Τα τιθέμενα ερωτήματα μάλιστα ενώπιον ένός νέου επισκόπου είναι εξόχως σημαντικά. Είναι καλοπροαίρετα. Δεν γίνονται από διάθεση αντιπαράθεσης. Υπάρχουν αφορμές και προκλήσεις. |
αρχική διάταξη των εικόνων πριν της 28-11-18 |
διάταξη εικόνων και φωτογραφιών μετα της 29-11-18 |
Ο κ. Ιερώνυμος, προς τιμήν του, μετά από δημοσίευμα του παρόντος ιστολογίου, αποκατέστησε την τάξη των εικόνων στο γραφείο του.
Η νέα όμως τοποθέτηση (29-11-2018) των φωτογραφιών (Ιγνατίου Λάππα – Ιερωνύμου Λιάπη) συμβολικώς προδίδουν κραυγαλέα το πιστεύω του ότι είναι διάδοχος του μοιχεπιβάτου Ιγνατίου Λάππα, και αυτό σημαίνει πολλά για την εκκλησιολογική συγκρότηση του ιδίου με τις θεολογικές προεκτάσεις που έχει το θέμα αυτό.
Τα τιθέμενα ερωτήματα μάλιστα
ενώπιον ενός νέου επισκόπου είναι εξόχως σημαντικά. Είναι καλοπροαίρετα.
Δεν γίνονται από διάθεση αντιπαράθεσης. Υπάρχουν αφορμές και προκλήσεις. Φαντάζουν ενοχλητικά
σε μερικούς κληρικούς, λαϊκούς και ευσεβέστατες κυρίες. Τούτο προφανώς οφείλεται σε πλημμελή γνώση της Ορθόδοξης
Εκκλησιολογίας, των Ιερών Κανόνων και της Ιεράς Παραδόσεως, θέματα που αγνοούν κατά πλησμονή δυστυχώς Επίσκοποι, κληρικοί, πνευματικοί και
Θεολόγοι, οι οποίοι περιορίζονται σε αγαπολογίες μεταδίδοντας έτσι την άγνοιά τους.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργείται
ένα ασύδοτο πεδίο δράσεως του δεσποτισμού. Δείτε εδώ
Γιατί δημοσίως δέν μᾶς δηλώνει, μέ σαφήνεια
τίνος διάδοχο θεωρεῖ τόν ἑαυτό του ὁ κ. Ἱερώνυμος; Του Θεολόγου ἢ τοῦ
μοιχεπιβάτου Ἰγνατίου Λάππα;
Επαναλαμβάνουμε. Τό ερώτημα δέν τίθεται
γιά νά τέρψει ακοάς και να ικανοποιήσει
τους Θεολογικούς. Τίθεται καθαρά εκκλησιολογικώς, νομοκανονικώς και Ευαγγελικώς. Αναζητούμε τήν
εκκλησιολογική συνείδηση του Επισκόπου κ. Ιερωνύμου. Αναζητούμε τον
ίεροκανονικό κρίκο τής Αποστολικής Διαδοχής του. Ή εκκλησιαστική Παράδοση αποβάλλει το κίβδηλο,
αφορίζοντάς το από το αληθινό.
Ωστόσο,
τα εύλογα ερωτήματα παραμένουν και
πληθαίνουν ανησυχητικώς με την πάροδο
του χρόνου, ενώπιον ενός δοτού επισκόπου
από τον αρχιεπίσκοπο, άγνωστου στη τοπική
Εκκλησία, εκλεγέντος από την Ιεραρχία
αγνοώντας την συμμετοχή του λαού,
όταν μάλιστα την μητρόπολη της Λαρίσης
την έχουν λεηλατήσει τρείς μοιχεπιβάτες. Είναι αναμενόμενο να υπάρχει
επιφυλακτικότητα στους συνειδητούς πιστούς, όταν βλέπουν τη νοοτροπία του Ιγνατίου Λάππα να παραμένει. Ροταριανοί, Μασόνοι, Ραβίνοι Εβραϊκής
Συναγωγής, Λάϊονς, Λόμπι επιχειρηματικά, φίλες αγάπης, και άλλα σχήματα παρελάζουν
εθιμοτυπικώς στο επισκοπείο. Προβαίνει σε αναίτια και μη προβλεπόμενη επίσκεψη
στον αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο. Δεν γνωρίζει τίποτα περί οικουμενισμού; Δεν γνωρίζει ότι αυτό σκανδαλίζει τους
πιστούς; Κατανοούμε ότι οι θύρες πρέπει να είναι ανοικτές και στους καραγωγείς
και τους εκδοροσφαγείς. Όμως Θα μιλήσετε
αποκαλύπτοντας το Σιωνισμό, τους
Ροταριανούς και τους Μασόνους, τους οικουμενιστές ή θα μείνει η εντύπωση ότι, αφού τους δέχεται ο
δεσπότης, άρα και εμείς δυνάμεθα να
επικοινωνούμε και να συμφυρόμεθα μαζί
τους;
Υπό αυτές τις συνθήκες
ο Λαρισαίος, διακεκριμένος θεολόγος και λόγιος ο Παπα-Γιάννης που δεν έρχονταν στη Λάρισα,
γιατί δεν αναγνώριζε και δεν κοινωνούσε με τους μοιχεπιβάτες, τηρώντας τους Ι. Κανόνες, δεν επιστρέφει στη Λάρισα από την Αθήνα, λέγοντας μετά από έρευνα και περίσκεψη «Λάππας είναι κι αυτός...»