Κάτω η κυβερνητική τρομοκρατία επιβολής των εμβολίων και των προστίμων.
Αγώνας για ελευθερία.
Αντίσταση κατά της υποχρεωτικότητας !
ΕΝΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΑΝΩ ΤΩΝ 60
ΑΠΟ ΠΡΟΣ ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΟΥ .... (που ανοίκει κάθε φορολογούμενος)
Επώνυμο: Όνομα:
Πατρώνυμο:
Οδός:
Αριθμός:
Πόλη/Περιοχή:
ΤΚ:
Νομός:
Τηλέφωνο:
ΑΔΤ:
ΑΦΜ:
ΘΕΜΑ: Ένσταση κατά επιβολής προστίμου βάσει Ν.4865/2021 ΦΕΚ. Α’ 238/04.12.2021 περί υποχρεωτικότητας εμβολιασμού κατά covid-19 για τους 60 ετών και άνω
1. Μου επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους ....... ευρώ, βάσει Ν.4865/2021 ΦΕΚ. Α’ 238/04.12.2021, του οποίου το άρθρο 24 προβλέπει υποχρεωτικότητα εμβολιασμού κατά covid-19, προς το παρόν σε όλο τον πληθυσμό με ηλικία 60 ετών και άνω (με τα εν λόγω εμβόλια να βρίσκονται σε πειραματική φάση). Η εν λόγω πρόβλεψη και συνακόλουθα το συνεπεία αυτής επιβληθέν πρόστιμο, σαφώς αντιτίθεται στα κατωτέρω θεσμικά νομικά κείμενα τα οποία παραβιάζει:
α. Κώδικας Νυρεμβέργης (Nuremberg Code)
β. UNESCO Universal Declaration on Bioethics and Human Rights (article-6)
γ . UN International Covenant on Civil and Political Rights (article-7)
δ . UN Declaration of Human Rights (article-3)
ε . Oviedo Treaty for Human Rights, 4.4.1997 (N.2619/1998)
στ. Διακήρυξη WMA (World Medical Association-Παγκόσμιος Ιατρικός Σύλλογος) της Λισσαβόνας περί Δικαιωμάτων του Ασθενούς
ζ. Διεθνής Κώδικας Ιατρικής Ηθικής του WMA (World Medical Association-Παγκόσμιος Ιατρικός Σύλλογος)
η. Άρθρο 5 παρ.5 Συντάγματος
θ. Ν.3418/2005, άρθρο-12 (Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας)
1 Από τα ανωτέρω θεσμικά νομικά κείμενα, τα επτά πρώτα αναγραφόμενα είναι διεθνή και υπερεθνικά θεσμικά νομικά κείμενα, υπέρτερα της εσωτερικής νομολογίας των κρατών, διότι κατοχυρώνουν τα σημαντικότερα ανθρώπινα δικαιώματα, και είναι ισχυρότερα προκειμένου να αποτρέπουν και να απαγορεύουν στα κράτη να νομοθετούν ή να δρουν εναντίον αυτών των δικαιωμάτων περιορίζοντας ή καταργώντας τα καθ’ οιονδήποτε τρόπο και ειδικά μέσω καθεστωτικών εκβιασμών και απειλών.
2 Το άρθρο 5 παρ.5 Συντάγματος, ως μέρος του Συντάγματος είναι αυτονοήτως νομικά ισχυρότερο έναντι νόμων.
3 Ο Ν.3418/2005 (Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας) είναι επίσης ισχυρότερος του άρθρου 24 του Ν.4865/2021 ΦΕΚ. Α’ 238/04.12.2021, αλλά και κάθε τυχόν όμοιου που μπορεί να υπάρξει στο μέλλον, κατ’ αρχήν ως Κώδικας, αλλά και σύμφωνα με τη βασική αρχή δικαίου που προστάζει ότι αν τυχόν προβλέψεις δύο διαφορετικών νόμων έρχονται μεταξύ τους σε αντίθεση, υποχρεωτικώς εφαρμόζεται η ευμενέστερη για τον πολίτη διάταξη, που στην προκειμένη περίπτωση είναι η προστασία του ανθρώπινου δικαιώματος όπως προβλέπεται στο άρθρο 12 του Ν.3418/2005.
4 Πέραν των ανωτέρω, οι προβλέψεις περί της εν λόγω υποχρεωτικότητας εμβολιασμού κατά covid-19 του άρθρου 24 του Ν.4865/2021 ΦΕΚ. Α’ 238/04.12.2021 και μάλιστα με πειραματικά εμβόλια, έρχονται σε πλήρη αντίθεση και με τα κατωτέρω:
α. Ψήφισμα του Συμβουλίου της Ευρώπης 2361/2021 (της 27/1/2021) και συγκεκριμένα με τα άρθρα 7.3.1 και 7.3.2.
β. Κανονισμός (ΕΕ) 2021/953 του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Ιουνίου 2021, άρθρα 36 και 62.
6. Και τα ανωτέρω δύο νομικά κείμενα της ΕΕ (Ψήφισμα και Κανονισμός), ψηφισμένα και υπογεγραμμένα και από την Ελλάδα, είναι νομικώς ισχυρότερα του άρθρου 24 του Ν.4865/2021 ΦΕΚ. Α’ 238/04.12.2021, καθώς αναγράφεται σε αυτά ότι είναι δεσμευτικά για τα κράτη που τα υπέγραψαν.
7. Εκ των ανωτέρω συνάγεται σαφώς και αδιαμφισβήτητα ότι οι προβλέψεις του άρθρου 24 του Ν.4865/2021 ΦΕΚ. Α’ 238/04.12.2021, όσον αφορά την πρόβλεψη υποχρεωτικότητας εμβολιασμού κατά covid-19, και συνακόλουθα η απόφαση Αριθμ. ΓΠ.οικ. 7586/ΦΕΚ Β’ 608/12.2.2022 μέσω της οποίας επιβλήθηκε το εν λόγω πρόστιμο ύψους ...... ευρώ, έρχονται σε πλήρη αντίθεση με όλα τα ανωτέρω αναφερθέντα θεσμικά νομικά κείμενα (παρ. 1 και 5 της παρούσας) παραβιάζοντάς τα κατάφωρα, για τους λόγους που εξηγήθηκαν ανωτέρω, συνεπώς και η εφαρμογή τους μέσω επιβολής προστίμων συνιστά προδήλως παράνομη και εκβιαστική-απειλητική πράξη, που άπτεται παραβίασης των σημαντικότερων ανθρωπίνων δικαιωμάτων, δηλαδή δύναται να θεωρηθεί επιπέδου τέλεσης εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας και συνεπώς ως τέτοιο, να διωχθεί ποινικώς και αστικώς ο οιοσδήποτε εφαρμόσει και επιβάλλει αυτά.
8. Περαιτέρω, όσοι εκτελούν χωρίς κανέναν ανασχετικό φραγμό –αν όχι με χαιρεκακία– την εν λόγω πρακτικώς ναζιστικού τύπου κρατική εντολή της επιβολής εξοντωτικών μηνιαίων προστίμων κατά κεφαλήν ανεμβολίαστων με τα πειραματικά εμβόλια, ηλικίας 60 ετών και άνω, περιφρονώντας και παραβιάζοντας όλα τα νομικώς πολύ ισχυρότερα διεθνή θεσμικά νομικά κείμενα (ως εκτέθησαν ανωτέρω), πρακτικώς εκβιάζοντας και απειλώντας, είναι ποινικώς και αστικώς υπόλογοι και για την εξαναγκασμένη περιαγωγή των πολιτών σε ανασφαλή για την υγεία και την ζωή τους θέση, υπό καθεστώς απειλής και εκβιασμού μέσω ωμής και απροκάλυπτης κρατικής/καθεστωτικής βίας.
9. Η αιτιολογία επιβολής προστίμου λόγω «παράβασης της μη διενέργειας υποχρεωτικού εμβολιασμού», αυτόματα αποτελεί ευθεία απειλή γιατί θεωρείται «προπαρασκευαστική πράξη τέλεσης εγκλήματος», δηλαδή έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, που σημαίνει ότι ως παραλαμβάνων πολίτης δικαιούμαι να ασκήσω όλα τα ένδικα μέσα κατά του υπογράφοντος.
10. Τέλος, όλες αυτές οι θεωρίες περί:
α. Επιβολής υποχρεωτικού εμβολιασμού με πειραματικά εμβόλια, οριζόντια στο γενικό πληθυσμό με αποκλειστικό κριτήριο μόνο την ηλικία,
β. Λήξης εντός μόλις 6μήνου και αργότερα εντός 3μήνου για το σύνολο του πληθυσμού, της ανοσοποιητικής αποτελεσματικότητας τόσο των εμβολιασμών όσο και των φυσικώς ανοσοποιηθέντως μέσω φυσικής νόσησής τους,
γ. Επιβολής ανά 6μηνο και με πρόθεση επιβολής ανά 3μηνο συνεχών επαναληπτικών εμβολιασμών κατά του ιδίου αιτίου (Covid19), κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ στο παρελθόν με εμβόλια και ειδικά μάλιστα ως προελέχθη με πειραματικά εμβόλια,
δ. Εμμονής ότι μόνο τα εν λόγω πειραματικά εμβόλια επιτυγχάνουν ανοσία με παράλληλη πλήρη απαξίωση-περιφρόνηση-αγνόηση της δεδομένης φυσικής ανοσίας μέσω φυσικής νόσησης (που από μελέτες φαίνεται ότι είναι ισχυρότερη και πολύ διαρκέστερη των εν λόγω πειραματικών εμβολίων) και
ε. Θεώρησης ως ανεμβολίαστου οιουδήποτε νοσήσει 2η φορά (ενώ είναι γνωστό ότι οι ιοί αυτοί μεταλλάσσονται συνεχώς, ακριβώς για να δύνανται να ξαναπροσβάλλουν) με παράλληλη επιβολή και στους νοσήσαντες να εμβολιαστούν (ενώ ιατρικώς είναι παλαιά κατοχυρωμένη γνώση ότι είναι άχρηστο να γίνεται εμβολιασμός μετά τη φυσική νόσηση), αποτελούν όχι μόνο εντελώς αυθαίρετες και επιστημονικά ατεκμηρίωτες και αστήρικτες «θεωρίες», αλλά και εμφανώς κατασκευασμένες, με τέτοιο τρόπο ώστε όλες να συντείνουν αποκλειστικά και μόνο στην αυταρχική επιβολή των εν λόγω εμβολιασμών με τα πειραματικά εμβόλια, μέσω πολλαπλών εκβιασμών, απειλών και στέρησης/κατάργησης ακόμα και των στοιχειωδέστερων ανθρωπίνων δικαιωμάτων, δηλαδή μέσω επιβολής ωμής κρατικής/καθεστωτικής βίας, δημιουργώντας έτσι μεταξύ πολλών άλλων και σοβαρές υποψίες τόσο διαφθοράς όλων των εμπλεκομένων, όσο και εκ προθέσεως τέλεσης εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας, φέρνοντας στη μνήμη εποχές ναζιστικών θηριωδιών, αφού σημειώνεται ότι έκτοτε και ως τώρα, πουθενά και σε κανένα άλλο κράτος παγκοσμίως δεν επιβλήθηκε τέτοιου είδους εκβιαστικό, απειλητικό και εξοντωτικό μέτρο, και μάλιστα για πειραματικό φαρμακευτικό σκεύασμα (πειραματικό εμβόλιο).
11. Κατόπιν των ανωτέρω, καθίστανται επιτακτικά τα κατωτέρω:
α. Ο σεβασμός και εφαρμογή απαρεγκλίτως από κάθε εμπλεκόμενο, των προβλέψεων των θεσμικών κειμένων που αναγράφονται στις παραγράφους 1 και 5 της παρούσας, που είναι ισχυρότερα νομικώς, έναντι των προβλέψεων του άρθρου 24 του Ν.4865/2021 ΦΕΚ. Α’ 238/04.12.2021 και της συνακόλουθης Απόφασης Αριθμ. ΓΠ.οικ. 7586/ΦΕΚ Β’ 608/12.2.2022 και
β. Άμεση αναφορά συμφώνως προβλέψεων άρθρου 25 του Ν.3528/2007 περί νομιμότητας υπηρεσιακών ενεργειών, περί των διαλαμβανομένων στην παρούσα και ειδικότερα των αναγραφομένων περί της πλήρους αντίθεσης του εν λόγω άρθρου 24 του Ν.4865/2021 ΦΕΚ. Α’ 238/04.12.2021 και της συνακόλουθης Απόφασης Αριθμ. ΓΠ.οικ. 7586/ΦΕΚ Β’ 608/12.2.2022, σε σχέση με τα ανωτέρω αναφερθέντα ισχυρότερα θεσμικά νομικά κείμενα.
12. Επιφυλασσόμενος/η παντός νομίμου δικαιώματός μου, συμπεριλαμβανομένου μήνυσης ή/και αγωγής κατά παντός εμπλεκομένου υπευθύνου που θα αφορά και τα πρόσωπα που θα εξετάσουν και θα αποφασίσουν για την παρούσα ένστασή μου και προς υπεράσπιση των δικαιωμάτων μου, παρακαλώ για:
α. Την άμεση ακύρωση του εν λόγω επιβληθέντος προστίμου, για τους λόγους που εκτέθηκαν στην παρούσα,
β. Την μη επιβολή στο μέλλον οιουδήποτε προστίμου με βάση τον συγκεκριμένο Ν.4865/2021 ΦΕΚ. Α’ 238/04.12.2021 και την συνακόλουθη Απόφαση Αριθμ. ΓΠ.οικ. 7586/ΦΕΚ Β’ 608/12.2.2022, αλλά και κάθε τυχόν όμοιου που μπορεί να προκύψει στο μέλλον, αφού ο εν λόγω νόμος προβλέπει κάθε μήνα επιβολή προστίμων ύψους 100 ευρώ και
γ. Την ενημέρωσή μου επί των ενεργειών σας συμφώνως παρ.11β ανωτέρω.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ......
Ο ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΣ/ Η ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΗ
Υπογραφή.............................
(Σημείωση: Στο τέλος κάθε σελίδας γράψτε τον Αρθ. Δελτίου Αστυν. Ταυτότητας και μονογράψτε, αποστείλατε το έγγραφο σε μορφή pdf , προς αποφυγή επίκλησης από τους αποδέκτες λόγου ακυρότητας )
ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ,
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ-ΕΝΣΤΑΣΗ |
ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΟΥ ΓΙΑ
ΤΟΥΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 60 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΝΗΣΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΚΑΘΕ
ΔΙΚΑΣΤΗΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ. -ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΔΗΛΩΣΗ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ-ΕΝΣΤΑΣΗ
ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΘΕ ΑΡΧΗΣ
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠ ΑΡΙΘΜ. ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ,
το ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ:
... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Του/ης
Ονομ/επών: ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ...
Ιδιότης: ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Διευθ.: ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
e-mail: ... ... ... ... ... ..., Α.Δ.Τ.: ... ... ... ... ... ...
ΑΦΜ: ...
... ... ... ... , Τηλ.: ...
... ... ... ... ...
Ημερ.:
.../.../...
ΠΡΟΣ
A/
ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΕ
(ΗΔΙΚΑ
ΑΕ), οδός Λυκούργου 10 Αθήνα, 10551, email, info@idika.gr
B/ ΤΗΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΓΓΠΣΔΔ)
ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Διεύθυνση: Χανδρή 1 και Θεσσαλονίκης–183
46, Μοσχάτο Αττικής, Email:
gen-gramm@gsis.gr
Γ/
ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ (ΑΑΔΕ),
Καραγεώργη
Σερβίας 10, Αθήνα, Τμήμα υπευθύνου προσωπικών δεδομένων, Πανεπιστημίου 20, ΤΚ
10184, email, dpo@aade.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕΝΗ
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, οδός Κηφισίας 1-3, Αθήνα 11523, email contact@dpa.gr
Σύμφωνα
με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου
της 27ης Απριλίου 2016: «Η προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της
επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι θεμελιώδες δικαίωμα.
Το άρθρο 8 παράγραφος 1 του Χάρτη των
Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης («Χάρτης») και το άρθρο 16
παράγραφος 1 της Συνθήκης για την λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ)
ορίζουν ότι «κάθε πρόσωπο έχει δικαίωμα στην προστασία των δεδομένων προσωπικού
χαρακτήρα που το αφορούν. Οι αρχές και οι κανόνες για την προστασία των φυσικών
προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα τους θα
πρέπει, ανεξάρτητα από την ιθαγένεια ή τον τόπο διαμονής τους, να σέβονται τα
θεμελιώδη δικαιώματα και τις ελευθερίες τους, ιδίως το δικαίωμά τους στην
προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα»
Σύμφωνα τόσο με το Εσωτερικό Δίκαιο όσο
και με το Διεθνές δεν επιτρέπονται όχι μόνον υποχρεωτικά εμβόλια αλλά και
Οποιεσδήποτε Ιατρικές Πράξεις που μπορούν να πραγματοποιούνται μόνον με την εν γνώσει
ελεύθερη συναίνεση του Ασθενούς.
Περαιτέρω, σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ)
2021/953 του ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ της 14/6/2021, παρ. 36, δεν επιτρέπονται
τα υποχρεωτικά εμβόλια. Αναφέρει
ότι “Είναι αναγκαίο να αποτρέπονται οι
διακρίσεις, άμεσες ή έμμεσες, σε βάρος των προσώπων που δεν έχουν εμβολιαστεί,
για παράδειγμα για ιατρικούς λόγους, επειδή δεν ανήκουν στην ομάδα-στόχο για
την οποία χορηγείται ή επιτρέπεται επί του παρόντος το εμβόλιο κατά της
COVID-19, όπως τα παιδιά, ή επειδή δεν είχαν ακόμη τη δυνατότητα να
εμβολιαστούν ή επέλεξαν να μην το πράξουν”
Εξάλλου, η Κοινοβουλευτική Συνέλευση του
Συμβουλίου της Ευρώπης με το ψήφισμά 2361/2021, πέραν των άλλων οδηγιών που
δίνει σχετικά με τα εμβόλια και τους εμβολιασμούς, ζητά, στην προσωρινή μορφή
της απόφασης από τα Ευρωπαϊκά Κράτη: 7.3.1. – να διασφαλίσουν πως οι πολίτες
ενημερώνονται ότι ο εμβολιασμός ΔΕΝ
είναι υποχρεωτικός και ότι κανείς δεν πρέπει να υποστεί πίεση με πολιτικά,
κοινωνικά ή άλλα μέσα, προκειμένου να εμβολιαστεί, εάν δεν το επιθυμεί. 7.3.2.
– να διασφαλίσουν ότι κανείς δεν θα υποστεί διακρίσεις επειδή δεν έχει
εμβολιαστεί, λόγω πιθανών κινδύνων για την υγεία του ή διότι δεν θέλει να
εμβολιαστεί.
Με την παρ. 2 του άρθρου 24 του Ν
4865/2021 ορίστηκε ότι για δήθεν
επιτακτικούς λόγους δημοσίας υγείας «εμβολιάζονται υποχρεωτικά κατά του
κορωνοϊού COVID-19 όλα τα φυσικά πρόσωπα που έχουν την κατοικία ή την συνήθη
διαμονή τους εντός της Ελληνικής Επικράτειας και έχουν γεννηθεί έως και την
31η.12.1961. Τα πρόσωπα του πρώτου εδαφίου πρέπει να έχουν λάβει την πρώτη ή την
μοναδική δόση έως και την 16η Ιανουαρίου 2022, η δε ολοκλήρωση του
εμβολιαστικού κύκλου πρέπει να γίνει σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες
και στον προβλεπόμενο χρόνο. Στην παρ. 4 ορίζεται ότι, σε περίπτωση μη τήρησης
της υποχρέωσης της παρ. 1 επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο εκατό (100) ευρώ
μηνιαίως».
«παρ.5
Για την επιβολή του διοικητικού προστίμου της παρ. 4 διαβιβάζονται
περιοδικά τα αναγκαία προσωπικά δεδομένα, όπως ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο,
μητρώνυμο, ημερομηνία γέννησης και Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης, με
τήρηση όλων των σχετικών εγγυήσεων και εφαρμοζομένου του άρθρου 22 του
Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της
27ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της
επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία
των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της Οδηγίας 95/46/ΕΚ για την Προστασία
Δεδομένων [ΓΚΠΔ] (L 119), από την εταιρεία με την επωνυμία «Ηλεκτρονική
Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης» (ΗΔΙΚΑ Α.Ε.) στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών
Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης,
προκειμένου να προσδιορισθεί ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου των υπόχρεων φυσικών
προσώπων.
Στην συνέχεια, η ΓΓΠΣΔΔ διαβιβάζει τα
στοιχεία του πρώτου εδαφίου στην ΑΑΔΕ. Το Υπουργείο Υγείας και η ΗΔΙΚΑ Α.Ε.
έχουν την ιδιότητα του Υπευθύνου Επεξεργασίας και της Εκτελούσας την
Επεξεργασία, σύμφωνα με τις περ. 7
και 8 του άρθρου 1 του ΓΚΠΔ αντίστοιχα, όπως ορίζεται στα άρθρα 55 και 55Α του
ν. 4764/2020 (Α’ 256) και στο άρθρο 29 της από 30.3.2020 Πράξης Νομοθετικού
Περιεχομένου (Α’ 75), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4684/2020 (Α’ 86).
Η ΑΑΔΕ ορίζεται ως ανεξάρτητος Υπεύθυνος
Επεξεργασίας αποκλειστικά για τον σκοπό της βεβαίωσης και είσπραξης των
δημοσίων εσόδων κατά τον ΚΕΔΕ και υπό αυτήν την ιδιότητα διασφαλίζει την
προστασία των δικαιωμάτων των προσώπων, της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων
προσωπικού χαρακτήρα, σύμφωνα με το ενωσιακό και εθνικό δίκαιο και, ιδίως,
σύμφωνα με τις διατάξεις του ΓΚΠΔ και του ν. 4624/2019 (Α’ 137). Η ΓΓΠΣΔΔ
ορίζεται ως ανεξάρτητος Υπεύθυνος Επεξεργασίας για τον σκοπό της ταυτοποίησης
των υπόχρεων φυσικών προσώπων»
Επειδή, σύμφωνα με τα παραπάνω, έχετε
την ιδιότητα των υπευθύνων επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που με αφορούν διότι υπάγομαι στην ηλικιακή
κατηγορία των αναφερομένων στον παραπάνω νόμο, όμως η επεξεργασία αυτή των
ευαίσθητων προσωπικών μου δεδομένων η οποία γίνεται χωρίς ειδικότερο προσδιορισμό
επαρκή στοιχεία και χρονικά όρια συνιστά:
1 Απαράδεκτη διάκριση, διότι αφορά τα
άνω των 60 ετών άτομα, στα οποία επιβάλλει αυθαίρετες δυσμενείς και μη νόμιμες
διακρίσεις και αντιτίθεται στο ευρωπαϊκό
δίκαιο και το δικαίωμα στην προστασία των προσωπικών δεδομένων. Συνιστά
απαράδεκτη και μη νόμιμη διάκριση που
υφίσταται μεταξύ των πολιτών χωρίς αντικειμενική και επιστημονική
αιτιολόγηση και στερείται αναλογικότητας και αιτιολογίας.
2
Συνιστά άμεση συνδρομή στην τέλεση από τα όργανα του κράτους πράξης που
παραβιάζει το θεμελιώδες δικαίωμα του Ανθρώπου βάσει των διατάξεων του άρθρου 7 του Διεθνούς Συμφώνου
για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα του Ανθρώπου και των άρθρων 5 επ. του
Κεφ. ΙΙ της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και της Βιοϊατρικής και,
δεύτερον, τέλεσης πράξης κατά των άνω των 60 ετών προσώπων, η οποία παραβιάζει
την από το Διεθνές Δίκαιο και το Σύνταγμα απαγόρευση των διακρίσεων, θεμελιώδη
αρχή της προστασίας της αξίας του Ανθρώπου.
3 Παραβιάζει το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, την
προστασία προσωπικών δεδομένων, την αρχή
αναλογικότητας και επιβάλει διάκριση πολιτών χωρίς αντικειμενική και
επιστημονική αιτιολόγηση!
4. Συνιστά συνδρομή σε παράνομη βία και
απειλή κατά της ζωής διότι υποχρεώνει τον εμπλεκόμενο πολίτη άνω των 60 ετών,
με την απειλή άμεσου βιοποριστικού κινδύνου, σε ιατρική πράξη ήτοι σε
υποχρεωτικό «εμβολιασμό» με ενέσιμο σκεύασμα, σε πολλές δόσεις μάλιστα, που
αναφέρεται ως «εμβόλιο» το
οποίο βρίσκεται σε πειραματική φάση και για το οποίο έχουν αναφερθεί σε
επίσημες πηγές αλλά και από τις ίδιες τις παρασκευάστριες εταιρείες,
παρενέργειες όπως μεταξύ άλλων,
μυοκαρδίτιδες, περικαρδίτιδες, θρομβώσεις αλλά και θάνατοι, πράγμα που
αποδεικνύει το μη βέβαιο και ασφαλές του εγχειρήματος, και το δικαίωμα της
άρνησης, σύμφωνα με την αρχή της πρόληψης.
Επισημαίνεται, εξάλλου, ότι η τυχόν
νόμιμη επεξεργασία προσωπικών δεδομένων για λόγους δημόσιας υγείας, ανεξαρτήτως
συναίνεσης, αφενός μεν υπόκειται σε κατάλληλα και ειδικά μέτρα, τα οποία εν
προκειμένω δεν αναφέρονται καν ποια είναι και από ποιους τηρούνται, αφετέρου δε, σημαίνει αποκλειστικά τη νόμιμη
επεξεργασία σύμφωνα με τον Κανονισμό ΕΕ
1338/2008 δηλαδή την δημόσια υγεία,
εννοουμένη ως το σύνολο των στοιχείων που συνδέονται με την υγεία, συγκεκριμένα
τη κατάσταση της υγείας, περιλαμβανομένων της νοσηρότητας και αναπηρίας, τους
καθοριστικούς παράγοντες που επιδρούν στην κατάσταση της υγείας, τις ανάγκες
υγειονομικής περίθαλψης, τους πόρους που διατίθενται για την υγειονομική
περίθαλψη, την παροχή υγειονομικής περίθαλψης και την πρόσβαση από όλους σε
αυτήν, καθώς και τις δαπάνες και την χρηματοδότηση της υγειονομικής περίθαλψης
και τις αιτίες θνησιμότητας. Αυτή η επεξεργασία
δεδομένων σχετικών με την υγεία για λόγους δημόσιου συμφέροντος δεν θα
πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα την
επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα για άλλους σκοπούς από τρίτους, όπως
εργοδότες ή ασφαλιστές, ούτε βέβαια προβλέπεται επεξεργασία δεδομένων με σκοπό
την επιβολή προστίμων για όσους αρνούνται να υποστούν πειραματικές ιατρικές πράξεις!
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ
ΔΗΛΩΝΩ ΡΗΤΑ ΟΤΙ
ΔΕΝ ΣΥΝΑΙΝΩ, ΑΝΤΙΤΑΣΣΟΜΑΙ,
και, ΕΝΙΣΤΑΜΑΙ γιά ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ
σε κάθε επεξεργασία και μεταβίβαση από
όλους τους αναφερόμενους παραπάνω φορείς στους οποίους απευθύνεται το παρόν,
των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων μου όπως η κατάσταση της υγείας μου, του
εμβολιασμού μου ή μη με τα συγκεκριμένα ενέσιμα σκευάσματα κατά της νόσου covid
19, η ημερομηνία γέννησης μου, το ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ, το όνομα επώνυμο και το
όνομα και επώνυμο των γονέων μου.
ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ δε ότι, σε περίπτωση μη
συμμόρφωσης σας επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο μέσο εναντίον σας καθώς και
προσωπικά εναντίον του κάθε υπευθύνου ατόμου για την υλική και ηθική μου βλάβη
ενώπιον των ελληνικών και ευρωπαϊκών δικαστηρίων και θεσμών, Ποινικών
και αστικών.
Σας
παρακαλώ όπως α) μας χορηγήσετε τον αριθμό πρωτοκόλλου καταχώρησης των
αιτημάτων μας β) ενημερώσετε για την αποδοχή των.
Ο/Η δηλών/ούσα
Ον/πών.:
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Υπογρ.: ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ....