Σάββατο 30 Μαΐου 2015

ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ, Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου



ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ
γίου ωάννου το Χρυσοστόμου
1. Εναι μεγάλα, γαπητοί, καί ξεπερνον κάθε νθρώπινη λογική τά χαρίσματα πού μς δώρησε σήμερα φιλάνθρωπος Θεός. Γι᾿ ατό λοιπόν ς χαιρόμαστε λοι μαζί καί χορεύοντας πό χαρά ς μνήσομε τόν Κύριό μας. Γιατί σημερινή μέρα εναι γιά μς ορτή καί πανήγυρη. πως δηλαδή μία ποχή διαδέχεται τήν λλη καί τό να λιοστάσιο τό λλο, τσι κριβς καί στήν κκλησία μία ορτή διαδέχεται τήν λλη καί μς πηγαίνουν πό τή μία στήν λλη. Πρίν πό λίγες μέρες λοιπόν ορτάσαμε τό σταυρό, τό πάθος, τήν νάσταση, στερα πό ατά τήν νάληψη το Κυρίου μας ησο Χριστο στόν ορανό. Σήμερα μως συναντήσαμε τήν δια τήν κορυφή τν γαθν, φθάσαμε στή μητρόπολη τν ορτν, βρισκόμαστε στήν πραγματοποίηση τς πόσχεσης το Κυρίου. «Γιατί ν γώ φύγω», λέγει, «θά σς στείλω λλον Παράκλητο καί δέ θά σς φήσω ρφανούς» (ω. 16, 7).

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

κ. Σεραφείμ Πειραιώς Ορθοδοξίας φιγουρατζή, μοιχεπιβατών και οικουμενιστών συνόμιλε



 Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΣ  ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ (ΛΑΠΠΑ) ΛΑΡΙΣΑΣ  ΜΕ  ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ  ΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΑΘΗ  ΛΑΡΙΣΑ 15-5-2015

Ορθοδοξίας φιγουρατζή, μοιχεπιβατών και οικουμενιστών συνόμιλε

  Ακουγα και διάβαζα πολλά για τα έργα σου ως Πειραιώς. Προβληματιζόμουν από το σκωτσέζικο ντους των απόψεών σου και των ενεργειών σου. Το συζητούσα  και  με άλλους αδελφούς και σήκωναν και αυτοί τους ώμους. Μόνο με μια σχιζοφρενική θεώρηση θα μπορούσε κανείς να τα εξηγήσει. Η με μια διπλωματική ασάφεια  να τάχεις μ’όλους καλά, ώστε και η πίττα νάναι ολάκερη (ορθοδοξοαμύντωρ) και  ο σκύλος (οικουμενιστές ,σκανδαλοποιοί) χορτάτος.

  Σε είχα στο μυαλό μου από παλιότερες φωτογραφίες και βίντεο με το σφηνοειδές ντεκαπάζ της γενειάδας σου, σαν σταλακτίτης, ή σαν να σούτρεξε από τα χείλη ξινόγαλο.

  Σε είδα στην Λάρισα ,άσπρισες, κουρασμένος, έμ δεν είναι εύκολο σπόρ η σχοινοβασία.

  Αλήθεια εσύ  σαν αρχιγραμματέας της συνόδου δεν υποδέχθηκες δίπλα στο Χριστόδουλο τον Πάπα όταν ήρθε στην Αθήνα;

  Εσύ δεν διάβασες μια Κυριακή Ορθοδοξίας τα αναθέματα, και δεν το ξανάκανες; Μιλάς κατά του Οικουμενισμού και συναγελάζεσαι με τους εκπροσώπους του; Λένε πως αν θέλεις να πολεμήσεις μια ιδέα ένα όραμα ο καλύτερος τρόπος είναι να βάλεις έναν γελοίο ή φαύλο να το υπερασπίζεται.

  Για να εξετάσεις ένα οικοδόμημα αν είναι στέρεο, θα πρέπει να βρεις ένα μηχανικό εμπιστοσύνης, εγνωσμένου κύρους, και να ήταν παρών  από τα θεμέλια να βλέπει τα υλικά και το κτίσιμο.

  Για το «πνευματικό» ανάστημα που λέγεται
Μεντζελόπουλος ανέτρεξα  στον μακαριστό Αττικής Νικόδημο, που κανείς δεν αμφισβήτησε το ήθος του και την οξυδέρκειά του. Μάλιστα παραβρέθηκες νομίζω και στη κηδεία του.

  Είσαι το μόνο πρόσωπο για το οποίο μιλάει με τρόμο, σαν αδίστακτο «επιδέξιο κυνηγό των αξιωμάτων».Είναι από δημοσιεύματα της Ελεύθερης πληροφόρησης με υπογραφή  «Ο ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ».

Παραθέτω συνοπτικά κάποια στοιχεία και ίσως επανέλθω σε άλλο σημείωμα πιο αναλυτικά :

 1.Κλαψουρίζοντας σαν ζήτουλας ότι ο Χριστόδουλος σε αδικεί, δεν σε προωθεί έπιασες φιλία με τον ανεψιό του Αυστραλίας ο οποίος και πίεσε τον θείο του να σου δώσει το ωμοφόριο.

   Γράφει ο Στυλιανός «κατέστησε τούτον συμπαθή εις εμέ ως αδικούμενον, ώστε να ενδώσω εις τας εισηγήσεις του σπλαχνισθέντος αυτόν πρωτανεψιού μου κ Ν.Καλλιούρη  (μεθ ού είχε κατορθώσει να συνάψη φιλίαν προκειμένου να προσεγγίση την ταπεινότητά μου).

  Με μέσον σαν Μάρθα Βούρτση των παλιών ταινιών πήρες το ωμοφόριο…

  2. Η κατάθεσή σου ως μάρτυρας στην δίκη του Μπεζενίτη με τους ομοφυλοφιλικούς διαλόγους που έγιναν καθημερινή προβολή στα παράθυρα των τηλεοράσεων και τα οικονομικά του σκάνδαλα είναι  το «εφαλτήριο» για την ανέλιξή σου. Και αναρωτιέται ο σεβάσμιος γέροντας: «Θα φτάσει άραγε μια μέρα που αυτό το στιγματισμένο άτομο, θα προβληθεί ως άξιο και θα προωθηθεί να ποιμάνει ολόκληρη Μητρόπολη;» (16/12/2005)

  Ο κόσμος βοούσε και εσύ κατέθετες «ουδέποτε κατηγορήθη ο υπό κατηγορίαν μητρ.Αττικής Παντελεήμων για κανένα εκκλησιαστικό παράπτωμα…τιμάται από το ποίμνιό του και θεωρείται ως ένας μετ επιγνώσεως ασκών τα καθήκοντά του Ιεράρχης»!!!

  Και ερωτά ο Γέροντας :. «αν προσήλθες να καταθέσεις  με δική σου πρωτοβουλία, η σπουδή σου αποδεικνύει ότι είσαι φίλος της διαφθοράς εξοικειωμένος με τις απαράδεκτες ιδιαιτερότητες των κραγμένων ρασοφόρων..»

«αν η προσέλευσή σου στα Δικαστήρια δεν αποτελούσε παρότρυνση των δικό σου πεποιθήσεων, ψυχική σου κατάφαση στις ομοφυλοφιλικές ιδιαιτερότητες και στις άλλες ηθικές παρεκτροπές

αλλά από σύσταση άνωθεν ή εντολή…» στην οποία υποκύπτεις,  δείχνει έλλειψη ανδρικής(!!!) σταθερότητος(!!!) που σε «καθιστά ανίκανο και ανάξιο, να προστεί, ως Μητροπολίτης»…

   3.Και επισημαίνει με νόημα ο μακαριστός

Στο παραδικαστικό κύκλωμα, ο Γιοσάκης πήγε φυλακή, δικαστές έχασαν την δουλειά τους, ο Παντελεήμων και ο Θεόκλητος έχασαν τους θρόνους τους, και μόνο ο ψευδομάρτυρας Μεντζελόπουλος τιμ..ήθηκε με μητρόπολη.

 

  Αγαπητέ Σεραφείμ, ’όλοι ήμαστε αμαρτωλοί, αλλά δεν ανεχόμαστε με λερωμένα χέρια να μας δείχνεις τον δρόμο να μας διδάσκεις… και μην πετροβολάς όταν είσαι σε γυάλινο πύργο.

Με λερωμένη την φωλιά σου μη μας μιλάς για καθαριότητα.

Λούφαξε…

Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες 

Ασκληπιάδης

Η ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ και ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ξεκάθαρα μας αλώνουν!

ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΗΤΩΝ!




ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ για ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ των ΜΕΤΡΗΤΩΝ!
"να μή τις δύνηται γοράσαι πωλσαι ε μ χων τ χάραγμα" (ποκ. 13, 17)
φιερωμένο γιά πολλοστή φορά σέ σους κοιμονται ρθιοι
( χουν λλους λόγους καί παραπλανον τόν κόσμο...).
πίσης καί σέ σους χουν καταπιε τόν λοστό
καί δέν βγάζουν χνα περί κάρτας πολίτη
καί ποχρεωτικν πιστωτικν καρτν.
πίσης καί σέ σους παραλείπουν θεολογήτως
νά ναφερθον:
στά ρηθέντα τν γίων, στό χάραγμα, τό 666,
τόν ντίχριστο,
τήν πώλεια Χάριτος,
τήν πώλεια τς σφραγίδας το γίου Βαπτίσματος,
μιλνε γιά "πολιτικοοικονομικές λευθερίες"
καί χι γιά τήν μετάλλαξη τς θεόσδοτης φύσεως
το νθρώπου
πό μψυχη εκόνα το Θεο σέ ρομπότ δεδομένων
καί γιά τήν διαγραφή πό τό Βιβλίο τς Ζως,
...
μόνο τίς τελευταες μέρες πού τρέχουν τά γεγονότα ταχέως
κι πειδή λαμβάνουμε πόψιν τά ρηθέντα τν γίων
σχετικά μέ τό θέμα,
τά γεγονότα καί μιλμε μέ ποδείξεις, ΕΓΚΑΙΡΩΣ,
σς χουμε παρουσιάσει τά ξς ρθρα: