Παρασκευή 26 Αυγούστου 2022

Επιχειρούν να καταργήσουν τα Θρησκευτικά! Αυτό που ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ δεν τόλμησε να κάνει ,το κάνει Μασονοκρατούμενη κυβέρνηση Μητσοτάκη!



Επιχειρούν να καταργήσουν τα Θρησκευτικά!


Το υπ. Παιδείας πάει να υλοποιήσει κάτι που ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ δεν τόλμησε να κάνει

Ακόμη μια προσπάθεια ουσιαστικής κατάργησης του μαθήματος των Θρησκευτικών από τα ελληνικά σχολεία είναι σε εξέλιξη τις ημέρες αυτές, με τα ΜΜΕ να προβάλλουν τη γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, στην οποία προβλέπεται εξαίρεση από το μάθημα των Θρησκευτικών και για χριστιανούς ορθόδοξους.
Προφανώς κάποιοι θεωρούν ότι το γενικότερο κλίμα, με την πλήρη επικράτηση του δικαιωματισμού, είναι ευνοϊκό και θα επιχειρήσουν να «περάσουν» κάτι το οποίο ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε τολμήσει να κάνει, επικαλούμενοι ακόμη μια φορά τις γνωστές «αρχές» που καταπίνουν τα μεγάλα και επικεντρώνονται στο να προωθήσουν πολύ συγκεκριμένες ατζέντες. Συγκεκριμένα, η Αρχή, με πρόεδρο τον επίτιμο πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας Κωνσταντίνο Μενουδάκο, γνωμοδοτεί ότι λόγοι που θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν την εξαίρεση από το μάθημα δεν είναι μόνο όσοι αναφέρονται στη θρησκευτική συνείδηση των παιδιών και των γονέων ή των κηδεμόνων τους, αλλά οποιοσδήποτε λόγος που ανάγεται σε γενικότερες αντιλήψεις.

Μάλιστα, κρίνεται πως η εξαίρεση δεν είναι συνταγματικά ανεκτό να αφορά μόνο τους μη χριστιανούς ορθόδοξους, αλλά έκρινε ότι το ίδιο δικαίωμα πρέπει να έχουν και οι ορθόδοξοι μαθητές, σε περίπτωση που δεν συμφωνούν με το περιεχόμενο του μαθήματος. Καταλαβαίνει κανείς ότι αυτό στην πράξη θα μετατρέψει το μάθημα των Θρησκευτικών σε πάρεργο όχι μόνο για τους εκπαιδευτικούς, αλλά και για τους μαθητές, οι γονείς των οποίων θα κληθούν να επιλέξουν εάν το παιδί τους θα έχει μια «έγνοια λιγότερη», ειδικά στις μεγαλύτερες τάξεις.

Μένει να δούμε εάν το υπουργείο Παιδείας θα υλοποιήσει τη συγκεκριμένη γνωμοδότηση, αποδεικνύοντας έτσι ότι κατάφερε να ξεπεράσει τον ΣΥΡΙΖΑ και σε αυτό το πεδίο, όπως άλλωστε τα κατάφερε και σε άλλα δικαιωματιστικού ενδιαφέροντος ζητήματα, εισάγοντας κάθε λογής νεοεποχίτικα προτάγματα στα σχολεία. Το γεγονός πάντως ότι οι διαρροές για το ότι η «γνωμοδότηση έχει φτάσει στο υπουργείο Παιδείας» έγιναν προς τις φιλοκυβερνητικές εφημερίδες δείχνει ότι, αν μη τι άλλο, «τεστάρουν» την αντίδραση του κοινού στην πιθανότητα να το… προχωρήσουν.

newsbreak,26-08-2022
======================================
Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα με γνωμοδότησή της επανακαθορίζει τις προϋποθέσεις για την απαλλαγή ενός μαθητή από το μάθημα των Θρησκευτικών, ενόψει της έναρξης του νέου σχολικού έτους.


sxoleio_thriskeutika_xr© Παρέχεται από: Protothema.gr

Συγκεκριμένα, η Αρχή, με πρόεδρό τον επίτιμο πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας Κωνσταντίνο Μενουδάκο, γνωμοδοτεί ότι λόγοι που θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν την εξαίρεση από το μάθημα δεν είναι μόνο όσοι αναφέρονται στη θρησκευτική συνείδηση των παιδιών και των γονέων ή των κηδεμόνων τους, αλλά οποιοσδήποτε λόγος που ανάγεται σε γενικότερες αντιλήψεις.

Μάλιστα, κρίνεται πως η εξαίρεση δεν είναι συνταγματικά ανεκτό να αφορά μόνο τους μη χριστιανούς Ορθοδόξους, αλλά έκρινε ότι το ίδιο δικαίωμα πρέπει να έχουν και οι Ορθόδοξοι μαθητές, σε περίπτωση που δεν συμφωνούν με το περιεχόμενο του μαθήματος.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Τα Νέα», η υπόθεση έφτασε ενώπιον της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μετά από τη διαβίβαση εγγράφου του υπουργείου Παιδείας εν όψει της δημοσίευσης σχετικής εγκυκλίου για την απαλλαγή από τα μαθήματα των Θρησκευτικών, της Μουσικής και της Φυσικής Αγωγής και την υποβολή σχετικών δικαιολογητικών από τους μαθητές και τους γονείς τους.

Ήδη, το Συμβούλιο της Επικρατείας με την απόφαση 1478/2022, που δημοσιεύθηκε στις 7 Ιουλίου και έκανε δεκτή αίτηση γονέων οι οποίοι ζητούσαν την ακύρωση της από 28.5.2021 ΚΥΑ κατά το μέρος που ρυθμίζεται η απαλλαγή των μαθητών - μαθητριών από το μάθημα των Θρησκευτικών.

Στη συνέχεια, πριν την έκδοση της ΚΥΑ, η ολομέλεια του ΣτΕ έκρινε πως πρέπει να υπάρχει σχετική γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της γνωμοδότησης: «Η γενική ελευθερία της συνείδησης δεν έχει ένα τυποποιημένο περιεχόμενο, καθώς εκφράζει την ελευθερία του αυτοκαθορισμού της προσωπικής συνείδησης και καλύπτει όλες τις συνειδησιακές πεποιθήσεις του ατόμου και όχι μόνο εκείνες που αφορούν το θρησκευτικό φαινόμενο.

Από την άποψη αυτή, η αναφορά στην προτεινόμενη ρύθμιση σε "λόγους θρησκευτικής συνείδησης" και μόνον, ως δικαιολογητική αιτία για την άσκηση του δικαιώματος απαλλαγής από το μάθημα των Θρησκευτικών, δεν καλύπτει πλήρως όλο το εύρος των συνειδησιακών πεποιθήσεων που προστατεύονται από την ΕΣΔΑ και το ελληνικό Σύνταγμα, και στις οποίες περιλαμβάνονται "και [οι] γενικότερες κοσμοθεωρητικές αντιλήψεις.

Υπό αυτό το πρίσμα η Αρχή έκρινε ότι αποκλείονται ρητά και εξ ορισμού από το δικαίωμα απαλλαγής οι χριστιανοί Ορθόδοξοι μαθητές και μαθήτριες ή οι γονείς τους, οι οποίοι προκειμένου να ασκήσουν το δικαίωμα αυτό πρέπει να αποποιηθούν τη θρησκεία τους».

Για ισορροπίες μεταξύ της σχέσης κράτους - πολίτη, λένε πως «η ελεύθερη αυτή σχέση μεταξύ της προσωπικής θρησκευτικής πεποίθησης και της ατομικής συνείδησης είναι άξια συνταγματικής προστασίας, ως εκδήλωση του αυτοκαθορισμού της συνείδησης, και θα πρέπει να μπορεί να βρει δυνατότητα έκφρασης στο πλαίσιο της ρύθμισης του δικαιώματος της απαλλαγής».
====================================================================

Ελευθέριος Ανδρώνης: Μεθοδεύουν την κατάργηση των Θρησκευτικών στα σχολεία, χάριν του οδοστρωτήρα της «Νέας Εποχής»!

 


Σε πλήρη απαξίωση οδηγούν το μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία, προκειμένου να επιτευχθεί ο τελικός στόχος κατάργησης τους.
 
Θρησκευτικά: Το μάθημα των Θρησκευτικών αναμφισβήτητα έχει δεχθεί έναν λυσσαλέο πόλεμο από τους γνωστούς αντιχριστιανικούς κύκλους κατά τις τελευταίες δεκαετίες, και όπως δείχνουν οι τελευταίες εξελίξεις βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ στην οριστική κατάργηση του, στα πλαίσια ενός οργανωμένου σχεδίου να εξοβελιστεί οτιδήποτε το Ορθόδοξο από τα Ελληνικά σχολεία.

Στρώνουν το έδαφος για το τέλος των Θρησκευτικών

Τελευταίο ύπουλο «χτύπημα», η γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, κατά την οποία προβλέπεται εξαίρεση από το μάθημα των Θρησκευτικών και για χριστιανούς Ορθόδοξους. Σύμφωνα με το σκεπτικό της ΑΠΔΠΧ, η απαλλαγή δεν είναι συνταγματικά ανεκτό να αφορά μόνο τους μη Χριστιανούς Ορθοδόξους, αλλά το ίδιο δικαίωμα πρέπει να έχουν και οι Ορθόδοξοι μαθητές.

Δημοκρατικότατο θα έλεγε κάποιος, διαβάζοντας την είδηση επιφανειακά. Βαθιά υποκριτικό και υστερόβουλο, θα έλεγε κάποιος αν έμπαινε στην ουσία του θέματος. Εφόσον η διδακτέα ύλη στα βιβλία των Θρησκευτικών οδεύει από το κακό στο χειρότερο από πλευράς Ορθόδοξης αγωγής, εάν η γνωμοδότηση της ΑΠΔΠΧ γίνει τελικά αποδεκτή από το υπουργείο Παιδείας, οι Ορθόδοξοι μαθητές θα έχουν πλέον δικαίωμα να απέχουν σε περίπτωση που δεν συμφωνούν με το περιεχόμενο του μαθήματος.

Αυτό ακριβώς αφήνει ελεύθερο πεδίο στο να αλλοιωθεί ακόμη περισσότερο το περιεχόμενο των βιβλίων, ούτως ώστε να βρουν σημαντικούς λόγους να απέχουν και οι Ορθόδοξοι μαθητές, όπως πράττουν και οι μη Ορθόδοξοι. Οι τέλειες συνθήκες δηλαδή για να υποβαθμιστεί έως την πλήρη ανυπαρξία το μάθημα των Θρησκευτικών.

Μάλιστα η Αρχή Προστασίας Δεδομένων, γνωμοδοτεί ότι λόγοι που θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν την εξαίρεση από τα Θρησκευτικά δεν είναι μόνο όσοι αναφέρονται στη θρησκευτική συνείδηση των παιδιών και των γονέων ή κηδεμόνων τους, άλλα οποιοσδήποτε λόγος που ανάγεται σε γενικότερες αντιλήψεις. Με λίγα λόγια επιχειρείται να γίνει το μάθημα τόσο ανυπόληπτο που ακόμα και για έναν φαιδρό λόγο ο οποιοσδήποτε θα μπορεί να απέχει.

Προαιρετικότητα για τη θρησκεία – Υποχρεωτικότητα για το… σεξ

Την ίδια στιγμή το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης εντάσσεται ως υποχρεωτικό μάθημα στο ωρολόγιο πρόγραμμα της εκπαίδευσης και καταλαβαίνει κανείς την μέγιστη υποκρισία του θέματος. Για να γνωρίσουν ακόμα και παιδιά του Δημοτικού τον… θαυμαστό κόσμο του σεξ και της «σεξουαλικής ποικιλομορφίας», το κράτος δεν διστάζει να παρακάμψει και την αγνότητα της παιδικής ηλικίας, άλλα και την διαφωνία κάποιου γονέα που δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο για το παιδί του.

Για την Ορθόδοξη αγωγή από το μάθημα των Θρησκευτικών όμως, το κράτος «όλως τυχαίως» εμφανίζει ένα υπερευαίσθητο «δημοκρατικό» κριτήριο και φαίνεται πρόθυμο να αφορίσει κάθε είδους υποχρεωτικότητα.

Έτσι, το να μαθαίνει ο μαθητής για το ότι δεν υπάρχει μόνο βιολογικό φύλο, είναι όχι μόνο επιτρεπτό, άλλα και επαινετό από το κράτος. Το να μαθαίνει για τον Χριστό και την Ορθοδοξία, αντιμετωπίζεται σαν εκπαιδευτικό «χαμαλίκι» που ο οποιοσδήποτε θα μπορεί να προσπεράσει, μέχρι αυτό το μάθημα να πάψει να υφίσταται στο τοπίο της Ελληνικής Παιδείας.

Όλα αυτά είναι συντονισμένες προσπάθειες για μια απο-εκκλησιαστικοποίηση των σχολείων δήθεν στο όνομα της Δημοκρατίας και των δικαιωμάτων. Όπως έγραφε πολύ σοφά ο μακαριστός π. Γεώργιος Μεταλληνός: «όσοι αντιμάχονται την παρουσία του μαθήματος των Θρησκευτικών στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της χώρας μας, ζητούν να επιβάλουν… «δημοκρατικότατα» τις ατομικές τους απόψεις ερήμην του λαού».

Τους… μάραναν τα Θρησκευτικά, ενώ δεν έχουν λύσει βασικότατα θέματα της Παιδείας. Ας αναλογιστούμε πως στο ελληνικό σχολείο δεν έχει ακόμα αναπτυχθεί ένα θεσμικό πλαίσιο για την αποτροπή και την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Ένα παιδί μπορεί να κακοποιείται ψυχικά ή και σωματικά και να απευθύνεται ματαίως σε εκπαιδευτικούς και διευθυντές που αρνούνται να αναλάβουν την οποιαδήποτε ευθύνη, και την ίδια ώρα σε αυτό το παιδί προσφέρεται η… δημοκρατική προοπτική να απαλλάσσεται από τα Θρησκευτικά με οποιαδήποτε πρόφαση. Παρανοϊκές καταστάσεις.

Τα Θρησκευτικά έχουν θέση στα σχολεία – Ποια Θρησκευτικά όμως;

Αν κάποιος αντιτείνει πως η Ορθόδοξη αγωγή εκπορεύεται κυρίως από την εκκλησιαστική ζωή, δηλαδή από την ενοριακή δράση, τα κατηχητικά, τα κηρύγματα κ.λπ., δεν θα έχει άδικο. Όμως αυτό δεν σημαίνει πως και το μάθημα των Θρησκευτικών δεν έχει θέση στην εκπαίδευση. Το αντίθετο. Σε ένα κράτος στο οποίο η επίσημη και επικρατούσα θρησκεία είναι η Ορθοδοξία, η Ορθόδοξη αγωγή έχει θέση σε κάθε βασικό κύτταρο της κοινωνίας, στο σχολείο όπως και στην οικογένεια. Αν σβήσει εντελώς η θρησκεία μας και η ιστορία μας από τα σχολεία, τότε οι νέες γενιές θα απομείνουν έρμαια στον εθνικό και ηθικό μηδενισμό που προωθεί η Νέα Τάξη Πραγμάτων.

Είναι γεγονός βέβαια πως τα βιβλία των Θρησκευτικών τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει να χάνουν τον Χριστοκεντρικό χαρακτήρα τους και ρέπουν προς τη διαθρησκειακή ή πολυθρησκειακή προπαγάνδα.

Παρά το ότι το Σύνταγμα ορίζει ρητώς πως το μάθημα των Θρησκευτικών υπάρχει στα σχολεία για να αναπτύσσεται η ορθόδοξη χριστιανική θρησκευτική συνείδηση των παιδιών, η νεοταξική λαίλαπα με μεθοδικές παρεμβάσεις υπονόμευσε τον καθαρά ομολογιακό χαρακτήρα των Θρησκευτικών και το μετατρέπει σε ένα «χλιαρό» και «άνευρο» μάθημα.

Είναι ολοφάνερο πως όσο συνεχίζονται οι παρεμβάσεις στα βιβλία των Θρησκευτικών, παρακάμπτεται όλο και πιο πολύ ο βιωματικός και μυστηριακός χαρακτήρας της χριστιανικής πίστης, και επικρατεί όλο και περισσότερο μια δυτικόφερτη εκκοσμικευμένη αντίληψη του Χριστιανισμού που αρχίζει να εμφανίζεται σαν μια ακόμη «θρησκεία» δίπλα σε όλες τις άλλες. Επομένως είναι επιτακτική η ανάγκη να επαναπροσδιοριστεί η διδακτέα ύλη των βιβλίων και να επανέλθει το πνεύμα της συγγραφής τους προς τον ομολογιακό και Χριστοκεντρικό χαρακτήρα που αρμόζει στην διδασκαλία της Ορθοδοξίας.

Οι «διανοούμενοι» του δήθεν εκσυγχρονισμού, θέλουν να βγάλουν από τη μέση την Ορθόδοξη θεολογία και την πατερική διδασκαλία και βήμα με το βήμα απονευρώνουν την εκπαίδευση από οτιδήποτε μπαίνει εμπόδιο στον ιδεολογικό «χυλό» της επερχόμενης πανθρησκείας. Σε κάθε περίπτωση, τα νεοταξικά σχέδια για απαλοιφή των Θρησκευτικών από τα σχολεία δεν πρέπει να ευδοκιμήσουν, και αυτό είναι κάτι που πρέπει να αποτραπεί από σύσσωμη την Εκκλησία, κλήρο και λαό.