Παρασκευή 31 Μαΐου 2024

Θα επαναφέρει και το θεσμό των συνεισάκτων ο Θόδωρας Β΄ στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας;

              

    

31 Μάι 2024

Γράφει ο Μέτοικος
Χειροτονήθηκε η πρώτη εν δυνάμει γυναίκα επίσκοπος στην Ορθόδοξη Εκκλησία;

Ο πεσκοτισμένος πάπας Αλεξανδρείας Θόδωρας ο Βου στα πλαίσια της οικουμενιστικής κίνησης και, ως ενεργούμενο του Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου, έδωσε «Πατριαρχική ευλογία και κανονική άδεια από τον Απρίλιο του 2023» σε έναν τύπο ονόματι Σεραφείμ Κυκκώτη που επαγγέλλεται τον επίσκοπο στη Ζιμπάμπουε και Αγκόλα, να χειροτονήσει μια διακόνισσα!

Ψευδέστατα, όπως η πράξη αποδεικνύει, ο αγκολέζος Σεραφείμ υποστηρίζει σε ανακοίνωσή του «ότι σκοπός της χειροτονίας διακονίσσης είναι να δημιουργήσουμε ειδικά στελέχη με οικολογική παιδεία και εκπαίδευση διά τη διδασκαλία στα Σχολεία μας και Εκκλησιαστικές μας Σχολές Οικολογική εκπαίδευση διά την Προστασία του Περιβάλλοντος και σαφείς πρωτοβουλίες για τη προστασία άπορων και ορφανών παιδιών να έχουν πόσιμο νερό, φαγητό, να πηγαίνουν σχολείο και ιατρική περίθαλψη» ενώ, στην πραγματικότητα, χειροτόνησε διάκονο που μετέχει στη Θεία Λειτουργία κοινωνώντας πιστούς! Και, εν τέλει, ο «ιεραπόστολος», που «απουσιάζει τον περισσότερο καιρό από την έδρα του», χειροτόνησε την πρώτη εν δυνάμει γυναίκα επίσκοπο στην Ορθόδοξη Εκκλησία!

Διότι και, κατά το θεολόγο Βλάσιο Φειδά τιμημένο με το οφίκιο του «Άρχοντος Δασκάλου της Εκκλησίας του Οικουμενικού Πατριαρχείου» «Εάν η χειροτονία των διακονισσών απετέλει είσοδον εις την ιερωσύνην, τότε θα ήτο αδιανόητος ο αποκλεισμός αυτών εκ της προαγωγής και εις τους άλλους βαθμούς του μυστηρίου».

Ο αγκολέζος Σεραφείμ ψεύδεται ασύστολα όταν υποστηρίζει ότι «ο άγιος Νεκτάριος, όταν για ποιμαντικούς λόγους προχώρησε στην αναβίωση του Θεσμού της χειροτονίας των διακονισσών προχώρησε στη χειροτονία τους όπως γίνεται και με τη χειροτονία των διακόνων και με τις ίδιες ποιμαντικές και κατηχητικές ευθύνες των διακονισσών που έχουν και οι διάκονοι» διότι, ο Άγιος χειροθέτησε διακόνους και, ποτέ του δεν επέτρεψε την είσοδο γυναικών στο Άγιο Βήμα, ενώ, του ήταν αδιανόητη η βλασφημία που διέπραξαν στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας να επιτρέπουν σε μια διάκονο να κρατά το Άγιο Ποτήριο και να κοινωνεί τους Πιστούς.

Ο Άγιος Νεκτάριος δεν υποτιμούσε τις γυναίκες, όπως και κανένας Ορθόδοξος πιστός. Ο περιορισμός των τεράστιων δυνατοτήτων τους σε έργα κοινωνικής υποστήριξης της Εκκλησίας έχει να κάνει με την κανονική απαγόρευση που απορρέει από τις Αποστολικές Διαταγές και τον ΙΑ΄ κανόνα της Συνόδου της Λαοδικίας και, βεβαίως, με το σεβασμό της μακραίωνης Ορθόδοξης Παράδοσης που, ο Νίκος Ματσούκας ορθότατα επισημαίνει.

Ο «Πατριάρχης της Αγάπης», όχι ο Κωνσταντινουπόλεως, διότι τώρα τοιούτος έγινε και ο Αλεξανδρείας, ιδιαίτερα, μετά τη φιλάδελφο συμπεριφορά του στους «αδελφούς» του Ορθοδόξους Ουκρανούς, «εις το Πατριαρχικό Γράμμα της Πατριαρχικής ευλογίας και κανονικής άδειας [του] διά την χειροτονία της Διακονίσσης Αγγελικής – Φοίβης τονίζει με σαφήνεια να γίνει η χειροτονία κατά την Αρχαία Εκκλησιαστική Αποστολική Παράδοση»!

«Αυτή η χειροτονία που έγινε [στη Ζιμπάμπουε, με την άδεια και «ευλογία του πάπα Θόδωρα του Βου] είναι ο εξευτελισμός στον ανώτατο βαθμό της χειροτονίας των Διακόνων», τονίζει ο Μητροπολίτης Ικονίου Θεόληπτος.

Όμως, ο πάπας Θόδωρας ο Βου, υποβιβάζει τον εαυτό του στο επίπεδο του μεγάλου ψεύτη. Δεν έχει τα κότσια να αναλάβει τις ευθύνες για τον σκανδαλισμό των πιστών, ούτε και να υπερασπιστεί την πρότασή του, τόσο στη Σύνοδο του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, όσο και στην κακοσυνοδο στο Κολυμπάρι για την αναβίωση του θεσμού των διακονισσών.

Στο γράμμα του ο πάπας Θόδωρας ο Βου υποστηρίζει πως «Επισημαίνεται ιδιαιτέρως ότι οι διακόνισσες δεν κατεστάθησαν ποτέ στην ιστορία της Εκκλησίας ως γυναίκες- λειτουργοί των Ιερών Μυστηρίων» ενώ στην Ζιμπάμπουε-Αγκόλα, η πραγματικότητα αποδεικνύει μεγάλο ψεύτη τον πάπα Αλεξανδρείας αφού, η διακόνισσα Φοίβη κοινωνεί τους πιστούς!

Ψεύδεται, ο πάπας Θόδωρας ο Βου και όταν υποστηρίζει στο γράμμα του πως «Ωστόσο, ο Σεβ. Μητροπολίτης Ζιμπάμπουε κ.Σεραφείμ, επί σειρά πολλών ετών ιεραπόστολος στην Αφρική, προσχώρησε στην υλοποίηση της αρχικής αποφάσεως της Ιεράς Συνόδου, η οποία όμως δεν έχει καταστή ενεργή έως σήμερα, αφού δεν έχει ολοκληρωθή η επί του θέματος μελέτη προς λήψη της τελικής Συνοδικής Αποφάσεως», διότι ο αγκολέζος Σεραφείμ στο δικό του γράμμα υποστηρίζει ότι «Η Πατριαρχική ευλογία και κανονική άδεια [για τη χειροτονία] εδόθη από τον Αλεξανδρινό Προκαθήμενο τον Απρίλιο του 2023»!

Ποιος από τους δύο προβατόσχημους λέει ψέματα; Και οι δύο είναι τόσο μικρόνοες ώστε να θεωρούν τους πιστούς πιο ολιγόνοες από τους ίδιους για να τους κοροϊδεύουν με αλληλοαναιρούμενες διαβεβαιώσεις;

«Η Εκκλησία [υποστηρίζει ο πάπας Θόδωρας ο Βου] γνωρίζει άριστα την θέση, την τάξη και τους όρους-προϋποθέσεις καταστάσεως μίας διακονίσσης, όπως αυτοί περιγράφονται στα Ευχολόγια, τους Κανόνες των Αποστολικών Διαταγών και της εν Τρούλω Συνόδου (!)» και, παρ΄ όλα αυτά, «ευλόγησε» τη χειροτονία μιας διακόνισσας!

Οπότε και, μετά το παραμύθι στο χριστεπώνυμο πλήρωμα των δυο ρασοφόρων του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, το ερώτημα είναι : Ο πάπας Θόδωρας ο Βου ως «μέγας θεολόγος» που «γνωρίζει άριστα… τους όρους-προϋποθέσεις καταστάσεως μίας διακονίσσης…» και, παρά ταύτα, έγραψε τη θέση της Ορθοδόξου Εκκλησίας στα παλαιά του υποδήματα, θα «γκρεμίσει τα τείχη του αίσχους», τουτέστιν, τις κανονικές απαγορεύσεις που ισχύουν για τις συνεισάκτους και, πρώτος αυτός, ο «πατριάρχης της αγάπης», θα επαναφέρει στην επικράτεια του πατριαρχείου Αλεξανδρείας το θεσμό των συνεισάκτων κορασίδων για να αναπαύουν με το ποικίλο έργο τους, από τις καθημερινές φροντίδες τούς «ιεραποστόλους»;