Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

Βάζεις σε κίνδυνο την υγεία του πλησίον σου εάν δεν εμβολιαστείς;

 


                                                                                             Ἀπὸ σχόλια σὲ ὁμιλία (ἐδῶ)

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Αδελφοι μου τι απανταμε σε αυτους που λενε οτι σε εκτακτες καταστασεις οπου κινδυνευει η δημοσια υγεια το ατομικο δικαιωμα μη εμβολιασμου δεν υφισταται? Η οταν σου λενε οτι βαζεις σε κινδυνο την υγεια του πλησιον σου εαν δεν εμβολιαστεις?

 

Reply ↓

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Η λανθασμένη αυτή άποψη στηρίζεται στην αντίληψη ότι τα ιστορικά γεγονότα, όπως η επιδημία του κορονοϊού, αλλά και το γεγονός της αρρώστιας και του θανάτου κάποιου ανθρώπου είναι γεγονότα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ και ΑΔΕΣΜΕΥΤΑ από τη θέληση και την πρόνοια του Θεού που τρέχουν από μόνα τους και ο Θεός δεν μπορεί να κάνει κάτι γι’ αυτό, άρα ότι δεν είναι Παντοδύναμος.

Ο Θεός αποφασίζει για τη γέννηση και το θάνατο ενός ανθρώπου όχι ο ίδιος ο άνθρωπος με τις δικές του επιθυμίες και ενέργειες ή τις επιθυμίες και τις ενέργειες των γιατρών. Κι όταν αυτές είναι επιτυχείς και σώζεται ένας άνθρωπος από το θάνατο κι αυτό θέλημα και παρέμβαση του Θεού είναι, δικό Του επίτευγμα είναι κι όχι του ανθρώπου.

Η άρνηση στον εμβολιασμό δεν εκπηγάζει από κάποιο προσωπικό καπρίτσιο του πιστού αλλά από την αγάπη του προς το Θεό Του και αγάπη στο Θεό δεν είναι η συναισθηματική αγάπη, όπως νομίζουν οι περισσότεροι αλλά ταυτίζεται απολύτως με την τήρηση των εντολών Του.

Ο εν Τριάδι Θεός μας, μας έχει υποδείξει ότι έχουμε υποχρέωση να προστατεύουμε, να προφυλάσσουμε και να φροντίζουμε το σώμα μας, διότι έχει ψυχή, δεν είναι δημιούργημα δικό μας και, επομένως, δεν μας ανήκει και διότι είναι ναός του Αγίου Πνεύματος. Γι’ αυτό άλλωστε αρνιόμαστε την αυτοχειρία, την ευθανασία, τις εκτρώσεις, τα πειράματα σε γονιμοποιημένα ωάρια κλπ. Κατά συνέπεια, παραβιάζω την βασική αυτή εντολή όταν προσέρχομαι οικειοθελώς να κάνω ένα εμβόλιο που δεν έχει ελεγχθεί για μακροχρόνιες επιπτώσεις και, συνεπώς, με τη δική μου θέληση και εν γνώσει μου θέτω σε κίνδυνο την ακεραιότητά του και τη σωστή του λειτουργία και παρεμβαίνω στο θέλημα του Θεού.

Ακόμα, τα εμβόλια αυτά δοκιμάστηκαν ή παρήχθησαν με κυτταρικές σειρές που προέκυψαν από πειράματα και τεχνητές παρεμβάσεις του ανθρώπου σε ζωντανά κύτταρα ανθρώπου δηλ. κύτταρα που έχουν ψυχή και μάλιστα, είναι προϊόντα εκτρώσεων.

Πρόκειται, συνεπώς, για μακάβρια τυμβωρυχία πάνω σε ζωντανούς οργανισμούς ανθρώπων που είναι αυταποδείκτως ασύμβατη με τη χριστιανική διδασκαλία και πίστη. Οταν κάποιος πιστός (;) τα παραβλέπει όλα αυτά και προσέρχεται να κάνει το εμβόλιο «από αγάπη προς τον πλησίον» δηλ. από ουμανισμό (ανθρωπισμό), αγνοεί και παραβιάζει την πρώτη εντολή της αγάπης προς το Θεό και αναγάγει το Κτίσμα (τον άνθρωπο) ως ανώτερο και πιο σπουδαίο από τον Κτίστη (τον Θεό). Έχει δηλ. σαφώς Αδαμική συμπεριφορά γυρνώντας την πλάτη στο Δημιουργό Του. Αλλωστε ο ουμανισμός (δημιούργημα της αιρετικής και σχολαστικιστικής Δύσης) είναι, έτσι κι αλλιώς, καταδικασμένη αίρεση από τους Αγίους μας.

Εμείς πρέπει να έχουμε αγάπη στο Θεό και να τηρούμε τις εντολές Του, ακόμα κι αν μας περνά από το μυαλό ή να φαντασιαζόμαστε ότι αυτό θα προκαλέσει βλάβη στον συνάνθρωπό μας. Το αν θα προκαλέσει βλάβη ή όχι, αυτό είναι στο θέλημα του Θεού κι όχι στο δικό μας, στις δικές μας πράξεις ή προφυλάξεις. Και το δικό μας θέλημα πρέπει να το ταπεινώνουμε μπροστά στο θέλημα του Θεού με την τήρηση των εντολών Του δηλ. με την αγάπη μας προς Αυτόν, πρώτη εντολή και ανώτερη από την αγάπη στον πλησίον. Βεβαίως, οφείλουμε να προφυλάσσουμε τον συνάνθρωπό μας αλλά ποτέ με ενέργειες που θα υπονομεύουν αυτή την ταπείνωσή μας και την ουσιαστική αγάπη μας απέναντι στο Θεό.

Ας παραδειγματιστούμε από τον Αβραάμ —έβαλε την αγάπη του προς το γιό του Ισαάκ και τη ζωή του παιδιού του πάνω από τη τήρηση του θελήματος του Θεού; ή και από τον ίδιο τον Κύριό μας. Έβαλε την προστασία της ζωής Του πάνω από το θέλήμα του Θεού-Πατέρα; αλλά και από τα παραδείγματα των αναρίθμητων μαρτύρων της Πίστης μας που επέλεξαν το θάνατο παρά την άρνηση του Θείου Θελήματος.

Τα πράγματα είναι πολύ πιο καθαρά και ξάστερα από όσο νομίζουμε από πνευματικής πλευράς. Η κάθε μορφής «θυσία» για τον διπλανό δεν είναι ανώτερη από τη δική μας θυσία για το Θεό «πειθαρχεί δει Θεώ μάλλον παρά ανθρώποις».

 https://eugenikos.blogspot.com/2021/04/blog-post_86.html