Παρασκευή 13 Ιουλίου 2018

Γέρων Παΐσιος ο Αγιορείτης - υπέρ του γένους και της Πατρίδος

ΓΕΡΩΝ ΠΑΪΣΙΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

Υπέρ του γένους και της Πατρίδος

Ο Γέροντας, ξεριζωμένος από την βρεφική του ηλικία, και έχοντας ζήσει την φρίκη του πολέμου και της Κατοχής, γνώριζε από την πείρα του ότι το να «διάγωμεν ήρεμον και ησύχιον βίον» είναι μεγάλη ευλογία.
 
Αγαπούσε την Πατρίδα και έλεγε: «Και η Πατρίδα είναι μια μεγάλη οικογένεια». Δεν επεδίωκε το εθνικό μεγαλείο, την δόξα και την ισχύ με την κοσμική έννοια, αλλά την ειρήνη, την πνευματική άνοδο και την ηθική ζωή των πολιτών, για να μας βοηθά και ο Θεός. Ούτε επιζητούσε την ασφάλεια για να απολαμβάνουν οι άνθρωποι τις ανέσεις τους.

Σε κάποιον Έλληνα θερμό πατριώτη που ζούσε στην Αμερική και προσπαθούσε να προβάλλη την Ελλάδα, συνέστησε ν' αγωνισθή για να αγιάση και ύστερα να προβάλλη σωστά και πνευματικά και την Ελλάδα.
 
Όπως οι Προφήτες του Ισραήλ συμμετείχαν στην ζωή του έθνους ενεργά με τον τρόπο τους, προσεύχονταν, θρηνούσαν, έλεγχαν βασιλείς, κήρυτταν μετάνοια και προφήτευαν για τα επερχόμενα δεινά, το ίδιο και ο Γέροντας δεν ήταν αδιάφορος και απαθής στα θέματα της Πατρίδος. Ο προφήτης δεν ήταν εθνικιστής που έλεγε: «Διά Σιών ου σιωπήσομαι». Το ίδιο και η στάση του Γέροντα ήταν καθαρά πνευματική.
Ενώ ζούσε εκτός κόσμου, αγωνίσθηκε όσο λίγοι για το καλό της Πατρίδος. Αξιοθαύμαστη ήταν η δραστηριότητα και η προσφορά του στα εξωτερικά εθνικά θέματα μας. Μιλούσε εναντίον των ανθελληνικών ρευμάτων, των πλαστογράφων της ιστορικής αληθείας, και κυρίως εναντίον των αδίκων εδαφικών διεκδικήσεων σε βάρος της Ελλάδος, των Σκοπιανών, «Πανσλαυϊστών», Αλβανών, Τούρκων κ.ά. Έλεγε: «Ο ένας θέλει την Θεσσαλονίκη, ο άλλος θέλει να φθάση μέχρι την Λάρισα, ο άλλος θέλει το Αιγαίο. Μα τέλος πάντων δεν υπήρχε ποτέ Ελλάδα;».

Επεσήμαινε τούς εθνικούς κινδύνους, πριν ακόμη φανούν. Βοήθησε πολλούς να δουν ξεκάθαρα τις ξένες προπαγάνδες σε βάρος της Πατρίδος, και όσοι είχαν θέσεις και ευαισθησία έλαβαν τα ανάλογα μέτρα.
 
Σχετικά με το Μακεδονικό, αναφέρει ανώτατος αξιωματικός: «Εγώ ήμουν μέσα στα πράγματα και δεν είχα πάρει είδηση. Ο Γέροντας μου άνοιξε τα μάτια. Στην αρχή παραξενευόμουν και έλεγα: "Τι είναι αυτά που λέγει ο Γέροντας και από πού τα ξέρει;". Έπειτα κατάλαβα». Ο Γέροντας ήδη από το 1977, όταν πήγε στην Αυστραλία, ανέφερε το Μακεδονικό θέμα. Αυτά κάποιοι «ειδικοί» τα θεώρησαν «ανεύθυνες φανατικές κινδυνολογίες».
 
Υπερασπιζόμενος την ελληνικότητα της Μακεδονίας, ανήρτησε στο Αρχονταρίκι του το κείμενο του προφήτου Δανιήλ  που αναφέρεται στον βασιλέα των Ελλήνων Αλέξανδρο και δίπλα του μια μεγάλη χάρτινη εικόνα ενός Αγγέλου από Σερβικό Μοναστήρι, να δείχνη το κείμενο.
 
Παρωμοίαζε το κράτος των Σκοπίων με οικοδόμημα που είναι κτισμένο με τούβλα και με φαρσαλινούς χαλβάδες, που είναι κομμένοι σε σχήμα τούβλων, και που φυσικό είναι κάποτε να καταρρεύση.
 
Το βιβλίο του πρώην υπουργού Βορείου Ελλάδος κ. Νικολάου Μάρτη, «Η πλαστογράφηση της Μακεδονίας», όταν το διάβασε, τον ενθουσίασε. «Δόξα τω Θεώ», είπε, «υπάρχουν και πατριώτες». Πήρε πολλά βιβλία και τα μοίραζε ευλογία. Έγραψε και ένα επαινετικό ποιηματάκι, το οποίο ο κ. Μάρτης συμπεριέλαβε σε νέα έκδοση του βιβλίου του.
 
Για την Τουρκία διεκήρυσσε με βεβαιότητα: «Θα διαλυθεί, και οι μεγάλες δυνάμεις θα μας δώσουν την Πόλη. Όχι επειδή μας αγαπούν αλλά γιατί θα οικονομήσει ο Θεός τα πράγματα έτσι, ώστε το συμφέρον τους θα είναι να την έχουμε εμείς. Θα λειτουργήσουν οι πνευματικοί νόμοι. Οι Τούρκοι έχουν να πληρώσουν πολλά, απ’ αυτά που έχουν κάνει. Αυτό το Έθνος θα καταστραφεί, διότι δεν προήλθε με την ευλογία του Θεού. Τα κόλλυβά τους τα ’χουν στο ζωνάρι τους (δηλαδή πλησίασε το τέλος τους).

Ο άγιος Αρσένιος έλεγε πριν από την Ανταλλαγή: "Την Πατρίδα μας θα την χάσουμε, αλλά πάλι θα την βρούμε"».

 
Ρωτήθηκε ο Γέροντας, πότε θα ελευθερωθεί η Κύπρος, και απάντησε: «Η Κύπρος θα ελευθερωθεί, όταν μετανοήσουν οι Κύπριοι. Να κάνετε πνευματικές βάσεις για να διώξουν τις βάσεις των Τούρκων, των Άγγλων και των Αμερικανών». Έβλεπε δηλαδή το Κυπριακό ως πνευματικό θέμα, όχι ως εθνικό ή πολιτικό, και ότι η λύση του θα προέλθει από την μετάνοια του λαού και την προσευχή.
 
Βλέποντας τον από Ανατολάς κίνδυνο για την Θράκη, μετέβη στην Κομοτηνή για να στηρίξη εκχριστιανισθέντες Μουσουλμάνους. Ήθελε να παραμείνη μαζί τους για ένα διάστημα για να βοηθήση.
 
Στα θέματα της Πατρίδος δεν ήθελε οι Χριστιανοί να είναι αδιάφοροι. Πολύ λυπόταν που έβλεπε πνευματικούς ανθρώπους να επιζητούν να βολευθούν οι ίδιοι και να μην ενδιαφέρωνται για την Πατρίδα. Ο καημός του και η απορία του ήταν πως οι υπεύθυνοι δεν αντιλαμβάνονται πού οδηγούμαστε. 

Ο ίδιος από παλαιά διέβλεπε την σημερινή κατάσταση και ανησυχούσε, αλλά δεν διέσπειρε τις ανησυχίες του στον κόσμο. Έλεγε: «Από το κακό που επικρατεί σήμερα θα βγει μεγάλο καλό».
 
Λυπόταν για την πνευματική κατάπτωση των πολιτών. Μιλούσε αυστηρά γι' αυτούς που ψήφιζαν αντιχριστιανικούς νόμους. Λυπήθηκε για την αλλαγή της γλώσσας και είπε: 

«Η επόμενη γενεά θα φέρει Γερμανούς να μας μάθουν την γλώσσα μας, και τα παιδιά μας θα μας φτύνουν». 

Έγραφε σε επιστολή του: «Αυτοί που κατάργησαν τα Αρχαία πάλι θα τα ξαναφέρουν».
 
Δημοσίευσε ένα σύντομο κείμενο υποστηρίζοντας τον αγνότατο πατριώτη και ευλαβέστατο ήρωα Μακρυγιάννη από τις εναντίον του άδικες και ψευδείς κατηγορίες. Πέρα από την αποκατάσταση της αληθείας, υπήρχε τότε, όπως και σήμερα, επιτακτική ανάγκη προβολής ενός ιδανικού προτύπου προς μίμηση για τους πολιτικούς ηγέτες, αλλά και για υποβοήθηση του λαού να αποκτήση ορθά πολιτικά κριτήρια στην επιλογή των κυβερνητών του Έθνους μας.
 
Κάποιος Πρωθυπουργός, του οποίου κατέκρινε δημοσίως ενέργειες επιζήμιες για το Έθνος και την Εκκλησία, ζήτησε να τον συναντήση στην Σουρωτή. Ο Γέροντας απάντησε: «Ας έρθη, θα του τα ψάλω και μπροστά του». Είχε το ψυχικό σθένος αυτός ο πτωχός καλυβίτης να υψώνη την φωνή του άφοβα μπροστά στους ισχυρούς της ημέρας.
 
Όταν κάποιος πρόεδρος της Δημοκρατίας επισκέφθηκε το Άγιον Όρος, ο Γέροντας συνέστησε στα μοναστήρια να μην τον δεχθούν, γιατί είχε υπογράψει τον νόμο περί των αμβλώσεων.
 
Από Υπουργό που θέλησε να βοηθήση γνωστό του Μοναστήρι δεν δέχθηκε τίποτε, γιατί ανήκε σε κόμμα που είχε υπογράψει αντιχριστιανικούς νόμους.
 
Ο Γέροντας ήταν άνθρωπος της ειρήνης και της ενότητος. Δεν ανήκε σε κανένα κόμμα. Ήταν υπεράνω κομμάτων. Απέρριπτε άθεα πολιτικά κόμματα και πολιτικούς που είχαν σχέση με την Μασωνία, για την αθεΐα τους και την πολεμική τους προς την Εκκλησία. 

Έλεγε: «Τι να το κάνω το δεξί ή το αριστερό χέρι, αν δεν κάνη σταυρό;», απορρίπτοντας έτσι τούς άθεους πολιτικούς ανεξάρτητα από την πολιτική τους τοποθέτηση. Κάποια κόμματα; γνωρίζοντας την επιρροή του στον λαό, ζήτησαν να τον προσεταιρισθούν χάριν ψηφοθηρίας, αλλά ματαίως.
 
Τον επισκέπτονταν πολιτικά πρόσωπα, βουλευτές, υπουργοί, γερουσιαστές από τις Η.Π.Α. και ο βασιλιάς Κωνσταντίνος του έστελνε κάρτες. Από κανέναν όμως δεν ζήτησε τίποτε για τον εαυτό του ή για γνωστά του μοναστήρια. Μόνο ζητούσε να ενεργούν για το καλό της Πατρίδος και της Εκκλησίας.
 
Ακόμη βοήθησε πολλούς κρατικούς υπαλλήλους με τις συμβουλές του να είναι τίμιοι και ευσυνείδητοι στην εργασία τους. Εκτιμούσε τους καλούς παιδαγωγούς για το ουσιαστικό έργο που προσφέρουν, και τους ευλαβείς στρατιωτικούς, που έχουν ιδανικά.
 
Πολλούς νέους αναρχικούς τους έπεισε να υπηρετήσουν στρατιώτες.
Γενικώς συμβούλευε όλους να έχουν σεβασμό και αγάπη προς την Πατρίδα, να ενεργούν για το κοινό καλό ευσυνείδητα και να μην παρασύρωνται από το γενικό πνεύμα της αδιαφορίας, της ισοπεδώσεως των πάντων, του βολέματος και της καταχρήσεως.
 
Κυρίως όμως ο Γέροντας βοήθησε την Πατρίδα αφανώς με την προσευχή του. Αυτό φαίνεται από το τυπικό που αναφέρθηκε, αλλά και από το ποίημα που έστειλε στην μητέρα του. Στο τέλος γράφει ότι γίνεται καλόγηρος για να προσεύχεται «και για όλη την Πολιτεία». 

Έδινε πρώτος το παράδειγμα και παρακινούσε, λέγοντας: «Να κάνουμε προσευχή ο Θεός να φωτίζη τους υπευθύνους που έχουν θέσεις μεγάλες στην Πολιτεία, γιατί αυτοί μπορούν να κάνουν μεγάλο καλό».
 
Όταν υπήρχε ένταση στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις, έλεγε: «Πολλά σύννεφα μαζεύτηκαν. Αν μπορέσουμε να τα διώξουμε» (με την προσευχή).
 
Σε παρόμοια περίπτωση έκανε θεία Λειτουργία στο Καλύβι του. Στους Μακαρισμούς δεν έψαλλε ό,τι προέβλεπε το τυπικό, αλλά από τον κανόνα του οσίου Νικολάου του Κατασκεπηνού, γιατί ήταν κατάλληλο για την περίπτωση αυτή: «Αθέων Αγαρηνών τα βέλη σύντριψον Δέσποινα, και πάσαν επιβουλήν δαιμόνων ματαίωσον, λαόν χριστεπώνυμον σκέπων και φυλάττων, ίνα πόθω σε δοξάζωμεν».
 
Όταν η Πατρίδα περνούσε περίοδο πολιτικής αστάθειας, λόγω αδυναμίας σχηματισμού κυβερνήσεως, ο Γέροντας πονούσε και ευχόταν πολύ. Την τρίτη φορά που θα γίνονταν εκλογές σε μικρό χρονικό διάστημα συνέβη το εξής, όπως διηγήθηκε:

«Ήταν παραμονή εκλογών. 
Καθόμουν στο ξυλοκρέββατο στο Αρχονταρίκι και έλεγα την ευχή. Ξαφνικά παρουσιάστηκε ο διάβολος με την μορφή του... (ανωτάτου πολιτικού προσώπου της εποχής εκείνης του οποίου κατέκρινε ενέργειες καταστρεπτικές) και με απειλούσε. Αλλά δεν μπορούσε να πλησίαση. Ήταν σαν δεμένος, κάτι τον κρατούσε και σφιγγόταν».
 
Το ίδιο βράδυ ο Γέροντας παρουσιάσθηκε σ' έναν έγγαμο ιερέα στον ύπνο του. Του είπε αυστηρά:
«Παπα-... τι κοιμάσαι; Σήκω να κάνης προσευχή, γιατί η Πατρίδα κινδυνεύει».

 
Την σωτηρία του Έθνους την περίμενε από τον Θεό. Έλεγε: «Αν ο Θεός άφηνε την τύχη του Έθνους στους πολιτικούς θα καταστρεφόμασταν. Αλλά αφήνει λίγο τα πράγματα, για να φανούν οι διαθέσεις του καθενός».


Για τούς πολιτικούς που έκαναν κακό στο Έθνος έλεγε: «Με αναπαυμένη συνείδηση παρακαλώ τον Θεό να τους δίνη μετάνοια και να τους παίρνη, για μην κάνουν μεγαλύτερο κακό, και να αναστήση Μακκαβαίους».


Πίστευε ότι ένας μοναχός μπορεί να βοηθήση ολόκληρο το Έθνος. «Άλλον ο Θεός τον κάνει μοναχό για να βοηθήση μια οικογένεια και άλλον για να βοηθήση ολόκληρο Έθνος. Το Άγιον Όρος πολλά μπορεί να προσφέρη. Μπορεί να δημιουργήση πάλι το Βυζάντιο από το οποίο προήλθε».

* Ήσ. ξα', 1.
1. Θεοτοκάριον, αγίου Νικόδημου Αγιορείτου, Ήχος πλ. δ', Σάββατον εσπέρας.
Βίος Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου

†Ιερομονάχου ΙΣΑΑΚ
==========================================

Όταν τα προ-έλεγαν οι άγιοι Γέροντες, οι πολλοί τα ονόμαζαν ...συνομωσιολογίες!


 «Σχεδιασμένη η οικονομική και δημογραφική κατάρρευση»

«Έτσι ανοίγουν το δρόμο για τη νέα παγκόσμια τάξη»
– Τι αποκαλύπτει ο πρώην επικεφαλής της Τράπεζας του Βατικανού


Αποκαλυπτικές δηλώσεις που αποδομούν τα σχέδια της Νέας Τάξης Πραγμάτων, έκανε ο πρώην επικεφαλής της Τράπεζα του Βατικανού και οικονομολόγος, Γκόττι Τεντέσκι. Το καλά σχεδιασμένο πλάνο της οικονομικής κατάρρευσης και το δημογραφικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλές χώρες, αποτελεί μια μαεστρία των εγκεφάλων της ΝΤΠ για έλεγχο και μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού, όπως αποκαλύπτει ο Ιταλός οικονομολόγος.
Η δημογραφική κατάρρευση της Δύσης τις τελευταίες δεκαετίες σχεδιάστηκε για να δημιουργηθούν οι απαραίτητες προϋποθέσεις για να τεθεί σε λειτουργία μια νέα
παγκόσμια τάξη και οι συντάκτες αυτής της κατάρρευσης επηρεάζουν τώρα την εκκλησία, δήλωσε ο πρώην πρόεδρος της τράπεζας του Βατικανού.

Μιλώντας στο πρώτο διεθνές συνέδριο της ακαδημίας του Ιωάννη Παύλου ΙΙ για την ανθρώπινη ζωή και την οικογένεια, ο Ιταλός οικονομολόγος και τραπεζίτης Ettore Gotti Tedeschi δήλωσε ότι οι προσπάθειες για μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού από τις παγκόσμιες ελίτ έχουν θέσει σε κίνηση μια σειρά προβλέψιμων και επιδιωκόμενων οικονομικών, πολιτικών και κοινωνικών καταστροφών που αποσκοπούν να «πείσουν» τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να αποδεχθούν ένα παγκόσμιο «πολιτικό όραμα»που θα εξαλείψει την εθνική κυριαρχία και θα καθιερώσει τον «γνωστικό περιβαλλοντισμό» ως την «παγκόσμια θρησκεία».
Τα θέματα που συνεχώς επαναλαμβάνονται από τους Πάπες είναι η φτώχεια, η μετανάστευση και το περιβάλλον και μας οδηγούν να πιστεύουμε ότι αυτά προκαλούνται από την «απληστία των τραπεζιτών», τον πόλεμο και τον άνθρωπο, τον «καρκίνο της φύσης», είπε. Αλλά όλο αυτό είναι “fake news” σύμφωνα με τον Gotti Tedeschi (Γκότι Τεντέσι). Για αυτόν, η αιτία πίσω από όλες αυτές τις μάστιγες είναι η «κατάρρευση των γεννήσεων», όπως αναφέρει το redskywarning.blogspot.com.
Τα πρόσωπα που προωθούν αυτά τα ψεύτικα νέα, είπε, είναι «γνωστικοί προφήτες» όπως οι υποστηρικτές του ελέγχου του πληθυσμού, Paul Ehrlich, Jeffrey Sachs (φώτο) και Ban Ki-moon, οι οποίοι απορρίπτοντας τον φυσικό νόμο και τη θεία τάξη της δημιουργίας, προσπαθούν να προσηλυτίσουν τον κόσμο με την «αντι-εκκλησιαστική Γνώση» τους.
Σύμφωνα με τον Gotti Tedeschi, ο «μεγαλύτερος εχθρός» της νέας παγκόσμιας τάξης είναι η οικογένεια, επειδή η οικογένεια παρέχει «εκπαίδευση, αυτονομία και ανεξαρτησία» από το κράτος. Ο δεύτερος εχθρός του είναι η Εκκλησία (εννοώντας την Καθολική) είπε, και παρόλα αυτά αυτοί οι γνωστικοί προφήτες «ξαναγράφουν τη Γένεση στις αίθουσες του Βατικανού».
«Η δημογραφική κατάρρευση σχεδιάστηκε χωρίς καμία αμφιβολία», δήλωσε ο Gotti Tedeschi. «Είναι αδιανόητο οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε όλο τον κόσμο να μην γνωρίζουν τι θα είχαν δημιουργήσει με το να αρνούνται τη ζωή και τον φυσικό νόμο».
Ο Tedeschi είπε ότι η οικονομική κατάρρευση έχει προκληθεί από μια «κατάρρευση των γεννήσεων», όχι επειδή τα ζευγάρια δεν κάνουν παιδιά, αλλά επειδή δεν έχουν τα επαρκή για οικονομική ανάπτυξη. «Η μηδενική ανάπτυξη είναι δύο παιδιά για ένα ζευγάρι», είπε. «Η μηδενική ανάπτυξη είναι υποκατάστατο», με αποτέλεσμα «το ΑΕΠ να σταματάει να αυξάνεται». Οι κυβερνήσεις έχουν «λύσει» αυτό το πρόβλημα με την «αύξηση του καταναλωτισμού» και την εξωτερική ανάθεση της παραγωγής, κυρίως στην Ασία.
Όμως, καθώς η δημογραφική κατάρρευση έχει ως αποτέλεσμα έναν ολοένα και μεγαλύτερο γερασμένο πληθυσμό, οι κυβερνήσεις πρέπει να αυξήσουν τους φόρους για να απορροφήσουν το κόστος εκείνων που ζουν από τις συντάξεις, εξήγησε, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί αρνητικά το ΑΕΠ και οι οικονομίες των εθνών. «Μπορεί να φανεί να μεγαλώνει, αλλά είναι μια μεγάλη μπλόφα που εφευρέθηκε τα τελευταία 30 χρόνια», είπε.
Ο Tedeschi πιστεύει ότι τίποτα από αυτά δεν συνέβη τυχαία και ότι η μείωση του πληθυσμού ήταν αναγκαία για να προκληθεί μια κρίση στην παγκόσμια οικονομία και έτσι να διευκολυνθεί η προσέλκυση μιας νέας παγκόσμιας τάξης. «Η οικονομία είναι ένα τρομερό μέσο πειθούς», είπε. «Είναι η καλύτερη δικαιολογία για να κάνει τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να δεχτούν ένα συμπέρασμα.»

Αναφέρθηκε στην «Έκθεση Κίσινγκερ» (“Kissinger Report”) (1974) η οποία δήλωσε ήταν εν μέρει μια προσπάθεια να «ομογενοποιηθεί ο πολιτισμός» με τη συσχέτιση της θρησκείας και «ει δυνατόν με τη δημιουργία του θρησκευτικού συγκρητισμού». Αυτόν τον στόχο βοηθά η μετανάστευση, οδηγώντας σε ένα δυνητικά επικίνδυνο μίγμα θρησκευτικών δογμάτων που θα μπορούσε να «προκαλέσει πόλεμο».
Το κίνημα ελέγχου του πληθυσμού στις Ηνωμένες Πολιτείες χρονολογείται από την ιδρύτρια της Planned Parenthood, MargaretSanger. Το 1969, ο Πρόεδρος Richard Nixon επέκρινε την αύξηση του πληθυσμού στον τρίτο κόσμο, ένα πρόβλημα το οποίο εξέτασε αργότερα η Επιτροπή για την Ανάπτυξη του Πληθυσμού και το Αμερικάνικο Μέλλον το 1972, το οποίο σχεδιάστηκε από τον J.D.Rockefeller III. Εκείνη την εποχή, οι αμερικανοί αναλυτές της γεωστρατηγικής πίστευαν ότι η αύξηση του πληθυσμού στον τρίτο κόσμο αποτελούσε απειλή για τα διεθνή συμφέροντα των ΗΠΑ.
Αυτό οδήγησε στο Μνημόνιο Μελέτης Εθνικής Ασφάλειας 200 (NSSM 200), το οποίο δημοσίευσε ο Henry Kissinger δύο χρόνια αργότερα, το 1974. Η έκθεση 200 σελίδων δηλώνει συγκεκριμένα ότι η αύξηση του πληθυσμού στον τρίτο κόσμο αποτελεί απειλή για τα διεθνή συμφέροντα των ΗΠΑ επειδή ο αυξανόμενος πληθυσμός χρειάζεται πάρα πολλούς πόρους και το δυτικό βιομηχανικό σύστημα, για παράδειγμα, χρειάζεται τους πόρους της Αφρικής. Η έκθεση ζητούσε επίσης να δοθεί αυξημένη χρηματοδότηση στην Planned Parenthood.
«Όλα ήταν σχεδιασμένα», πιστεύει ο Gotti Tedeschi, θρηνώντας το γεγονός ότι έγγραφα όπως η έκθεση Kissinger δεν είναι γνωστά σε μεγάλο βαθμό.
Είπε ότι η απειλή περιβαλλοντικής καταστροφής, την οποία θεωρεί «ψεύτικα νέα», χρησιμοποιείται πλέον ως μοχλός πίεσης για να μικρύνει το χάσμα του πληθυσμού μεταξύ Ανατολής και Δύσης. Όχι μόνο αυτό, αλλά το αυξανόμενο χάσμα ανάμεσα σε «πάρα πολλούς πλούσιους και γέρους» ανθρώπους και «πάρα πολλούς νέους που είναι άνεργοι» χρησιμοποιείται για να «δημιουργηθεί ένα πνεύμα αποδοχής της ευθανασίας». Μια τέτοια νοοτροπία είναι «εγκληματική», καθώς θυμήθηκε ότι ο  Πρωθυπουργός της Ιταλίας (δεν είπε ποιος), του είπε ότι θα μπορούσε να μειώσει το κόστος των κρατικών δαπανών «μέσα σε ένα δευτερόλεπτο «μέσω της ευθανασίας που θα «έκοβε το 25% του πληθυσμού ηλικίας άνω των 60 ετών».
Ο Tedeschi επέστησε επίσης την προσοχή στην τρέχουσα ένταση ανάμεσα στην παγκοσμιοποίηση και τον εθνικισμό: εκείνων που επιθυμούν μια Ευρώπη που θα βοηθήσει τις μεμονωμένες χώρες να αναπτυχθούν σε αντίθεση με τους παγκοσμιοποιητές που προτιμούν μια Ευρώπη που θα κυβερνά όλες τις χώρες και θα εξαλείψει την εθνική κυριαρχία.
Τι μπορεί να κάνει η Εκκλησία; «Η Εκκλησία είτε θα συγκρουστεί είτε θα απομονωθεί», είπε. Αλλά «έχει συμβεί κάτι που πρέπει να ανησυχεί πολλούς ανθρώπους», πρόσθεσε αναφερόμενος στις πρόσφατες ενέργειες που έγιναν, ιδίως, από την Ποντιφική Ακαδημία Επιστημών.
Εκείνοι που συμβουλεύουν αυτήν την ώρα την «κορυφή της Εκκλησίας» είναι υποστηρικτές της μείωσης του πληθυσμού, όπως ο Paul Ehrlich, ο Jeffrey Sachs και ο πρώην Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών, Ban Ki-moon – άνθρωποι που ονομάζει «γνωστικούς προφήτες», οι οποίοι θέλουν να μετατρέψουν την «θεϊκή γένεση σε γνωστική γένεση».
«Είμαστε κοντά» αυτό να συμβεί, πρόσθεσε. «Αυτό θα πρέπει να ανησυχεί όλους».