Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024

Επιστολή ιερέα ακριτικής Μητροπόλεως για τη νομοθέτηση του γάμου των ομοφυλοφίλων- Πολύ θα ήθελα να διακόψω το μνημόσυνο του Δεσπότη μου


Επιστολή ιερέα ακριτικής Μητροπόλεως για τη νομοθέτηση του γάμου των ομοφυλοφίλων



https://katanixi.gr/epistoli-ierea-akritikis-mitropoleos-gia-ti-nomothetisi-toy-gamoy-ton-omofylofilon/

10 Ιαν 2024

Πολύ θα ήθελα να διακόψω το μνημόσυνο του Δεσπότη μου, έχει δώσει πολλά και μεγάλα δικαιώματα
Λάβαμε προς δημοσίευση στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση infokatanixis@gmail.com το ακόλουθο άρθρο από φίλο της Ιστοσελίδας μας:

Αγαπητή Κατάνυξη,
είμαι ιερέας σε ακριτική Μητρόπολη, μη μπείτε στον κόπο να βρείτε πού. Έτσι όπως έγιναν τα πράγματα η πιό ακριτική περιοχή της Ελλάδος είναι το κέντρο της Αθήνας.

Αποφάσισα να σας στείλω αυτή την επιστολή προς δημοσίευση πρώτα για να τιμήσω τους αγώνες του συμπαθέστατου πνευματικού σας πατέρα, του μακαριστού π. Νικολάου Μανώλη, ο οποίος υπήρξε, όπως ο Τίμιος Πρόδρομος, φωνή βοώντος εν τη ερήμω. Αν τον είχαμε ακούσει και ακολουθήσει και αντιδράσει όλοι εμείς οι ιερείς εγκαίρως, ίσως η εκκλησιαστική μας κατάσταση να μην είχε αυτό το χάλι που έχει σήμερα.

Ο δεύτερος λόγος που σας στέλνω αυτή την επιστολή είναι γιατί έχω αγανακτήσει. Δεν αντέχω άλλο ούτε τον ίδιο μου τον εαυτό με τις οικονομίες που κάνω και κάνουμε όλοι οι ιερείς.

Η νομοθέτηση του γάμου των ομοφυλοφίλων είναι η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Δεν έχω τίποτα με τους ομοφυλόφιλους. Έχω πολλούς στο πετραχήλι μου που κάνουν τον αγώνα τους κατά αυτού του φοβερού πάθους. Έχω και φίλους ομοφυλόφιλους που είναι μακριά από την Εκκλησία, αλλά μου είναι συμπαθείς ως χαρακτήρες, άνθρωποι που δεν διαφημίζουν το πάθος τους.

Άλλο όμως αυτό και άλλο ο γάμος ομοφυλοφίλων και η τεκνοθεσία παιδιών από τέτοιες δήθεν “οικογένειες”. Ε… αυτό είναι το άκρον άωτον της βλασφημίας!

Η Εκκλησία μας σιωπά. Θεσμική αντίδραση ουδεμία. Μόνο έβγαλε η Εκκλησία της Ελλάδος μία εγκύκλιο από το νομικό της Τμήμα. Ογδόντα Δεσποτάδες κρύφτηκαν πίσω από έναν Νομικό υπάλληλό τους. Αντί να συγκληθεί εσπευσμένα η Σύνοδος της Ιεραρχίας. Τί είναι αυτά τα πράγματα!

Πολύ θα ήθελα να διακόψω το μνημόσυνο του Δεσπότη μου, έχει δώσει πολλά και μεγάλα δικαιώματα, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ, τουλάχιστον προς το παρόν. Δεν λέω περισσότερα, γιατί δεν είναι ώρα.

Όμως πήρα την απόφασή μου. Δεν θα δεχτώ στην Εκκλησία μου κανέναν βουλευτή κόμματος που θα ψηφίσει αυτό το νομοσχέδιο, αλλά και τους τοπικούς πολιτευτές, δημάρχους κτλ που ανήκουν σε αυτά τα κόμματα, επίσης. Και δεν είναι λίγοι. Αν τολμήσουν να έρθουν σε καμία εθνική εορτή ή πριν τις εκλογές (γιατί μόνο τότε έρχονται) θα τους θεατρίσω σε όλο το εκκλησίασμα, ας είναι και ο Δεσπότης μου παρών. Και ας γίνει ό,τι θέλει.

Παρακαλώ τον Θεό να επέμβει να σταματήσει αυτό τον κατήφορο, αυτή την ελεύθερη πτώση στην άβυσσο. Εκεί είναι η μόνη μας ελπίδα, γιατί ανθρωπίνως το παν απόλλυται.

Κάποιος παπάς που σας γνώρισε και συνεχίζει να σας παρακολουθεί από το ίντερνετ.

Την ευχή του γέροντα σας να έχετε και την δικής μου ταπεινότητας!