Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Χωρίς σύνταξη και περίθαλψη Χριστιανοί Ορθόδοξοι

ΔΕΝ ΘΕΣ ΑΜΚΑ - ΑΦΜ; ΙΔΟΥ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ
26/01/14 - 15:56
Τους έκοψαν τη σύνταξη, το ασφαλιστικό ταμείο, δεν μπορούν να πάρουν φάρμακα. Δεν μπορούν να εργασθούν, να προβούν σε αγοραπωλησία ακινήτου, να βγάλουν άδεια κυκλοφορίας και να έχουν τραπεζικό λογαριασμό.
Πρόκειται για συμπολίτες μας που αρνούνται να βγάλουν αριθμούς ΑΦΜ και ΑΜΚΑ. «Λόγω θρησκευτικής συνείδησης» απαντούν στερεότυπα. Δηλώνουν χριστιανοί ορθόδοξοι και παλαιοημερολογίτες.
Ο συνταξιούχος πλοίαρχος Στέλιος ΔανδουλάκηςΠριν από περίπου τρία χρόνια υπέβαλαν αιτήσεις εξαιρέσεως από το ΑΜΚΑ και το ΑΦΜ. Σήμερα «τους διώχνουν απ' τα νοσοκομεία. Ακόμα κι αν είναι τρελοί, θα τους αφήσουμε να πεθάνουνε;» αναρωτιέται ο πρόεδρος του «Παγκρήτιου Συλλόγου Υποστηρικτών Ελληνικών και Χριστιανικών Ιδεών», Αντώνης Ιερωνυμάκης.
Ο ίδιος διευκρινίζει ότι «ζήτησαν εγγράφως την εξαίρεσή τους, από τα υπουργεία Υγείας και Εργασίας. Οι αιτήσεις τους έχουν πρωτοκολληθεί, στις υπηρεσίες τους γνωρίζουν».
Ο πρόεδρος του Παγκρήτιου Συλλόγου υποστηρίζει... ότι «καρκινοπαθής συνταξιούχος του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας δεν γίνεται δεκτός στο νοσοκομείο για να υποβληθεί σε προγραμματισμένο χειρουργείο. Το νοσοκομείο Ηρακλείου είναι ένα από τα νοσοκομεία που αρνείται να τους χειρουργήσει. Εκατοντάδες ασθενείς δεν μπορούν να πάρουν φάρμακα και επιπλέον, δεν έχουν τη δυνατότητα να τα πληρώσουν».
Ο ίδιος λέει ότι αίτηση εξαίρεσης έχει υποβληθεί από περίπου 40.000 πολίτες εκ των οποίων «οι 30.000 είναι μεγάλης ηλικίας και οι 10.000 είναι 25-30 ετών. Θα απευθυνθούμε στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων διότι η κυβέρνηση αρνείται να συζητήσει μαζί μας και καταπατά τα δικαιώματά τους».
«Από τους 96.500 πολίτες που δεν έβγαλαν ΑΜΚΑ και ΑΦΜ, η πλειοψηφία πιστεύει στο πάτριο ημερολόγιο» (παλαιοημερολογίτες) λέει ο Ελευθέριος Βαλσαμάκης. Και επισημαίνει: «Δεν μπορώ να αγοράσω ή να πουλήσω ένα ακίνητο, να εργασθώ, να βγάλω άδεια κυκλοφορίας και ν' ανοίξω τραπεζικό λογαριασμό. Ζούμε στο περιθώριο. Ο κλοιός σφίγγει για όσους είναι 70 και 80 ετών, με προβλήματα υγείας και τους έκοψαν τη σύνταξη».
Περιθωριοποίηση
Το αίτημά τους είναι «να γίνεται αποδεκτός ο αριθμός της αστυνομικής ταυτότητας, για τις όποιες συναλλαγές μας με το Δημόσιο. Διότι μας εξαναγκάζουν σε περιθωριοποίηση, μας αποβάλλουν από την κοινωνία, ενώ είμαστε νόμιμοι πολίτες».
Συνταξιούχος πλοίαρχος συστήνεται ο Στέλιος Δανδουλάκης. Δείχνει το έγγραφο του υπ. Οικονομικών που αναφέρει ότι «εάν μέχρι τις 30/5/2013 δεν έχει καταχωρίσει ΑΜΚΑ, θα ανασταλεί η καταβολή σύνταξης». Δεν το καταχώρισε και λέει ότι σταμάτησε να παίρνει τη σύνταξή του:
«Μέχρι τον Νοέμβριο του '11 έπαιρνα σύνταξη και είχα ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Τότε κόπηκε η περίθαλψη. Ενώ πλήρωνα τις εισφορές μου, πήγα στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο και δεν μου επέτρεψαν την εισαγωγή, ενώ είμαι νεφροπαθής και χρειάζομαι αιμοκάθαρση. Μου ζήτησαν εισαγγελική παραγγελία για να μου χορηγηθεί ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
»Απευθύνθηκα στην Εισαγγελία Αθηνών και υπέβαλα αίτηση στον ασφαλιστικό μου φορέα (ΟΠΑΔ). Στη συνέχεια ο ΟΠΑΔ έστειλε το αίτημά μου στο υπ. Εργασίας. Το υπουργείο απαντά ότι δεν έχω δικαίωμα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Ενώ έχω κρατήσεις από την εισαγωγή μου στη σχολή του Πολεμικού Ναυτικού το 1968 μέχρι σήμερα!» Της ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΔΑΜΑ
Πηγή
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Με τις 27 ποζάτες φωτογραφίες του Ιγνατίου. Τα 14 ‘θεόσοφα’ δημοσιεύματα, κομμένα και ραμμένα απο το περιοδικό "Τάλαντο"’, και ενα ‘ωραίο’ πρόλογο που μόνο ενα μικρό μέρος θα σχολιάσουμε


 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ : ΑΓΩΝΑΣ Α.Φ.199
http://www.agonas.org/
ημερολογιο  ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΑΡΙΣΗΣ 2014 κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ (ΛΑΠΠΑ)
Ο Λαρίσης Ιγνάτιος καμία ομοιότητα και σχέση δε μπορεί να έχει με τους αληθινούς δικαίους και αγίους. Εκείνοι δοξολογούσαν το Θεό για τους διωγμούς και τα μαρτύρια ενώ ο Ιγνάτιος επιδιώκει την κοσμική ζωή και δόξα. Εκείνοι προσκαλούσαν τους δημίους να τους πάρουν τη ζωή, ενώ ο Ιγνάτιος στέλνει δημίους (ειδικές δυνάμεις καταστολής…, εισαγγελείς…) ν’ αποτελειώσουν τους ορθοφρονούντες Αγωνιζόμενους Χριστιανούς της Λαρίσης (Θεολογικούς) ως ελέγχοντας τη ζωή του.


Βλέπουμε τον προλογίζοντα δεσπότη Ιγνάτιο πολύ συγκινημένο, περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Και τούτο γιατί αυτή τη χρονιά συμπληρώνει «είκοσι χρόνια αρχιερατικής διακονίας σ’ αυτόν τον αγιασμένο τόπο…» (σελ. 5).

Και διερωτώμαστε: Αν η αρχιερατική του διακονία ήταν πέντε, δέκα χρόνια θα ήταν λιγότερο ευτυχής και η συγκίνησή του περιορισμένη; Σαν δεσπότης έπρεπε να γνωρίζει τα όσα λέγει ο σοφός Σολομώντας (Σ.Σ. δ΄ 7-14), ότι δηλαδή τιμημένα τα άσπρα μαλλιά για τον άνθρωπο δεν είναι τα πολλά του έτη αλλά η σύνεση, ο άγιος και ακηλίδωτος βίος.

Οι περισσότεροι των επισκόπων αγίων έζησαν ελάχιστο χρόνο επί της γης γι’ αυτό και επικράτησε η επιβεβαίωση της αγιότητος με τη φράση «άμα επίσκοπος άμα μάρτυρας», δηλ. ο πραγματικός επίσκοπος, «ο δίκαιος δεν προφθαίνει να ζήσει χρόνια πολλά γιατί ο διάβολος βλέποντας ότι τελειοποιήθηκε σε χρόνο μικρό και αγαπήθηκε από το Θεό κάνει το παν για να του στερήσει τη ζωή. Αλλά και ο Θεός, αυτού του είδους τους δικαίους, «τους παίρνει για να μην αλλάξει η κακία τη σύνεση και η δολιότητα αποπλανήσει την ψυχήν του».

Ο Λαρίσης Ιγνάτιος καμία ομοιότητα και σχέση δε μπορεί να έχει με τους αληθινούς δικαίους και αγίους. Εκείνοι δοξολογούσαν το Θεό για τους διωγμούς και τα μαρτύρια ενώ ο Ιγνάτιος επιδιώκει την κοσμική ζωή και δόξα. Εκείνοι προσκαλούσαν τους δημίους να τους πάρουν τη ζωή, ενώ ο Ιγνάτιος στέλνει δημίους (ειδικές δυνάμεις καταστολής…, εισαγγελείς…) ν’ αποτελειώσουν τους ορθοφρονούντες αγωνιζόμενους χριστιανούς ως ελέγχοντας τη ζωή του.

Εκείνοι εύχονταν την σε σύντομο χρόνο αναχώρησή τους από τη ζωή ενώ ο Ιγνάτιος χαίρεται με το μακροχρόνιο στο θρόνο «Αίνο και δοξολογία αναπέμπω στον Πανάγαθο και οικτείρμονα Θεό που με αξιώνει τόσης τιμής και τέτοιας επετείου» (!).

Να γελάσει κανείς ή να κλάψει για το κατάντημα αυτό; Αυτά είναι λόγια για τους «ευλαβείς βλαμμένους χριστιανούς», τους ρηχούς και άρπαγες του άρτου των εσπερινών. Τους ανθρώπους που δεν ενδιαφέρονται ποιας ποιότητας θα είναι ο ποιμένας τους. Τους ανθρώπους που επιζητούν δεσποτικές κολακείες, έστω κι αν αυτές προέρχονται από Μήτρους.

«Αναπέμπει αίνο και δοξολογία στο Θεό… γιατί τον αξιώνει τόσης τιμής και τέτοιας επετείου» (!).

Μάλλον ο άνθρωπος δεν έχει επίγνωση της καταστάσεώς του και των όσων λέγει και κάνει. Γιατί, δέχθηκε να εισπηδήσει σε μητρόπολη ζώντος του επισκόπου της Θεολόγου. Να συμμετάσχει σε μια ανήθικη συμπαιγνία. Να γυροφέρνει στη Λάρισα επί 2 χρόνια σα νυκτόβιο αρπακτικό, απασχολώντας πλήθος αστυνομικής δύναμης και παίζοντας κρυφτούλι με τους Αγωνιζόμενους χριστιανούς που αγρυπνούσαν (επί 2 χρόνια δεν είχε προεδρικό διάταγμα και κυκλοφορούσε ως αρχιμανδρίτης Λάππας Ιάκωβος) και δεν εμφανίστηκε ένας εισαγγελέας να τον συλλάβει για αντιποίηση αρχής. Συνεπώς όχι μόνον «άξιος τιμής και τέτοιας επετείου» δεν είναι, αλλά και ως παραβάτης νόμων και Ιερών Κανόνων, έπρεπε να συλληφθεί και να καθαιρεθεί. Επιπλέον ψεύδεται ως προς τον αριθμό των ετών (20) της «αρχιερατικής του διακονίας» διότι αυτός δεν είναι 20 έτη αλλά 18 δεδομένου – όπως προαναφέραμε – ότι τα 2 χρόνια κυκλοφορούσε με το όνομα: αρχιμανδρίτης Λάππας Ιάκωβος.

Μετά απ’ όλες αυτές τις «περγαμηνές», πώς τολμάει να εμφανίζεται ως θεοπρόβλητος, την ώρα που ούτε λαοπρόβλητος υπήρξε παρά μόνο Σεραφειμοπρόβλητος; (Ως προς το ποιος ήταν ο αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ Τίκας έγραψαν πολλοί και πολλά βιβλία καθόλου κολακευτικά. Η εφημερίδα μας επίσης σε δύο εκδόσεις έγραψε πολλές λεπτομέρειες για τη ζωή του που υπήρξε η συμφορά της εκκλησίας).

Ας γνωρίζει ακόμη ότι, η παραμονή του στη Λάρισα δεν σημαίνει και την αναγνώριση της «πνευματικής» του αξίας από το Θεό, (άπαγε της βλασφημίας, διότι ο Θεός δεν συγκαταβαίνει, στα άνομα τερτίπια κενόδοξων και καιροσκόπων ανθρώπων). Την παρουσία του στην πόλη μας μόνο μία άποψη δικαιολογεί, ότι για τέτοιο λαό – που ξέχασε τον άγιο Θεολόγο και προσέπεσε στο διώκτη του Ιγνάτιο – δεν υπήρχε χειρότερος να στείλει ο Θεός.

Ας μην καυχιέται λοιπόν κι ας μη ζητάει φωτοστέφανο γιατί αυτός ο λαός θα τον εξαποστείλει κάποια μέρα και θα είναι η εσχάτη πλάνη χείρων της πρώτης.

Λέει ότι ο κόσμος τον αγάπησε. Πότε; Μετά από 15 (20) χρόνια; Αφού άλλους τους πήγε στα δικαστήρια και εξανέμισε τις φτωχές τους οικονομίες, άλλους τους απείλησε με κατασχέσεις των σπιτιών τους (ε, αυτό ο Θεός δεν θα το συγχωρήσει) και άλλους προσπαθεί να τους κάνει να κάμψουν γόνυ στην αφεντιά του «αν με προσκυνήσουν θα τους συγχωρήσω» χρησιμοποιώντας ως μέσο δειλούς και κενόδοξους «πνευματικούς»;

«Με ενέταξε ο Θεός να ζήσω στον τόπο αυτό…». Δεν τον ενέταξε ο Θεός. Δεν είναι το κατ’ ευδοκίαν θέλημα του Θεού – το είπαμε και παραπάνω. Κατά παραχώρησή Του μένει στον τόπο μας. Πάροικος και παρεπίδημος είναι γι’ αυτό και νιώθει ανασφάλεια και επιζητεί την παρουσία πολλών γύρω του.

«Αγαπώ τους διώκτες μου» γράφει.

Ποιοι αλήθεια τον δίωξαν, όταν χιλιάδες εντεταλμένοι τον φρουρούσαν νύχτα-μέρα χρόνια ολόκληρα, ακόμη και σήμερα; Μήπως οι άοπλοι Αγωνιζόμενοι χριστιανοί της Λάρισας, που δεν ανέχονταν πατριό αφού ο πνευματικός τους πατέρας ζούσε; Μήπως διώκτες μπορεί να θεωρεί ο λύκος τα τσοπανόσκυλα γιατί δεν τον αφήνουν να μπει στο μαντρί; Δηλαδή θα ήθελε να μπει  ως λύκος στο μαντρί, να το εκμεταλλεύεται και να θεωρεί, τα κάποια τσοπανόσκυλα που τον άφησαν, φίλους αγαπητούς, «με απέραντη στοργή και αγάπη»; 
   Με άλλα λόγια «φίλοι αγαπητοί» είναι οι προδότες των ιερών και οσίων, οι Εφιάλτες και οι Πήλιοι Γούσιοι που η ιστορία στιγμάτισε με μελανά γράμματα.

Γράφει και κάτι τελευταίο (σελ. 14), ότι θεωρεί σκόπιμο ν’ αναφερθεί σ’ εκείνους «που τον ανέδειξαν και τον έστειλαν στη Λάρισα πατέρα και Επίσκοπο». Εκτός από τον αντάρτη αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ Τίκα – αναφερθήκαμε σ’ αυτόν – αισθάνεται υπόχρεος και προς την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας, που ευλόγησε τις ραδιουργίες, ενεργώντας υπό την Σεραφημική απειλή του ανοίγματος των προσωπικών τους φακέλων – ενέργεια που δεν την ήθελαν – ο νοών νοείτω. Ευχαριστεί και τους «Κληρικούς της Ιεράς Μητροπόλεως».

Ε, γι’ αυτούς – υπάλληλοι όντες – δε θα πούμε τίποτε. Πάντως δε θα θέλαμε ποτέ να γίνουμε ιερείς που δεν θα έχουν τη δυνατότητα να εκφράζουν την άποψή τους χωρίς τις γνωστές συνέπειες.

   


Σαράντος Ι. Καργάκος, Γιά τό τζαμί τοῦ Βοτανικοῦ



Γιά τό τζαμί το Βοτανικο


Μο ζητήθηκε πρό καιρο νά χω συμμετοχή σέ μιά συζήτηση γιά τό πό νέγερση τζαμί σέ μιά πρωινή κπομπή τς Δημόσιας Τηλεοράσεως. (λήθεια, κανείς ρμόδιος δέν σκέφθηκε τί σημαίνει ρος δημόσιος, ταν κφέρεται κατά θηλυκό γένος;). ρνήθηκα, προφασιζόμενος βαρηκοΐα. κυρία, μως, ταν πίμων καί μο πρότεινε νά σταλε συνεργεο στό σπίτι μου, που θά κάνω μιά δήλωση μέ τίς πόψεις μου καί δέν θά πάρξει πρόβλημα μπλοκς σέ διάλογο.
Δέχθηκα μέ βαρειά καρδιά. Τό συνεργεο (δύο εγενέστατοι κύριοι) λθαν στό σπίτι μου δύο ρες νωρίτερα καί μο επαν τι δήλωσή μου θά γίνει μόλις ρχίσει κπομπή. Μέ ζωσαν φίδια νησυχίας καί τούς επα νά τηλεφωνήσουν τι σέ διάλογο δέν μετέχω λόγω βαρηκοΐας. 

Φαίνεται, μως, τι ο δύο πολυθέλγητρες «συντονίστριες» σαν πιό βαρήκοες πό μένα καί μέ νέπλεξαν σ’ να διάλογο μέ πρόσωπα πού μο σαν γνωστα καί πού σέ καμμιά περίπτωση δέν εχα διάθεση ν’ ρχίσω διάλογο μαζί τους. Καί, μως,   διάλογος ρχισε, πότε ναγκάστηκα νά γκαλέσω στήν τάξη ναν πό τούς συζητητές καί νά το συστήσω επρέπεια· καί κολούθως, στρεφόμενος προς τίς χαριτόβρυτες «συντονίστριες», τούς δήλωσα κοφτά τι παραβιάζουν κατάφωρα τή δημοσιογραφική δεοντολογία, διότι –παρά τή ρητή δέσμευσή τους- μέ ποχρέωσαν νά δημοσιοποιήσω κάτι πού ποτελε προσωπικό μου «δεδομένο».
κολούθως, παρακάλεσα τά δύο μέλη το συνεργείου νά πέλθουν. τσι φησα τό πεδίο λεύθερο στους συζητητές καί στις «κυρίες» νά πον , τι θέλουν. Πρόφθασα, μως, νά π μερικά πράγματα,  πού εναι χρήσιμο νά διαβασθον, γιατί, πως μέ πληροφόρησαν, κάποιος πό τό «συνεργεο» μο καταλόγισε φανατισμό καί κάτι λλο βαρύτερο. δήλωσή μου -πως τήν θυμμαι- περιεχε τά κόλουθα ρωτηματικά σημεα:

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Μερικά εδάφια της Καινής Διαθήκης, που αποδεικνύουν πεντακάθαρα ότι ο ενσαρκωθείς Ιησούς Χριστός είναι «ο μεγάλος Θεός και Σωτήρας μας»




Σας επιλέγω μερικά εδάφια της Καινής Διαθήκης, που αποδεικνύουν πεντακάθαρα ότι ο ενσαρκωθείς Ιησούς Χριστός είναι  «ο μεγάλος Θεός και Σωτήρας μας», ίσος δηλαδή με τον Θεό Πατέρα. 
[Επικαλούμενοι τα παρακάτω χωρία θα μπορείτε να κατατροπώνετε και να κονιορτοποιείτε τις αντίχριστες πλάνες των αιρετικών  π.χ. «Μαρτύρων του Ιεχωβά», οι οποίοι αρνούνται (όπως και οι Εβραίοι)  τη Θεότητα του Ιησού Χριστού και την ισότητά  Του με τον Θεό-Πατέρα].

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΧΩΡΙΑ (Κείμενο και Μετάφραση):
"Προσδεχόμενοι την μακαρίαν ελπίδα και επιφάνειαν (= φανέρωση) της δόξης του μεγάλου Θεού και σωτήρος ημών Ιησού Χριστού, ός έδωκεν εαυτόν υπέρ ημών, ίνα λυτρώσηται ημάς από πάσης ανομίας και καθαρίσει εαυτώ λαόν περιούσιον, ζηλωτήν καλών έργων (Τίτον 2/β: 13-14).
(Μετάφραση: 
περιμένοντες την απερίγραπτον μακαριότητα, που ελπίζομεν, και την φανέρωσιν της δόξης του μεγάλου Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού,  ο οποίος παρέδωκε τον εαυτόν Του στον σταυρικόν θάνατον προς χάριν μας, δια να μας εξαγοράση από την ενοχήν κάθε παραβάσεως του Νόμου, να μας καθαρίση από κάθε μολυσμόν, ώστε να συγκρατήση δια τον εαυτόν του λαόν εκλεκτόν, γεμάτον ζήλον δια καλά έργα).
"Συμεών Πέτρος, δούλος και απόστολος Ιησού Χριστού, τοις ισότιμον ημίν λαχούσι πίστιν εν δικαιοσύνη του Θεού ημών και σωτήρος Ιησού Χριστού" (Β΄ Πέτρου 1/α: 1).
(Μετάφραση:
Ο Σίμων Πέτρος, δούλος και απόστολος Ιησού Χριστού προς εκείνους, στους οποίους εδόθη δωρεάν, σαν δια λαχνού, η ιδία κατά την αξίαν και την τιμήν πίστις, που εδόθη και εις ημάς, ένεκα της αμερολήπτου δικαιοσύνης του Ιησού Χριστού, του Θεού μας και Σωτήρος).
 
"Όπως ενδοξασθή το όνομα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού εν υμίν, και υμείς εν αυτώ, κατά την χάριν του Θεού ημών και Κυρίου Ιησού Χριστού" (Β΄ Θεσσαλονικείς 1/α: 12).
(Μετάφραση: 
δια να δοξασθή μεταξύ σας με τα καλά αυτά έργα σας το όνομα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, να δοξασθήτε δε και σεις δι' αυτού, σύμφωνα με την χάριν του Θεού μας και Κυρίου ημών Ιησού Χριστού).
 
«Εν αρχή ήν ο Λόγος, και ο Λόγος ην προς τον Θεόν, και Θεός ήν ο Λόγος». Ούτος ήν εν αρχή προς τον Θεόν. πάντα δι' αυτού εγένετο, και χωρίς αυτού εγένετο ουδέ έν ό γέγονεν. (Ιωάννης 1/α: 1-3). 

ΑΠΑΤΗ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑ ΒΙΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΣΑΝΤ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Οργανωμένη άπατη η «βιομηχανία» παράγωγης φωτογραφιών για τις δήθεν βιαιοπραγίες του καθεστώτος Άσαντ, οι οποίες μάλιστα επίτηδες δημοσιευτήκαν τις παραμονές της συνδιάσκεψης της Γενεύης για την Συρία, αποκαλύπτει η τουρκική επιθεώρηση, Aydınlık. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι φωτογραφίες αυτές για πρώτη φορά δημοσιεύτηκαν από τουρκικό ΜΜΕ και συγκεκριμένα από το Anadoluhaberazansı και στη συνέχεια από την βρετανική εφημερίδα Gardian και από τα τηλεοπτικά κανάλιαö El Arabiya και El Cezire, που πρωτοστατούν σε προπαγάνδα κατά του Άσαντ. Το βασικό ελάττωμα αυτών των φωτογραφιών, όπως αναφέρει η τουρκική επιθεώρηση, είναι ότι είναι ανώνυμες, δηλαδή δεν παρουσιάζουν κανένα στοιχείο που να αποδεικνύει που και πότε τραβήχτηκαν και φυσικά ερώτημα παραμένει ποια είναι η ταυτότητα των θυμάτων που παρουσιάζουν και τα οποία είναι φρικτά κακοποιημένα. Για τον λόγο αυτό, όπως τονίζει η τουρκική επιθεώρηση, δεν μπορούν να θεωρηθούν με τίποτα σαν αποδεικτικά στοιχεία κατά του καθεστώτος Άσαντ. Μάλιστα, όπως αναφέρεται, σύμφωνα με πηγή του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης οι φωτογραφίες αυτές δεν μπορούν με τίποτα να χρησιμοποιηθούν σαν αποδεικτικά στοιχεία για τεκμηρίωση εγκληματών πολέμου.

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Το άφθαρτο σκήνωμα του Oσίου Βησσαρίωνα

21/01/14 - Τη μνήμη του Οσίου Βησσαρίωνα τιμά αύριο Τετάρτη η Μητρόπολη Φθιώτιδας, με εκδηλώσεις που θα γίνουν στην Ιερά Μονή Αγάθωνος.


Το άφθαρτο σκήνωμα του Oσίου Βησσαρίωνα
Tο πρωί θα γίνει θεία λειτουργία και μνημόσυνο χοροστατούντος του κου Νικολάου, ενώ αμέσως μετά θα πραγματοποιηθεί ημερίδα στο Αρχονταρίκι, όπου θα μιλήσει ο Καθηγούμενος, Αρχιμανδρίτης, Δαμασκηνός Ζαχαράκης.
Ο πατέρας Δαμασκηνός μίλησε στο Star για το άφθαρτο σκήνωμα του γέροντα Βησσαρίωνα, που παραμένει ως έχει από την ημέρα εκταφής του, καθώς και για τα θαύματά του.
 Δείτε το σχετικό βίντεο από το Lamia Star:http://www.dailymotion.com/video/x1a1ud7_%CE%B4%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B7%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B2%CE%B7%CF%83%CF%83%CE%B1%CF%81%CE%AF%CF%89%CE%BD%CE%B1_news
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr
 

ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ!


Γυναίκες σεβαστείτε τους Ιερούς Ναούς!
 



ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ!
Τὸ ἄσεμνον εἰσέβαλε καὶ εἰς τοὺς Ἱ. Ναούς!
ΕΝΑ ἀπὸ τὰ σοβαρώτερα σημεῖα, ποὺ ἀποδεικνύουν ὅτι εὑρισκόμεθα σὲ καιροὺς ἐσχάτους καὶ ̓Αποκαλυπτικοὺς καὶ φα νερώνουν τὴν ἠθικὴ ἐξαχρείωσι καὶ πνευματικὴ ἀθλιότητα τῆς μοιχαλίδος καὶ διεστραμμένης γενεᾶς μας, εἶναι ἡ ἀξιοθρήνητη καὶ πρωτοφανὴς σὲ ἀσέβεια εἰκόνα, ποὺ παρουσιάζουν στὶς ἡμέρες μας οἱ ̓Ορθόδοξοι ναοὶ τῆς Πατρίδος μας, καὶ πιὸ συγκεκριμένα, εἶναι ὁ κατακλυσμὸς αὐτῶν ἀπὸ πλήθη ἀσέμνως ἐνδεδυμένων γυναικῶν κάθε ἡλικίας καὶ κοινωνικῆς τάξεως. Καθημερινῶς πλέον διαπιστώνουμε ὅτι οἱ γυναῖκες, ποὺ ντύνονται ὅπως θέλει ὁ Θεὸς καὶ ὅπως ἐπιβάλλει ἡ ἑλληνορθόδοξη χριστιανική μας παράδοσι, ἀποτελοῦν δυστυχῶς μιὰ ὁλοένα καὶ ἐλαττουμένη μειονότητα. 
Σὲ μία βεβαίως ἐποχή, κατὰ τὴν ὁποία ὑπερτονίζονται, ὑποκριτικῶς πολλὲς φορές, τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα, δὲν ἐπιθυμοῦμε νὰ ἀμφισβητήσωμε τὸ δικαίωμα τῆς θλιβερῆς πλειονότητος τῶν γυναικῶν νὰ ἐνδύωνται ἄσεμνα καὶ προκλητικά. ̓Ελεύθερες εἶναι σὲ μιὰ κοινωνία, ποὺ ζήλωσε τὴ «δόξα» τῶν Σοδόμων καὶ τῶν Γομόρρων,νὰ ἀποβάλλουν καὶ τὶς ἐλάχιστες λωρίδες ὑφάσματος,ποὺ ἀπέμειναν στὰ σώματά τους, καὶ νὰ κυκλοφοροῦν ὁλόγυμνες στοὺς δρόμους καὶ τὶς πλατεῖες! Δὲν εἶναι ὅμως ἐλεύθερες καὶ δὲν ἔχουν κανένα ἀπολύτως δικαίωμα νὰ εἰσέρχωνται μὲ ἄσεμνη καὶ ἀπρεπῆ ἐνδυμασία μέσα στοὺς ἱεροὺς ναούς. ̓Εὰν ἔξω ἀπὸ τοὺς ναοὺς ἐπέτρεψαν στοὺς ἑαυτούς των ν ̓ἀκολουθοῦν καὶ νὰ λατρεύουν τὴν αἰσχρὴ θεὰ μόδα,μέσα στοὺς ναοὺς εἶναι ὑποχρεωμένες νὰ σεβαστοῦν μιὰ ἄλλη πραγματικότητα, ἐντελῶς ἀντίθετη, ἄλλους κανόνες συμπεριφορᾶς, ἄλλους κώδικες ἐνδύσεως (dress codes), τοὺς ὁποίους ὑπαγορεύει ὄχι κάποιος ἀπὸ τοὺς πολλοὺς διεστραμμένους σχεδιαστὲς μόδας, ἀλλὰ ὁ μόνος ἅγιος, δίκαιος καὶ φοβερὸς Θεός. 
 ̔Ο ἐνδυματολογικὸς κώδικας τοῦ Θεοῦ 
 ̔Η ἐνδυμασία πολλῶν ̔Ελληνίδων, ποὺ προσέρχονται σήμερα στοὺς ἱ. ναούς, ὄχι μόνο δὲν συνᾴδει μὲ τὴν χριστιανική τους ἰδιότητα, ἀλλ ̓ἀποτελεῖ καὶ βδέλυγμα στὰ μάτια τοῦ Θεοῦ. Δὲν τὸ λέγομε ἐμεῖς αὐτό· τὸ λέγει ὁ ἴδιος ὁ Θεός. ̔Η αἰσχρὴ μόδα καθιέρωσε τὶς τελευταῖες δεκαετίες τὸ ἀνδρικὸ παντελόνι καὶ ὡς γυναικεῖο ἔνδυμα σὲ τέτοιο μάλιστα σημεῖο, ὥστε οἱ περισσότερες γυναῖκες νὰ φοροῦν πλέον παντελόνια ἀντὶ φουστάνια. ̔Η κοινωνία μας τὸ δέχθηκε. Δὲν τὸ δέχεται ὅμως ὁ Θεός. ̔Η κοινωνία μας δέχεται σιγὰ-σιγὰ ὡς φυσιολογικό τρόπο σεξουαλικῆς ζωῆς καὶ τὴν ὁμοφυλοφιλία! ̔Η κοινωνία μας δέχεται πλέον καὶ τοὺς γάμους τῶν ὁμοφυλοφίλων, δίνοντάς τους μάλιστα τὸ δικαίωμα νὰ υἱοθετοῦν καὶ παιδιά!

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Άνθιμος Θεσσαλονίκης: «Η Εκκλησία στηρίζει το μνημονιακό καθεστώς» (Νίκος Χειλαδάκης)

Αυτή είναι η εκκλησιαστική ιεραρχία που έχει ταχτεί να σώζει και να υπερασπίζεται το ποίμνιο;  Δηλαδή  να μην μιλάμε, να τρώμε τις μερίδες τους και να σιωπάμε  στην καταστροφή της ίδιας μας της πατρίδας!

Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
«Μπράβο»! Στην Βίβλο όσοι ασχολούνται και την μελετούν γνωρίζουν καλά ότι τον Ιησού Χριστό τον σταύρωση οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι. Σήμερα την χώρα αυτή την σταυρώνουν όλοι αυτοί οι περίλαμπροι ρασοφόροι που έχουν συνταχτεί με τους άθεους, προδότες πολιτικούς και όλους τους εχθρούς της Ορθοδοξίας και του έθνους και με αυτούς που εξοντώνουν με τον πιο σκληρό τρόπο τον ελληνικό λαό και το ίδιο τους το ποίμνιο.
Αλήθεια τι εντύπωση  προκαλεί στους εκκλησιαζο-μένους όταν ο ίδιος ο Παναγιότατος Θεσσαλονίκης δηλώνει πως, «Η Εκκλησία χάλασε τα σχέδια σε κάποιους που ήθελαν να εξεγερθεί ο λαός», (αγιορείτικο Βήμα 19/1). Δηλαδή παραδέχεται ότι με τις χιλιάδες μερίδες που προσφέρει ελεημοσύνη η εκκλησία σε ένα λαό που έχει καταστραφεί από μια προδοτική πολιτική ηγεσία και έχει φτάσει στο σημείο να μην έχει, όχι μόνον πού την κεφαλή κλίναι, αλλά και τον ίδιο τον επιούσιο, σώζει αυτό το ίδιο το καθεστώς που έχει καταστρέψει τον ελληνικό λαό και έχει επιβάλλει την πιο σκληρή μεταπολεμική κατοχή στην χώρα. Αυτή είναι η εκκλησιαστική ιεραρχία που έχει ταχτεί να σώζει και να υπερασπίζεται το ποίμνιο;  Δηλαδή  να μην μιλάμε, να τρώμε τις μερίδες τους και να σιωπάμε  στην καταστροφή της ίδιας μας της πατρίδας! Ο πάτερ Παΐσιος, αγαπητέ Παναγιότατε είχε πει: «Το ορθόδοξο πνεύμα είναι να λέει και να καταχωρεί ο καθένας την γνώμη του όχι να μην μιλεί γιατί φοβάται, ή να κολακεύει για να τα έχει καλά με τον αρχιεπίσκοπο ή με τον ηγούμενο». Πάτερ Παΐσιος ο αγιορείτης, Τόμος Α.

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

ΕΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ


Τοῦ ἁγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ
19 Ἰανουαρίου

ΕΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ

Του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου
Αγ. Μαρκος ο ΕυγενΣΗΜΕΡΑ, ἀγαπητοί μου, ἑορτάζει ὁ ἅγιος Μᾶρκος Ἐφέσου ὁ Εὐγενικός. Στὰ ἐκκλησιαστικὰ βιβλία ὑπάρχουν καὶ ἄλλοι Μᾶρκοι. Ἕνας εἶνε ὁ εὐαγγελιστής, ποὺ ἔγραψε τὸ δεύτερο Εὐαγγέλιο. Ἄλλος Μᾶρκος εἶνε ὁ ἀσκητὴς ποὺ ἔζησε στὴν ἔρημο. Ὁ σημερινὸς λέγεται Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός, καὶ ἦταν μητροπολίτης Ἐφέσου.

* * *

Πότε ἔζησε; Λίγο προτοῦ νὰ πέσῃ ἡ Πόλις. Ἡ Πόλις ἔπεσε 29 Μαΐου 1453, ἡμέρα Τρίτη. Μερικὰ χρόνια πρὶν ἔζησε καὶ ἔδρασε ὁ ἅγιος Μᾶρκος. Ἦταν χρόνια δύσκολα γιὰ τὸ γένος μας. Οἱ Τοῦρκοι εἶχαν κατορθώσει νὰ κυριεύσουν ὅλη τὴ Μικρὰ Ἀσία. Κάψανε σπίτια, ἀτιμάσανε γυναῖκες… Περάσανε τὰ Δαρδανέλλια, ἦρθαν στὴ Θρᾴκη, φτάσανε μέχρι τὴν Κω᾿σταντινούπολι, καὶ τὴν πολιόρκησαν. Κινδύνευσε ἡ Πόλις νὰ πέσῃ στὰ χέρια τους.

ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ


Ο ΔΙΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ καὶ  ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ μὲ τὶς εὐλογίες τοῦ διευθυντοῦ τοῦ περιοδικοῦ ποὺ ἐκδίδει ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος "Θεολογία" κ. Γιαγκάζογλου, ἐκλεκτοῦ τοῦ Ἀρχιεπ. Ἱερωνύμου καί, βεβαίως, τοῦ μητροπολίτη Δημητριάδος Ἰγνάτιου !
Καὶ ἡ Ἱ. Σύνοδος τί κάνει: Μὴ τὴν ξυπνᾶτε· κοιμᾶται μακαρίως! Χειμέρια Οἰκουμενιστικὴ νάρκη!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΟΣ

"ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ"

Κείμενο - φωτογραφίες: Ιδιωτική Οδός
Από τις εκδόσεις Αρμός κυκλοφορήθηκε ο συλλογικός τόμος με τίτλο: ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και υπότιτλο: Ο διάλογος και η κριτική για το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά Δημοτικού και Γυμνασίου, σε επιμέλεια Σταύρου Γιαγκάζογλου, Αθανασίου Νευροκοπλή και Γεωργίου Στριλιγκά. 
Η παρουσίαση αυτού του συλλογικού τόμου έγινε σήμερα Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014, ώρα 12 το μεσημέρι στο Βιβλιοπωλείο των Εκδόσεων Αρμός στο κέντρο της Αθήνας. 
Για το βιβλίο μίλησαν οι: π. Αντώνιος Καλλιγέρης, Θεολόγος εκπαιδευτικός, Κωνσταντίνος Δεληκωσταντής, Καθ. Θεολογικής Σχολής ΕΚΠΑ, Γιώργος Σωτηρέλης, Καθ. Νομικής Σχολής ΕΚΠΑ, Γιώργος Καλαντζής, Γεν. Γραμματέας Θρησκευμάτων του ΥΠΑΙΘ και Νίκος Ξυδάκης, Αρχισυντάκτης της Εφημερίδας «Η Καθημερινή».

Το Ελληνικό Πνεύμα πεθαίνει. Μάθημα απο ξένους Βιντεο


TOΝ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΦΟΡΑΓΕ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΜΠΗΞΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ


O μάρτυρας Fadi
O μάρτυρας Fadi

Βρυξέλλες, Πορφύρης Δ/Σταφυλά Π
Νέες πληροφορίες για τις συνθήκες της θανάτωσης του 27χρονου χριστιανού Fadi Michael Matta  δημοσιεύει το Aleteia (16 και 17/01/14).Επικαλείται μαρτυρία ιερέα της Χομς.Σύμφωνα μ΄αυτόν, ο Fadi με τον φίλο και συνάδελφό του, τον 29χρονο  Firas Badhr Nader,    επέστρεφαν οδικώς στις 8/01/14 από τη Χομς στην κωμόπολη της  Marmarita όταν μια ομάδα 5 ενόπλων τζιχαντιστών άνοιξαν πυρ κατά του αυτοκινήτου τους και το ακινητοποίησαν.
 Όταν οι αντάρτες πλησίασαν στο αμάξι πρόσεξαν ότι ο Fadi έφερε σταυρό στον λαιμό και τον αποκεφάλισαν ενώ στη συνέχεια του έμπηξαν τον σταυρό στην καρδιά.Ταυτόσημες πληροφορίες για τον αποκεφαλισμό του νεαρού και τον σταυρό που προκάλεσε το μένος των ισλαμιστών μεταφέρει και το dmc-sy.org.
Το επίσημο όργανο τύπου του Βατικανού  ”Fides” δημοσιοποιεί αναφορά του Ιδρύματος “Fondation Aide à l’Eglise en Détresse “,σύμφωνα με την οποία η βία που ασκείται στους χριστιανούς της Συρίας αυτήν την περίοδο αποδεικνύεται “σ΄έναν από τους χειρότερους διωγμούς κατά των χριστιανών“.

Ο ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ Ο ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ Ο ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

Είχε θάρρος μεγάλο. Τα έβαλε με αρχιερείς, τα έβαλε με το καθεστώς και δεν φοβήθηκε ούτε τις δίκες. Όμως τα φλογερά του κηρύγματα ενθουσίαζαν τον κόσμο. Ξεσήκωσε τόσο πολύ όταν δίδασκε τον Χριστό, που το καθεστώς φοβήθηκε και τον έστειλε σε δίκη, δήθεν για υποκίνηση “στάσης”.  

Ο ”αγράμματος” μοναχός που τιμάται ως Άγιος

papoulakos5παπουλάκος
Βράδυ 18ης προς 19ης Ιανουαρίου του 1861. Ο μοναχός Χριστόφορος Παναγιωτόπουλος ή Παπουλάκος αφήνει την τελευταία του πνοή στο μικρό του κελί στη Μονή Παναχράντου στην Άνδρο.
Η θλίψη των εκατοντάδων ανθρώπων που τον επισκέπτονταν ήταν μεγάλη. Πιστοί που έρχονταν να πάρουν την ευχή του από την Ύδρα, τις Σπέτσες μέχρι την Κρήτη, μα ακόμη περισσότερο από την Αρκαδία και τη Λακωνία. Έχασαν τον μοναχό Χριστόφορο, την παρηγοριά τους, τον Παπουλάκο τους.
Τον μοναχό που τους εμψύχωνε, που τους έδινε κουράγιο και δύναμη να συνεχίσουν τον καθημερινό τους αγώνα. Του μοναχού Χριστόφορου που αν και μικρός το δέμας (γι’ αυτό και ο λαός τον ονόμασε Παπουλάκο) δίδασκε τον Χριστό. Τον Χριστό δεν τον είχε μάθει στα πανεπιστήμια και στα σχολεία, αλλά μιλούσε για τον Χριστό που ανάβλυζε μέσα από την αγνή καρδιά του. Μιλούσε απλά τη γλώσσα του λαού, γι’ αυτό ίσως και ο απλός λαός τον ακολούθησε πιστά.
Ο Παπουλάκος, σαν σήμερα, άφησε στη Μονή Παναχράντου την τελευταία του πνοή. Εκεί όπου είχε αποφασίσει η Ιερά Σύνοδος να εγκλειστεί για τα “πειθαρχικά” του παραπτώματα.
Αυτός ο μοναχός από το μικρό χωριό του Αρμπουνά της Αχαίας αμφισβητήθηκε όσο λίγοι. Είχε θάρρος μεγάλο. Τα έβαλε με αρχιερείς, τα έβαλε με το καθεστώς και δεν φοβήθηκε ούτε τις δίκες. Τον είπαν αγράμματο γιατί δεν είχε σπουδάσει. Γι’ αυτό τον λόγο, άλλωστε, η Ιερά Σύνοδος αρνήθηκε να τον χρίσει ιεροκήρυκα. Όμως τα φλογερά του κηρύγματα ενθουσίαζαν τον κόσμο.

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

ΟΤΑΝ ΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΕΔΙΝΑΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ



Στὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας, ὅταν ἐπικρατοῦσε μιὰ αἵρεση (ὅπως σήμερα ἡ Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ) καὶ ἀσχέτως ἂν αὐτὴ εἶχε καταδικασθεῖ ἀκόμα, ὁ Λαὸς τοῦ Θεοῦ —ἀδιάφορο ἂν αὐτοὶ ἦσαν λαϊκοί, μοναχοὶ ἢ ἱερωμένοι— ἀντιδροῦσε δυναμικά διαμαρτυρόμενος, ἀπομακρυνόμενος καὶ ἀποτειχιζόμενος ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς. Αὐτὸ συνέβη π.χ. μὲ τὶς αἱρέσεις τοῦ Ἀρειανισμοῦ, τοῦ Νεστοριανισμοῦ, τοῦ Μονοθελητισμοῦ, τοῦ Μοιχειανισμοῦ, στὴν περίπτωση τοῦ αἱρετιζόντων Πατριαρχῶν Καλέκα, Βέκκου κ. ἄ.

Συγκλονιστικὸ εἶναι τὸ γεγονὸς ποὺ διασώζεται στὴν «Ἔκθεσι πίστεως κατὰ ἀποκάλυψιν Γρηγορίου ἐπισκόπου Νεοκαισαρείας».
Ἐπὶ Πατριάρχου, δηλαδή, Κων/πόλεως Τιμοθέου τοῦ Α΄ (511–518) ὁ λαὸς τῆς Κων/πόλεως ἀποτειχίστηκε καὶ ἔμενε ἀκοινώνητος τῶν Θ. μυστηρίων γιὰ πολλὰ χρόνια, διότι ὁ Πατριάρχης Τιμόθεος δὲν ἤθελε νὰ ἀποδεχθῆ τὴν Δ΄ ἐν Χαλκηδόνι Οἰκουμενικὴ Σύνοδο.
Ὅταν ἀνῆλθε στὸν θρόνο ὁ διάδοχός του, ἅγιος Ἰωάννης ὁ Καππαδόκης (518–520), ὁ λαὸς μέσα στὴν Ἐκκλησία ἀπαίτησε κατὰ τὴν ὥρα τῆς Θ. Λατρείας νὰ ἀναγνωσθεῖ στὰ δίπτυχα ἡ Δ΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος καὶ κατόπιν νὰ μεταλάβει ἀπὸ τὰ χέρια τοῦ νέου Πατριάρχη.
Ὁ νέος Ὀρθόδοξος Πατριάρχης γιὰ κάποιους λόγους ἐδίσταζε νὰ πραγματοποιήσει τὴν ἀπαίτηση τοῦ λαοῦ, ἀλλὰ οἱ πιστοὶ ἔμεναν ἀνένδοτοι καὶ ἀπαιτοῦσαν τὸ θέμα νὰ τακτοποιηθεῖ ἀμέσως. Στὴν προσπάθεια τοῦ Πατριάρχη νὰ ἀναβληθεῖ γιὰ λίγο αὐτὴ ἡ ἀναγνώριση, ὁ λαὸς τὸ ἀπαίτησε καὶ πάλι δυναμικὰ καὶ πολλάκις.
Tελικά, μετὰ ἀπὸ αὐτὴ τὴν σταθερὴ στάση τοῦ λαοῦ καὶ τὴν ἔντονη διαμαρτυρία, ὑποχρεώθηκε ὁ Πατριάρχης, τὴν ὥρα τῆς μνημονεύσεως κατὰ τὴν Θ. Λειτουργία, νὰ ἀναγνώσει στὰ δίπτυχα τὴν Δ΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο. Τότε σταμάτησε ἡ ἀποτείχιση τοῦ λαοῦ καὶ ἡ ἀκοινωνησία τῶν Θ. Μυστηρίων, ἀφοῦ, μὲ τὴν ἀνάγνωση τῶν Διπτύχων, ἀποκαταστάθηκε ἡ Ὀρθόδοξη Πίστη.
Τὸ περιστατικὸ ἔχει (μὲ κάποιες περικοπές) ὡς ἑξῆς:
«Εἰσόδου γενομένης κατὰ τὸ σύνηθες ἐν τῇ ἁγιωτάτῃ ἡμῶν μεγάλῃ ἐκκλησίᾳ ἐν ἡμέρᾳ κυριακῇ... τοῦ ἁγιωτάτου ἀρχιεπισκόπου καὶ οἰκουμενικοῦ πατριάρχου Ἰωάννου, ...ἐν τῷ γενέσθαι αὐτὸν σὺν τῷ εὐαγεῖ κλήρῳ περὶ τὸν ἄμβωνα φωναὶ γεγόνασιν ἀπὸ τοῦ λαοῦ λέγουσαι·
Πολλὰ τὰ ἔτη τοῦ πατριάρχου, πολλὰ τὰ ἔτη τοῦ βασιλέως, πολλὰ τὰ ἔτη τῆς αὐγούστας, πολλὰ τὰ ἔτη τοῦ πατριάρχου· ἀκοινώνητοι διὰ τί μένομεν ἐπὶ τοσαῦτα ἔτη; διὰ τί οὐ κοινωνοῦμεν; ἐκ τῶν χειρῶν σου κοινωνῆσαι θέλομεν. ἐὲς ἄνελθε εἰς τὸν ἄμβωνα, ἐὲς πεῖσον τὸν λαόν σου. διὰ πολλῶν ἐτῶν κοινωνῆσαι θέλομεν. ὀρθόδοξος εἶ, τίνα φοβῆσαι; ἄξιε τῆς τριάδος· ἡ ἁγία
Μαρία θεοτόκος ἐστίν... Σεβῆρον τὸν Μανιχαῖον ἔξω βάλε· ὁ μὴ λαλῶν Μανιχαῖός ἐστιν... νικᾷ ἡ πίστις τῆς τριάδος, νικᾷ ἡ πίστις τῶν ὀρθοδόξων. τὴν ἁγίαν σύνοδον ἄρτι κήρυξον· ὀρθόδοξος βασιλεύει, τίνα φοβῆσαι;... ἐὲς μαρτύρομαι· ἢ κηρύσσεις ἢ ἐξέρχηι. πίστις ἐστίν, οὐκ ἔνι θεωρεῖν. ἀδελφοὶ Χριστιανοὶ μία ψυχή... ἡ ἁγία Μαρία θεοτόκος ἐστίν· ταῦτα καὶ ἡ σύνοδος εἶπε.