"Φαύλος βίος, φαύλα δόγματα τίκτει"!

σ.σ. Η παρουσία οποιουδήποτε Ορθόδοξου ιεράρχη σε χρηματοδοτούμενα τεχνητά περιβάλλοντα «τέχνης», «πολιτισμού» για τα οποία ακούμε ότι «συμβάλλουν στην προσπάθεια για την αποκατάσταση της ειρήνης αλλά και για την αρμονική συνύπαρξη σε μία υγιή κοινωνία πολιτών» δείχνει ότι ο ιεράρχης αυτός έχει απωλέσει τον ρόλο που του έχει αναθέσει η Εκκλησία να κηρύξει τον Λόγο του Αγίου Τριαδικού Θεού στον κόσμο. Δεν ξέρουμε για που προορίζεται. Πατριάρχης; Πλανητάρχης; Με την παρουσία του πάντως συναινεί στις πλασματικές διακηρύξεις των διοργανωτών. Όχι όμως. Μόνο ο Ιησούς Χριστός φτιάχνει υγιείς ανθρώπους. Σήμερα πολλοί «ενώνονται» με έργα βλασφημίας και χυδαιότητας, τα οποία ονομάζουν «τέχνη». Τi θα πούμε για αυτούς; Ότι η «τέχνη» τους αποκαθιστά την ειρήνη και συμβάλλει στην αρμονική συνύπαρξη υγειών πολιτών κλπ; Είναι υγιείς αυτοί οι άνθρωποι; Εκτός εάν για κάποιους «υγιές» είναι και το χυδαίο και το βλάσφημο! Υπάρχει λοιπόν η καλή και η κακή τέχνη, για τον απλό λόγο ότι η ίδια η τέχνη είναι δημιούργημα, είδωλο / αντανάκλαση καλλιεργημένων ή μη καλλιέργημένων ψυχών.









