ΣΧΟΛΙΟ: ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΝΑΝΗ, ΙΑΤΡΟΥ
"Από παλιά, όταν δηλαδή ο νυν αρχιεπίσκοπος ποίμαινε τη Μητρόπολη Θηβών και Λεβαδείας ( διαδεχθείς έναν άγιο άνθρωπο) , ελάμβαναν χώρα σε αυτή «συνάξεις» και «μαζώξεις» των λεγόμενων «νεοορθόδοξων» κύκλων, που στελέχωναν και κάποιοι από αυτούς εξακολουθούν να στελεχώνουν το περιοδικό «ΣΥΝΑΞΗ» , γνωστής «θεολογικής» σκέψεως και κατευθύνσεως….
Γιανναρόφρονες, Ζηζιουλόφρονες, πρώην «χριστιανοσοσιαλιστές»- Ψαρουδακικοί, αριστερόστροφοι και θεράποντες και πρωταγωνιστές του «χριστιανομαρξιστικού διαλόγου και άλλοι που «ανακάλυψαν» το δήθεν γνήσιο εκκλησιαστικό πνεύμα ως αντίποδα στο δήθεν ηθικισμό και δήθεν νομικισμό των ιεραποστολικών αδελφοτήτων από τις οποίες κάποιοι από αυτούς προέρχονταν.
Σε αυτούς τους κύκλους ανήκει και ο «πολύς» π.Αλέξανδρος Καριώτογλου, φίλος και ,δυστυχώς, προστατευόμενος του αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου του Β, τον οποίο (αρχιεπίσκοπο), προ ετών, λίαν επιτυχώς και προσφυώς, κάποιος διαχειριστής ιστολογίου τον ονόμασε «μαικήνα των νεοορθόδοξων».
Είναι γνωστή η στάση του το 1989, συνοδικός ων, όταν ουσιαστικά τάχθηκε υπέρ του νεοορθόδοξου Γιανναρά.
Ουκ ολίγον ευθύνεται για τις περιπτώσεις τύπου Καριώτογλου ο νυν αρχιεπίσκοπος"
===========================================================
Επίσκοπος που δεν ξυρίζει βλάσφημο κληρικό είναι και αυτός για ξύρισμα!
Για τον χωρίς Άγιο Πνεύμα «πνευματικό» που έλεγε στον σύζυγο μίας γυναίκας ότι «ο Θεός αφήνει ελεύθερες τις κρεββατοκάμερες»1, ο Άγιος Παΐσιος της είχε πει να τον καταγγείλει στον Επίσκοπό του για να τον ξυρίσει και η ίδια να μην ενδώσει ποτέ στις διαστροφές που της ζητούσε να κάνει.
Τι θα έλεγε ο Άγιος Παΐσιος, και ο οποιοσδήποτε Άγιος, για τον π. Αλέξανδρο Καρυώτογλου, ο οποίος ομοίως είπε ότι «ο Χριστός δεν ασχολήθηκε καθόλου με τα κρεββάτια των ανθρώπων»;
Θα άφηνε ο Άγιος Παΐσιος το ποίμνιο στην πλάνη ότι πίσω από τις κλειστές πόρτες μπορούνε να διαπράττουν οποιαδήποτε ζωώδη ασέβεια που θα κολάσει την ψυχή τους;
ΟΧΙ.
Άλλο όμως ο Άγιος Παΐσιος και άλλο ο Ιερώνυμος. Ο Ιερώνυμος εδώ και καιρό παρακολουθεί ατάραχος τον π. Αλέξανδρο Καρυώτογλου να ξηλώνει και να διαλύει την διδασκαλία και το ήθος της Εκκλησίας2 (όπως ατάραχα παρακολουθεί και όλα τ’ άλλα).
Δεν γνωρίζουμε τί συνέβη στην περίπτωση της κυρίας που είχε πάει στον Άγιο Παΐσιο. Δεν γνωρίζουμε εάν πήγε τελικά στον οικείο Επίσκοπο να τον ενημερώσει και εάν εκείνος έλαβε τα μέτρα του και καθαίρεσε τον βλάσφημο κληρικό που κόλαζε ψυχές.
Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι παρά τις συνεχόμενες διαμαρτυρίες του ορθοφρονούντος ποιμνίου και την καταφανή καταπάτηση της Ορθοδόξου διδασκαλίας, ο Ιερώνυμος Λιάπης δεν κάνει απολύτως τίποτα για την ανάλογη περίπτωση του π. Αλέξανδρου Καρυώτογλου!
Και γνωρίζουμε ότι ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΥΡΙΖΕΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΚΛΗΡΙΚΟ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΞΥΡΙΣΜΑ!
Διότι αυτός ο υποτιθέμενος επίσκοπος ΑΦΗΝΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ και ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΨΥΧΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ. Και αυτό ακριβώς συμβαίνει με τον αμετανόητο και καθαιρετέο π. Αλέξανδρο Καρυώτογλου, ο οποίος, έχοντας εμπεδώσει ότι από ‘κει που είναι δεν κουνιέται με τίποτα, επανέλαβε με θράσος και αμετανοησία σε πρόσφατο δημοσίευμα τις πρότερες ανταρσίες του αλλά πρόσθεσε και άλλες, όπως το ότι δεν γίνεται θαύμα με το Άγιο Φώς3.
Χάνονται ψυχές γιατί μας το λένε οι Άγιοι, ολόκληρη η Αγία Γραφή της Εκκλησίας μας το λέει. Ο Άγιος Πορφύριος είχε πει ότι όταν ένα εκκλησιαστικό κομμάτι συμβιβαστεί με το παρά φύσιν θα πρέπει να αντιδράσουμε διότι «όταν η Εκκλησία συμβιβάζεται με παρά φύσιν καταστάσεις, τότε ΧΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ.»4.
Και πώς γίνεται αυτό; Πώς χάνει τον προορισμό της; Διότι το κατά φύσιν που μας έδωσε ο Θεός είναι η βάση από την οποία ανεβαίνουμε στο υπέρ φύσιν, για να εκπληρώσουμε τον σκοπό της αγιότητος για τον οποίον βρισκόμαστε εδώ. Όταν όμως πέφτουμε από το κατά φύσιν στο παρά φύσιν, τότε όχι μόνο δεν μπορούμε να εκπληρώσουμε τον σκοπό μας αλλά έχουμε κατακόρυφη πτώση προς δαιμονικές καταστάσεις.
Για αυτό είχε πει και ο Άγιος Πορφύριος, ότι όταν αγκαλιαστεί το παρά φύσιν από θεολόγους και κληρικούς με την «σοφιστική αιτιολογία ότι στις κρεββατοκάμαρες δεν ανακατεύεται ο Θεός», όπως ήδη βλέπουμε να γίνεται, τότε ο Θεός θα επέμβει άμεσα, επειδή «αυτό θα συνιστά αναίρεση του εκκλησιαστικού έργου, ήτοι της σωτηριολογικής προοπτικής»5
Κατά τ’ άλλα εκείνοι οι κληρικοί, οι οποίοι ανέχονται / δικαιολογούν την ομοφυλοφιλία ή/και δέχονται τους πολιτικούς μέσα στους Ναούς που την θεσμοποίησαν μέσα στην κοινωνία, βγάζουν το Ευαγγέλιο να μας το διαβάσουν την Κυριακή ή το δίνουν στους ασεβείς σοδομίτες και νομοθέτες να το ψευτο-προσκυνήσουν, νομίζοντας ότι συνεχίζουν να υπηρετούν τον σκοπό της Εκκλησίας!
Εμείς δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε. Ακολουθούμε τους Αγίους μας. Αλλοίμονο στους ψευτοπροοδευτικούς λαϊκούς και κληρικούς που αγκαλιάζουν και προστατεύουν με τις ενέργειές τους τις σαρκικές διαστροφές και δη την θεομίσητη πτώση της ομοφυλοφιλίας.
______________
1.Γιά τίς σαρκικές παρά φύσιν διαστροφές ἐντός τοῦ γάμου, Ἁγίου Παϊσίου Ἁγιορείτου.
2.π. Αλέξανδρος Καρυώτογλου (γενικά)
3.π. Αλέξανδρος: «Ο Χριστός δεν ασχολήθηκε καθόλου με τα κρεβάτια των ανθρώπων»
4.Μαρτυρία της κας Αθηνάς Σιδέρη που της είχε πει ο Άγιος Πορφύριος: «Θα έλθει εποχή που ένα εκκλησιαστικό κομμάτι θα θα αγκαλιάσει το παρά φύσιν! Τότε να αντισταθείτε. Όταν η Εκκλησία συμβιβάζεται με παρά φύσιν καταστάσεις, χάνει τον προορισμό της! Δεν λειτουργεί σαν Εκκλησία του Χριστού!»
[Η ΟΣΙΑ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΓΑΛΑΚΤΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ…Γ’ ΕΚΔΟΣΗ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΕΟΜΟΡΦΟΥ, σελ. 165]
5.ο.π., σελ. 189
ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
==========================================