ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟ
ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ
Ἡ Ἱεραρχία νά συγκληθῆ καί νά ὑψώση τείχη ἀσφαλείας εἰς τό Ἔθνος
Γράφει Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
[Βασιλεύς Ἀχαάβ: «Εἰ σὺ εἶ αὐτὸς ὁ διαστρέφων τὸν Ἰσραηλ;»
[Προφήτης Ἠλίας]: «Οὐ διαστρέφω τὸν Ἰσραηλ͵ ὅτι ἀλλ΄ ἢ σὺ καὶ ὁ οἶκος τοῦ πατρός σου ἐν τῷ καταλιμπάνειν ὑμᾶς τὸν Κύριον Θεὸν ὑμῶν καὶ ἐπορεύθης ὀπίσω τῶν Βααλίμ·» (Γ’ Βασιλ. ιη’ 17-18).
Α. ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΕΝΑΡΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ
[Μέ τό μαχαίρι στό κόκαλο ἐκβιάζουν τόν Προκαθήμενο κ. Ἱερώνυμο]
Κατ’ αὐτή τήν ἐπικίνδυνο γιά τήν Πατρίδα μας περίοδο, πληθαίνουν οἱ διασταυρούμενες πληροφορίες γιά ξεπούλημα καί συμφορές. Ἁλωνίζουν στήν κυριολεξία οἱ ἄφιλοι Ξένοι καί οἱ ντόπιοι Δοσίλογοι. Κυριαρχοῦν οἱ Πράκτορες, οἱ προδότες, οἱ προσκυνημένοι καί οἱ προβοκάτορες.
Ἔγκυρες δημοσιογραφικές πληροφορίες ἀπό τό Μέγαρο Μαξίμου, τῶν ὑπερεξουσιῶν, ἀναφέρουν ὅτι ἀσκοῦνται φορτικές πιέσεις πρός τόν Προκαθήμενο κ. Ἱερώνυμο, ὥστε νά παραιτηθῆ καί νά ἀποχωρήση.
[Περιουσία-Χωρισμός-Ξεπούλημα Αἰγαίου]
Τά θέματα αἰχμῆς εἶναι τρία: Πρῶτον ὁ χωρισμός Ἐκκλησίας Κράτους, δεύτερον ἡ ἔνταξις τοῦ 50% τῆς Ἐκκλησιαστικῆς Περιουσίας στό Ὑπερταμεῖο τῶν ἀφεντικῶν τῆς Εὐρώπης καί τρίτον...
Τρίτον καί φρικτότερον: Εἶναι γνωστή ἡ Φιλοτουρκική πολιτική τῆς Γοτθίας, τῆς Γερμανίας. Αὐτή ἐκβιάζει, ὥστε ἡ Ἑλλάς νά τά παραδώση ὅλα στήν Τουρκία, καί τό Αἰγαῖο καί τήν Ἀνατολική Μεσόγειο καί τήν ἀποστρατικοποίησι τῶν Νήσων καί τά πάντα.
[Πάλιν Σενάρια Δολοφονιῶν;]
Ἐν προκειμένω φυσικά ἐπανέρχεται ἕνα φοβερό Σενάριο: Ἡ “Δολοφονία” τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Χριστοδούλου, ὥστε αὐτός νά μή παρουσιάζεται ὡς σθεναρό ἐμπόδιο πρός τούς Πολιτικούς καί πρός τά κάθε εἴδους ἄνομα ἔργα τους.
Ἡ ἐπαναφορά αὐτοῦ τοῦ ζητήματος λειτουργεῖ καί φοβικά, γιά νέες, εἴτε πιθανές εἴτε ἀπίθανες δολοφονίες, ἀπό ἀδιστάκτους παράγοντες.
Ὑπενθυμίζουμε, τή δολοφονία(;), τό περιστατικό ὅπου ἰδιοκτήτης ἡμερησίας Ἐφημερίδος ἐκάη ζωντανός μέσα στό ὑπερπολιτελές αὐτοκίνητό του. Ἀλλά καί τό πνίξιμο, μέ πτῶσι τοῦ αὐτοκινήτου των μέσα στό λιμάνι τοῦ Σκαραμαγκᾶ, δύο μελῶν τῆς οἰκογενείας τους. Εἶχε ἀσχοληθῆ ὅμως, εἰδικά μέ Σκάνδαλα Ἐκκλησιαστικά, ἀλλά καί μέ ἀποκαλύψεις γιά τά Ναρκ-Εμπόρια.
[Ἀλλογενεῖς καί “Διεστραμμένα παιδία” πιέζουν]
· Στήν ἐπικαιρότητα λοιπόν προβάλλουν οἱ φορτικοί ἐκβιασμοί πρός τόν νῦν Προκαθήμενο, τόν κ. Ἱερώνυμο β’.
· Ἀνώριμοι «Νεανίσκοι ἄρχοντας» (Ἡσ. γ’ 4), Ὕψιστοι Κυβερνητικοί φορεῖς, «Παιδιά διεστραμμένα» (Ἡσ. γ’ 12), ἀλλά καί Ἀλλογενεῖς “Φωστῆρες”, ἐκβιάζουν, χάριν δικῶν τους προβληματικῶν “Δελφίνων” καί “Νεο-Δελφίνων”.
· Ἐν τούτοις ὁ κ. Ἱερώνυμος ἀνθίσταται “Γενναίως”. Παίζει “Καθυστερήσεις”, κερδίζοντας χρόνο. Εἰδικός “Μεθοδιστής”, φυσικά δέν “Βραχυκυκλώνεται” ἀπό ἄπειρα “Παιδαρέλια” καί “Σκοτο-Φωστῆρες”.
[Ἡ Ἐκκλησία κοιμᾶται, ἐνῶ τό Ἔθνος κινδυνεύει;]
Ἡ Ἑλάδα καταστρέφεται καί ἡ Ἐκκλησία κοιμᾶται;
Προφανῶς, ἡ δουλική στούς Ξένους ντόπια Ἐξουσία, ἐπιθυμεῖ νά προωθήση γιά Προκαθήμενο δικό της ἄνθρωπο, ἐκβιαζόμενο, ὥστε ἡ Ἐκκλησία νά μή ἀντιδράση στά διαφαινόμενα ξεπουλήματα.
Τό κατέφερε μερικῶς μέ τό ξεπούλημα στούς Σκοπιανούς.
Τώρα ἡ προδοσία εἶναι πολύ μεγαλύτερη καί καταστρεπτική στήν κυριολεξία.
Προωθοῦν λοιπόν Προκαθήμενο φιλικό στή Γοτθία, Γερμανόφιλο, καί μέ ἀνύπαρκτη ἀδύναμο Προσωπικότητα. Διαχειρίσιμο πλήρως ἀπό τούς “Ἄρχοντες Νεανίσκους”.
Γι’ αὐτό τό λόγο καί “κατηργήθη” ἡ ΙΕΡΑΡΧΙΑ, καί ἀπηγορεύθη ἡ ὑποχρεωτική ἀπό τούς Ἱ. Κανόνες σύγκλησί της.
Οἱ Ἐπίσκοποι, οἱ Κληρικοί καί ὁ Εὐσεβής λαός δέν διατάσσονται καί δέν ὑποτάσσονται, ἀλλά πολεμοῦν κατά Θεόν.
[Ἐφιάλτες ἀπό παλαιές μηχανορραφίες]
· Ἀσφαλῶς ὅμως ὁ κ. Ἱερώνυμος, θά βασανίζεται ἀπό ἐφιάλτες καί θά ἐλέγχεται, ἀναφορικῶς μέ κάτι παλαιές καί ἀσφυκτικές πιέσεις καί ἐκβιασμούς.
· Συγκεκριμένα, μηχανορραφικά καί κατά συγχορδία ἠσκήθησαν πιέσεις πρός τόν ὄντως ἅγιο, σεμνό Γέροντα Μητροπολίτη Θηβῶν καί Λεβαδείας, τόν Νικόδημο Γραικό. “Ἔπρεπε” ὁπωσδήποτε αὐτός νά παραιτηθῆ ὑπέρ τοῦ κ. Ἱερωνύμου Λιάππη.
·
Ἡ συνωμοσία
κατεστρώθη ἀπο ὁμάδα “Ἐπιτελικῶν Συνοδικῶν”, τῆ ἐγκρίσει καί συνεργεία τοῦ τότε Προκαθημένου Σεραφείμ Τίκα καί ἐπέτυχε.
Ἀργότερα, βλέπων τά σκιερά ἀποτελέσματα, ὁ Γέρων Ἐπίσκοπος Νικόδημος ἔτυπτε διαρκῶς τή συνείδησί του. Γονυκλινής πρό τῆς Ἁγίας Τραπέζης, μετά δακρύων ἐβόα: «Καλά τά πάθαμε γιατί δέν ἀφήσαμε τό Πανάγιο Πνεῦμα νά ἐνεργήση»...
Β’ ΣΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΟΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΤΩΝ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
[Ἐκβιάζουν ἕως θανῆς τούς Γέροντες Ἐπισκόπους]
Τό ἀπαράδεκτο ἔργο τῆς φορτικῆς πιέσεως τῶν Γερόντων Ἐπισκόπων, ἐσχάτως ἐπαναλαμβάνεται μέ σκληρό καί ἀνάλγητο τρόπο.
Βάσει τῶν Ἱερῶν Κανόνων, δέν ὑφίσταται ὅριο ἡλικίας. Οὔτε νοεῖται “Πρώην” Πατέρας μέσα στήν οἰκογένεια.
Ὁ ἀπολογισμός τῶν πραγματικῶν “Δολοφονιῶν”, τῶν πιεζομένων καί ἐκβιαζομένων Ἐπισκόπων εἶναι μακρύς. Καταθέτουμε ἕνα σύντομο πρόσφατο ἐνδεικτικό χρονικό.
[Τρεῖς ἐμφανεῖς θάνατοι ἐξ ἐκβιασμοῦ]
· Πιέζονται ἀπό τόν Προκαθήμενο Χριστόδουλο γιά ἀποχώρησι, ὁ Κλεόπας ὁ εἰς Καρδίτσα (1999) καί ὁ Μεσσηνίας Χρυσόστομος (2007). Σκοπός, ἡ ἐπιβεβλημένη ἀποκατάστασις ἑνός “Κολλητοῦ”(!) κληρικοῦ. Ἀποτέλεσμα; Οἱ δύο γέροντες ἀφήνουν τό βίο τους ἐκτάκτως “Σκάζοντας” στήν κυριολεξία ἀπό τήν στενοχώρια τους!
· Περισφίγγεται ἀφορήτως ἀπό τόν Προκαθήμενο κ. Ἱερώνυμο β’, ὁ Μητροπολίτης Σεραφείμ Σταγῶν καί Μετεώρων (2017). Καί “φεύγει” ἐπίσης αἰφνιδίως ἀπό τήν θλίψι του.
[Ἐκβιασμός χάριν “Μεταπωληθέντος” Κληρικοῦ]
· Κυκλοφοροῦν φῆμες γιά πιέσεις, νῦν, πρός τόν Ἐπίσκοπο Ἄνθιμο Ρούσα, τόν εἰς τήν Συμπρωτεύουσα Θεσσαλονίκη.
· Σκοπός ἡ ἀποκατάστασις ἑνός “Μεταπωλουμένου” εἰς ἀντίπαλα στρατόπεδα κληρικοῦ.
· Πρώην, λίαν “Στενοῦ” συνοδοιπόρου τοῦ κ. Ἱερωνύμου β’. Οἱ δύο, ὁμοῦ μηχανορραφοῦσαν ἐπιτελικά, ἐναντίον τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Χριστοδούλου.
· Νῦν δέ “Μεταπηδήσαντος” στό ἀντίπαλο κέρας τοῦ “Φαναρίου”. Ἀλλά περιπεσῶντος εἰς πολεμική δυσμένεια καί ἀφάνεια. Μή λησμονοῦμε πώς, «οἱ προδότες πωλοῦν πρῶτα τόν ἑαυτό τους» (Πλούταρχος, Δημοσθένης).
[Συστηματικό καί διαρκές τό ἔγκλημα στό “Φανάρι”]
· Δυστυχῶς τό ἔγκλημα τοῦ ἐκβιασμοῦ καί τῆς παραιτήσεως τῶν Γερόντων, ἀντικανονικῶς, κυριαρχεῖ στό “Φανάρι”.
· Τί νά πρωτομνημονεύση κανείς; Τήν ἐκδίωξι τοῦ Μεγάλης Βρετανίας Μεθοδίου Φούγια (1991); Τοῦ Αὐστραλίας Ἱεζεκιήλ (1974), τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀμερικῆς Ἰακώβου (1996), τοῦ Ἀμερικῆς Σπυρίδωνος (1999); Ἀλλά καί τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Δημητρίου (2019) καί πολλῶν-πολλῶν ἄλλων Μητροπολιτῶν, ὡς νῦν τοῦ Νέας Ἰερσέης κ. Εὐαγγέλου (8/10/2020);
· Ἡ ἀνοχή ἤ ἡ ἀποδοχή ἀπό τόν Ἑλληνισμό τέτοιου διαμετρήματος ἐγκλημάτων ἀποτελεῖ τεκμήριον καταπτώσεως καί παρακμῆς.
· Ἀλλά ἔφθασε ἡ ποινή καί ἡ τιμωρία γιά ἐκείνους πού τοιαῦτα σκοτεινά ἀπεργάζονται. Σημαδιακή ποινή εἰς τούς ἀδιστάκτους «υἱούς τῆς ἀπειθείας καί τά τέκνα τῆς ὀργῆς» (Μ. Βασίλειος, κατά πλάτος ὁρῶν).
Γ’ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΑΛΑΙΑ ΖΟΦΕΡΑ ΣΚΟΤΗ
[Μόνον δύο Ἐπίσκοποι ὑπῆρξαν καί “Μοιχεπιβάτες” καί μέ “Μεταθετό”]
· Ἀλλά ποῖος καταγράφεται ὁ, κακῶς βεβαίως ἐκβιαζόμενος καί πιεζόμενος κ. Ἄνθιμος Ρούσας; Ἕνας ἀντικανονικός “Μοιχεπιβάτης” εἰς Ἀλεξανδρούπολι.· Ἕνας διπλᾶ ἀντικανονικός, καταντήσας εἰς τήν Θεσσαλονίκη, μέ τό ἐπάρατο “Μεταθετό”.
· Ἀλλά, μόνον μέσω παραλόγου ἀντικαταστατικοῦ νομικοῦ “Πραξικοπήματος”. Δηλαδή, μή προσμετρουμένης μιᾶς ψήφου τοῦ “Ἐπέχω”, ἑνός ἀμφιλεγομένου Δελφίνου.
[“Θεσιθήρας” ἀλλοτρίων Θρόνων, μά, οὐδέποτε παραιτεῖται]
· Ἀλλά, ὁ κ. Ἄνθιμος δέν ὑποχωρεῖ. Ἀνθίσταται ἕως θανάτου. Πάντοτε, ὅπου ἄκουγε “Θέσι” καί “Θρόνο” προσέτρεχε. Ἦτο στυγνός “Θεσιθήρας”. Καί “Μοιχεπιβάτης” καί Μεταθετό.
· Ἐφήρμοζε, ὡς ἰσχυριζόταν, τό Ἀντι-Αλτρουϊστικό “Δόγμα”: «Στόν τόπο μου, ὅταν γεννιέται ἕνα παιδί, τό περιτυλίγουμε μέ τήν Ἐφημερίδα τῆς Κυβερνήσεως», δηλ. φροντίζουμε μέ κάθε μέσο, ἀξίζει δέν ἀξίζει, νά καταλάβη μία καλή θέσι στό Δημόσιο. Ἐκεῖνος, αὐτό ἐπεδίωκε καί ἐπεζητοῦσε εἰς ὁλοκληρο τή ζωή του.
Καί τώρα, φαντασιώνονται μερικοί ὅτι αὐτός πιθανόν νά παραιτηθῆ; Ὄχι! Λάθος! Ποτέ! Αὐτό πρόκειται νά συμβῆ, ... πέντε χρόνια μετά τήν κοίμησί του!
Δ’ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΠΡΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ
[Ποτέ Ἀντικανονικές “Παραιτήσεις”, μόνον Μετάνοια καί συντριβή]
· Ἐπειδή, νῦν, ἐνέσκυψε καί ἕτερος ἐκβιασμός πρός Γέροντα Ἐπίσκοπο, ἀλλά “Μοιχεπιβάτη”, συγκλονιζόμεθα ἀπό τήν “Τιμωρητική” ἐπιστροφή τῶν παλαιῶν ἀνομημάτων καί ἐγκλημάτων.
· Εὐχόμεθα ὅμως, ΟΥΔΕΙΣ Γέρων Ἀρχιερεύς νά παραιτηθῆ. Οὐδέ στήν Ἑλλάδα, οὐδέ φυσικά εἰς Κρήτη καί Δωδεκάνησα, οὐδέ εἰς τόν Ἑλληνισμό τῆς Διασπορᾶς.
· Μόνον ἱκευτεύομεν, ἐάν τίς κατεστάθη, εἴτε ὡς “Μοιχεπιβάτης”, εἴτε μέ “Μεταθετό”, εἴτε ἐμπλέκεται εἰς βδελυρές καί καθαιρετέες “Σιμωνίες”, τότε αὐτός ἄς ταχύνη τήν βαθειά μετάνοια καί τή δημοσία συγγνώμην. Νά κλαύση μέ συντριβή καί νά ἐκζητήση τό Μέγα Ἔλεος τοῦ Κυρίου.
[Ἐνεργοποιεῖται ὁ Πνευματικός Νόμος τῆς Θείας Δίκης]
Ἐν κατακλείδι, ὑπενθυμίζεται πώς, κατά τούς Θεοφόρους Ἁγ. Πατέρες ὑφίσταται καί ἐνεργοποιεῖται, ἐσαεί, ὁ ἄτεγκτος Πνευματικός Νόμος τῆς Θείας Δίκης τῶν ἐνόχων παραβατῶν. Πάντοτε κάνει κύκλους, ἀγνώστου χρονικῆς διαρκείας.
Αὐτός ἰσχύει γιά τούς Ἐκκλησιαστικούς, ἀλλά καί γιά τούς Πολιτικούς Ἄρχοντες τοῦ τόπου. Νά μή λησμονοῦν ὅτι τά τελευταῖα ἔτη τρεῖς Πρωθυπουργοί τῆς αὐτῆς Πολιτικῆς Οἰκογενείας δέν ἐπέτυχαν νά ἐξαντλήσουν τήν συνταγματική τους τετραετία, ἀλλά ἔπεσαν μετά πατάγου. Καί ἕνας ἐξ αὐτῶν α’ βαθμοῦ συγγενείας μέ τά νῦν “Ἀνώριμα παιδία”.
Ἀναμφιβόλως, ὁ Πυρφόρος Ἠλίας εἶχε διαχρονικά ἀπόλυτο δίκαιο καί γι’ αὐτό τό λόγο ἐβόα, «Ζῇ Κύριος τῶν Δυνάμεων, ᾧ παρέστην ἐνώπιον αὐτοῦ͵ ...» (Γ’ Βασιλ. ιη’ 15).-