Πέμπτη 18 Αυγούστου 2022

Αυτοί σε λίγο θα κάνουν φροντιστήριο και στον διάβολο...



Ἄχ! Σε ἔχασα παιδί μου!


Όχι τίποτ’ άλλο, αλλά έρχεται στο μυαλό συνέχεια ο μύθος με το χταποδάκι,

(του Κόντογλου)… Στην θέση της «μαμάς -χταπόδι», οι σημερινοί πνευματικοί…


– Πάτερ μου, έκαναν συμπροσευχές με αιρετικούς!

– Δεν πειράζει… Εμείς να μην πέφτουμε σε Ιεροκατάκριση. Εμείς λόγο θα δώσουμε για την ψυχή μας. Μη φοβάσαι, δεν πειράζει…

– Αναγνώρισαν σχισματικούς φασίστες Ουκρανούς!

– Παιδί μου, είναι σύνθετο το θέμα. Είναι διοικητικό, όχι δογματικό ζήτημα.

Μη φοβάσαι, δεν πειράζει…


– Αναγνώρισαν ως εκκλησίες τους Αιρετικούς!

– Παιδί μου, έχουμε και την εκκλησία του Δήμου.

Δεν τους αναγνώρισαν ως κανονικές εκκλησίες…

Μη φοβάσαι, δεν πειράζει…


– Έκλεισαν τους ναούς…

– Από αγάπη, παιδί μου…

Για το υπέρτατο αγαθό της υγείας.

Δεν κινδυνεύει η πίστη, αλλά οι πιστοί…


– Ζητάνε να κάνουμε εμβόλια για την παραγωγή των οποίων χρησιμοποιήθηκαν κύτταρα από εκτρωμένα έμβρυα!


– Δεν πειράζει παιδί μου.

Δεν εκτρώθηκαν γι’ αυτόν τον σκοπό.

Εμείς να τρέξουμε να τα κάνουμε…Δώρο Θεού....


– Μα να βάλουμε μάσκες στην εκκλησία;

Μα να γίνουμε καρναβάλια; Μα να μην ασπαζόμαστε τις εικόνες;


– Από αγάπη κι αυτό, παιδί μου…

Στις εικόνες και υπόκλιση να βάλεις το ίδιο είναι…

Δεν ξέρουν οι άγιοι ότι τους αγαπάμε;


– Μα, άλλαξαν και την ώρα της Αναστάσεως του Κύριου μας;


– Δεν πειράζει παιδί μου… Δεν κολλάει σε ρολόγια και ημέρες ο Χριστός μας…


– Μα, αύριο θα μου ζητάνε να σφραγιστώ με το 666!


– Παιδί μου, εσύ θα βάλεις έναν σταυρό από πάνω και δεν θα πειράζει…


– Πήραν την ψυχή μου οι δαίμονες και γελάνε…


– Ἄχ! Σ᾿ ἔχασα, παιδί μου!


Ευχόμαστε να ξυπνήσουμε πρίν είναι πολύ αργά....

Στώμεν καλώς!!!


 Μας  το έστειλε  ο  Νεκτάριος