Σε αργία τέθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες ιερέας της Αρχιεπισκοπής Αθηνών ο οποίος για πρώτη φορά στην Ελλάδα έκανε δύο κορίτσια «παπαδάκια».
Πρόκειται για τον πρωτοπρεσβύτερο Αλέξανδρο Καρυότογλου και το γεγονός εκτυλίχθηκε στον Άγιο Νικόλαο Ραγκαβά στην Πλάκα.
Η απόφαση του κληρικού, όπως αναφέρει το «Βήμα» προκάλεσε την μήνη συντηρητικών κύκλων με συνέπεια να κληθεί άρον – άρον στην Αγίας Φιλοθέης όπου ενημερώθηκε ότι δεν μπορεί να ιερουργεί κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας ούτε έχει το δικαίωμα να τελεί Μυστήρια (Γάμους, Βαφτίσεις, Εξομολογήσεις κ.λ.π.) έως ότου η 12μελής Ιερά Σύνοδος συζητήσει το θέμα και αποφανθεί...................
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΛΙΒΕΡΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΑΘΕΣΜΩΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΝΤΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥ
https://www.in.gr/2023/06/07/greece/se-argia-iereas-pou-ekane-papadakia-dyo-koritsia/
https://www.avgi.gr/koinonia/450760_kyma-symparastasis-ston-ierea-poy-tethike-se-argia-gia-ta-koritsia-papadakia
https://www.in.gr/2023/06/07/greece/se-argia-iereas-pou-ekane-papadakia-dyo-koritsia/
https://www.avgi.gr/koinonia/450760_kyma-symparastasis-ston-ierea-poy-tethike-se-argia-gia-ta-koritsia-papadakia
Γνωστά δημοσιογραφικά πορνεία με , κατά τα άλλα, διαφορετικό πολιτικό προσανατολισμό, ομονοούν όταν πρόκειται να πλήξουν τη γνήσια εκκλησιαστική διδαχή και το εξ αυτής απορρέον εκκλησιαστικό Ήθος και την εκκλησιαστική τάξη.
Το ένα μάλιστα από τα εν λόγω πορνεία, κατέφυγε στις "βαθυνούστατες" δηλώσεις του σπεύσαντος, δίκην συμπιεσμένου ελατηρίου, να υποστηρίξει τον ένοχο του εκραγέντος σκανδάλου, ομόφρονα και ομογάλακτό του ("συναξιακοί", γαρ, αμφότεροι...), π.Βασιλείου Θερμού, γνωστού για τις περί σοδομισμού ελεεινές του θέσεις, για τις οποίες έχει ασκηθεί καταλυτική και εξουθενωτική κριτική, όπως είναι γνωστό.
Στο χορό των υποστηρικτών του ενόχου ιερέως προστέθηκαν με "βαρύγδουπες" , "πολιτικά ορθές", παρεμβάσεις τους και ο γνωστός, επί αμετρήτω και αιρετιζούση αγαπολογία διακρινόμενος π.Λίβυος, εκλεκτός των πασχόντων από τη λοιμώδη πνευματική νόσο της εκκοσμικεύσεως και του συσχηματισμού με τον κόσμο μελών της Εκκλησίας αλλά και κάποιων δημοσιογραφικών χαμαιτυπείων, τα οποία, τους κληρικούς αυτής της κοπής και του συγκεκριμένου φυράματος τους ονομάζουν "φωτισμένους" ( αυθόρμητα ανακαλείται στη μνήμη μας το Kυριακό λόγιο «Εἰ οὖν τὸ φῶς τὸ ἐν σοὶ σκότος ἐστί, τὸ σκότος πόσον;» (Ματθ. 6, 24)>> καθώς και ο διευθυντής της Βολιώτικης "ακαδημίας του αίσχους", της αντιπατερικής και πατρομάχου, Παντελής Καλαιτζίδης. "Όμοιος ομοίω"...
Στην "ευκλεή χορεία" των "αλληλέγγυων", εκτός από τους εκπροσώπους του δημοσιογραφικού υποκόσμου και υπονόμου και τους "φωταδιστές" κληρικούς και θεολόγους προστέθηκαν, με θλιβερές δημόσιες παρεμβάσεις τους, και κάποιοι πιστοί , πιθανώς ενορίτες του ναού στον οποίο διακονεί ο "φωτισμένος" καινοτόμος κληρικός. Κάποιοι πιστοί με στρεβλά αξιολογικά κριτήρια και πάσχοντες από τη νόσο της κοσμικοφροσύνης , επενδεδυμένης με ψευτο-εκκλησιαστικό και ψευτο-θεολογικό μανδύα. Το διάτρητο σκεπτικό τους φανερώνει περίτρανα το μέγεθος της εισβολής του εγκοσμιοκρατικού και "πολιτικά ορθού" πνεύματος εντός των κόλπων του εκκλησιαστικού σώματος.
Βεβαίως, κάτι τέτοιο τυγχάνει ευεξήγητο, εφ όσον ενδεχομένως κάποιοι από αυτούς έχουν μαθητεύσει παρά τους πόδας του "συναξιακού-νεοορθόδοξου" ιερέα του ναού του αγίου Νικολάου του Ραγκαβά. Για τους εν θέματι κοσμικόφρονες ταιριάζει γάντι, κατά το δη λεγόμενο, το Ιωάννειο "αὐτοὶ ἐκ τοῦ κόσμου εἰσί· διὰ τοῦτο ἐκ τοῦ κόσμου λαλοῦσι καὶ ὁ κόσμος αὐτῶν ἀκούει. " (Α Ιω. 4,5).
Θα πρέπει να ντρέπονται που ο εκλεκτός τους αποσπά τα εύσημα των εκκλησιομάχων δημοσιογράφων της αισχύνης, των ζώντων εκ μισθωμάτων ασεβείας,των αλιβάνιστων, αλειτούργητων, ακοινώνητων, αγιογραφικά αστοιχείωτων και εχόντων μαύρα μεσάνυχτα περί Εκκλησίας, Δόγματος, Θεολογίας, Λατρείας,Ιερών Κανόνων και εκκλησιαστικής ζωής εν γένει. Το να αποκαλούν τους προς αυτούς αντιφρονούντες και υγιώς, εν προκειμένω φρονούντες, "σκληροπυρηνικούς", "¨ταλιμπάν", "σκοταδιστές" και ό,τι άλλο κατεβάσει η εκκοσμικευμένη κούτρα τους, είναι τίτλοι τιμής και παράσημα. Αυτό μας έλειπε, να αποτελούν κριτήριο γνησιότητας του εκκλησιαστικού βίου οι οθνείες απόψεις των θεραπόντων της "πολιτικής κορρεκτίλας" και της κοσμικοφροσύνης. Των οπαδών και ακολούθων της "πλατείας και ευρυχώρου οδού", που αποσπούν τους επαίνους του δαιμονόπνευστου και δαιμονοκίνητου, αντιεκκλησιαστικού κατεστημένου.
ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ, και στα "χριστιανικά" εκείνα ιστολόγια που έσπευσαν να αναπαραγάγουν μέσα από τις στήλες τους τα ληρήματα και φληναφήματα των υποστηρικτών του ενόχου δεινού σκανδαλισμού και οπαδού και πραγματοποιού αθέσμων καινοτομιών κληρικού.
Προσφέρουν χειρίστη υπηρεσία στο εκκλησιαστικό σώμα.
=======================================
================================
ΣΧΟΛΙΟ:
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΦΛΗΝΑΦΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΥ ...
8 Ιουνίου 2023
«μὴ πάντες ἀπόστολοι; μὴ πάντες προφῆται; μὴ πάντες διδάσκαλοι; μὴ πάντες δυνάμεις;»
(Α΄ Κορ. ιβ΄, 29)
Ρηχά, ἐπιφανειακά, χωρίς θεολογικό ὑπόβαθρο τά ἐπιχειρήματα τοῦ σεβαστοῦ π. Βασιλείου σχετικά περί ἀντιλήψεως γιά «ἀνώτερα καί κατώτερα παιδιά» προκειμένου ὑποστηρίξει κάποιες ἀπερίσκεπτες καί ἐπιπόλαιες ἐνέργειες πού σκανδάλισαν τό πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας.
Οὐδέποτε ἡ Ἐκκλησία μας ὑποτίμησε καί θεώρησε τή γυναίκα κατώτερη σέ σχέση μέ τόν ἄνδρα.
Ἄλλωστε ἀπαγορεύσεις δέν ὑπάρχουν μόνο σέ γυναῖκες ἀλλά καί σέ ἄνδρες στά διάφορα διακονήματα.
Αὐτό τί σημαίνει, ὅτι εἶναι κατώτεροι ἀπό τούς ἄλλους;
Στό χῶρο τῆς Ἐκκλησίας μας, οἱ ρόλοι τοῦ καθενός (ἀνδρός ἤ γυναικός) εἶναι διακριτοί καί ἔχουν νά κάνουν μέ τήν ἰσονομία ἀπέναντι στό Νόμο τοῦ Θεοῦ.
Ἕνεκα τούτου τό ἁγιολόγιο τῆς Ἐκκλησίας μας κοσμεῖται ἀπό ἁγίους καί ἄνδρες καί γυναῖκες.
Κι αὐτό διότι οἱ εὐσεβεῖς καί ἐμφορούμενοι ἀπό φόβο Θεοῦ πιστοί, βλέπουν τόν Νόμο Του ὡς πραγματική ἐλευθερία καί ὑποτάσσονται σ’αὐτόν ὁλόψυχα καί μέ ἐπιστοσύνη ἀφοῦ μέσα του διακρίνουν τήν δυνατότητα πού τούς παρέχεται γιά τή σωτηρία καί τόν ἁγιασμό τους.
Ἀντιθέτως, οἱ ἐμφορούμενοι ἀπό κοσμικό πνεῦμα χριστιανοί ὅλα τά βλέπουν ὡς ἀδικίες, ὡς περιορισμούς, ὠς ἀντιλήψεις καί ἀπόψεις τοῦ παρελθόντος κλπ. πού πρέπει νά ξεπεραστοῦν γιατί δῆθεν λειτουργοῦν ὡς ἀγκυλώσεις μέ ἔλλειψη προσαρμοστικότητας στίς νέες συνθῆκες καί ἐποχές «κατά τις οποίες επέρχεται κοσμογονία στις ανθρώπινες σχέσεις, στις νοοτροπίες, στην τεχνολογία κτλ» ὅπως χαρακτηριστικά ἀναφέρει ὁ π. Βασίλειος.
Ὅμως θέλουμε νά λησμονοῦμε πώς ἡ ἀλαζονία καί ἡ ὑπερηφάνεια εἶναι αὐτές πού γεννοῦν τέτοιες καταστάσεις, οἱ ὁποῖες ὡς ἰδιαίτερα παθολογικές καί ξένες πρός τό πνεῦμα τῆς Ἐκκλησίας μας ἐπισωρεύουν πλείστα ὅσα προβλήματα, διενέξεις καί διχογνωμίες στό Σῶμα της.
Ὁ Ἅγιος Ἐφραίµ ὁ Σῦρος νουθετεῖ: «Ἡ ὑπερηφάνεια ἀναγκάζει ἐπινοεῖν καινοτοµίας, µή ἀνεχόµενη τό ἀρχαῖον» κατονομάζοντας ἔτσι ὡς πηγή, ὡς ρίζα ὅλων τῶν κακῶν στήν Ἐκκλησία τήν ἔλλειψη ταπεινοῦ φρονήματος ἐκ μέρους τῶν μελῶν της.
Ὡς ἐκ τούτου «Στῶμεν καλῶς, στῶμεν μετά φόβου!»
Θεόδωρος Σ.