Πέμπτη 6 Απριλίου 2023

ΕΚΛΟΓΕΣ 21/5/ 2023 ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ






Σέ βλέπω αυτές τίς μέρες, νά έρχεσαι στόν Ιερό Ναό τήν ώρα τών Ιερών Ακολουθιών, ενώ τά τελευταία τέσσερα ετη δέν ερχόσουν. 

Εξομολογήθηκες ποτέ ; 

Νομίζω ποτέ !!!

Τώρα  προεκλογικά, έρχεσαι στόν Ιερό Ναό, όχι γιά νά προσευχηθής, αφού δέν ξέρεις τί είναι προσευχή, ούτε έρχεσαι νά εξομολογηθής, διότι δέν πιστεύεις στό μυστήριο τής Μετανοίας. Αλλά έρχεσαι, πηγαίνεις στόν Σολέα, γιά νά σέ δώ , νά σέ κρατήσω στήν μνήμη μου γιά νά σού βάλω ένα  σταυρό στήν κάλπη.

Ζητάς τήν ορθόδοξη ψήφό μου, καί μάλιστα τήν ημέρα τού αγίου Κωνσταντίνου, αλλά σού λέω, ότι δέν πήγες στήν κηδεία τού Βασιλέως Κωνσταντίνου, ενώ πήγαν πολλοί λατινοδιαμαρτυρόμενοι.


Ζητάς τήν ορθόδοξη  ψήφό μου, αλλά δέν ζής χριστιανικά. 

Αντί νά κηρύξετε  μετάνοια, πέφτετε στό αμάρτημα τής κατακρίσεως. 

Σάς υπενθυμίζω, ότι π.χ. όταν κάηκαν 102 συνάνθρωποί στό Μάτι, αντί νά κηρύξετε μετάνοια, η τότε αντιπολίτευσι κατηγορούσε τήν κυβέρνησι.

Καί όταν σκοτώθηκαν 57 συνάνθρωποί μας στά Τέμπη, αντί (επαναλαμβάνω) νά κηρύξετε μετάνοια, η κυβέρνησι τού "Μάτι", που τώρα είστε αντιπολίτευσι, κατακρίνατε τήν κυβέρνησι, η οποία, τήν ώρα τού "Μάτι" ήταν αντιπολίτευσι. 


Ζητάς τήν ορθόδοξο ψήφό μου, μά η  μελάνη σου ακόμα δέν έχει στεγνώσει από τούς μή ορθοδόξους νόμους που ψήφισες, μαζί μέ τούς συναδέλφους σου. 

Από που νά αρχίσω καί που νά τελειώσω. 


Νά καταγράφω ότι καταργήσατε τό μυστήριο τού βαπτίσματος!


Νά μνημονεύω τήν αντικατάστασι τού μυστηρίου τού Γάμου μέ τήν δημαρχιακή υπογραφή  !


Νά σού υπενθυμίσω ότι καθιερώσατε τήν καύσι τών νεκρών, ότι κάνετε πολιτικές κηδείες ! Δηλαδή  τούς θάβετε χωρίς τήν παρουσία  κληρικών. Τούς θάβετε χωρίς κηδεία. 


Νά καταγράψω ότι έχετε άμισθους μερικές δεκάδες κληρικούς, ενώ δίνεται μισθό σέ μή έλληνες.


Ζητάς τήν ορθόδοξο ψήφό μου, μά όταν ανοίγουν συζητήσεις γιά παιδεία, λές πως στό σχολείο τών παιδιών μου τά θρησκευτικά δέν πολυχρειάζονται, ούτε χρειάζεται ομολογιακός χαρακτήρας στό μάθημα !


Ζητάς τήν ορθόδοξο ψήφό μου, καί άν  αύριο εισέλθης στήν Βουλή νικητής, θά κτίσης τζαμιά στήν γειτονιά μου. 


Ζητάς τήν ορθόδοξη  ψήφό μου, αλλά ξεχνάς ότι τό ελληνικό Έθνος μας ήταν  :

ομόαιμον,

ομόθρησκον,

ομόεθνον,

ομόηθες, 

ομόφυλον, 

ομόγλωσσον,

καί σείς τό αλλοιώσατε. 

Φέρατε 

ξένα αίματα, 

ξένες θρησκείες,

ξένα έθνη,

ξένα ήθη, 

ξένα φύλα, καί 

ξένες γλώσσες. 


Ούτε μία τρύπια δεκάρα  δέν δίνω γιά τά οράματα τής ευρώπης , τά οποία όλα είναι μή ορθόδοξα !!!



Είμαι ορθόδοξος χριστιανός μέ συνείδησι τής αμαρτωλής βιοτής μου αλλά καί τού Παραδείσιου προορισμού μου.

Δέν θά γίνω ποτέ άθεος βρυξελλιώτης.


Προτιμώ τήν ορθόδοξο  πίστι, 

καί μ' αυτή θά πεθάνω. 


* * * 

Έίμαι Έλληνας Ορθόδοξος !!!

Είμαι ο συντάξας τό παρόν κείμενο.