Ὁ “Ἑπτά-Φωτος” ἐν τρόμω, ἐπαπειλεῖ μέ δίκες
Ο “ΔΟΚΗΣΙΣΟΦΟΣ”, ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΑ, ΦΟΒΕΡΙΖΕΙ ΜΕ ΕΞΩΔΙΚΑ
Ἐπανεμφάνισις ΜΑΤ, Δικαστηρίων. Ἀπό “Σερ. Ὀρφανό”, “Δημ. Μαυρογόνατο”,“Ἰγν. Λάππα” εἰς Ἱερ. Νικολόπουλο;
{Ἐξουσία τοῦ σκότους} [Κύριος, πρός συλλαβόντας Αὐτόν]: «καθ΄ ἡμέραν ὄντος μου // μεθ΄ ὑμῶν ἐν τῷ ἱερῷ // οὐκ ἐξετείνατε τὰς χεῖρας ἐπ΄ ἐμέ·
// ἀλλ΄ αὕτη ἐστὶν ὑμῶν ἡ ὥρα // καὶ ἡ ἐξουσία τοῦ σκότους» (Λουκ. κβ’ 53). [Παράφρασις]: [(Κύριος στή Γεσθημανῆ): Κάθε ἡμέρα
βρισκόμουν μαζί σας στό Ἱερό // καί ἐδίδασκα. // Ἀλλά, ἐνώπιον τοῦ εὐσεβοῦς
λαοῦ /// δέν ἀποτολμήσατε νά ἁπλώσατε τά χέρια σας // καί
νά μέ συλλάβετε. // Κατά συνέπειαν, //αὐτή τή στιγμή // μέσα στή νύκτα εἶναι ὁ
χρόνος καί ἡ καταχθόνιος ἐξουσία σας, // ἤτοι τοῦ σκότους
καί τῆς δολοφονικῆς ἀνομίας σας]. |
[Ἀφικνεῖται στήν Λάρισα ὁ ... “εἰρηνοποιός”]
Πρό τετραετίας περίπου (10/11/18) καταφθάνει στήν
πρωτεύουσα τῆς Θεσσαλίας ὁ Μητροπολίτης κ. Ἱερώνυμος
Νικολόπουλος. Διατείνονται πώς, ἐπελέγη πολύ προσεκτικά ἀπό τήν Ἐκκλ. Διοίκησι. Προβάλλει “χαμογελαστά”, “μελιστάλακτα”, “ἤρεμα”, “ἄνετα” καί, ... ὡς ἀγαθός “μακάριος εἰρηνοποιός”. Ὁ ἐνδεδειγμένος κληρικός, ὥστε νά ἐπιρρίψη
βάλσαμο ἐπάνω στίς χαίνουσες πληγές καί στά προηγηθέντα δεινά τῆς τοπικῆς
Ἐκκλησίας, μέ τούς Διωγμούς, τά Δικαστήρια, καί τίς Μονάδες Ἀποκαταστάσεως Τάξεως
(!!!) (ΜΑΤ) κ.τ.λ.. Κάποιο τέλος, ἐπιτέλους, στίς ἀτελεύτητες δοκιμασίες
τῶν συνειδητῶν χριστιανῶν, τῶν “Θεολογικῶν”, τοῦ ἁγίου Μητροπολίτου Θεολόγου.
Προκειμένου νά προβληθῆ ὡς συνετός καί εὐλαβής
Ἐπίσκοπος ἐπεστρατεύθησαν ἀκόμη καί γεραροί Ἐπίσκοποι, ὅπως π.χ. ὁ Μητροπολίτης τάδε... Ὁ παραδοσιακός Ἐπίσκοπος, παγιδευθείς βεβαίως, ἀπέδωσε τά εὔσημα τῆς εὐσεβείας καί τῆς
ἀξιότητος στόν νεοαφικόμενον Δεσπότην, στέλνοντας ἐσφαλμένο μήνυμα. Τουτέστιν, τό
νά τόν ἀνακηρύξη πρόωρα, “... ...” καί κυρίως “συνετό-σοφό”. Εὐσεβεῖς Λαρισαῖοι,
εἰρηνεύσατε, δεχθεῖτε τον, ἀγκαλιᾶστε τον, ... δοξάστε τον.
Καθόσον εἶναι παγκοίνως γνωστόν, οἱ πιστοί τῆς Λαρίσης, σέ ἕνα πρωτοφανές γιά τά ἐκκλησιαστικά χρονικά μεγαλεῖο, ἐβίωσαν ἐπί δεκαετίες, διωγμούς, δικαστήρια καί ξυλοδαρμούς ἀπό τά ΜΑΤ (1974-2018). Παρόμοια ἀγωνιστική δόξα, ἀνδρείων, πιστῶν, ἁγίων, ἔχουμε νά ἀπολαύσουμε ἀπό τήν ἐποχή τῶν ἀπηνῶν διωγμῶν τῶν ὀπαδῶν τοῦ Ἱ. Χρυστοστόμου (349-407 μ.Χ.).
[Μετέχει σέ θρησκευτικές “Τελετές
Ἀλλοθρήσκων”]
Χαρᾶς Εὐαγγέλια μέ τήν ἄφιξι ἑνός αὐτοπροβαλλομένου ὡς
“μακαρίου εἰρηνοποιοῦ”. Δυστυχῶς ὅμως, πάραυτα, ὁ ἐλθών μέ
τόν ἀέρα τοῦ νικητοῦ, δίχως καμιά καθυστέρησι, ἐνεργοποίησε
τά σκαιά ἔργα του.
Τάχιστα πρωτοστάτησε σέ μία παράδοξα ἀνεξήγητο
σύμπλευσι μέ ὅτι “Φιλο-Εβραϊκό”, ὅτι “Φιλο-Τεκτονικό”, ὅτι “Φιλο-Ροταριανιστικό” κ.τ.λ..
Συγκεκριμένα, πέραν ἀπό τίς πληθωρικές συναντήσεις μέ αὐτούς τούς χώρους,
οὐδέποτε ἀπουσίασε ἀπό τίς ἐπίσημες Ἑβραϊκές ἐκδηλώσεις. Κατέστη κεντρικός ὁμιλητής γιά τό Ὁλοκαύτωμα τῶν Ἰσραηλιτῶν ἀπό τούς Ναζί
[30/1/20, (τῶν τριῶν Ἱεραρχῶν!!!)]. Ἄναψε τήν 6-φωτο ἤ
7-φωτο λυχνία, πρᾶγμα τό ὁποῖο
λειτουργεῖ μόνον ὁ ραβῖνος.
Μετεῖχε, αὐτός μοναδικός ἀπό τούς Ὀρθοδόξους
Ἐπισκόπους, ὄχι σέ πολιτικές ἐκδηλώσεις, ἀλλά δέ θρησκευτικές. Ἤτοι, στίς “Ἐπιμνημόσυνες Δεήσεις” τίς, πέραν κάθε ἀμφιβολίας, καθαρά
θρησκευτικές ἐκδηλώσεις ἀλλοθρήσκων.
Συνάμα, κατήντησε νά ἀποδεχθῆ, ἀκόμη καί συμβολική οἰκονομική “δωρεά” ἀπό τούς Ροταριανούς,(προς το Κρίκκειο Όρφανοτροφείο θηλέων της Μητροπόλεως) τόν γνωστό προθάλαμο τῆς μασωνίας. ( Πάλι σκανδαλίζει ο κ. Ιερώνυμος Λαρίσης. Να επιστραφούν πάραυτα τα χρήματα που δέχτηκες από τους Ροταριανούς, ως προϊόν προερχόμενο από αιρετικούς - προθάλαμο της Μασονίας. (agonasax.blogspot.com))
Τό τρομερότερο εἶναι πώς, ἀκρίτως, ἐδημοσίευσε στό ἐπίσημο
περιοδικό τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Λαρίσης “Ἀχιλλίου
Πόλις”, τεῦχος Νο 6, Νοέμβριος 2021,
ἐκτενές ἄρθρο τοῦ Ραβίνου κ. Ἠλ. Σαμπετάϊ, μέ τίτλο, “Αντισημιτισμός. Διακρίσεις Και Διώξεις Κατά Ιουδαίων”. Μέσα ἀπό τίς σελίδες τοῦ Ὀρθοδόξου περιοδικοῦ, ἕνας ἀλλόθρησκος
ἐπιτίθεται ἀπροκάλυπτα ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας, τοῦ Γένους καί εἰδικῶς ἐναντίον
τοῦ Ἰσαποστόλου καί Ἐθναποστόλου Ἁγ. Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ.
[Ὑψηλοφρονῶν ἔναντι τῶν
χριστιανικῶν ἱστοσελίδων]
Πολλές Ὀρθόδοξες Ἱστοσελίδες, δειλά στήν ἀρχή, πιό
δυναμικά στήν συνέχεια, ὑπέδειξαν τίς ἀτοπίες στόν
ἐν Λαρίση Ἐπίσκοπο. Τοῦ ἔκρουσαν τόν κώδωνα τοῦ κινδύνου. Αὐτός ὅμως, ὑπεροπτικά, “ἄνετα”, “ἀεράτα”, ἐξακολούθησε κλιμακωτά τά
ἀνάλογα ὀλισθήματα. Κατοχύρωνε τό μήνυμα πώς, διαθέτει ἰσχυρούς προστάτες καί ἑπομένως δέν ὑπολογίζει οὐδένα.
Ὅλη αὐτή ἡ φαινομενική ἀφοβία ἔλαβε τέλος, ὅταν τόν συνέλαβε
στό “ραντάρ” της ἡ Ὀρθόδοξος Χριστιανική Ἐφημερίδα “Ὀρθόδοξος Τύπος” (“Ο.Τ.”), ἡ “Φρεγάτα” τῆς Ὀρθοδοξίας. Κατά τό
πρῶτο στάδιο ὑποσημείωνε τίς ἐκτροπές τοῦ Σεβ. Νικολοπούλου καί ὅταν αὐτός δέν
ἐπανόρθωσε δεόντως τά πεπραγμένα, τότε τόν ἐπέλεξε ὡς θέμα “Πρωτοσέλιδο”, πρός συνετισμό καί μετάνοια αὐτοῦ, ἀλλά καί πρός ἐνημέρωσι
τῶ πιστῶν, ἀνά τήν οἰκουμένη.
[Ὁ “ἄνετα” δρῶν διαπερνᾶται ἀπό τρόμο]
Αὐτομάτως, ὁ “χαμογελαστός”, ὁ “μελιστάλακτος”, ὁ “ἤρεμος”,
ὁ “ἄνετα” δρῶν, ὁ ἐμφανισθείς ὡς “μακάριος εἰρηνοποιός”, καταλαμβάνεται ἀπό ἐμφανῆ τρόμο. Ἀποκαλύπτει τόν κεκρυμμένο “θρασύδειλο” ἑαυτό του. Αὐτός ὁ “δοκησίσοφος”, πού διατεινόταν πώς, μέ τόν πληθωρικό λόγο του
καί μέ τήν ὅποια σοφία του θά ἀντιμετωπίση κάθε ἀντίδρασι καί κάθε ἀντιτιθεμένη
τοποθέτησι.
Ὀνειροφαντασίες: Φρονεῖ πώς, ἐπιγιγνώσκει ἄριστα
τίς ἐμφανεῖς καί ὑποδόριες λειτουργίες τῆς Ἐκκλησιαστικῆς, τῆς Πολιτικῆς καί τῆς
Δικαστικῆς Ἐξουσίας. Ἐξαπολύει λοιπόν τό πρῶτο δεκασέλιδο
(10) ἐξώδικο νομικό ἔγγραφο, ἐπιτιθέμενος καί ἀπειλῶν τήν χριστιανική ἐφημερίδα
(“Ο.Τ.”), στίς 20/7/22. Ἐκτοξεύει, κατ’ οὐσίαν, ἀντιχριστιανικές
ἀπειλές μέ χλιαρές δικαιολογίες γιά τά
συγκεκριμένα ἔργα, γιά τά ὁποῖα ἐγκαλεῖται. Ἀπαιτεῖ τήν ἀποκατάστασί του καί, κυρίως, τήν ἀπενοχοποίησι τῶν καταγραφέντων ἀπό τόν δημοσιογραφήσαντα
ραβίνο. |
[Ἀναίρεσις ἐπαισχύντου ἐξωδίκου]
Προφανῶς, λόγω τῆς χριστιανικῆς της ὑποστάσεως, ἡ
ἐφημερίς (“Ο.Τ.”), ἐδημοσίευσε ὁλόκληρο τό ἐξώδικο, τῶν ἀπειλῶν καί τῶν ἀμετανοήτων
ἀποκρίσεων τοῦ ἐν Λαρίση Ἐπισκόπου. Συνάμα τό ἀγωνιστικό ἔντυπο (“Ο.Τ.”),
κατοχυρώνει τίς δικές του ἐκτενεῖς καί τεκμηριωμένες θέσεις καί ἀνασκευές.
Παραπέμπουμε στό ἔντυπο δημοσίευμα τοῦ (“Ο.Τ.”, 29/7/22), καθώς καί στήν ἠλεκτρονική του ἀνάρτησι:
Ὑποσημειώνουμε, μέ ἔμφασι τό ἐρώτημα: Δέν ἀποτελοῦν
ἆραγε συμμετοχή σέ θρησκευτικές τελετές ἀλλοθρήσκων ἡ ἀνελλιπής παρουσία τοῦ σεβ. Νικολοπούλου, στίς “Ἐπιμνημόσυνες Δεήσεις” γιά τό ἐπάρατο, πράγματι, Ὁλοκαύτωμα τῶν Ἑβραίων
ἀπό τούς Ναζί; Ἀκούστηκε ποτέ, κάποιος Ὀρθόδοξος Ἐπίσκοπος νά ἐνεργῆ κάτι
ἀνάλογο; Φρονοῦμε πώς, ΟΥΔΕΠΟΤΕ δέν συνετελέσθη παρόμοιο ἀτόπημα, ἕως ὅτου τό
πραγματοποιήσει ὁ “ἐμπνευσμένος”, ὁ ἐν Λαρίση.
Ἐπί πλέον, μήπως οἱ δημοσιευθεῖσες προσβολές καί ὕβρεις τοῦ ραβίνου ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας, τοῦ Ἔθνους
καί τοῦ Ἐθναποστόλου Ἁγ. Κοσμᾶ ἀποτελοῦν κατάπτωσι ἄνευ οὐσίας καί συνεπείας;
[“Θέμιδος Μέλαθρον” ἐξαλλάσσεται
εἰς “Θέσπιδος Μέλαθρον”;]
Ὁ ἄνθρωπος ἀπώλεσε ἐντελῶς τήν ψυχραιμία του καί τήν φαινομενική “ἄνεσί” του. Μέ τό ἀφελές
ἐξώδικο, ἐξεδήλωσε τήν ἀνανδρία του καί τή δειλία του. Ἰδού τόπος εὐπρόσδεκτος
δημοσίου διαλόγου.
Φοβερίζει μέ δικαστικές διαδικασίες, φαντασιούμενος δικαίωσι.
Πάντοτε ἀνακύπτουν δικαστήρια, πού ἀτοποῦν. Ὅπως π.χ. τά ἐσχάτως ἀποφυλακίσαντα, τόν, πρωτοδίκως καταδικασθέντα εἰς δωδεκαετῆ κάθειρξι, γιά ... “παιδο-βιασμούς”, (Ἰούλιος
2022).
Κατεχωρήθη εὐστόχως πώς, ἀνά τόν κόσμο, ὄχι σπανίως,
τό “Θέμιδος Μέλαθρον” (Δικαστήριο), ἐξαλλάσσεται εἰς, “Θέσπιδος Μέλαθρον ” (θέατρο, τραγωδία).
[Δημόσιος ἀντιπαραβολή λόγου,
Μεταξᾶ-Βενιζέλου]
Ἰδού στάδιον δόξης λαμπρόν, ὄχι δικαστηρίων, ἀλλά λόγου, δημοσιευμάτων
καί ἐπιχειρημάτων.
Καταγράφουμε πώς, κατά τό 1935, ἀνέκυψε μία
διαφωνία, ἐπί ἀπορρήτου Ἐθνικοῦ “Ἐγγράφου” (τοῦ 1915), ἀνάμεσα στόν Ἰ. Μεταξᾶ καί στόν Ἐλ. Βενιζέλο.
Ἀντήλαξαν ἐπιστολές δημοσίως καί διεσταύρωσαν τά ξίφη τοῦ γραπτοῦ λόγου. Ὁ μέν
πρῶτος ἐδημοσίευσε τριάντα πέντε (35) ἐπιστολές, ὁ δέ δεύτερος ἀντιστοίχως,
τριάντα πέντε (35), κατ’ ἀντιπαραβολή. Στή συνέχεια, ὁ δεύτερος, ὁ Ἐ.
Βενιζέλος, τελικῶς ἐσιώπησε, δῆθεν περιφρονητικά. Ὡστόσο, ὁ πρῶτος, ὁ Ἰ.
Μεταξᾶς, συνέχισε μόνος κυριαρχικά. Ἐκοινοποίησε στό τύπο, ἄλλα σαράντα (40) κείμενα,
μέ καταιγισμό ἐπιχειρημάτων. Ἐν πάση περιπτώσει, ἡ ἱστορική ἔρευνα (τό 1975)
περί τοῦ “Ἐγγράφου” ἐδικαίωσε τόν Κυβερνήτη τοῦ περιδόξου “ΟΧΙ” τοῦ 1940.
Οὐδείς κληρικός νομιμοποιεῖται ἠθικῶς, ὥστε νά
παριστάνη τό “Ψευτο-Παληκαρᾶ”, μέσω τῆς ἐπισφαλοῦς καί θολῆς ἐξουσιαστικῆς δικαιακῆς
διαδικασίας. Διά νομοθετημάτων, κατηγορηθέντων γιά ὑποχθόνιες σκοπιμότητες. Διά
διατάξεων, στοχευόντων στήν οὐσιαστική συγκάλυψι καί στήν προστασία τῶν ἐν
ὑπεροχῆ ὄντων, τῶν ἀνόμων “τυραννίσκων” τοῦ κραταιοῦ Συστήματος.
Ἡ ἀλήθεια δέν ἐξαϋλώνεται μέ ἀπειλές. Ὁ λόγος τῆς Ὀρθοφροσύνης καί τῆς Ὀρθοδοξίας, οὐδόλως δυσκολεύεται νά
ἀντιμετωπίση τίς ψευδολογίες καί τίς ἐγκληματικές προπαγάνδες.
Δικαίως ἀναρωτιέται κανείς, ἐάν σταθμίζει ὀρθά τά τραγωδούμενα, ὁ ἀδρανῶν Προκαθήμενος, ὁ Πάσης Ἑλλάδος. Ἆραγε ἀφουγκράζεται κάποιος ἐκεῖ στήν ΔΙΣ, τά ἄθεσμα
τοῦ σεβ. Νικολοπούλου;
Εἰσηγούμεθα τήν ὀρθή λύσι τοῦ δράματος. Ἔκθεσι σέ
δημόσιο διάλογο τῶν ἐμπλεκομένων. Τῶν “λεόντων” καί τῶν “λεοντῶν”.
[Ἱ. Ναοί, “Ἐμβολιαστικά Κέντρα”.
Τά ΜΑΤ ξανάρχονται στή Λάρισα;]
Ἀπάνθρωπα ΜΑΤ καί ... ἑξακόσια (600) περίπου Δικαστήρια, ἐνάντια στούς εὐσεβεῖς “Θεολογικούς”, κατεγράφησαν κατά τίς ἐσθλές ἡμέρες τῆς Ἐκκλησίας (1974-2018). Ὡστόσο,
μήπως, τά ΜΑΤ, ἐκεῖνα πού ἔδρασαν ἐπί ἔτη, ἐπί τῆς ἐποχῆς τῶν
ἐπισκόπων “Σερ. Ὀρφανοῦ”, “Δημ. Μαυρογόνατου” καί “Ἰγν. Λάππα”,
ἐπανέρχονται καί πάλιν; Ἐνδεχομένως, αὐτά νά ἀποτελοῦν τρόπο διαφυγῆς, ἀλλά καί
καταστροφικό καταφύγιο τοῦ ἐν Λαρίση;
Σέ τί ἀναφερόμεθα; Μέ τό ξέσπασμα τοῦ χιμαιρικοῦ κορωνοϊοῦ Covid-19 καί τά πειραματικά, τά ἀνελεύθερα, τά “Ἐκτρωματικά”, τά “mRNA-Ἐμβόλιά” του, ἐπέδραμε τό τυραννικό καί ἀπεχθές Κρατικό
Σύστημα. Μαζί του καί φανατικός συνοδοιπόρος, ὁ ἐν Λαρίση σεβ. Νικολόπουλος.
Ψυχῆ τε καί καρδία, ὑπέρ τῶν “Ἱερῶν Ἐμβολίων”.
Ὁ σεβ. Ἱερώνυμος, προπαγανδίζει ἀναισχύντως γιά τίς “βατσίνες” τοῦ ἐπισήμου ἀπανθρώπου “Κρατικοῦ Ἀφηγήματος”.
Μάλιστα διοργανώνει “εἰδικό
Ἱερατικό Συνέδριο”, ὑπέρ τῶν “Ἱερῶν Ἐμβολίων” (17/9/21). Καί μέ θράσος ἀνυπέρβλητο μετατρέπει τούς Ἱ. Ναούς σέ “Ἐμβολιαστικά
Κέντρα”. Ποιός Χριστός τοῦ ἔδωσε παρόμοια ἁρμοδιότητα;
Προστάζει, κινητά συνεργεῖα νά ἐγκαθίστανται στά προαύλια τῶν λατρευτικῶν χώρων, τῶν Ἱ. Ναῶν. Παρωθεῖ τούς
χριστιανούς εἰς βεβιασμένες ἰατρικές πράξεις. Κόντρα στήν ἐλευθερία τοῦ
προσώπου καί στίς δικαστικές ἀποφάσεις τῆς Νυρεμβέργης (1945-46).
[ΜΑΤ, ὑπέρ “Ἱερῶν “Ἐμβολίων” καί
προαγωγῶν]
Καί ὅταν ὁ λαός ἀντιδρᾶ πρός τό συνεργεῖο, τό ἐγκατασταθέν
πρό τοῦ Μητροπολικοῦ Ναοῦ τῆς Λαρίσης (3/10/21), τοῦ Ἁγίου Ἀχιλλίου, τότε καταφθάνουν
τά προσφιλῆ τῆς ἐξουσίας ἀστυνομικά ΜΑΤ. Ὑποδουλικά, ἀναλαμβάνουν μία ἐντολή: Νά ὑπερασπισθοῦν τά “Ἱερά Ἐμβόλια” τοῦ σεβ. Νικολοπούλου. Τοῦ “μακαρίου εἰρηνοποιοῦ”, ὅστις ἀγωνιᾶ νά ἀποκαταστήση τήν
τάξι, ... τῆ βοηθεία τῶν ἀστυνομικῶν Μονάδων ἀποκαταστάσεως τῆς Τάξεως (ΜΑΤ).
Ἀλλά καί στήν ἀντιεμβολιαστική διαδήλωσι, πρό τοῦ
Μητροπολιτικοῦ Μεγάρου Λαρίσης (24/9/21), ἡ ἀστυνομία ἐμφανίζεται,
πανταχοῦ παροῦσα καί ἀπειλοῦσα, ὥστε νά προστατεύση τούς ἀναρμοδίους προπαγανδιστές.
Ἄς ἁλωνίζει ἡ ἐγκληματικότης. Ἐν προκειμένω, δέν ἀπετόλμησε βέβαια νά συλλάβη
τούς πολῖτες, ὅπως τό ἔπραξε, ἄνανδρα καί παράνομα στήν Ἀθήνα (7/7/22). Ἐκεῖ πέρασε, παράλογα, παράνομα χειροπέδες σέ σαράντα (40) περίπου διαδηλωτές, ὑγειονομικούς,
ἐν ἀναστολῆ.
Οἱ μέν εὐσεβεῖς πιστοί τῆς Ὀρθοδοξίας, «ἐμνήσθησαν ἡμερῶν ἀρχαίων καί ἐμελέτησαν» (Ψαλμ. ρμβ’ 5). Οἱ δέ διάδοχοι τῶν διωκτῶν, ἐζήλωσαν ἆραγε τά ματωμένα χρόνια (1974-2018/2022); Ἐκεῖνα τῶν ἐμπόνων θλίψεων
τῶν πν. Τέκνων τοῦ ἁγίου Θεολόγου, τοῦ καί
μαρτυρικοῦ Ἐπισκόπου.
{Ἐκκλησία διωκομένη} [Κύριος εἰς Γεσθημανῆ]: «Ὡς ἐπὶ λῃστὴν ἐξήλθατε // μετὰ μαχαιρῶν καὶ ξύλων συλλαβεῖν με;» (Ματθ. κστ’ 55). [Ἀναδιατύπωσις]: [Ὦ! ἐσεῖς, γραμματεῖς καί Φαρισαῖοι, // ἐξήλθατε νύκτα ἐδῶ στήν
Γεσθημανῆ // προκειμένου νά μέ συλλάβετε, // χρησιμοποιῶντας μαχαίρια καί ξύλα φονικά; // Τοῦτο καταδεικνύει τήν δαιμονική ἐγκληματική σας ἐξουσία»._ |
ΦΩΤΟ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΣ
ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΙΣ
|
Ὁ Μητροπολιτης Λαρίσης, ὁ ἅγιος Θεολόγος |
|
Ὁ ἐν Λαρίση κ. Ἱερώνυμος μετά τοῦ Ραβίνου κ. Σαμπετάϊ |
|
Ὁ ἐν Λαρίση Ἱερώνυμος. |
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ
ΑΡΘΡΑ:
Σχετικά δημοσιεύματα για τον κ. Ιερώνυμο
Νικολόπουλο εις Λάρισα (κάντε ΚΛΙΚ πάνω σε κάθε θέμα και συνδεθείτε
με τον υπερσύνδεσμο στο άρθρο)
1--Ὁ Σεβ. Λαρίσης ἤναψε τὴν
ἑπτάφωτον λυχνίαν, ἀλλὰ οὔτε δάκρυ διὰ τὸν μακαριστὸν Μητροπολίτην Θεολόγον
2- ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ AHEPA HELLAS ΣΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ
ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ (26/11/2018) https://imlarisis.gr/
12-- ο κ. Ιερώνυμος, διαβεβαιώνει πώς είναι ξένος γι’ αυτόν ο
Θεολόγος
13--Ένα διχαστικό μνημόσυνο, μια ακόμη πληγή στον Θεολόγο… και την τοπική
εκκλησία της Λαρίσης.
14--Μη τους νεκρούς μας τάραττε... κ. Ιερώνυμε!!!
15--Πανελλήνια αγανάκτηση και αποστροφή έχει προκαλέσει η ενέργεια και η
στάση του νέου δεσπότη Λαρίσης κ. Ιερωνύμου, καθώς και η συμμετοχή των δύο
"εκλεκτών του" ιερέων, σε εκδηλώσεις των Ρόταρυ και της συναγωγής. Ο δεσπότης Λαρίσης κ. Ιερώνυμος (Νικολόπουλος) ακόμη να ζητήση συγγνώμη
για την συμμετοχή του σε εκδήλωση της εβραϊκής συναγωγής και δια την
εκπροσώπησή του σε εκδήλωση των Ρόταρυ
17--Αποστομωτική απάντηση στον δεσπότη Λαρίσης κ. Ιερώνυμο για το ΡΟΤΑΡΥ
από κ. Αριστείδη Π. Δασκαλάκη
19--Σκανδαλώδης η εκλογή του Λαρίσης; Ή διορισμός!!! Μας εκπλήσσει καθημερινά ο
Λαρίσης και αφού στην χειροτονία του είπε «ράον σιωπή» και χειροκροτήθηκε από
κει και μετά δεν έβαλε γλώσσα μέσα.
20α Ο Ιερώνυμος της Λάρισας με τους εβραίους δεν φοράει μάσκα,
με τα χριστιανόπουλα όμως φοράει!
21-- Ο δεσπότης και ο Ραββίνος ...παπαδάκι του
22-- «Ἡ Πίστις μας, πρέπει νά παραδίδεται ἀνόθευτη, καθαρή
ἀπό κάθε σπίλο...»
24 Απάντηση στη
κατάπτυστη ανακοίνωσή του Ιερωνύμου και της Μητροπόλεως Λαρίσης.
2 6 Προς τον Μητροπολίτη Λαρίσης κ. Ιερώνυμο που ξεκινά εμβολιασμούς στους
Ιερούς Ναούς
27 Έρχεται το μπόλι έξω από τους Ναούς της Μητροπόλεως Λαρίσης !
29 Χαίρε Ιερώνυμε Λαρισαίων αισχύνη και εμβολιασμένων το καύχημα !
31 Λάρισα SOS… Αρχιερατική πρωτοβουλία απωλείας
34 Κύριε Ιερώνυμε εις Λάρισα, η μάσκα σου δεν σε κρύβει πλέον
36 Εἶναι ἀνεκτόν δίπλα στούς
σφαγιασθέντες “Ἀμνούς” νά δεσπόζουν οἱ ἀνηλεεῖς διῶκτες τους;
39 Όταν η μάσκα αποκαλύπτει τον προβατόσχημο λυκοποιμένα
41 «Ἡ Πίστις μας, πρέπει νά παραδίδεται ἀνόθευτη, καθαρή ἀπό κάθε σπίλο...»
42 Ο δεσπότης και ο Ραββίνος ...παπαδάκι του
47 «Ξέφυγε ο Λαρίσης… Πάρτε του το ωμοφόριο… Αποσχηματίστε τον….»
49 Ἡ
ἄνοδος καί ἡ πτῶσις τοῦ Σεβ. Λαρίσης
50 Ηχηρό
"Χαστούκι" Αμβροσίου σε Ιερώνυμο της Λάρισας Ἔχεις ξεφύγει… μαζέψου
Ἱερώνυμε
53 Ο
Ιερώνυμος στη Λάρισα ου βούλεται συνιέναι
54 Χρίστος Παναγιώτου: «Μπορεῖ ὁ Θεός νά ἀναιρέσει
τόν ἑαυτό
Του;» (Ένα υπέροχο άρθρο του κ. Χρίστου
Παναγιώτου που ξεσκεπάζει τις πλάνες του κ. Ιερωνύμου Λαρίσης και
των αυλικών του προπαγανδιστικών.)
55 Δέσποτα, δέν θά προσέλθω καί πάλιν στήν σύναξιν,
«ἵνα μή συνευδοκῶ τοῖς ἔργοις σου»
57 β ΕΒΡΑΙΟΣ ΡΑΒΒΙΝΟΣ ΟΜΟΛΟΓΕΙ: ΝΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΚΟΤΩΣΑΜΕ ΤΟΝ
ΑΓΙΟ ΚΟΣΜΑ - YouTube
58 Αγανάκτηση και αντίδραση προκαλούν στους Χριστιανούς
οι κατ' εξακολούθησιν πρωτοφανείς και "περίεργες συναφειακές" ενέργειες
του Δεσπότη της Μητροπόλεως Λαρίσης με τα στελέχη των Εβραίων της Συναγωγής και
το εν γένει περιβάλλον του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου (Κ.Ι.Σ.)Καταπέλτης
ο γνωστός αρθρογράφος επί εκκλησιαστικών θεμάτων ιατρός κ. Λυκούργος
Νάνης
61 “METANOIA” ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΔΙΑ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΡΑΒΙΝΟΥ (agonasax.blogspot.com)
62 Ἡ Ἱ. Μητρόπολις Λαρίσης εἰς τὰ δίκτυα τοῦ σιωνισμοῦ;
63 Χρίστος Παναγιώτου: «Τρικυμία ἐν Λαρίσῃ!»
(agonasax.blogspot.com)
64 Γεώργιος Τζανάκης:
ΤΡΙΚΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑΥΑΓΙΑ (agonasax.blogspot.com)
65 Γεώργιος Τζανάκης: ΤΡΙΚΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑΥΑΓΙΑ Β΄
(agonasax.blogspot.com)
67 ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΔΙΑ ΤΑ ΕΝ Τῌ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙ
ΛΑΡΙΣΗΣ (agonasax.blogspot.com)
68 ΕΞΩΔΙΚΟ
ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΥ ΔΙΑΔΟΧΟΥ ΤΩΝ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ