Παρασκευή 6 Αυγούστου 2021

Ἐπίσκοποι δέν ἀνέγνωσαν τήν Ἐγκύκλιο τῆς ΔΙΣ ὑπέρ τῶν “Ἐμβολίων”


ΟΧΙ “ΑΝΑΙΜΑΚΤΟΣ” ΑΛΛΑΓΗ ΣΚΥΤΑΛΗΣ  

Έκδικητικοί καί Ἄφιλοι πρός Κυθήρων.


 Ὑποδόριες ἐνέργειες γιά “Οὐκρανικό

  

Γράφει ο Λεωνίδας Αλεξάνδρου

 


{Εὐαγγελική Συνέχεια: Περιμένουν νά ἰδοῦν τό θάνατο τοῦ Δικαίου}

[Ἀπόστολος Πέτρος]: «ὁ δὲ Πέτρος // ἠκολούθει αὐτῷ ἀπὸ μακρόθεν // ἕως τῆς αὐλῆς τοῦ ἀρχιερέως͵ // καὶ εἰσελθὼν ἔσω // ἐκάθητο μετὰ τῶν ὑπηρετῶν // ἰδεῖν τὸ τέλος»  (Ματθ. Κστ’ 58).

[Παράφρασις]: [(Μέ τήν σύλληψι τοῦ Κυρίου) // ὁ Ἀπόστολος Πέτρος // ἀκολουθοῦσε ἀπό μακριά, μέ ὅλες τίς προφυλάξεις. // Καί εἰσῆλθε στήν αὐλή τοῦ Σταυρωροῦ Ἀρχιερέως Ἄννα // καί καθόταν μαζί μέ τούς ὑπηρέτες, // περιμένοντας νά δῆ τό τέλος // τῆς αἰσχρῆς καταδίκης τοῦ Κυρίου].

[Ἐπίσκοποι δέν ἀνέγνωσαν τήν Ἐγκύκλιο τῆς ΔΙΣ]

Σύμφωνα μέ ἀξιόπιστες καί διασταυρωμένες πληροφορίες, τήν Κυριακή 25/7/21, πολλοί Ἐπίσκοποι, παρέβησαν τήν αὐστηρή ἐντολή τῆς ΔΙΣ. ΔΕΝ ἀνέγνωσαν τήν ἀπαράδεκτο Ἐγκύκλιό της, τήν 3045, (τῆς 14/7/2021), ὑπέρ τῶν “Πειραματικῶν” καί ἄνευ ἀδείας Γενετικῶν Μηχανῶν”, τῶνἘμβολίων” τοῦ κορωνοϊοῦ Covid 19.

Καί δέν ἀναφερόμεθα εἰς θεωρουμένουςΠαραδοσιακούς”, ἀλλά στούς “Μοντερνιστές” καί ἀνήκοντας στό Ἱερωνυμικό Μπλόκ”. Ὁ Προκαθήμενος, καθώς καί ἡ φοβική Κυβερνητική παντοδυναμία, ἄς ἐξαπολύσουν τά “Λαγωνικά” τους καί τούς “Σπιούνους” των, γιά νά ἐντοπίσουν τούς “Ἐνόχους-Ἀμφισβητίες”.

Αὐτοί οἱ Ἱεράρχες, οἱ μή ἀναγνώσαντες, ἀπέστειλαν Ρητές γραπτές ἐντολές πρός τούς Πατέρες τῶν Ἐνοριῶν καί πρός τίς Μοναστικές Ἀδελφότητες, νά ἀναγνωσθῆ ἀνυπερθέτως τό Συνοδικό “Κατάστιχο”. Ὡστόσο, οἱ ἴδιοι, τρομοκρατημένοι, φοβούμενοι τήν Λαϊκή ἀντίδρασι, ἀπέφυγαν τίς ἐπικίνδυνες κακοτοπιές. Ἐκήρυξαν μόνον, ἀναφερόμενοι ἐπάνω στό Εὐαγγελικό ἀνάγνωσμα τῆς ἡμέρας, τῶν Γεργεσηνῶν (Ματθ. η’ 28- θ’ 1).

Ἐπί πλέον, ἀξιοσημείωτο, πώς, σέ πολλές Ἱ. Μητροπόλεις, ἀπέφυγαν, μέ διάφορες προφάσεις, ἀκόμη καί νά ἀποστείλλουν στίς Ἱ. Ἐνορίες καί στίς Ἱ. Μονές τά πακέτα μέ τό κατάπτυστο φυλλάδιο (ἀρ. 53, Ἰούλιος 2021). Αὐτό ὅπου, ὁ φόνος τῶν ἐκτρώσεων ἀποκαλεῖται μιαρώτατα, «θεραπευτική διακοπή κυήσεως».

 

[Πρόκλησις πρός τόν “Δῆθεν” Ὑπουργό καί τόν Τετράγαμο]

Ὁ “Δῆθεν Ὑπουργός”, πού ἐδήλωσε ὅτι τά Χριστούγεννα καί τά Θεοφάνεια εἶναι “Δῆθεν Γιορτή” (20/12/20) ἄς κινητοποιηθῆ. Διότι δικό του “Ἐπιτευγμα” ὑπῆρξε τό ψευδεπίγραφο Φυλλάδιο. Ἐπίσης καί ὁ “Τετράγαμος” μέ τά πέντε παιδιά Ὑπουργός. Αὐτός πού ἐφυλάκισε με ἀστυνομικές κορδέλες τούς πιστούς ἀπό τούς Πανηγυρίζοντας Ἱ. Ναούς. Ἄς ἀναζητήση σχετικές πληροφορίες ἀπό τίς Ἀστυνομίες.

Αὐτός, καί οἱ σύν αὐτῶ, πού γνωρίζει τί συμβαίνει μέ τά γλέντια στά τουριστικά νησιά μέ τῆς Ἐλίτ. Ἀλλά ἀπαγορεύει τίς Ἱ. Λιτανεῖες, τίς “Ἀγάπες” καί τούς παραδοσιακούς χορούς στά πανηγυράκια τῶν γραφικῶν χωριῶν μας. Στά κλάμπ καί στά μπάρ τῆς τουριστικῆς ἀποκαλουμένης βιομηχανίας δέν μεταδίδεται ὁ Κορωνοϊός. Ἀλλά μόνον στίς παραδοσιακές Ἑορτές τῆς ἰδιαιτέρας Πατρίδος κάθε Ἕλληνος.

Πόσο ἀνόητοι καί πόσο ἀντίθεοι καί κυρίως πόσο ἀνορθόδοξοι δοτοί Τυρανῖσκοι!

 

[Ἀτμόσφαιρα ξεσπάσματος “Λαίλαπος”]

Ἐπανερχόμεθα στήν μή ἀνάγνωσι τῆς Ἐγκυκλίου ἀπό μερικούς Ἐπισκοπους. Πῶς νά χαρακτηρίσουμε καί πῶς νά ἀξιολογήσουμε τό πρωτοφανές γεγονός;

·        Ἀνδρεία ἤ μήπως Δειλία;

·        Φρόνησι ἤ μήπως κουτοπονηρία;

·        Μετάνοια ἤ μήπως σιωπηλή Ἐπανάστασι;

·        Σκοπιμότητα ἤ μήπως ὑποδόριο ἀμφισβήτησι τῆς νῦν Ἐκκλησιαστικῆς Ἀρχῆς;

Τ’ ἀφουγκράζεται ὁ Προκαθήμενος καί ὅσοι δουλικοί Ἐπίσκοποι Συνοδοιπόροι του;

·        Μή ξεχνᾶτε ὅτι, κινεῖσθε σέΔανεισμένο” χρόνο.

·        Ὅσο καί νά κολακεύετε τήν Ἀνάλγητο Ἐξουσία, θά σᾶς ἀποτελειώση καί ά σᾶς πετάξη σάν μία στημένη “Λεμονόκουπα”.

·        Καί αὐτή ἡ Τυραννική Κρατική Ἐξουσία, σύμφωνα μέ τά μελετημένα πρόδρομα γεγονότα, σχεδιάζει πρῶτα νά σᾶς διαπομπεύση δεόντως. Κατόπιν νά σᾶς ἐξαποστείλη. Οἱ ἐκκλησιαστικοί ἐμπειρογώμονες μᾶς πληροφοροῦν ἀναλόγως. Ἐπί πλέον, ἡ λογική διεργασία, ἀφήνει μόνο λίγα περιθώρια ἄλλης ἐκβάσεως.

·        Δυνάστης σχεδιάζη νά ἐπαναλάβη, τήν παλαιά δοκιμασμένη μεθοδολογία. Αὐτή πού ἐνεργοποίησαν καί μέ τόν Προκαθήμενο Χριστόδουλο τό 2005, μέ τό ξέσπασμα τῶν τότε πρωτοφανῶν Ἐκκλησιαστικῶν Σκανδάλων.

·        Φυσικά, Προκαθήμενε, παραμένετε ἀναπολόγητος πρός τό Πιστό Λαό, πρός τούς Κληρικούς, πρός τούς Μοναχούς, πρός τίς Μοναχές καί πρός ὁλόκληρο τό Εὐλαβές Ἑλληνικό Γένος.

·        Πρωτίστως ὅμως θά ἀποδώσετε βαρύ λόγο πρός τόν Ἴδιο τόν Κύριο καί Θεό μας.

Χωρίς ἀμφιβολία, ἐν προκειμένω, «Φωνή Λαοῦ, Ὀργή Θεοῦ», ἀλλά καί ἀντιστρόφως «Φωνή Θεοῦ, Ὀργή Λαοῦ».

 

[Καταδικαστήριο: “Κυβερνητικό”, “Φαναριώτικο”, “Ἱερωνυμικό”] 

Παρεπιπτόντως, ἄς ἐξετάσουμε τήν Δεσποτική ἀνδρεία, τή Φιλαδελφία καί τήν ἀγάπη τῶν συγχρόνων Δεσποτάδων καί ἀπό ἕνα ἄλλο σύγχρονο ἀλγεινό γεγονός.

Ἀπό τριμήνου, ἀσκεῖται αἰσχρή πολεμική ἐναντίον δύο Μητροπολιτῶν, τοῦ Κυθήρων κ. Σεραφείμ καί τοῦ Μεσολογγίου κ. Κοσμᾶ. Ἐπιθέσεις λοιδορίας, μέσω τῶν στρατευμένων ἀπό τήν Κυβέρνησι “Μέσων Μαζικῆς Ἐξαπατήσεως”.

Γιά ποιό λόγο; Διότι δένἈνέστησαν” τόν Κύριό μας, κατά τίς ἐντολές τοῦ Ἀφωρισμένου, στίς δύο, ἀλλά στίς τρεῖς ἡμέρες, κατά τό Πάσχα τοῦ 2021.

Συνάμα, γιά τόν ἴδιο λόγο, καί κατάΦαναριώτικηπροσταγή γιά τό “Οὐκρανική” Βυσσοδομία τῶν Ἀχειροτονήτων, ἡ Ἱερωνυμική λαίλαπα, δουλικά, στήνει Δικαστήρια καί Καταδικαστήρια. Μέ Κατηγορίες ἀνυπόστατες καί φαιδρές αἰτιάσεις.

Π.χ. «ἐπί θεολογικῆ πλάνη!!!». Τόσο ἁπλᾶ. Μέ ἀφάνταστη ἀσάφεια βαρυτάτης κατηγορίας. Τουτέστιν, μέ προειλημμένες καί δεδομένες καταδικαστικές ἀποφάσεις.

Ἐκτός ἐάν ἐπέμβη δυναμικῶς ὁ Λαός καί καταλυτικῶς ὁ Δίκαιος Θεός.

«Ἐκτός ἐάν ὁ Θεός // ἐπέμβη μέ τό φτυάρι, // ὅπως τό κάνει πολλές φορές» (Μελέτιος Καλαμαρᾶς, Μητροπολίτης Νικοπόλεως, 1980-2012).

 

[Πολλοί οἱ “Παραβάτες”, δύο πρός σφαγιασμόν]

Οἱ πάντες γνωρίζουν πώς, τουλάχιστον ἄλλοι δέκα πέντε (15) Ἐπίσκοποι “Ἀνέστησαν” Τριήμερο τόν Κύριο κατά τό Πάσχα. Ἀλλά, γι’ αὐτούς δέν τίθεται θέμα, διότι μερικοί εἶναι ἡμέτεροι.

Ἐπίσης, ἡ συντριπτική πλειοψηφία ἀντιδρᾶ γιά τό “Οὐκρανικό” τῶν Ἀχειροτονήτων, ἀλλά γι’ αὐτούς εἶναι ἐπικίνδυνο νά μιλήση ἡ Ἐξουσία. Καί ἐπί πλέον κάποιοι προβαίνουν καί σέ διπλωματικές κινήσεις ὑποταγῆς καί πειθαρχίας «πρός τάς ὑποδείξεις». Ἐπιβάλλεται λοιπόν, νά σφαγιασθοῦν ὁπωσδήποτε οἱ δύο, κυρίως ὁ Κυθήρων, γιά νά νιώσουν τρομοκρατιμένοι ἀπό τό σόκ καί τό δέος οἱ ὑπόλοιποι. 

Σημειωτέον πώς, ἀπό τούς ἑκατόν εἴκοσι (120) Ἐλλαδίτες Ἀρχιερεῖς, μόνον πέντε ἀπετόλμησαν νά λειτουργήσουν μέ τούς Ἀχειροτονήτους “Ψευτο-Οὐκρανούς”.

Καί μάλιστα ὁ πρῶτος διαπράξας τήν ἀσέβεια, καί ὑπεραιρόμενος γι’ αὐτό, “Ἔφυγε” αἰφνιδίως. Καί δεύτερος, ἐπίσης μέσα στό ἴδιο πλάνο βδελυρότητος, ἀκολούθησε τήν ἰδία ἔκτακτο “Ἔξοδο”.

 

[Τρομοκρατία Ἐκκλησιαστική συμπλεκομένη μέ ἀφιλία]

Καί οἱ ἀνδρεῖοι μας Ἐπίσκοποι; Πῶς ἀντέδρασαν ἐν προκειμένω γιά τόν διωγμό τῶν “Δύο”; Πῶς ἐνήργησαν φανερῶς ἤ μυστικῶς;

Ἐκπληκτικό!  Οὐδείς! Οὔτε ΕΝΑΣ, δέν ἀπετόλμησε νά ἐπικοινωνήση, ἔστω τηλεφωνικῶς, μέ τούς δύο ἀδίκως διωκομένους Μητροπολίτες, γιά ἐνίσχυσι, γιά βοήθεια καί γιά συμπαράστασι.

Καταγράφεται ὡς λυπηρό πώς, κάθε φορά ἐπιβεβαιώνεται, ὁ πιστός ἁγιογράφος, ὁ Φώτιος Κόντογλου. Αὐτός, κατέγραψε περιγράφοντας ἐναργέστατα, πώς χαρακτηρίζονται,


«... οἱ «ποιμένες οἱ
μισθωτοί», // οἱ τρίδουλοι τῶν ἀρχόντων // τοῦ σκοτεινοῦ κόσμου τοῦ χρήματος, // τῆς ἀθεΐας, // τοῦ ἐκφυλισμοῦ καὶ πάσης ἀκολασίας. ...» (Φωτίου Κόντογλου, Ἀνοικτή ἐπιστολή πρός Πατριάρχη Ἀθηναγόρα, Ἀπρίλιος 1965).

Αὐτή εἶναι ἡ πραγματική προσωπικότητά τους. Μία διαρκής Ἀφιλία. Μία ἀνεπανάληπτος συμφεροντολογία καί σκοπιμότητα. Ἕνα κυνήγι τῆς ἐπίπλαστης δόξης καί τοῦ καταχθονίου φευγαλέου πλούτου, τοῦ Μαμωνᾶ.

Καί κυρίως, μια ἀέναος Ὑποταγή πρός τήν Ἐκκλησιαστική Ἐξουσία. Καί ... πρός τήν Πολιτική Ντόπια καί Ἀνθ-ΗΠΑ-τική Ἀφεντία.

 

{Ψαλμική ὑπόμνησις: Οἱ φίλοι ἀπομακρύνονται, κοιτάζουν ἄσπλαχνα}

[Ἀβάστακτος Πόνος Βασιλέως Δαβίδ]: «οἱ φίλοι μου καὶ οἱ πλησίον μου //ἐξ ἐναντίας μου ἤγγισαν καὶ ἔστησαν͵ // καὶ οἱ ἔγγιστά μου ἀπὸ μακρόθεν ἔστησαν·» (Ψαλμ. λζ’ 12).

[Παράφρασις]: [(Κατά τίς ἡμέρες τῆς θλίψεώς μου) // οἱ παλιοί φίλοι μου καί οἱ γωστοί μου // ἐπλησίασαν πρός στιγμήν, // ἀλλά μέ ἐγκατέλειψαν, // καί οἱ πλησιέστεροι συγγενεῖς μου // ἐστάθηκαν καί μέ κοίταζαν ἀπό μακρυά ἀδιάφορα]._


ΦΩΤΟ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΙΣ

 

Καταδικαστική εἰσήγησις κατά Κυθήρων καί Μεσολογγίου.

 

Σιωπηλός ἄμβων

Δικαιοσύνη καί πλαστή δικαιοσύνη

 

Φόνος καί Ἔκτρωσις καί ὄχι «διακοπή κυήσεως».



Προκλητή καί προκλητική Ἔκτρωσις τρί­­του τριμήνου. Ἔνεσις καί γέννησι νεκροῦ παιδιοῦ

Φόνος καί Ἔκτρωσις καί ὄχι διακοπή κυήσεως.



Οἱ γενετικές μεταλλάξεις συνεχίζονται στό ἀνθρώπινο εἶδος

 




[1] Ἐδημοσιεύθη εἰς τήν ἐφημερίδα Ὀρθόδοξος Τύπος Νο 2365, τῆς 6/8/2021.