Πέμπτη 12 Αυγούστου 2021

Καθαιρεταίοι οι επίσκοποι στη συνείδηση των πιστών, όσοι συμμετείχαν στην Κολυμπάριο σύναξη, όσοι ενεργούν υπέρ της ομοφυλοφιλίας και υπέρ των Εκτρώσεων με το προκάλυμμα της “Θεραπευτικής Εκτρώσεως’’

ΕΛΕΥΘΕΡΑ” ΦΙΛΟΜΟΦΥΛΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ, “ΜΟΛΥΝΟΥΣΑ” Θ. ΚΟΙΝΩΝΙΑ, “ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΕΚΤΡΩΣΙΣ”

 ΠαράδοξοιΒίοι Παράλληλοι”, Χριστοδούλου-Ἱερωνύμου: Ὑπέρ Ὁμοφυλοφιλίας-Ὑπέρ Ἐκτρώσεων

 “Παν-Δημαγωγοί” “Πλαν-Δημίας”, προκρίνουν τόν Πάπα παρά τόν Γαλιλαῖο

               Γράφει ο Λεωνίδας Αλεξάνδρου

 

{Εὐαγγελική Μεταφορά: Σύναξις Παιδοκτόνων, Διεστραμμένων ...}

[Ἀπόστολος Παῦλος]: «Νόμος κεῖται ἀνόμοις ... πατρολῴαις καὶ μητρολῴαις͵ // ἀνδροφόνοις͵ πόρνοις͵ // ἀρσενοκοίταις͵ ἀνδραποδισταῖς͵ ...» (Α’ Τιμ. α’ 8-10).

[Παράφρασις]: [(Τιμωρητικός νόμος ἁρμόζει στούς) // πατροκτόνους καί μητροκτόνους // (καί στούς παιδοκτόνους), // στούς φονιᾶδες, στούς διεφθαρμένους πόρνους // καί στούς διεστραμμένους φιλομοφύλους, // σ’ αὐτούς πού πωλοῦν ὡς ζῶα // καί δούλους τούς ἀνθρώπους...].

 

Α. ΠΑΠΑΣ: ΚΑΤΑΚΑΥΣΑΤΕ ΤΟΝ ΓΑΛΙΛΑΙΟ

[Ὁ Γαλιλαῖος διασώζεται μέ “Πλαστό” Ἔγγραφο]

Ὁ διάσημος Ἰταλός ἀστροφυσικός Γαλιλαῖος (15641642 μ.Χ.), συνέγραψε ἐπιστημονική ἔκθεσι, ὅπου ἐπεβεβαίωνε, πώς, ἡ γῆ κινεῖται γύρω ἀπό τόν ἥλιο καί ὄχι ἀντιστρόφως. [“Δόγμα Κοπερνίκου” (1473-1543 μ.Χ.), ἀρυόμενο ἀπό Ἕλληνες Σοφούς] Ὡστόσο, αὐτό ἀντέκειτο πρός τήν Γεωκεντρική Ἐπιστημονική ἀντίληψι τῆς ἐποχῆς: ὅτι, ὁ ἥλιος κινεῖται γύρω ἀπό τή γῆ, τό ὁποῖο τό διαπιστώνει ὁ κάθε λογικός ἄνθρωπος μέ τά μάτια του. Κυρίως, τό διαβεβαιώνει, καί ὁ “Ἀλάθητος” Πάπας τῆς Ρώμης, ὁ Οὐρβανός Η’ (1623-1644 μ.Χ.). Τό ἐπικυρώνουν δέ καί οἱ δικοί του, οἱ ἄσημοι ἀγῦρτες, οἱ ἐπιστήμονες τῆς καμαρίλας.

Ἀσέβεια, Βλασφημία! Ὁ Γαλιλαῖος ὡδηγεῖτο πρός τήν φρικτή Ἱερά Ἐξέτασι, ὥστε νά κατακαῆ στήν πυρά γιά τήν ἀπιστία του. Πρᾶγμα τό ὁποῖο συνετελεῖτο, ἐκτενέστατα, σ’ ὁλόκληρο τήν δῆθεν Πολιτισμένη Εὐρώπη, μέ τήν δημοσία καῦσι χιλιάδων ἀθώων πολιτῶν, ὡς αἱρετικῶν.

Τί νά μεθοδεύση λοιπόν ὁ μεγαλοφυϊής ἐκεῖνος ἐπιστήμων, προκειμένου νά ὑπεκφύγη ἀπό τό Παπικό Θηρίο;

Ἰδού τί σοφίστηκε: Συνέθεσε ἑτέρα, ἀνάλογο διατριβή, ἀλλά μέ τήν ἀκριβῶς ἀντίθετο μέ τή δική του ἄποψι. Τήν ἀπέστειλε λοιπόν πρός τόν Πάπα, ἰσχυριζόμενος ὅτι, αὐτές εἶναι οἱ ἀληθεῖς ἀπόψεις του. Καί, κάποιο ἄλλο πόνημα πού κυκλοφορεῖ, εἶναι πλαστό καί ψευδεπίγραφο. Παραποιημένο ἀπό τούς ἐχθρούς καί συκοφάντες του.

Τελικῶς μέ τό πλαστό αὐτό ἔγγραφο, ὁ Γαλιλαῖος διέσωσε τήν ζωή του ἀπό  τή φρικτή πυρά.

Βέβαια, ἀπομακρυνόμενος ἀπό τό ἀνθρωποφάγο πῦρ, ἐψέλισε τό περίφημο, «E pur // si muove» (Γαλιλαῖος). (Ἤτοι, καί ὅμως, // ναί ἡ γῆ κινεῖται).

 

[“Πλαν-Δημία” καί “Ἐμβόλια” μελλοντικῆς ἐπικινδυνότητος]

Τά συμπεράσματα εἶναι πασιφανῆ.

·        Ποῖος εἶχε τό ἐπιστημονικό δίκαιο, ὁ Πάπας ἤ ὁ Γαλιλαῖος;

·        Πόσο ὑπερφίαλο, ἐπικίνδυνο καί ἐγκληματικό καταχωρεῖται, ὁ Πάπας νά διατείνεται γιά θέματα Φυσικῆς Ἰατρικῆς καί κάθε Ἐπιστήμης!

·        Καί πόσο ὑπέροχο εἶναι τό γεγονός, πώς, ποτέ ἡ Ὀρθοδοξία δέν διολίσθησε σέ ἀνάλογες ἀφελεῖς ἐκτροπές “Ψευδο-Επιστημονικῆς” αὐθεντίας.

·        Ἡ κατηγορία τῆς “αἱρέσεως-ἀπιστίας” τοῦ Γαλιλαίου, πού παρολίγον ν΄ατοῦ στοιχίση τή ζωη, δέν ἑδραζόταν στίς ἀρχές τοῦ Εὐαγγελίου, ἀλλά στίς ἀποφάσεις τῶν ἐπιγείων “Ψευδο-Εκπροσώπων” τοῦ Θεοῦ.

Ἐρχόμεθα νά ἐπικαιροποιήσουμε τά γεγονότα.

Μέ τό ξέσπασμα τῆς “Πανδημίας” (μᾶλλον “Πλαν-Δημίας”, μέ ποικίλες ἐκδοχές) τοῦ Covid 19, ἀνέκυψαν ταχύτατα, “Ἐμβόλια”. Πειραματικά, κυριολεκτικά “Γενετικές Μηχανές”, πού ἐπιβάλλονται, ΔΙΧΩΣ Κανονική Ἄδεια. Χρησιμοποιοῦν δέ ἐκτρωματικά κύτταρα, γεγονός φρικτό καί Κανιβαλῶδες. Προφανέστατα, ἡ Χριστιανική Ἠθική καί κάθε πολιτισμένος Γηγενής καταπτύουν αὐτή τήν Παιδο-Βαρβαρότητα.

Ἐπί πλέον, μεταχειρίζονται μία ἀδοκίμαστη, ἐπικίνδυνη καί ἀβεβαία πειραματική μέθοδο τοῦ mRNA. Καί μ’ αὐτή, ἐπεμβαίνουν στό μυστηριῶδες ἀνθρώπινο DNA, κατά τρόπο παράτολμο.

Ἐνεργοῦν καλῶς ἤ κακῶς; Ἐκ πρώτης ἐπιστημονικῆς ἀπόψεως, ἄγνωστο, καθώς οἱ θέσεις τῶν ἐπιστημόνων διΐστανται. Κακῶς, φρονοῦν ἀρκετοί, καθότι εἰσερχόμεθα τυφλά στό ἐπικίνδυνο σκοτάδι τῶν μεταλλάξεων τοῦ περιπλόκου DNA. Π.χ., πρῶτος ἀντίκειται ὁ περίφημος Γάλλος ἰολόγος, ὁ Λουκᾶς Μοντανιέ. Κατέχει βραβεῖο Νόμπελ Ἰατρικῆς (2008). Εἶναι ὁ ἀνακαλύψας τόν ἰό HIV κατά τοῦ AIDS.

Μοιάζει λογικῶς, σάν νά ἐπεμβαίνουμε μέ τό τσεκούρι στόν μηχανισμό ἑνός ὡρολογίου, καί διατεινόμεθα ὅτι τό ἐπισκευάζουμε.

Γενικώς, ἀπό Χριστιανικῆς Ἠθικῆς, οὐδείς κατέχει τήν ἐξουσιοδότησι ἀπό τόν Δημιουργό Κύριο, ὥστε νά ἐπεμβαίνη πειραματικά καί ἐπικίνδυνα στά ἐνδότερα μυστικά τῆς Ὑπάρξεως καί τῆς ἀνθρωπίνης Ζωῆς. Στό δαιδαλῶδες DNA, στά Γενετικά Κύτταρα, καθώς καί στά Ἐγκεφαλικά κύτταρα, καθότι, αὐτά συνιστοῦν τά Ἀνώτερα Ὄργανα ἐκδηλώσεως τῆς Ψυχῆς.

Καί οἱ συνέπειες, βραχυπρόθεσμες καί μακροπρόθεσμες, λογίζονται ἀθώρητες καί ἐπισφαλέστατες. Κυρίως στά θέματα τοῦ Καρκίνου, τῶν Καρδιοπαθειῶν, τῶν Ἐγκεφαλικῶν καί τῶν Γενετικῶν κυττάρων, τῶν πατρικῶν καί τῶν μητρικῶν.

Ἐδῶ, “Δόκτωρ Τρόμος”. Μέχρι στιγμῆς, πόσες μυριάδες θάνατοι καί πόσα ἑκατομμύρια βδελυρές παρενέργειες ἀνέκυψαν! Προφανῶς, αὐτό τό ἐγχείρημα, συνιστᾶ διαχρονικό, τύπου “Φρανκενστάϊν”,  Ἔγκλημα κατά τῆς Ἀνθρωπότητος” καί τοῦ Γένους τῶν ἐπιγενόμενων θνητῶν. Μήπως οἱ “Νεο-Φῦρερ”, μέ “Μεθοδικό Βιολογικό Πόλεμο”, ἀπεργάζονται ὑποχθόνια, τήν νέα “εὐγονική” τῶν “ἀρίστων” τήν Γενοκτονία τῶν «Μικρῶν Ἐθνῶν» καί ὄχι μόνον;

 

[Ὁ Πάπας Ἀποφαίνεται: “Ἐμβολισθεῖτε” μέ “Ἐκτρο-Κύτταρα”]

Καί ποιός θά μᾶς ἀπαντήση ὑπεύθυνα, λογικά καί ἐπιστημονικά γιά τό ἀναγκαστικό “Ἐμβόλιο”; Μά φυσικά ὁ ἴδιος ὁ Πάπας.

-«Ἐγώ “Εὐλογῶ”», διακηρύσσει ὁ νῦν Πάπας. «Κάντε ὁπωσδήποτε τά “Ἐμβόλια” καί δέν ἐνοχλεῖ, ἐπειδή αὐτά ἐμπεριέχουν ἐκτρωματικά κύτταρα. Αὐτά τά ἀπέσπασαν ἀπό τεμαχισμένα μωρά, σφαγιάζοντάς τα. Μά, ἐφ’ ὅσον τό κατά συρροήν φονικό συνετελέσθη πρίν ἀπό ἑξήντα (60) χρόνια, ἀλλά καί, ἐφ’ ὅσον χρησιμοποιεῖται γιά τό καλό μας, δέν ἐνοχοποιεῖ ἡ χρῆσις τους».

Πασιφανέστατα, καί ὁ νῦν Πάπας, δουλοφρονῶν στή Νέα Τάξι τῆς Παγκοσμιώσεως, ὑποπίπτει σέ ἀδιανόητα Ἀνοσιουργήματα. Ἠθικά, γιά τό ἐκτρωματικό θέμα καί ἐπιστημονικά γιά τό mRNA καί τό DNA.

Καί γιά τό μέ ἠθικό ζήτημα, προφανῶς “εὐλογεῖ” τήν χρῆσι τῶν ἐκτρώσεων εἰς τό διηνεκές, δῆθεν γιά “ὄφελος”, γιά “καλό” καί γιά “εὐεργεσία”.  Καί, ἀμνηστεύει τήν ἀποτροπιαστική Παιδο-Δολοφονία. Καί “Μπολιασμένοι”, καί “Φυλακισμένοι”, καί “Βεβηλωμένοι”.

Καί, διά τήν ἐπιστημονική πλευρά, ἐπαναλαμβάνει, γιά πολλοστή φορά, τό ἴδιο βδέλυγμα, ὅπως παλαιά μέ τό Γαλιλαῖο. Ἀποφαίνεται Ἐπιστημονικά γιά ἀδιευκρίνιστα ἐπιστημονικά πεδία. Καί, διαβεβαιώνει, ὁ πάνσοφος, ὁ “Ἀλάθητος” ὅτι, τά συγκεκριμένα “ Ἀγαθά Ἐμβόλια”, δίχως πειραματικές ἀποδείξεις, ἐδημιουργήθησαν γιά τό καλό τῆς Οἰκουμένης. Οἰκτρό πανούργημα, πού ἡ Ἱστορία θά τό ἀθροίση στίς ἀτελείωτες μελανές σελίδες, τῆς Παπικῆς λεγομένης “Ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας”.

 

Β. “ΑΠΟ-ΜΟΛΥΝΟΝΤΑΣ” Ι. ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ Θ. ΚΟΙΝΩΝΙΑ

[Ἀνύπαρκτος Ἀπόφασις Ὀρθοδόξου Ἱεραρχίας (IΣΙ)]

Καί ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία τί ἀποφαίνεται; Τό πολύτιμο Μαργαριτάρι τῆς Εὐαγγελικῆς καί Πατερικῆς τακτικῆς, πού διεφύλασσε 2000 ἔτη, ριψοκινδυνεύει νά τό ἐξοβελίση στούς “χοίρους” τῆς σκοπιμότητος, μιμουμένη τόν Πάπα; Νά ἀποφανθῆ δηλαδή, γιά καταπιστεύματα, τά ὁποῖα δέν ἀνήκουν στήν ἁρμοδιότητά της, κατά τό ἐπιστημονικό πεδίο. Βεβαίως σέ κάθε ἠθική ὑπόθεσι, ὀφείλει νά προβάλλη ἄποψι καί θέσι Ἁγιο-Πνευματική.

Κάποιοι Ἐπίσκοποι, ἀπαίδευτοι φωστῆρες, ἐξετράπησαν παντελῶς. Προπαγανδίζουν, ὡς φερέφωνα καί “Mαϊδανοί” στίς τηλοψίες, τό “Καλό Ἐμβόλιο”, ὡς θεράρεστο, πρᾶξις ἀγάπης καί μονόδρομο. Προστάζουν ἀναιδέστατα: «Ἀπαγορεύεται νά διανοεῖσθε ἀντίθετα πρός τό “Κρατικό Ἀφήγημα”», «εἶναι ἁμαρτία» καί «σᾶς περιμένει ὁ τάφος».

Εὐτυχῶς ὅμως, δέν ὑφίσταται Συνοδική ἀπόφασις Ἱεραρχίας, οὐδεμιᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας (ΙΣΙ).

Ἄς δηλώσουν ὅτι φαντασιώνονται, ὁ ὡς Προκαθήμενος Πάσης Ἑλλάδος καί ὁ φερόμενος ὡς Πατριάρχης τοῦ τρεμοσβήνοντος “Φαναρίου”. Καί, ὁ κάθε πολυδιαφημισμένος Ἐκπρόσωπος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ρωσίας. Τίποτε ἀπό ὅλα αὐτά δέν ἰσχύει ὡς Ἐκκλησιαστική θέσις. Θά σβήσουν στόν ἄνεμο τῆς εὐσεβοῦς λαϊκῆς ἀποδοκιμασίας, ὡς «ἔπεα πτερόεντα», (Ὄμηρος, Ἰλ. α’ 201). (Δηλ., φτερωτά λόγια, ἀφελῆ, ἄνευ ἀξίας καί σημασίας).

 

[Τό “Ἐμβόλιο” διασφαλίζει Ἱ. Μυστήρια καί Θ. Κοινωνία]

Κατά πρῶτον, ἡ διαβόητος Ἐγκύκλος 3045 τῆς ΔΙΣ, καταλογίζεται ὡς σκοτεινή καί ὑποδόριος. Ἀποτολμᾶ, μετά πολλῆς δολιότητος καί πονηρίας, ἀνήκουστες διδαχές.

«Μέ τόν φωτισμό τοῦ Θεοῦ ... τό ἐμβόλιο, ..., ἀλλά, κυρίως, γιά τήν ἀνεμπόδιστη συμμετοχή στά Θεῖα Μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας μας, μέ κορύφωση τήν Κοινωνία ὅλων μας κατά τό Μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας» (“Ἐγκύκλιος 3045” τῆς 14/7/2021).

·        ... τό ἐμβόλιο ... Κυρίως γιά τήν....

·        ... ἀνεμπόδιστη συμμετοχή στά Θεῖα Μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας μας...

·        ... μέ κορύφωση τήν Κοινωνία ὅλων μας

·        ... κατά τό Μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας.

Φοβερό καί νά τό διανοηθῆ κανείς. Κατά κύριο λόγο εἶναι ἀπαραίτητα τό “Ἐμβόλιο γιά τά Ἱ. Μυστήρια. ”Δίχως “Ἐμβόλιο”, ἐμποδίζονται τά Ἱ. Μυστήρια καί ἡ Θ. Κοινωνία; Κατά τί καί πῶς: Γιά τή συμμετοχή, βοηθᾶ ἤ εἶναι ἀπαραίτητο τό “Καλό Ἐμβόλιο”; Ἐμμέσως σημαίνει πώς, ἡ Θ. Κοινωνία δέν ἁγιάζει, ἀλλά “μολύνει” καί μεταδίδει ἀσθένειες. Καί ἀπαιτεῖται τό “Καθαρτικό Ἐμβόλιο” γιά διασφάλισι;

Ὕβρις καί Βλασφημία ἀπίθανος καί πρωτάκουστος. Ἀσφαλῶς θά ἐνεργοποιηθῆ ὁ Πνευματικός Νόμος κατά τούς Πατέρες. Τό ἀναφερόμενο ὡς “Δίκαιο Ἀρχαϊκό Σχῆμα”: Ὕβρις (= ἀλαζονεία)→ (συνεπάγεται) Ἄτη (= παραλογισμός)Νέμεσι (= δικαία τιμωρία)Τίσι (= ἀνταπόδοσι).

Τό τόξο τεντώθηκε: «Τέτλαθι δή͵ // κραδίη» (Ὀδυσεύς, Ὀδ. κ’ 18). (Ἤτοι, Λοιπόν, βάστα καρδιά μου, τό βάσανο τῆς καταλήψεως τοῦ Παλατιοῦ μου, ἀπό τούς διεφθαρμένους μνηστῆρες).

 

Γ. “ΕΜΒΟΛΙΟ” ΑΒΛΑΒΕΣ ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΑΠΟ “ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ” ΕΚΤΡΩΣΙ

 

[“Ἅγιο” “Ἐκτρωματικό Ἐμβόλιο”, Ἀβλαβές στή Γενετική Λειτουργία]

Ἡ ἐκτροπή δέν ἔχει τά ὅρια της. Ἡ εἰσηγουμένη τό “Φυλλάδιο πρός τό Λαό” “Ἐγκύκλιος”, βαπτίζει ὡς “ἅγιο”, ὡς “Δῶρο Θεοῦ” τό “Ἐμβόλιο” (ποιό ἀπό ὅλα);

« ... συνιστᾶ σέ ὅλους, σέ συνεννόηση μέ τόν ἰατρό τους, νά ἀξιοποιήσουν τό δῶρο αὐτό πού μᾶς χάρισε ὁ Θεός,...» (Ἐγκύκλ. 3074 τῆς 14/7/21).

Καί συμπληρώνουν ἀναιδέστατα πώς, αὐτή ἡ “Γενετική Μηχανή”, δέν ἐπιφέρει “Γενετικές Παρενέργειες”. Ποιός κομπογιαννίτης τούς τό ἀπεκάλυψε; Ἐδέχθησαν μήπως Θεϊκή Ἀποκάλυψι;

«Δέν ὑπάρχει κίνδυνος γιά τήν τεκνοποίηση ἀπό τόν ἐμβολιασμό. Δέν ἔχει διαπιστωθεῖ βλαπτική ἐπίδραση ἀπό τό “Ἐμβόλιο” στή γονιμότητα ἀνδρῶν καί γυναικῶν...» (“Φυλλάδιο πρός τό Λαό”, Ἰούλιος 2021).

Πῶς τό κατέχουν οἱ Συνοδικοί, ἐφ’ ὅσον οὐδέποτε συνετελέσθησαν πειράματα εἰς βάθος χρόνου, μέ τά πειραματικά αὐτά “Μπόλια”;

Μήπως οἱ παρατρεχάμενοι σύμβουλοι τοῦ Πάπα, πού παλαιά, τόν διαβεβαίωναν πώς ὁ ἥλιος κινεῖται; Ἰδού, τώρα ξαναζωντανεύουν σάν “Ζόμπι” τοῦ Ἅδου! Καί ἐντέλλονται, νά “Τρυπηθοῦμε”, καθόσον, τά Ἐκτρωματικά Κύττταρα εἶναι “ἁγιασμένα” καί “καθαρά”!

 

[Δέν Ἀπαιτοῦνται ... μά Χρησιμοποιοῦνται Ἐκτρωματικά Κύτταρα]

Δυστυχῶς ὅμως ἡ ΔΙΣ, τό ἀντιπροσωπευτικό ὄργανο τῆς ΙΣΙ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, μοιάζει νά παραπαίη καί νά παραφρονῆ. Δέν ὑποχρεοῦται νά ἀποφαίνεται γιά θέματα ἐπιστημονικῶν διαμαχῶν. Ἀλλά, νά ἀναμένη τό χρόνο, ὥστε νά ξεκαθαρίση τό ὀμιχλῶδες ἀβέβαιο ἐπιστημονικό τοπίο καί νά ἀναφανῆ ἡ καθαρά ἀλήθεια.

Ὑπενθυμίζουμε ἐμπόνως ὅτι, στήν ἀνακοίνωσι τῆς Ἱ. Συνόδου, τοῦ Ἰανουαρίου τήν 13/1/21, ἀναφέρεται, πώς τά “Ἐμβόλια”, «... δέν ἀπαιτοῦν τήν χρήση καλλιεργειῶν ἐμβρυϊκῶν κυττάρων γιά τήν παραγωγή τους ...». Ἐν προκειμένω, δέν σημειώνεται καθαρά καί μέ σαφήνεια πώς, ΔΕΝΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ” καί ΔΕΝΠεριέχονται” “Ἐμβρυϊκά Κύταρα”. (Βλέπε Χριστιανική Ἐφημερίδα “Ὀρθόδοξος Τύπος”, Νο 2239, τῆς 29/1/21, μέ τίτλο «Ἡ Ἱ. Σύνοδος ὁμιλεῖ ἀμφίσημα γιά τά “Ἐμβόλια”»).

Ἀντιστρέφοντας, ἕξ (6) μῆνες ἀργότερα, στήν ἐπίσημο Ἐγκύκλιό της, τήν 3045, (τῆς 14/7/2021), πού συνοδεύεται ἀπό τό “Φυλλάδιο πρός τό Λαό” (ἀρ. 53, Ἰούλιος 2021), ἡ ΔΙΣ, μᾶς διαβεβαιώνει γιά τό ἐντελῶς ἀντίθετο:

«Κανένα ἀπό τά ἐμβόλια COVID-19 πού χρησιμοποιοῦνται στή χώρα μας δέν περιέχει ἐμβρυϊκά κύτταρα. Πιό συγκεκριμένα, ἐμβρυϊκές κυτταρικές σειρές (ὄχι ὁ ἐμβρυικός ἱστός) χρησιμοποιοῦνται μερικές φορές στή διαδικασία παρασκευῆς ἐμβολίων, συμπεριλαμβανομένων τῶν ἐμβολίων ἔναντι τῆς COVID-19. Οἱ ἐμβρυϊκές κυτταρικές σειρές προέρχονται ἀπό ἱστούς ἐμβρύων ἀπό θεραπευτική διακοπή τῆς κύησης καί ἐλήφθησαν ἐδῶ καί δεκαετίες (1960, 1973, 1985). Αὐτά τά κύτταρα ἀναπαράγονται ἔκτοτε στό ἐργαστήριο καί ἀφαιροῦνται πρίν ἀπό τήν ὁλοκλήρωση τῆς παρασκευῆς τῶν ἀντίστοιχων ἐμβολίων. Δέν τίθεται λοιπόν ζήτημα χριστιανικῆς ἠθικῆς γιά τή χρήση τῶν ἐμβολίων, τά ὁποῖα σώζουν ζωές» (“Φυλλάδιο πρός τό Λαό”, Ἰούλιος 2021).

Μνημεῖο ἀντιφατικότητος. Πότε ἐκφράζει τήν ἀλήθεια καί πότε ψεύδεται; Τόν Ἰανουάριο ἤ τόν Ἰούλιο; Τά μέν ἐπιβαρύνουν καί καταβαραθρώνουν τά δέ. Ἀσφαλῶς, ἀσεβεῖ καί τότε καί τώρα. Μέσα σέ λίγες γραμμές τό χαρτί, βαρύνεται, κοκκινίζει ἀπό τό ἀθῶο παιδικό αἷμα.

 

[Πρωτάκουστο: “Θεραπευτική Παιδοκτονία”!]

Συμπυκνωμένα καταχωροῦν τίς ἑξῆς μιαρές, ἀλλά καί ἀντιφατικές ἐκφράσεις:

·        «... Δέν χρησιμοποιοῦν κυτταρικές σειρές, ...

·        ... ἐμβρυϊκές κυτταρικές σειρές (ὄχι ὁ ἐμβρυικός ἱστός)

·        ... ἀλλά χρησιμοποιοῦν μερικές φορές, ...

·        ... ἀπό θεραπευτική διακοπή κύησης, ...

·        ... στό ἐργαστήριο ἀφαιροῦνται, ...

·        ... δέν τίθεται θέμα χριστιανικῆς ἠθικῆς...» (“Φυλλάδιο πρός τό Λαό, ἀρ. 53”).

«Κύτταρα ὄχι ἱστός», δηλ. δέν εἶναι τό ἴδιο; Ὄχι συκώτι, κύτταρα ἀπό αὐτό!

«Διακοπή κυήσεως θεραπευτική», δηλ. θεραπευτικός φόνος;

«Διακοπή κυήσεως, δηλ. θεραπευτική» δολοφονία;

«Διακοπή κυήσεως», δηλ. καλή παιδοκτονία!

«Διακοπή κυήσεως», δηλ. τίποτε. Ἀσήμαντο πρᾶγμα, ὅπως π.χ. τό κόψιμο τῶν νυχιῶν καί τῶν μαλλιῶν.

«Διακοπή κυήσεως», δηλ. τίποτε, καθώς διατείνονται οἱ Φεμενίστριες. “Κατέχουν” τήν “ἐξουσία” ἐπάνω στό δικό τους σῶμα. Κατα-Σφαγιάζουν δέ τό παιδί τους.

«Πρίν ἀπό ἑξήντα (60) ὁλόκληρα ἔτη συνετελέσθη ἡ παιδοκτονία». Ἄρα, δέν καταλογίζεται. Παρομοίως μέ τήν παπική ἐπιχειρηματολογία, τό ἀνοσιούργημα παρεγράφη, ἐλευκάνθη ἀπό τό πανδαμάτορα χρόνο.

Καθόσον, μέ νυστέρια κατακρεούργησαν μωρά, στή συνέχεια, ὦ!, “Ἐργαστηριακά”, “ἀφήρεσαν” τά παιδικά κύτταρα, ὥστε νά μή παραμείνουν μέσα στά Ἄσπιλα “Ἐμβόλια”! Κατά συνέπειαν, τώρα αὐτά λογίζονται πεντακάθαρα, ἄς τά μεταγγίσουμε στό σῶμα μας.  Προτρέπουν, ὅταν ὁ δολοφόνος ἀποπλύνει τά χέρια του ἀπό τό αἷμα, τότε, ἐπιβάλλεται νά τοῦ τά κατασπασθοῦμε.

Οὐδόλως αἰσχύνονται, πού υἱοθετοῦν σέ ἐπίσημο ἔγγραφο αὐτόν τόν φρικιαστικό κανιβαλισμό;

 

[Ὀνόματα: “Ἀπο-μόλυνσις” Θ. Κοινωνίας, “Ἐπιτρεπτή” Ἔκτρωσις]

Καί ποῖοι προσυπογράφουν τά ἀνωτέρω; Ἰδού τά ὀνόματά τους. Τούς παραδίδουμε στήν Ἐκκλησιαστική Δικαιοσύνη καί στήν Ἱστορία. Στόν πιστό Λαό καί στόν Κύριο Παντοκράτορα. Ὀνομαστικά καί καθαρά μέ τούς πομπώδεις Ἐκκλησιαστικούς των τίτλους.

 ὁ Πάσης Ἑλλάδος, ὁ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ Λιάππης, ὁ Προκαθήμενος, //

Μυτιλήνης Ἰάκωβος, // ὁ Γουμενίσσης Δημήτριος, // ὁ Βεροίας Παντελεήμων, // ὁ Διδυμοτείχου Δαμασκηνός (Δελφῖνος), //  Δρυϊνουπόλεως Ἀνδρέας (ἀκόμη καί ὁ διάδοχος τοῦ περιδόξου Σεβαστιανοῦ;) //  Ξάνθης Παντελεήμων (ὁ ὑπογράψας καί τή “Αἴτησι Θεραπείας” Χριστοδούλου), // ὁ Ἄρτης Καλλίνικος, // ὁ Ἰλίου Ἀθηναγόρας (Δελφῖνος= Ὑποψήφιος Ἀρχιεπίσκοπος), // ὁ Ζακύνθου Διονύσιος, // ὁ Κηφισίας Κύριλλος, // ὁ Νέας Ἰωνίας Γαβριήλ (Δελφῖνος), // ὁ Γλυφάδας Ἀντώνιος.

 

Δ. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ: “ΕΠΙΤΡΕΠΤΗ” ΦΙΛΟΜΟΦΥΛΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ

[“Αἴτηση Θεραπείας” Χριστοδούλου: Φιλομοφυλία Ἐπισκόπων, ἐλευθέρα]

Ἴδιες λέξεις ἴδια καταβαράθρωσις τῆς Ὀρθοδόξου Ἠθικῆς: «Θεραπευτική Διακοπή Κυήσεως» καί «Αἴτησις Θεραπείας» τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Συνάλληλες ἱστορίες. Ἴδιος ἐμπνευστής καί εἰσηγητής, ὁ “Λεβιάθαν”. Τί ἐννοοῦμε;

Ἐζήλωσαν, ὁ Προκαθήμενος καί οἱ Συνοδικοί, δόξα Χριστοδούλου καί τῶν Συνοδικῶν του. Κατά τό ταραχῶδες ἔτος τῶν ἐκκλησιαστικῶν σκανδάλων, τό 2005, αὐτοί ἀπέστειλαν ἔγγραφο, στό ὁποῖο ἀποφαινόταν πώς, ὁ Φιλομοφυλία δέν ἀποτελεῖ ἐμπόδιο στήν ἐκτέλεσι τοῦ λειτουργήματος τῶν Ἐπισκόπων.

Ἐπί λέξει, στό βορβορῶδες ἔγγραφο, ἀναγράφεται ὅτι: «... πρόκειται περί δεδομένων ἀναφερομένων εἰς αὐστηρῶς προσωπικήν (ὁμοφυλοφιλικήν) συμπεριφοράν παντελῶς ἄσχετον πρός τήν ἄσκηση δημοσίου λειτουργήματος...».

Καί στή συνέχεια, προστίθεται, γιά βαθυτέρα ἐμπέδωσι, ὅτι: «... τά δεδομένα αὐτά (σ.σ. ἐννοεῖ τά ὁμοφυλοφιλικά), δέν συνδέονται μέ τήν ἄσκηση δημοσίου λειτουργήματος (σ.σ. ἐννοεῖ τοῦ Μητροπολίτου Παντ. Μπεζενίτη)» (Περιοδικόν «ΕΚΚΛΗ­ΣΙΑ», ΙΟΥΛΙΟΣ 2005, Ἐπίσημον Ὄργανον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος). (Βλέπε Παράρτημα Α).

 

[“Μετενόησαν Διπλωματικῶς” μόνον οἱ ὀκώ (8)]

Ἀναγκαστικῶς, κανονικῶς, τό πρακτικό προσυπέγραψαν μαζί μέ τόν Χριστόδουλο καί οἱ ἄλλοι 12 Συνοδικοί. Ἀλλά, μετά τίς σφοδρές ἀντιδράσεις Εὐσεβῶν Χριστιανῶν, μερικοί ἀπό τούς ὑπογράψαντες, προκειμένου νά ξεπλυθοῦν, δέν ἀνεκάλεσαν τήν ὑπογραφή τους, δημοσίως. Ὡστόσο, ἐκυκλοφόρησαν λάθρα ἕνα κείμενο, ὅπου ἰσχυριζόταν, μέ πολλές διπλωματίες καί δολιχοδρομίες, πώς δέν συμφωνοῦν μέ τήν συνοδική ἀπόφασι καί τήν “Αἴτησι Θεραπείας”. Δυστυχῶς, ἔστω αὐτό τό μονοσέλιδο “Χαρτί”, πουθενά δέν τό κατέθεσαν ἐπισήμως. Ἑπομένως, λογίζεται ὡς ἀνίσχυρο, καθότι οὐδεμία τροποποίησι ἐπιφέρει στό ἀρχικό ἐπίσημο κείμενο. (Βλέπε Παράρτημα Β).

Καταγράφουμε κάτωθι καί ὑπενθυμίζουμε, τά ὀνόματα τῶν «Δηλωσάντων Μετάνοια»,  Ἰδιώνυμο Μετάνοια”, ὀκτώ (8)  Ἀρχιερέων:

Ἐλασῶνος κ. Βασίλειος (ἐκοιμήθη), // ὁ Σάμου κ. Εὐσέβιος, // ὁ Καστορίας κ. Σεραφείμ (ἐκοιμήθη), // ὁ Φλωρίνης κ. Θεόκλητος, // ὁ Κασσανδρείας κ. Νικόδημος, // ὁ Νέας Σμύρνης κ. Συμεών (Δελφῖνος), // ὁ Γλυφάδας κ. Παῦλος (ἐκοιμήθη), // ὁ Θήρας κ. Ἐπιφάνιος. // Ὁ δέ ἔννατος, ὑπέγραψε ... μετ’ “ἐπιφυλάξεων” (!) καί “παραπομπῶν”(!), ὁ Ξάνθης κ. Παντελεήμων (ὁ, καί νῦν ὑπογράψας καί τή “Θεραπευτική Ἔκτρωσι”).

Οὐδόλως, μᾶς διαφεύγει πώς, δέν προσυπέγραψαν, ἔστω καί αὐτό τό «Χαρτί» τήν «Κολοβή» «Δήλωση Μετανοίας», τήν “Ψευτο-Ανάκλησι”, τά ἄλλα τέσσερα (4) ὑπόλογα ἄτομα:

Πάσης Ἑλλάδος Χριστόδουλος (ἐκοιμήθη), // ὁ Σύρου κ. Δωρόθεος (Δελφῖνος), // ὁ Χαλκίδος κ. Χρυστόστομος καί // ὁ Κερκύρας κ. Νεκτάριος.

 

Ε. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΑΤΟΠΙΕΣ “ΥΠΟ-ΣΚΟΠΩΝ”

[Διαχρονική Ἐπισκοπική “Διακεκριμένη Ἀμετανοησία”]

Καταχωροῦμε περιλάλητες “Μεταν-Αμετάνοιες”, “Ὑπο-Σκόπων”, ὄχι Ἐπισκόπων.

     i.     Ἐπικαιροποιοῦμε τή διαβόητο “Ψευδ-Ενωτική Σύνοδο” τῆς Φερράρας-Φλωρεντίας (1448-9 μ.Χ.), τήν “Προ-Πτωτική”, ἡ ὁποία “Προ-Δρόμησε” τήν Ἅλωσι τῆς Κωνσταντινουπόλεως (1453 μ.Χ.). Κατ’ αὐτή, ὑπέγραψαν τήν ἑκούσιο πανωλεθρία, ἅπαντες οἱ Ἐπίσκοποι, πλήν ἑνός Μονομάχου, τοῦ Ἁγ. Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ (1393-1445 μ.Χ.. ὀκτώ (8) ἔτη πρό τῆς Ἁλώσεως).

Ὅταν ὅμως ἡ ἀντιπροσωπεία κατέπλευσε στήν Κωσταντινούπολι, ἀντιμετώπισε τίς σφοδρές ἀντιδράσεις καί ἰαχές τοῦ Εὐσεβοῦς Λαοῦ. Τότε, οἱ μέν πέντε (5) Ἱεράρχες περέμειναν ἀνάλγητοι. Ὡστόσο, οἱ ἄλλοι ἕξ (6), συνεκλονίσθησαν καί μετενόησαν, δηλώνοντας ἐμφαντικά: «Πεπράκαμεν τὴν πίστιν ἡμῶν, // ἀντηλλάξαμεν τῆ ἀσεβεία τὴν εὐσέβειαν .... // Ἡ δεξιὰ αὕτη ὑπέγραψε, // κοπήτω). // Ἡ γλῶσσα ὡμολόγησεν, //ἐκριζούσθω...» (Δούκα, Ἱστορία Βυζαντινή, σέλ. 216Α). (Ἤτοι, ἐπωλήσαμεν τήν πίστι μας, //  ἀνταλλάξαμε τὴν Ὀρθοδοξία μὲ τὸν Παπισμό,//  ... τὸ χέρι αὐτὸ ποὺ ὑπέγραψε // ἂς κοπῆ,  // ἡ γλῶσσα αὐτὴ // ποὺ ὡμολόγησε τὴν πλάνη τῆς αἱρέσεως, // ἂς ξεριζωθῆ).

  ii.     Ἀπό τούς δέκα τρεῖς (13)Ἐπισκόπους πού ὑπέγραψαν τήν διαβόητη “Αἴτησι Θεραπείας” Χριστοδούλου, ὑπέρ τῆς Φιλομοφυλίας τῶν Ἐπισκόπων, μόνον οἱ ὀκτώ (8) “μετενόησαν”, ἔστω λάθρα, σύν ἕνας πού “μετενόησε” μέ ... “ἐπιφύλαξι”!

iii.     Εἴκοσι τέσσερες (24) Ἑλλαδῖτες Ἀρχιερεῖς μετεῖχον στήν “Ψευδο-Σύνοδο” τοῦ “Κολυμβαρίου” (2016 μ.Χ.). Οἱ ἑξῆς:

Ἱερώνυμος Λιάππης, ὁ Πάσης Ελλάδος,  

//ὁ Φιλίππων Προκόπιος (ἐκοιμήθη), // ὁ Περιστερίου Χρυσόστομος (ἐκοιμήθη), // ὁ Ἠλείας Γερμανός, // ὁ Μαντινείας Ἀλέξανδρος, // ὁ Ἄρτης  Ἰγνάτιος, // ὁ Διδυμοτείχου Δαμασκηνός, // ὁ Νικαίας Ἀλέξιος, // ὁ Ναυπάκτου Ἱερόθεος (Δελφῖνος), // ὁ Σάμου Εὐσέβιος, // ὁ Καστορίας Σεραφείμ (ἐκοιμήθη), // ὁ Δημητριάδος  Ἰγνάτιος (Δελφῖνος), // ὁ Κασσανδρείας Νικόδημος, // ὁ  Ὕδρας  Ἐφραίμ (Δελφῖνος), // ὁ Σερρῶν Θεολόγος, // ὁ Σιδηροκάστρου Μακάριος, // ὁ Ἀλεξανδρουπόλεως Ἄνθιμος (Δελφῖνος), // ὁ Νεαπόλεως  Βαρνάβας, // ὁ Μεσσηνίας Χρυσόστομος (Δελφῖνος), // ὁ Ἰλίου  Ἀθηναγόρας (Δελφῖνος), // ὁ Λαγκαδᾶ Ἰωάννης (ἐκοιμήθη), // ὁ Νέας  Ἰωνίας Γαβριήλ (Δελφῖνος), // ὁ Νικοπόλεως Χρυσόστομος, // καί, ὁ Ἱερισσοῦ Θεόκλητος. Ἤγουν, παρόντες ἑπτά (7) ΔΕΛΦΙΝΟΙ.

Δέν προσυπέγραψε τίς ἀνίερες ἀποφάσεις, μόνον ὁ Μητροπολίτης Ναυπάκτου, ὁ κ. Ἱερόθεος.

Δυστυχῶς, στή συνέχεια, αὐτός κατέστη διατεταγμένος Ὑπασπιστής καί Ὑπερασπιστής τῶν ἈχειροτονήτωνΨευτο-Οὐκρανῶν”. Προσέτι, καί κεκελευσμένος προπαγανδιστής τῶν “Καλῶν Κυβερνητικῶν Ἐμβολίων”. Ὁ πρῶτος δημοσίως ἐμβολιασθείς, “Ἀντιπροσωπευτικῶς” (!). Καί ταῦτα πάντα χάριν τῆς γλυκυτάτης “Δελφινότητος”.

Οἱ ὑπόλοιποι συμμετασχόντες (23) Ἐπίσκοποι, ἅπαντες προσυπέγραψαν, ἀλλά οὐδείς ἐξ αὐτῶν, μέχρι σήμερα, μετενόησε δημοσίως. Ἀναμένομεν. Ματαίως;

iv.     Ἀπό τούς δέκα τρεῖς Ἐπισκόπους τῆς νῦν Συνοδικῆς Περιόδου (2020-2021), γιά τή  Φερεφωνική” “Ἐγκύκλιο, 3045” (14/7/2021), καί γιά τό συνακόλουθο “Φυλλάδιο πρός τό Λαό, ἀρ. 53” (Ἰούλιος 2021), τῆς μιαρότητος, ποῖος θά δηλώση μετάνοια καί συντριβή; Προσμένουμε. Δίχως ἐλπίδα;

Οἱ ἕτεροι ἑκατόν εἴκοσι (120) ἐν Ἑλλάδι Ἐπίσκοποι, οὐδέν ἀντελήφθησαν; Δέν κατενόησαν σαφῶς τά λεχθέντα καί διαπραχθέντα; Γιά ποιά αἰτία ἐπεβλήθη Ἐνοχική σιωπή ἰχθύος;

 

{Λοιδορία “Ψευδ-Επιστήμης” καί Φερεφώνων της}

[Εἰς χώρους Ἑστιάσεως]: «Ὁ Γαλιλαῖος πρόσταζε // Βάλτε παιδιά νά πιῆτε (κρασί),  // γιά νά διαπιστώσετε // ὅτι ἡ γῆ κινεῖται (λόγω τῆς ζαλάδας)._

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α (“Αἴτηση Θεραπείας”, τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ὑπέρ φιλομοφυλίας Ἐπισκόπων






 

ΠΑΡΑΤΗΜΑ Β (Δήλωση μετανοίας ὀκτώ Ἐπισκόπων», μέ πολλές δικαιολογίες)



ΦΩΤΟ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΙΣ

 

Κοπέρνικος

Γαλιλαῖος

 

Λουκᾶς Μοντανιέ, βραβαῖο Νόμπελ Ἰατρικῆς, 2008

Λουκᾶς Μοντανιέ, βραβαῖο Νόμπελ Ἰατρικῆς, 2008





Προκλητή καί προκλητική Ἔκτρωσις τρί­­του τριμήνου. Ἔνεσις καί γέννησι νεκροῦ παιδιοῦ

Φόνος καί Ἔκτρωσις καί ὄχι διακοπή κυήσεως.

Ἐκτρώσεις, μία μορφή γενοκτονίας: Η μεγάλη σύγχρονη ἁμαρτία

 

 

Οἱ γενετικές μεταλλάξεις συνεχίζονται στό ἀνθρώπινο εἶδος

 

Κατακερματισμό του DNA