Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024

EKBIAΣΜΟΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ


                                                   Οὐασιγκτών 20/1/24

Μαχόμεθα εὐσεβῶς τήν Ἀντι-Πολιτεία Gay


 EKBIAΣΜΟΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ

Ἡφαιστειακή ἔκρηξις μετά τήν ὑποταγμένη σιωπή

    Γράφει ο θεολόγος Παναγιώτης Κοσμίδης

 

***ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ Α***

[Προκαθήμενοι ἐν σιωπῆ]

Συγκριμένοι Ἐπίσκοποι, ὠρύονται ἐναντίον τοῦ θεσπίσματος καί τῆς κυβερνήσεως ΛΟΑΤΚΙ+. Ἀλλά, μόνον ἰδιωτικά, μιλῶντας “of the record”, πρός ἐμπίστους δημοσιογράφους. Τρέμουν καί φοβοῦνται τήν βδελυρή ἐξουσία. Τί θά ἀποκριθοῦμε, ἐρωτοῦν, στόν ἐξανιστάμενο πιστό λαό, μέσα στούς Ἱ. Ναούς; Μᾶλλον δέ, τόν Θεό, τόν ἀγνοοῦν καί δέν τόν φοβοῦνται;

Οἱ πιστοί, οἱ εὐλαβεῖς κληρικοί καί οἱ μοναχοί, συνταράσσονται, ἀπό τήν εἰσαγωγή νόμων τῆς Πενταπόλεως, τῶν Σοδόμων καί τῆς Γομόρας, τῆς νεκρᾶς θαλάσσης.

Καί σέ ὅλη αὐτή τήν σεισμική ἀναταραχή κατεδαφίσεως, τῶν Ἠθικῶν ἐρισμάτων τῆς Πατρίδος, πῶς ἀντιδρᾶ ἡ διοίκησις τῆς Ἐκκλησίας; Οἱ Προκαθήμενοι; Διά τῶν διφορουμένων δηλώσεων καί ἀπόψεων. Διά τῆς διβουλίας καί δειλίας. Διά τοῦ μετασχηματισμοῦ τῆς ἀληθείας. Ἐμφανίζουν θολά καί ἀσαφῆ μηνύματα καί φοροῦν ἐπάνω ἀπό τίς βασιλικές στολές τους μάσκες νομιμοφροσύνης εἰς τυραννικούς παράγοντες.

Εἰδικά οἱ κάποιοι Ἀρχιερεῖς, πλήν σπανίων ἐξαιρέσεων, βρίσκονται σέ ζάλη λογισμῶν. Ἀγνοοῦν τί θά ἐκφράσουν δημοσίως. Γιά τόν ἁπλούστατο λόγο, ὅτι, ἀδυνατοῦν νά ἀντιληφθοῦν, τί ἐπιθυμεῖ τό ἀφεντικό τους καί ὁ κύριός τους.  Δέν φέρουν ὑγιῆ ἐκκλησιολογική συνείδησι.

«Φύλλων λαγωούς // ἐκφοβοῦσιν οἱ ψόφοι,  // Ἀνδρας δ’ ἀνάνδρους // αἱ σκιαί τῶν πραγμάτων». (Γρ. Θεολόγου, ἔπη ἠθικά, Α’ παρθενίης ἔπαινος).

Εἶναι νά τούς λυπᾶται κανείς, εἰδικά ὅταν ἐμφανίζονται στίς τηλοψίες, ὅπου προσπαθοῦν ἀπεγνωσμένα, νά συμβιβάσουν τίς Εὐαγγελικές καί τίς Νομοκανονικές ξελαμπικαρισμένες ἀπόψεις, μέ τίς θέσεις τοῦ Ἀφέντη καί τοῦ Καίσαρα.

Κάποιος ἀπό αὐτούς, ἀντί νά διατυπώνη τίς θέσεις τῆς Ὀρθοδοξίας, διατείνεται, μέ ὕφος χιλίων καρδιναλίων, πώς θά ἀνακύψουν προσφυγές στήν Γ(Γοτθιακή)/ΕΕ, καί θά μᾶς ὑποχρεώσουν νά δεχθοῦμε τόνἈντιγάμοκαί τίςἈντι-υιοθεσίεςτου. Ποιός σέ ρώτησε, γιά τό τί θά διαπράξουν τά διεστραμμένα καθεστῶτα. Τί προστάζει ὁ Κύριος, ἀδυνατεῖς νά τό δημοσιοποιήσης;

Ὁ πιστός λαός δέν λησμονεῖ πώς, πρόσφατα, μερικοί “Ἐπισκοπεύοντες”- ἐξεχώρησαν τά ἀρχιερατικές τους ἐξουσίες καί ἀρμοδιότητες- ἐξεβίαζαν τούς πιστούς, γιά τό ἐμβόλια mRNA, κατά ἄθλια κυβερνητική προσταγή. Μετέτρεψαν δέ, ἀκόμη καί τούς Ἱ. Ναούς τοῦ Θεοῦ, σέ ἐπικίνδυνα ἐμβολιαστικά κέντρα Ἐξαναγκασμοῦ. Λησμονεῖται αὐτή ἡ φρίκη;

«Λαγοπόδαροι καί ἄνανδροι» (Ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος Καντιώτης, Μητροπολίτης Φλωρίνης).

 

Δ. ΠΟΛΕΜΙΚΟΣ ΑΙΦΝΙΔΙΣΜΟΣ ΕΞΕΡΑΓΗ ΕΝΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ

 

[Αἰφνιδιασμός: “Πολεμική” σύγκλησις Ἱεραρχίας]

Καί ξάφνου, ἐξεράγη τό ἐν ὑπνώσει ἡφαίστειο. Οἱ πιέσεις τοῦ εὐλαβοῦς λαοῦ, μετέβαλλαν, τήν εἰρηνική ἀποδοχή σέ ἐκρηκτικό πεδίο:

Θὰ πρέπει οἱ ἐπίσκοποι νὰ προχωρήσουν στὸν ἀφορισμό αὐτῶν ποὺ θὰ ψηφίσουν - νομοθετήσουν ὑπὲρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας!



  Σύλλογος Ἱεροψαλτῶν Θεσσαλονίκης "Λυκοῦργος Πετρίδης"

Ἀκοῦμε τὸ τελευταῖο διάστημα ἀπὸ ἐπισκόπους, ἱερεῖς καὶ ἐκκλησιαστικοὺς παράγοντες ὅτι καταδικάζουν τὸ γάμο τῶν ὁμοφυλόφιλων καθὼς καὶ τὴν υἱοθεσία παιδιῶν ἀπὸ αὐτούς. Εὖγε καὶ πολὺ καλὰ καὶ σωστὰ πράττουν. Ἀλλὰ ὅλα αὐτὰ πρέπει νὰ συνοδεύονται καὶ ἀπὸ τὸν ἀφορισμὸ αὐτῶν ποὺ θὰ ψηφίσουν-νομοθετήσουν ὑπὲρ τοῦ κοινωνικοῦ αὐτοῦ ἐγκλήματος, ἀφοῦ ἀφορίζω, σημαίνει χωρίζω, ξεχωρίζω.

Ελευθέριος Ανδρώνης: Νταβός: Μια πόλη που γίνεται οίκος ανοχής για τους συνέδρους – Σε αυτή την άρρωστη «ελίτ» κλίνουν το γόνυ οι κυβερνήτες μας

    Για 5 μέρες το Νταβός γίνεται «πρωτεύουσα» της πορνείας, όσο διαρκεί και το συνέδριο

 - Αυτό είναι το ποιόν όσων κυβερνούν τον κόσμο

 

Είναι καιρός να καταλάβουμε καλά σε τι είδους ανθρώπους γονατίζουν οι ηγέτες της Δύσης. Να κατανοήσουμε από ποιον υπόκοσμο, παίρνουν εντολές οι σημερινές κυβερνήσεις.

Στην ετήσια συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός, εκεί που χτυπά η «καρδιά» της «Νέας Παγκόσμιας Τάξης» και των δυσοίωνων αποφάσεων για το μέλλον της ανθρωπότητας, κάθε χρόνο λαμβάνει χώρα ένα οργιώδες εμπόριο καλοπληρωμένης σάρκας.

O παράγοντας θεσμοθέτησης νόμων, για μια υγιή κοινωνία!


  ÃƒÅ½Ã¢â‚¬ËœÃƒÂÃ¢â€šÂ¬ÃƒÅ½Ã‚¿Ãâ€žÃŽÂ­ÃŽÂ»ÃŽÂµÃÆ’μα εικόνας για ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΑΔΟΧΗ ΠΑΙΔΙΩΝ

Πρωκτός: O παράγοντας θεσμοθέτησης νόμων, για μια υγιή κοινωνία!

Σάββας Ηλιάδης, Δάσκαλος

     Ας ξεκινήσουμε με μια υπόθεση, μία κατά φαντασίαν εικόνα της κατάσταση της πραγματικότητας, η οποία - υποτίθεται πως - θα μπορούσε να συνέχει το γίγνεσθαι της ελληνικής κοινωνίας.

     Υποθέτουμε λοιπόν πως η ελληνική κοινωνία βρίσκεται σήμερα σε αξιοθαύμαστα υψηλό επίπεδο πνευματικό, ηθικό, οικονομικό, απονομής της δικαιοσύνης, σεβασμού των δικαιωμάτων της ελευθερίας του πολίτη, εθνικού φρονήματος και ετοιμότητας προς αποτροπή κάθε επιβουλής εναντίον της πατρίδας και της από αιώνων παραδοθείσης ιεράς παρακαταθήκης των αγίων και των ηρώων του έθνους. Επίσης, σε κάθε άλλο παράγοντα, που συμβάλλει στην συνοχή της, την αίσθηση της ασφάλειάς της από οποιονδήποτε πιθανό κίνδυνο, εσωτερικό και εξωτερικό, την ευαισθησία της ως προς την αρετή της φιλοπατρίας, της φιλανθρωπίας και της φιλαλληλίας, της πολυπόθητης ειρήνης και γενικά της προόδου, πάντοτε βέβαια υπό την  αιγίδα του κατά παράδοση εγγυητή όλων αυτών των αγαθών, τουτέστιν του κράτους

Ἰωάννης Πελίτης: ΑΧΡΟΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ἁπτῆς αἰωνιότητας (Μέρος 3ον)



Ἀφιερωμένο

Στήν ἀεί  Παρούσα  Δέσποινα στό Περιβόλι τ᾿ οὐρανοῦ, στοιχείωση εὐχαριστίας.

Γράφει ὁ Ἰωάννης Πελίτης Θεολόγος

Τὰ προηγούμενα μέρη

Α' ΕΔΩ  Β' ΕΔΩ

Τήν ἄλλη μέρα ξεκινήσαμε γιά τά Καρούλια. Προσκυνήσαμε στή Ρουμάνικη σκήτη τοῦ Ἀγίου Προδρόμου, ὅπου μᾶς δέχτηκε ὁ μοναχός «δύο καί δέκα», ὅπως μᾶς συστήθηκε ἕνας πανύψηλος Ρουμᾶνος ἀστειευόμενος. Κατεβαίνοντας στήν Κερασιά, σέ μιάν ἀπότομη πλαγιά, ὁ παπα-Βαγγέλης ἔπεσε καί, καθισμένος στά χαλίκια πού γλιστροῦσαν, κατηφόριζε καί ξεκαρδίζονταν στά γέλια, ἐνῶ μποροῦσε νά εἶχε χτυπηθεῖ. Παρά τήν ἡλικία, τά προβλήματα του καί τήν κούραση, δέν ἔχανε τήν εὐθυμία πού τόν διέκρινε μαζί μέ ἕναν τόνο σαλότητας καί ἀστείου αὐτοσαρκασμοῦ.

Πλησιάζαμε στό κελλί τοῦ παπα-Στέφανου Μίλκοβιτς, Σέρβου, γιά τόν ὁποῖο λέγονταν ὅτι τόν εἶχαν δεῖ ντυμένον μέ πουλιά, τόσο, πού δέν φαίνονταν ὁ ἴδιος. Ἀργότερα ἔγινε γνωστός ὡς ὁ ἀετός τῶν Καρουλιῶν.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 23 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Οἱ Ἅγιοι Κλήμης καὶ Ἀγαθάγγελος οἱ Μάρτυρες



Ἀγαθαγγέλου καὶ Κλήμεντος αἱμάτων,
Τὸ τοῦ ξίφους δίψαιμον ἐπλήσθη στόμα.
Εἰκάδι δ’ ἐτμήθητε τρίτῃ, Ἀγαθάγγελε, Κλήμη.


Ὁ Ἅγιος Ἱερομάρτυρας Κλήμης καταγόταν ἀπὸ τὴν Ἄγκυρα, ἀπὸ πατέρα Ἐθνικὸ καὶ μητέρα Χριστιανή, ποὺ ὀνομαζόταν Εὐφροσύνη. Σὲ ἡλικία δώδεκα ἐτῶν ἐκάρη μοναχὸς καὶ σὲ ἡλικία εἴκοσι ἐτῶν χειροτονήθηκε Ἐπίσκοπος Ἀγκύρας.

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

Π. Ἰουστῖνος Πίρβου: Θά ἔλθει ἡ ὧρα πού οἱ ποιμένες σας θά σᾶς πουλήσουν.



Γι’ αυτόν τον λόγο σήμερα είναι πολύ δύσκολα. Οι άνθρωποι είναι πολύ μπερδεμένοι και περιμένουν να τους πει κάποιος, να ξεκαθαριστεί μια για πάντα ότι αυτή η εποχή του μικροτσίπ είναι η εποχή του Σατανά. Και γι’ αυτόν τον λόγο πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Η πνευματική μας ζωή δέχεται επίθεση.

Αυτό δεν έχει να κάνει με την παραχώρηση κάποιου εδάφους μας, κάποιου τμήματος της Ρουμανίας. Στο παρελθόν εκχωρήσαμε την Βεσσαραβία, την Μπουκοβίνα, τμήματα της Ντομπρουτζάς. Αυτήν την φορά δεν πρόκειται για την παραχώρηση κάποιου εδάφους μας ή για την απολαβή κάποιου υλικού ή οικονομικού οφέλους. Αυτήν την φορά έχει να κάνει με την υποταγή ενός ολόκληρου έθνους 20 εκατομμυρίων Ορθοδόξων κατευθείαν στην Κόλαση, στον πνευματικό θάνατο.

Όταν οι δεσποτάδες κρύβονταν, ο π. Στυλιανός Καρπαθίου έδινε μάχες ένας εναντίον πάντων για τον τρανσεξουαλισμό

 Ο πάτερ Στυλιανός Καρπαθίου έχοντας επιστημονικό υπόβαθρο εκφράζει την θέση της Ορθόδοξης εκκλησίας για τον τρανσεξουαλισμό το 1999

Νεκτάριος Δαπέργολας: Μία δυσώδης διαβολοπανήγυρη…



 
Ἡ Ἰνδιάνα μάγισσα, ποὺ ἀφοῦ ἔκανε τὶς δαιμονικὲς ἐπικλήσεις της σὲ κάποια ἀκατάληπτη γλῶσσα, ἄρχισε νὰ «εὐλογεῖ» τοὺς συνέδρους βήχοντας καὶ φυσῶντας πάνω στὰ κεφάλια τους, ἦταν μία σοκαριστικὴ γιὰ κάποιους, ἀλλὰ γιὰ τὸν ὑποφαινόμενο ἁπλῶς μία ἀπολύτως ἁρμονικὴ καὶ ταιριαστὴ εἰκόνα γιὰ τὶς ἐτήσιες ἐργασίες τοῦ «Παγκόσμιου Οἰκονομικοῦ Φόρουμ», ποὺ πραγματοποιοῦνται αὐτὲς τὶς μέρες στὸ Νταβὸς τῆς Ἑλβετίας.
 

    Μία δυσώδη τοὐτέστιν διαβολοπανήγυρη, στὴν ὁποία δίνουν τὰ διαπιστευτήριά τους κάθε χρόνο διάφοροι σπιθαμιαῖοι ἡγέτες καὶ ἠγετίσκοι καὶ κάθε λογῆς ἀκόμη γελοῖοι καρνάβαλοι ποὺ ὑποτίθεται ὅτι κατέχουν ὑψηλὲς θέσεις ἐξουσίας στὸν πλανήτη, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα παίρνουν τὶς ἐντολὲς τους μέσῳ τοῦ διαβόητου σιχάματος ὀνόματι Κλάους Σβὰμπ (ποὺ κι αὐτὸς μαριονέτα ἀλλωνῶν βεβαίως εἶναι) - καθὼς καὶ μέσῳ ἑτέρων ἀκόμη μεσαζόντων - καὶ μαζεύονται κάθε τόσο σὲ διάφορα «συνέδρια» ἀνὰ τὸν πλανήτη, ὅπως αὐτό του Νταβός, γιὰ νὰ «τὰ ποῦν» καὶ νὰ χαριεντιστοῦν.

Δεν αγαπούν τα μωρά μας,την αθωότητα τους ζητούν τα κτήνη

 


Όχι αδέλφια μου ,δεν έχουν πόνο για την υιοθέτηση παιδιών. Δεν αγαπούν τα μωρά μας,την αθωότητα τους ζητούν τα κτήνη. Αναζητήσετε το βιβλίο Τριαδικη Δόγματολογια.  Έχει αναφορά περί του (ιερού Ταλμουδ) το θρησκευτικό κώδικα των Εβραιων.  Στις σελ.188εως 202.

Εκεί θα διαβάσετε περί ανθρωποθυσιών χριστινοπαιδων,κατά προτίμηση αγοριών έως 7 ετών, σε περίπτωση έλλειψης αρκούνται σε κορίτσι. Μέσα σε αυτές τις σελίδες θα βρείτε στοιχεία για το πραγματικό ενδιαφέρον των Σιωνιστών για τα αθώα μωρά. 

Λυκούργος Νάνης, ιατρός: Ο κ.Κουτσούμπας, αρχηγός αθεϊστικού κόμματος, έβαλε τα γυαλιά στους θεωρούμενους ως «συντηρητικούς» καπήλους των εθνικοθρησκευτικών ιδανικών….


Μεγάλη συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά της τεκνοθεσίας ανήλικων από ομοφυλόφιλους – Η Εκκλησία άφωνη «με το αζημίωτο»


Εκατοντάδες Έλληνες παρά το δριμύ ψύχος ζητούν στο Σύνταγμα να μην παραδοθούν τα παιδιά σε ομοφυλόφιλα ζευγάρια 21.01.2024 | 



Μεγάλη συγκέντρωση διαμαρτυρίας είναι αυτή την ώρα σε εξέλιξη στο Σύνταγμα κατά του γάμου και της τεκνοθεσίας από ομοφυλόφιλα ζευγάρια.

Το κάλεσμα διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα, ήταν για τις 18.00 το απόγευμα.
Οι συγκεντρωμένοι κρατούν πλακάτ με συνθήματα όπως: «Πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια» αλλά και σταυρούς και χριστιανικές εικόνες.

Την ίδια στιγμή η επίσημη Εκκλησία «ένιψε τα χείρας της» αλλά στην ουσία κάνει «πλάτες» στην κυβέρνηση του Κ.Μητσοτάκη για τον γάμο των ομοφυλόφιλων και κατά συνέπεια για την τεκνοθεσία-υιοθεσία ανήλικων από αυτούς.

Με την ουδέτερη σχέση της βοηθά να διαχειρίζεται, τις σφοδρές αντιδράσεις της στο εσωτερικό της Κοινοβουλευτικής του Ομάδας, βέβαια «με το αζημίωτο»

Κληρικοί της Χίου: Εκφράζουμε την αντίθεσή μας στην παραποίηση και στο «ξεχείλωμα» του όρου Γάμος, προς χάριν οιουδήποτε δικαιωματισμού.

Οι  Σύνδεσμοι των κληρικών των άλλων μητροπόλεων τι κάνουν, γιατί απρακτούν ;;;

 

ΧΙΟΣ 19 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΣ  ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΧΙΟΥ

19ΗΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως Χίου, Ψαρών και Οινουσσών με αφορμή το υπό συζήτηση θέμα του λεγόμενου «γάμου» μεταξύ ομόφυλων προσώπων, δηλώνει τα εξής:

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 22 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Ὁ Ἅγιος Τιμόθεος ὁ Ἀπόστολος


 Ἔρωτι θείων Τιμόθεος στεμμάτων,
Τυφθεὶς βάκλοις, ἔβαψε γῆν ἐξ αἱμάτων.
Εἰκάδι δευτερίῃ πνεῦμ’ ἤρθη Τιμοθέοιο.


Σύμφωνα μὲ τὶς πληροφορίες πού μας παρέχουν οἱ Πράξεις τῶν Ἀποστόλων καὶ οἱ Ἐπιστολὲς τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, ὁ Τιμόθεος ἦταν ὁ πιὸ ἀγαπητὸς μαθητής του καὶ ἕνας ἀπὸ τοὺς πιὸ στενοὺς συνεργάτες τοῦ Ἀποστόλου Παύλου. Τὸ ὄνομά του εἶναι ἑλληνικὸ καὶ σημαίνει αὐτὸς ποὺ τιμᾶ τὸν Θεό, ἀλλὰ καὶ αὐτὸν ποὺ τιμᾶ ὁ Θεός.

«Υπνώττουσα Κοινωνία» - Παρέα της Τρίτης, 16 Ιανουαρίου 2024


Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2024

Αδικαιολόγητη έως ύποπτη η στάση του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου



Ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Ελλάδος έχει υποχρέωση να κάνει μια κοινωνική και πολιτική παρέμβαση

Στο μείζον θέμα της αναγνώρισης του γάμου ομοφυλόφιλων που επιφέρει άμεσα την υιοθεσία παιδιών και σε εύλογο χρόνο την «χρήση» παρένθετης μητέρας, η στάση του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου είναι ανεξήγητη.

Η Ορθοδοξία δεν είναι κάποια αόριστη θεωρητική φιλοσοφία που απευθύνεται μόνο στις μεταφυσικές ανησυχίες των ανθρώπων. Η Ορθοδοξία είναι μία επανάσταση. Μία πραγματική επανάσταση η οποία άλλαξε την ανθρωπότητα, καθώς μεταλαμπάδευσέ τις αιώνιες ανθρωπιστικές αρχές και αξίες του Ελληνισμού σε ένα μεγάλο μέρος της υφηλίου, το οποίο μέχρι τότε ήταν βυθισμένο στην βαρβαρότητα.

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΒΔΕΛΥΓΜΑ

 

¨ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΟΥ ΜΕΝΕΤΟΙ¨ …

Σημαίνω alert διότι οι «Οι καιροί ου μενετοί». Που σημαίνει, οι καιροί δεν περιμένουν, πρέπει να δράσουμε.

Έφτασε η δική σας κρίσιμη ώρα , να αποδείξετε εάν είστε άξιοι του αξιώματος που σας παραχωρήθηκε ώστε να είστε σκοποί υπεράσπισης των ιερών των όσιων και του ποιμνίου που σας εμπιστεύτηκε ο Ύψιστος .Φροντίστε να μην λάβετε το μήνυμα που έλαβε ο βασιλιάς της Βαβυλώνας Βαλτάσαρ, όταν  ένα βράδυ παρέθεσε δείπνο σε χίλιους σπουδαίους επισκέπτες του , πίνοντας κρασί χρησιμοποιώντας  τα χρυσά και ασημένια ποτήρια από τον Ναό του Σολομώντος. Εκεί που έτρωγαν και έπιναν φάνηκε το  χέρι του ΘΕΟΥ  που έγραφε στον τοίχο «Μανή, Θεκέλ, Φάρες»,  που σήμαινε «Μετρηθήκατε, ζυγιστήκατε, και βρεθήκατε σκάρτοι»

Μήπως είναι σε λάθος βάση η συζήτηση για τους ομοφυλόφιλους;

 

                          

Η Ιερά Επιστασία έκλεισε την πόρτα στον φιλοσοδομίτη Αμερικής Ελπιδοφθόρο.


Επιστολή Ορθόδοξου Υπερπολυτέκνου προς όλους τους Επισκόπους της Ελλαδικής Εκκλησίας. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ - ΣΤΏΜΕΝ ΚΑΛΩΣ

 


Τσακιρίδης Μιχαήλ

Θεσσαλονίκη 19-1-2024 

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ - ΣΤΏΜΕΝ ΚΑΛΩΣ

Με την χάρη του Θεού είμαι ένας ορθόδοξος υπερπολύτεκνος πατέρας δέκα παιδιών και βλέποντας τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς τους καθώς και πολλών άλλων χριστιανών οι οποίες προέκυψαν από τις θέσεις σας σε πνευματικά ζητήματα τα τελευταία χρόνια με αποκορύφωμα αυτό των σοδομιτών και την τεκνοθέτηση παιδιών από αυτούς θέλω να σας εκφράσω με πόνο, αγάπη και θλίψη την ιερή αγανάκτηση μου σχετικά με τις αντιορθόδοξες τοποθετήσεις πολλών επισκόπων στα ακόλουθα:

1) Στην αναγνώριση των αιρέσεων ως εκκλησίες στην ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου

2) Στην αναγνώριση των αχειροτόνητων και καθηρημένων Ουκρανών ως αυτοκέφαλη Εκκλησία

π. Αλύπιος, ο Μέγας Προεστώς της Μονής των Σπηλαίων στο Πσκωφ, με τη λιονταρίσια καρδιά_Προτιμώ τον μαρτυρικό θάνατο παρά να κλείσω τη μονή.


Συναξάριον.
Τῇ ΚΑ΄ (21η) τοῦ μηνός Ιανουαρίου, Μνήμη τοῦ Ὁσίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, ἄθλησις τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Εὐγενίου, Οὐαλλεριανοῦ, Κανδίδου, καὶ Ἀκύλα ἐν Τραπεζούντι
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τῆς Ἁγίας Μάρτυρος Ἁγνῆς τῆς Ῥωμαίας.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Νεοφύτου.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τοῦ Ὁσίου Ζωσίμου, Ἐπισκόπου Συρακούσης Σικελίας.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, οἱ Ἅγιοι Τέσσαρες Μάρτυρες, οἱ ἐν Τύρῳ, ξίφει τελειοῦνται.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Σύναξιν τελοῦμεν τῆς
Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου καὶ Ἀειπαρθένου Μαρίας, τῆς ἐπονομαζομένης «Παραμυθίας».

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Ὁ Ὅσιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής


Ἄχειρ, ἄγλωττος, χεῖρα καὶ γλῶτταν φύεις
Καὶ χερσὶ Θεοῦ, Μάξιμε, ψυχὴν δίδως.
Εἰκάδι πρώτῃ πότμος Μαξίμου ὄσσ’ ἐκάλυψεν.


Ὁ Ὅσιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητὴς καταγόταν ἀπὸ ἐπιφανὴ οἰκογένεια καὶ γεννήθηκε στὴν Κωνσταντινούπολη τὸ ἔτος 580 μ.Χ. Ἔλαβε τὴ συνήθη ἐγκυκλοπαιδικὴ μόρφωση καὶ ἐπιδόθηκε ἰδιαίτερα στὴ σπουδὴ τῆς φιλοσοφίας. Ὑπὸ τοῦ αὐτοκράτορος Ἡρακλείου (610 – 641 μ.Χ.) προσελήφθη ὡς ἀρχιγραμματεὺς αὐτοῦ. Παρέμεινε στὴ θέση αὐτὴ γιὰ λίγα μόνο χρόνια, ἀλλὰ διατήρησε τὶς σχέσεις του καὶ ἀλληλογραφία μὲ πρόσωπα τοῦ δημόσιου βίου.

Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2024

π. Αὐγουστίνου Καντιώτη: Τὸ γνώρισμα τοῦ δεσπότη καὶ τοῦ παπᾶ εἶναι ἡ μαχητικότης, ἡ παρρησία.

 «Οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ διωχθήσονται».

Ἀπόσπασμα ὁμιλίας τοῦ Μακαριστοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου τοῦ 1971
Ἀγαπητοί, πρέπει νὰ ὁμολογήσουμε μία πικρὴ ἀλήθεια. Οἱ πιστοί, ποὺ ἀγωνίζονται γιὰ νὰ κρατήσουν τὴν Ὀρθοδοξία, εἶναι ὀλίγοι. Τὸ ρεῦμα τὸ μεγάλο καὶ τὸ ἀπέραντο εἶναι ἐκεῖνο ποὺ σιγὰ – σιγὰ ἔχουν ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ τὴν ὀρθόδοξο πίστη.
Θὰ πῶ ἕνα λόγο, ποὺ ποτὲ δὲν τὸν εἶπα. Θὰ τὸν πεῖτε ἐγωιστικό, ἀλλὰ σᾶς δίνω μία ζυγαριά, γιὰ νὰ ζυγίσετε παπάδες, δεσποτάδες καὶ ὅλο τὸν κλῆρο καὶ ὅλους τούς θεολόγους. Ἡ ζυγαριὰ αὐτὴ ποιὰ εἶναι; Ποιὸ εἶναι τὸ γνώρισμα τοῦ παπᾶ; Νὰ μαζεύει πρόσφορα; Νὰ κάνει ὡραῖες ἀκολουθίες; Νὰ... κηρύττει χαριτωμένα καὶ νὰ χρηστολογεῖ ἀπὸ τοῦ ἄμβωνος καὶ νὰ δακρύζουν τὰ μάτια μερικῶν δεσποιναρίων γιὰ τοὺς στοχαστικούς του λογισμούς; Ποιὸ εἶναι τὸ γνώρισμα τοῦ παπᾶ καὶ τοῦ δεσπότη σ’ αὐτὰ τὰ δύσκολα χρόνια;

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης: Ἀναλλοίωτος διαχρονικά ὁ ὁρισμός τοῦ γάμου


Ἀφύσικη κατάσταση ἡ ὁμοφυλοφιλία


Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης 

Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.
 
1. Κατὰ φύσιν καὶ παρὰ φύσιν

Δὲν ὑπάρχει καμμία ἀμφιβολία ὅτι στὴν πανανθρώπινη ἱστορία, τὴν προχριστιανικὴ καὶ τὴν μεταχριστιανική, σὲ ὅλες τὶς μορφὲς κοινωνικῆς συμβίωσης, σὲ ὅλους τοὺς τόπους καὶ σὲ ὅλους τοὺς λαούς, ὁ γάμος ἐννοεῖται καὶ ὁρίζεται ὡς σαρκικὴ ἕνωση ἀνδρὸς καὶ γυναικός, ἀπὸ τὴν ὁποία μὲ τὴν γέννηση τέκνων ἐξασφαλίζεται ἡ διαιώνιση τοῦ ἀνθρωπίνου γένους, ἡ συνέχιση τῆς ἀνθρώπινης ὕπαρξης, τὸ εἶναι τοῦ ἀνθρώπου. Αὐτὸ εἶναι τόσο αὐτονόητο καὶ ἀναμφίβολο, ὥστε περιττεύει ἡ παράθεση μαρτυριῶν, ὅπως θὰ ἐπερίττευε καὶ ἡ συζήτηση γιὰ τὸ ἂν οἱ ρίζες τῶν δένδρων καὶ τῶν φυτῶν βυθίζονται στὴν γῆ ἤ αἰωροῦνται στὸν ἀέρα καὶ γιὰ τὸ ἂν ἡ φωτιὰ ἔχει καυστικὲς καταστρεπτικὲς συνέπειες. Ὅποιος ἀγνοήσει τὴν φυσικὴ τάξη, τοὺς φυσικοὺς νόμους, τὴν φυσικὴ χρήση, καὶ ἐπιχειρήσει τὰ ἀντίθετα, τὰ παρὰ φύσιν, ὡς πρὸς τὰ δύο παραδείγματα ποὺ μνημονεύσαμε θὰ συμβεῖ ὥστε τὰ δένδρα καὶ τὰ φυτὰ μὲ τὶς ρίζες στὸν ἀέρα νὰ ξεραθοῦν, καὶ ἡ φωτιὰ νὰ κάψει καὶ νὰ καταστρέψει ὅποιον ἀγνοήσει τὴν φυσικὴ καυστική της δύναμη. Ὡς πρὸς τὸν ἄνθρωπο ποὺ θὰ ἀλλάξει τὴν φυσικὴ τάξη καὶ τὴν δύναμη τοῦ γάμου, ἀπὸ τὸ κατὰ φύσιν στὸ παρὰ φύσιν, θὰ ὑπάρξουν καταστροφικὲς συνέπειες στὴν κοινωνικὴ ζωή, στὶς οἰκογένειες, στὴν συνέχεια τοῦ ἀνθρωπίνου γένους, στὴν ὕπαρξη ἀνθρώπων ἐπὶ τῆς γῆς, θὰ κυριαρχήσει ὄχι ἡ ζωὴ ἀλλὰ ὁ θάνατος.

Καθηγητής Δρ. Νεκτάριος Δαπέργολας: Ζητεῖται ἐναγωνίως ποιμένας!

 


                                       Γράφει ὁ Καθηγητής Δρ. Νεκτάριος Δαπέργολας

 «Ἐπιφυλακτικὸς» γιὰ τὸν σοδομιτικό «γάμο» τόλμησε νὰ δηλώσει ὁ προκλητικὸς ρασοφόρος ποὺ (κρίμασιν οἰς οἵδε Κύριος) ὑποδύεται τὸν Ὀρθόδοξο ἀρχιερέα καὶ προκαθήμενο τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας, χαριεντιζόμενος παρεούλα μὲ τὸν «ὑπερήφανο» ἀρχικαρνάβαλο, ποὺ προΐσταται τοῦ συριζέϊκου τσίρκου. Καὶ ἐπανέλαβε βεβαίως καὶ τὸ γνωστὸ τρισάθλιο τροπάριο ὅτι «ὅταν κατατεθεῖ τὸ νομοσχέδιο, θὰ τὸ δοῦμε» (λὲς καὶ δὲν γνωρίζει δηλαδὴ τί θὰ περιλαμβάνει καὶ τί θὰ ὄφειλε πραγματικὰ ὁ ἴδιος ἤδη ἀπὸ καιρὸ νὰ πράξει). Ὁ σκοπὸς ὅμως ἀκριβῶς εἶναι καὶ πάλι νὰ μείνουμε σιωπηλοὶ μέχρι νά...«τό δοῦμε». Καὶ φυσικά, ὅταν ἔρχεται ἡ ὥρα «νὰ τὸ δοῦμε», εἶναι πλέον ἤδη ἀργά, γιατί ὅλα ἔχουν τελειώσει καὶ δὲν ἔχει πιὰ νόημα νὰ ποῦμε τὸ παραμικρό. Γνωστὴ τακτικὴ καὶ δοκιμασμένη σὲ πολλὲς περιπτώσεις, ὅπως ἐκεῖνα τὰ ἀλήστου μνήμης ἀντιεκκλησιαστικὰ μέτρα τὸν καιρὸ τῆς ψευτοπανδημίας, οἱ νέες ταυτότητες καὶ τόσα ἀκόμη.

Παραιτηθεῖτε Μακαριώτατε ἄν δέν μπορεῖτε νά ἡγηθεῖτε


Οἱ ἱερεῖς αὐτονομοῦνται, μέ ψηφίσματα, ἀπό τήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος πού ἐπέλεξε τήν σιωπή γιά τόν γάμο – Ἔκτακτη σύγκληση τῶν ὀργάνων ζητοῦν τρεῖς Μητροπολῖτες – Διασυρμός γιά τήν Ἑλλαδική Ἐκκλησία ἀπό τήν Καθολική Ἐκκλησία καί τήν Ἀρχιεπισκοπή Κρήτης, πού ἐτοποθετήθησαν ἤδη πρίν ἀπό τόν «βουβό» προκαθήμενο Ἀθηνῶν

Σύλλογος Πολυτέκνων και Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία Λάρισας: Όχι στη θεσμοθέτηση γάμου ομοφύλων




Δελτίο Τύπου

Συναντήσεις του Συλλόγου Πολυτέκνων

και των Ορθόδοξων Χριστιανικών Σωματείων της Λάρισας με βουλευτές της πόλης

Ο Σύλλογος Πολυτέκνων Λαρίσης και Περιχώρων και τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία της πόλης μας, σε συνέχεια πρόσκλησης που είχαν απευθύνει στους βουλευτές του Νομού Λάρισας λόγω της νομοθετικής πρωτοβουλίας της κυβέρνησης για θεσμοθέτηση του γάμου ομόφυλων ζευγαριών, συναντήθηκαν το βράδυ της Παρασκευής 19.01.2024 με καθέναν από τους τοπικούς βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος στο πολιτικό του γραφείο στην πόλη.

Κυριακή ΙΒ' Λουκά - Ο άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας για τη θεραπεία των δέκα λεπρών



ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 17,12-19]

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΛΕΠΡΩΝ

«Καὶ εἰσερχομένου αὐτοῦ εἰς τινα κώμην ἀπήντησαν αὐτῷ δέκα λεπροὶ ἄνδρες, οἳ ἔστησαν πόρρωθεν, καὶ αὐτοὶ ἦραν φωνὴν λέγοντες· ᾿Ιησοῦ ἐπιστάτα, ἐλέησον ἡμᾶς (:Καὶ τὴν ὥρα ποὺ ὁ Ἰησοῦς ἔμπαινε σὲ κάποιο χωριό, Τὸν συνάντησαν δέκα λεπροὶ ἄνδρες, οἱ ὁποῖοι στάθηκαν ἀπὸ μακριά, ἐπειδή, σύμφωνα μὲ τὸν νόμο, κάθε λεπρὸς θεωροῦνταν ἀκάθαρτος καὶ δὲν τοῦ ἐπιτρεπόταν νὰ πλησιάσει κανέναν. Καὶ αὐτοὶ ἄρχισαν νὰ Τοῦ φωνάζουν δυνατά: ''Ἰησοῦ, Κύριε, σπλαχνίσου μας καὶ θεράπευσέ μας'')» [Λουκ. 17,12-13].