Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Διωγμός της Ορθοδοξου Εκκλησίας στην Αλβανία .Επιχείρηση Αλβανών παραστρατιωτικών στη Πρεμετή! "ΧΤΥΠΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΒΙΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ"


ΥΠΟΤΟΝΙΚΗ  Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ


Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

ΕΚΟΙΜΗΘΗ Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ π. ΠΑΥΛΟΣ ΧΑΡΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

1Ένας χαρισματικός άνθρωπος, ο ιερομόναχος Παύλος Χαρίσης που υπηρετούσε στον ιερό ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών της Καρίτσας και έκανε κήρυγμα στον ιερό ναό του Αγίου Αντωνίου Λάρισας εκοιμήθη αιφνιδίως χθες σε ηλικία 67 ετών από καρδιακή ανακοπή.

Ο ιερομόναχος υπήρξε άριστος πνευματικός πατέρας για εκατοντάδες Λαρισαίους και όχι μόνο.
.

Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Οι τελευταίες στιγμές της Παναγίας (Ιωάννου Γεωμέτρου -10ος αιώνας)


Οι τελευταίες στιγμές της Παναγίας
(Ιωάννου Γεωμέτρου -10ος αιώνας)
koimisi-theotokou-13121
Η Μητέρα του Θεού λοιπόν έδειξεν εις τούς Αποστόλους, όπου ήδη το εγνώριζαν, το σύμβολον της αναχώρησεώς της, τον φοίνικα, τους μετέδωσε επίσης ευλο­γία και ανάλογη παρηγορία και αφού τους ομίλησε περί της εξόδου της και τους προθυμοποίησε διά το κήρυγμα, τους εξέθεσε δι’ ολίγων ολόκληρη την οικονομία της αποστολής τους. Έπειτα ασπάσθηκε τον Πέτρο και τους άλλους Αποστόλους, “χαίρετε”, λέγουσα, “τέκνα και φίλοι και μαθηταί του Υιού και Θεού μου και θεω­ρείτε εαυτούς μακάριους, όπου ηξιώθητε τοιούτου διδασκάλου και Δεσπότου και διακονίας τοιούτων μυστηρίων και της κοινωνίας των διωγμών και παθημάτων Του, διά να γίνετε κοινωνοί της δόξης και Βασιλείας Του”.
Αφού τους ανήγγειλε περί των τελευταίων γεγονότων, τους εζήτησε να ψάλ­λουν τους επιταφίους ύμνους, ενώ Εκείνη άρχισε τις προς τον Θεόν ευχαριστίες της.




Η προσευχή της Θεοτόκου
«Ευλογώ σε”, έλεγε, “Δέσποτα και Θεέ και Υιέ του Θεού του προανάρχου Σου Πα­τρός και υιέ ιδικέ μου, της δούλης Σου, χάρις εις την φιλανθρωπίαν Σου. Ευλογώ σε, οπού μας λύτρωσες εκ της κατάρας και αντ’ αυτής μάς έδωσες την ευλογίαν. Ευλογώ σε τον αίτιον όλων των αγαθών μας, της ζωής, του φωτός, της ειρήνης, της δυνατότητος να γνωρίσωμε τον Πατέρα Σου και το συνάναρχόν Σου και ζωοποιόν Πνεύμα. Ευλογώ σε Λόγε, όπου ευλόγησες την γαστέρα μου κατοίκων εν αυτή δι’ ανεκφράστου τρόπου. Ευλογώ σε, όπου τοιουτοτρόπως μας αγάπησες ώστε και υπέρ ημών να σταυρωθείς και να αποθάνεις. Ευλογώ σε, όπου κατέστησες μακαρία την κοιλία μου και πι­στεύω ότι θα εκπληρωθούν και όλα τα άλλα, περί των οποίων μου έχεις μιλήσει.

Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Η ΚΟΙΜΗΣΙΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΨΗΦΙΔΩΤΟ Ι.ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ


Εγκώμιον εις την κοίμησιν της αγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου. Του εν Αγίοις Πατρός ημών Θεοδώρου του Στουδίτου.





Εγκώμιον εις την κοίμησιν της αγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου. Του εν Αγίοις Πατρός ημών Θεοδώρου του Στουδίτου.


Φωνή κεράτινης σάλπιγγας, που να αντηχή δυνατώτερα από ανθρώπινη φωνή και να συγκλονίζη τα πέρατα, απαιτεί ένας λόγος προς τιμήν της ιεράς αυτής ημέρας, αγαπητοί μου. γι’ αυτό και κινδυνεύει ν’ αποτύχη τώρα, καθώς ακούγεται προερχόμενος από το ασθενές φωνητικό μου όργανο.

Η Κυρία όμως και Βασίλισσα του παντός, έτσι καθώς είναι αφιλόδοξη, θα δεχτή νομίζω κι αυτόν εδώ τον σύντομο και πενιχρό λόγο που της προσφέρουμε οι δούλοι της, όμοια με εκείνους τους διεξοδικούς και αστραφτερούς των σπουδαίων ομιλητών, με το να παρακινείται σε συμπάθεια από τις προσευχές αυτού που με προστάζει να ομιλήσω. επειδή ακριβώς και ένα μόνο πράγμα προσέχει η φιλάγαθη: την πρόθεσι.

Εμπρός λοιπόν, συνάξου ολόκληρη η οικουμένη, ιεράρχες και ιερείς, μοναχοί και κοσμικοί, βασιλείς και άρχοντες, άνδρες και γυναίκες, αγόρια και κορίτσια, φυλές και γλώσσες, με όλο μαζί το έθνος και το πλήθος, και αφού αλλάξης τα φορέματα των αρετών σου, «ντυμένη» κι εσύ «στα κρόσσια τα χρυσά και στολισμένη»1, πρόβαλε με πρόσωπο φαιδρό και όλο χαρά γιόρτασε της Κυριοτόκου Μαρίας την εορτή, την επικήδεια συγχρόνως και διαβατήρια. διότι φεύγει από εδώ κάτω και πηγαίνει κοντά στα όρη τα αιώνια, το όρος όντως το Σιών, στο οποίο ευδόκησε ο Θεός να κατοική, όπως ψάλλει η λύρα του ψαλμωδού.
Σήμερα λοιπόν ο επίγειος ουρανός περιβαλλόμενος την στολή της αφθαρσίας αποκτά νέα διαμονή, την καλύτερη και αιώνια.

Σήμερα η νοητή και θεοφώτιστη σελήνη με το να συμβάλλη στον δίσκο του ηλίου της δικαιοσύνης εκλείπει μεν από την πρόσκαιρη τούτη ζωή, συγχρόνως όμως ανατέλλει και λάμπει με την τιμή της αθανασίας.
Σήμερα η ολόχρυση και θεοκατασκεύαστη κιβωτός του αγιάσματος αναχωρεί από τα επίγεια σκηνώματα και μετακομίζεται στην άνω Ιερουσαλήμ, για να αναπαυθή αιώνια. Και ο θεοπάτωρ Δαυίδ μας τα τραγουδάει αυτά με την κιθάρα του και αναφωνεί: «Θα προσαχθούν, λέει, παρθένοι», δηλ. ψυχές, «στον βασιλέα, ακολουθώντας πίσω από αυτήν θα προσαχθούν σε Σένα»2.

Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός για την Μετάσταση της Θεοτόκου


Ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός γράφει τα εξής στο "Β' Εγκώμιον εις την πάνσεπτον Κοίμησιν της Θεοτόκου":
«Μετακαλεσάμενοι (δηλ. ο αυτοκράτωρ Μαρκιανός και η Πουλχερία) Ιουβενάλιον τον Ιεροσολύμων Επίσκοπον, και τους από Παλαιστίνης επισκόπους τότε εν τη βασιλευούση ενδημούντας πόλει, δια την τον τηνικαύτα εν Χαλκηδόνι γενομένην σύνοδον, λέγουσιν αυτοίς.
Ακούομεν είναι εν Ιεροσολύμοις την πρώτην και εξαίρετον της παναγίας Θεοτόκου και αειπαρθένου Μαρίας Εκκλησίαν εν χωρίω καλουμένω Γεθσημανή ένθα το ζωηρόν αυτής σώμα κατετέθη εν σορώ. Βουλόμεθα τοίνυν το λείψανον αναγαγείν ενταύθα εις φυλακτήριον της βασιλευούσης ταύτης πόλεως. Υπολαβών δε Ιουβενάλιος απεκρίθη.
Τη μεν άγια και θεοπνεύστω Γραφή ουκ εμφέρεται τα κατά την τελετήν της αγίας Θεοτόκου Μαρίας, εξ αρχαίας δε και αληθέστατης παραδόσεως παρειλήφαμεν, ότι εν τω καιρώ της ένδοξου κοιμήσεως αυτής, οι μεν άλλοι σύμπαντες απόστολοι. . . εν καιρού ροπή μετάρσιοι συνήχθησαν εις Ιεροσόλυμα. . . Το δε θεοδόχον αυτής σώμα μετ' αγγελικής και αποστολικής υμνωδίας εκκομισθέν και κηδευθέν εν σορώ εν τη Γεθσημανή κατετέθη.

Μετά τρεις ημέρας της αγγελικής υμνωδίας παυσαμένης παρόντων των αποστόλων, ενός αυτοίς απολειφθέντος Θωμά, και μετά την τρίτην ημέραν ελθόντων, και το θεοδόχον σώμα προσκυνήσαι βουληθέντων, ήνοιξαν την σορόν. Και το μεν σώμα αυτής το πανύμνητον ουδαμώς ευρείν ηδυνήθησαν, μόνα δε αυτής τα εντάφια κείμενα ευρόντες. . . ησφαλίσαντο την σορόν». (P.G. 96, 747-749)

ΕΓΚΩΜΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ ΒΙΝΤΕΟ


"Λόγος εἰς τὴν Κοίμησιν τῆς Θεοτόκου" (τοῦ Ἠλία Μηνιάτη)

«Παρέστη ἡ βασίλισσα ἐκ δεξιῶν σου, ἐν ἰματισμῶ διαχρύσω περιβεβλημένη, πεποικιλμένη».
Αὐτὴ εἶναι ἡ πλέον ζωντανὴ καὶ πρεπώδης εἰκὼν τῆς μεταστάσης εἰς οὐρανὸν Θεομήτορος.ὁπού ἐζωγράφισε μὲ θεοκίνητον κάλαμον ὁ Προφητάναξ· καὶ πρὸς τὴν θεωρίαν τῆς εἰκόνος ταύτης προσκαλῶ σήμερον τὰ ὄμματα τῆς εὐλαβοῦς σας διανοίας, ὢ φιλέορτον σύστημα.

Μὴ στοχασθῆτε ἐδῶ κάτω τὰ θλιβερὰ ἐκεῖνα σύμβολα τοῦ θανάτου· ἐκεῖ, δηλαδή, ὁπού φαίνεται ἕνα σῶμα νεκρὸν ἁπλωμένον ἐπάνω εἰς ἕνα κράββατον, κηδευόμενον σεπτῶς παρὰ τῶν ἱερῶν Ἀποστόλων, παραδόξως συνηγμένων ἐκ τῶν περάτων τῆς γῆς. Εἰς τὴν ἁγιωτάτην Παρθένον ὅλα ἐστάθησαν ὑπὲρ ἄνθρωπον· εἰς τοῦτο μόνον ἔδειξε πὼς ἦτον φύσεως ἀνθρωπίνης, διατὶ σήμερον φαίνεται, πὼς εἶναι φύσεως θνητῆς· ἀλλὰ καὶ εἰς τοῦτο ἐφάνησαν τὰ προνόμια τῆς θείας χάριτος· διατί, καθὼς ὅταν ἡ πανάμωμος Μαρία συνέλαβεν, ἡ σύλληψις ἐστάθη ἄσπορος, καὶ ὅταν ἐγέννησεν, ἡ κύησις ἐστάθη ἀδιάφθορος,ἔτζι ὅταν ἀπέθανεν, ἡ νέκρωσις ἐστάθη ἀθάνατος.

Δὲν εἶναι θάνατος, ὄχι, ἐτοῦτος, ὡσὰν ἐκεῖνος ὁ τύραννος τοῦ γένους μας, ὁ υἱὸς τῆς κατάρας καὶ πατὴρ φθορᾶς, ὁπού εἰς τὸ σκοτεινόν του βασίλειον κρατεῖ αἰχμάλωτον τοῦ Ἀδὰμ τὴν κληρονομίαν. Αὐτὸς εἶναι ἢ ἕνας γλυκὺς ὕπνος, μὲ τὸν ὁποῖον θέλησε ἡ πάναγνος Δέσποινα ὡσὰν νὰ ἀναπαυθῆ ὀλίγον εἰς τὸ πέρας τῆς ἐπικήρου ταύτης ζωῆς, διὰ νὰ ἀρχίση τὴν ὁδὸν ἐκείνης τῆς ἀκηράτου· ἢ μία θαυμαστὴ ἔκστασις θείου ἔρωτος, εἰς τὴν ὁποίαν, ἡ μὲν μακαριωτάτη ἐκείνη ψυχὴ σπεύδουσα τὸ ὀγληγορώτερον νὰ φθάση πρὸς τὸν ἠγαπημένον θεῖον Υἱόν, ἄφησε δι’ ὀλίγον τὸ ὁμοδίαιτον σῶμα· καὶ τοῦτο ὁμοίως αἱρόμενον ὑπὸ χερουβικοῦ ἅρματος ἠκολούθησε τὸν αὐτὸν δρόμον καὶ ἀνέβη δεδοξασμένον εἰς οὐρανούς.

Ἴδετε τὸν τάφον εἰς τὸ χωρίον Γεθσημανῆ καὶ θέλετε τὸν εὕρει κενόν· διατὶ τάφος δὲν δύναται νὰ χωρίση τὴν Μητέρα τῆς ζωῆς, τὸ δοχεῖον τῆς σεσωρευμένης θεότητος, τοῦ ὁποίου τόπος ἀντάξιος εἶναι ὁ θρόνος τῆς θείας δόξης. Καὶ ἐπάνω εἰς τοιοῦτον θρόνον, ἐκ δεξιῶν τοῦ Βασιλέως Θεοῦ, μεταστάσα ἡ Μήτηρ τοῦ Θεοῦ κάθεται ὡς Βασίλισσα τῶν οὐρανίων καὶ ἐπιγείων, ὑπερτέρα πάσης κτίσεως· «παρέστη ἡ βασίλισσα ἐκ δεξιῶν σου». Βασίλισσα τῶν ἐπιγείων· εἰς αὐτὴν ἀποδίδει τὰς δευτέρας, μετὰ Θεόν, τιμητικάς λατρείας τῶν πιστῶν ἡ Ἐκκλησία εἰς τοὺς ἀχράντους αὐτῆς πόδας ρίπτουσι τὰ σκῆπτρα καὶ διαδήματα οἱ εὐσεβεῖς Βασιλεῖς. Αὐτῆς τὸν ὑψηλὸν θρόνον περικυκλώνουσι τῶν Ὀρθοδόξων τὰ συστήματα· καὶ ποῖος παρακαλεῖ ὑγείαν εἰς τὰς νόσους· τοῦτος παρηγορίαν εἰς τὰς θλίψεις· ἐκεῖνος βοήθειαν εἰς τὰς συμφοράς· ὅλοι ζητοῦσιν ἔλεος ἀπὸ τὴν πηγὴν τοῦ ἐλέους· καὶ ὁ παρακαλῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει· διατὶ ἀνεξάντλητον εἶναι τὸ πέλαγος, ἀκένωτος εἶναι ἡ πηγὴ τῶν ἀγαθῶν.

Η μεγαλύτερη διαρροή προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων Ελλήνων πολιτών στην ιστορία της χώρας!

 Για θέματα  μείζονος σημασίας συγκάλυψη  και σιγή ιχθύος από τα Μ.Μ.Ε. και τους ακριβοπληρωμένους προπαγανδιστές "δημοσιογράφους".

Πως και γιατί έφτασαν στα χέρια των εταιριών το οικονομικό προφίλ έξι εκατομμυρίων ανθρώπων 

 Σε εξέλιξη βρίσκεται προσπάθεια να συγκαλυφθεί η έκταση αλλά και οι ένοχοι της μεγαλύτερης διαρροής προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων Ελλήνων πολιτών στην ιστορία της χώρας. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς ανθρώπων που παρακολουθούν στενά την υπόθεση, τα θύματα είναι περίπου 6 εκατ. πολίτες, το σύνολο δηλαδή του ενεργού πληθυσμού.

24/07/2013 21:35

Μοιραστείτε το άρθρο:



Όμως η αρμόδια υπηρεσία, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ανέβαλε την εξέταση και τον έλεγχο της πηγής της διαρροής, η οποία είναι η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων. Έτσι, παρ' ότι κλείνουν σχεδόν 8 μήνες από την αποκάλυψη του χωρίς προηγούμενο σκανδάλου, η υπόθεση δεν έχει παραπεμφθεί στην Δικαιοσύνη, ενώ σβήνονται τα ίχνη των ένοχων.
Τα αρχεία που έχουν διαρρεύσει περιλαμβάνουν κάθε είδους ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και πιο συγκεκριμένα:
Τα δηλωθέντα στις φορολογικές δηλώσεις στοιχεία στα έντυπα Ε1 για τα έτη από το 2003 έως το 2009 καθώς και τα πιο πρόσφατα στοιχεία του 2012.
Τα στοιχεία υπολογισμού του Ενιαίου Τέλους Ακινήτων για το 2008, 2009 και 2012.
Τα στοιχεία υπολογισμού της έκτακτης εισφοράς του 2011.
Τα σημειώματα για τις περαιώσεις που εστάλησαν το 2010 από το Υπουργείο Οικονομικών.
Στοιχεία των τελών κυκλοφορίας για όλα τα έτη από το 2006 έως το 2012(!) καθώς και στοιχεία συναλλαγών και δηλώσεων πολιτών για πολλές ακόμη χρονιές.

Η ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΣΕΒΑΣΜ. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ ΒΙΝΤΕΟ


Πρώτα δείξτε τις πλάτες στον Πατριάρχη και μετά στους υπουργούς





 
Βαρύγδουπες, γραφικὲς κι ἀνέξοδες δηλώσεις, ἀφοῦ δὲν θὰ κοστίσουν τίποτα στὸν κ. Ἱερεμία καὶ ἡ κακῶς ἐπιχειρουμένη κατάργηση τῆς Κυριακῆς ἀργίας, δὲν θίγει τὴν οὐσία τῆς Πίστεως.

 
  
Ἂν ἤθελε νὰ ἐνεργήσει ὡς Ὀρθόδοξος Ἱεράρχης, συνεχιστὴς τῶν ἁγίων μορφῶν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, θὰ τὸν ἐνδιέφερε ἀσφαλῶς ἡ στάση τοῦ κράτους σχετικὰ μὲ τὴν ἀργία τῆς Κυριακῆς, (πολιτικὸς τὴν καθιέρωσε -ὁ αὐτοκράτορας Μ. Κωνσταντῖνος- καὶ πολιτικοὶ τώρα -κακῶς- θέλουν νὰ τὴν καταργήσουν), ἀλλὰ πολὺ περισσότερο θὰ ἔπρεπε νὰ τὸν ἐνδιαφέρει ἡ προοδευτικὴ καὶ ταχύτατη κατάργηση τῆς Ὀρθοδοξίας ἀπὸ τὸν ἡγέτη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, μὲ τὶς ἐκθεμελιωτικὲς τῆς Πίστεως ἐνέργειες καὶ διδασκαλίες του.

 
 
 
Οἱ ἁπανταχοῦ χριστιανοὶ ζοῦσαν καὶ βίωναν τὴν πίστη τους καὶ πρὶν ὁ Μ. Κων/νος ἀνακηρύξει τὴν Κυριακὴ ὡς ἡμέρα ἀργίας, καὶ θὰ ζήσουν καὶ ὅταν καταργηθεῖ· μὲ τὴν αἵρεση ὅμως, δὲν μποροῦν νὰ συμβιβασθοῦν καὶ νὰ συμβιώσουν οἱ Ὀρθόδοξοι, ὅπως κάνετε ἐσεῖς, Σεβασμιώτατε κ. Ἱερεμία.

Ἡμερολογιακὰ στοιχεῖα σχετικὰ μὲ τὸ ἂν ἐθεσπίσθη κατὰ τὴν Α΄ Οἰκ. Σύνοδο τὸ Ἰουλιανὸ ἡμερολόγιο




 Προτάσεις  προσεγγίσεως
τῶν σημερινῶν Ἀντιοικουμενιστῶν
καὶ Παλαιοημερολογιτῶν
               
Ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς μᾶς ἀπέστειλε τὸ κείμενο ποὺ δημοσιεύουμε, μὲ τὸ ὁποῖο ἀποδεικνύεται —μὲ βάση τὰ κείμενα τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας— ὅτι ἡ Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος δὲν ἐθέσπισε κανένα Ἡμερολόγιο ὡς ὑποχρεωτικά, ἅγιο καὶ ἀπαραίτητο γιὰ τὴ σωτηρία, ὅπως ὑποστηρίζουν οἱ περισσότεροι ἀπὸ ὅσους ἀκολουθοῦν τὸ Παλαιό Ἡμερολόγιο.
Ἐκεῖνο ποὺ ἐνδιέφερε κυρίως τὴν Ἐκκλησία, ἦταν τὸ Πασχάλιο (ὁ ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα νὰ μὴ συμπίπτει μὲ τὸ Πάσχα τῶν Ἰουδαίων) κι ὄχι ὁ καθορισμὸς ἑνὸς αἰώνιου, ἀλάνθαστου Ἡμερολογίου.
Ἡ ἀπόδειξη στὴν παραπάνω θέση δίδεται ἀπὸ τὴν πράξη τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως αὐτὴ ἐφαρμόστηκε μετὰ τὴν Α’ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο. Πράγματι, ὁ ἅγιος Ἀθανάσιος (ποὺ ἦταν ἡ ψυχὴ τῆς Α΄ Οἰκ. Συνόδου) χρησιμοποιοῦσε ΟΧΙ τὸ Ἡμερολόγιο ποὺ δῆθεν δέχθηκε ἡ Σύνοδος (δηλαδὴ τὸ ΙΟΥΛΙΑΝΟ), ἀλλὰ ἄλλο Ἡμερολόγιο, τὸ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟ. Αὐτὸ χρησιμοποιοῦσε, μὲ βάση αὐτὸ καθόριζε τὴν Ἡμερομηνία ποὺ κάθε χρόνο θὰ ἑορταζόταν τὸ Πάσχα! Καὶ ὄχι μόνο κανεὶς δὲν διαμαρτυρήθηκε, ἀλλὰ ἡ Α’ Οἰκουμενική Σύνοδος ἀνέθεσε στὸν ἑκάστοτε Πατριάρχη Ἀλεξανδρείας νὰ καθορίζει αὐτὸς κάθε χρόνο τὴν ἡμερομηνία τοῦ Πάσχα.

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

” Έχω δυο μεγάλους εχθρούς…” Γράφει ο Πελασγός ο Μιλήσιος


Φοβισμένος και ηττοπαθής, χωρίς τον αέρα της πρώτης αποδοχής του Αμερικανικού λαού, αποφεύγει να κοιτάξει στα μάτια έναν πιο φοβισμένο συνομιλητή με σφιγμένα χείλη, που περιμένει έναν παρηγορητικό λόγο παρά ελπιδοφόρο, για να τον παραλάβει με τη σειρά της η Βουκολική δημοσιογραφία της Κατεχόμενης χώρας, και να παρουσιάσει την παραπάνω εικόνα “εν τυμπάνοις ευήχοις” 
Το περιεχόμενο του τίτλου, αποπνέει το πορτραίτο του Αβραάμ Λίνκολν που κρέμεται στον τοίχο του Λευκού Οίκου, και “παρακολουθεί” τη συνάντηση Ομπάμα – Σαμαρά.
Κι δράττεται τη Σημαντική της “εποπτεύσεως” ο Μπαράκ Ομπάμα, για να επικαιροποιήσει την παρακαταθήκη του δολοφονηθέντος Προέδρου:
“Έχω δυο μεγάλους εχθρούς. Το στρατό των Νοτίων μπροστά μου… και το στρατό των τραπεζιτών πίσω μου. Από τους δυο αυτούς εχθρούς ο χειρότερος είναι ο πίσω μου.”
Εξ’ ού και το βλέμμα αδημονίας του για την έκβαση των συνομιλιών με τη χώρα που τον δημιούργησε το μεγαλύτερο πρόβλημα! Την Ελλάδα!
Ένα πρόβλημα που του κληροδοτήθηκε από την Εντολή του Administration to 2009:Χρεωκοπήστε την Ελλάδα!!!
Και πλανάται το πρώτο πρόβλημα μπροστά του με το “στρατό των Νοτίων”, μόνο που οι νότιοι είναι της Ευρώπης κι όχι του Αμερικανικού Εμφυλίου.
Φοβισμένος και ηττοπαθής, χωρίς τον αέρα της πρώτης αποδοχής του Αμερικανικού λαού, αποφεύγει να κοιτάξει στα μάτια έναν πιο φοβισμένο συνομιλητή με σφιγμένα χείλη, που περιμένει έναν παρηγορητικό λόγο παρά ελπιδοφόρο, για να τον παραλάβει με τη σειρά της η Βουκολική δημοσιογραφία της Κατεχόμενης χώρας, και να παρουσιάσει την παραπάνω εικόνα “εν τυμπάνοις ευήχοις”…
Την εικόνα συστολής των συναισθημάτων, την συμπληρώνει και η μαύρη αγαλματίδιος Κεφαλή ακριβώς πίσω του με το ανάλογο βλέμμα, αποτυπώνοντας τους συμβολισμούς ενσαρκώσεως των αγώνων του Αβραάμ Λίνκολν για τα δικαιώματα των μαύρων, και τις παρακαταθήκες του δολοφονηθέντος Αφροαμερικανού Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ στην φυλετική τους κοινότητα.
Και όπισθεν χαμαί της πολυθρόνας του, τεχνηέντως ανασκολοπώνει το Παγκόσμιο περιβάλλον, λεκτικό σπάραγμα που παραπέμπει σε (PR)OBLEM!