμα!

Καταγγελία – διαμαρτυρία Ἁγιορειτῶν Πατέρων ἐπί τῶν ἐπιβληθέντων μέτρων




Καταγγελία – διαμαρτυρία Ἁγιορειτῶν Πατέρων ἐπί τῶν ἐπιβληθέντων μέτρων, λόγω τοῦ covid-19, στήν Αὐτοδιοίκητη Ἁγιορετική Πολιτεία.


ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 13/8-31/7 2020

Σεβαστοί ἅγιοι ἀντιπρόσωποι τῶν Ἱερών Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους,

Διά τῆς παρούσης, οἱ ὑπογράφοντες ἁγιορεῖτες Πατέρες, καταγγέλουμε ἐνώπιον ὑμῶν τά ἑξῆς, ἐχόντων τόν χαρακτῆρα τοῦ κατεπείγοντος συμφώνως πρός τό ἄρθρο 18 τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου τοῦ Ἁγίου Ὄρους (ΚΧΑΟ):

Μετά τήν λῆψιν ἐκτάκτων μέτρων ὑπό τῆς Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως, ὑποχρεωτικῶν ἀνά πᾶσαν τήν Ἑλληνικήν ἐπικράτειαν, ἕνεκα τῆς λεγομένης πανδημίας τοῦ ἰοῦ covid–19, οἱ ἁγιορεῖτες μοναχοί ἔγιναν μάρτυρες τῆς ἐπιβολῆς τους στά δημόσια καί ἰδιωτικά καταστήματα τῶν Καρυῶν (καί τῆς Δάφνης), ὁπότε καί ἀπαιτήθηκε ἡ ὑπό τῶν μοναχῶν συμμόρφωσις, τουτέστιν ἡ μασκοφορία ἐντός αὐτῶν.

Δισταγμοί Επιφανίου Θεοδωρόπουλου (+1989)




Δισταγμοί

Ἐπανεκδόθηκε τό Γεύσασθε καί Ἴδετε – Truth TargetΕπιφανίου Θεοδωρόπουλου (+1989) [1]

 
Ήρθε κάποια να εξομολογηθή και μού λέει:“Δεν κοινωνάω”, λέει:

“σιχαίνομαι τή Θεία Κοινωνία γιατί κοινωνούν όλοι με το ίδιο κουτάλι". Της λέω "σε εστιατόρια τρώς;"

"Συνήθως όχι", λέει "αλλά τρώω".
"Σε καφενεία" της λέω "πίνεις καμμιά φορά νερό;" «Ναι» λέει. «να ΄ξερες της λέω, ¨πόσα σάλια πίνεις εκεί μέσα. Όπως είναι εκεί τα ποτήρια» της λέω, «τα βουτάνε εκεί και τα ξαναβγάζουνε». Με κοίταξε έτσι. «Έχεις φάει σάλια», της λέω . «Και εδώ είναι το αίμα του Χριστού», της λέω. « Εκεί έχεις σκέτο νεράκι της βρύσης», της λέω «κακομοίρα μου. Και κουτάλια και πηρούνια», της λέω, «μόλις τα περνάνε από την πετσέτα και στα δίνουνε».

Τρίτη 25 Αυγούστου 2020

Η ΩΡΑ ΤΟΥ «ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ» ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΦΘΑΣΕ!

Η ΩΡΑ ΤΟΥ «ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ» ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΦΘΑΣΕ!





Νὰ ἑνωθῶμεν ΟΛΟΙ ἐνάντια εἰς τὸ ἐπερχόμενον
νέον κλείσιμον τῶν ἱ. ναῶν τὸ φθινόπωρον

Η ΩΡΑ ΤΟΥ «ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ» ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΦΘΑΣΕ!

Ὁ διωγμὸς τῆς Ἐκκλησίας μὲ τὸ «γάντι» δὲν πρέπει νὰ «περάση»!
Προσυπογράψατε τὸ παρὸν κείμενον, ὅσοι συμφωνεῖτε,
ὥστε εἰς κοινὸν μέτωπον νὰ προστατεύσωμεν τὴν πίστιν μας!

Μέ ἀφορµή τήν µεθοδευµένη διόγκωση µιᾶς ἰδιόμορφης ἀλλά ὄχι θανατηφόρου (παρά μόνο γιά ἑτοιμοθανάτους) γρίππης, σέ φόβητρο “πανδηµίας covid 19” γιά πολιτική ἐκµετάλλευση, σάν µιά πρόβα ἐπιβολῆς παγκόσµιας δικτατορίας, ἡ Ἐκκλησία µας δέχθηκε καί ἐξακολουθεῖ νά δέχεται πρωτοφανῆ κτυπήµατα ἀπό τήν Πολιτεία, ὄχι µόνο µέ τό “ἐτσιθελικό” κλείσιµο τῶν Ἱ. Ναῶν Της ἀλλά καί µέ ἀµφισβήτηση τῆς Δογµατικῆς Της, στήν ὁποία συµπεριλαµβάνεται καί ἡ Ἐκκλησιολογία Της.

Ἄνθρωποι ἐξαιρετικά µειωµένου Θεολογικοῦ καί Πνευµατικοῦ καταρτισµοῦ, ἀρκετοί ἀπό τούς ὁποίους κατέχουν καί θέσεις ὑψηλῆς πνευµατικῆς εὐθύνης, εἴτε ἐκφράζονται εὐθέως περί τοῦ ὅτι οἱ Ναοί µας ὡς κτίρια δέν διαφέρουν σέ τίποτα ἀπό τούς λοιπούς κοινοχρήστους χώρους τῶν καθηµερινῶν συναλλαγῶν, εἴτε µέ ἄκοµψη “διπλωµατικότητα” ἀφήνουν νά ἐννοηθῆ κάτι τέτοιο, µέ ἀποτέλεσµα νά ἐπικρατήση σύγχυση µεταξύ τῶν πιστῶν!

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2020

Ὁ Πρέσβυς τοῦ Ἰσραὴλ εἰς τὸν Δημητριάδος

Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΒΟΛΟΥ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ

ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΒΟΛΟΥ: Χαρακτήρισε αὐτὴ τὴν συνεργασία «μοντέλο» γιὰ τὴν ὑπόλοιπη Ἑλλάδα καὶ ἐξῇρε τὴν συμβολὴ τῆς Ἀκαδημίας Θεολογικῶν Σπουδῶν, ἡ ὁποία ἐργάζεται γιὰ τὴν δημιουργία συνθηκῶν ἀνάπτυξης διαλόγου καὶ συνάντησης μεταξὺ θρησκειῶν καὶ πολιτισμῶν.
Τι δεν καταλαβαίνεις;;;
 


Ὁ Πρέσβυς τοῦ Ἰσραὴλ εἰς τὸν Δημητριάδος


Τὴν διαβεβαίωσιν ὅτι ἡ Ἀκαδημία τῆς Μητροπόλεώς του ἐργάζεται πρὸς τὴν κατεύθυνσιν τῆς συναντήσεως τῶν θρησκειῶν ἔδωσεν ὁ Σεβ. Δημητριάδος εἰς τὸν Πρέσβυν. Ὡς ἐπληροφορήθημεν ἀπὸ τὴν ἱστοσελίδα «magnesianews.gr» τῆς 25ης Ἰουνίου 2020:
«Τὸν Σεβ. Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιο ἐπισκέφθηκε σήμερα στὸ Συνεδριακὸ Κέντρο Θεσσαλίας ὁ Πρέσβης τοῦ Ἰσραὴλ στὴν Ἑλλάδα κ. Γιόσι Ἀμράνι. Στὴν συνάντηση παρέστησαν ὁ Πρόεδρος τῆς Ἰσραηλιτικῆς Κοινότητας Βόλου κ. Μαρσὲλ Σολομών, ὁ Δ/ντὴς τῆς agape Hellas κ. Μανώλης Τουφεξὴς καὶ ὁ Δ/ντὴς τῆς Ἀκαδημίας Θεολογικῶν Σπουδῶν Βόλου δρ Παντελὴς Καλαϊτζίδης…https://imd.gr/2020/06
Τέλος, ὁ κ. Πρέσβης, ἐξῇρε τὴν συνεργασία τῆς Μητρόπολης, τῆς Ἑβραϊκῆς Κοινότητας Βόλου καὶ τοῦ Κεντρικοῦ Ἰσραηλιτικοῦ Συμβουλίου, προκειμένου νὰ ἔρθουν σὲ ἐπαφή, πιλοτικά, σὲ μικρὴ κλίμακα στὴν ἀρχή, παιδιὰ καὶ νέοι τῶν δύο λαῶν, γιὰ νὰ χαροῦν μαζὶ τὴ συντροφιά, τὴ φύση, τὴ θάλασσα, τὴ μουσική.

Ο πατήρ Λεωνίδας Παρασκευόπουλος Ένας αφανής Άγιος...

Ναι, κάποτε είχε και τέτοιους, Αγίους μητροπολίτες η Θεσσαλονίκη.

Ένας αφανής Άγιος...
παραμένει και ως κεκοιμημένος, αυτό που ήταν και ως τέως Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης:
αφανής, ταπεινός, εργατικός Ικέτης προς Κύριον για την Ανθρωπότητα.

Τα θαύματα που ενεργεί δεν διατυμπανίζονται, γιατί κι οι άνθρωποι που τον περιστοίχιζαν ήταν ταπεινοί εργάτες, στρατιώτες Χριστού και όχι συνταγματάρχες, μέραρχοι και όμοια, δεν κοιτούν να δημοσιοποιήσουν κάθε τι που καθαρά δείχνει πως υπάρχει και ζει στην ζωή μας.
Οφείλω τόσα σ'αυτόν, τόσες φορές βρέθηκε κοντά μου, κι όχι μόνον σε μένα... ωστόσο η Θεσσαλονίκη δεν κατάφερε καν την απαισίου ονόματος και ύφους Πλατεία Εμπορίου να την μετονομάσει σε πλατεία πατρός Λεωνίδου των Θεσσαλονικέων.

Άγιος Παΐσιος – Ούτε το όνομά του να ξανακούσω δεν θέλω!

Πριν από χρόνια σε ένα προσκύνημά μου στο Άγιον Όρος, επισκέφθηκα τον π. Π…, άμεσο μαθητή του αγίου Παϊσίου και μου έλεγε ωφέλιμα περιστατικά από την ζωή του Αγίου! Μεταξύ άλλων μου ανέφερε ότι ο Άγιος δεν ήθελε να ακούει τίποτα για τον Νίκο Καζαντζάκη.

Κάποια ημέρα που είχε πάει ο π. Π… στο κελί του Αγίου, ήταν και ένας μοναχός από την Κρήτη που ανέφερε με καμάρι τον Κρητικό συγγραφέα, μια και είχαν την ίδια καταγωγή. Τότε ο άγιος Παΐσιος του είπε αυστηρά: » Άλλη φορά εδώ μέσα στο κελί μου δεν θέλω ούτε το όνομά του να ακούσω»! Κι αυτό γιατί στα βιβλία του και ειδικά στο «Τελευταίος πειρασμός», έγραψε απίστευτες βλασφημίες κατά του Κυρίου μας.
Επίσης όταν ασκήτευε στο Σινά, βρήκε στην κορυφή του Όρους μια επιγραφή του Καζαντζάκη, στην οποία ο ίδιος είχε χαράξει στα βράχια το όνομά του. Την χάλασε όπως είπε με πολύ χαρά, για να μη μολύνει το όνομα αυτού του βλάσφημου ανθρώπου, τον άγιο τόπο της αγίας Κορυφής!
Βλέπουμε ότι ήταν ασυμβίβαστος στα θέματα της πίστεως, χωρίς εκπτώσεις, αντίθετα με μερικούς χριστιανούς που είναι θαυμαστές του Κρητικού αυτού λογοτέχνη! Η φλογερή και αδιαπραγμάτευτη πίστη του, ας είναι φωτεινό παράδειγμα για όλους μας! Αμήν!

Η καπήλευση και ο εμπαιγμός των αγίων από τους οικουμενιστές




Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
(Αναδημοσίευση)

Δὲν ὑπάρχει μεγαλύτερη ἀπόδειξη, πόσο ἔχουν ξεφύγει ἀπὸ τὴν Παράδοση τῶν Πατέρων καὶ πόσο τοὺς καπηλεύονται καὶ ἐμπαίζουν οἱ οἰκουμενιστὲς, ἰδίως Ἐπίσκοποι καὶ ἱερεῖς, ἀπὸ τὰ κείμενα, τὰ ὁποῖα δημοσιεύονται τελευταῖα μὲ ἀφορμὴ τὴν ἑορτὴ τοῦ ἁγ. Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ. Ἐκεῖ ἀνακαλύπτει κάθε νοήμων ἄνθρωπος τὴν ἀνακολουθία λόγων καὶ ἔργων. Γιὰ νὰ φανεῖ αὐτὸ καθαρά, ὥστε νὰ μὴν ὑπάρχουν σκανδαλισμοί, θὰ κάνουμε μία σύγκριση τῶν λόγων τοῦ ἁγίου μὲ τά λόγια καὶ ἔργα αὐτῶν ποὺ τὸν ὑμνοῦν (στο κείμενο μὲ σκούρα γράμματα).

Τα προφητικά λόγια του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού για τα έσχατα χρόνια που ζούμε Προφητείες του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού στην Πιερία | Σημεία Καιρών

Tου Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου
Προφητείες του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού στην Πιερία | Σημεία Καιρών
  Θὰ προσπαθήσω, ἀγαπητοί μου, νὰ μιλήσω ἁπλᾶ, ὥστε νὰ μὲ καταλάβῃ κ᾽ ἕνα παιδί.
Τὰ θέματα εἶνε πολλά. Ἀπ᾿ ὅλα τὰ θέματα δια­λέγω, μὲ τὴν εὐκαιρία τῆς ἑορτῆς τοῦ ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ, νὰ σᾶς μιλήσω γιὰ μερικὲς μόνο ἀπὸ τὶς προφητεῖες τοῦ ἁγίου.

Εἶναι δυνατὸν ὁ «παπισμὸς» νὰ εἶναι Ἐκκλησία;


Εἶναι δυνατὸν ὁ «παπισμὸς» νὰ εἶναι Ἐκκλησία;
Τοῦ Καθηγ. τῆς Ἱ. Μ. Σταυροβουνίου Ἀρχιμανδρίτου Ἀθανασίου
Στὸ πιὸ πάνω ἐρώτημα ἀπαντᾷ ὡς ἑξῆς ὁ πνευματικὸς λέων τῆς Ὀρθοδοξίας, ὁ Ἅγιος Μᾶρκος Ἐφέσου, ὁ Εὐγενικός: «(Οἱ Λατῖνοι- παπικοὶ) οὐ μόνον εἰσὶ σχισματικοί, ἀλλὰ καὶ αἱρετικοί. Ἡμεῖς δὲ οὐδὲ δι’ ἄλλό τι ἐσχίσθημεν αὐτῶν, εἰ μὴ ὅτι εἰσὶν αἱρετικοί» (Πηδάλιον, Ζάκυνθος, 18643, σ. 55, ὑποσημ.).

Ἡ Ἀληθινὴ Ἐκκλησία εἶναι Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολική.
Ἐκκλησία εἶναι αὐτή, ποὺ ἵδρυσε ὁ Κύριός μας Ἰησοῦς Χριστὸς καὶ εὐηγγελίσθησαν οἱ Εὐαγγελισταί, ἐξήγγειλαν οἱ Ἀπόστολοι, ἐμαρτύρησαν οἱ Μάρτυρες, ὡμολόγησαν οἱ Ὁμολογηταί. Ἐκκλησία εἶναι αὐτή, τὴν ὁποίαν ἐβίωσαν καὶ ἐκήρυξαν μὲ λόγους, μὲ ἔργα, μὲ τὴν ζωὴν καὶ μὲ τὸν θάνατόν τους, ἀλλὰ καὶ μὲ κάθε ἔνθεον τρόπον, ὅλοι οἱ ἀπ’ αἰῶνος Ἅγιοι: ἱερεῖς, λαϊκοί, ἱεραπόστολοι, ὅσιοι, ἐπιφανεῖς, ἀφανεῖς, ἄνδρες, γυναῖκες, πιστοὶ κάθε ἡλικίας καὶ μορφώσεως. Αὐτὴν τὴν Ἐκκλησίαν ὑπερυμνοῦν καὶ δοξολογοῦν ἅπαντα τὰ τάγματα τῶν ἁγίων Ἀγγέλων, Ἀρχαγγέλων καὶ πασῶν τῶν Ἐπουρανίων Δυνάμεων, τῶν Ἀσωμάτων!

Η δολοφονία του Πατροκοσμά!…



Γράφει ο Παπα Ηλίας Υφαντής

Παραμονές της 25ης Μαρτίου του 2016, κάποιος μου διαβίβασε την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας προς τα σχολεία. Ήταν ένα πολύ αλλόκοτο κατασκεύασμα. Αφού, πέρα από κάθε λογική και συνείδηση, δεν έλεγε ούτε λέξη για τους αγωνιστές του ’21: Καραϊσκάκης, Κολοκοτρώνης, Παπαφλέσσας, Κανάρης, Ανδρούτσος, Μπότσαρης, κλπ, στον κάλαθο των αχρήστων! Και δικαίως!

Απίστευτη εγκύκλιος του Μητρ. Θεσσαλιώτιδος Τιμοθέου για τον κορωνοϊό


Θεσσαλιώτιδος Τιμόθεος προς Ιερείς: Ἐντός πέντε (5) ἡμερῶν ἀναμένω ἔγγραφη ἀναφορά περί τῶν ἀποτελεσμάτων γιά τυχόν ὕπαρξη κορωναϊοῦ.


Δείγμα υποταγής οικουμενιστή
Δεσπότη: "Βασιλικότερος του βασιλέως"!!!

Απίστευτη εγκύκλιος του Μητρ. Θεσσαλιώτιδος Τιμοθέου για τον κορωνοϊό

Εκεί στην Κυβέρνηση θα τρίβουν τα μάτια τους συνειδητοποιώντας ότι τόσα χρόνια εφοβούντο την αντίδραση δουλοπρεπών και υποταγμένων Δεσποτάδων!

σ.σ. Διαβάστε και ΦΡΙΞΤΕ.


Θεσσαλιώτιδος Τιμόθεος προς Ιερείς: Ἐντός πέντε (5) ἡμερῶν ἀναμένω ἔγγραφη ἀναφορά περί τῶν ἀποτελεσμάτων γιά τυχόν ὕπαρξη κορωναϊοῦ.


ΕΓΚΥΚΛΙΟΝ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Πρὸς
Τοὺς Πανοσιολογιωτάτους καὶ Πανοσιωτάτους, Αἰδεσιμολογιωτάτους καὶ Αἰδεσιμωτάτους Ἐφημερίους τῶν Ἐνοριῶν τῶν Ἱερῶν Ναῶν Τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Ἕδρας των
Θέμα: «Περί τῆς ἀνησυχητικῆς ἐξαπλώσεως τῆς λοιμικῆς ἀσθενείας covid-19 εἰς τήν πόλιν μας καί τόν νομόν μας».

Κυριακή 23 Αυγούστου 2020

Χρήστος Μαντζιάρης : Μάσκα, πανδημία, κόλαση, στειρότητα, εθνοκάθαρση. Αυτά προφήτευσε ο Dan Brown στο βιβλίο του “Inferno”


ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΝΤΖΙΑΡΗΣ. -


Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης

«Οι πιο σκοτεινές (πυρακτωμένες, στο αγγλικό κείμενο) γωνιές στην Κόλαση είναι φυλαγμένες για εκείνους που διατηρούν την ουδετερότητά τους σε εποχές ηθικής κρίσης». Αυτό το ρητό θα διαβάσει πρώτα κάποιος ανοίγοντας το βιβλίο του «προφήτου» Dan Brown με τίτλο “Inferno”. Inferno, σημαίνει κόλαση. Το ρητό αυτό αντικατοπτρίζει απόλυτα την σημερινή κοινωνική κατάσταση, ειδικά στην Ελλάδα. Οι αδιάφοροι είναι αυτοί που παρασέρνουν όλους προς την κόλαση που μας ετοιμάζουν, ενώ οι ίδιοι νομίζουν ότι η αδιαφορία τους τούς κάνει καλό επειδή, κουτοπόνηρα σκεπτόμενοι, φαντάζονται ότι κάποιοι άλλοι θα τους σώσουν, χωρίς ν’ αντιλαμβάνονται ότι οι ίδιοι είναι πρόξενοι πολλών κακών που βιώνουν. (Λέτε να χωρέσουν οι ουδέτεροι στις πιο σκοτεινές γωνιές της κόλασης; Πολλούς τους βλέπω).

Απόδοση της Κοιμήσεως της Θεοτόκου –«Εν τη Κοιμήσει τον κόσμον ου κατέλιπες Θεοτόκε»


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ: Φιλιπ. β΄5- 11
 ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ: Λουκ. ι΄ 38-42 και ια΄ 27-28
Με πνευματική χαρά και ευφροσύνη γιορτάζει και σήμερα, ημέρα απόδοσης της εορτής, ο ευσεβής ορθόδοξος λαός το μεγάλο γεγονός της ενδόξου Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Όπου υπάρχει ενορία ή μοναστήρι ή προσκύνημα αφιερωμένο στη μνήμη της κατακλείστηκε, πριν από οκτώ ημέρες, από χιλιάδες πιστών που αυθόρμητα έσπευσαν να εκδηλώσουν την υιική αφοσίωση και αγάπη τους προς Εκείνην, που δεν παύει στον ουρανό και στη γη να πρεσβεύει γι’ αυτούς. 

Αγιορείτης μοναχός MD Μοριακής Βιολογίας και Βιοϊατρικής για τη μάσκα στους Ναούς


Υποχρεωτική χρήση μάσκας: μέτρο που προστατεύει ή υπονομεύει την δημόσια υγεία;
Παύλος μοναχός αγιορείτης




Δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα, στην εγωλατρική κοινωνία μας, ένας απρόσμενος επισκέπτης, σαν το ιό SARS-CoV-2, να δαιμονοποιηθεί και να προσδιοριστεί ως αόρατος φονικός εχθρός. Ο πολιτισμός μας βέβαια, αποφεύγει να παραδεχτεί πόσο εχθρικός για την υγεία του ανθρώπου είναι ο σύγχρονος "παχύσαρκος", αλλά ατροφικός πνευματικά, τρόπος ζωής. Κάτι, που επιβεβαιώνεται από την έξαρση των εκφυλιστικών νοσημάτων (καρκίνος, αυτοάνοσα, καρδιοπάθειες, διαβήτης κτλ), που διαμορφώνουν το υπόβαθρο (συνοσηρότητες) για να δώσει η ίωση COVID-19 σοβαρά κλινικά συμπτώματα.

Οι μάσκες οι δικές σας πέσανε, μην πάτε να τις φορέσετε στους άλλους

«Θα πέφτουμε σαν τα κοτόπουλα»: Η απίστευτη ανάρτηση του Λεωνίδα Μπαλάφα για τις μάσκες και τον Μπιλ Γκέιτς (Pic)Dailymedia Newsroom

Μια ανάρτηση σχετικά με τον κορωνοϊό και τις μάσκες προστασίας που προκάλεσε πολλά σχόλια και μεγάλες αντιδράσεις έκανε λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Πέμπτης ο Λεωνίδας Μπαλάφας.
Ο καλλιτέχνης κατάφερε να συζητηθεί πολύ για όσα έγραψε, με τους διαδικτυακούς του φίλους να διχάζονται και σχόλια του στυλ «Τι ήπιες ρε μεγάλε;» να είναι ενδεικτικά όσων ακολούθησαν από κάτω.
Τι έγραψε και γιατί οι ακόλουθοι της σελίδας του αντέδρασαν; 
«Αν όλος ο κόσμος φοράει μια μάσκα φοβούμενος το πρόστιμο των 150 ευρώ και τρομακρατημένος βεβαίως βεβαίως από την προπαγάνδα των κυβερνητικών ΜΜΕ που έχουν πάψει να δέχονται τον αντίλογο και την αντίθετη γνώμη ρίχνοντας προφίλ και σελίδες(μας λέγανε οι μεγαλύτεροι “εσείς δεν έχετε ζήσει χούντα να καταλάβετε τι σημαίνει,” νομίζω τελικά τη ζούμε εις το τετράγωνο) σκεφτείτε λοιπόν τι θα γίνει όταν τα 150 ευρώ γίνουν 1000 ή και δύο χρόνια φυλάκιση.

Κυριακή ΙΑ΄ Ματθαίου - Ερμηνεία της Ευαγγελικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΑ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ματθ.18,23-35]
     Όπως στην περίπτωση της κιθάρας δεν αρκεί μόνον μια χορδή για να προκληθεί μελωδία, αλλά πρέπει όλες να τις κρούουμε με τον κατάλληλο τρόπο και ρυθμό, έτσι και στην περίπτωση της ψυχικής αρετής δεν αρκεί για τη σωτηρία μας η τήρηση μόνο μίας εντολής του Κυρίου, αλλά πρέπει να τις τηρούμε όλες με ακρίβεια και αυστηρότητα, εάν βέβαια έχουμε διάθεση να επιτύχουμε πραγματική μελωδία.

Κυριακή ΙΑ΄ Ματθαίου - Ερμηνεία της Αποστολικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΑ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Α΄Κορ.9,1-12]
    «Οὐκ εἰμὶ ἀπόστολος; οὐκ εἰμὶ ἐλεύθερος; οὐχὶ Ἰησοῦν Χριστὸν τὸν Κύριον ἡμῶν ἑώρακα; οὐ τὸ ἔργον μου ὑμεῖς ἐστε ἐν Κυρίῳ; (: δεν είμαι απόστολος με ίσα δικαιώματα με τους άλλους αποστόλους; Δεν είμαι ελεύθερος όπως οι άλλοι χριστιανοί; Δεν είδα τον Ιησού Χριστό τον Κύριό μας; Και δεν είστε εσείς το έργο που με τη βοήθεια του Θεού επιτέλεσα;)»[Α΄Κορ.9,1].

   Επειδή προηγουμένως είχε πει ότι «εἰ βρῶμα σκανδαλίζει τὸν ἀδελφόν μου, οὐ μὴ φάγω κρέα εἰς τὸν αἰῶνα, ἵνα μὴ τὸν ἀδελφόν μου σκανδαλίσω(:εάν αυτό που τρώω γίνεται αιτία σκανδάλου και αμαρτίας για τον αδελφό μου, δεν θα φάω ποτέ οποιοδήποτε είδος κρέατος, για να μην σκανδαλίσω τον αδερφό μου)»[Α΄Κορ.8,13], πράγμα το οποίο δεν είχε μεν κάνει, υποσχόταν όμως ότι θα το έκανε, εάν παρίστατο ανάγκη, για να μη λέγει κανείς ότι «κομπάζεις άσκοπα και φιλοσοφείς με λόγια και υπόσχεσαι με το στόμα μόνο, που είναι εύκολο και σε μένα και στον καθένα· εάν αυτά τα λέγεις από την ψυχή σου, δείξε με τα έργα τι καταφρόνησες, για να μη σκανδαλίσεις τον αδελφό σου», για τον λόγο αυτόν αναγκάζεται στη συνέχεια να προχωρήσει στην απόδειξη αυτών και να δείξει ότι απείχε ακόμη και από όσα επιτρέπονταν προκειμένου να μην προκαλέσει σκανδαλισμό, εάν και κανείς νόμος δεν τον εξανάγκαζε σε αυτό. Και δεν είναι βέβαια αυτό θαυμαστό, αν και είναι θαυμαστό, ότι απείχε από όσα επιτρέπονταν, για να μη σκανδαλίσει, αλλά ότι το έκανε με πολύ κόπο και κίνδυνο.