Τρίτη 27 Απριλίου 2021

Δείτε τις απίστευτες φωτογραφίες Έσχατοι καιροί! Πρωτόγνωρες εικόνες τεστ κορωνοϊού έξω από τις Μητροπόλεις της Ελλάδας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις λέει ο λαός μας και πραγματικά στη συγκεκριμένη περίπτωση η ρήση πάει γάντι!

Τα τεστ κορωνοϊού άρχισαν να γίνονται στους ναούς και φυσικά τα κάνουν από σήμερα (σ.σ.: Μ. Δευτέρα) και οι ιερείς από νωρίς το πρωί, έξω από τις Μητροπόλεις.

Εκεί βρίσκονται Κινητές Ομάδες επισκέψεων στο Σπίτι (ΚΟΕΣ), του ΙΣΑ και της Περιφέρειας Αττικής και κάνουν τα τεστ.

Τέτοιες εικόνες που αντικρίζουμε δεν τις έχουμε ξαναδεί έξω από τους ναούς, οι οποίοι θυμίζουν περισσότερο ιατρικά κέντρα, παρά οίκους προσευχής. (σ.σ.: Οἴκους τοῦ Θεοῦ καί Λατρείας Του)

Καθώς πιστοί και ιερείς επιδεικνύουν τη βεβαίωση για να περάσουν από την πόρτα στο εσωτερικό, πολλοί αναρωτιούνται: που θα καταλήξουμε, άραγε και τι μπορεί να ζητά στο μέλλον η όποια εξουσία, αν έρθει η υποχρεωτικότητα του διαβατηρίου εμβολιασμού ή οποιαδήποτε άλλη μέθοδος απόδειξης της υγειονομικής κι όχι μόνο κατάστασης λαού ή κληρικών;

Θα περιμένουμε όλοι, να μας δοθεί η έγκριση εισόδου, σε ουρές, αποδεικνύοντας την κατάσταση της υγείας μας, της κοινωνικής μας κατάστασης και ίσως και των πιστεύω μας αργότερα;

Αθανασίου Μυτιληναίου Απάντηση σε Απορία: 32η ΠΟΣΟ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ; Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ (Κατήχηση ΙΔ΄ του αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων Απόσπασμα από την Ομιλία 89 Μέρος Γ')

            Μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου  Απαντήσεις αποριών (Κατηχήσεων ανδρών-γυναικών) Απορία 32η:            

ΠΟΣΟ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ;



      Στον Άδη; Τυπικώς είναι τρεις ημέρες. Τυπικώς. Ουσιαστικά είναι 33 ώρες. Αλλά λέω 33, διότι αυτό βγαίνει, ας το πούμε, ερμηνευτικά. Είναι μυστήριο πότε ο Χριστός ανεστήθη. Είναι από τα κεκρυμμένα. Την αρχήν της Αναστάσεως δεν την ξέρομε. Δηλαδή πότε ανεστήθη ο Χριστός δεν το ξέρομε. Ξέρομε μόνο την αρχή…, το τέλος της Αναστάσεως. Αντιθέτως ξέρομε την αρχή της Αναλήψεως. Αλλά δεν ξέρομε το τέλος της Αναλήψεως. Πού έφθασε ο Χριστός; Καταλάβατε;

     Λοιπόν ο Χριστός απέθανε επί του Σταυρού την Παρασκευή στις 3 το μεσημέρι. Και ανεστήθη ξημερώνοντας Κυριακή. Η Κυριακή όμως ξέρετε από πότε άρχιζε; Η δευτέρα ημέρα της εβδομάδος; Μετά τη δύση του ηλίου το Σάββατο. Σε μας η αλλαγή του 24ώρου γίνεται τα μεσάνυχτα. Κατά το εβραϊκό ημερολόγιο εγίνετο από δύση σε δύση ηλίου. Συνεπώς, ο Χριστός έμεινε 3 ώρες την Παρασκευή, 24 ώρες το Σάββατο, 27, και κάποιες ώρες, άγνωστο πόσο, την Κυριακή. Αλλά επειδή πολλές φορές οι Πατέρες θέλουν, οι ερμηνευταί γενικά, θέλουν να ταιριάζουν μερικά πράγματα, ερμηνευτική αδεία, θα λέγαμε, επειδή ο Ιησούς ήτο 33 ετών κατά το ανθρώπινον επί της γης, είπαν 33 ώρες. Συνεπώς προσέθεσαν άλλες 6 ώρες. Αλλά εάν υποτεθεί ότι στις 6 βασιλεύει ο ήλιος το Σάββατο, και 6 ώρες, είναι 12 τα μεσάνυχτα. 12 δηλαδή «Χριστός ανέστη». Καταλάβατε; Αυτό είναι. Αλλά σας είπα ότι ονομαστικώς είναι τρεις ημέρες. Δεν είναι όμως πραγματικές 3 ημέρες με την έννοια του 24ώρου. Γι΄αυτό πολλοί λένε: «Μα, πώς είναι τρεις ημέρες;». Είναι όπως σας είπα. Παίρνει από την κάθε ημέρα τμήμα. Αυτό είναι.

Η Ωρας της Αναστάσεως ὄρθρου βαθέως της Κυριακής.

Ο Καθηγήτης μας Ιωαν.Φουντούλης μας δίνει την απάντηση, «… Η ακολουθία της Αναστάσεως στο λειτουργικό πλαίσιο των ακολουθιών ευρίσκεται μετά την απόλυση του Μεσονυκτίου και στην αρχή του όρθρουαυτό υποδηλώνει ότι ετελείτο κατά τις πρώτες πρωινές ώρες

Περί της Ωρας της Αναστάσεως 

Είναι γεγονός ότι τις περισσότερες φορες που δημιουργείται ένα ζήτημα λειτουργικής υφής αυτό έχει ως αφετηρία την μη σωστή μελέτη ή και εντρύφηση στις λειτουργικές πηγές ή και τους διδασκάλους που κατά το παρελθόν έχουν μελετήσει και αναδείξει ΟΛΕΣ τις λύσεις για όλα τα ζητήματα που αφορούν την Ορθόδοξη λατρεία μας.

Την συγκεκριμένη χρονική περίοδο στην Εκκλησία της Ελλάδος εξ αφορμής της αποφάσεως της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου για τον τρόπο εορτασμού του Πάσχα εν μέσω της Πανδημίας έχει ανακύψει τεράστιο Θεολογικό-Πρακτικό ζήτημα για το αν πρέπει και με ποιον τρόπο, να πραγματοποιηθεί η ακολουθία της Αναστάσιμης Πανυχίδος και Θείας Λειτουργίας με βάση την γενόμενη πρακτική που ακολουθεί η Ορθόδοξη παράδοση, όχι τα τελευταία 100 ή 200 χρόνια, αλλά από τον 2ο κοντά σχεδόν αιώνα όπου και έχουμε την πρώτη καταγραφή από τον Άγιο Ιγνάτιο Αντιοχείας στην Προς Μαγνησείους Επιστολή του[1].

Καταιγιστικός ο καθηγητής Κων. Βαθιώτης: Η κυβέρνηση θυμίζει παλιάτσο με Χιτλερικό μουστάκι – Αυτό που συμβαίνει τώρα είναι ο προθάλαμος για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό.

«Ήταν θέμα συνείδησης, ήταν θέμα τιμής. Όταν έχει χαθεί η ακαδημαϊκή ελευθερία και όταν δεν έχεις τη στήριξη των συναδέλφων σου τότε το περιβάλλον δεν είναι συμβατό με την παρουσία σου» είπε.

 Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξή του ΕΔΩ

 https://www.mixcloud.com/Focusfm/κωνσταντινος-βαθιωτης-190421/

«Βρισκόμαστε σε ένα πολύ άσχημο σταυροδρόμι. Αυτό που με βασανίζει τώρα είναι οι υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις. Περάσαμε από τις μάσκες στο δεύτερο κύμα, αυτό των υποχρεωτικών πράξεων τα λεγόμενα αυτοδιαγνωστικά τεστ. Φοβάμαι ότι αυτό που συμβαίνει τώρα είναι απλά ο προθάλαμος για το τρίτο κύμα που θα συνδέεται με τους υποχρεωτικούς εμβολιασμούς» είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στον Focus FM 103.6 και στη δημοσιογράφο Δέσπονα Μποτίτση, ο Νομικός πρώην Αναπληρωτής Καθηγητής Ποινικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, Κωνσταντίνος Βαθιώτης.

«Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά φοβάμαι ότι ο εμβολιασμός που τώρα είναι προαιρετικός θα γίνει σύντομα υποχρεωτικός. Ότι σύντομα θα φτάσουμε στην υλοποίηση της υποχρεωτικότητας» εκτίμησε ενώ σε άλλο σημείο της συνέντευξης αναφερόμενος στα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν στους Έλληνες πολίτες δήλωσε:

“Μάλλον αδικείσθαι ή αδικείν” (Πλάτων)

 

Η Αδικία  ΒΙΝΤΕΟ

“Μάλλον αδικείσθαι ή αδικείν” (Πλάτων)

του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου

ΓΕΝΙΚΑ: Για πολλούς αδικία είναι: οι κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες, το να είμαι άνεργος, άστεγος, άρρωστος, ο θάνατος του παιδιού μου, οι άθλιες συνθήκες ζωής, η περιφρόνηση, η συκοφαντία, ο πόλεμος, η μοναξιά, η έλλειψη κατανόησης και τόσα άλλα αγκάθια στις ατραπούς της ζωής μας. Κανείς δεν ευχαριστείται όταν αδικείται. Διότι το αίσθημα της δικαιοσύνης είναι έμφυτο στον άνθρωπο. Μετά, όμως, από την απομάκρυνσή μας από το Θεό, εξαιτίας του προπατορικού αμαρτήματος, εισέβαλε και η αδικία στη ζωή μας. Αδικούμε “λόγοις και έργοις”. Αδικίες συχνά προκαλούνται από θέματα κληρονομικά, κι έτσι συγγενείς αποξενώνονται για «δύο μέτρα γης». Ο άνθρωπος όμως νομίζει ότι θα πλουτίσει αδικώντας. Και αρχικά τον βοηθάει ο “αρχέκακος υποβολέας πλάνης” και προοδεύει. Συχνά όμως αποκαλύπτονται οι αδικίες και εξευτελίζεται χάνοντας τα πάντα.

«Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είναι…Ο Μητσοτάκης τον…»

 



«Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είναι…Ο Μητσοτάκης τον…»

https://www.youtube.com/watch?v=DUMqtuiyOVE

Όρθρος Μεγάλης Τρίτης - Ο Ιερός Χρυσόστομος για την παραβολή των βασιλικών γάμων

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΓΑΜΩΝ

[Υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ.22,1-14]

     Αντιλήφθηκες και στην προηγούμενη παραβολή του υιού του νοικοκύρη εκείνου που, εκτός από τους απεσταλμένους δούλους του για τη συγκομιδή τω καρπών στο αμπέλι που τους εμπιστεύτηκε να καλλιεργούν, θανάτωσαν οι κακοί γεωργοί[βλ. Ματθ.21,33-46]και σε αυτήν εδώ την παραβολή του υιού και των απεσταλμένων δούλων, το ενδιάμεσο κεντρικό νόημα; Αντιλήφθηκες ότι υπάρχει βέβαια μεγάλη συγγένεια ανάμεσα στις δύο αυτές παραβολές, αλλά και πολύ μεγάλη διαφορά ταυτόχρονα; Καθόσον και αυτή δείχνει και του Θεού τη μεγάλη μακροθυμία και την πρόνοια, αλλά και την ιουδαϊκή αγνωμοσύνη.

Όρθρος Μεγάλης Τρίτης - Ο Ιερός Χρυσόστομος για την πονηρή ερώτηση των Φαρισαίων σχετικά με την καταβολή φόρων στον Καίσαρα

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΦΟΡΩΝ ΣΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ

ΚΑΙ ΤΗ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

                  [ Υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ. 22,15 – 22]

 «Τότε πορευθέντες οἱ Φαρισαῖοι συμβούλιον ἔλαβον ὅπως αὐτὸν παγιδεύσωσιν ἐν λόγῳ(:τότε πήγαν οι Φαρισαίοι στον τόπο των συσκέψεών τους και συμφώνησαν να Τον παγιδεύσουν με ερωτήσεις)»[Ματθ.22,15].

    «Τότε». Πότε δηλαδή; Όταν προπάντων έπρεπε να δείξουν κατάνυξη, όταν έπρεπε να εκπλαγούν από την φιλανθρωπία Του, όταν έπρεπε να φοβηθούν για τα μέλλοντα, όταν έπρεπε να πιστέψουν και για τα μέλλοντα, λαμβάνοντας αφορμή από τα παρόντα. Καθόσον τα όσα ειπώθηκαν, βροντοφώναζαν και για τα γεγονότα του μέλλοντος· διότι πράγματι τελώνες και πόρνες πίστεψαν, και προφήτες και δίκαιοι φονεύθηκαν, και έπρεπε από όλα αυτά να μην έχουν καμία αμφιβολία και για τη δική τους απώλεια, αλλά αντιθέτως έπρεπε και να πιστέψουν και να σωφρονίζονται.

Εκοιμήθη ο Νικόλαος Γκουντής, παιδοχειρουργός και πρώην κοινοτάρχης Όσσας Λάρισας

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 65 ετών ο αγωνιστής Νικόλαος Ευαγγέλου Γκουντής, παιδοχειρουργός. 

Η κηδεία  θα τελεσθεί στον Ιερό Ναό Αγίου Αντωνίου Όσσας Λάρισας σήμερα Μ. Τρίτη 27-4-2021 στις 2:00 μ.μ.

 Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 65 ετών ο Νικόλαος Ευαγγέλου Γκουντής, παιδοχειρουργός και πρώην κοινοτάρχης Όσσας Λάρισας.

   Ήταν από τους πρώτους παιδοχειρουργούς της Λάρισας. Εκεί, όμως, που διακρίθηκε, ήταν η αγάπη του για το χωριό του την Όσσα και η προσήλωσή του στην ορθόδοξη εκκλησία. 

   Τα τέσσερα χρόνια που διετέλεσε πρόεδρος της κοινότητας άφησε το στίγμα του, δημιουργώντας χιλιόμετρα υπόγειων αρδευτικών αγωγών, ασφαλτοστρώνοντας δρόμους και εξωραϊζοντας το χωριό του. Προσέφερε πολλά στην εκκλησία του χωριού του για την ανακαίνιση του δαπέδου της εκκλησίας, την αγιογράφηση της Πλατυτέρας στο ιερό με φύλλα χρυσού και είχε ενεργό συμμετοχή στη ζωή της εκκλησίας. 

Τρεις μέρες πριν έχασε τη γυναίκα του.

Ας είναι αιωνία η μνήμη του.

Δευτέρα 26 Απριλίου 2021

Δηλώσεις σοκ από Μ.Παγώνη: Το 40% των νοσηλευόμενων είναι εμβολιασμένοι!

«Το 60% των νοσηλευόμενων είναι ανεμβολίαστοι» είπε χαρακτηριστικά η Μ.Παγώνη

Δηλώσεις σοκ που αποδεικνύουν πως οι εμβολιασμένοι συνεχίζουν να μεταδίδουν, να μολύνονται και να νοσούν από κορωνοϊό έκανε η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ Ματίνα Παγώνη. 

Σύμφωνα με την Ματίνα Παγώνη το «60% των νοσηλευόμενων είναι ανεμβολίαστοι», κάτι που ουσιαστικά σημαίνει πως το υπόλοιπο 40% είναι άτομα που είτε έχουν κάνει τη μία δόση του εμβολίου, είτε ακόμη και τις δύο. Δηλώσεις που έρχονται λίγα 24ωρα μετά τ’ όσα υποστήριξε ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ, Παναγιώτης Αρκουμανέας, σύμφωνα με τον οποίο το 4% των νεκρών με Covid-19 είχε κάνει τη μία δόση του εμβολίου. 

ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43] ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


Όρθρος Μεγάλης Δευτέρας- Ο Ιερός Χρυσόστομος για τις αποστομωτικές απαντήσεις του Κυρίου προς τους Φαρισαίους

 ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43]     

ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

 [Μέρος δεύτερο: υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ.21,23-27:

 ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ]

       Οι αλαζόνες όμως Ιουδαίοι και κυριευμένοι από τον φθόνο επειδή ήθελαν να διακόψουν τη διδασκαλία Του, αφού Τον πλησίασαν, Τον ρώτησαν: «Ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιεῖς, καὶ τίς σοι ἔδωκε τὴν ἐξουσίαν ταύτην;(:και όταν ο Ιησούς ήλθε στον ναό, την ώρα που δίδασκε, Τον πλησίασαν οι αρχιερείς και οι πρεσβύτεροι του λαού και του είπαν: ‘’Με ποια εξουσία τα κάνεις αυτά; Και ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να διώχνεις από τον ναό τους ανθρώπους και να διδάσκεις μέσα στον ιερό αυτό τόπο; ‘’)»[Ματθ.21,23-27]. Επειδή δηλαδή δεν μπορούσαν να αμφισβητήσουν τα θαύματά Του, Του προβάλλουν ως δικαιολογία για να Τον διακόψουν, την εκδίωξη των εμπόρων από τον ναό.

Όποιος κάνει το εμβόλιο επιτρέπεται να κοινωνήσει; (Βίντεο).

 

Δυστυχῶς ζοῦμε ἡμέρες σύγχυσης καὶ ἀποστασίας. Δὲν εἶναι μόνο οἱ Οἰκουμενιστές· δὲν εἶναι μόνο οἱ σιωπῶντες ποιμένες, οἱ ὁποῖοι μὲ τὴ σιωπή τους δίνουν ἄδεια γιὰ τὴν ἐφαρμογὴ τῶν σχεδίων τῆς Ν. Τάξης· ἀλλὰ προκαλοῦν σύγχυση καὶ ὅσοι συνειδητὰ ἀγωνίζονται κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅταν διδάσκουν πράγματα ἀπόλυτα ἢ καὶ ἐξωπραγματικά, χωρὶς μάλιστα καμία πραγματικὴ πατερικὴ καὶ ἁγιογραφικὴ κατοχύρωση. Διδάσκουν π.χ. ὅτι δὲν μποροῦν νὰ κοινωνήσουν ὅσοι ἔχουν κάνει ἐμβόλιο καὶ ἐξισώνουν περίπου τὸ ἐμβόλιο μὲ τὸ σφράγισμα.

Βέβαια γνωρίζουμε ὅτι τὰ ἐμβόλια εἶναι ἀδοκίμαστα, καὶ ἄρα ἐπικίνδυνα, ὑπάρχουν δὲ καὶ ἀποδείξεις τῆς ἐπικινδυνότητάς του, οἱ παρενέργειες καὶ οἱ θάνατοι ποὺ ἀποκρύβουν οἱ κυβερνῶντες. Γνωρίζουμε ἐπίσης ὅτι ὑπάρχει καὶ ἠθικὸ θέμα ἐξ αἰτίας τῶν κυτταρικῶν σειρῶν ἀπὸ ἐκτρωθέντα ἔμβρια.

Όρθρος Μεγάλης Δευτέρας- Ο Ιερός Χρυσόστομος για την άκαρπη συκιά που ξεράθηκε

 


ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43]     

O IEΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΑΡΠΗ ΣΥΚΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΑΘΗΚΕ

 [Μέρος πρώτο: υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ.21,18-22]

   «Τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, ἐπανάγων ὁ ᾿Ιησοῦς εἰς τὴν πόλιν, ἐπείνασε(:κι όταν το πρωί επέστρεφε στην πόλη, πείνασε)»[Ματθ.21,18]. Μα πώς πεινά ο Κύριος πρωί-πρωί; Όταν το επέτρεψε στη σάρκα, τότε αυτή φανερώνει και το πάθος της.

   «Καὶ ἰδὼν συκῆν μίαν ἐπὶ τῆς ὁδοῦ, ἦλθεν ἐπ᾿ αὐτήν, καὶ οὐδὲν εὗρεν ἐν αὐτῇ, εἰ μὴ φύλλα μόνον καὶ λέγει αὐτῇ· Μηκέτι ἐκ σοῦ καρπὸς γένηται εἰς τὸν αἰῶνα. Καὶ ἐξηράνθη παραχρῆμα ἡ συκῆ(:και μόλις είδε κάποια συκιά στο δρόμο, ήλθε κοντά της, αλλά δεν βρήκε τίποτε επάνω της παρά μόνο φύλλα, ακριβώς όπως και η συναγωγή των Ιουδαίων τότε είχε να επιδείξει μόνο φύλλα και εξωτερικούς τύπους, όχι όμως και καρπούς αρετής. Και για να δώσει μάθημα για το ποια θα είναι η κατάληξη κάθε ανθρώπου άκαρπου σαν τη συκιά, λέει σε αυτήν: “Να μην ξαναβγάλεις ποτέ πια καρπό”. Κι αμέσως ξεράθηκε η συκιά)»[Ματθ.21,19].

Η Δύναμη της Προσευχής – Προσευχηθείτε ειλικρινά και θα δείτε θαύματα

Η Ελπίδα σας στο Θεό! Έχουμε μεγάλο και σκληρό αγώνα, πρέπει να νικηθούν οι δαίμονες και πρέπει να νικήσει ο χριστιανισμός.

Να έχεις πίστη στο Θεό και να κάνεις προσευχή και ο Θεός θα βοηθήσει περισσότερο από δικηγόρους και περισσότερο από ανθρώπους.

Του κόσμου τους ανθρώπους να έχεις, άμα ο Θεός δεν θέλει, δεν γίνεται τίποτα. Όσα και να πούμε, χιλιάδες κηρύγματα να ακούσετε, αν δεν έρθει το άγιο Πνεύμα για να μας στερεώσει, να μας στηρίξει και να μας βοηθήσει, αν δεν έρθει η χάρις του Θεού, τίποτε δεν κάνουμε.

ΠΕΘ: Μὴ συμβατὴ μὲ τὴν Λειτουργικὴ τάξη τῆς Ἐκκλησίας ἡ ἀλλαγὴ τῆς ἡμέρας καὶ ὥρας τοῦ ἑορτασμοῦ τῆς Ἀναστάσεως

Δελτίο Τύπου τῆς ΠΕΘ
Αἰσθανόμαστε τὴν ἀνάγκη νὰ ἐκφράσουμε τὸν θεολογικὸ προβληματισμὸ τῶν μελῶν τῆς Ἑνώσεώς μας, γιὰ τὸ θέμα τῆς μετακίνησης τῆς ἡμέρας καὶ τῆς ὥρας τοῦ ἑορτασμοῦ τῆς Ἀναστάσεως, ἀπὸ τὴν Κυριακὴ (ὥρα 00.00), στὸ Σάββατο (ὥρα 21.00 - κατὰ τρεῖς ὧρες ἐνωρίτερα).
Μὲ τὴν ἀνακοίνωση τῶν θέσεών μας, δὲν ἐπιδιώκουμε νὰ ἐπιρρίψουμε εὐθύνες σὲ κανέναν, ἀλλά, ἁπλῶς, νὰ καταθέσουμε τὶς θέσεις τῆς Ὀρθόδοξης Θεολογίας ποὺ ὑπηρετοῦμε καὶ διδάσκουμε, ὡς πρὸς τὴν παραβίαση τῆς κανονικῆς καὶ λειτουργικῆς τάξεως τῆς ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας, κατὰ τὸν φετινὸ ἑορτασμὸ... τῆς Ἀνάστασης τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ μας.

Πάσχα 2021… Ἕνα Πάσχα γιὰ ὅλους χωρὶς ἀποκλεισμούς…



Ο Μητροπολίτης Μόρφου είναι η φωνή του Λόγου στην παρούσα συγκυρία είναι η φωνή της Συνείδησης του Εκκλησιαστικού σώματος και κατ΄επέκταση της Κοινωνίας: Πάσχα 2021… Ἕνα Πάσχα γιὰ ὅλους χωρὶς ἀποκλεισμούς… (24.4.2021) και η Συνείδηση είθισται να είναι ελεγκτική.

Οι πόρτες των εκκλησιών μας θα παραμείνουν ανοιχτές για όλους, για αρρώστους και υγιείς, η εκκλησιά είναι νοσοκομείο, ανέφερε στο κήρυγμά του στη Θεία Λειτουργία το Σάββατο του Λαζάρου που τελέστηκε στον Ιερό Ναό Αγίας Βαρβάρας της κοινότητας του οίκου Μαραθάσας, ο Μητροπολίτης Μόρφου.

Μιλώντας για την επιβολή του νέου lockdown, ανέφερε πως «οι άρχοντες του κόσμου τούτου δυσκολεύουν με τα μέτρα που έχουν επιβάλει τον λαό μας στο να αισθανθεί την Ανάσταση του Κυρίου μας, ως να μην θέλουν να ζήσει ο λαός μας δυνατά την Ανάσταση». «Γιατί ένας που ζει την ανάσταση μπορεί να κάνει και επανάσταση και το φοβούνται αυτό οι άνθρωποι της νέας τάξης πραγμάτων», πρόσθεσε αναφέρει το sigmalive.

Ορθόδοξο και Εβραίικό Πάσχα - Μητροπολίτης Χονκ Κονγκ Νεκτάριος

 Οι Έβραίοι έχουν ήδη εορτάσει το δικό τους Πάσχα (σύμφωνα με το Γρηγοριανό ημερολόγιο στις 27 Μαρτίου με 4 Απριλίου). Ενώ η 1 Μαΐου είναι μία ημερομηνία που προέκυψε από τα σφάλματα του εκκλησιαστικού υπολογισμού. 

Το γνωρίζουμε λοιπόν ότι στην 1η Μαΐου κανείς Εβραίος δεν πρόκειται να εορτάσει το Εβραϊκό Πάσχα.



 Υπάρχουν μερικοί που διαμαρτύρονται διότι πιστεύουν πως αν ξεκινήσει η Ακολουθία της Αναστάσεως στις 9 το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου θα αναγκασθούν να συνεορτάσουν το Πάσχα με το Εβραϊκό.

Στους λαϊκούς θα μπορούσα να συγχωρήσω την άγνοια. Σε κληρικούς όμως δυσκολεύομαι.

Το γράφω αυτό διότι οι Εβραίοι έχουν ήδη εορτάσει το Πάσχα τους. Φέτος το εόρτασαν σύμφωνα με το Γρηγοριανό ημερολόγιο στις 27 Μαρτίου με 4 Απριλίου.

Θα με ρωτήσετε γιατί τότε στο Πασχάλιο αναγράφεται ως ημερομηνία του Νομικού Φάσκα η 1η Μαΐου.

Σας απαντώ. Ο υπολογισμός του Πάσχα είναι αποτέλεσμα μιας πολύπλοκης μαθηματικής και αστρονομικής εξισώσεως. Το πρόβλημα βρίσκεται στο ότι εμείς οι Ορθόδοξοι δεν ακολουθούμε όλοι το ίδιο ημερολόγιο. Μερικές τοπικές εκκλησίες ακολουθούν το διορθωμένο Ιουλιανό και άλλες το παλαιό Ιουλιανό. Για να εορτάζουμε όλοι μαζί οι Ορθόδοξοι το Πάσχα υπολογίζουμε την εαρινή ισημερία με το παλαιό Ιουλιανό. Γνωρίζουμε όμως πως το παλαιό Ιουλιανό ημερολόγιο και ο κύκλος του Μέτωνος που χρησιμοποιούμε για τους κύκλους της Σελήνης έχουν σοβαρά σφάλματα.

Έτσι αρκετές φορές για εμάς η πρώτη Εαρινή Σελήνη είναι ουσιαστικά η δεύτερη σύμφωνα με το Γρηγοριανό Ημερολόγιο και τα πραγματικά αστρονομικά δεδομένα.

Εν γνώσει μας κάνουμε τα στραβά μάτια στα αστρονομικά σφάλματα υπολογισμού διότι θέλουμε να συνεορτάσουμε το Πάσχα την ίδια ημέρα όλοι οι Ορθόδοξοι.

Η ημερομηνία που αναγράφεται στο Πασχάλιο για το Νομικό Φάσκα προέρχεται από τους εκκλησιαστικούς υπολογισμούς. Δεν προέρχεται από τον τρόπο που σήμερα υπολογίζουν οι Εβραίοι. Γι᾽ αυτό όπως και συμβαίνει φέτος οι Έβραίοι έχουν ήδη εορτάσει το δικό τους Πάσχα ενώ η 1 Μαΐου είναι μία ημερομηνία που προέκυψε από τα σφάλματα του εκκλησιαστικού υπολογισμού. Το γνωρίζουμε λοιπόν ότι στην 1η Μαΐου κανείς Εβραίος δεν πρόκειται να εορτάσει το Εβραϊκό Πάσχα. Εκτός αν θέλετε να ακολουθήσουν την δική μας σκέψη και πρακτική που περιέγραψα πριν.

Οπότε, όσοι είσθε κληρικοί μην δημιουργείτε σύγχυση στους πιστούς και όσοι είσθε λαϊκοί μη ταράζεσθε με όσα μακράν της πραγματικότητας ακούτε από μερικούς τάχα ειδήμονες.

Μητροπολίτης Χονκ Κονγκ Νεκτάριος

 http://anastasiosk.blogspot.com/2021/04/blog-post_243.html

 

Κυριακή 25 Απριλίου 2021

Οι Καθηγητές της Λειτουργικής και του Κανονικού Δικαίου «καταπίνουν την κάμηλον»;

Ανατρέπεται η «εορτών εορτή», η «πανήγυρις των πανηγύρεων», και οι διδάσκαλοι της Θεολογίας συναινούν διά της σιωπής! Καταπατάται η βούλησις των Αγιών Πατέρων της Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου και δεν ευρίσκεται ένας Κανονολόγος να ορθώσει ανάστημα! Αποδομείται πλήρως η Ορθόδοξη Λατρεία και δεν υψώνει την φωνήν του ουτε ένας Λειτουργιολόγος! Για ποιό λόγο μετέχουν σε επιτροπές της Εκκλησίας της Ελλάδος; Για δημόσιες σχέσεις ή για να εκφέρουν άποψιν; Διότι άποψη έχουν και την επιβάλλουν στους φοιτητές, αλλά στους Αρχιερείς δεν τολμούν, μήπως διότι θα χρειαστούν κάποια εξυπηρέτηση;

Θυμάμαι κάποτε όταν συμφοιτητής ρώτησε τον Καθηγητή της Λειτουργικής κ. Παναγιώτη Σκαλτσή, το εξής:

Ἕνα κουρελόχαρτο γιά τό Πάσχα


 

Ἕνα κουρελόχαρτο γιά τό Πάσχα

του Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Βυζαντινῆς Ἱστορίας

       Εἰλικρινά δέν θέλω νά σχολιάσω ἀναλυτικά τό νέο φρικῶδες κουρελόχαρτο πού τό ψευτοσυνοδικό διευθυντήριο τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας μᾶς παρουσίασε χτές ὡς ἐγκύκλιο γιά τό Πάσχα. Πραγματικά ντρέπομαι νά τό σχολιάσω, μιά πού ἐκεῖνοι δυστυχῶς δέν ντρέπονται πού τό ἔγραψαν. Στά περισσότερα ἄλλωστε δέν ἀλλάζει κάτι σέ σύγκριση μέ τίς προηγούμενες ἐγκυκλίους πού ἔχουμε ἤδη παλαιότερα δεῖ, καθώς καί τό νέο κουρελούργημα εἶναι ἕνα ἀκόμη πολυσέλιδο παραλήρημα ξεδιάντροπης φιλοκαθεστωτικῆς ἐναρμόνισης καί συνάμα σκληρῆς ὑγειονομικῆς ὑστερίας, πού εἶναι ἀδύνατο νά πιστέψεις ὅτι το συνέταξαν ἄνθρωποι πού θεωροῦνται πνευματικοί ποιμένες. Ἄν κάτι κάπως διαφορετικό περιέχει στήν ἴδια κατεύθυνση, αὐτό εἶναι ἀπλῶς ἀκόμη πιό παρανοϊκά μέτρα ἀσφαλείας (διπλές μάσκες, self test για ἱερεῖς καί ψάλτες, γάντια γιά τούς ἐπιτρόπους και βοηθητικό προσωπικό τῶν ναῶν κλπ).

Η εντολή εδόθηκε

 

Η εντολή εδόθηκε

 Η ΕΝΤΟΛΗ ΕΔΟΘΗΚΕ

παπα-Παύλος Καλλίκας

Η εντολή εδόθηκε μια λύση να βρεθεί

μαζί να συνδυάζει βόλτα και φαΐ,

γιατί αγαπητέ μου εσύ να κουραστείς;

Ή  μήπως θέλεις, στο σπίτι σαν θα ’ρθείς

να βρεις την μαγειρίτσα κρύα και πηχτή;

Υπάρχει και η ΤV;

Η εντολή εδόθηκε  ότι ’ναι, γρήγορα να γενεί

μα όμως μη χαθεί η λάμψη η κοσμική.

Διόρθωση γιά τόν ἑορτασμό τοῦ Πάσχα τῶν Ἑβραίων.

 


Διόρθωση γιά τόν ἑορτασμό τοῦ Πάσχα τῶν Ἑβραίων.

    Σὲ ἀνάρτηση τῆς 22 Ἀπριλίου μὲ τίτλο «Θα εορτάσουμε το ίδιο Σάββατο το Πάσχα με τους Εβραίους!», γράφαμε ὅτι μὲ τὴν ἀλλαγὴ τῆς ὥρας τῆς Ἀναστάσεως, «παραβαίνεται ἡ ρητὴ ἀπαγόρευση τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἡ ὁποία ἀπαγορεύει νὰ συνεορτάζουμε μετὰ τῶν Ἰουδαίων! Καὶ ἐφέτος οἱ Ἰουδαῖοι ἑορτάζουν τὸ Πάσχα τὴν 1 Μαΐου!» (δεῖτε ἐδῶ).

Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης: Ἔχετε ὑπομονὴ ἐν τῷ κόσμῳ τούτῳ, καὶ θὰ δῆτε τὸ τέλος τῶν πονηρῶν…

Ἤτανε γλυκὰ τὰ χρήματα ὅταν στὰ χέρια του ὁ Ἰούδας ἔπαιρνε τὰ τριάκοντα ἀργύρια καὶ τὰ μετροῦσε καὶ τὰ ξαναμετροῦσε καὶ τὰ χάιδευε.
Ὅταν ἔπαιρνε τὰ χρήματα αὐτά, εἶχε χαρὰν καὶ ἀγαλλίασιν.
Ἀλλὰ δὲς τὸ τέλος του. Ἐκρεμάστηκε ἀπὸ ἕνα κλαδὶ συκιάς!
 
Δὲ βλέπεις αὐτοὺς τοὺς ἄλλους οἱ ὁποῖοι καυχῶνται καὶ ὑπερηφανεύονται γιὰ τὴ δημοκρατία τους, καὶ ἔρχεται κατόπιν ἡ στιγμὴ ποὺ εἶνε αὐτοὶ οἱ μεγαλοὶ δικτάτορες;

Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ

 


 
Προς Φιλιππησίους, κεφ. Δ΄, εδάφια 4-9

  4 Χαρετε ν Κυρίῳ πντοτε· πλιν ρ, χαρετε. 5 τ πιεικς μν γνωσθτω πσιν νθρποις. Κριος γγς. 6 μηδν μεριμντε, λλ' ν παντ τ προσευχ κα τ δεσει μετ εχαριστας τ ατματα μν γνωριζσθω πρς τν Θεν. 7κα ερνη το Θεο περχουσα πντα νον φρουρσει τς καρδας μν κα τ νοματα μν ν Χριστ ᾿Ιησο. 8 Τ λοιπν, δελφο, σα στν ληθ, σα σεμν, σα δκαια, σα γν, σα προσφιλ, σα εφημα, ε τις ρετ κα ε τις παινος, τατα λογζεσθε· 9 κα μθετε κα παρελβετε κα κοσατε κα εδετε ν μο, τατα πρσσετε· κα Θες τς ερνης σται μεθ' μν.

Σάββατο 24 Απριλίου 2021

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

 


ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ  ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ: ΕΚ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ:
Πρὸ ἓξ ἡμερῶν τοῦ πάσχα ἦλθεν εἰς Βηθανίαν͵ ὅπου ἦν Λάζαρος͵ ὃν ἤγειρεν ἐκ νεκρῶν Ἰησοῦς. Ἐποίησαν οὖν αὐτῷ δεῖπνον ἐκεῖ͵ καὶ ἡ Μάρθα διηκόνει͵ ὁ δὲ Λάζαρος εἷς ἦν ἐκ τῶν ἀνακειμένων σὺν αὐτῷ. Ἡ οὖν Μαριὰμ λαβοῦσα λίτραν μύρου νάρδου πιστικῆς πολυτίμου ἤλειψεν τοὺς πόδας τοῦ Ἰησοῦ καὶ ἐξέμαξεν ταῖς θριξὶν αὐτῆς τοὺς πόδας αὐτοῦ· ἡ δὲ οἰκία ἐπληρώθη ἐκ τῆς ὀσμῆς τοῦ μύρου. Λέγει δὲ Ἰούδας ὁ Ἰσκαριώτης εἷς τῶν μαθητῶν αὐτοῦ͵ ὁ μέλλων αὐτὸν παραδιδόναι· Διὰ τί τοῦτο τὸ μύρον οὐκ ἐπράθη τριακοσίων δηναρίων καὶ ἐδόθη πτωχοῖς; εἶπεν δὲ τοῦτο οὐχ ὅτι περὶ τῶν πτωχῶν ἔμελεν αὐτῷ ἀλλ΄ ὅτι κλέπτης ἦν καὶ τὸ γλωσσόκομον ἔχων τὰ βαλλόμενα ἐβάσταζεν. Εἶπεν οὖν ὁ Ἰησοῦς͵ Ἄφες αὐτήν͵ ἵνα εἰς τὴν ἡμέραν τοῦ ἐνταφιασμοῦ μου τηρήσῃ αὐτό· τοὺς πτωχοὺς γὰρ πάντοτε ἔχετε μεθ΄ ἑαυτῶν͵ ἐμὲ δὲ οὐ πάντοτε ἔχετε. 

Ἡ προσκύνησις τοῦ Ἀντιχρίστου ὑφ᾿ ὅλης τῆς γῆς. Προτροπή πρός ὑπομονήν π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου 31-10-82

 Ομιλία του Μακαριστού Γέροντος (1927 – 2006) πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου.

Ἡ προσκύνησις τοῦ Ἀντιχρίστου ὑφ᾿ ὅλης τῆς γῆς. Προτροπή πρός ὑπομονήν. Τό ἐκ τῆς ξηρᾶς β' Θηρίον ἀναδυόμενον . Δρᾶσις αὐτοῦ.

Ἱερά Ἀποκάλυψις Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου ΧΩΡΙΟΝ 13,8 – 12 ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 31-10-82

Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ(ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΧΑΡΙΤΩΝ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ




Ἡ θεοποίησι τῆς γνώσεως - ἐπιστήμης ἄνοιξε τὸ φρέαρ τῆς ἀβύσσου...(Ἀποκ. θ’).

« Καὶ σὺ Δανιὴλ, ἔμφραξον τοὺς λόγους καὶ σφράγισον τὸ βιβλίον ἕως καιροῦ συντελείας, ἕως διδαχθῶσι πολλοὶ καὶ πληθυνθῇ ἡ γνῶσις». ( Δαν. ιβ´, 4).

« Εἶπε ὁ ἀββᾶς Ἀντώνιος: Ἔρχεται καιρὸς ὅπου οἱ ἄνθρωποι θὰ καταληφθοῦν ὑπό μανίας καὶ θὰ συμπεριφέρονται ὡς παράφρονες. Καὶ ἄν δοῦν κάποιον νὰ φέρεται λογικὰ, θὰ ξεσηκωθοῦν ἐναντίον του, λέγοντας: « Σὺ εἶσαι παράφρων». Καὶ τοῦτο θὰ τὸ εἰποῦν ἀκριβῶς, διότι δὲν θὰ εἶναι σὰν αὐτούς».( βλ.«Γεροντικὸν-Σταλαγματιὲς ἀπὸ τὴν πατερικὴ σοφία», Μοναχῆς Θεοδώρας Ταμπάκη, Ἱερὰ Μονὴ ἁγίου Θεοδοσίου Ἀργολίδος).

Τὸ ἐμβόλιο (καὶ ἡ μάσκα), δὲν εἶναι Θεολογικὸ καὶ ἐκκλησιαστικὸ ζήτημα καὶ δὲν συνιστᾶ ἔκπτωση ἀπὸ τὴν ὀρθὴ Πίστη καὶ ζωὴ ; Ἁγιογραφικὴ καὶ ἁγιοπατερικὴ θεώρηση.