Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020

Παγκόσμια πρωτοτυπία νάρκισσου ρασοφόρου που έφτιαξε αγάλματα τον εαυτό του


ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΣΕΒΑΣΤΗ “ΑΓΙΑ” “ΑΥΤΟ-ΠΡΟΤΟΜΗ”



 Πρωτοφανές: Πολεμικά Θωρηκτά μας στήν Κωνσταντινούπολη!!!

 Ο λαός δακρύζει από έξαρση μέ την θέα και την  αίγλη  τού σεπτού νάρκισσου  “Νεο-Πάπα”

[Μοναδικός ο Αυτο-Αγαλμα-Τοποιούμενος]
Ο μοναδικός άνθρωπος τής δημοσίας ζωής, της Εκκλησιαστικής καί της Πολιτικής, πού κατασκευάζει και στήνει προτομές γιά τόν εαυτό του. Και μάλιστα προβαίνει ο ίδιος στα γελοία “αποκαλυπτήρια” του “εαυτού” καί τού “Εγώ”του. Φωνάζει, Δοξάστε με.

Εδώ, στόν αύλειο χώρο τής ιστορικής Θεολογικής Σχολής τής Χάλκης, ο “Μέγας”, “Αυτο-καμαρώνει έμπροσθεν από την σιωπώσα “Αυτο-Προτομή του, περι στοιχιζόμενος από τους κεντρικούς μονίμους     κομπλιμεντόζους  αυλοκόλακές του. (9/27/2015).
Ας μη συνθέτει συνειρμούς καί παραλληλισμούς το μυαλό μας, αναλόγους με τους τρελούς εστεμμένους και τυράννους, τους Νέρωνες, τους Διοκλητιανούς, τους Χίτλερ, τους Στάλιν, τους Κεμάλ, κ.ά., που όντες ακόμη στή ζωή τοποθετούσαν παντού μεγαλοπρεπή γελοία αγάλματα του εαυτού των καί τής δόξης των.
Αλλά ... στήν συνέχεια, ο τυραννούμενος λαός τά κατέλυε καί
τά εξευτέλιζε μέ δικαιολημένη λύσσα καί τά διέσυραν οι παράφρονες ομόφρονες διάδοχοί των.


[Μουσείο, μοναδικό Κόσμημα τής Ελευθέρας και Πολιτισμένης Ευρώπης]

«… εδημοσιεύθη σέ έκτακτο Παράρτημα τής Εφημερίδος τής Κυβερνήσεως η απόφαση για τη δημιουργία  Μεγάλου Μουσείου αφιερωμένου στον “Πανάξιο” καί “Μόνο-Ηγέτη”, εν ζωή.
Αυτό θα κατακοσμεί τήν Αθήνα, την Ελληνική Πρωτεύουσα καί ολόκληρο τήν Πολιτισμένη Ευρώπη.
Και με τιμή θάναι το πραγματικό «Διαμάντι στην Αθήνα, πού είναι η λαμπερή διαμαντόπετρα στής γής το δακτυλίδι»».

[Μουσείο γιά τόν “Σεπτό” “Φαναριώτη”]

Οι Έλληνες Πολιτικοί καί Πολιτειακοί Ηγέτες απεφάσισαν, πολύ ορθά, νά εκτελέσουν τό καθήκον τους, καθώς τούς προστάζει καί ο Ανθύπατος τής Ρώμης. Ο και Πρέσβης, o και υπάλληλος τών ΗΠΑ, ο και αφέντης των υποδούλων ανδραπόδων.
Μέ μεγάλη ταχύτητα εψήφισαν νόμο, καί έκοψαν αρχικό κονδύλιο 17 εκατομμύριων ευρώ, ώστε νά εξευρεθεί  καί νά διαμορφωθεί εις Μουσείο ένα Νεοκλασικό Κτίριο κάτω από τόν αθάνατο Παρθενώνα.
Στό Μουσείο αυτό, πού θά είναι τό καμάρι τών Αθηνών καί τών Ελλήνων ανά τήν οικουμένη, θά τοποθετηθούν τά έργα πού έχουν σχέση μέ τόν μεγάλο Εκκλησιαστικό Ηγέτη παγκοσμίου Βεληνεκούς, τον μοναδικό, τον ανεπανάληπτο, καί τον “Υπερ-Πάπα” τής Ορθοδοξίας.
Τό αποκαλούμενο “Σεπτό” (=άγιο) Πρόσωπο. Εκείνον πού αποτελεί τήν μοναδική “Κεφαλή τής Εκκλησίας”. Εκείνον πού διαθέτει τό μέγα “Πρωτείο” καί άλλα ανάλογα “Υπεράνθρωπα” χαρακτηριστικά γνωρίσματα, τά οποία θά ζήλευε καί ο ίδιος το Πάπας τής Ρώμης.

[“Νέο-Δουλισμός” η δόξα των σκλάβων]
Δεν έχει καμιά σημασία πού δεν προβλέπουν τίποτε από όλα αυτά το Ιερό Ευαγγέλιο, οι Ιεροί Θεόπνευστοι Κανόνες της Ορθοδοξίας, καθώς και η ελευθέρα Παράδοση της Εκκλησίας μας. Ο Ελληνικός Πολύ-Ελεύθερος τρισχιλιετής περίλαμπρος Πολιτισμός μας
Σημασία έχει να θεμελιώνεται και να επεκτείνεται ο “Νέο-Δουλισμός”, η “Νέο-Σκλαβιά” και η
… “Ψευδο-Εκκλησιαστικότητα”.

[Καί άλλο Άγαλμα στήν Ίμβρο]

Ο εις Φανάριον πήρε φόρα καί κανείς Εκκλησιαστικός ή Πολιτικός ανήρ τής Ρωμιοσύνης δέν τόν σταματά.

Καί δεύτερο άγαλμα “Αυτο-Άγαλμα”, παρήγγειλε καί έστησε στόν αύλειο χώρο τού δημοτικού σχολείου τής αλυτρώτου Ίμβρου μας. Τά δέ τά αποκαλυπτήρια ετέλεσε ο ίδιος, μετά πάσης λαμπρότητος ή μάλλον φαιδρότητος (Ίμβρος, 15/5/18).
Στο κέντρο της κατασκευής τοποθετήθηκε το άγαλμα “Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Μαθητής”, που γράφει στο τετράδιο του που τόσο αγαπά και είναι στραμμένος προς την Ανατολή.

[Παρών καί ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης]

Τό πράγμα έχει καί άλλη διάστασι εντελώς ξεχωριστή. Παρών στάαποκαλυπτήρια ήτο καί ο κ. Κυρ. Μητσοτάκης, τότε Αρχηγός τής Αξιωματικής αντιπολιτεύσεως τής Ελλάδος, νύν δέ Πρωθυπουργός αυτής. (Ίμβρος, 15/5/18).
Τό γεγονός ότι εδέχθη νά παραστεί σέ μία τελετή κολακείας και αυτοπροβολής ενός εκκλησιαστικού ρασοφόρου, μοναδική στά παγκόσμια χρονικά, φανερώνει τήν πνευματική εμβέλεια καί αξία τού προσελθόντος κ. Κυρ. Μηστοτάκη.
Πιθανόν νά μάς αντείπουν μερικοί, ότι παγιδεύτηκε σέ αυτή τήν φαιδρή καί προσβλητική εκδήλωση. Τότε θά αποκριθούμε ότι αυτό φανερώνει καί τήν διανοητικό του βεληνεκές.

[Μεγαλειώδη αποκαλυπτήρια αξιοσεβάστου “Προτομής”]

Και τώρα άς αφήσουμε την φαντασία μας να πετάξει, να τρελαθεί και να ονειρευθεί να οραματισθεί τά υπέροχα και ανεπανάληπτα…
 Οι προετοιμασίες συνετελέσθησαν μέ κάθε περίσκεψη καί έτσι η Ελλάς τώρα απολαμβάνει νέες ανεπανάληπτες δόξες.
Μετά από τά δύο “Νεο-Ελληνικά Οράματα”, τό θαύμα τών Ολυμπιακών Αγώνων τού 2004 καί τό εθνοσωτήριο Ενιαίο Νόμισμα, οράματα, κάτω από τά οποία χόρευαν οι σατανικοί σκελετοί της ανομίας και της πτωχεύσεως, τώρα μάς αναμένουν νέες υπέροχες οραματικές εκπλήξεις.
Ο ίδιος ο Πρωθυπουργός τής Χώρας, και ο διορισμένος ανύπαρκτος Πρόεδρός του, πραγματοποιεί τήν υποδοχή τής Προτομής και τού αγάλματος τού “Σεπτού” μας “Νεο-Πάπα”.
Καί τά εγκαθιστά με κάθε μεγαλοπρέπεια εκεί στήν είσοδο τούς πρωτοποριακού Μουσείου, το οποίο δέν έχει νά ζηλέψει τίποτε από τά άλλα περίλαμπρα Μουσεία, όπως για παράδειγμα τής Καπέλα Σιξτίνα τής Ρώμης καί τού Βατικανού.

[Πολεμικά Πλοία “Ανακομιδίζουν” τήν “Σεβασμία” “Προτομή”]

Ο Ένδοξος Ελληνικός Στόλος ξαναζή δόξες εφάμιλλες τών θριάμβων του κατά τούς Βαλκανικούς Πολέμους μέ τό αρματαγωγό μας “Αβέρωβ”. Αλλά καί ανάλογες με τις ανεπανάληπτες συγκινήσεις, πού απέδωσαν τά Πυρπολικά τού Κανάρη, κατά τήν Εθνική Παλιγγενεσία τού 1821.
Η προσέλευση τών Ελληνικών Πλοίων στήν Κωνσταντινούπολη προσιδιάζει μέ την πολυπόθητο απελευθέρωση τής Πόλεως καί την συνέχιση της Λειτουργία στήν Αγιά Σοφιά.
Τό θρυλικό θωρηκτό “Αβέρωφ”, σημαιοστολισμένο, συνοδευόμενο από πολλά Πολεμικά μας Καράβια, κατέλαβε τον Βόσπορο, έχοντας επίσημο θριαμβευτικό σχηματισμό. Κατόπιν κατέκτησε τό Νησί πανέμορφο νησί τής Χάλκης.
Εκείθεν τελετουργικά, μέ κάθε μεγαλοπρέπεια καί σημαιοστολισμούς, συντελείται η “Ανακομιδή” και η παραλαβή μέ κάθε δόξα καί τιμή τής “Σεβασμίας” “Ιεράς” “Αυτο-Προτομής”.
Αυτήν, τήν οποία εγκατέστησε στό προαύλιο χώρο τής Θεολογικής Σχολής τής Χάλκης ο ίδιος αυτοπροσώπως ο “Σεπτός” (=άγιος) “Μεγα-Ηγέτης” τού Ελληνισμού καί τής Ορθοδοξίας (9/27/2015).
Στή συνέχεια, τό πολεμικό μας θωρηκτό συνεχίζει τίς “Νίκες”, καταπλέοντας στήν σκλαβωμένη καί αλύτρωτο Ίμβρο μας.
Παραλαμβάνει τό “Αυτο-Άγαλμα” από τόν αύλειο χώρο τούς Δημοτικού Σχολείου, όπου τό ετοποθέτησε ο ίδιος ο “Μέγας Ρασοφόρος”. Αυτό απεικονίζει τόν “Μέγας Πάπα” εις νεαρά ηλικία, ως μαθητή (Ίμβρος, 15/5/18).

[Άφιξη στο Μεγάλο Λιμάνι του Πειραιά]

Μέ τήν συνοδεία καί την προστασία όλων τών ελικοπτέρων καί όλων των Πολεμικών μας Αεροσκαφών, φερόντων οπλισμένους πυραύλους, τά πολύτιμα “Ιερά” “Κειμήλια” θά αφιχθούν στόν Πειραιά, στό πρώτο Λιμάνι τής Μεσογείου.
Εκείθεν μέ λιτανευτική πομπή μέ Παπάδες καί Δεσποτάδες καί Προκαθημένοους, θά κατευθυνθεί προς την Πρωτεύουσα τού Ελληνισμού και προς τό περίλαμπρο Μουσείο τού “Νέου Ηγέτη”, δίπλα ακριβώς από τόν Παρθενώνα και με εφάμιλη με αυτόν αίγλη.

[Πάνω στο Αβέρωφ τοποθετήθηκαν ρόδες]
Η τελετή θα θυμίζει τίς Aρχαίες Αθηναϊκές εκδηλώσεις, τής Κλασσικής εποχής, τίς λαμπαδηδρομίες, αλλά καί τά ανά τετραετία τελούμενα “Παναθήναια”. Τότε ένα λαμπροστολισμένο “Πλοίο”, κινούμενο στή στεριά επάνω σέ τροχούς, αναχωρούσε από τό Δίπυλο του Κεραμικού καί κατέληγε επάνω στήν Ακρόπολη.
Ίσως αξίζει τόν κόπο καί τά έξοδα, τό προτείνουμε ανεπιφύλακτα, νά τοποθετηθούν “Τροχοί” καί στό θρυλικό μας Θωρηκτό “Αβέρωφ” καί έτσι νά φθάσει ολόκληρη η πρωτάκουστη πομπή έως τό υπέροχο Μουσείο τού “Νέου Ηγέτη”.
Ο ευσεβής λαός, μέ αναμμένες διαμαντοστόλιστες λαμπάδες, με χρυσά λιβανιστήρια, με μυρτιές και δάφνες,  θά δακρύζει από αγαλλίαση και συγκίνηση.
Τέτοια δόξα και τέτοιο χαρμόσυνο Πανηγύρι, δέν ξανάζησε ποτέ η Ελληνική Παν-Ορθοδοξία, ακόμη ούτε τότε, κατά τήν εποχή τού Μεγάλου Κωσταντίνου μέ τήν Απελευθέρωση τής Εκκλησίας καί τήν κατάργηση τών αιματοβαμμένων Διωγμών.
Είναι νά δακρύζει κανείς από έξαρση καί Ιερή κατάνυξι. ...
·        Δοξάστε με...
·        Εγκωμιάστε με...
·        Επαινέστε με...
·        Εξυμνείστε με...
·        Καί άν κρίνετε καί Απο-γελοιοποιείστε με...

[Αντίγραφα καί στά μεγάλα Ισπανικά Μουσεία]

 Ακριβή Αντίγραφα της “Αυ-Προτομής” καί τού “Αυτο-Αγάλματος” του “Νεο-Πάπα”, εζήτησε παρακλητικά μέ επιμονή και η Ισπανική Κυβέρνηση, και τά έλαβε, ούσα κατά το θρήσκευμα Παπική.
Και τά τοποθέτησε, εις ένα εμπνευσμένο “Αυτο-Σύμπλεγα”
“Ρασοφόρου-Μαθητού”,
 με ξεχωριστές τιμές και δόξες έξω από το Παγκοσμίου φήμης Μουσείο του “Πράδο” στή Μαδρίτη, απομακρύνοντας κάθε άλλο “ασήμαντο” συγκριτικά με αυτό καλλιτεχνικό έργο.

Όμηρος Βελάσκεθ