Παρασκευή 4 Απριλίου 2025

ΛΕΧΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΧΘΕΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΘΕΟ.


ο κ.Φιλοθεος ενδεδυμενος ως ...βυζαντινος αυτοκρατωρ, ευλογει τους πιστους που δεν τους ρωτησε ποτε αν τον θελουν για επισκοπο τους.

Οι διαμαρτυρίες χριστιανών της Θεσσαλονίκης προς τον οικείο Μητροπολίτη για τις χορωδιακές συναυλίες εντός των ιερών ναών κατά την λεγόμενη «Λατρευτική εβδομάδα» μας έδωσε την αφορμή να συνοψίσουμε ορισμένα λεχθέντα και πραχθέντα του συγκεκριμένου επισκόπου.

Αξιοσημείωτο για το θέμα της λατρευτικής εβδομάδος είναι το δημοσιευμένο άρθρο με τίτλο «Αναβίωση λατρευτικής εβδομάδας… για τα αργύρια της προδοσίας» στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://katanixi.gr/anaviosi-latreytikis-evdomadas-gia-ta-argyria-tis-prodosias/

1. Πριν απο δυο μηνες ειδαμε στο διαδικτυο νσ κανουν εκκλησι τα Επωνυμα χριστιανικα σωματεια της Θεσσαλονικης να αποτρεψει ο ...παναγιωτατος τα διαφημιζομενα για πρωτη φορα στη Θεσσαλονικη ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ.

Ναι,παρακαλω, Καρναβαλια στη Θεσαλονικη για πρωτη φορα στην ιστορια.

Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος: Ο Έρωτας στα Χρόνια της Τεχνητής Οικειότητας

 

Ο Έρωτας στα Χρόνια της Τεχνητής Οικειότητας

Γράφει ο Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος Αθηνών


https://kvathiotis.substack.com/p/f03

ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ

Διαδικτυακή Πορνογραφία, Τεχνητή Οικειότητα, Τεχνητή Νοημοσύνη, Σεξορομπότ, Ψηφιοσεξουαλικότητα, Ανθρωποειδή Ρομπότ, Ψηφιακή Τυραννία, Digisexuality, Sexboats, Artificial Intimacy.

H αγωνία της καθημερινής επιβίωσης, η παρατεταμένη οικονομική δυσπραγία, η έλλειψη εμπιστοσύνης, η υποκρισία, ο ατομισμός, η εγωιστική ικανοποίηση των επιδιώξεών μας, και τέλος, η ψυχική σκληρότητα, η αδιαφορία και η αναζήτηση της ευτυχίας μέσα από εύκολες και εφήμερες γνωριμίες συνθέτουν ένα εκρηκτικό κοινωνικό μείγμα, που έχει οδηγήσει σε πλήρη κατάρρευση τις ανθρώπινες διαπροσωπικές σχέσεις, σκορπίζοντας κυρίως μεταξύ των νέων ανθρώπων το άγχος, την μοναξιά, την ανασφάλεια και την κατάθλιψη.

Ὕβρις τῆς φύσεως (Κυριακή Ε΄ Νηστειῶν. Ὁσία Μαρία ἡ Αἰγυπτία)

Η μνήμη τῆς Ὁσίας Μητέρας μας ἑορτάζεται, τόσο κατά τήν Ε΄ Κυριακή τῶν Νηστειῶν, ὅσο καί κατά τήν 1η Ἀπριλίου.

Τό «Ὡρολόγιο» γράφει ὅτι «Πλησιάζοντας τό τέλος τῆς Ἁγίας Σαρακοστής, τάχθηκε νά ἑορτάζεται σήμερα ἡ Ἁγία πρός τόνωση τῶν ραθύμων καί ἀμαρτωλῶν σέ μετάνοια.»

Ἡ Ὁσία Μαρία εἶναι ζωντανό παράδειγμα τῆς δυνάμεως τῆς μετανοίας. Παρά τό ὅτι βυθίσθηκε μέχρι τό κεφάλι στή λάσπη τῆς ἀμαρτίας, ἔπειτα μετανοήσει καί μέ τή Χάρη τοῦ ἐλέους τοῦ Θεοῦ, ἔφθασε στή καθαρότητα τῶν Ἀγγέλων.

===============================

Ὕβρις τῆς φύσεως

(Κυριακή Ε΄ Νηστειῶν. Ὁσία Μαρία ἡ Αἰγυπτία)

 Φώτιος Μιχαήλ, ἰατρός

Ἡ Ὁσία Μαρία ἡ Αἰγυπτία, μετά ἀπό 47 ὁλόκληρα χρόνια στήν ἔρημο, συναντιέται μέ τόν Ἅγιο Ζωσιμᾶ.

Ἐξομολογουμένη ἡ Ὁσία Μαρία λέει στόν Ἅγιο Ζωσιμᾶ: Εἶχα μέσα μου ἀχόρταγη ἐπιθυμία, ὄχι ἐπί χρήμασι, νά κυλίομαι μέσα στόν σαρκικό ἔρωτα.  Ποιά ἦταν ἡ ζωή μου; Ἦταν τό «διά παντός ἐκτελεῖν τήν ὕβριν τῆς φύσεως». Καί θεωροῦσα ὅτι αὐτή ἦταν ἡ ζωή μου.

Μέ τήν φράση της αὐτή ἡ Ὁσία Μαρία ἡ Αἰγυπτία μᾶς ἐπισημαίνει ξεκάθαρα, ὅτι ἡ σαρκική μεῖξις ἔξω ἀπό τόν γάμο εἶναι μία «ὕβρις τῆς φύσεως».

Στήν πατρίδα μας, στήν ἁγιοτόκο Ἑλλάδα, πρίν ἀπό μερικές δεκαετίες οἱ περισσότεροι νέοι, ἄνδρες καί γυναῖκες, ἔφταναν στόν γάμο ἁγνοί καί ἀμόλυντοι. Ἡ σαρκική μεῖξις πρό τοῦ γάμου ἐθεωρεῖτο μολυσμός, ντροπή καί ἀτιμία.

Τώρα τά ἔχουμε διαλύσει ὅλα! Οὔτε οἱ πρό τοῦ γάμου σαρκικές σχέσεις, ἀλλά οὔτε καί οἱ μετά τόν γάμο ἐξωσυζυγικές ἀναζητήσεις ὑπολογίζονται ὡς «ὕβρις τῆς φύσεως». Σήμερα οὔτε ὁ λεγόμενος πολιτικός γάμος, οὔτε τά σύμφωνα συμβίωσης θεωροῦνται σχέσεις πορνείας.

Ἄγγελος Καραγεώργος: Η ΟΜΙΛΙΑ ΜΟΥ "Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΑΝΤΙΝΟΗΣΗΣ" ΣΤΟ MILOS CLUB 15/3



 
Σε μια ακόμα υπέροχη διοργάνωση από την ομάδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ το βράδυ στις 15/3 μιλήσαμε για τις ραγδαίες αλλαγές που φέρνει στην ανθρωπότητα η Τεχνητή Νοημοσύνη, τι είναι, πού αποσκοπεί και φυσικά ποιός επωφελείται, ζητήματα τα οποία αναμφισβήτητα είναι συγκλονιστικά και πολύ φλέγοντα.
 

Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΕ ΗΧΗΤΙΚΟ:


 
Πηγή βίντεο:https://odysee.com/@AngeloKar:6/
 
Πηγή ηχητικού:https://open.spotify.com/
«Πᾶνος»

Γεώργιος Κ. Τζανάκης : Ὁ «δεύτερος Ἰουστινιανός».



Ὁ «δεύτερος Ἰουστινιανός».

Γεώργιος Κ. Τζανάκης,

 Ἀκρωτήρι Χανίων.

Καὶ ὅμως ὑπάρχει καὶ ζεῖ ἀνάμεσά μας, καὶ εἶναι γνωστὸς σὲ ὅλους. Ποιός εἶναι ὁ «δεύτερος Ἰουστινιανός»; Εἶναι ὁ κ. Μητσοτάκης.  Βεβαίως. Ὁ κ. Κυριάκος Μητσοτάκης. Ὑπάρχουν ἄνθρωποι –τουλάχιστον ἕνας γιὰ νὰ εἴμαστε ἀκριβεῖς- ποὺ τὸν θεωρεῖ «δεύτερο Ἰουστινιανό καὶ ... δῶρο τοῦ Θεοῦ».

Ἡ χαρμόσυνος ἀπόφασις τῆς Δ.Ι.Σ. …. Προβληματισμοί – Σκέψεις.



Γράφει ὁ κ. Δημήτριος Β. Ἐμμανουήλ, Ἀναγνώστης

Πέμπτη 3 Απριλίου 2025

Ένας λόγος για τον οποίον οι Έλληνες δεν θυμούνται αυτούς που τους έβλαψαν, και τους ξαναψηφίζουν, είναι επειδή κάποιοι δεν τους αφήνουν να θυμηθούν.

σ.σ. Αγαπητή μας  Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ),  Λιβανιστήρι της woke αυλιτρίδας Ζαχαράκενας καταντήσατε...

«Τὸ γὰρ ὄνομα τοῦ Θεοῦ δι᾿ ἡμᾶς βλασφημεῖται ἐν τοῖς ἔθνεσι» (Ρωμ. 2.24)


=============

Τσερκάσι Θεοδόσιος: ''Θα έχουν άσχημο τέλος οι διώκτες των ιερών λειψάνων''


Ο Μητροπολίτης Τσερκάσι και Κάνεφ κ. Θεοδόσιος, τοποθετήθηκε σχετικά με τη συγκρότηση επιτροπής του Υπουργείου Πολιτισμού της Ουκρανίας για τη «μελέτη της επιστημονικής και ιστορικής αξίας» των ιερών λειψάνων των Οσίων Πατέρων της Λαύρας των Σπηλαίων του Κιέβου, καθώς και για τη διάρρηξη των θυρών των Σπηλαίων από τα μέλη της επιτροπής.

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, Ευχή Αγίου Εφραίμ του Σύρου - Περί σωφροσύνης 21-3-1986

 

                      ΕΥΧΗ ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ

Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού αρχιμανδρίτου Αθανασίου Μυτιληναίου με θέμα:

«ΠΕΡΙ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ»

      [εκφωνήθηκε κατά τους Α΄Χαιρετισμούς, στις 21-3-1986]

      Καθ΄όλον το μήκος, αγαπητοί μου, της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, συχνοτάτη χρήσις γίνεται μιας πολύ μικράς ευχής, συντάκτης της οποίας είναι ο άγιος Εφραίμ ο Σύρος. Είναι η εξής: «Κύριε καὶ Δέσποτα τῆς ζωῆς μου, πνεῦμα ἀργίας, περιεργείας, φιλαρχίας καὶ ἀργολογίας μή μοι δῷς. Πνεῦμα δὲ σωφροσύνης, ταπεινοφροσύνης, ὑπομονῆς καὶ ἀγάπης, χάρισαί μοι τῷ σῷ δούλῳ. Ναί, Κύριε Βασιλεῦ, δώρησαί μοι τοῦ ὁρᾶν τὰ ἐμὰ πταίσματα, καὶ μὴ κατακρίνειν τὸν ἀδελφόν μου, ὅτι εὐλογητὸς εἶ, εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν».

ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ! -- ΩΣ ΑΛΛΟ "ΚΑΠΠΑΔΟΚΕΙΟ ΤΕΡΑΣ" ΕΝΕΡΓΕΙ Ο ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΙ -- ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΝ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΘΕΣΙ ΤΟΥ

  Παραλληλισμός του Γρηγορίου το "Καππαδόκειο τέρας" με τον νεόκοπο ἐν Περιστερίω  Γρηγόριο.

 

  ΩΣ ΑΛΛΟ "ΚΑΠΠΑΔΟΚΕΙΟ ΤΕΡΑΣ"   ΕΝΕΡΓΕΙ Ο ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ  

ΒΙΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΑΝΟΜΩΝ;

 

 Ο ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΙ

ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΝ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΘΕΣΙ ΤΟΥ


                   Γράφει ο Πρεσβύτερος Λεωνίδας Αλεξάνδρου 

 

Ὅταν ἐξωρίσθη ὁ Μ. Ἀθανάσιος, τότε παρέμειναν πίσω δύο ἀγωνιστές Ἐπίσκοποι. Ὁ Σεραπάμων καί ὁ γέρων Ποτάμων.

Ψευτοπατριάρχης ήταν κάποιος Γρηγόριος ἀπό τήν Καππαδοκία, τό "Καππαδόκειον τέρας", ὅπως τόν ἀποκαλοῦσε ὁ Ἅγ. Ἀθανάσιος. 


   Προσκαλοῦσε ὁ Ἅγιος τούς προκαθημένους νά σχίζουν τά εἰρηνικά γράμματα του Γρηγορίου. ( βλέπε Εγκύκλιο Επιστολή Μ. Αθανασίου)


Ὁ Σεραπάμων, ἀντιλαμβανόμενος ὅλα ὅσα ἀνομήματα θά διαπραχθοῦν, εἶπε στούς Ἱερεῖς του νά φύγουν ἤ νά κρυφτοῦν καί στούς πιστούς νά παραμείνουν ἥσυχοι καί ἀδιάφοροι. Τό κακό ποτέ δέν ἔχει διάρκεια. Ἀφοῦ εἶναι ἄρνησι καί κακοποίησις ζωῆς, ἡ ζωή θά τό μηδενίση, γιατί τό εἶναι τῆς ζωῆς εἶναι ἡ ὀμορφιά, ἡ καρποφορία καί ἡ ἀπόλαυσις. (Ἐρώτησις Ἀλεξάνδρου πρός γυμνοσοφιστές: ποιός εἶναι πιό δυνατός ἡ ζωή ἤ ὁ θάνατος. Ἡ ζωή, διότι ὁ θάνατος δέν ὑπάρχει!)


Ὁ ἴδιος φιλοξενήθηκε στούς ἀσκητές τῆς ἐρήμου δεόμενος μέρα νύκτα ὑπέρ τῶν ἀνθρώπων τῆς Ἐπισκοπῆς του.

Ὁ γέρων Ποτάμων, ἄλλης ὀμορφιᾶς παληκάρι, ἀντιμετώπισε τόν ἔξαλο ψευτοπατριάρχη Ἀλεξανδρείας Γρηγόριο μέσα στόν Ναό. Ἐκεῖ βιοπράγησαν ἐπάνω του καί τόν πέταξαν ἔξω ἀπό τήν Ἐκκλησία, ὅπου παρέδωσε τήν ἁγία ψυχή του.

Ἡ ἐξομολόγηση ἑνός ἄθεου


                                       _Διήγηση_ | Ηλιαχτιδα

Πρὶν ἀπὸ χρόνια, ὅταν ἤμουν ἐφημέριος στὸν ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου Βασιλείου Πειραιῶς, μὲ κάλεσαν νὰ ἐξομολογήσω ἐκτάκτως, κατόπιν δικῆς του ἐπιθυμίας, ἕναν νέο ἄνδρα, 42 ἐτῶν, τὸ ὄνομά του, ἦταν Ξενοφῶν.

Ὅταν πῆγα, ἦταν σὲ κακὴ κατάσταση. Ὁ καρκίνος μὲ τὶς ραγδαῖες μεταστάσεις τὸν εἶχε προσβάλλει καὶ στὸ κεφάλι. Οἱ μέρες του, ἦταν μετρημένες. Ἦταν μόνος στὸν θάλαμο, τὸ διπλανὸ κρεββάτι ἦταν ἄδειο καὶ ἔτσι βρεθήκαμε μόνοι μας.

Καὶ μοῦ εἶπε τὰ ἑξῆς, γιὰ τὸ πῶς πίστεψε, ἀφοῦ ὑπῆρξε, ὅπως τὸ τόνισε, «σκληρὸς ἄθεος» καὶ ἄπιστος: