Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Ποσο μας κοστιζουν οι …μπαστακες, οι επιτροποι, οι τροϊκανοι και ολος ο… στρατος που εχει εγκατασταθει εδω;


 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ : ΑΓΩΝΑΣ α.φ.196
http://www.agonas.org/
H αποκάλυψη ότι οι μπάστακες που ουσιαστικά ανέλαβαν ρόλο διοικητή στις τέσσερις τράπεζες (Εθνική, Πειραιώς, Eurobank και Alpha Bank) παίρνουν από 800.000 ευρώ τον χρόνο ο καθένας, πέραν της έκπληξης και της οργής που προκάλεσε φέρνει στην επιφάνεια ένα μεγάλο θέμα. Του τι μας στοιχίζει όλος αυτός ο στρατός των τροικανών, των επιτηρητών, των εποπτών, του Ράιχενμπαχ, του Φούχτελ και των γραφιάδων τους που μας τους έχουν επιβάλλει οι δανειστές μας- Ε.Ε., Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και ΔΝΤ. Γιατί, θα έχετε καταλάβει ότι εμείς πληρώνουμε όλο αυτό το …σκυλολόι των νταβατζήδων μας. Και βέβαια δεν πρόκειται για τίποτε …φραγκοδίφραγκα. Οι 800.000 ευρώ που παίρνει ο κάθε μπάστακας με την παρέα του είναι μόνο μια μικρή γεύση, πέραν βέβαια του ότι είναι όλα τα έξοδά τους πληρωμένα, διαμονή στο “Χίλτον” και στη “Μεγάλη Βρετανία”, αυτοκίνητα και ότι ποθεί η …ψυχούλα τους. Και από πάνω να μας κουνάνε και το δάκτυλο, με τις εκθέσεις που υποβάλλουν, ότι δεν έχουμε γίνει ακόμα καλά και υπάκουα παιδιά… Και όλα αυτά από μια χώρα καθημαγμένη οικονομικά, που υποτίθεται ότι οι… συνέταιροι μας ήρθαν να μας σώσουν , ενώ αποδεικνύεται ότι έχουν πέσει πάνω στην Ελλάδα μας σαν όρνια, να την κατασπαράξουν.
Η κυβέρνηση – και προσωπικά οι τρεις αρχηγοί που την απαρτίζουν, Σαμαράς, Βενιζέλος και Κουβέλης- έχει υποχρέωση να δώσει λογαριασμό, πλήρη και αναλυτικό, για το τι χρήματα παίρνει ο καθένας ως δύναμη κατοχής, για να ξέρει ο ελληνικός λαός τι του στοιχίζουν όλοι αυτοί οι Σάιλοκ…
(Το Παρόν)


Νέον έγκλημα συντελείται
Μετά την λήξιν του εμφυλίου πολέμου (1949 – έως σήμερον),  ύστερα από πενήντα τέσσερα έτη, ένα νέον έγκλημα συντελείται εις τον Γράμμον. Αυτή τη φοράν, έχομεν εισήλασιν – «επίθεσιν» εις τον Γράμμον εκ μέρους των γειτόνων μας Αλβανών κατά του εθνικού δρυμού του Γράμμου. Δια να συντάξω το παρόν αφορμήν μου έδωσαν αι ειδήσεις του SKAI της 21.00 της 16-9-2013, αι οποίαι ανεφέροντο εις την πλημμελή φύλαξιν υπό των συνοριοφυλάκων, καθ’ ας Αλβανοί λαθροξυλεύονται ανενόχλητα τον εθνικόν δρυμόν του Γράμμου εκτάσεως (25) χιλιομέτρων περίπου, αφού αι αρχαί της Ελλάδος – δασαρχείον και συνοριοφύλακες – εντεταλμένοι δια την φύλαξιν του δάσους του Γράμμου λόγω μη συναισθήσεως της αποστολής των, ολιγωρούν, μη ποιούμενοι τα δέοντα και νόμιμα.

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Δεν απαγορεύονται οι διαδηλώσεις, ούτε για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, απαγορεύονται όμως για τον αιρετίζοντα πατριάρχη Βαρθολομαίο!


«Υπό δρακόντεια μέτρα
η άφιξη του Πατριάρχη στον Αγ. Δημήτριο

 Ἡ ἀπόκρυψη τῆς ἀλήθειας: Οὐδεμία ἀναφορὰ στὶς συλλήψεις!



Φοβᾶται ἀκόμα καὶ τὸν ἴσκιο του!
Ἔτσι γινόταν μὲ τὸν Χριστὸ καὶ τοὺς Ἁγίους Του. Πήγαιναν ὑπὸ τὴν προστασία τῆς ἀστυνομίας!


Πληροφορίες πήραμε ἀπὸ τὰ ἱστολόγια:
thestival,
apotixisi
 και romfea
  ἀλήθεια:

Συνελήφθησαν γύρω ἀπὸ δέκα  ἄτομα τὰ ὁποῖα «συγκεντωθηκαν προ του ναου του Αγιου Δημητριου με πανω για να αποδοκιμασουν τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο...

Φοβισμενος ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος εμεινε εγκλειστος στο ξενοδοχειο του γιατι ειχε πληροφοριες η ασφαλεια οτι θα αποδοκιμαζονταν απο τους ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.

Ετσι, αφου συνεληφθησαν οι πρωτοι συγκεντρωμενοι και οδηγηθηκαν στην ασφαλεια εμφανισθηκε ο Πανθρησκειαστης Βαρθολομαιος με εκατονταδες ασφαλιτες να τον προστατευουν για να συμμετασχη στον εσπερινο».

  
 Ἡ ἀπόκρυψη τῆς ἀλήθειας: Οὐδεμία ἀναφορὰ στὶς συλλήψεις!

«Υπό δρακόντεια μέτρα
η άφιξη του Πατριάρχη στον Αγ. Δημήτριο
(ΦΩΤΟ)

Έφτασε πριν από λίγο στον ναό του Αγίου Δημητρίου ο Οικουμενικός Πατριάρχης, Βαρθολομαίος, κάτω από ιδιαίτερα αυστηρά μέτρα ασφαλείας.
Ο λόγος ήταν ότι είχε ανακοινωθεί από αντιοικουμενιστές συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Κάτι τέτοιο δεν έγινε και η άφιξη του Πατριάρχη έγινε χωρίς κάποιο απρόοπτο.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης θα παραστεί στον καθιερωμένο πανηγυρικό εσπερινό στο ναό του Αγ. Δημητρίου και θα ακολουθήσει κήρυγμα-ομιλία προς τους δεκάδες πιστούς που προσήλθαν σήμερα στην εκκλησία. http://paterikiparadosi.blogspot.gr/

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Επιστολή προς τους Μητροπολίτες της Μακεδονίας για τον δήμαρχο Μπουτάρη [ΒΙΝΤΕΟ-2013]

Σημεῖο τῶν καιρῶν:  “Τό βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως ἐστώς ἐν τόπῳ Ἁγίῳ”, ἐν τῷ Ναῷ τοῦ Ἁγίου Δημητρίου, ἐν ἔτει 2013!

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

"Εφόσον εγώ ελέγχω την κίνηση του χρήματος ενός έθνους δεν με νοιάζει ποιος φτιάχνει τους νόμους του.."-Meyer Rothchild-

ΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ;

 
 
"Εφόσον εγώ ελέγχω την κίνηση του χρήματος ενός έθνους δεν με νοιάζει ποιος φτιάχνει τους νόμους του.."-Meyer Rothchild-


Το Ευρωπαϊκό Νομισματοκοπείο είναι χτισμένο στο μέρος που ήταν κτισμένο το νομισματοκοπείο των Ρόθτσιλντ στην Φρανκφούρτη.

Οσοι έχουν δεί το ντοκυμαντέρ «Money Masters» γνωρίζουν οτι η Κεντρική Τράπεζα της Αγγλίας ανήκει εδω και 200 χρόνια στην εβραϊκή οικογένεια Ρόθτσιλντ.

Η ίδια οικογένεια μαζί με μερικές άλλες κατέχουν και το πλειοψηφικό πακέτο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ(FED), της οποίας πρόεδρος είναι ο επίσης Εβραίος Benjamin Bernanke.

Πρόεδρος της Κεντρικής Τράπεζας της Ελβετίας είναι ο Jean-Pierre Roth, που είναι επίσης Εβραίος.

Οι μεγαλύτερες εμπορικές τράπεζες του πλανήτη είναι εβραϊκών συμφερόντων.
Η μεγαλύτερη ιδιωτική τράπεζα στον πλανήτη είναι η J.P Morgan. Οταν πέθανε ο ιδρυτής της και ανοίχτηκε η διαθήκη του φανερώθηκε οτι στην πραγματικότητα του ανήκε μόνο το 10% απο όλη την περιουσία.
Το ίδιο ισχύει και για την Goldman Sachs.

Το αφεντικό της Deutsche Bundesbank(Γερμανική Ομοσπονδιακή Τράπεζα), είναι ο Axel Weber, εβραϊκής καταγωγής.

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Καταγγελία για την χρήση μεταφράσεως Ευχών Θ. Λειτουργίας στην Δημοτική στην Μητρόπολη Δημητριάδος


Κοι­νο­ποί­η­σις:
1.  Ἱ­ε­ρὰν Μη­τρό­πο­λιν Δη­μη­τρι­ά­δος καὶ Ἁλ­μυ­ροῦ.
2.  Ἱ­ε­ράς Μη­τρο­πό­λεις Ἐκ­κλη­σί­ας τῆς Ἑλ­λά­δος.
3.  Ἱ­ε­ράν Κοι­νό­τη­τα Ἁ­γί­ου Ὄ­ρους.
4.  Κα­θη­γου­μέ­νους τῶν 20 Ἱ­ε­ρῶν Μο­νῶν Ἁγ. Ὄ­ρους
5.  Σκῆ­τες καὶ κε­λί­α Ἁ­γί­ου Ὄ­ρους.
6.   Ἱεράς Μονάς.
7.  Σύ­να­ξιν Κλη­ρι­κῶν καὶ Μο­να­χῶν Ἀν­τι­οι­κου­με­νι­στῶν Πα­τέ­ρων εἰς τήν Ἱ­ε­ρὰν Μο­νὴν Ἁ­γί­ας Τρι­ά­δος Ἄ­νω Γατ­ζέ­ας.
8.  Θρη­σκευ­τι­κὰ ἔν­τυ­πα καὶ ἐ­φη­με­ρί­δας.
Μα­κα­ρι­ώ­τα­τε καὶ Σε­βα­σμι­ώ­τα­τοι Ἀρ­χι­ε­ρεῖς,
χαί­ρε­τε ἐν Κυ­ρί­ῳ καὶ εὐ­λο­γεῖ­τε.
Δι­ά τῆς πα­ρού­σης ἀ­να­φο­ρᾶς–κα­ταγ­γε­λί­ας–δι­α­μαρ­τυ­ρί­ας μας προ­α­γό­με­θα ἵ­να γνω­στο­ποι­ή­σω­μεν εἰς τὴν Ἱ­ε­ρὰν Σύ­νο­δον τῆς Ἱ­ε­ραρ­χί­ας τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας τῆς Ἑλ­λά­δος τὴν αὐ­θαί­ρε­τον καὶ πα­ρά­νο­μον καὶ ἀν­τι­συ­νο­δι­κὴν και­νο­το­μί­αν, ἡ ὁ­ποί­α ἐ­πε­βλή­θη ἐ­πὶ τῆς Ἱ­ε­ρᾶς Μη­τρο­πό­λε­ως Δη­μη­τρι­ά­δος ὑ­πὸ τοῦ οἰ­κεί­ου αὐ­τῆς Μη­τρο­πο­λί­του κ. Ἰ­γνα­τί­ου Γε­ωρ­γα­κο­πού­λου, καὶ ἡ ὁ­ποί­α συ­νί­στα­ται εἰς τὴν χρῆ­σιν κα­τὰ τὴν Θεί­αν Λα­τρεί­αν με­τα­φρά­σε­ως εἰς τὴν δη­μο­τι­κὴν γλῶσ­σαν, ἀρ­χι­κῶς ―ἀ­πὸ δι­ε­τί­ας πε­ρί­που― τῶν ἀ­να­γνω­σμά­των καὶ εὐ­χῶν τῶν ἱ­ε­ρῶν Ἀ­κο­λου­θι­ῶν καὶ Μυ­στη­ρί­ων, ἐ­νῶ τε­λευ­ταί­ως ἐ­προ­χώ­ρη­σεν εἰς τὴν χρῆ­σιν με­τα­φρά­σε­ως εἰς τὴν δη­μο­τι­κὴν γλῶσ­σαν κα­τὰ τὴν Θεί­αν Λα­τρεί­αν καὶ τῶν τε­λε­στι­κῶν εὐ­χῶν τῆς Θεί­ας Λει­τουρ­γί­ας. Καὶ μά­λι­στα προ­έ­βη ὁ Δη­μη­τρι­ά­δος κ. Ἰ­γνά­τι­ος εἰς τὴν ἀ­νω­τέ­ρω και­νο­το­μί­αν, πα­ρὰ τὴν ἀ­πὸ 14 Ἀπριλίου 2010 ρη­τὴν ἀ­πό­φα­σιν τῆς Δ. Ἱ­ε­ρᾶς Συ­νό­δου τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας τῆς Ἑλ­λά­δος, ὅ­τι οὐ­δε­μί­α χρῆ­σις με­τα­φρά­σε­ως κα­τὰ τὴν Θεί­αν Λα­τρεί­αν εἶ­ναι ἐ­πι­τρε­πτὴ ἄ­νευ προ­η­γου­μέ­νης ἐγ­κρί­σε­ως τῆς Ἱ­ε­ρᾶς Συ­νό­δου!­.­..
Γνω­ρί­ζο­μεν κα­λῶς ὅ­τι ἡ χρῆ­σις με­τα­φρά­σε­ως εἰς τὴν δη­μο­τι­κὴν γλῶσ­σαν κα­τὰ τὴν Θεί­αν Λα­τρεί­αν εἰς τὴν Ἱ­ε­ρὰν Μη­τρό­πο­λιν Δη­μη­τρι­ά­δος ἐ­γέ­νε­το ἐ­ρή­μην καὶ ἐν οὐ­δε­μί­ᾳ ἐγ­κρί­σει ἢ συγ­κα­τα­θέ­σει τῆς Ἱ­ε­ρᾶς Συ­νό­δου τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας τῆς Ἑλ­λά­δος. Ἀ­πο­ροῦ­με δὲ δι­ὰ τὸ γε­γο­νὸς ὅ­τι δύ­να­ται ἕ­νας Μη­τρο­πο­λί­της νὰ και­νο­το­μῆ εἰς τὰ ἱ­ε­ρὰ Μυ­στή­ρι­α καὶ τὴν λει­τουρ­γι­κὴν Τά­ξιν τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας καὶ νὰ μὴν ἀ­να­κα­λῆ­ται πά­ραυ­τα εἰς τὴν ἐκ­κλη­σι­α­στι­κὴν Τά­ξιν ―οἵ­αν κα­τα­φώ­ρως πα­ρε­βί­α­σεν― ὑ­πὸ τῶν ὑ­πο­λοί­πων ἱ­ε­ραρ­χῶν, συ­να­δέλ­φων καί συλ­λει­τουρ­γῶν αὐ­τοῦ καὶ ὑ­πὸ τῆς Ἱ­ε­ρᾶς Συ­νό­δου τῆς Ἱ­ε­ραρ­χί­ας ἐν σώ­μα­τι, ὡς ὑ­πευ­θύ­νου οὔ­σης δι­ὰ τὰ θέ­μα­τα τῆς Πί­στε­ως καὶ τῆς ἐκ­κλη­σι­α­στι­κῆς Τά­ξε­ως. Ἔ­τι δὲ πε­ρισ­σό­τε­ρον ἀ­πο­ροῦ­με δι­ό­τι δὲν ἐ­λέγ­χε­ται ὑ­πὸ τῆς Ἱ­ε­ρᾶς Συ­νό­δου ἐ­ὰν τη­ρῆ­ται ἀ­πα­ρα­σα­λεύ­τως καὶ ἀ­νο­θεύ­τως ἡ δογ­μα­τι­κὴ ἀ­κρί­βει­α καὶ ἐγ­κυ­ρό­της εἰς τὴν ἐν χρή­σει με­τά­φρα­σιν καὶ τὸ δό­κι­μον κα­τὰ τὸν γλωσ­σι­κὸν πλοῦ­τον καὶ τὴν ποι­η­τι­κὴν ἀ­ξί­αν καὶ τὴν κα­τα­νυ­κτι­κὴν ὑ­πο­βο­λὴν αὐ­τῆς τῆς με­τα­φρά­σε­ως ἀ­να­λό­γως τοῦ πρω­το­τύ­που τῶν λει­τουρ­γι­κῶν κει­μέ­νων.

Συμμαχόντας με την άδικη εξουσία, εδραιώνουν τη θέση τους στο Νεοταξική-Οικουμενιστική Ιεραρχία.

Οι κορυφές της Εκκλησιαστικής γραφειοκρατίας:

 «Σφάξε με αγάμ ν’ αγιάσω»! 

 

Δεν κομίζουμε τίποτα το καινούργιο να πούμε: Πάντα η εκκλησιαστική ιεραρχία και ιδιαίτερα οι κορυφές της, κόντρα στο Ορθόδοξο σώμα, ήταν με το μέρος των ισχυρών του χρήματος και των καθεστώτων…
 
Ούτε άγνωστο είναι επίσης τούτο:
Ότι πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι το θρησκευτικό ιερατείο του πλανητικού φασισμού, ένα ιερατείο το οποίο «αγωνίζεται» με κάθε μέσον να αλώσει την ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία (έχουμε γράψει πολλά κείμενα επ’ αυτού).

Βραχίονας του Βαρθολομαίου είναι και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Πάντα στο πλευρό των δωσίλογων ανδρεικέλων και ιδιαίτερα της πασοκικής αχρειότητας…

Σημεῖο τῶν καιρῶν: “Τό βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως ἐστώς ἐν τόπῳ Ἁγίῳ”, ἐν τῷ Ναῷ τοῦ Ἁγίου Δημητρίου, ἐν ἔτει 2013!


«τό βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως ἐστῶς ἐν τόπῳ Ἁγίῳ» (Ματθ. κδ’ 15 καί Δανιήλ ιβ’ 1)

Σεβαστοί πατέρες, ἐπίσκοποι καί πρεσβύτεροι τῆς Μακεδονίας μας. Ἐπιθυμοῦμε διακαῶς νά σᾶς κάνουμε μετόχους στόν προβληματισμό καί τήν ἀγωνία μας γιά τήν ἑορτή καί πανήγυρη τοῦ Ἁγίου Δημητρίου στή Θεσσαλονίκη.
Γνωρίζουμε πολύ καλά ὅτι ἐφέτος μέ τήν τριχεροῦσα Θεοτόκο καί τόν Μυροβλύτη θά προεξάρχει, ὡς ἐκλεκτός προσκεκλημένος, ὁ Οἰκουμενικός μας Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος,  γεγονός πού θά φέρει στήν πόλη τοῦ Ἁγίου Δημητρίου πολλούς Ἀρχιερεῖς ἀπ’ ὅλη τήν Ἑλλάδα καί φυσικά πολύ λαό.
Πρίν ἀπό ἕνα περίπου μήνα, στίς 20 Σεπτεμβρίου ἐ.ἔ. ὁ Πατριάρχης μας δήλωσε κατηγορηματικῶς γιά τή λεγόμενη «Οἰκουμενική κίνηση» ὅτι: «δέν ἐπιδιώκεται ἡ ἀποδοχή μιᾶς συγκρητιστικῆς ὁμολογίας καί δέν προδίδομεν τήν ὀρθοδοξίαν, ὡς κατηγορούμεθα, οὔτε ὑποστηρίζομεν οἰκουμενιστικᾶς ἀντιλήψεις, ἀλλά κηρύσσομεν πρός τούς ἑτεροδόξους καί πρός πάντας τήν Ὀρθόδοξον ἀλήθειαν».
Ὅμως, ἡ νύμφη τοῦ θερμαϊκοῦ μολύνθηκε καί μεταβλήθηκε σέ Σόδομα καί Γόμορρα κατά τό τριήμερο 14-16 Ἰουνίου ἐ.ἔ. μέ τή διοργάνωση ἐπαίσχυντης παρέλασης «ὁμοφυλοφιλικῆς ὑπερηφάνειας Gay Pride» μέ χορηγό τοῦ αἴσχους (4500 εὐρώ) τόν δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη.
Ὁ κ. Μπουτάρης μέ τά ἔργα του ἀποδεικνύει συνεχῶς ὅτι εἶναι ἐκκλησιομάχος, ἀντίχριστος, ἀνθέλληνας καί θερμός φίλος καί προστάτης τῶν ὁμοφυλοφίλων.
Ἐάν, λοιπόν, ἀποκρύψει τό πραγματικό του πρόσωπο καί προβάλλει ὕπουλα τό προσωπεῖο τοῦ «φίλου» καί «συνεργάτη τῆς Ἐκκλησίας» στό πρόσωπο τοῦ Προκαθημένου τῆς Ὀρθοδοξίας, προσφέροντάς του τό «χρυσό κλειδί» τῆς πόλεως καί συνοδεύσει τόν Πατριάρχη στόν Ἱερό Ναό τοῦ Ἁγίου Δημητρίου, τότε θά ἐπαληθευθεῖ τό ἁγιογραφικό: «τό βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως ἐστῶς ἐν τόπῳ Ἁγίῳ» (Ματθ. κδ’ 15 καί Δανιήλ ιβ’ 1), πού σημαίνει ὅτι ὁ ὑποστηρικτής τῶν gay Μπουτάρης ἀντί νά ἐλεγχθεῖ καί νά ἐκδιωχθεῖ ἐκ τῆς Ἐκκλησίας, ἀπό τόν Πατριάρχη, σύμφωνα μέ τούς ἱερούς Κανόνες, ἀντίθετα, θά μετέχει τιμητικῶς στίς δοξολογίες, στίς λιτανεῖες καί στά συμπόσια, μολύνοντας μέ τήν παρουσία του τόν τόπο τῆς Θ. Λατρείας καί κατασκανδαλίζοντας τόν καταφρονημένο λαό τοῦ Θεοῦ, ὁ ὁποῖος θά βλέπει νά διασπαθίζεται ὁ ὀβολός του σέ συμπόσια ἐκκλησιαστικῶν καί πολιτικῶν δωσίλογων ἀρχόντων οἱ ὁποῖοι θά ἀνταλλάσσουν πανάκριβα δῶρα (Ἀποκάλυψις ια’ 10), ἀπαγορεύοντας τόν πιστό λαό νά εἰσέλθει στόν Ἱ. Ναό «γιά λόγους ἀσφαλείας». (Ἀλήθεια, ὑπό ποία ἰδιότητα θά συμμετάσχει; τοῦ λύκο-φίλου τῆς Ἐκκλησίας ἤ τοῦ φιλότουρκου πολιτικάντη πού θά «ἑορτάσει»(;) τήν ἀπελευθέρωσή μας ἀπό τόν …τουρκικό ζυγό;).
Ὁ Μητροπολίτης Περγάμου Ἰωάννης Ζηζιούλας, «ὁ Μακεδών», κατά τήν διδασκαλία τοῦ μαθήματος τῆς δογματικῆς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, (στό Α.Π.Θ. τό 1991) σέ ἐρώτηση φοιτητή γιά τό ἄν ἡ Θεία λειτουργία ἤ κάποια ἄλλη ἐκκλησιαστική σύναξη μπορεῖ νά μεταβληθεῖ ἀπό εἰκόνα τοῦ Παραδείσου σέ εἰκόνα τῆς κολάσεως, ἀπάντησε: «Βεβαίως ναί, ἐάν τελέσωμε Θ. λειτουργία μόνο γιά λευκούς ἤ μόνο γιά ἄνδρες ἤ μόνο γιά παιδιά, ἀποκλείοντας τόν ὑπόλοιπο λαό τοῦ Θεοῦ ἀπό τήν Ἱερά Σύναξη, γιατί τότε τήν μετατρέπουμε σέ ὁμαδοποίηση καί εἰκόνα τῆς κολάσεως». Παρομοίως καί ὅταν ὁ Πατριάρχης ἀναγκάζεται, λόγῳ προγράμματος, νά λειτουργήσει στό Ναό τοῦ Ἁγίου Δημητρίου μόνο μέ τούς «ἐπισήμους» ἡ νά συναντηθεῖ μόνο μέ τούς προϊσταμένους τῶν ἱ. Ναῶν, ἐπαληθεύει τούς λόγους τοῦ Μητροπολίτη Περγάμου, ἀλλά καί ὁδηγεῖται σέ τάσεις ἐλιτισμοῦ καί διοικητικοῦ Πρωτείου, ὥ μή γένοιτο.
Ἄς χρησιμοποιήσει τή σιδηρᾶ ράβδο του ὁ Πατριάρχης μας γιά τούς σκανδαλοποιούς ἄρχοντες, ὅπως ἔκανε ὁ τίμιος Πρόδρομος, ὁ Κύριος, οἱ ἅγιοι Χρυσόστομος, Φώτιος κ.ἄ. γιά τό καλό τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας. Ἀμήν.  
ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΝΕΟΙ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Τι ήταν πραγματικά ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Σεραφείμ Τίκας(+1998). ΠΟΙΜΕΝΑΣ ή ΔΥΝΑΣΤΗΣ της εκκλησίας μας;;;

Πριν λίγες μέρες, ξαφνιάστηκα διαβάζοντας άρθρο στην ιστοσελίδα γνωστού Ορθόδοξου Σωματείου που επαινούσε(!) τον πρώην Αρχιεπίσκοπο Αθηνών (συκοφαντώντας ταυτόχρονα πλήθος αγνών ποιμένων του ευαγγελίου). Η διαστρέβλωση της ιστορίας και της αλήθειας σε όλο της το μεγαλείο..


Ανάμεσα σε άλλα, διαβάζουμε ότι :
"Και πράγματι ο αποφασιστικός εκείνος εκκλησιαστικός άνδρας και ηγέτης αποχουντοποίησε την ιεραρχία της Ελλαδικής Εκκλησίας που λόγω της διδακτατορίας και του αντικανονικού οργανωσιακού Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Α΄(1967-1973) είχε οδηγηθεί σε πλήρη αντικανονικότητα."


 Διαβάζουμε ακόμη ότι :
"Ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ επί πολλά έτη ήταν πρόεδρος της Επιτροπής για τον Βορειοηπειρωτικό αγώνα."


Σε όλη αυτή την στημένη και καθοδηγούμενη παραπληροφόρηση, υποχρεωνόμαστε να αποκαλύψουμε την ΑΛΗΘΕΙΑ:


1) Ήταν πράγματι ο Αθηνών Σεραφείμ, αγωνιστής του Βορειοηπειρωτικού;
Ο σύγχρονος αγώνας για το βορειοηπειρωτικό, άρχισε το 1980, όταν δραπέτευσαν από τον "Παράδεισο" της κομμουνιστικής Αλβανίας και τα ηλεκτροφόρα συρματοπλέγματα, οι πρώτοι βορειοηπειρώτες φυγάδες και αποκάλυψαν την φρίκη που βίωναν εκεί οι Έλληνες ομοεθνείς μας.
Τότε δύο αγωνιστές Ιεράρχες της ακριτικής Ελλάδας -"χουντικοί" και "οργανωσιακοί" κατά το άρθρο του Ορθοδόξου σωματείου-, ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΝ. Ήταν οι αείμνηστοι μητροπολίτες  Δρυϊνουπόλεως (περιοχή της Β.Ηπείρου) Πωγωνιανής (επίσης περιοχή που τμήμα της βρίσκεται στην σκλαβωμένη Β.Ήπειρο) και Κονίτσης (ανήκει στην ελεύθερη Ελλάδα) ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΣ, αλλά και ο μητροπολίτης Φλωρίνης ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ, οι οποίοι πραγματοποίησαν τις πρώτες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας ζητώντας "Να ανοίξουν τα Ελληνικά και σχολεία και οι Εκκλησιές στη Β.Ήπειρο" σε Φλώρινα και Κόνιτσα.


Ο αγώνας συνεχίστηκε με αρχηγό του αγώνα τον μητροπολίτη Σεβαστιανό, μέχρι την κοίμηση του (1994), με απεργίες πείνας έξω από την Αλβανική Πρεσβεία στην Αθήνα, με συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, πορείες, εκδηλώσεις σε πολλές μεγάλες πόλεις, φυλλάδια, ψηφίσματα,  και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.
Από 1980 μέχρι και το θάνατό του (1998), 18 ολόκληρα χρόνια, ο "Πρόεδρος της ΚΕΒΑ" Αρχιεπίσκοπος κ.Σεραφείμ, αντί να πρωτοστατεί και να στηρίζει αυτό τον αγώνα, ήταν κατ' ουσίαν ΑΠΩΝ.

Η μοναδική φορά που τόλμησε να μιλήσει για την Β.Ήπειρο, ήταν το 1987, όταν η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ υπέγραψε την Άρση του Εμπολέμου με την Αλβανία (Πρωθυπουργός ο Ανδ.Παπανδρέου και Υπ.Εξ/κών ο σημερινός Πρόεδρος της δημοκρατίας Κ.Παπούλιας), χωρίς να υπογράψει συνθήκη ειρήνης για αποζημιώσεις και χωρίς καμία διασφάλιση των δικαιωμάτων της Εθνικής ελληνικής μειονότητας στη Β.Ήπειρο. Τότε, ενόψει του συλλαλητηρίου που οργάνωναν τα βορειοηπειρωτικά σωματεία, ο Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ έβγαλε μία ανακοίνωση ενάντια στην Άρση του εμπολέμου, καλώντας την συμμετοχή των πιστών στη συγκέντρωση στα Προπύλαια. Μόλις όμως αντέδρασε η παντοδύναμη τότε Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, τότε εξέδωσε άμεσα νέα ανακοίνωση εξηγώντας ότι η ανακοίνωση ενάντια στην Άρση του εμπολέμου, έγινε με την ιδιότητά του ως Πρόεδρος της ΚΕΒΑ (!) και ΟΧΙ με την ιδιότητά του ως Αρχιεπίσκοπος Αθηνών! Για τέτοιο "θάρρος" μιλάμε! Η συγκέντρωση φυσικά έγινε, με ομιλητή τον μητροπολίτη Κονίτσης Σεβαστιανό.


2) Η εκκλησία επί Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ και η σχέση του με τη Μασονία
Θυμάμαι ότι κατά τη διάρκεια των εφηβικών μου χρόνων, η επίσημη εκκλησία (προεξάρχοντος του Σεραφείμ) ήταν σε απόλυτο τέλμα. Οι περισσότεροι πιστοί, αναζητούσαν καταφύγιο στις Ορθόδοξες αδελφότητες. Θυμάμαι να περνάνε ένα σωρό αντιεκκληστικά νομοσχέδια και η Ιερά Σύνοδος να περιορίζεται σε τυπικές ανακοινώσεις. Μόνον οι Ορθόδοξες Αδελφότητες και ελάχιστοι αρχιερείς, πραγματοποιούσαν συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας. Ας αναφέρω ενδεικτικά την ψήφιση νομοσχεδίου από το ΠΑΣΟΚ για την νομιμοποίηση των εκτρώσεων (η πρώτη συγκέντρωση έγινε στη Φλώρινα, η επόμενη στον κινηματογράφο Ολύμπιον στη Θεσσαλονίκη), τις αντιδράσεις πιστών σε Αθήνα και  Θεσσαλονίκη στην προβολή της ταινίας "ο Τελευταίος Πειρασμός", τις αντιδράσεις για το βιβλίο Ιστορίας Α' Λυκείου κλπ.

LIONS CLUB, οι Μασόνοι με την ευλογία του "Αρχιεπισκόπου"
Διαβάζουμε σχετικά σε ιστολόγιο:
"Όταν η Εφιαλτικη χούντα του Ιωαννίδη (Νοέμβριος 1973 – Ιούλιος 1974), με τη συνεργασία των σκοτεινών δυνάμεων, εισέβαλε στα ενδότερα της εκκλησίας με τον πιο βάρβαρο και αυθαίρετο τρόπο αναδεικνύοντας τον Σεραφείμ Τίκα Αρχιεπίσκοπο, είχε απώτερο σκοπό: πρώτον την εξόντωση των 12 επισκόπων, διότι με κοινό κείμενο ζητούσαν από την Ιεραρχία να καταδικάσει την Μασωνία ως αντίχριστη θρησκεία (όπως έγινε και το 1933), και δεύτερον τη διεκπεραίωση, αντιχριστιανικών νομοσχεδίων που αφορούσαν το αυτόματο διαζύγιο, τη νομιμοποίηση ης μοιχείας, των αμβλώσεων, τη μη αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες, την κατάργηση του εκκλησιασμού και της προσευχής στα σχολεία κ.α., χωρίς αντίσταση."
Ευτυχώς όμως σήμερα, Αρχιεπίσκοπος είναι ο κ.Ιερώνυμος, οπότε το "έργο" του κ.Σεραφείμ, συνεχίζεται! "Όταν η Ιστορία δεν διδάσκει, επαναλαμβάνεται".

3) η κατάσταση μέσα στην Ιερά Σύνοδο, επί Σεραφείμ Ως έφηβος, είχα διαβάσει σειρά βιβλίων του πατρός Αυγουστίνου Καντιώτη, με τίτλο "Συνοδικά" (αναφερόταν στον τρόπο Συνεδριάσεων της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας, και της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου), στα οποία ο αγωνιστής Ιεράρχης, με πόνο εξιστορούσε τις διαρκείς αντιδημοκρατικές και αντιεκκλησιαστικές παρεκτροπές του τότε Αρχιεπισκόπου Αθηνών Σεραφείμ.
Ενδεικτικά,ενώ η ΔΙΣ μέχρι τότε συνεδρίαζε ΚΑΘΕ εβδομάδα ώστε να λαμβάνει αποφάσεις, ο Σεραφείμ συγχώνευσε τις συνεδριάσεις αυτές όλες μαζί, μία φορά το μήνα, ώστε η ΔΙΣ, απλά να ενημερωνόταν και επικύρωνε τις αποφάσεις που είχε λάβει ο Αρχιεπίσκοπος κατά τη διάρκεια του μήνα. Από Συνοδικό, το σύστημα διοίκησης της εκκλησίας μας είχε μετατραπεί σε απολυταρχικό. Ο π.Αυγουστίνος, διαπιστώνοντας ότι αλλοιωνόταν τα πρακτικά των συνεδριάσεων,  αποφάσισε μάλιστα να καταγράφει σε κασετόφωνο τις παρεμβάσεις του στην Ιερά Σύνοδο και έτσι προέκυψαν τα βιβλία του "ΣΥΝΟΔΙΚΑ", στα οποία περιγράφει το κατάντημα της Ιεράς Συνόδου.

Διαβάζουμε σχετικά σε ιστολόγιο:

"Περιφρονήθηκε κάθε έννοια συνοδικότητας, κυριάρχησε ο αυταρχισμός, η αυθαιρεσία, η παρανομία και η αθέτηση των ιερών κανόνων κατά την άσκηση της εκκλησιαστικής εξουσίας, ανήλθαν στον ύπατο βαθμό της ιερωσύνης σκανδαλοποιοί κληρικοί.


Ο καταστατικός χάρτης του 1977 τον όπλισε με παπικές υπερεξουσίες και τον κατέστησε παντοδύναμο εξουσιαστή. 


Οι παρανομίες της υπό τον αοίδιμο πειθήνιας ΔΙΣ τον Αύγουστο του 1976 ανάγκασαν τον τότε υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων να αποστείλει έγγραφο με το οποίο τον εγκαλούσε γι’ αυτήν του την τακτική και τον προέτρεπε να σταματήσει την τακτική της αυθαιρεσίας. 


Δυστυχώς η τότε ΔΙΣ δεν τον άκουσε και συνέχισε τις παρανομίες προχωρώντας σε παράνομες εκλογές μητροπολιτών. "



4) Εκλογές επισκόπων Ο Αθηνών Σεραφείμ έφερε σε βαρύ τέλμα την Ελλαδική εκκλησία, τοποθέτησε δικούς του επισκόπους (αφού εκδίωξε τους αγνούς και άξιους επισκόπους που τοποθετήθηκαν με αριστείνδην συνόδους, κατά την διάρκεια της επταετίας). Μάλιστα, όταν οι διωχθέντες επίσκοποι, δικαιώθηκαν από την Ελληνική Δικαιοσύνη, ο Σεραφείμ συνέχισε να προκαλεί αγνοώντας τις αποφάσεις της δικαιοσύνης και εκλέγοντας νέους αναξίους επισκόπους στις θέσεις τους. Για πρώτη φορά στα εκκλησιαστικά χρονικά, συνεχιζόταν η χειροτονία σε επίσκοπο, ενώ όλος ο λαός μέσα στην εκκλησία φώναζε "ΑΝΑΞΙΟΣ".
Ίσως δεν είναι και τόσο τυχαίο ότι τους τελευταίους μήνες πριν πεθάνει, ο Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ, είχε γίνει ολόκληρος μαύρος (στο δέρμα).


5) Και η "δικαίωση του"!!
Πριν 1 περίπου χρόνο, στις 6/11/2012, έγιναν τα αποκαλυπτήρια της προτομής του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ και μάλιστα τοποθετήθηκε δίπλα από την κεντρική είσοδο της Αρχιεπισκοπής (με την φροντίδα φυσικά του νυν Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου)

και η "δικαίωσή" του !!! από τον πάντα σιωπηλό ... Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο
Η προτομή του Αθηνών Σεραφείμ, στην κεντρική είσοδο της Αρχιεπισκοπής
Όπως φαίνεται κάποιοι θέλουν την εκκλησία περιορισμένη σε θρησκευτικά τελετουργικά, με φιμωμένο το στόμα, χωρίς ψυχή. Και παραδόξως, αυτοί δεν βρίσκονται μόνον εκτός της εκκλησίας.


6) και η προβολή του! από Ορθόδοξο ιστολόγιο, πληροφορηθήκαμε και την έκδοση ημερολογίου προς τιμήν του αρχιεπισκόπου Σεραφείμ!! από την μητρόπολη Λαρίσης (αρκετά αναμενόμενο αν θυμηθούμε με τι τρόπο έγινε η χειροτονία του μητροπολίτη Λαρίσης, βλέπετε που όλα έχουν την εξήγησή τους;).
Διαβάσαμε και το επαινετικό κείμενο του ΕλληνΟρθόδοξου Συλλόγου που γράψαμε στην αρχή της ανάρτησης. Οπότε η επιλογή μας για την αποκάλυψη της αλήθειας ήταν μονόδρομος. (παραδόξως δεν είδαμε τον σύλλογο αυτό, αν και έχει έδρα την Θεσσαλονίκη,  ως συνδιοργανωτή στις ειρηνικές αντιδράσεις για το 2ο Gay Pride στη Θεσσαλονίκη, ποιος ξέρει, ίσως οι πρώην συνδικαλιστές που ηγούνται δεν το έκριναν απαραίτητο)



Ο Θεός να τον αναπαύσει και καλό είναι να προσευχόμαστε για την ανάπαυση της ψυχής του. Αλλά όταν διαπιστώνουμε ότι κάποιοι αλλοιώνουν την αλήθεια, θα μας βρίσκουν πάντα μπροστά τους.

ΥΓ. Ως έφηβος έτυχε να διαβάσω βιβλία ενός "Αρχιμανδρίτη Νικοδήμου". Ήταν τόσο πρωτότυπος ο λόγος του. Τόσο ειλικρινής, τόσο καθαρόαιμος. Μου άρεσε τόσο πολύ το στυλ που έγραφε. Αναρωτιόμουν  ποιος να είναι αυτός ο Ιερομόναχος Νικόδημος και γιατί να μην υπάρχει κάτι περισσότερο για αυτόν.
Πριν λίγες μέρες όμως, έμαθα: Ήταν ο καθαιρεθείς υπό του Σεραφείμ, μητροπολίτης Αττικής Νικόδημος. Ο οποίος αν και δεν δικάστηκε ποτέ από εκκλησιαστικό δικαστήριο και όμως καταδικάστηκε στην εσχάτη, για ένα ποιμένα, ποινή. Καταδικάστηκε σε έκπτωση από τη θέση του εν ενεργεία Μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος. Χωρίς να κληθεί ποτέ σε απολογία. Και όμως, απομακρύνθηκε από το ποίμνιό του αναπολόγητος! Και αν και δικαιώθηκε από την Ελληνική δικαιοσύνη, ο κ.Σεραφείμ φρόντισε να μην αποκατασταθεί ποτέ η αλήθεια.  Πέθανε -πήγε στον Παράδεισο για να κυριολεκτούμε- πριν λίγους μήνες.
Διαβάστε σχετικά:
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Ούτε νεκρό αναγνώρισαν, τον Σταυρωμένο Επίσκοπο ΝΙΚΟΔΗΜΟ...
Καλό παράδεισο γέροντα και αληθινέ μητροπολίτη Αττικής Νικόδημε



Μερικά ακόμη κείμενα-αποκαλύψεις για το ποιος ήταν πραγματικά ο Αθηνών Σεραφείμ, μπορείτε να διαβάσετε εδώ:
http://apotixisi.blogspot.gr/2013/01/blog-post_1585.html http://apotixisi.blogspot.gr/2013/08/blog-post_4399.html http://agonasax.blogspot.gr/2013/03/blog-post_4539.html

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Ο θάνατος του Παύλου Μελά απαξιώνεται στα Ελληνικά σχολεία




Γράφει  Δημήτρης Νατσις,
Δάσκαλος Κιλκς -Θεολόγος 
«Τ χρέος το παλληκαριο εναι ν λογίζεται σφαγάδι κα χι ψοφίμι. Τ σταυρ ν τν δώσεις στ γυναίκα μο κα τ τουφέκι το Μίκη κα ν τος πες τι τ καθκον μου καμα». 
13 κτωβρίου το 1904, γ τς Μακεδονίας νοίγει τ στοργικ γκαλιά της, γι ν δεχτε τ κουρασμένο σμα το παλληκαριο. Κα μεγάλος μας στιχοσμιλευτής, Κωστς Παλαμς, θρηνε:
«Σ κλαίει λαός. Πάντα χλωρ ν σειέται τ χορτάρι
Στν τόπο πο σ πλαγίασε τ βόλι, παλληκάρι».
πρχε στ παλι νθολόγιο, Ε’ κα Στ’ Δημοτικο, πόσπασμα π τ τίμητο βιβλίο, «Παλος Μελάς», τς γυναίκας το Ναταλίας, στ ποο περιγραφόταν νδοξη θαν το ρωα. Στ νέα βιβλία, τ ποα παραλάβαμε τ 2006, τ κείμενο δν πάρχει. ντιστόρητη αθάδεια τ λογόκρινε. Γιατί; Μ γι ν μν μαθαίνουν τ παιδι τι Μακεδονία πολέμησε σν λιοντάρι κα κέρδισε τν λευθερία της μ τ αμα της κα ,τι κερδήθηκε μ αμα δν μπορε ν σβήσει μ τ μελάνι μίας πογραφς.
Στ Κιλκς φέτος, τιμομε τ 100 χρόνια π τν τριήμερη ποποιϊα, 19-21 ουνίου το 1913. Στ σιταροχώραφα το Κιλκς κόμη κα σήμερα ξεθάβουν τ λέτρια κόκκαλα ερ λλήνων στρατιωτν κα ξιωματικν. 8.500 νδρες, νθς τς πατρίδας, πεσε στ  πεδίο τς τιμς.