Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ – ΜΠΙΖΝΕΣ – ΚΑΤΑΡ


Ο Αρχιεπίσκοπος, όπως αποδείχθηκε πρόσφατα, είναι μεγάλος διπλωμάτης, δεδομένου ότι ενεργεί βάσει σχεδίου που μελλοντικά του αποφέρει υλικά κέρδη (χρήματα), τα οποία – όπως λέγει – θα συντελέσουν στην ανακούφιση των φτωχών.
Είναι γεγονός, ότι κάθε ενέργεια που γίνεται με θεμιτά μέσα και χωρίς να αποβαίνει σε βάρος των πνευματικών αρχών και των χριστιανικών «πιστεύω», είναι ευπρόσδεκτη και αξιέπαινη.
Ας δούμε όμως αν έτσι έχουν τα πράγματα.
Το Δεκέμβριο του 2010 ο Αρχιεπίσκοπος παραχώρησε τον μεγαλύτερο ναό των Βαλκανίων – του αγ. Παντελεήμονος Αχαρνών – για την πραγματοποίηση «συναυλίας συναδέλφωσης» χριστιανών και μουσουλμάνων – πρωτόγνωρη στα εκκλησιαστικά χρονικά. Κι ενώ η όλη προσπάθεια αφορούσε τη … συναδέλφωση, αυτή μεταβλήθηκε σε επιχείρηση άσκησης και δυναμικής επίδειξης των αστυνομικών δυνάμεων σε βάρος των χριστιανών που τόλμησαν να διαμαρτυρηθούν για την προσβολή του ιερού χώρου, που με τις ευλογίες του Αρχιεπισκόπου, μετατράπηκε σε χώρο αρένας όπου τα κλόμπς αιματοκύλησαν τους χριστιανούς, απομακρύνοντάς τους βίαια από το σπίτι του πατέρα τους, το δικό τους σπίτι, για χάρη των αλλόθρησκων μουσουλμάνων, που το μίσος τους για κάθε τι χριστιανικό ξεπερνάει κι αυτή τη φαντασία.
Και γεννιέται το ερώτημα: Τί ήταν εκείνο που οδήγησε τον Αρχιεπίσκοπο στις προσβλητικές και αντιχριστιανικές αυτές ενέργειες σε βάρος του Χριστού, της εκκλησίας, της Ι. Παράδοσης, των Ιερών Κανόνων και των Χριστιανών; Ποιο το δέλεαρ υπήρξε σπουδαιότερο των παραπάνω; Γιατί, δεν μπορεί να εκθέτει τον εαυτό του στη χλεύη των ανθρώπων – ακόμη και των κοσμικών – αν το κίνητρό του δεν είναι ισχυρότερο.
Πρόσφατα δημοσιεύματα και ανακοινώσεις στα ΜΜΕ μας πληροφόρησαν ότι ο Αρχιεπίσκοπος επισκέφθηκε τη μουσουλμανική χώρα ΚΑΤΑΡ για να συζητήσει με τον Εμίρη Σεΐχη Χαμάντ μπιν Χαλίφη Αλ Θανί οικονομικά θέματα προς αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας.
Τώρα εξηγείται η όλη συμπεριφορά του Αρχιεπισκόπου προς τους μωαμεθανούς μετανάστες (εισβολείς) στη χώρα μας, τα χαϊδέματα, οι περιποιήσεις, τα καλοπιάσματα, «οι συναυλίες συναδέλφωσης», η παραχώρηση χριστιανικού ναού και η μετατροπή του σε «οίκον εμπορίου», γιατί περί αυτού πρόκειται. Μυρίστηκε, φαίνεται, ο Αρχιεπίσκοπος μπόλικο παρά, μαμωνά ικανό να διασκεδάσει τις όποιες αντιρρήσεις και δισταγμούς και το αποφάσισε να συνεργαστεί με το Ισλάμ, μια που θα ήταν για καλό σκοπό (;). «Ο σκοπός … αγιάζει τα μέσα»

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Μια "διαφορετική" Ελληνίδα! (κορυφαίο κείμενο, της αξιόλογης ΧαράςΝικοπούλου)


Χαρὰ Νικοπούλου: Ἑλλάδα εἶμαι δημιούργημά σου

Τιμή σ' εκείνους όπου στην ζωή των
ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
Ποτέ από το χρέος μη κινούντες·
………
Και περισσότερη τιμή τους πρέπει
όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
κ' οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.

Ἑλλάδα εἶμαι δημιούργημά σου. Μοῦ εἶπες πὼς εἶμαι τυχερή, γιατί δὲν γνώρισα τὴ Xούντα... Μὰ μὲ ὑποχρέωσες νὰ ζῶ σὲ μία δημοκρατία ποὺ τὴ χούντα τῆς κρατοῦσαν καλὰ οἱ δημοκράτες πολιτικοί της. Μοῦ ἔμαθες τὰ πρῶτα Ἑλληνικά, με ..
δασεῖες-περισπωμένες,... μὰ πρὶν καλὰ-καλὰ τὰ μάθω τὰ κατήργησες. Ενῶ ἤμουν

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)




1.- ΘΕΟΛΟΓΙΑ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)

Την Φυσική Αποκάλυψη του Θεού την διαιρούμε σε δύο είδη: 1.-) Την Αποκάλυψη του Θεού σε όλο τον έξω Φυσικό κόσμο, «οι ουρανοί διηγούνται δόξαν Θεού, ποίησιν δε χειρών αυτού αναγγέλλει το στερέωμα» [Ψαλμ. 18,1]. 2.-) Την Αποκάλυψη του Θεού στον άνθρωπο η οποία διακρίνεται: α΄) Ως Αποκάλυψη στη συνείδησή του. β΄) Ως αποκάλυψη στην ανθρωπότητα και την ιστορία αυτής.
Η Αγία Γραφή και η Ιερά Παράδοση μιλούν και μαρτυρούν την προέλευση του κόσμου από κάποιο ΟΝ, το οποίο δεν προέρχεται από τον κόσμο, αλλά κείται εκτός του κόσμου «τα γαρ αόρατα αυτού από κτίσεως κόσμου τοις ποιήμασι νοούμενα καθοράται, ήτε αϊδιος αυτού δύναμις και θεότης» [Ρωμ. 1,20. 2,14-15. Πρξ. 17,24-29. 16,16-17. Ψαλμ. 9,1. 103, 24 κλπ.]. Δια της Φυσικής αυτής Αποκαλύψεως μπορεί να γνωρίσει ο άνθρωπος μόνον ίχνη αλήθειας περί Θεού. Θεολογικώς υπάρχει Φυσική Αποκάλυψη του Θεού.

ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ

Δια της Αποκαλύψεως δηλώνεται: α΄) Η έξωθεν προέλευση του κόσμου. β΄) Νοείται όλη η δημιουργία και ιδίως ο άνθρωπος, ως λογική και πνευματική. (Στην Φιλοσοφία φύση σημαίνει το αφ’ εαυτού υπάρχον. Στην Θεολογία φύση σημαίνει το μη έχον «εν εαυτώ» την αρχή του, δηλαδή, έχει σχετική αυτοτέλεια). γ΄) Φύση σημαίνει την ύπαρξη λογικής και αρμονικής σχέσης Δημιουργού και δημιουργίας, «… Και ωκοδόμησεν, ο Θεός την πλευράν, ήν έλαβε από του Αδάμ, εις γυναίκα και ήγαγεν αυτήν προς τον Αδάμ. Και είπεν Αδάμ, τούτο νυν οστούν εκ των οστέων μου και σαρξ εκ της σαρκός μου…» [Γεν. 2,1-25].



ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΣΧΕΣΕΩΣ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Περίοδος αμαρτίας και πτώσεως του ανθρώπου: Η περίοδος της αμαρτίας δηλώνει περίοδο διαστροφής της σχέσεως Θεού και ανθρώπου. Γενικό χαρακτηριστικό της περιόδου αυτής είναι το ότι ο άνθρωπος δεν θέλει να ζήσει με το Θεό, τον Δημιουργό του. Για τούτο και εναντιώνεται, επαναστατεί στο θέλημα του Θεού, και ο Θεός σκληρύνει τη στάση Του έναντι του ανθρώπου.
Κατά την πτώση, βασικά, δεν υπάρχει δυνατότητα Φυσικής γνώσεως του Θεού εκ μέρους του ανθρώπου εξ αιτίας της ανταρσίας του, της διαστροφής του. Ο άνθρωπος ζητεί μεν το Θεό, λατρεύει, δε τα κτίσματα. Υπάρχουν, όμως, σε μερικούς ανθρώπους φωτεινές αναλαμπές. Η αλήθεια περί Θεού αποκαλύπτεται μόνον στον Ισραήλ. Για να διατηρηθεί η αρμονική σχέση Θεού και κόσμου έπρεπε και τα δύο μέρη να μείνουν πιστά μεταξύ τους, το ένα προς το άλλο. Ο Θεός, ο Δημιουργός έμενε πιστός, ενώ ο κόσμος φάνηκε άπιστος έναντι του Θεού στο πρόσωπο του ανθρώπου. Ο άνθρωπος αμάρτησε, παράκουσε, επαναστάτησε έναντι του Δημιουργού του, του Θεού, και έπεσε, διό και απομακρύνθηκε, εκδιώχτηκε εκ του Παραδείσου. Οπότε για τον άνθρωπο ακολουθεί η περίοδος της αμαρτίας και της πτώσης του εκ του Θεού.

[ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ]
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ   ΑΓΩΝΑΣ  ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ   2011

«Η σχέση των νέων με την Εκκλησία»

Από τον Γεώργιο Ν. Ξενόφο*


Παντού συμβαίνει οι μεγαλύτεροι, να κατακρίνουν τους νέους για νεωτερίζουσες αντιλήψεις, για μοντερνισμό, για ασέβεια προς το Θεό και για άρνηση των αξιών: θρησκεία, οικογένεια, πατρίδα. Όμως, για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, θα πρέπει να δούμε το όλο θέμα με ιδιαίτερη προσοχή και σοβαρότητα και με τη δέουσα αντικειμενικότητα, γιατί εκ πρώτης όψεως τα πράγματα φαίνονται απλά, ενώ είναι πολύπλοκα. Από έρευνες που έγιναν σε ό,τι αφορά τη σχέση των νέων με την εκκλησία, διαπιστώθηκε από πολλούς παράγοντες ότι τα αίτια ποικίλουν. Και πρώτα-πρώτα ας δούμε, γιατί σήμερα οι νέοι μας απομακρύνονται από την Εκκλησία. Λένε, «φταίει», «η γλώσσα» της λατρείας. Αυτά, που ακούγονται μέσα στο ναό, κατά τη διάρκεια μιας ακολουθίας είναι δυσνόητα. Είναι σαν να ακούμε μια γλώσσα που δεν είναι δική μας. Τι λέμε όμως εμείς ως απάντηση σ’ αυτό το πράγματι σημαντικό γλωσσικό πρόβλημα; Εδώ, όπως συμβαίνει σε όλα τα δύσκολα θέματα, διαφωνούμε και φιλοσοφούμε.

Πως θα διώξουν τους μοναχούς από τα μοναστήρια



Πως θα διώξουν  τους μοναχούς από τα μοναστήρια
Τη βεβαιότητα ότι τα Μοναστήρια θα λειτουργήσουν ως τόποι φιλοξενίας αστέγων και απόρων εάν και εφόσον παραστεί ανάγκη, εξέφρασε ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος, μιλώντας χθες στο Πνευματικό Κέντρο. Η τοπική Εκκλησία προσπαθεί να συντονίσει ακόμα περισσότερο τις προσπάθειές της, για να βοηθήσει τους άπορους που φτάνουν πια τους 1.350 στον αριθμό!
Τόσοι είναι μόνο εκείνοι που πηγαίνουν καθημερινά στα συσσίτια, όπως αναφέρει το taxydromos.gr.
Μάλιστα, όπως είπε ο κύριος Ιγνάτιος, αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των Ελλήνων απόρων σε σχέση με τους αλλοδαπούς ενώ καθε μέρα, δεκάδες συμπολίτες μας κάνουν αγωνιώδη αιτήματα για βοήθεια!
Ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος είπε ότι "είναι αυτονόητη η αύξηση των απόρων, αλλά πιστεύω ότι είμαστε σε μια καλή πορεία. Απλώς πρέπει να εντείνουμε τις προσπάθειές μας, προκειμένου να καλύψουμε όλες τις ανάγκες των απόρων συνανθρώπων μας, ώστε να γιορτάσουν χωρίς ελλείμματα τις γιορτές"...
 Σχόλιο: τι εύσχημος (δαιμονιώδης )  τρόπος να εκδ­ιωχθούν οι μοναχοί από τις μονές τους!!!
Γιατί δεν τους φιλοξενεί στο πολυτελέστατο πνευματι(στι)κό κέντρο ή και στο επισκοπικό μέγαρο ,κοντά του ώστε να λαμβάνουν εκ του σύνεγγυς την μεταπατερική αγάπη του…


ΠΟΥ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ; του Ομολογητού Θεολόγου κ. Νικολ. Σωτηροπούλου

ΠΟΥ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ;του Ομολογητού Θεολόγου κ. Νικολ. Σωτηροπούλου


Προσφάτως μετέβη στ Αγιον Ορος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαος, καὶ῾  Ιερς Μονς το πιφύλαξαν θερμ ποδοχή. ᾿
Ολίγοι μόνο μοναχο διαμαρτυρήθηκαν γι τς δηλώσεις του κα τς νέργειές του σ βάρος τς ᾿Ορθοδόξου Πίστεως.
Βεβαίως Πατριάρχης στ Αγιον Ορος δήλωσε, τι δν πεμπολε τίποτε π τν Πίστι.
᾿Αλλ᾿ ατ δήλωσι φείλεται στ διπλωματία κα διγλωσσία το Πατριάρχου.
Ο Προκαθήμενος τς ᾿Ορθοδοξίας ενε τόσο πολ Οκουμενιστής, στε κα κατ τ διπλωματικ δήλωσί του δν μπόρεσε ν᾿ ποκρύψ τν Οκουμενισμό του.
Διότι μίλησε γι «Ρωμαιοκαθολικ ᾿Εκκλησία» κα γι «νωσι τν ᾿Εκκλησιν».
Παρ τν ποκριτικότητά του δειξε δηλαδή, τι πιστεύει στν παρξι πολλν ᾿Εκκλησιν, χι μις κατ τ Σύμβολο τς Πίστεως, κα τν Παπισμ θεωρε ᾿Εκκλησία.
Πς λοιπν γινε δεκτς π τς Ιερς Μονές, στς ποες μετέβη; Κα πς γούμενοι τν γκωμίασαν;

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Ποια τα γνωρίσματα του ορθόδοξου επισκόπου και ιερέα


                    Συμβουλές του Μητροπολίτου Φλωρίνης

π. Αυγουστίνου Καντιώτου στους ορθόδοξους χριστιανούς

για να διακρίνουν τους καλούς επισκόπους και τους ευλαβείς ιερείς.


(Απόσπασμα ομιλίας του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνουτου 1971)
  • Είμαστε σε χρόνια δύσκολα και θα πρέπει να προσέχουν οι χριστιανοί.
    Οι κακοί ποιμένες, λέει ο απόστολος Παύλος, είναι «λύκοι βαρείς  εις υμάς μη φειδόμενοι του ποιμνίου»(Πραξ. κ΄, 29).
    Στις μέρες μας φιλόδοξοι και ανάξιοι κληρικοί αντί για καθαίρεση πήραν προαγωγή και κατέλαβαν υψηλές εκκλησιαστικές θέσεις!!!  Γνωρίζουν οι σκοτεινές δυνάμεις ότι τα όπλα τους είναι ανίκανα να βλάψουν την Ορθόδοξη Εκκλησία όταν την πολεμούν απ’ έξω, γι’ αυτό ρίχνουν άφθονο χρήμα, εξαγοράζουν ιερατικές συνειδήσεις, και προωθούν με τις διασυνδέσεις που έχουν βρώμικα πρόσωπα στις ανώτερες εκκλησιαστικές θέσεις.
    Ας προσέχουν οι χριστιανοί και να μην τους συγκινούν οι μίτρες και οι πατερίτσες, όταν αυτοί που τις φέρουν δεν βαδίζουν στα χνάρια των αγίων πατέρων και είναι οικουμενισταί, φιλάργυροι, ομοφυλόφιλοι και δειλοί·
    Ας δούμε τι μας συμβουλεύει ο αγωνιστής ιεράρχης της Φλώρινας π. Αυγουστίνος
________
Τελειώνω με το σύνθημα του Απόστολου Παύλου· «Ε τις μς εαγγελίζεται παρʼ παρελάβετε, νάθεμα στω». Προσέξετε τι λέει ο Απόστολος Παύλος; Εάν κανείς λέει πράγματα τα οποία είναι αντίθετα από την Ιερά Παράδοσι της Εκκλησίας, τότε αυτός, «ει τις»· όποιος νάναι. Μπορεί να είναι λαϊκός, αυτός που ζητάει, να βάλει δυναμίτη και να ανατρέψει την Εκκλησία του Χριστού· ανάθεμα. Ή μπορεί να είναι γυναίκα· ανάθεμα. Ή μπορεί να είναι παπάς· ανάθεμα. Μπορεί να είναι δεσπότης· ανάθεμα. Μπορεί να είναι αρχιεπίσκοπος· ανάθεμα. Μπορεί να είναι πατριάρχης· ανάθεμα. Μπορεί να είναι βασιλεύς· ανάθεμα. Ακόμα προχωρεί ο απόστολος και λέει·