Ομάδα Ορθοδόξων Χριστιανών Θεσσαλονίκης.
Πιστοί Ι.Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης.
Την Παρασκευή 3 Απριλίου ο Άδης επικράνθη.
Ορθόδοξοι πιστοί που είχαν κατακλύσει τον Ιερό Ναό Αγίων Αποστόλων, έψαλναν επί 2 ώρες περίπου και φώναξαν κάποια συνθήματα ματαιώνοντας την προγραμματισμένη βλάσφημη και δαιμονική εκδήλωση «Tenebrae»- φωνή στο σκοτάδι.
Το σκοτάδι διαλύθηκε από το φως των βυζαντινών ύμνων.
Μαζί με το σκοτάδι ταπεινώθηκαν και οι διοργανωτές της σκοτεινής εκδήλωσης με πρώτο δυστυχώς τον ποιμενάρχη της Θεσσαλονίκης κ Φιλόθεο.


















.jpg)