Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019

Οἱ ἐχθροί εἶναι ἰσχυροί καί μεῖς λαμβάνουμε τά μέτρα μας


ΣΥΝΕΤΗ ΔΡΑΣΙΣ ΜΕΣ ΤΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΚΑΤΟΧΗ

Φυλάξου ἀπό τούς ἐπωνύμους λύκους.

                                      i.     Μυστική μεθοδολογία πατριωτικοῦ πολέμου

Ὑπάρχει μία ἐπιστολή πού ἀπέστειλε ὁ Ἅγ. Γρηγόριος Ε’ στόν Ἐπίσκοπο Σαλώνων (Ἄμφισσα) Ἡσαΐα, Φιλικό καί Ἥρωα τοῦ Ἀγώνα. Ἡ ἐπιστολή αὐτή πείθει καί τόν πιό δύσπιστο ὅτι ὁ Πατριάρχης ἐγνώριζε κάθε μυστική κίνησι τῆς Φιλικῆς Ἑταιρείας καί τῶν μυστικῶς ὀργανουμένων Πατριωτῶν, Κληρικῶν, καί κλεφταρματωλῶν.
Ἡ ἐπιστολή ἐγράφη στίς 28 Δεκεμβρίου 1820,  δηλαδή, μόνο λίγους μῆνες πρίν ἀπό τό ξέσπασμα τῆς Ἐθνικῆς Παλιγγενεσίας καί τό μαρτύριο τοῦ Ἁγίου. Γρηγορίου.
Ἀκολουθεί ἡ ἐπιστολή πού διδάσκει μεθοδολογία μυστικοῦ πολέμου. Μεθοδολογία ὅταν ὁ λαός βρίσκεται σέ κατοχή καί μάλιστα πολλαπλῆ ὅπως ἡ σημερινή.

                   ii.   Ἐχεμυθίας χρεία

«Θεοφιλέστατε Ἐπίσκοπε καί ἀδελφέ Ἡσαΐα.
Ἀμφοτέρας τάς τιμίας ἐπιστολάς, διά τοῦ ἀγαθοῦ πατριώτου Φούντα Γαλαξιδιώτου, ἀσφαλῶς ἐδεξάμην καί τούς ἐν αὐταῖς τιμίους σου λόγους ἔγνων.
Ἐχεμυθείας, ἀδελφέ, μεγίστης χρεία καί προφύλαξις περί πᾶν διάβημα. Οἱ γάρ χρόνοι πονηροί εἰσί καί ἐν τοῖς φιλοπατριώταις ἐστι καί μοχθηρῶν ζύμη, ἄφ' ἤς ὡς ἀπό ψωραλέου προβάτου φυλάττεσθε. Κακόν γάρ πολλοί μηχανῶνται διά τό τῆς φιλοπλουτίας ἔγκλημα. Διο τήν ἀγαθήν ἐξελέξω μερίδα κοινολογῶν μοί, ἐμπιστευμένοις πατριώταις, τά ἐχεμυθίας δεόμενα.

                 iii.   Ἕρκος ὀδόντων

Οἱ Γαλαξειδιῶται, οὖς ἐπιστέλλεις μοί συνεχῶς πεφροντισμένως ἐνεργοῦσι, καί ἄφ' ὧν ἔγνων ἀδύνατον ἀντί παντός τιμίου οὔδ' ἐλάχιστον λόγον ἕρκος ὀδόντων φυγεῖν οὐ μόνον τά σά, ἀλλά καί τά τῶν ἐν Μωρέα ἀδελφῶν γράμματα κομίζουσι μοί.

                  iv.   Κρυφά νά ὑπερασπίζεσαι τούς πατριῶτες, κάνε ὅτι τούς ἀγνοεῖς

Οι αρνητικές συνέπειες της Συμφωνίας των Πρεσπών, έχουν αρχίσει να φαίνονται



Στις 17 Ιουνίου συμπληρώνεται ένας χρόνος από την υπογραφή της Συμφωνίας των Πρεσπών. Οι κ.κ. Τσίπρας και Κοτζιάς παρεχώρησαν όνομα, ταυτότητα, εθνότητα και γλώσσα σε ένα πολυεθνικό κράτος εις βάρος της ιστορίας του Μακεδονικού Ελληνισμού.

Οι αρνητικές συνέπειες είναι πολλές:
Αποθρασύνθηκαν τα Σκόπια. Οι γείτονες εξέλαβαν την υπογραφή της Συμφωνίας ως διάθεση ελληνικής υποχώρησης και παραβιάζουν συνεχώς τα συμφωνηθέντα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το διαφημιστικό φιλμάκι για την προσέλκυση τουριστών, στο οποίο η χώρα προβάλλεται ως αιώνια «Μακεδονία» (Macedonia timeless). Όπως είχαμε προβλέψει ο γεωγραφικός προσδιορισμός «Βόρεια» είναι πιθανόν να εγκαταλειφθεί.

Απόστολος Σαραντίδης, Δύο σχήματα

Μη ρητορικό ερώτημα: Τι είναι ασυγκρίτως πολυτιμότερο, το παιδί μας ή η Ορθόδοξη πίστη μας;
του Απόστολου Σαραντίδη 
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Α. Το πρώτο σχήμα απλοϊκό αλλά όχι απλό:  1. Μία οικογένεια με μοναχοπαίδι. Μονάκριβο. Αγαπημένο.
2. Κάποια στιγμή το παιδί αρχίζει να παρενοχλείται από κακόβουλο αξιωματούχο. Οι γονείς σιωπούν. Μερικοί γείτονες αρχίζουν να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει.
3. Στη συνέχεια προπηλακίζεται. Οι γονείς σιωπούν. Κάποιοι γείτονες με ανώτερη θέση αρχίζουν να διαμαρτύρονται.
4. Κατόπιν το τραυματίζει. Οι γονείς σιωπούν. Περισσότεροι γείτονες διαμαρτύρονται.
5. Έπειτα καταλήγει από τα πολλαπλά χτυπήματα στο νοσοκομείο και οι γείτονες αρχίζουν να συζητούν καθ’ ομάδες. Οι γονείς εξακολουθούν να σιωπούν παρά την αναταραχή που έχει δημιουργηθεί και τη σοβαρότητα της κατάστασης.

Κυριακή 16 Ιουνίου 2019

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: «Το Πνεύμα το Άγιον είναι το φως και η ζωή της Ψυχής…»


«…, η οποία ανυμνεί και δοξολογεί από τα βάθη αυτής το Όνομα της Αγίας Τριάδος. Αμήν». Λόγοι του Αγίου Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστού, δοχείον του Αγίου Πνεύματος.
Το Άγιον Πνεύμα, ο Παρηγορητής, ο Παράκλητος, το «αιωνίως εκ του Πατρός εκπορευόμενον και εν τω Υιώ αναπαυόμενον» κατά τον Άγιο Ιωάννη Δαμασκηνό, το ένα απ’ τα τρία Πρόσωπα της Αγίας Τριάδος θεμελιώνει την εκκλησία επί της γης, την ημέρα της Πεντηκοστής. Ο Κύριος φεύγει προς τον Ουράνιο Θρόνο και αποστέλλεται ο Παράκλητος, το Πνεύμα το Άγιο, για να σκεπάσει την ανθρωπότητα και κάθε μετανοούσα ψυχή ξεχωριστά.
Δεν μπορεί να έλθει σε σχέση και κοινωνία με τον Χριστό ο πιστός, χωρίς το Άγιο Πνεύμα, αφού ο Χριστός αποστέλλει το Άγιον Πνεύμα και το Άγιον Πνεύμα μορφώνει τον Χριστό στις καρδιές των ανθρώπων.
 Το Άγιον Πνεύμα ενεργούσε και στην Παλαιά Διαθήκη και στην Καινή Διαθήκη. Αυτό είναι μεμαρτυρημένη αλήθεια σε όλη την Αγία Γραφή. Εξάλλου, στο Σύμβολο τής Πίστεως ομολογούμε: «Το λαλήσαν διά των προφητών», δηλαδή οι Προφήτες μιλούσαν με την ενέργεια τού Αγίου Πνεύματος που δεν είναι ανεξάρτητη από την ενέργεια τού Πατρός και τού Υιού, αφού κοινή είναι η ενέργεια του Αγίου Τριαδικού Θεού.
Μετέχει της Δημιουργίας του κόσμου ζωογονώντας τη νεκρή ύλη για να φέρει ζωή:
«Και πνεύμα Θεού εφέρετο επί της επιφανείας των υδάτων»( Γέν. 1:2) 

Ποιά η διαφορά της εορτής της Πεντηκοστής με την εορτή του Αγίου Πνεύματος;



Ουσιαστικά δεν υπάρχει καμία διαφορά. Η εορτή της Πεντηκοστής είναι εορτή της Αγίας Τριάδος, αφού με την κάθοδο του Αγίου Πνεύματος μαθαίνουμε ότι ο Θεός είναι Τριαδικός.

Η κάθοδος του Αγίου Πνεύματος έγινε κατά την ημέρα της Κυριακής. Την ημέρα αυτή, ήλθε το Άγιο Πνεύμα στους Μαθητές του Χριστού. Ο ιερός υμνογράφος αποκαλεί την Πεντηκοστή τελευταία εορτή από πλευράς αναπλάσεως και ανακαινίσεως του ανθρώπου: «Την μεθέορτον πιστοί και τελευταίαν εορτήν εορτάσωμεν φαιδρώς, αύτη εστί Πεντηκοστή, επαγγελίας συμπλήρωσις και προθεσμία».
Οι άγιοι Πατέρες μας λοιπόν, πού έβαλαν σε άριστη σειρά και τάξη όλα τα θέματα της πίστεως μας, για να δώσουν τιμή στο Άγιο Πνεύμα, όρισαν να το εορτάζουμε και κατά την Πεντηκοστή, αλλά και ξεχωριστά την επόμενη ημέρα την Δευτέρα.

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ (Ιω. 7, 37-52 και 8,12)
          «ν δὲ τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ τῇ μεγάλῃ τῆς ἑορτῆς εἱστήκει ὁ Ἰησοῦς καὶ ἔκραξε λέγων· ἐάν τις διψᾷ, ἐρχέσθω πρός με καὶ πινέτω. ὁ πιστεύων εἰς ἐμέ, καθὼς εἶπεν ἡ γραφή, ποταμοὶ ἐκ τῆς κοιλίας αὐτοῦ ῥεύσουσιν ὕδατος ζῶντος (:Κατά την τελευταία και επισημότερη από τις άλλες ημέρες της εορτής [της Σκηνοπηγίας] στάθηκε όρθιος ο Ιησούς και με δυνατή φωνή είπε: εάν κανείς αισθάνεται πόθο και δίψα, όχι για αγαθά υλικά και φθαρτά, αλλά για πνευματικά και αιώνια, για την εσωτερική γαλήνη και τη μακαριότητα της θείας ζωής, ας έλθει κοντά Μου μέσω της πίστεως και ας πίνει την αλήθεια που προσφέρω, για να ικανοποιηθούν έτσι οι πλέον μύχιοι και ευγενείς πόθοι του. Εκείνος που πιστεύει σε Εμένα,  σύμφωνα με τους λόγους της Γραφής, θα γίνει αστείρευτη πνευματική πηγή· και από την καρδιά και τα βάθη της ψυχής του θα αναβλύζουν ποταμοί από ολόδροσο τρεχούμενο νερό, για να ξεδιψά όχι μόνο ο ίδιος αλλά και όλοι όσοι έρχονται σε επικοινωνία με αυτόν)» [:Ιω.7 ,37-38] [Ερμηνευτική απόδοση Παναγιώτου Τρεμπέλα].

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ (:Πράξ. 2,1-11)

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

                                                

  
«Καὶ ἐν τῷ συμπληροῦσθαι τὴν ἡμέραν τῆς πεντηκοστῆς ἦσαν ἅπαντες ὁμοθυμαδὸν ἐπὶ τὸ αὐτό (:το πρωί της ημέρας της Πεντηκοστής -καθώς ολοκληρωνόταν η ημέρα αυτή η οποία άρχισε από το απόγευμα της παραμονής της- όλοι οι πιστοί με μια καρδιά ήταν συναγμένοι στο ίδιο μέρος)» [Πράξεις 2,1].
   Ποια είναι αυτή η Πεντηκοστή; Όταν το δρεπάνι έπρεπε να χρησιμοποιηθεί για την συγκομιδή από το θερισμό· όταν έπρεπε να συναθροίζει τους καρπούς. Είδες τον τύπο; Βλέπε πάλι την αλήθεια. Όταν έπρεπε να επιβάλλει το δρεπάνι του λόγου, όταν τους καρπούς έπρεπε να συλλέγει, τότε το Πνεύμα σαν δρεπάνι κοφτερό, πετά πάνω σε αυτούς.

Ἡ Ἁγία Πεντηκοστή - π.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ (Εἰς τήν Ἁγ.Πεντηκοστήν)

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ π.ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ: " Ἡ Ἁγία Πεντηκοστή ". ΕΚΦΩΝΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 30-5-1999

Kλῆρος καί λαός

Πάντα ἐπίκαιρο τό παρακάτω ἄρθρο προσπαθεῖ νά ὁριοθετήσει τήν παρουσία κλήρου καί λαοῦ στό ἐκκλησιαστικό σῶμα, τή σχέση τους καί τήν συνεργασία καί διακονία τους γιά τό ἔργο τῆς σωτηρίας τῶν ἀνθρώπων. (Ἀπό τήν «Ἐλεύθερη Πληροφόρηση», τεῦχος 76, 1-1-2002)
Kλῆρος καί λαός
Τοῦ Ἐλευθερίου Οἰκονομάκου
Mιά ἐκκοσμικευμένη Ἐκκλησία ἐντάσσεται μέσα στούς θεσμούς τοῦ κόσμου καί υἱοθετεῖ πολλά ἀπό τά δομικά χαρακτηριστικά του, ὅπως εἶναι ἡ ταξική διαστρωμάτωση. Ὡς «τάξεις» μέσα στήν Ἐκκλησία θεωροῦνται κατά βάση δύο: ὁ κλῆρος καί ὁ λαός. Ἡ Ἐκκλησία ἀποτελεῖται ὄντως ἀπό τόν κλῆρο καί τό λαό. Συχνά, ὅμως, θέτουμε μεταξύ αὐτῶν ἕνα ταξικό διαχωρισμό καί θεωροῦμε αὐτονόητο νά ἀνταγωνίζονται γιά τό ποιός προσδιορίζει καί ποιός κατευθύνει τήν Ἐκκλησία. Ὁ κλῆρος, ὁπότε ὁ λαός χρησιμεύει μόνο γιά νά δικαιολογεῖ τήν ὕπαρξή του, ἤ ὁ λαός, ὁπότε ὁ κλῆρος ἀποτελεῖ ὄργανό του;

Ο Επίσκοπος Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιερόθεος και ο «Πρώτος» των… «πανορθοδόξων Λειτουργιών»

Γράφει ο Μέτοικος

    ...Οι «λαϊκοί που δεν είναι παθητικά μέλη της Εκκλησίας»  μελετώντας τα θεολογικά δοκίμια των ελλογίμων εκκλησιαστικών ανδρών, ευτυχώς έχουν τη δυνατότητα ενστάσεως.
Βεβαίως, η υποβολή της ενστάσεως, γίνεται τόσο σε στρατευμένα από φανατισμό ή φανατισμένα από στράτευση κείμενα, που αφορούν την τρέχουσα εκκλησιαστική επικαιρότητα, όσο και σε θεολογικά δοκίμια που, είτε με την αδέσμευτη βούληση του συγγραφέα είτε με επιβολή, το τελικό τους συμπέρασμα είναι δεσμευτικά προσανατολισμένο στους απώτερους στόχους εκκλησιαστικών κέντρων.
Ο ελλογιμώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος, τον οξυγράφο κάλαμο του οποίου εκτιμούν τόσο ο κ. Βαρθολομαίος, ο αποκαλούμενος και νέο-Κυναίγειρος του Φαναρίου, όσο και ο πρέσβης των Η.Π.Α στην Ελλάδα κ. Τζέφρυ
Ρ. Πάιατ, επανήλθε με δυο κείμενά του, συναφή με τα όσα περί του Ουκρανικού προβλήματος έγραψε προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Γενέθλιος της Εκκλησίας ημέρα ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ


του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου
Η ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ: Οι Ιουδαίοι γιόρταζαν την Πεντηκοστή, ή εορτή των 7 εβδομάδων, που ονομαζόταν ακόμη “εορτή θερισμού των πρωτογεννημάτων” (Εξ. κγ΄16), διότι, κατά παράδοση, ο Δεκάλογος δόθηκε στο Μωυσή την 50η μέρα μετά το ιουδαϊκό Πάσχα. Κατά τη γιορτή προσφέρονταν στο Θεό θυσίες πρωτογεννημάτων (καρπών σιτηρών, οικιακών ζώων). Κατ' αντιστοιχία, όπως κατά την εβραϊκή Πεντηκοστή εκφράζονταν ευχαριστίες για τα πρωτογεννήματα, έτσι στην χριστιανική Πεντηκοστή εκφράζονται ευχαριστίες για “τας απαρχάς του Πνεύματος”.
Η ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ: Τους πρώτους χριστιανικούς αιώνες, Πεντηκοστή ονομαζόταν ολόκληρο το διάστημα των 50 ημερών από την Ανάσταση του Κυρίου μέχρι την έβδομη Κυριακή μετά από αυτή. “Πάσα η Πεντηκοστή της εν τω αιώνι προσδοκώμενης αναστάσεως εστί υπόμνημα.” (Μ. Βασίλειος).

Σάββατο 15 Ιουνίου 2019

Εκδήλωση στο Πισοδέρι: 17η Ιουνίου – Ημέρα Μνήμης της αντίστασης κατά της επαίσχυντης Συμφωνίας των Πρεσπών

Εκδήλωση στο Πισοδέρι: 17η Ιουνίου – Ημέρα Μνήμης της αντίστασης κατά της επαίσχυντης Συμφωνίας των Πρεσπών

Στα πλαίσια της εκδήλωσης θα γίνει ενημέρωση για τη δημιουργία μουσειακού χώρου στο Πισοδέρι με την ονομασία «Πισοδέρι 2018» με εκθέματα από το υλικό των επεισοδίων που έγιναν στις 17 Ιουνίου 2018 (πανό, αιματοβαμμένες σημαίες, φωτογραφίες, βίντεο, υλικό από τις οβίδες των χημικών των ΜΑΤ κ.λπ.).
Αυτός ο χώρος θα θυμίζει στους Έλληνες την προσπάθεια ξεπουλήματος της Μακεδονίας και τη  ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, με τον οποίο αντισταθήκαμε και  ΠΑΝΤΑ θα αντιστεκόμαστε σε παρόμοιες προδοτικές ενέργειες. Έτσι, θα διατηρήσουμε στη μνήμη μας τον αγώνα για τη Μία και Ελληνική Μακεδονία, τον οποίο θα συνεχίσουμε μέχρις εσχάτων!

ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΟΝΟΜΑΣΤΗΡΙΩΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΝΕΙΔΗΣΤΟΥ ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΑΥΤΟΥ

Tου  Κ.Θ.

—- . —-
Δώη σοι Κύριος νούν μεταμελούμενον, μετανοίας τε πόθου καί επιστροφής!
Πατριάρχα μου.
Έθελοτυφλών καί, ολίγου δείν, πείθων σχεδόν πάντας, επιμένεις καί ισχυρίζεσαι ότι κινείσαι ανοθεύτως, ασυγκεράστως καί άνευ τής παραμικράς ωσμώσεως, μόνον επί τή βάσει εκκλησιαστικών κριτηρίων καί, ακραιφνώς, εντός τής Όρθοδόξου Παραδόσεως, είς τά καθ’ ημέραν αναφυόμενα καί προκύπτοντα εκκλησιαστικά θέματα-ζητήματα;
Ίσχυρίζεσαι ότι τό Ουκρανικόν αντιμετώπισες ώς καθαρώς εκκλησιαστικόν γεγονός, καί δέν συνεπορεύθης συνδιαχειριζόμενος τούτο ώς «αξεσουάρ» τής πολιτικής;
Πώς τό προϊόν τής αγαπητικής καί ποιμαντικής μερίμνης τής Μητρός εκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως πρός τόν χειμαζόμενον ευσεβή Ουκρανικόν λαόν, λόγω ποικίλων διασπάσεων, ήτοι -ή Αυτοκεφαλία τής Έκκλησίας τής Ουκρανίας- έγινε αιτία αποτελεσμάτων διασπάσεως, μίσους καί τόσων άλλων κακών; Πού στέκει καί χωράει τό … «αγαπητική»;!

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019

QUO VADIS μητρόπολη Φλωρίνης;;;Περιφερόμενος διασκεδαστικός θίασος κατάντησε ο κ. Κονάνος σε ακροατήριο αφελών θαυμαστριών..... Κρίμα !!!

«Εκεί που κρεμάγαν οι καπεταναίοι τ’ άρματα κρεμούν οι γύφτοι τα νταούλια»
Ασφυκτικά γεμάτη ήταν η αίθουσα δεξιώσεων «Ι&Ν Χρυσοχοΐδης» για την ομιλία του αρχιμανδρίτη Ανδρέα Κονάνου.
Η πρωτοβουλία της εκδήλωσης ήταν του Συλλόγου Φίλων Αγίου Όρους και Ιερών Μονών Φλώρινας «Ο Άγιος Παΐσιος» και είχε την ευλογία και την άδεια του Μητροπολίτη Φλωρίνης κ. Θεοκλήτου.
Ο π. Ανδρέας Κονάνος ανέπτυξε το θέμα «Όταν ο Χριστός φωτίζει το νου και την καρδιά σου» με το δικό του γλαφυρό τρόπο, ενώπιον εκατοντάδων ανθρώπων, κάθε ηλικίας.
 
Σχόλια ( 6 )
  1. ReplyΑπλώς ανθρωπος
    Κρίμα τοσος κοσμος για τον αιρετικό…
    Και πιο κριμα που ανθρωποι υποτίθεται πιστοί με φήμη οικογενειακή και παπάδες πήγαν να ακούσουν έναν προδότη της πίστεως!
    ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!
  2. Συγχαρητήρια! Πατέρα Κ. Εκτός από τις¨γαργαλιστικες¨όμορφες και¨βολικές¨προς όλους ομιλίες σας, θα μπορούσατε να ασχοληθείτε όποτε θέλετε και με την¨επιθεώρηση¨ Έχετε εξελιχθεί σε έναν τέλειο shouman όπως Αμερική… Βάζετε κάτω τον Λαζόπουλο, ακόμα και τον Σεφερλή. Θα πω με σιγουριά, ότι είστε η επανάσταση του έως τώρα¨μπανάλ¨και¨αυστηρού¨ορθόδοξου χριστιανισμού.
    Υ.Γ. Και μην ακούσω κανέναν να σας αποκαλέσει αιρετικό…

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ - Ἀδύναμος κρίκος ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος

Αποτέλεσμα εικόνας για π. θεόδωρος ζήσης

Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης

Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.
 
Ἡ ἑνότητα τῆς Ὀρθόδοξης Καθολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας ἀπειλεῖται αὐτὴν τὴν περίοδο σοβαρὰ ἀπὸ τὴν ἐκ μέρους τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ἀντικανονικὴ ἀπόδοση αὐτοκεφαλίας σὲ σχισματικὲς μερίδες Οὐκρανῶν Ὀρθοδόξων, μὲ ἀγνόηση τῆς κανονικῆς αὐτόνομης Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας, τῆς ὑπὸ τὸν μητροπολίτη Κιέβου Ὀνούφριο, ἡ ὁποία ὑπάγεται ἱστορικὰ καὶ κανονικὰ στὴν Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας.

Ένα αποκαλυπτικό βίντεο για την εκκλησιαστική κατάσταση στην Ουκρανία

Ανήθικοι και καθηρημένοι επισκόποι βαφτίζονται Μητροπολίτες. Αρχιερείς, ιερείς και πιστοί της Ουκρανικής Εκκλησίας προπηλακίζονται ενώ εθνικιστές και άθεοι έχουν τον πρώτο λόγο στις ενορίες.

Ένα αποκαλυπτικό και σύντομο βίντεο μας περιγράφει το ζήτημα της Αυτοκεφαλίας της Ουκρανικής Εκκλησίας. Ανήθικοι και καθηρημένοι επισκόποι βαφτίζονται Μητροπολίτες. Αρχιερείς, ιερείς και πιστοί της Ουκρανικής Εκκλησίας προπηλακίζονται ενώ εθνικιστές και άθεοι έχουν τον πρώτο λόγο στις ενορίες. 
Η Ορθοδοξία στην Ουκρανία δεν είναι ενωμένη και το σχίσμα έγινε χειρότερο. Από αυτό το βίντεο καταλαβαίνουμε  με τον έκδηλο τρόπο την αποτυχία των ενεργειών του Φαναρίου και προσωπικά του Πατριάρχη κ.Βαρθολομαίου.
(https://www.youtube.com/watch?v=C_Rt9V35tHA) orthodoxostypos

Θεολογική Ημερίδα με θέμα: "Το Ουκρανικό Αυτοκέφαλο και η νέα Εκκλησιολογία του Φαναρίου" Το Σάββατο 22 Ιουνίου 2019 έναρξη 9:00 στο PORTO PALACE οδός 26ης Οκτωβρίου 65 στη Θεσσαλονίκη

Αγίου Λουκά Αρχιεπισκόπου Κριμαίας, Πρέπει να ελέγχουμε ο ένας τον άλλον όταν βλέπουμε κάποια σφάλματα;

Πρέπει νὰ ἐλέγχουμε ὁ ἕνας τὸν ἄλλον, ὅταν βλέπουμε κάποια σφάλματα; Ὑπάρχει διαφορά, ὅταν βρίζει κανεὶς ἢ ὅταν ἐλέγχει κάποιον;

Ἴσως μερικοὶ ἀπὸ σᾶς, ποὺ διαβάζουν τὴν Ἁγία Γραφή, προβληματίζονται, ὅταν βλέπουν πὼς ὁ Κύριος ἐνῶ μᾶς ἀπαγορεύει νὰ λέμε τὸν πλησίον μας «ἀνόητε» καὶ «ἠλίθιε», καί αὐτὸς ποὺ τὸ κάνει, σύμφωνα μὲ τὸ λόγο Του, εἶναι ἔνοχος τῆς φωτιᾶς τῆς κολάσεως.
Ἐνῶ λοιπὸν λέει αὐτά, ὁ Ἴδιος πολλὲς φορὲς χρησιμοποιεῖ σκληρὰ λόγια γιὰ κάποιους ἀνθρώπους, ὅπως στὴν περίπτωση τοῦ ἀρχισυναγώγου, στὸν ὁποῖον εἶπε· «ὑποκριτά».
Ἐπίσης πολλὲς φορὲς ἔλεγε ὑποκριτὲς τοὺς γραμματεῖς καὶ τοὺς φαρισαίους.
Αὐτοὺς ἔλεγε ἀκόμα· «ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν» (Μτθ. κγ´, 33).
Μιὰ φορά, ὅταν ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς ἦταν στὴν Ἰουδαία, Τὸν προειδοποίησαν ὅτι ὁ Ἡρώδης θέλει τὸ θάνατό του καὶ Τὸν συμβούλεψαν ὅσο γίνεται πιὸ γρήγορα νὰ φύγει ἀπὸ τὴν Ἰουδαία.
Καὶ τί ἀπάντησε τότε ὁ Χριστός; Πολὺ ἤρεμα εἶπε τὸ ἑξῆς· «Πορευθέντες εἴπατε τῇ ἀλώπεκι ταύτῃ· ἰδοὺ ἐκβάλλω δαιμόνια καὶ ἰάσεις ἐπιτελῶ σήμερον καὶ αὔριον, καὶ τῇ τρίτῃ τελειοῦμαι» (Λκ, 13, 32). Ἀλεποὺ εἶπε τὸν Ἡρώδη.
Μιὰ φορὰ ὀνόμασε «Σατανᾶ» τὸν μεγαλύτερο ἀπόστολο καὶ τὸν πιὸ ἀγαπητὸ φίλο του, τὸν Πέτρο· «ὕπαγε ὀπίσω μου, Σατανᾶ· σκάνδαλόν μου εἶ· ὅτι οὐ φρονεῖς τὰ τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ τὰ τῶν ἀνθρώπων» (Μτ. 16, 23).

Ο δεσπότης Λαρίσης κ. Ιερώνυμος (Νικολόπουλος) ακόμη να ζητήση συγγνώμη για την συμμετοχή του σε εκδήλωση της εβραϊκής συναγωγής και δια την εκπροσώπησή του σε εκδήλωση των Ρόταρυ

Ποία η στάση και η θέση του κλήρου των πιστών και των Χριστιανικών Συλλόγων ;;;

 
 
 Και με τον νέον Ιερώνυμο, την άμαξα της μητροπόλεως της Λαρίσης την οδηγούν τα "παιδιά" του μοιχεπιβάτου Ιγνατίου Λάππα      
   Ο μητροπολίτης της πολύπαθης μητροπόλεως Λαρίσης Ιερώνυμος, πάνω στον οποίο πολλοί, μεταξύ των οποίων και ο γράφων, είχαν στηρίξει πολλές ελπίδες για την ανόρθωση της τοπικής Εκκλησίας, μετά την προβληματική διαποίμανσή της από τον προκάτοχό του, όχι μόνο απέστειλε ιερέα-εκπρόσωπό του σε εκδήλωση του τοπικού Ρόταρυ, (ο τελευταίος ανέπεμψε και προσευχή!!!) αλλά και εκ των υστέρων επεχείρησε, μετά τον εύλογο σκανδαλισμό που προέκυψε, να δικαιολογήση τα αδικαιολόγητα κατά τρόπο ήκιστα πειστικό  αντί να εκζητήση τη συγγνώμη των σκανδαλισθέντων πιστών.
  Εάν εξαιρέσουμε ελάχιστα τον αριθμό ιστολόγια και ελάχιστους λεβέντες και ευθαρσείς πιστούς που είχαν το θάρρος να διαμαρτυρηθούν δημοσίως για το σοβαρότατο αυτό επισκοπικό ατόπημα από κει και πέρα αιδήμων και εκκωφαντική σιωπή!
Δεν βρέθηκε, μέχρι στιγμής, ούτε ένας (αριθμός 1) επίσκοπος να φέρη το θέμα στη Σύνοδο!
Κάτι τέτοιο δεν θα πρέπει, το δίχως άλλο, να μας εμβάλλη σε ανησυχία για την ποιότητα της ομολογιακής παρουσίας των συγχρόνων χριστιανών; Ο δε μητροπολίτης Λαρίσης ακόμη να ζητήση συγγνώμη...

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019

Φρικτά Βασανιστήρια και Θηριωδίες που υπέστησαν οι Έλληνες στην Πόλη του 19ου αιώνα από τους Τούρκους. Σκηνές από την καθημερινότητα μέσα από τα μάτια ξένων

 Εἰρωνεῖες – «Δὲν εἶδα οὔτε ἕνα Τοῦρκο ποὺ νὰ δείχνει συμπόνοια»
Αποτέλεσμα εικόνας για κωνσταντινουπολη τουρκοι βασανιστηρια ελληνες
 Θυμᾶμαι κάποτε, εἶχα μιλήσει σὲ ἕναν τότε μελλοντικὸ ἐρευνητὴ καταγοητευμένο ἀπὸ τὸν ὀθωμανικὸ πολιτισμὸ καὶ τὴν ὀσμανικὴ πραγματικότητα, γιὰ τὸ γεγονὸς ὅτι οἱ Σουλτάνοι μὲ τὸ ποὺ ἐνθρονίζονταν ἐκτελοῦσαν ὅλα τὰ ἀδέρφια τους, κι ὅτι ἡ συνήθεια αὐτὴ ἦταν πολὺ συχνὴ στὴν ὀθωμανικὴ ἱστορία, ἀπὸ τὶς ἀπαρχές της ὣς καὶ τὸν 18ο αἰώνα (δηλαδὴ γιὰ 4 αἰῶνες τουλάχιστον). Ἔτσι, λίγο γιὰ νὰ τὸν κατεβάσω ἀπὸ τὰ σύννεφα καὶ τὸ καλάμι του. Ἡ ἀπάντηση ποὺ ἔλαβα ἦταν μιὰ κοροϊδία τοῦ στύλ «πώ, πώ, τρομάξαμε». Οὔτε κἂν μιὰ σοφιστικὴ καὶ περίτεχνη ἑρμηνεία, π.χ. πολυπολιτισμική («δὲν συγ-κρίνουμε πολιτισμούς»). Οὔτε κἂν ἕνα κακιασμένο «Κι ἡ Εἰρήνη ἡ Ἀθηναία τύφλωσε τὸ γιό της!», βρὲ ἀδελφέ. Ἀποκλειόταν ἐκ τῶν πραγμάτων, ἄλλωστε, ἡ ἀμφισβήτηση τῆς πληροφορίας μου, ὁπότε ἀπέμεινε ὡς λύση διαφυγῆς τὸ πνεῦμα. Αἴ, μὲ τέτοιους ἔχουμε νὰ κάνουμε.
    Βλέπω κι ἀλλοῦ στὰ ΜΚΔ μὲ ἀφορμὴ μιὰ γκραβούρα ποὺ δείχνει τὸν ἁγιασμὸ τῶν ὑδάτων μὲ κολυμβητὲς νὰ πέφτουν γιὰ τὸ σταυρό, στὴν Κωνσταντινούπολη (τοῦ 1875! Τόσο νωρίς…), ρεσιτὰλ ἐξύμνησης στὴν προνεοτερικὴ Ὀσμανικὴ Αὐτοκρατορία. Καί «Τι ζυγός ήταν αυτός!» -εἰρωνικά, πάλι. Καὶ «δὲν ἦταν κακὸ τὸ παιδομάζωμα» (ἦταν ψεῦτες καὶ ἠλίθιοι δηλαδή, οἱ δημιουργοὶ τῶν δημοτικῶν τραγουδιῶν τὰ ὁποῖα καταριοῦνται τὸ Σουλτάνο ποὺ προστάζει τὴν διενέργεια παιδομαζώματος), ἀφοῦ ἦταν λαχεῖο τὸ νὰ ἔχεις «έναν δικό σου στο κράτος. Για να ανεβείς ιδίως σε κάποιο αξίωμα του κλήρου βοηθούσε να έχεις ξάδερφο γενίτσαρο«. Τί ὄμορφα. Στὴν Κωνσταντινούπολη 54 χρόνια πρὶν ἀπὸ τὸν πολυπολιτισμικὸ ἁγιασμὸ τῶν ὑδάτων, γνωρίζουμε ὅτι ἔγιναν τὰ παρακάτω:

α’) Ο ιερέας της αγγλικής πρεσβείας στην Κωνσταντινούπολη R. Walsh

«Βάδιζα σε ένα στενοσόκακο. Μπροστά μου προχωρούσε ένας Τούρκος. Ξαφνικά φάνηκε να κατεβαίνει απέναντι ένας Έλληνας. Στάθηκε και κόλλησε την πλάτη στον τοίχο αφήνοντας τόπο για να περάσει ο Οθωμανός. Εκείνος έβγαλε το γιαταγάνι και τον έσφαξε. Ύστερα καθάρισε τη ματωμένη λεπίδα, μπήκε στο διπλανό καφενείο κι’ άναψε τσιμπούκι» σ. 121

Τρίτη 11 Ιουνίου 2019

Κατάργησαν τον χριστιανισμό ως επίσημη θρησκεία της χώρας & προσλαμβάνουν 120 μουφτήδες «για να διδάσκουν το Κοράνι»!

 Οι Τουρκολάγνοι!


Η κυβέρνηση αφού κατήργησε τον χριστιανισμό ως επίσημη θρησκεία της χώρας (ουδετερόθρησκο κράτος), προσλαμβάνει προεκλογικά 120 μουφτήδες «για να διδάσκουν το Κοράνι»!
Συγκεκριμένα, λίγο πριν την διάλυση της βουλής και την προκήρυξη εθνικών εκλογών, έχει κατακλυστεί το κοινοβούλιο με αποφάσεις της τελευταίας στιγμής, τοποθετήσεις, μετακλήσεις υπαλλήλων και διορισμών.
Ανάμεσά τους υπάρχει μια απόφαση για την προκήρυξη 120 θέσεων για ιεροδιδασκάλων για την διδασκαλία της ισλαμικής θρησκείας στις μουφτείες Κομοτηνής, Ξάνθης και Διδυμοτείχου.
Η προκήρυξη θέσεων είναι ορισμένου χρόνου και αφορά το διάστημα των εννέα μηνών.
Ας δούμε αναλυτικά τί αναφέρει η προκήρυξη - πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων

Μακαριώτατε, προσέξατε!!!

  Ὁ ἱερὸς Κλῆρος παντὸς βαθμοῦ, ὅλοι οἱ γνωρίζοντες καλῶς τὰ Ἐκκλησιαστικὰ ζητήματα καὶ ἡ θεολογικὴ κοινότης ἔχουν καταδικάσει τὴν σχισματικὴν ψευδοεκκλησίαν τῆς Οὐκρανίας.
d16df

esperinos oikoumeniko2
       γράφη κατ’ ἐπανάληψιν ὅτι τὸ ἐπίκεντρον τῶν συζητήσεών σας, Μακαριώτατε, μὲ τὸν Πατριάρχην ἦτο τὸ Οὐκρανικὸν ζήτημα καὶ ὅτι σεῖς προτίθεσθε νὰ ἀναγνωρίσητε τὴν ψευδοαυτοκεφλίαν τῶν σχισματικῶν τοῦ Κιέβου.
      Μακαριώτατε, ὁ Πατριάρχης εὑρίσκεται εἰς τελείαν ἀπόγνωσιν. Πληρώνει τὰς συνεπείας τῆς ἀφροσύνης του. Οὐδὲν Πατριαρχεῖον καὶ οὐδεμία ἄλλη αὐτοκέφαλος Ἐκκλησία ἀνεγνώρισαν τὴν αὐθαίρετον, σκανδαλώδη καὶ ἀντικανονικὴν ἐνέργειαν τοῦ
Πατριάρχου, ὁ ὁποῖος τώρα προσπαθεῖ νὰ σᾶς παρασύρη, Μακαριώτατε, εἰς ἕνα πρωτοφανῆ ἐκκλησιολογικὸν ἐκτροχιασμόν.

     Ὁ ἱερὸς Κλῆρος παντὸς βαθμοῦ, ὅλοι οἱ γνωρίζοντες καλῶς τὰ Ἐκκλησιαστικὰ ζητήματα καὶ ἡ θεολογικὴ κοινότης ἔχουν καταδικάσει τὴν σχισματικὴν ψευδοεκκλησίαν τῆς Οὐκρανίας.
    Τὰ ὅσα ἔγραψε πρὸς τὴν Ἱερὰν Σύνοδον ὁ Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ἱερόθεος Βλάχος, ὅτι ὑπάρχει δεδομένον νὰ μὴ ἀρνηθῆ ἡ ἐν Ἑλλάδι Ἐκκλησία τὴν ἀπόφασιν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου περὶ τῆς ἐν λόγῳ αὐτοκεφαλίας, ὅτι ἡ ἀπόφασις τῆς Ἱεραρχίας διὰ τὴν ἀναγνώρισιν τῆς αὐτοκεφαλίας αὐτῆς πρέπει νὰ ληφθῆ ἄνευ ψηφοφορίας καὶ ὅτι μία αὐτοκέφαλος Ἐκκλησία δὲν δύναται νὰ κρίνη οἱανδήποτε ἀπόφασιν ἄλλης αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας, εἶναι ἐκτὸς πραγματικότητος.
    Ἐὰν τελικῶς οὐδεμία τοπικὴ Ἐκκλησία ἀναγνωρίση τὴν πραξικοπηματικὴν ἐνέργειαν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, ἴσως ἀκυρωθῆ ἀφ’ ἑαυτῇ ἡ αὐτοκεφαλία. Δημοσιοποιοῦμεν ἀκόμη καὶ τὴν σκέψιν νὰ ἀνακαλέση τὸ Πατριαρχεῖον αὐτὴν τὴν παντάπασιν ἀπαράδεκτον αὐτοκεφαλίαν.
     Ἡ ἐνέργεια αὐτὴ τοῦ Πατριαρχείου θὰ εἶναι ὀλιγώτερον ὀδυνηρὰ δι’ αὐτὸ ἀπὸ μίαν Συνοδικὴν κατάργησιν τῆς «γκανγκστερικῆς» αὐτῆς αὐτοκεφαλίας.

Στο Φανάρι ο Ιερώνυμος –Στα «κάρβουνα» για το ουκρανικό –Συλλείτουργο με τον Επιφάνιο (ΒΙΝΤΕΟ)



Ως απάντηση της πρόσφατης επίσκεψης του Οικουμενικού Πατριάρχου στην Αθήνα και ως νέα επιβεβαίωση της αλλαγής του κλίματος μεταξύ των δύο πλευρών ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος βρέθηκε στο Φανάρι για να ευχηθεί στον κ. Βαρθολομαίο για την ονομαστική του εορτή.
Με τις φήμες για αναγνώριση από ελληνικής πλευράς της «νέας εκκλησίας» στην Ουκρανία τέτοιες αβρότητες μόνο τυχαίες δεν μπορεί να είναι!!
Κι αυτό αποδεικνύεται κι από την παρούσα φωτογραφία που δείχνει τον Έλληνα Αρχιεπίσκοπο πλάι πλάι στον μη αναγνωρισμένο επικεφαλής της «νέας ουκρανικής εκκλησιαστικής δομής», που αποτελεί σκάνδαλο!!!
Τέτοιες μέρες Βαρθολομαίος-Ιερώνυμος πέρυσι δεν μιλιούνταν και φέτος πραγματοποίησε επίσκεψη στην Έδρα του Οικουμενικού Πατριαρχείου πραγματοποίησε προκειμένου να ευχηθεί για τα αυριανά ονομαστήριά του.
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, που συνοδευόταν από τους Μητροπολίτες Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαο και Γρεβενών Δαβίδ, τον Πρωτοσύγκελλό του, Επίσκοπο Θεσπιών Συμεών, τον
Αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, Αρχιμ. Φιλόθεο Θεοχάρη, και τον Πρόεδρο της Αδελφότητος των Οφφικιάλων του Οικουμενικού Πατριαρχείου, “Παναγία Παμμακάριστος”, Άρχοντα Ορφανοτρόφο Γεράσιμο Φωκά, έγινε δεκτός με εγκαρδιότητα από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
Κατά την άφιξή του, στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, ο κ. Ιερώνυμος, δήλωσε στους εκπροσώπους των ΜΜΕ, ότι “ερχόμαστε σήμερα, με την ευκαιρία της εορτής του Παναγιωτάτου Πατριάρχου μας, να του ευχηθούμε να του δίνει ο Θεός δύναμη να συνεχίζει το ευλογημένο έργο του”.

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

AΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΦΙΛΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ: Οι σχέσεις μας με τους άλλους χριστιανούς

ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ.

  Διαβάζουμε στο κατά Ιωάννη Άγιο Ευαγγέλιο κεφ. ΙΕ στιχ. 26 "Ὅταν δὲ ἔλθῃ ὁ παράκλητος ὃν ἐγὼ πέμψω ὑμῖν παρὰ τοῦ πατρός, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας ὃ παρὰ τοῦ πατρὸς ἐκπορεύεται, ἐκεῖνος μαρτυρήσει περὶ ἐμοῦ·"
   Λοιπόν ο Κύριος μας λέγει ότι  τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας εκπορεύεται παρά του Πατρός, και όχι και παρά του Υιού. Τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας  θα ομολογήσει περί του Υιού.
Άραγε γιατί ονομαζόμαστε Χριστιανοί;
Η απάντηση είναι μία. Γιατί ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΜΕ ΑΛΗΘΕΙΑ τον Χριστό. Τον Υιό και Λόγο του Θεού και Πατρός.
Ποιος μας δίνει αυτήν την Χάρη; 
Τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας  το οποίο εκπορεύεται από τον Πατέρα. Είναι Πνεύμα Αληθείας εκείνο που εκπορεύεται και από τον Υιό; Όχι βέβαια.
Άρα εκείνο το πνεύμα, των όσων ομολογούν το "φιλιόκβε",  τους δίνει την Χάρη να ομολογήσουν με Αλήθεια τον Χριστό;
Όχι. Βέβαια όχι.
Τότε μπορούν να λέγονται Χριστιανοί;
Όχι. Βέβαια όχι.
Για ποιους Χριστιανούς λοιπόν μιλάμε;
Γιατί τους κοροϊδεύουμε;
Γιατί δεν τους λέμε αληθώς ότι μπορούν να ονομάζονται όπως αλλιώς θέλουν, αλλά όχι Χριστιανοί;
Ο άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς λέγει:

Κυριακή 9 Ιουνίου 2019

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: Ανοιχτή επιστολή προς τον Μητροπολίτη Φθιώτιδος Nικόλαο

 β) Σεβασμιώτατε, δὲν φοβεῖσθε τὸν Θεόν;


https://tasthyras.files.wordpress.com/2019/06/cea6ceb8ceb9cf8ecf84ceb9ceb4cebfcf82-cebcceb5-cf83cf87ceb9cf83cebcceb1cf84ceb9cebacf8c.jpg?w=336&h=252Σεβασμιότατε, ευλογείτε!



Το Σεπτέμβριο του 2017, επιστρέφοντας απ’ την Ιερουσαλήμ του Αιγαίου (όπως την είχε χαρακτηρίσει ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Βενέδικτος) τη μαρτυρική Τήνο, μετέφερα στις αποσκευές μου, πέρα απ’ τις απερίγραπτες εμπειρίες ενός τέτοιου προσκυνήματος και τη μνήμη ενός έντονου κηρύγματος Ιεράρχου της εκκλησίας μας, που χαρακτηριζόταν από σθένος και μαχητικότητα. Έγραψα γι’ αυτό στο παρελθόν.

Ήταν το δικό σας κήρυγμα Σεβασμιότατε.

Το κήρυγμα -δεν κρύβω- με ανάπαυσε και με εμψύχωσε. Μιλούσατε για «πονηρούς ανθρώπους και γόητες» υπονοώντας την πολιτική ηγεσία. Πολιτικούς που προσπαθούν με ρητορείες και υποσχέσεις, να πλανήσουν το λαό και να τον «γοητεύσουν». Δηλαδή να γίνουν αρεστοί. Να ενθουσιάσουν με το ψέμα και να κερδίσουν τη κοινή γνώμη. Με όπλο την πονηριά και το ψεύδος.

Τι είναι όμως πονηρία; Είναι η διάθεση της καρδιάς να πράττει πάντα το κακό εναντίον του Θείου Νόμου. Πηγάζει απ’ την ακάθαρτη καρδιά. Είναι φθορέας και αφανιστής της ευθύτητας και της δικαιοσύνης.

Προσπαθεί πάση δυνάμει, διά του ψεύδους και της απάτης και πλάνης, να πλανά τον κόσμο, μεταβάλλουσα το δίκαιο σε άδικο και το φως σε σκότος.

Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

Ίωάννης Χρυσόστομος
Έρμηνεία είς τό Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον 12,46-50 (Όμιλία 44,1-2)

«΄Ετι δέ αυτού λαλούντος τοίς όχλοις, ιδού ή μήτηρ καί οί αδελφοί αυτού ειστήκεισαν έξω, ζητούντες αυτώ λαλήσαι. είπε δέ τις αυτώ. Ίδού ή μήτηρ σου καί οί αδελφοί σου έξω εστήκασι, ζητούντες σοι λαλήσαι. ό δέ αποκριθείς είπε τώ ειπόντι. Τίς εστιν ή μήτηρ μου καί τίνες εισίν οί αδελφοί μου; καί εκτείνας τήν χείρα αυτού επί τούς μαθητάς, είπεν. Ίδού ή μήτηρ μου καί οί αδελφοί μου».

Μεταφράζω.

      Κι’ ενώ ό Ίησούς μιλούσε κόμη στά πλήθη, νά ή μητέρα του καί οί αδελφοί του στέκονταν έξω καί ήθελαν νά τού μηλήσουν. Καί κάποιος τού λέγει. Νά ή μητέρα σου καί οί αδελφοί σου στέκονται έξω καί θέλουν νά σού μιλήσουν. Κι’ εκείνος αποκρίθηκε καί είπε σ’ αυτόν πού τού μίλησε. Ποιά είναι ή μητέρα μου καί ποιοί οί εδελφοί μου; Κι’ απλώνοντας τό χέρι του επάνω από τούς μαθητάς του λέει. Νά ή μητέρα μου καί οί αδελφοί μου (Ματθ.12,46-50).

Κυριακή των Αγίων 318 Πατέρων της Αγίας Α' Οικουμενικής Συνόδου Ομιλία π. Αθανασίου Μυτιληναίου

Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ Α΄ ΟΙΚΟΥΜ. ΣΥΝΟΔΟΥ (Πράξ. 20, 16-17 και 20, 28-38)


 "Καὶ ἐξ ὑμῶν αὐτῶν ἀναστήσονται ἄνδρες λαλοῦντες διεστραμμένα τοῦ ἀποσπᾶν τοὺς μαθητὰς ὀπίσω αὐτῶν"


[Μετάβαση του αποστόλου Παύλου στη Μίλητο, εστίαση της προσοχής των επισκόπων στην τεράστια ευθύνη τους για το ποίμνιό τους που πρόκειται να κινδυνεύσει από τις αιρέσεις και τελικός αποχαιρετισμός]
«Ἔκρινε γὰρ ὁ Παῦλος παραπλεῦσαι τὴν ῎Εφεσον, ὅπως μὴ γένηται αὐτῷ χρονοτριβῆσαι ἐν τῇ Ἀσίᾳ· ἔσπευδε γάρ, εἰ δυνατὸν ἦν αὐτῷ, τὴν ἡμέραν τῆς πεντηκοστῆς γενέσθαι εἰς ῾Ιεροσόλυμα (:πλεύσαμε κατευθείαν στη Μίλητο, διότι ο Παύλος αποφάσισε να παρακάμψει με το πλοίο την Έφεσο και να μην αποβιβαστεί σε αυτήν, για να μην του συμβεί να αργοπορήσει στην Ασία· διότι βιαζόταν να είναι στα Ιεροσόλυμα, εάν του ήταν δυνατό, την ημέρα της Πεντηκοστής)» [Πράξ. 20,17]. Ώστε και  γι' αυτό δεν ήταν δυνατό να μένει. Πρόσεχε αυτόν που κινείται και από ανθρώπινα κίνητρα, και επιθυμεί και βιάζεται και πολλές φορές δεν το κατορθώνει.  Γι' αυτό γίνονται αυτά, για να μη νομίσουμε ότι ήταν πάνω από την ανθρώπινη φύση· διότι οι άγιοι και μεγάλοι εκείνοι άντρες είχαν μεν την ίδια φύση με εμάς, όχι όμως και την ίδια προαίρεση,  γι' αυτό και απολάμβαναν σε μεγάλο βαθμό τη χάρη του Θεού.