Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Ο Ρόλος Των Εβραίων Στην Επανάσταση Του 1821 .Διαβάστε και φριξτε … (έμάσαγαν τα αυτιά )


karaiskakis-1821
Η κήρυξη της Επαναστάσεως Του 1821 αποδεικνύει πλέον και στον πιό κακοπροαίρετα καί δύσπιστο, την στάσι των Εβραίων έναντι των Ελλήνων. Τώρα πιά οι εβραίοι δεν είναι κατάσκοποι, φοροεισπράκτορες, προδότες, δολοφόνοι, όπως ήταν πρίν. Τώρα δρουν ομαδικά σαν Εβραίοι και σφάζουν τους Ελληνες. Γιά το ολοκαύτωμα των Ελλήνων από τους Εβραίους το 1821 δυστυχώς δεν γραφήκανε βιβλία. Οτι γνωρίζουμε το ξέρουμε από τα αξιόπιστα Απομνημονεύματα των Αγωνιστών Του 1821. Τα παιδιά μας στο σχολείο μαθαίνουν για τις σφαγές, που διέπραξαν οι Τούρκοι. Γιά τα εγκλήματα των Εβραίων δεν τους λέγουν τίποτε. Παραδείγματος χάριν, από τα απομνημονεύματα του Λ. Κουτσονίκα {«Απομν. αγωνιστών 1821» τόμος 6ος, σελ. 91} μαθαίνουμε για την είσβολή των εβραίων στη Νάουσα: « …oi δέ θρασύδειλοι εχθροί του Χριστιανισμού Ιουδαίοι της Θεσσαλονίκης τρέχοντες, αυθορμήτως έγένοντο δήμοι, σφύζοντες ως ζώα τους ανθρώπους. Φρίκη κατελάμβανε πάσαν ψυχήν ζώσαν διά τάς τρομερωτάτας άνοσιουργίας αυτών, και έν τούτοις ουδεμία των βαρβάρων εκείνων ψυχών ελάμβανε το ελάχιστον αίσθημα οίκτου».

Επί του αυτού θέματος διαβάζομεν αλλού {Χ. Στασινοπούλου: «Λεξικό Ελληνικής Επαναστάσεως 1821» τόμος Β, σελ. 65, λ. «Εβραίοι»} ότι: « Κατά την καταστροφή της Νάουσας, τον Απρίλιο του 1822, από τον Αβδούλ Αμπούδ, εξακόσιοι Εβραίοι, που ακολουθούσαν το ασκέρι του αιμοβόρου Τούρκου πασά, άποτελέσανε πραγματικό σώμα δημίων και βασανιστών. Απερίγραπτα είναι τα όσα έκαναν στον άμαχο πληθυσμό της μαρτυρικής αυτής πόλεως ».

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΕΒΡΑΙΟΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ - ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΙ ΤΩΝ ΛΑΩΝ

ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ…ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ

ΣΚΙΖΟΥΝ ΚΑΡΔΙΕΣ! ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ! ΕΠΑΘΕ ΑΝΑΚΟΠΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥ! ΤΙ ΤΗΣ ΕΙΠΕ…


Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ
Η Χριστίνα ήταν 14 χρονών,κόρη χριστιανού ορθόδοξου γιατρού από τη Γάζα.
Έπαθε ανακοπή κατά τη διάρκεια βομβαρδισμού από τα σιωνιστικά F 16.
Ο πατέρας της προσπάθησε να την σώσει αλλά δεν μπόρεσε…
Η φωτογραφία είναι από την εξόδιο ακολουθία και δημοσιεύθηκε σε άρθρο του Σάμ Μπαχούρ στην αραβική εφημερίδα των Ιεροσολύμων, Αλ Κουντς ,
“ Χριστινούλα, καλό Παράδεισο να έχεις!
Συγχώρεσε με που τόσα χρόνια δεν μπόρεσα να κάνω κάτι για να ζήσεις με αξιοπρέπεια, δίχως φόβο.

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ http://www.agonas.org/


Α) ΕΚΛΟΓΕΣ επισκοπων ή ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ;
Ο ΑΓΙΟΣ ΑΧΙΛΛΕΙΟΣ  ΛΑΡΙΣΑΣ ΚΑΤΑΤΕΙΛΗΜΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ  ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ 

ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Μητροπολίτης: «Ο νυν Αρχιεπίσκοπος φέρει βαρεία την ευθύνη που δεν προχώρησε, παρά τις προτάσεις, μέχρι σήμερα, στην αλλαγή του τρόπου εκλογής των αρχιερέων. Φαινόμενα όπως η σχεδόν επικύρωσις υπό της ιεραρχίας επιλογών συγκεκριμένων προσώπων, όπως φαίνονται και σε δημοσιεύματα εφημερίδων μήνες προ της εκλογής των, όπως επίσης το να ψηφίζει ο κάθε ιεράρχης με το γραφικό του χαρακτήρα, αφού υποστεί προηγουμένως τη βάσανο των πιέσεων, πρέπει, επιτέλους, να τελειώσουν! Αλλιώς, θα συνεχίζουμε να εμπαίζουμε τον Θεό και τους ανθρώπους! Τελικά, δεν είναι υπερβολικό το λεχθέν: ότι δεν πρόκειται για εκλογές ιεραρχών, αλλά για διορισμό!».
Δημοσιογράφος: «Σεβασμιώτατε, μου λέτε ότι η επιλογή των αρχιερέων δεν γίνεται δια της επιφοιτήσεως του Αγίου Πνεύματος;».
Μητροπολίτης: «Θα σας πω κάτι που είπε ο Ιερός Χρυσόστομος: “Το Άγιον Πνεύμα πάντας χειροτονεί, αλλ’ ου πάντας εκλέγει”. Δυστυχώς… θα πρόσθετα».
Δημοσιογράφος, επιμένει: «Έχω την εντύπωση, με όσα λέτε, ότι τελικά η εκλογή αρχιερέων αποσκοπεί μόνο στη δημιουργία προσωπικού στρατού του Αρχιεπισκόπου…».
Μητροπολίτης, απαντά: «Αυτό ακριβώς εννοώ με αυτό που σας είπα παραπάνω: ότι απουσιάζει η θεολογική και εκκλησιολογική βάση…».
Αυτά έλεγε ο τότε δεσπότης Θηβών και Λειβαδιάς κ. Ιερώνυμος και σήμερα αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος σε συνέντευξη στον τότε διευθυντή της εφημερίδας «Βραδινή» Κωστή Δήμτσα που δημοσιεύτηκε στις 26 Ιανουαρίου του 2003 για τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο.
Και τώρα ο ίδιος τα κάνει χειρότερα από τους προηγούμενους. “Διορίζει για να δημιουργήσει - πιο ισχυρό- προσωπικό στρατό”. Αυτή είναι η αιτία που ο λαός είναι αποίμαντος, τα προβλήματα της Εκκλησίας άλυτα και με το χρόνο δυσκολεύουν πιο πολύ.

Β) ΕΚΛΟΓΕΣ ή ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ;

Ήταν φοβερό αυτό που φέτος είδαν και άκουσαν οι απανταχού Ορθόδοξοι Έλληνες ως προς τα παρασκήνια. Πώς, και ποιοι δηλαδή θα… διοριστούν (!) στις χηρεύουσες μητροπόλεις. Και εκτός αυτών, νάσου και εμφανίζεται ο Πατριάρχης του Γένους, δήθεν για να παραβρεθεί στο κολέγιο Αθηνών και παρακολουθήσει την προβολή της ταινίας «Τότε οι Νεκροί Πεθαίνουνε. Όταν τους λησμονάνε» που αφορούσε το κοιμητήριο της Κωνσταντινούπολης, ενώ ο λόγος ήταν οι εκλογές μητροπολιτών! Ήθελε και αυτός μερίδιο.
Μεγάλος οργασμός και συσκέψεις επί συσκέψεων του αρχιεπισκόπου με στενούς φίλους δεσποτάδες, με τον Πατριάρχη, με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και δεσποτάδων με δεσποτάδες, για “την επιθυμία του Αγίου Πνεύματος”.
Και αφού τα βρήκαν, έκαναν και μια Θεία Λειτουργία στο παρεκκλήσι της μονής Πετράκη να “κατέβει το Άγιο Πνεύμα” να τους φωτίσει (!). Την λειτουργία την έκανε ο τελευταία χειροτονηθείς δεσπότης Κίτρους… σε μια εκκλησία άδεια, αφού κανένας από τους 80 δεσποτάδες δεν εκκλησιάστηκε, παρά μόνο κατά τις 10 π.μ. συγκεντρώθηκαν στο συνοδικό μέγαρο να κάνουν και μια μικρή προσευχή – η μεγάλη θέλει χρόνο – και ν’ αρχίσουν την “ψηφοφορία”. Εν τω μεταξύ οι διορισμένοι βρίσκονταν στον προθάλαμο των συνεδριάσεων με γραμμένο το μήνυμα που θα απήγγειλαν.
Και κατά το έθιμον (;) ακούσθηκε η φωνή κάποιου να λέγει: «Η Χάρις του Παναγίου Πνεύματος… εξελέξατο…».
Είναι φοβερό! Καλά τους ανθρώπους δεν τους ντρέπονται, το Θεό και το Πανάγιο Πνεύμα, που εμπαίζουνδεν φοβούνται;

Αφού, «δεν πρόκειται για εκλογές ιεραρχών, αλλά για διορισμό» (Αρχιεπ. Ιερώνυμος), πώς να ντραπούν και να φοβηθούν;                       Συνεχίζεται “Εκλογές ή Διορισμοί”

‘Ιεροκλοπες’

Έχει νομική θωράκιση

η Εκκλησiα;

Θα πρέπει να ομολογηθεί η θλιβερή αλήθεια: τον ιερό χώρο της Εκκλησίας μας, το θησαυροφυλά­κιο αυτό της Χάριτος του Θεού, τον έχουμε κατα­ντήσει χώρο ληστών. Η αυθαιρεσία, η αδιαφάνεια, η δολιότητα περί τη διαχείριση των οικονομικών πλεονά­ζουν. Η «ιεροκλοπή» θριαμβεύει. Εξαιρέσεις, βέβαια, υπάρχουν πολλές. Δεν είναι όμως ικανές να ανατρέψουν τα δεδομένα.
Ο χώρος αυτός, εν τούτοις, δεν είναι νομικά ανοχύρω­τος (Μιλάμε για νομική θωράκιση και όχι για ηθική ή κανο­νική, διότι όσοι επιδίδονται στο άθλημα (!) της «ιεροκλοπής» δεν έχουν και τις καλύτερες δυνατές σχέσεις ούτε με την ηθική, ούτε με τους I. Κανόνες. Μόνο το νόμο λογαριάζουν. Τον αστυνόμο και το δικαστή. Οι κατά νόμον, λοιπόν, υπεύθυνοι, όποιο πόστο και αν κατέχουν, έχουν χρέος να προστατεύουν το χώρο της Εκκλησίας από τους κλέφτες, όποιοι και αν είναι. Περιττό να πούμε ότι αν, για οποιοδήποτε λόγο, δεν πράξουν το καθήκον τους, υπέ­χουν ποινικές και αστικές ευθύνες ως υποκρύπτοντες εγκληματίες.
Παραθέτουμε το νομικό πλαίσιο, μέσα στο οποίο μπο­ρούν να κινηθούν.
Α. Οι I. Ναοί, (και οι I. Μονές, πλην των Ησυχαστηρίων), είναι Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ). Διοικο­ύνται δε από συγκεκριμένα Διοικητικά Συμβούλια (ΔΣ) και διαθέτουν το καθένα ειδική σφραγίδα.
Β. Οι Επίτροποι, τα μέλη, δηλ., των ΔΣ των εν λόγω ΝΠΔΔ διορίζονται μεν από τον οικείο Μητροπολίτη, αλλά ουδείς δύναται να τους απολύσει, έως τη λήξη της τριετο­ύς θητείας τους.
Γ. Τα τέσσερα λαϊκά μέλη των ΔΣ των I. ναών, μαζί με τον Πρόεδρο -τον Ιερέα - φέρουν απέναντι του νόμου ακέ­ραιη την ευθύνη της διοικήσεως του ΝΠΔΔ.
Δ. Ουδείς Μητροπολίτης δύναται να καταργήσει ή να αλλοιώσει αποφάσεις του ΔΣ. Αυτός ασκεί μόνο εποπτεία και έλεγχο νομιμότητας επί των αποφάσεων. Ειδικά παρανομεί αν τροποποιεί τους προϋπολογισμούς του Νομικού Προσώπου, (πράγμα πολύ σύνηθες), όπως, παρανομούν και τα Μέλη του ΔΣ, αν αντιπαρέρχονται εν σιωπή τις τροποποιήσεις αυτές.
Ε. Η παροχή και η λήψη δώρων σε είδη ή χρήματα, χωρίς τις εκ των νόμων προβλεπόμενες διαδικασίες (απο­φάσεις ΔΣ, λήψη αποδείξεων, κτλ), αποτελούν έκνομες ενέργειες, που υπόκεινται σε ποινική και αστική δίωξη και για τους δωρητές και για τους λήπτες.
ΣΤ. Οι ιερείς καλύπτονται με το αμετάθετο. Ο Μητροπο­λίτης δεν δύναται με κανένα τρόπο να τους απομακρύνει από την ενορία τους ή τη Μητρόπολη, παρά μόνο με δική τους αίτηση. Αν παρεκτρέπονται, μια και μόνη είναι η οδός για την απομάκρυνσή τους: τέλεια δίκη και τελεσίδι­κη καταδίκη.
Ζ. Ακόμα και αν ένας ιερέας δεν έχει κανονικό διορισμό σε μια συγκεκριμένη ενορία μετά παρέλευση 5ετούς υπη­ρεσίας εκεί, μονιμοποιείται και κάθε μετάθεσή του είναι παράνομη και άκυρη.
Η. Ο Μητροπολίτης δικαιούται να αποσπάσει ιερέα σε άλλη ενορία για έξι μόνο μήνες. Ούτε μια μέρα περισσό­τερο.
Θ. Στις Μονές οι Ηγούμενοι και οι Ηγουμένισσες είναι ισόβιοι (όταν η Μονή έχει πάνω από τρία μέλη και έχουν κανονική εκλογή). Ο Μητροπολίτης δεν μπορεί να τους απολύσει.
Ι. Προσθέτουμε ότι ούτε τα ηγουμενοσυμβούλια αλλά­ζουν σύνθεση, εφ’ όσον έχουν εκλεγεί κανονικώς.
ΙΑ. Η υπεξαίρεση χρημάτων ή άλλων πολυτίμων αντικει­μένων δια της βίας ή δια δολίων μεθόδων από I. Ναούς ή Μονές, τιμωρείται με φυλάκιση έως και δέκα (10) έτη. Σημειώνουμε την περίπτωση του Μητροπολίτη κ. Παντε­λεήμονα Μπεζενίτη, ο οποίος καταδικάστηκε πρωτοδίκως σε οκταετή κάθειρξη για παράνομη απόσπαση χρημάτων από Μοναστήρι!!!
Μέσα σ’ αυτό το νομικό πλαίσιο κινηθείτε σεβαστοί Πατέρες, Μητέρες και αγαπητοί Αδελφοί, μέλη των ΔΣ των εκκλησιαστικών ΝΠΔΔ, και ενεργείστε τα δέοντα για την περιφρούρηση της ιερότητας του χώρου, την ευθύνη του οποίου έχετε αναλάβει. Μην κλείνετε τα μάτια, για να μη βλέπετε τα όσα έκνομα γίνονται γύρω σας. Μην υπο­γράφετε, από «υπακοή» (!) γλοιώδη κείμενα στηρίξεως προϊσταμένων σας, που έχουν κατακλέψει την Εκκλησία, χωρίς ίχνος ντροπής. Πολύ περισσότερο μη γίνεστε συνεργοί τους. Καταλάβετέ το καλά, η σπάθη της ανθρώ­πινης δικαιοσύνης και ιδίως της αδέκαστης θείας, κρέμε­ται πάνω από τα κεφάλια σας.
Μη φοβάσθε, λοιπόν. Λάβετε θάρρος και δύναμη από το Θεό. Και αντισταθείτε. (Το θέμα είναι πολύ σοβαρό. Γι’ αυτό θα επανέλθουμε. Για να μάθουν οι εκκλησιαστικοί σύμβουλοι, ότι δεν μπορούν να δίνουν χρήματα σε κάθε απαίτηση των δεσποτάδων. Το αδίκημα είναι ποινικό.)
Περ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Σ.Κ.Χ.

«Ο Θεoς να αναπαyει την ψυχh του σφαγeα μας…»

(ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ)


Τα τελευταία χρόνια παρακολουθούμε με κομμένη την ανάσα τους διωγμούς των Χριστιανών στις χώρες που κυριαρχεί το Ισλάμ. Χιλιάδες εκκλησίες έχουν καταστραφεί, εκατομμύρια χριστιανοί έχουν δολοφονηθεί, χιλιάδες γυναίκες έχουν βιαστεί, και… έχουν βασανιστεί για να αλλαξοπιστήσουν.

Η επίσκεψη του Πατριάρχη του “γένους μας” κ. Βαρθολομαίου στο εν Θεσσαλονίκη σπίτι του σφαγέα των Ελλήνων Κεμάλ Ατατούρ, έφερε στο νου μας τις φρικαλεότητές του σε βάρος των μη ισλαμικών λαών μετατρέποντας τη Μικρά Ασία σε απέραντο νεκροταφείο.

Κατάθλιψη κυρίευσε την ψυχή μας όταν πληροφορηθήκαμε τα παρακάτω που έγραφε στο βιβλίο των επισκεπτών.

«Είμαστε χαρούμενοι που επισκεπτόμαστε την ανακαινισμένη οικία στη Θεσσαλονίκη του ιδρυτή της Τουρκικής Δημοκρατίας Ατατούρ. Ευχόμενος, ο Θεός να αναπαύει την ψυχή του, ικετεύουμε τον Μεγαλοδύναμο, οι μεταρρυθμίσεις του να ζουν για πάντα και ο λόγος του “Ειρήνη στη χώρα, ειρήνη στην Οικουμένη” όσο περνάει ο χρόνος να γίνεται πραγματικότητα. Με τις ευλογίες μας».

Τι κρίμα! Έστειλε τις ευλογίες του στον άνθρωπο που κατέσφαξε τον μικροασιατικό Ελληνισμό και ζήτησε και την ανάπαυση της ψυχής του.

Για τις χιλιάδες αθώες ψυχές των θυμάτων του ζήτησε ο Πατριάρχης μας από τον Μεγαλοδύναμο να τις αναπαύσει;

Και ποιες μεταρρυθμίσεις του θέλει να ζουν για πάντα; Μήπως εννοεί τις σφαγές που έκανε σε Έλληνες, Αρμενίους, Ασσυρίους κ.α.; Δεν αντιλαμβάνεται ότι με τις… ευχές του εμπαίζει τις ψυχές εκατομμυρίων θυμάτων;

Έχουμε μείνει άφωνοι, γιατί ο άνθρωπος ούτε τα προσχήματα δεν τηρεί.

Και μη μας πει κάποιος ότι δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά γιατί είναι Τούρκος πολίτης. Γιατί, ποιοι Έλληνες Μουφτίδες, που πηγαινοέρχονται στην Κωνσταντινούπολη, επισκέφθηκαν ποτέ το Ελληνικό Προξενείο ή άλλους χώρους που συνδέονται με τους Έλληνες της Πόλης;

Αλλά κάτι τέτοιο ούτε που περνάει από τη φαντασία τους.



Μπας και τον «δουλεύει»;

Ασφαλώς γνωρίζετε τον “χριστιανό” Βουλευτή και υπουργό κ. Μ. Χαρακόπουλο και θυμάσθε τί είχε δηλώσει για την αργία της Κυριακής και κάποια άλλα ουσιώδη που τον άφησαν αδιάφορο. Για το γάλα όμως θίχτηκε και παραιτήθηκε.

Προ ημερών (10.6.14) επισκέφθηκε στο αρχονταρίκι του αγ. Νικολάου τον δεσπότη Λάρισας Ιγνάτιο να του “ευχηθεί και επισήμως” τα “ΕΤΗ ΠΟΛΛΑ” για την συμπλήρωση εικοσαετίας από την ανάληψη του βαθμού της αρχιεροσύνης (!).

Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ 70 ΧΡΟΝΙΑ (10/6/1944-10/6/2014) ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ



ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ"Α.Φ.205 http://www.agonas.org/


ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ
Το Δίστομο ανήκει στο νομό Βοιωτίας στο νοτιοδυτικό τμήμα της επαρχίας Λειβαδιάς. Είναι ημιορεινή κωμόπολη, δημοτική ενότητα του Καλλικρατικού δήμου Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας και έδρα του δήμου, με τρεις οικισμούς: τους οικισμούς του Διστόμου, την παραλία Διστόμου και του αγ. Νικολάου. Ο πραγματικός πληθυσμός, βάσει της απογραφής του 2011, είναι 3.345 κάτοικοι. Είναι χτισμένο σε μια μικρή πεδιάδα που σχηματίζεται ανάμεσα στα όρη Κίρφη, Παρνασσός και Ελικώνας. Απέχει 160 χλμ. από την Αθήνα, 25 χλμ. από την Λειβαδιά, 13 χλμ από την Αράχωβα και 15 περίπου χλμ. από τη Δεσφίνα.

ΙΣΤΟΡΙΚΑ

Στην αρχαιότητα το Δίστομο λεγόταν Άμβρυσσος ή Άμφυσσος και ιδρύθηκε από τον ομώνυμο ήρωα. Τα ίχνη των ερειπίων της αρχαίας πόλης σώζονται μέχρι σήμερα.

ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΤΟΥ ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ! (Πρέπει να το διαβάσουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες!)

Μοῦ ζητήθηκε πρό καιροῦ νά ἔχω συμμετοχή σέ μιά συζήτηση γιά τό ὑπό ἀνέγερση τζαμί σέ μιά πρωινή ἐκπομπή τῆς Δημόσιας Τηλεοράσεως. (Ἀλήθεια, κανείς ἁρμόδιος δέν σκέφθηκε τί
σημαίνει ὁ ὅρος δημόσιος, ὅταν ἐκφέρεται κατά θηλυκό γένος;). Ἀρνήθηκα, προφασιζόμενος βαρηκοΐα. Ἡ κυρία, ὅμως, ἦταν ἐπίμων καί μοῦ πρότεινε νά σταλεῖ συνεργεῖο στό σπίτι μου, ὅπου θά κάνω μιά δήλωση μέ τίς ἀπόψεις μου καί δέν θά ὑπάρξει πρόβλημα ἐμπλοκῆς σέ διάλογο...
Δέχθηκα μέ βαρειά καρδιά.

Αυτόν τον χαριτωμένο άνθρωπο εξεδίωξε ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας! Και ποιόν προτίμησε; Γιατί οι επίσκοποι του πατριαρχείου μπροστά στην αδικία σιωπούν ένοχα και δεν απαιτούν την άμεση αποκατάσταση του Ιεραποστόλου Θεολόγου ;;;


Δεῖτε τὴν ἀνάρτηση: http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2014/07/blog-post_2852.html

Ομιλία από τον Πατέρα Θεολόγο Χρυσανθακόπουλο  τον Αγιορείτη στη Σαντορίνη

   Την Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013 έγινε μια ωραία προβολή και παρουσίαση στη Χριστιανική αίθουσα της Μητροπόλεως Θήρας για το ιεραποστολικό έργο της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας στην Αφρική και πιο συγκεκριμένα στο Κονγκό, από τον Πατέρα Θεολόγο τον Αγιορείτη.
    Ο Πατήρ Θεολόγος έχει πλούσια ιεραποστολική δράση, τόσο στη πονεμένη μαύρη ήπειρο όσο και στην γειτονική μας χώρα την Αλβανία.

     Επιγραμματικά αναφέρουμε ότι ο Πατήρ Θεολόγος είναι Αρχιτέκτονας του Πολυτεχνείου της Αθήνας, με μεταπτυχιακές σπουδές στο Παρίσι.

    Η μεγάλη του όμως αγάπη για τους αδελφούς Αφρικανούς, τον έκανε να προβεί στην ίδρυση της Εκκλησίας του Κονγκό εκ του μηδενός, χτίζοντας διάφορες εκκλησίες, Επισκοπείο, ραδιοφωνικό σταθμό, Δημοτικό Σχολείο και Γυμνάσιο, ορφανοτροφείο, ένα Μοναστήρι το οποίο είναι και μοναδικό στην Κεντρική Αφρική.Ίδρυσε κλινική, ενώ αγόρασε και ένα άλλο οικόπεδο για μια δεύτερη κλινική.

    Όλα αυτά έγιναν με τη στήριξη των ιεραποστολικών συλλόγων «Πρωτόκλητος» Πάτρας και «Αδελφότης Ορθοδόξου Εξωτερικής Ιεραποστολής» Θεσσαλονίκης, καθώς επίσης και με δωρεές δωρητών από όλο τον κόσμο.

    Εν ολίγοις ήταν ο δημιουργός και η ψυχή της Εκκλησίας του Κονγκό!

   Όμως, ως ένας απλός και ταπεινός  εργάτης του αμπελώνα του Κυρίου, γνωρίζει ότι αυτό δεν είναι έργο δικό του, αλλά έργο του Θεού, και σε Εκείνον εναποθέτει τις ελπίδες του και τα όνειρά του.

Ευχόμαστε ο Θεός να του χαρίζει πλούσια τα ελέη Του στο δύσκολο πραγματικά έργο του.

Πηγή: http://trelogiannis.blogspot.gr/2014/07/blog-post_5382.htm
=============
  Αυτόν τον χαριτωμένο άνθρωπο εξεδίωξε ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας! Και ποιόν προτίμησε;
  Γιατί οι επίσκοποι του πατριαρχείου μπροστά στην αδικία σιωπούν ένοχα και δεν απαιτούν την άμεση αποκατάσταση του Ιεραποστόλου  π. Θεολόγου ;;;

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΥ π. ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 


Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΣΠΟΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ


(Η αντικανονικότητα του Ιγνατίου Λάππα της Λάρισας ως λοιμώδης μεταδοτική νόσος,  εμόλυνε και   εξέθεσε   ανεπανόρθωτα  όσους τον συναναστράφηκαν και εξακολουθούν να τον προσκυνούν.)




Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΕΚ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ ΟΡΜΩΜΕΝΟΣ 
ΔΙΠΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΝ ΜΑΪΟ (μια ανύπαρκτη 20ετία)

Ήταν μια καλή ιδέα του Ιγνατίου να το γιορτάσει διπλά φέτος. Το σωστό όμως θα ήταν να κουβαλήσει καμιά 20 αριά δεσποτάδες για να γιορτάσουν όλοι μαζί για το ξύλο που 'ριξε στους χριστιανούς της Λάρισας

«Φέτος έχουμε διπλή γιορτή, του πολιούχου μας και τα 20 χρόνια διακονίας μου στη μητρόπολη αυτή 
του αγίου Αχιλλείου…»
(Ιγνάτιος Λάρισας στην ομιλία του την 15/5/14 του Αγ. Αχιλλείου)


ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑΣ: ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ







ΣΕΡΑΦΕΙΜ  ΕΠΙΒΆΛΛΕΙ  ΙΓΝΑΤΙΟ  ΛΑΠΠΑ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ




ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ  ΛΑΡΙΣΑΣ  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ 


Σημαδιακή ημερομηνία – 28 Μαΐου – ημέρα που θάπρεπε, εάν η Εκκλησία ήταν “Ζώσα και ελευθέρα”, να την καθιερώσει ως ημέρα βαρύτατου πένθους και μνήμης για τα όσα πρωτόγνωρα και πρωτοφανή διαδραματίστηκαν κατά την χειροτονία του δεσπότη Ιγνατίου στην μητρόπολη Αθηνών, τον δε Ιγνάτιο να τον είχε καθαιρέσει.

Οι δρόμοι, γύρω από μητροπολιτικό ναό (Μητροπόλεως, Ευαγγελιστρίας και Φωκίωνος), γέμισαν με αίματα από τα σπασμένα κεφάλια των αιμόφυρτων διαμαρτυρομένων πιστών που τα ασθενοφόρα μετέφεραν στα νοσοκομεία. 


ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ  ΤΡΑΥΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ   ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.  ΕΔΩ   ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ  ΚΑΤΩ  ΕΙΝΑΙ   Ο  ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ κ. ΑΝΤΩΝΗΣ.
ΤΑ  ΕΜΦΑΝΗ  ΑΙΜΑΤΑ   ΔΕΝ ΕΒΑΨΑΝ ΜΟΝΟ  ΤΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ  ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ  ΑΛΛΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΑΝ   ΑΝΕΞΊΤΗΛΑ  ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ
ΚΑΙ  ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ  ΑΚΥΡΗ  ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ   ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ 

Ο κ ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ  ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΟΠΟΛΗ 
ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ  ΕΔΩ ΤΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΕ  Ο κ. ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ Ο Κ. ΜΑΝΩΛΗΣ
ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ  ΝΟΣΗΛΕΥΘΗΚΑΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ 

Ο  κ  ΠΑΥΛΟΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ  ΣΤΗΝ ΕΝΘΡΟΝΙΣΗ  ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ


Ο Τύπος έγραφε την επομένη: «Με πρωτοφανή αγριότητα οι δυνάμεις των ΜΑΤ αντιμετώπισαν τους χριστιανούς της Λάρισας. Έδειξαν τέτοια αγριότητα, που δεν την έχουν δείξει αντιμετωπίζοντας ομάδες αναρχικών. Ξυλοκόπησαν, μέχρι θανάτου, ηλικιωμένες γυναίκες, άνδρες και παιδιά και έστειλαν στα νοσοκομεία αρκετούς… Έξω από την μητρόπολη η σύγκρουση με τα ΜΑΤ θύμιζε βοσνιακό τοπίο…».




Και ο Ιγνάτιος … χαρούμενος, εξερχόμενος του μητροπολιτικού ναού δήλωσε στους δημοσιογράφους που πλησίασαν και του ζήτησαν να σχολιάσει τα τεκταινόμενα: «Σήμερα είναι ημέρα χαράς. Ας χαρούμε…». Και τους δεκάδες τσακισμένους και αιμόφυρτους, τους ξαπλωμένους στα κράσπεδα του μητροπολιτικού ναού Σεβασμιότατε; Κοίταξε τους δημοσιογράφους αινιγματικά, χαμογέλασε και… απομακρύνθηκε.


ΤΟ  ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ  ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ 


 Ο ΧΑΤΖΗΦΩΤΗΣ ΚΑΙ Ο  ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΟΣ  ΔΙΕΥΘΥΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΘΡΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ. 
   ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ Ο  ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ο ΥΠΟΘΑΛΨΑΣ ΥΙΚΩΣ ΑΥΤΟΝ  ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΝ ΤΟΥ 

 Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ  ΚΑΙ Ο  ΧΑΤΖΗΦΩΤΗΣ  (ο εκπρόσωπος της Εκκλησίας)
Η παραπάνω στάση και συμπεριφορά έφερε στη μνήμη μας το άρθρο της Τουρκάλας ιστορικού Αϊσέ Χούρ, της εφημερίδας “Cumburiet” (Τζουμ Χουριέτ) για τα γεγονότα της Σμύρνης.

Η ιστορικός περιγράφει με λεπτομέρειες τον εμπρησμό που κατέστρεψε, σχεδόν πλήρως, την πόλη (εκτός από τον τουρκικό και εβραϊκό τομέα) και έτσι επιτάχυνε τον ξεριζωμό των Ελλήνων. Την ώρα που καίγονταν η Σμύρνη, ο ηγέτης των Νεότουρκων Κεμάλ Ατατούρκ, βρίσκονταν στη πόλη και απολάμβανε τη θέα – ως άλλος Νέρων – από το μπαλκόνι της αρραβωνιαστικιάς του Λατιφέ…

«Ο Μουσταφά Κεμάλ – γράφει – και η Λατιφέ κάποια στιγμή έμειναν μόνοι στο μπαλκόνι. Η πυρκαγιά συνέχιζε με όλη της τη δύναμη… Ο Κεμάλ ρώτησε την αρραβωνιαστικιά του: Έχετε πολλά κτήματα στο σημείο της φωτιάς; Το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας μου είναι εκεί, αλλά Πασά μου, ας καούν όλα, εσείς να είστε καλά… Όταν υπάρχουν τέτοιες ευτυχισμένες μέρες, τι σημασία έχει η περιουσία; Αφού σώθηκε (!) η πατρίδα ας καούν κι ας καταρρεύσουν τα πάντα. Όλα μπορούν να επουλωθούν…».

Την επέτειο της πυρπόλησης της Σμύρνης γιορτάζουν οι Τούρκοι τις μέρες αυτές με αλαλαγμούς και καύχηση πρωτόγονη, ικανοποιημένοι γιατί πατούν πάνω στις καμένες εστίες και στο χυμένο αίμα των προγόνων μας.



ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΠΡΕΣΒΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΕΡΝΣ
Οι ομοιότητες μεταξύ των δύο περιπτώσεων περίπου ίδιες. Εκεί, φωτιά και καταστροφή· εδώ, γκλομπς, αίμα και πεζοδρόμια γεμάτα τραυματίες. Εκεί, από το μπαλκόνι απολάμβανε τη θέα ο Κεμάλ κι εδώ, από τα σκαλοπάτια του μητροπολιτικού ναού δήλωνε τα χαρμόσυνα ο εφέντ’ Ιγνάτιος. Εκεί, δεν δίδονταν λόγος σε κανέναν κι εδώ, ποδοπατούνταν το Σύνταγμα του Κράτους και οι αποφάσεις του Ανώτατου Ακυρωτικού Δικαστηρίου (ΣτΕ). Εκεί, ο Κεμάλ δήλωνε: “ας καούν και ας καταρρεύσουν…” κι εδώ, ας περιφρονηθούν οι θείοι και ιεροί Κανόνες (όσες φορές τους βολεύει) κι όταν χρειαστεί τους επικαλούμαστε.

Δύο επέτειοι: η μεν, ενός εκφραστή βάρβαρου λαού και απολίτιστου- μέχρι ενός σημείου αναμενόμενη, η δε, ενός αντιπροσώπου του μόνου αληθινού Θεού, αδιανόητη, ασυμβίβαστη και σκανδαλώδης.

Φέτος ο δεσπότης Λάρισας Ιγνάτιος ανακοίνωσε, μήνες πριν, τον εορτασμό του ως “επετειακό γεγονός” γράφοντας:

«Επί τη συμπληρώσει είκοσι χρόνων αρχιερατικής διακονίας σ’ αυτόν τον άγιο τόπο, που τον στεφανώνει η χάρις του πολιούχου και προστάτου μου Αγίου Αχιλλείου του μυροβλήτου και θαυματουργού και όλων των τοπικών μας Αγίων…».

Αναγκαστήκαμε να γράψουμε ότι ο άνθρωπος λέει ψέματα διότι «η διακονία του» στη Λάρισα είναι 18 χρόνων, αναγκάζοντάς τον να «γυρίσει την πλάκα» και να γράψει ότι θα γιορτάσει την (ματωβαμένη) χειροτονία του.
   Θα αναρωτιέται κανείς γιατί τόση αγωνιώδης προσπάθεια για προσωπική προβολή, που και για τον πιο απλό χριστιανό είναι εφάμαρτη; Για όποιον γνωρίζει τον άνθρωπο, γνωρίζει και την αιτία. 
  Το κάνει γιατί νιώθει ότι είναι μοιχεπιβάτης του θρόνου (ι. Χρυσόστομος) και προσπαθεί με το “πες, πες” και κάνοντας γιορτές, φιέστες και πανηγύρια να πείσει πρώτα τον εαυτό του και μετά τον κόσμο ώστε να πιστέψει πως είναι Κανονικός και όχι λάθρα εισπηδήσας σε ξένη μητρόπολη.
 ΑΓΙΟΣ ΑΧΙΛΛΕΙΟΣ  ΛΑΡΙΣΑΣ, Η ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ  ΝΕΟΕΠΙΒΛΗΘΕΝΤΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗ
ΤΑ ΜΑΤ - ΕΚΑΜ Η ΚΥΠ... ΕΙΝΑΙ ΤΑ  ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ  ΙΕΡΟΣΥΝΟΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ  ΤΗΣ ΕΝΘΡΟΝΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ

Δέκα οκτώ χρόνια και δεν έχει καταλάβει ότι, η ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ενός μητροπολίτη δεν χαρίζεται, δεν εξαγοράζεται, ούτε παραχωρείται αλλά απονέμεται από το Θεό σ’ εκείνους που εκλέγονται δια του φωτισμού του Αγ. Πνεύματος κρινόμενοι άξιοι, γιατί πορεύονται κατά το θέλημά Του και τηρούν όσα συνέταξαν οι Πατέρες της εκκλησίας.

Ας μη νομίζει λοιπόν ότι έγινε Κανονικός, επειδή μερικοί ριψάσπιδες «έκαμψαν γόνυ» και οσφυοκαμπτούντες τον καλούν σε εγκαίνια, γάμους, βαπτίσεις, κηδείες, μνημόσυνα κ.α. Πρέπει να γνωρίζει ακόμη ότι, και ένας να παραμείνει, όπως ο αγ. Ιωαν. ο Πρόδρομος, και να φωνάζει “Ουκ εξεστί σοι έχειν την γυναίκα του αδελφού σου” (μητρόπολη) θα τον βασανίζει, όπως βασανίζονταν και φώναζαν όλοι οι μοιχεπιβάτες πριν την… τελευτή τους.
 ΠΟΛΥΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΑ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ 
(Η αντικανονικότητα του Ιγνατίου Λάππα ως λοιμώδης μεταδοτική νόσος,  εμόλυνε και   εξέθεσε   ανεπανόρθωτα  όσους τον συναναστράφηκαν και εξακολουθούν να τον προσκυνούν.)



Στο σημερινό άρθρο δεν θα ασχοληθούμε με το τί είπαν ή έγραψαν διάφοροι ειδικοί Θεολόγοι, νομικοί, ιερωμένοι, καθηγητές, δάσκαλοι… για την αντικανονικότητά του, ούτε με τις μυστικές συσκέψεις που απέβλεπαν στο να βρουν τρόπο να ξεγελάσουν τον πατέρα Θεολόγο και να τους ακολουθήσει στον κατήφορο που είχαν πάρει.

Θα παραβλέψουμε τα όσα προφητικά είπε ο μακαριστός για το ποιόν του Ιγνατίου, καθώς και για τις χιλιάδες τα ΜΑΤ που πλημμύρισαν τη Λάρισα το 1995 για να παρεμποδίσουν την μετοχή του στη γιορτή του αγ. Αχιλλείου.


«Φεύξονται μηδενός διώκοντος» θα σκορπίσουν χωρίς κανείς να τους κυνηγήσει, είπε ο άγιος. Πράγματι έγινε σεισμός και σε μισή ώρα όλοι εξαφανίστηκαν.

Όλα αυτά και πολλά άλλα ακόμη θα δημοσιεύσουμε σε ειδική έκδοση για να πληροφορηθεί ο κόσμος τί έγινε τότε και τί γίνεται μέχρι σήμερα.

Παρακάτω θα παρουσιάσουμε αποσπάσματα από απαντήσεις που έδωσε ο τοπικός θεολόγος, δόκτορας (σήμερα φίλος του Ιγνατίου) σε επιστολές ανωνύμων και επωνύμων όσον αφορά την αντικανονικότητα του Ιγνατίου, στηριγμένες στους ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας.

Ο Ιγνάτιος – έλεγε ο καθηγητής – είναι αντικανονικός και παράνομος. Γιατί; Διότι αυτά καθορίζουν οι Ι. Κανόνες.

«Μηδενί τρόπω, επίσκοποι καταστήναι εν τη Εκκλησία, ης έτι ο προεστώς ζη και εν τη ιδία συνίσταται τιμή, ει μη αυτός εικών την επισκοπήν παραιτήσεται. Χρη γαρ πρότερον την αιτίαν του μέλλοντος της επισκοπής εκδιώκεσθαι, κανονικώς, εξεταζομένην, εις πέρας άγεσθαι ειθ’ ούτω μετά την τούτον καθαίρεσιν, έτερον αντ’ αυτού εκ την επισκοπήν προβιβάζεσθαι» (ΙΣΤ΄ κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, σελ. 358).

Με απλά λόγια: Με κανένα τρόπο, δεν πρέπει να γίνεται άλλος επίσκοπος σε μια (τοπική) Εκκλησία, της οποίας ο επίσκοπος ακόμη ζει, απολαμβάνοντας κάθε τιμή, που απορρέει από την επισκοπή του ιδιότητα, εκτός αν ο ίδιος θελήσει (για κάποιο λόγο, πολύ σοβαρό λόγο) να παραιτηθεί. Πρέπει δηλ. πιο μπροστά να εξετάζονται οι κατηγορίες εναντίον οποιουδήποτε επισκόπου, σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες και να ολοκληρώνεται η έρευνα αυτή. Εάν δηλ. μετά από την πιο πάνω διαδικασία ο επίσκοπος καταδικασθεί σε καθαίρεση οριστικά και αμετάκλητα για κάποιο σοβαρότατο λόγο, που προβλέπουν οι ιεροί κανόνες (αίρεση ή ανηθιότητα ή σιμωνία), τότε μονάχα πρέπει να προχειρίζεται άλλος για εκείνη την επισκοπή… ερωτά ο δόκτορας της Θεολογίας:

Και συνεχίζει να ερωτά ο δ/ρας της Θεολογίας:

- Πότε κατηγορήθηκε για κάτι συγκεκριμένο ο σεβ. Λαρίσης Θεολόγος;

- Πότε εξετάσθηκαν “κανονικώς” οι κατηγορίες;

- Πότε καταδικάσθηκε από αρμόδιο εκκλησιαστικό δικαστήριο οριστικά και αμετάκλητα σε καθαίρεση για αμαρτήματα σοβαρά; Ουδέποτε…

- «Επίσκοπον… τύπτοντα πιστούς αμαρτάνοντας… καθαιρείσθαι προτάσσομεν…». (ΚΖ Αποστολικός Κανόνας, σελ. 26).

Και σύντομα: Όχι μόνον καθαιρούνται οι Ιερωμένοι εκείνοι όταν χτυπήσουν οι ίδιοι με το χέρι τους, αλλά και εκείνοι όπου βάλλουν άλλους να χτυπήσουν.
ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ  Ο "ΘΕΟΣΤΑΛΤΟΣ"  ΔΕΣΠΟΤΗΣ 
Προς χάριν όμως του σεβ. Ιγνατίου τα ΜΑΤ δεν κτύπησαν μονάχα, αλλά και καταμάτωσαν κυριολεκτικά τους δρόμους της Αθήνας “λιανίζοντας” στο ξύλο τους αγωνιζόμενους Χριστιανούς της Λάρισας, γιατί διαμαρτύρονταν για την αντικανονική εκλογή και χειροτονία του Ιγνατίου… Είναι ηθικός αυτουργός αυτών των βιαιοτήτων… Θα έπρεπε παρευθύς να καθαιρεθεί για το άδικο των χριστιανών αιματοκύλισμα.

Σύμφωνα με πολλούς ιερούς κανόνες, η χειροτονία των επισκόπων δεν γίνεται “κεκλεισμένων των θυρών” (στη χειροτονία του Ιγνατίου έμπαιναν στο ναό μόνο με ειδική πρόσκληση, φωτ.), αλλά συμπαρόντος του πιστού λαού, που, σαν θεματοφύλακας της πίστης και φρουρός της ορθοδοξίας επισφραγίζει τα τελούμενα, καταθέτοντας τη συμμαρτυρία του με το “άξιος” ή “ανάξιος”.
Η ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΕΓΙΝΕ ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ.  ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΑΥΤΗ ΕΔΩΣΑΝ ΜΟΝΟ ΣΕ  ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ  ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΤΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΥΣ  ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ 


Για το λόγο αυτό, τις αποφάσεις της Αποστολικής συνόδου, για παράδειγμα, δεν τις πήραν μονάχα οι Απόστολοι, αλλά “οι Απόστολοι και οι πρεσβύτεροι και οι αδελφοί” (Πράξεις Αποστόλων 15, 23).
    Ερωτώ λοιπόν και πάλι· η χειροτονία του σεβ. Ιγνατίου έγινε σύμφωνα με τα πιο πάνω ή “κεκλεισμένων των θυρών”… προσπαθώντας να “βουλώσουν” κυριολεκτικά τα στόματα και περιφρονώντας κάθε θεϊκό και ανθρώπινο νόμο;


Στον Ελλαδικό χώρο επικρατεί το σύστημα της “συναλληλίας” στις σχέσεις Εκκλησίας και Κράτους. Σύμφωνα με αυτό οι κανονικές αποφάσεις της Εκκλησίας επικυρώνονται και από τον ανώτατο άρχοντα της χώρας, ώστε να αποτελούν και νόμους του κράτους. Όταν λοιπόν ο σεβ. Ιγνάτιος γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τις αποφάσεις του ΣτΕ καθώς και του Προέδρου της Δημοκρατίας, τότε δεν είναι “κανονική” και συνταγματική η ενθρόνισή του, αλλά εντελώς παράνομη, αντισυνταγματική και πραξικοπηματική…
 Ο  ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΚΑΙ Ο π.ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΨΑΝΗΣ  
(Ο πνευματικός του Ιγνατίου). 
ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΤΙΝΕΣ ΤΟΥ  ΣΥΝΕΙΣΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ  ΣΤΗΝ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΣΙΑ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ  ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ  ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΚΟΙΝΩΝΟΙ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ....

Με τί “μούτρα” και συνείδηση έρχεται (Ιγνάτιος) στη Λάρισα; Μήπως για να βλέπει εκείνους, που ξυλοφορτώθηκαν άγρια εξ αιτίας του και για να καταφέρει το τελικό κτύπημα (όπως οι ταυρομάχοι στους ταύρους) στον κανονικό και άγιο επίσκοπό μας Θεολόγο; (Υ.Γ. Όπως και έγινε).

Όταν όμως έρχεται κάποιος κατά τον τρόπο αυτό να εγκατασταθεί σε ξένη μητρόπολη, τότε δεν είναι δυνατόν να είναι κανονικός μητροπολίτης και αληθινός ποιμένας, αλλά κλέπτης και μοιχεπιβάτης, που δεν εισέρχεται από την κανονική θύρα, αλλά “αλλαχόθεν”.

“Αμήν-αμήν λέγω ημίν – έλεγε για τις περιπτώσεις αυτές ο Κύριος – ο μη εισερχόμενος δια της θύρας εις την αυλήν των προβάτων, αλλά αναβαίνων αλλαχόθεν, εκείνος κλέπτης εστί και ληστής” (Ιωαν. 10, 1).

Αυτά έγραφε μεταξύ πολλών άλλων – τα οποία θα δημοσιεύσουμε ολόκληρα κατά χρονολογική σειρά με όλο το βρωμερό παρασκήνιο – ο Δόκτορας της Θεολογίας.
Το ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ «ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ» είναι γεμάτο από Κανόνες (1) που χωρίς καμία αμφιβολία βεβαιώνουν ότι ο δεσπότης Ιγνάτιος είναι αντικανονικός και άρα καθαιρετέος.

Το ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ (ν. 590/1977 άρθρ. 34 παρ. 1 Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας) εντέλλεται: «Πας εν ενεργεία Μητροπολίτης Κανονικώς χειροτονηθείς (όπως ο Θεολόγος) και κατασταθείς δεν στερείται της Μητροπόλεως αυτού ει μη κατόπιν αμετακλήτου καταδίκης εις έκπτωσιν από το θρόνον ή εις ισόβιον αργίαν».



  ΜΕ ΤΟΝ π ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΠΡΏΗΝ ΔΙΑΚΟΝΟ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΠΙΧΩΝΟΥΝ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ 
  Δεν τα διάβασε αυτά ο Ιγνάτιος;
Εάν δεν τα διάβασε και δεν τα γνωρίζει είναι διπλά καθαιρετέος, διότι αυτός που πρόκειται να χειροτονηθεί οφείλει να γνωρίζει ερμηνευτικά και όχι παροδευτικά τους Ιερούς Κανόνες, τα Ευαγγέλια, τις επιστολές των αγ. Αποστόλων, ολόκληρη την αγ. Γραφή και τον Ψαλτήρα.

Τον ρωτάμε: ΠΙΣΤΕΥΕΙ στον Χριστό και στην Αγία Γραφή; Εφαρμόζει τους Ιερούς Κανόνες που θέσπισαν οι άγιοι και θεοφόροι Πατέρες της Εκκλησίας; Εάν ναι, πρέπει για όλα αυτά να κλειστεί σε κάποιο μοναστήρι να μετανοήσει και να κλάψει γιατί ποδοπάτησε ιερά και όσια. Εάν ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ, τότε ας κάνει κάθε χρόνο γιορτές και πανηγύρια, όπως κάνουν και οι Τούρκοι εις ανάμνηση των σφαγών και της καταστροφής που προξένησαν στον Ελληνισμό της Μ. Ασίας.
     (Μερικές από τις  υψηλές επισκέψεις  του            Ιγνατίου που διανθίσαμε από την  φωτοθήκη του)
Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΚΔΟΤΗΣ ΤΗΣ "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ"  ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΕΙΚΟΝΩΝ 
 ¨Οστις έχει τον εκδότη-τρια  έχει και την έξωθεν μαρτυρία 

ΕΝΑΓΚΑΛΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΕΚΔΟΤΡΙΑ ΤΗΣ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ"   ΔΑΝΑΗ,  ΕΓΚΟΛΠΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΥΚΟΛΩΣ ΕΝΝΟΟΥΜΕΝΑ  ΔΙΑΦΑΙΝΟΝΤΑΙ
 Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΚΕΝΤΡΩΑΣ ΑΦΡΙΚΗΣ  ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥ    ΣΤΟ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΟ  ΤΟΥ  ΙΓΝΑΤΙΟ ΛΑΠΠΑ,  ΕΝ ΣΥΝΑΛΛΗΛΙΑ,  ΕΚΧΩΡΩΝΤΑΣ  ΣΧΕΔΟΝ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ  ΤΗΣ Γ.Ε.Χ.Α. (ΣΩΤΗΡΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ)

 Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ  ΚΑΙ Ο ΧΑΡΙΕΣΤΑΤΟΣ  ΔΙΑΥΛΟΣ  ΚΩΝ. ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ  ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΗΣ  ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΣΑΣ "ΖΩΗΣ " ΛΑΡΙΣΑΣ

 Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΚΑΙ Ο  ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ  ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ,  κλπ 


Ο  ΙΓΝΑΤΙΟΣ  ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΌ -ΣΙΑΚΟ  ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ 


ΠΡΟΒΟΛΗ  ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ 
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΚΕΛΑΔΩΝ  ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΣΤΩΝ  ΙΕΡΟΨΑΛΤΩΝ 
  Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ  ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΘ ΚΑΙ  ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΡΟΤΑΡΙΑΝΩΝ  ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΣΜΗΤΟΡΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ''ΚΑΙΡΟΣ''.  ΜΕ ΤΑ  ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ  ΣΤΥΛΟΒΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ  Ο ΠΑΥΛΟΥ ΚΑΙ  Ο ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ   ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ  ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΣ ΚΑΙΡΟ ...ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΉ ΤΟΥΣ  ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ  ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ  ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ 
Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ  ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΘ ΚΑΙ  ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΡΟΤΑΡΙΑΝΩΝ ΑΝΤΙΠΡ. ΣΥΛΛ. "ΚΑΙΡΟΣ" ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΤΕΡΕΣ ΣΥΝΑΦΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΓΝΑΤΙΟ. ΓΙΑΤΙ;

                                                Υποσημείωση .....     
    

(1)1ος Καν. Ζ΄ Δικ. Συνόδου – 16ος Καν. της Πρωτοδευτέρας Συνόδου – 1ος Καν. Κυρίλλου Αλεξανδρείας – 12ος Καν. της Δ΄ Οικονομ. Συνόδου – 16ος της Α΄ Οικονομ. Συνόδου – 14ος των αγ. Αποστόλων – 21ης Συνόδου Αντιοχείας – 1ος και 2ος της Σαρδικής Συνόδου – 2ος Ζ΄ Οικονομ. Συνόδου – 24ος Καρθαγένης Συνόδου – 17ος Καν. της Συνόδου Σαρδικής – 36ος αγ. Αποστόλων – 18ος Συνόδου Αντιοχείας – 18ος Συνόδου Αγκύρας – 89ος Καν. Μεγ. Βασιλείου – ΙΔ΄ Αποστολικού Κανόνα – 48ο της Συνόδου Καρθαγένης – 12ος Καν. της Δ΄ Οικονομ. Συνόδου και πολλοί ακόμα).