Πέμπτη 4 Ιουλίου 2024

“ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ” Μητσοτάκη η (9η) Ἰουνίου 2024!

 

Μοσχοβία 22/6/24 

: Καταλυτικό Ραντεβοῦ Πιστῶν-Κυρ. Μητσοτάκη

 

 Ἐνάτη (9) Ἰουνίου 2024: Τῆς ἁγίας “ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑΣ” Μητσοτάκη!


Ἡ Πανστρατιά τῶν Εὐσεβῶν, ἀφήρεσε 13% ἀπό τό Ρόζ Γκουβέρνο

     Γράφει ο θεολόγος Παναγιώτης  Κοσμίδης

{Βασιλική Διαταγή Θανάτου}

 [Ἀνάκλησις Ἀποκατάστασις]: «... καὶ ἀπεστάλη διὰ βιβλιαφόρων // εἰς τὴν Ἀρταξέρξου βασιλείαν // ἀφανίσαι τὸ γένος τῶν ουδαίων // .... καὶ διαρπάσαι τὰ ὑπάρχοντα αὐτῶν. (Ἐσθήρ γ’ 13). // «... διὰ τοῦ βασιλέως // ... ἐπέταξεν αὐτοῖς χρῆσθαι τοῖς νόμοις αὐτῶν // ἐν πάσῃ πόλει βοηθῆσαί τε αὑτοῖς // καὶ χρῆσθαι τοῖς ἀντιδίκοις αὐτῶν // καὶ τοῖς ἀντικειμένοις αὐτῶν ὡς βούλονται» (Ἐσθήρ η’ 10-12). 

[Ἀντισφαγιασμός]: [(Κατά πονηράν εἰσήγησιν τοῦ Πρωθυπουργοῦ Ἀμάν) // Βασιλεύς Ἀρταξέρξης, // ἀπέστειλε διαταγή εἰς τήν ἀχανῆ αὐτοκρατορία του, // νά κατασφάξουν τό γένος τῶν Ἰουδαίων // καί νά διαρπάξουν τά ὑπάρχοντά τους. ... Μέ τήν παρέμβασι τῆς Ἰσραηλίτισσας Βασιλίσσης Ἐσθήρ, // Ἀρταξέρξης ἀπέστειλε νεωτέρα διαταγή. // Οἱ Ἰσραληλίτες δικαιοῦνται, //  ὥστε νά ἀμυνθοῦν, // ὅπως δύνανται // καί νά κτυπήσουν τούς ἐχθρούς των, // πού προτίθενται νά τούς ἀφανίσουν].

 

Α.  ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ ΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΕΙΣ “ΔΕΚΟ”  Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ

 

i.       [Ἐκκλησία, δέν συνιστᾶ ἀσήμαντο ΔΕΚΟ τοῦ Κράτους]

Τί ἆραγε συνιστᾶ ἡ Ἐκκλησία μας; Θεοΰδριτο Ὀργανισμό ἤ κάτι ἄλλο ἐνδοκοσμικό καί ἀνθρώπινο; Μήπως, στήν Ἑλλάδα, συνιστᾶ μία κρατική ΔΕΚΟ, ὅπως ἡ ΔΕΗ, ἡ ΕΥΔΑΠ, κ.τ.λ., παραδομένη στά νύχια τοῦ “ἀφορισμένου” κ. Κυρ. Μητσοτάκη, ἀπό τόν Προκαθήμενο κ. Ἱερώνυμο Λιάππη; Μήπως, στήν Κωνσταντινούπολι μετηλλάχθη σέ Γραφεῖο τῆς Πρεσβείας τῆς Οὐασιγκτῶνος; Μήπως, προβάλλεται ὡς ὁ ἄσημος κ. Βαρθολομαῖος, “ΠαπαΝάτος”, “Λοχίας”, μέ πλάκα τά γαλόνια, καί ἐνταγμένος στό σκοτῶδες, ταρταρῶδες ΝΑΤΟ;

-«Τώρα κατάλαβε ὁ Προκαθήμενος, πώς ἡ Ἐκκλησία, ὡς Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ), ὑπετάγη πλήρως στόν Καίσαρα, καί ἑπομένως θά ἐκτελῆ ὅτι προστάζει ὁ δῆθεν ἡγεμών;» (Διανοούμενος εἰρωνευόμενος τούς ἐπωνύμους δύο ρασοφόρους).

Βάσει τῆς ἀνωτέρω δυστήνου συλογιστικῆς, φαεινοί ἐλιτίστες, φαντασιώνονται, πώς, ἐπειδή συναλλάσσονται, φανερά καί ὑπόγεια, μέ τόν “κομπάρσο” Προκαθήμενο, δύνανται νά ἐλέγχουν καί τούς συνειδητούς Πιστούς καί Εὐσεβεῖς Χριστιανούς.

Οἱ Ἱερεῖς μας καί οἱ Μοναχοί-ές μας, κατέχουν πύρινη συνείδησι. Ἀφεντικό τους εἶναι μόνον ὁ Κύριος καί ὄχι ἡ πολιτική “ΠαραΕξουσία”, μέσω τῆς ἀνθρωποδιοικητικῆς πλοκῆς τῆς Ἐκκλησίας. Μέ αὐτοσυνειδησία, αὐτόνομοι, ὄχι ὅμως αὐτοκέφαλοι. Βιώνουν τό μυστήριον τῆς ἀληθοῦς, συνοδικῆς καί Ἐλευθέρας Ἐκκλησίας. Δέν συνευδοκοῦν μέ τούς ἐπιόρκους καί ἀναξίους μειοδότες, ὅσο ψηλά καί ἐάν ἐπικάθηνται στήν ἱεραρχικη ἐξουσία.

 

ii.    [Πανικός στόν ἀφορισμένο]

Ὅποιος ἀντιλαμβάνεται, θωρεῖ, τά σκοτεινιά περιστρεφόμενα ἀγωνιωδῶς μάτια τοῦ πρωτεργάτου, νἆναι ξεχυλισμένα ἀπό πανικό καί τρόμο. Γιά ποιά αἰτία;

Καθότι οἱ Πιστοί, καταμαύρισαν, στήν κυριολεξία, τόν κ. “δῆθεν πρωθυπουργό”, στίς Εὐρωεκλογές στίς 9 Ἰουνίου 2024. Ἕνδεκα (11) μῆνες μετά τίς Ἐθνικές Ἐκλογές, τοῦ ἔδωσαν ἕνα καλό σκαμπίλι, ἕνα πολιτικό μάθημα. Τοῦ ἀφήρεσαν ποσοστό -13%. Συγκεκριμένα, ὁ “δῆθεν”, κάθιδρος, ἔντρομος, καταμέτρησε (;) ἐλαχίστους ψήφους: Ἀπό 41%, -13% ἴσον 28%. Ποσοστό, ἐπί τοῦ 40% τῶν ψηφισάντων, συνεπῶς 11% ἐπί τοῦ Συνόλου τῶν ψηφοφόρων. Δικαίως λοιπόν, τόν ἀποκαλοῦμε “πρωθυπουργεύοντα”, “δῆθεν πρωθυπουργό” καί “πρωθυπουργῖσκο”, ὡς ψηφισθέντα (;) ἀπό ἕναν (1) ἀπό τούς δέκα (10) Ἕλληνες. Ἀπό τό 1/10. Τώρα ἐπιγόντως, προσκαλεῖ τούς κορυφαίους μαθηματικούς, ὥστε  νά ἐπιλύσουν τήν ἀδύνατο ἐξίσωσι, πῶς ἆραγε -13% = 11%=1/10; Καί, ἱκετεύει τόν  ἱεροποιό κ. Ἱερώνυμο νά προσφέρη τό θαῦμα  του.

Τουτέστιν, οἱ Πιστοί τόν ἐξαποστέλλουν στό σπίτι του, τάχιστα, ὅσο καί ἐάν ἐκεῖνος, ὡς καρεκλοκένταυρος, πασχίζει νά παραμείνη, ἀθλίως στόν θῶκο. Σκυφτός, προχωρᾶ κάτω ἀπό τήν σκοτεινή νεφέλη τῶν ἐκλογῶν καί αἱμάσων ἀπό τά δηλητηριώδη βέλη τῶν βαρώνων του.

Ἐν συνόψει: Τῆς “ἁγίας Πανωλεθρίας”, τῆς ἁγίας “Συντριβῆς”, ὁ θρῆνος, ἀντιλαλεῖ ἀνά τό Πανελλήνιο. Μέ -1.100.000 χαμένες ψήφους γιά τόν “Πρωθυπουργεύονται” καί ἄλλες -400.000 γιά τούς δύο ἀκολουθοῦντας καθίδρους ἀρχηγίνες-ούς. Τρεῖς, ἐπίορκοι ἐκ Κρήτης, ὄχι ὅμως πραγματικοί Κρῆτες, κατήντησαν πλέον ἀπόντες, ὡσεί παρόντες.

 

iii. [Ὑπουργοί: Ἐλέγχουμε τούς “Δεσποτάδες”, θά ὑπερψηφισθοῦμε]

Ὑπενθυμίζουμε πώς, παλαιά ὑπῆρχε ἡ φανταστική “Φιλοσοφική Λίθος”, τό μαγικό “Γκάαλ”, ὥστε, νά μεταστοιχειώνη ὅλα τά μέταλλα σέ χρυσάφι.

Μυστική ὁμολογία τῆς ἀλχημίας, τό μαγικό ραβδί του Φάν Γκάαλ: Θεραπεύει ὅλες τίς ἀσθένειες. Παρέχει διαρκῶς ἀναζωογόνησι καί μακροζωΐα. Ἀποτελεῖ Ἐλιξίριο ζωῆς, τῆς συνειδητῆς ἀθανασίας. Συνθέτει σοφούς, γνῶστες τῆς ἀληθείας, τολμηρούς, γενναίους ἄνδρες, πού προσεγγίζουν τήν τελειότητα.

Γιά πολλούς αἰῶνες, αὐτή ἡ “Φιλοσοφική Λίθος”, ἀποτελοῦσε τόν πιό περιζήτητο στόχο τῆς Ἀλχημείας, τό κεντρικό σύμβολο τῆς Μυστικῆς ρολογίας, τό ὁποῖο, συμβολίζει τόν πνευματικό διαφωτισμό καί τήν οὐράνιο μακαριότητα. Οἱ προσπάθειες γιά τήν ἀνακάλυψί της ἀπεκλίθησαν Magnum Opus: (“Μεγάλο Ἔργο”).

Ὡς γνωστήν, αὐτή, ποτέ δέν ἀνευρέθη. Ἀντιθέτως, ἡἘξουσιαστική Λίθος”, χρησιμοποιεῖται ἐδῶ καί χιλιετίες. Συνδυασμένη μέ τήν Χρυσή Ἀλειφήτῆς ἐξαγορᾶς, ὅλα εὐωδώνει, διαποιμένοντας, τούς δειλούς, τούς κενοδόξους, τούς φιληδόνους καί τούς Νεοραγιᾶδες.

Ἰδού λοιπόν πρόσφατος χρῆσις τῆς Ἐξουσιαστικῆς Λίθου”. Πλεῖστοι λαλίστατοι ψευδολογᾶδεςὑπουργοί, μετά τήν ψήφισι τοῦ γάμου τῶν ΛΟΑΤΚΙ+ (Φεβρ. 2024), διεκήρυσσαν, μέ περισσή ἀφέλεια καί ἑωσφορική εἰρωνία:

-«Διαθέτουμε ἀνεξάντλητο ἐξουσία καί χρῆμα. Ἐλέγχουμε, πιέζουμε, λαδώνουμε, προστάζουμε τούς “Δεσποτάδες”. Δέν «ἱδρώνι τό αὐτί μας». Τίποτε δέν πρόκειται νά ὑποστοῦμε ἀπό τόν “Σοδομονόμο”. Τό “παπαδαριό”, θά πειθαρχήση ταπεινά, σέ ἀπόλυτο βαθμό στά κελεύσματά μας. Σάν τά βόδια στόν βορδονάρη τους (βόρδων = μουλάρι)».

-«Ἄμεσα, θά διοργανώσουμε δημόσιες συναντήσεις τοῦ ἀβούλου Προκαθημένου μέ τόν πρωτεργάτη τῆς αἰσχρότητος, τόν νῦν προσωρινό “σταυλάρχη” μας, καί ἅπαντες θά καθησυχάσουν. Θά πειθαρχήσουν καί θά μᾶς ὑπερψηφίσουν μέ χέρια καί μέ πόδια».

Ὡστόσο, ὁ σοδομιστής, προςῆλθε στό ραντεβοῦ Ἐκκλησίας-Πολιτείας, στίς Εὐρωεκλογέςτῆς, στίς 9 Ἰουνίου, τῆς “ἁγίας Πανωλεθρίας”, καί ἐξευτελίσθη. Φρονοῦσε, ἀφελῶς, πώς οἱ πιστοί, ἀποτελοῦν δουλάκια, δικά του καί τοῦ ὅλου ἐξουσιαστικοῦ συστήματος. Ἔφαγε, καυτή “χυλόπιτα” καί θυελώδη “κατακεφαλιά”, τέτοια, πού βουΐζι ὁλόκληρο τό κεφάλι του.

Ἀνάλογο μέ ἐκεῖνο τό οὐράνιο “σκαμπίλι”, πού προσγειώθη στό πρόσωπο τοῦ βλασφήμου ἀρχιερεσιάρχου Ἀρείου, ἀπό τόν γαλήνιο Ἅγ. Νικόλαος.

Οὔτε ἐκβιασμοί, οὔτε τά χρήματα, πού πέρασαν κάτω ἀπό τά “ραντάρ” τῆς δημοσιότητος,  ἀκύρωσαν τήν σημαδιακή πανωλεθρία. «Χρυσοῦ λαλοῦντος͵ // πᾶς ἀπρακτείτω λόγος»͵ (Γρηγόριος Θεολλόγος, Ἠθικά Ποιήματα 927.4). Ἀλλά, «οὔτε ἀρχαὶ, οὔτε ἐνεστῶτα // οὔτε μέλλοντα, οὔτε δυνάμεις, // ... δυνήσονται ἡμᾶς χωρίσαι // ἀπὸ τῆς ἀγάπης τοῦ Θεοῦ ...» (Ρωμ. η’ 38- 39). Οὔτε ἐξουσίες, οὔτε θησαυροί, πρόκειται νά ἐπιτύχουν νά κάμψουν τό ἡρωϊκό φρόνημα τῶν Ἀγωνιζομένων Τέκνων τῆς Βασιλείας Θεοῦ. Τά πουλιά, οἱ πιστοί, ξεφεύγουν ἀπά τά κλουβιά καί τά ξόβεργα τῶν ἐξουσιαστῶν καί πεθαίνουν, διασχίζοντας τόν ἀέρα.

 

iv.   [Ὑπουργοί: Μέσω Δεσποτάδων, δέν ἐξηπάτησαν τούς πιστούς]

Οἱ δοτοί, ἔξωθεν ξεπουλημένοι καταπιεσταί μας, Σοδομονομοθέτες, ξαμολιοῦνται, ἐπί τέσσερες (4) μῆνες. Ἀπό τόν Φεβρουάριο, ἕως Ἰούνιο τοῦ 2024. Ἀπό τό αἰχρό νομοθέτημα ἕως τίς εὐρωεκλογές. Πασχίζουν νά κολακεύσουν, νά ἐξαπατήσουν  καί νά ἀγρεύσουν τόν εὐσεβές Πλήρωμα.

·     Ὁ πρωτεργάτης “πρωθυπουργεύων”, συναντᾶται ἐπανειλημμένα, δημοσίως, θωπεύοντας τόν Προκαθήμενο. Καί αὐτός, μέ τήν δύναμι τῆς τηλεοπτικῆς εἰκόνος, τῆς ἀγκαλιᾶς, διαμηνύει, πώς ὅλα πλέον πηγαίνουν ἄριστα. Ἐπαινοῦμε, «Τόν καλό μας τόν Λιαππούλη // πού ἀγκάλιασε τόν Κούλη». Κατέστη ἡ φωνή τοῦ ἀφέντη του, “his master’s Voice”.

·     Συνάμα, ὁ ἴδιος Ρασοφόρος, ἐξοθεσμικῶς, ἀφελῶς καί ἀναρμοδίως, ἐπιτίθεται πρός τόν Ἀρχηγό πατριωτικοῦ κόμματος, πού πλησιάζει ἐπικίνδυνα τόν “Λοατκιστή”. Τόν προειδοποιήσαντα αὐτό πού πράγματι συνέβη: «Ὅσοι ψηφίσατε τόν γάμο “μαϊμοῦ”, μήν μεταβαίνετε τίς ἅγιες μέρες τοῦ Πάσχα στήν Ἐκκλησία» (24/4/24).

·     Ἐπί πλέον, ἡ σύζυγος τοῦ “πρωθυπουργίσκου”, δημοσίως, ὑποκρίνεται, κατ’ ἀνάγκην πώς εὐσεβίζει. Ἡ γυναίκα προκαλεῖ, γελοιοποιεῖ τό εὐσεβές αἴσθημα, φορῶντας ἕναν τεράστιο Ἱερατικό Σταυρό καί εἰδικά στό Νησί τῆς Παναγίας τῆς Τήνου.

·     Καί τό πιό ἀνατριχιαστικό. Ἕτερος ἀρχηγός κόμματος, “Ἡ σύζυγος”, ἑνός ξένου νοσοκόμου, ἡ οὐρανοκατέβατος, ἀποκαλύπτει δῆθεν, πώς κατά τήν βάπτισί του ἐσχηματίσθη μέσα στήν κολυμβήθρα, ἀπό τό λάδι, ὁ Τίμιος Σταυρός. Τρικυμία ἐν κολυμβήθρα, τρικυμία ἐν κρανίω. Βέβαια καί αὐτό τό γεγονός, ἀποτελεῖ «Ἀντιγραφή-Λογοκλοπή», μιᾶς ἀναλόγου Ἱστορίας, γιά τή βάπτισι τοῦ Ἀλεξάνδρου Παπαδιαμάντη, τοῦ “ἁγίου τῶν Ἑλληνικῶν γραμμάτων”.

·     Παραλίγο νά μᾶς ἀποκαλύψη, πώς ἀτένισε στόν οὐρανό, ροζέ γράμματα, νά προφητεύουν πώς, αὐτός θά “ροζέψη” τήν Ἁγιοτόκο καί Ἡρωοτόκο Ἑλλάδα.

 

v.     [Ἐκβιάζεται, ὁ κ. Ἱερώνυμος, ἔχων παράδοξα “Ταμποῦ”;]

Μελετῶντας τά στρατευμένα διατεταγμένα δημοσιογραφικά ὄργανα, ἀποκομίζουμε ἀπροσδόκητες εἰδήσεις καί συγκλονιστικές πληροφορίες.

 

[... Διαμηνύθηκε ἀπό τή Μονή Πετράκη, ὅτι

«ὁ Ἱερώνυμος μιλᾶ μέ ὅλους καί γιά ὅλα.

Δέν ἔχει ταμποῦ.

Ἡ κοινωνική του προσφορά σέ ἀκανθώδη κοινωνικά ζητήματα,

πού δέν ἔχει γίνει ἀκόμη γνωστή στήν κοινή γνώμη,

ὀφείλει νά εἶναι γνωστή στήν Κυβέρνηση»] (Ἐφημ. Βραδυνή 15/6/24, Δ. Καφαντάρης, Ἡ κάλπη ἔβγαλε πρωτοβουλία Ἱερωνύμου, τό ἑξάμηνο τῶν ἀντιπαραθέσεων καί ἡ ἑπομένη ἡμέρα στίς σχέσεις Ἐκκλησίας-Πολιτείας).

Ποῖος ἆραγε διαγράφεται ὡς ὁμιλῶν, μάλιστα τόσο προσωπικά ἐντός εἰσαγωγικῶν; Προφανῶς, ἴδιος ἀπόλυτος ἀφέντης τῆς . Μ. Πετράκη φωνήτοῦ δούλου του.

Αὐτοπροδίδεται, ἀποκαλύπτοντας ἐν προκειμένω, μάλιστα, μέσα σέ εἰσαγωγικά, ὅτι ὁ «Ἱερώνυμος δέν ἔχει ταμποῦ». Ἐπάνω σέ τί ὑποθέσεις; προσφέρει σέ «ἀκανθώδη κοινωνικά ζητήματα». Ἀλλά τί ἀκριβῶς; Κάτι ἄγνωστο καί ἀπρόσιτο «στήν κοινή γνώμη». Τό ὁποῖο ὅμως «ὀφείλει νά εἶναι γνωστό στήν Κυβέρησι!».

Τί τρομερό μυστικό ὑποκρύπτεται, γιά ἕναν Ἐπίσκοπο, πού δέν τό κατέχουν οἱ πιστοί; Ποῖο τό Top Secret; Καί εἶναι προφανῶς κρυφό, κατ’ ἀνάγκην, παραβιάζει(;) τά Ἱ. Εὐαγγέλια καί τούς Ἱ. Κανόνες; Ὡστόσο, πρέπει νά εἶναι γνωστό μόνο στήν αὐτοχαρακτηρισμένη ὡς “ρόζ Κυβέρνησι”! Προφανῶς κάτι, γιά τό ὁποῖο, “ὁ χωρίς ταμποῦ”, πιέζεται, καθοδηγεῖται καί κατά τό μᾶλλον ἤ ἧττον ἐκβιάζεται. Λίγα λόγια καί καθαρά. Τοῦ διαμηνύουν ἐπιτακτικά: Μήν ἀγνοεῖς ὅτι κατέχουμε καλά τά κατά σέ, «καί σιώπα, // πεφύμωσο» (Μαρκ δ’ 39).

 

vi.  [Ρασοφόροι, θαμῶνες στίς Μυστικές Λέσχες;]

Μερικοί ὀνειροπολοῦν, νομίζοντας, πώς οἱ Πιστοί ἀποτελοῦν ἀφελῆ, ἄβουλα, ἄλογα, ὄντα. Ἐθελοτυφλοῦν, μή βλέποντας πώς, λογίζονται “δυνάμει ἅγιοι”.

Ὡς γνωστόν, «ἡ γνῶσις καθιστᾶ τόν ἄνθρωπο ἀκατάλληλο γιά σκλάβο» (Frederick Douglas, πρώην Ἀμερικανός σκλάβος). Πολύ περισσότερο, ἡ πίστις τόν ἐλευθερώνει. Ὅποιος πιστεύει ἀληθινά στόν Κύριο, δέν κύπτει τόν αὐχένα, σέ ἀφεντάδες, διεφθαρμένους. Εἰδικά δέ δοτούς δούλους, μαριονέττες ξένων κατακτητῶν. Στήν παγκόσμιο τάξι τῶν σκοταδιστῶν.

Οἱ πιστοί ἀποπτύουν ἐκείνους, πού  ἐντάσσονται καί γονατίζουν στίς σκοτεινές “Λέσχες” καί στίς ὀργανώσεις σκότους: Συγκεκριμένο παράδειγμα: Κατά τό ἐπίμαχο διάστημα τῆς διαπάλης τῆς Ἐκκλησίας πρός τόν “δῆθεν πρωθυπουργό”, ὁ Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος, παρέστη σέ τιμητικό τραπέζι (Ἀπρίλιο 2024), στήν “μασονική” Ἀθηναϊκή Λέσχη. Στό “Δειπνοσοφιστήριον”. Κομπάρσος συνοδείας, δυστυχῶς, καί ὁ Προκαθήμενος, ὁ κ. Ἱερώνυμος Λιάππης.

Συγκλονιστικός εὐτελισμός καί δημοσιοποίησις ὑποταγῆς. Δέν μᾶς ἀρκεῖ, τό Ἱ. Εὐαγγέλιο, οἱ Θεοφόροι Πατέρες καί ἡ Ἱ. Παράδοσις; Οἱ ἐν λόγω δύο Ἐπίσκοποι, ἔχουν ἀνάγκη ἀπό τό  Δειπνοσοφιστήριον”, ὥστε νά καταστοῦν σοφοί ὑποτακτικοί τῆς “Λευκῆς Δαιμονίας, τῆς Εὐρώπης”; (Ἅγ. Ἰουστῖνος Πόποβιτς). Θαμῶνες τοῦ “ἀπεράντου νεκροταφείου τῆς Δύσεως;” (Ντοστογιέφσκι).

[Ἀποκάλυψις 1]: Ἀξιοσημείωτο πώς, ὁ ὡς “ΠαπαΝάτος”, οὐδεμία λέξι ξεστόμισε  γιά τόν “Σοδομονόμο”. Ὁ ἕτερος, ὁ εἰς Μαύρη Ἤπειρο, ὁ ὑπό τοῦ Λοατκιστοῦ προωθηθείς, ἀπεφάνθη χαλαρά καί ἀδιάφορα γιά τήν διαστροφή.

[Ἀποκάλυψις 2]: Ἀπαράδεκτες θέσεις ἐξέφρασε, ἐπίσης καί ὁ ὑπό προθεσμίαν ἀπεσταλμένος, ὡς Ἐπίσκοπος στή Νέα Γῆ. «Τό νά διαχωρίζουμε τους ἀνθρώπους μέ βάσι τήν ἐρωτική τους ζωή δέν εἶναι Ὀρθοδοξία» (Ἑλληνική ἔκδοσις Lifo, 12/5/24).

[Ἀποκάλυψις 3]: Ἰδού, προετοιμασθεῖτε, καθώςπροβάλλουν αἰσχυντηλά, οἱ ἐπικρατέστεροι Διάδοχοι τῶν ἄδειων Θρόνων, τῶν μειοδοτῶν. Φρίξατε: Κενοί Θῶκοι, κενά κουστούμια, κενά ράσα καί κενά ταγέρ.

 

Β. ΑΝΔΡΕΙΟΙ ΠΙΣΤΟΙ, ΕΝ ΚΥΡΙΩ ΑΗΤΤΗΤΟΙ

 

vii.              [Πιστοί, Ἐλεύθεροι, Ἄτεγκτοι Τιμωροί]

Κανένα σύστημα δουλείας δέν κατελύθη, ἐπειδή ἦσαν ὑπάκοοι οἱ σκλάβοι. Κατελύθη μόνον ὅταν ξεσηκώθησαν. Πρῶτα ἀπ’ ὅλα πρέπει νά εἰσάγουμε “χάλυβα” στήν σπον­δυλική μας στήλη, ὥστε νά βιώνουμε ὡς ἐλεύθεροι καί ὄχι ὡς κύπτοντες τό σῶμα καί τόν αὐχένα..

“Ἐλευθερία”, σημαίνει «ἐλεύθειν ὅπου ἐρᾶ τίς», δηλαδή «νά πηγαίνη κάποιος ἐκεῖ ὅπου ἀγαπᾶ/ἐπιθυμεῖ». "Ἐλευθερία" λοιπόν, δέν ἀποτελεῖ, σύμφωνα μέ τήν ἐτυμολογία τῆς λέξεως, μόνον τό νά μήν εἶσαι σκλάβος ἤ δοῦλος, ἀλλά, καί τό νά πράττης ἐν γένει, σύμφωνα μέ ὅ,τι σοῦ γεννᾶ ἔρωτα στήν ψυχή σου.

-Δέν ἀρκεῖ ἑπομένως νά μήν εἶσαι ὑπόδουλος γιά νά εἶσαι ἐλεύθερος.

Ὄχι νά μᾶς ὁδηγοῦν ὡς πρόβατα ἐπί σφαγήν, ἀκουσίως. Νά μᾶς ἐπιβάλλουν ἰατρικές πράξεις, ὅπως ἀκριβῶς βυσσοδομοῦσαν οἱ Ναζί καί οἱ Φρανγκεστάϊν.

Ραγιᾶδες, δέν ἀντιδράσατε στά μέτρα τοῦ κορωνοϊοῦ, ἀλλά ὅταν ξυπνήσατε κατέστητε σκλάβοι. Δέν ξεσηκωθήκατε μέ τά κτρωματικά Πειραματικά Ἐμβόλια DNA, δῆθεν κατά τοῦ ἰοῦ καί τώρα τρέμετε γιά τίς συνέπειες. Ἀντί ἐμβόλιο, αὐτό καλεῖται διαβόλιο».

Κατά τήν ἀρχαιότητα, ἐθεσμοθετήθη τό “Κεῖον τό νόμιμον”. Στήν Κέα (Τζιά), θανατωνόταν οἱ γέροντες, δῆθεν “ἑκουσίως”, μέ κώνιο, σέ ἡλικία ἄνω τῶν 60 ἐτῶν, προκειμένου νά μή ἀποτελοῦν βάρος γιά τήν κοινωνία, μέ τήν διατροφή τους, τή φροντίδα, τή νοσοκομιακή ἰατρεία κ.τ.λ..

Καί ὅμως δύο χιλιετίες μετά Χριστόν, ἡ ἀθωώτητα καί πιστότητα τῆς Χριστιανικῆς Ἑλληνικῆς δικαιοσύνης διέλαμψε. Ἀπεφάνθη πώς, κρίνεται νόμιμος, συνταγματική καί ἠθική ἡ ὑποχρεωτική “Βατσίνωσις” τῶν 60-ρηδων. Συναπτά καί τό πρόστιμο τῶν 150Χ12 = 1800 εὐρώ ἐτησίως γι’ τούς ἀπειθάρχους. Ντροπή σας!  Ἀκόμη ἀναμένουμε, ὄχι συγγνώμην, ἀλλά ἔστω ΜΙΑ αἱματηρή μετάνοια.

Ὡστόσο, πολλοί πιστοί, Κληρικοί, Μοναχοί-ές κατέστησαν ἥρωες τῆς ἀληθοῦς ἀντιστάσεως. Παρέμειναν “Ἀβατσίνωτοι”. Ἀπελύθησαν ἀπό τίς ἐργασίες τους, πιέσθηκαν ἀπό οἰκουμενίζοντες ρασοφόρους, ἐκβιάσθησαν ἀπό τήν δικτατορία τοῦ “Κούλη”. Καί ὅμως ἄντεξαν «καὶ ἐξῆλθαν νικῶντς // καὶ ἵνα νικήσωσιν» (Ἀποκ. στ’2).

Αὐτοί οἱ ἅγιοι ἀδελφοί, ἀπέδωσαν, μία περιποιημένη “χυλόπιτα” στόν “Ροζέ Δῆθεν” στό ραντεβοῦ Ἐκκλησίας-Πολιτείας, τῆς “ἁγίας Πανωλεθρίας”, τῆς 9 Ἰουνίου 2024.

 

viii.           [Δέν σᾶς χρειαζόμεθα οὔτε γιά σκλάβους!]

Ὁραματίζονται νά μᾶς καταστήσουν καταναλωτές σκλάβους. «Εἶσθε ἐλεύθεροι, μόνο γιά νά εἶσθε ψηφιακοί σκλάβοι. Ὁ ψηφιακός σύντροφος κάθε σκλάβου, θά τόν διατηρῆ στή ζωή, ὅσο τό ἀφεντικό τόν χρειάζεται. Νομίζετε ὅτι ἐκφράζεσθε, ἀλλά ... δέχεστε κεκρυμμένες ἐντολές, καμουφλαρισμένα ψεύδη, ἀπό ἐγκληματικές, “Λεβιάθειες” ἰδεολογίες».

-«Στό μέλλον, πού σᾶς προετοιμάζουμε, δέν θά σᾶς χρειαζώμεθα, οὔτε γιά σκλάβους» (Γιουβάλ Νώαχ Χαράρι, Ἰσραηλινός Ἱστορικός, Καθηγητής. Bοηθός τοῦ Κλ. Σβάμπ, τοῦ φιλομοφυλοφίλου, τοῦ συγγραφέως τοῦ βιβλίου “Μεγάλη Ἐπανεκίνησι” (“The Great Reset”). Ἐφιαλτικά σενάρια γιά τό μέλλον τῆς ἀνθρωπότητος. Ἀλλά ὁ Κύριος θά διάλυση αὐτά τά σχέδια σάν ἰσχνό καί ἀχνό ἱστό τῆς ἀράχνης.

Ἐγκύπτουμε σ’ ἕνα ἀνεπανάλυπτο κλασσικό μαργαριτάρι, τοῦ Ἐθνικοῦ μας Ποιητοῦ, τοῦ Διονυσίου Σολωμοῦ. Στό “Ἐλεύθεροι Πολιορκημένοι”, ὅπου κατατίθεται τό ξεχύλισμα τῆς ψυχῆς τῶν ἀνδρείων Μεσολογγιτῶν.

 «Ἄκρα τοῦ τάφου σιωπή στόν κάμπο βασιλεύει· // λαλεῖ πουλί, παίρνει σπυρί, κι ἡ μάνα τό ζηλεύει. // Τά μάτια ἡ πεῖνα ἐμαύρισε· στά μάτια ἡ μάνα μνέει· // στέκει ὁ Σουλιώτης ὁ καλός παράμερα καί κλαίει: // «Ἔρμο τουφέκι σκοτεινό, τί σ’ ἔχω γώ στό χέρι; // ὁπού σύ μοῦ ΄γινες βαρύ κι’ ὁ Ἀγαρηνός τό ξέρει».

Ἐμβαθύνουμε στόν τοῦ Πλάτωνος μῦθο τῆς “Χρυσῆς μνάδος”, ὅπου ἀποτυπώνει τό σενάριο τῆς ἀντιστροφῆς τοῦ Σύμπαντος. Καταγιγνώσκουμε πώς, ἀνέκυψε καί ἡ ποιητική ἀντιστροφή “Σκλαβιά τῆς Ἐλευθερίας”; Ἀποτυπώνεται ἐναργέστατα στό ἐμπνευσμένο, ἔμπονο ποίημα “Σκλάβοι πολιορκημένοι” τοῦ ἈνατολικοΡωμυλιώτη λογοτέχνη. Ἐξ αἰτίας τῶν κατακλυσμιαίων συστημάτων συγκεκαλυμμένης τυραννίας, τά ὁποῖα ἐπιβάλλονται στήν δῆθεν Ἐλευθέρα Δύσι, ὁ ποιητής συνέθεσε τό ἐν λόγω βαθυστόχαστο “ἈντιΠοίημα”.

 

ix.  [Ἐξουσιασταί: Ἄτιμοι “Σκλάβοι Πολιορκημένοι”]

Καταχωροῦμε μερικές χαρακτηριστικές ἐπιλογές ἀπό τό “ἈντιΠοίημα”, “Σκλάβοι Πολιορκημένοι”, μέ ἀποτυπωμένει ἀνάγλυφα τήν γλοιώδη διαστροφή τῶν ἐθελοδούλων “δῆθεν” ἀρχόντων.

Ὁ Πρόλογος:

«Φρόνιμα καὶ ταχτικὰ // πάω μὲ κεῖνον ποὺ νικᾷ».

Ὁ ἕνας

«... Χρόνια θελιὰ μᾶς πνίγει. // Λίγη χαρὰ σ᾿ ἀφτὰ // τὰ σκοτεινὰ γραφτά! // Σοῦ πήρανε, λαέ μου, // τὸ δίκιο τοῦ πολέμου // πατριδοκαταλύτες, // ξένοι καὶ ντόπιο ἀλῆτες

Ὁ ἄλλος

«Ἂν θέλεις νὰ χαρεῖς // τὴ λεφτεριά, νωρὶς // γίνε προδότης, γίνε! // Τιμή, ντροπὴ δὲν εἶναι. // Θάναι μαζί σου οἱ νόμοι // κι πλερωμένη γνώμη! // Πέτα τὴν ἀνθρωπιά σου // κι ἀπ᾿ τὸν ἀφέντη πιάσου! // Κι ἅμα σὲ φτύνει ἀφτός, // νὰ κάθεσαι σκυφτὸς // καὶ θά ῾χεις τὰ πρωτεῖα // στὴ σάπια πολιτεία».

Ὁ λαός

«Ἔξω τοῦ ἀφέντη ἁρμάδα // φυλάει, μὲ μπούκα ὀρθή, // τὸ λείψανό σου, Ἑλλάδα, // μὴν ξάφνου ἀναστηθεῖ!».

Ἀνάσταση

«... Πατρίδα; Πουλημένη στὸ σφυρί! // Λεφτεριά; Μὲ χαλκᾶδες δὲν μπορεῖ! // Παιδιά; Ποῦ τὰ χεῖ ἂς κλαίει μέχρι θανάτου, // θά ῾ναι σκλαβ᾿ ἢ προδότες τὰ ὀρφανά του!»

Εἰσ᾿ ἄδειος ἤσκιος μέσα σ᾿ ὅλα τ᾿ ἄδεια. // Δὲν εἶναι τόσο μάβρα τὰ σκοτάδια // τοῦ τάφου, ὅσο τὰ φέγγῃ τῆς ἡμέρας, // τὰ φέγγῃ τῆς σκλαβιᾶς καὶ τῆς φοβέρας.

Πρόλογος

«Ξαφνικὰ μοῦ φασκιώνουνε τὰ μάτια // γιὰ νὰ βλέπω τὸ φῶς τὸ ἀληθινό! // Μὲ καρυδώνουν, γιὰ νὰ μὴ φωνάζω: // «Ὄρσε, Ἑλλάδα Γραικύλων ἀντιχρίστων!»

.. Πῶς θὰ σωθοῦμε ἀπ᾿ τὴν «ἐλευθερία» // τῆς σκλαβιᾶς μας κι ἀπὸ τὸν «ὑπὲρ πατρίδος» // τῶν προδοτῶν; Καὶ πότε ἀπ᾿ τοὺς θεοὺς // τῶν ἀθέων καὶ τῶν ἀνθρωποφάγων;».

Πῶς μᾶς θέλει ἡ «ἀληθὴς δημοκρατία»

«Καὶ σὰ μὲ καρυδώνουνε μουνοῦχο σκλάβο // οἱ Ἀμερικάνοι, ἐγὼ νὰ βλαστημάω τὸ Σλάβο».

Συμπόσιον

«Ἀνοῖχτε στὰ τραπέζι᾿ ἁπλοχωριὰ // γιὰ τὴν ὡριά, // ποὺ μὲ τ᾿ ἁψὸ // κορμὶ θὰ πεταχτεῖ τὸ μελαψὸ // χορεύοντας· κι ἀπὰ στὰ φιδωτὰ // ψηφιδωτὰ // ἁπλῶστε, νιὰ // σκλαβόπουλα, τὰ φρέσκα γιασεμιά» (Κώστας Βάρναλης, Ποιητής, ἀπό Πῦργο τῆς Ἀνατολικῆς Ρωμυλίας, 1884-1974 μ.Χ.).

 

x.     [Ἄρωμα καμουφλαρισμένης Δικτατορίας]

Μήν εἴδατε πουθενά τήν Δικαιοσύνη; Κρύβεται στίς τσέπες τῶν πλουσίων καί στίς γόβες τῶν ἐξουσιαστῶν. Φάγανε τά σῦκα, οἱ προδοταῖοι, τώρα τρῶνε καί τά συκόφυλλα. Ἐξόφθαλμες κακοδικίες γιά παιδεραστές και γιά σκάνδαλα πολιτικῶν. Δυστυχῶς, μόνον σπάνια, ἀναφωνοῦμε τό ὑπέροχο: Εὐτυχῶς ὑπάρχει δικαιοσύνη.

Τό κυριαρχοῦν ἄσωτο σύστημα, ἀποκόπτει, ἀποκεφαλίζει ὁ,τιδήποτε ἐξέχει. Ὅπως ἀκριβῶς ὁ Θρασύβουλος τῆς Μιλήτου συνεβούλευσε τόν Περίανδρο τόν Κορίνθιο, μέ τό κόψιμο τῶν ἐξεχόντων σταχιῶν. Οἱ Ἀμερικανοί καί οἱ Εὐρωπαῖοι, στοχεύουν νά καταστρατηγήσουν κάθε ἐλευθέρα ἀντίδρασι καί πιθανή διαφοροποίησι. Σέ μέσα κοινωνικῆς ἀνδρείας, πού ἀνθίστανται. Π.χ. τό tik-tok, καθότι διαφεύγει ἀπό τίς γραμμές τοῦ ἐξουσιαστικοῦ δυτικοῦ συστήματος.

Μέ θρασύτητα τό σύστημα διατυμπανίζει πώς, «Χῶρες, πού διαλύουν τά βασικά στοιχεῖα τῆς Δημοκρατίας, πρέπει νά τιμωρηθοῦν καί νά ἐξοβελισθοῦν ἀπό τήν Εὐρώπη» (Φινλανδός Πολιτικός). Ἐπιβάλλεται νά ἐπιβληθοῦν στανικῶς οἱ “ἀξίες”, τῶν, διαστροφῶν, τῶν ἐκτρώσεων καί τῶν προληπτικῶν ἐλέγχων γιά δῆθεν “Ρητορίες (συντηριτικές) Μίσους”

Μαθηταί τῆς ἀπάτης καί δάσκαλοι τῆς αἰσχρότητος. Προστάζουν ἀνερυθρίαστα: «Νά ἀποφεύγετε νά χρησιμοποιεῖτε ἔμφυλες ἐκφράσεις καί ἀναλόγους ὅρους. Π.χ. μητέρα, πατέρας. Τό φύλο ἀποτελεῖ κοινωνική κατασκευή. Γιός κόρη» (Ἄντονυ Μπλίνκεν, ΥΠΕΞ τῶν ΗΠΑ, 2024)

 

xi.  [Ἡ Ἑλλάς Ξανασταυρώνεται]

Καταγνωρίζουμε πώς, τό πιό ἰσχυρό Μαγνητικό πεδίο τοῦ Σύμπαντος ἐγκατεστάθη στή Γῆ. Αὐτό, παρεμποδίζει τήν “καταιγίδα φωτιᾶς”, πού ἐκτοξεύει ὁ πύρινος ἥλιος. Καί, διασφαλίζει κάθε πνοή καί ζωή ἐπάνω στόν Πλανήτη. Ὄχι Μαγνητικό, ἀλλά “Ἁγιοπνευματικό” Πεδίο, διανθισμένο μέ ἀγωνιστές ἁγίους ἀδελφούς, προστατεύει τήν Πατρίδα μας ἀπό τίς ἀναδυόμενες πυρακτωμενες αἰσχρότητες. Τίς καυτές, ἀφεγγεῖς καί ταρταρώδεις.

Προφανῶς, βιώνουμε καταιγιστικά ἕνα βιασμό λέξεων, ἐννοιῶν καί πρωτίστως ἀξιῶν. Γι’ αὐτό τό λόγο καί πάλι, “Χριστός καί Ἑλλάς ξανασταυρώνεται». Ἄρωμα παγκοσμίου ροζέ δικτατορίας, σοδομικῆς τυραννίας. Εἰδικά στήν Ρωμιοσύνη ἐπιβαλλομένη, ἀπό τόν ἀφορισμένο τοῦ Μαξίμου, ἀπό τό σχισματοποιό τοῦ Βοσπόρου καί τόν ἐφέντη Ἀρβανίτη, συνοδοιπορούντων τῶν κολάκων τους.  

Φρονοῦμε ταπεινῶς ὅτι, οἱ προκλητικοί αἰσχροί, κινοῦνται σέ δανεισμένο χρόνο. Ἐάν δέν μετανοήσουν, ἀσφαλῶς τούς ἀναμένουν ἐκεῖ κάτω, στά τάρταρα, κάτι ἀπολαυστικά ἀραπάκια μέ “ρόζ μπουζουκάκια”.

Τέλος, καταμετρᾶμε τίς νίκες, ὅπως τῆς “ἁγίας Πανωλεθρίας”, γιά νά ἀνδρειωνώμεθα. Νά φορτίζουμε τήν συνεσί μας καί νά χαλυβδώνουμε τήν ἀλκή μας. Δεν ἀναζητοῦμε “Χριστιανόμετρο”, “Ἁγιόμετρο” “Ἀνδρειόμετρο” μέ τό ὁποῖο νά καταχωροῦμε τήν Πίστι καί τήν Ὀρθοδοξία. Ἀγαπᾶμε τόν Κυριο, καί ἀποτελεῖ τιμή γιά μᾶς, τό δικαίωμα καί ἡ τιμή, ὥστε νά θυσιαζώμεθα γιά Ἐκεῖνον καί γιά τήν Ἐκκλησία του.

 

 {Πρό τῆς Ἀγωνίας τοῦ Κυρίου στή Γεσθημανή}

 [Ἀγορᾶστε μαχαίρι]: «Εἶπεν δὲ αὐτοῖς͵ // λλὰ νῦν ὁ ἔχων βαλλάντιον ἀράτω͵ // ὁμοίως καὶ πήραν͵ // καὶ ὁ μὴ ἔχων // πωλησάτω τὸ ἱμάτιον αὐτοῦ // καὶ ἀγορασάτω μάχαιραν. // ... οἱ δὲ εἶπαν͵ // Κύριε͵ ἰδοὺ μάχαιραι ὧδε δύο. // δὲ εἶπεν αὐτοῖς͵ Ἱκανόν ἐστιν» (Λουκ. κβ’ 36-38).

[Τί κατανοήσατε;]: [Καί συνέχισε ὁ Κύριος. // Τώρα ἦλθε ἡ ἐποχή τῆς συνέσεως. // Ὅποιος διαθέτει βαλάντιο χρημάτον // καί σακίδιο τροφίμων, //  ἄς τά πάρη μαζί του. // Καί ὅποιος δέν διαθέτει μαχαίρι ἀμύνης, // ἄς πωλήση ἀκόμη καί αὐτό τό ροῦχο του // νά τό ἀγροάση. // ... (τοῦ ἀπεκρίθησαν οἱ Μαθηταί). // Ἰδού, μπροστά μας δύο Μαχαίρια Κύριε, // ἄς τά ἀναλάβουμε. Καί ἐκεῖνος ἀπεκρίθη. // Ἀρκετά αὐτή ἡ συζήτησις]._

ΦΩΤΟ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΙΣ

 

Σταυροφοροῦσα σύζυγος τοῦ “ἀφορισμένου”, στήν Παναγία τῆς Τήνου


 

Προεκλογική, προπαγανδιστική Συνάντησις στό Δήλεσι, 26/4/24, Ἱερωνύμου “πρωθυπουργεύοντος”




Θεόδωρος Β’ καί ἀφορισμένος

 

Ἀφορισμένος”-Ἐλπιδοφόρος


Μητσοτάκης-Ζελένσκι, Οὐκρανοναζιστής



Τιμή στά τετράποδα