Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018

Προκλήσεις και Αντιδράσεις για την επιλογή θέσης της ταφής του κυρού Ιγνατίου πίσω από το Ιερό του Αγίου Αχιλλείου



Αντιδράσεις  εγείρουν οι κάτοικοι  της Λαρίσης για την θέση ταφής του Ιγνατίου πίσω από το ιερό του Ναού του Αγίου Αχιλλείου εντός του κατοικημένου ιστού της πόλεως που θα έπρεπε να έχουν αποφευχθεί. Ιδιαίτερα διαμαρτύρονται οι γειτνιάζοντες με τον Ναό.

Ουδείς επίσκοπος ετάφη εκεί, αλλά στο κοιμητήριο της πόλεως απλά όπως και οι άλλοι προκαθήμενοι. Αναρωτιούνται οι Λαρισαίοι, γιατί τέτοιες τιμές «ως υπουργού εν ενεργεία»;; Γιατί σε πολυτελή τάφο; Καλόγερο ή Φαραώ ενταφιάζουν; Και με την πρωτοτυπία να είναι μαρμαροεπενδεδυμένος και  εσωτερικά παντού;! Προφανώς για να μην είναι  μόνο   «ἔξωθεν»  αλλά και «ἔσωθεν ὡραῖος» υπερβαίνοντας   το γραφικό:

 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις, οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν καὶ πάσης ἀκαθαρσίας. Ματθ. 23,27 οὕτω καὶ ὑμεῖς ἔξωθεν μὲν φαίνεσθε τοῖς ἀνθρώποις δίκαιοι, ἔσωθεν δὲ μεστοί ἐστε ὑποκρίσεως καὶ ἀνομίας. Ματθ.
23,28   

Οι αγαπώντες τον εκλιπόντα συνοδοί του και εκπροσωπούντες αυτόν, εκτιμώντας την ιστορική πορεία του, αλλά και το ότι ό κόσμος πένεται,  θα έπρεπε  ταπεινώς και αθορύβως και κυρίως διακριτικότερα (καλογερικά όπως ειπώθηκε) να κινηθούν και όχι να προκαλούν και να εγείρουν τα αισθήματα των χριστιανών, τη στιγμή μάλιστα που έχει αφήσει ανοιχτές πληγές διώξεων και που πολλοί δεν έχουν να φάνε, πολύ δε περισσότερο δεν έχουν ούτε τα έξοδα  κηδείας τους. Αναρωτιούνται  τινές, γιατί οι μοιχεπιβάτες  πρέπει να προκαλούν και μετά θάνατο; Μήπως κυνηγημένοι από τις Ερινύες προσπαθούν να τον αποκαταστήσουν εξωραϊζόμενον και μετά Θάνατον;

Για έναν άνθρωπο που υπεσχέθη ακτημοσύνη και αποταγή  από τις «κοσμικές μέριμνες», για τον άνθρωπο που δίχασε και διέσυρε το επισκοπικό   αξίωμα με την βιαία ενθρόνισή του  και το αιματοκύλισμα  των Λαρισαίων, τον ποδοπατήσαντα τον αξέχαστο Μητροπολίτη Λαρίσης Θεολόγο, γιατί να προκαλείται το κοινό αίσθημα με την απόδοση αυτοκρατορικών τιμών; Δεν χρειάζονται θεατρικές προκλητικές μεγαλαυχίες.  Οι άγιοι και οι σοφοί επέλεξαν την λιτότητα και την αφάνεια, έναν Ξύλινο Σταυρό όπως  ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης, ο Άγιος Παϊσιος, ο Άγιος Πορφύριος κ.ά.

Θα μάθει ποτέ ο λαός του Θεού πόσο κόστισε η αντικανονικότητα του κ. Ιγνατίου (Λάππα) Λαρίσης στο κράτος και την Εκκλησία;;; Η εκλογή του, η αναστολή της εγκατάστασής του για δυόμιση  χρόνια,  η εγκατάσταση, η φύλαξή του, η εκστρατεία των χιλιάδων αστυνομικών, οι νομικοί του σύμβουλοι, η Σαλαμίνα, το Κρίκκειο ορφανοτροφείο, οι Κατασκηνώσεις που δεν έγιναν ποτέ, το «εκκλησιαστικό ΙΕΚ», (αλήθεια, τι έγινε αυτό; Μήπως δίδασκαν συνεργάτες του και πρόσωπα του οικουμενιστικού «συνδέσμου του Καιρού»;), το Τάλαντο, το πνευματικό κέντρο, η μεταφορά του στο Μαϊάμι της Αμερικής, ο ιατρός Ανδρέας Τζάκη (που οι κακεντρεχείς τον αποκαλούν οικουμενιστοφάγο - δεσποτοφάγο) και η κηδεία του «ως υπουργού εν ενεργεία», οι πανάκριβες στολές του ή μήπως όλα αυτά πληρώθηκαν  από τα 1800  περίπου Ευρώ του  δεσποτικού μισθού του ;;;

Πολύ  ακριβά κόστισε στο κράτος και ανυπολόγιστα στην Εκκλησία και το λαό που με τους φόρους του συντηρεί  το Κράτος και με  το  θυσιαστικό κεράκι  την Εκκλησία του.  Ο σκανδαλισμός των ψυχών απροσμέτρητος, ο στιγματισμός «σημειωμένους» (κατά τον Γερογρηγόριο) καθιστά τους συνοδοιπορήσαντας οπαδούς του και κοινωνήσαντας της μολυσματικής δεσποτικής αντικανονικότητας, συνυπεύθυνους της παρακαταθήκης του και των έργων του.

   Και ας προσέξουν οι δεσποτοφύλακες του κύρους να μην γράψουν στην ταφόπλακα την αλαζονική επιγραφή όπως: «Ενθάδε κείται ο αρχιθύτης της Λαρίσης …» θα γελάει και το «παρδαλό κατσίκι». Γιατί ο κόσμος θα  το εκλαμβάνει ως ο αρχιθυσιαστής των Λαρισαίων  χριστιανών.

   Αυτό έχει το εξής κακό προηγούμενο:  Προφανώς  με φιλάρεσκη  γνώμη του Δεσπότη, δίνεται εντολή σε κάποιον  καλλιτέχνη γλύπτη  να γραφεί σε αναθηματική πλάκα η επιγραφή: «Το παρόν εγένετο επί αρχιερατείας του αρχιθύτου Ιγνατίου…»  Εκείνος  αγνόησε το αλαζονικό  «αρχιθύτης»  και λέγει αν θέλετε γράφω «θυσιαστής των Λαρισαίων…» Αλλά ευρέθησαν άλλοι πρόθυμοι γλύπτες, γιατί με την εξουσία και το χρήμα όλα αγοράζονται… υπηρεσίες εξαγνισμού και εξαγιασμού αγιορείτικες και μη, ακόμα και συνειδήσεις, συνήγοροι, μίσθαρνες πένες δημοσιογράφων, εφημερίδων, καναλιών, πανεπιστημιακές γραφίδες και «αυλητρίδες της υψηλής κοινωνίας».

Αρχιμανδρίτης της Σ.Ε.Ο. την Κυριακή στο κήρυγμά του είπε ότι «ο εκλιπών δεσπότης θα λειτουργεί στον ουρανό, γι’ αυτό ενταφιάζεται ένστολος και θα πρεσβεύει για μας». Μην αντέχοντας την πρόκληση ο πιστός εκ του εκκλησιάσματος αναρωτήθηκε: «γι’ αυτό είχε 200 στολές;» Άγνοια ή τραγελαφικότης; Γλίσχρες λεκτικές κορώνες ακούγονται στους Ναούς της Λαρίσης και προκαλούν κλαυσίγελο και αναπόδραστα αναδρομές στα γεγονότα, για να καταλήξουν στο «φτάνει η φαρισαϊκή υποκρισία και συγκάλυψη του εκκλησιαστικού βούρκου» με χαρακτηριστικότερες εκείνες του προκλητικού αρχιμ. Νικόδημου Γαλιάτσου.

Άλλωστε ο Ιγνάτιος διεκδικείται διακαώς  από τους Κουλουριώτες  της Σαλαμίνας που ο εκλιπών δεν έπαψε στιγμή να είναι ψυχή και σώματι εκεί ως γνήσιος Αρβανίτης. Δικαιολογημένα τον διεκδικούν οι Σαλαμίνιοι και τους ανήκει πανηγυρικά, διότι έκαναν το πάν κεκλεισμένων των θυρών στη μητρόπολη των Αθηνών και της Λαρίσης για να τον επιβάλλουν δεσπότη στη Λάρισα.

Η επιλογή της ταφής του στον Άγιο Αχίλλειο δεν φαίνεται να είναι του ιδίου του Ιγνατίου, διότι ο ίδιος είχε πεισθεί από τον ιατρό Τζάκη ότι θα επιστρέψει «σιδερένιος» για να συνεχίσει το έργον του. Το πρόγραμμα μεταμόσχευσης δεν προέβλεπε τάφο.

 Οι αδόκιμες και απερίσκεπτες αυτές ενέργειες επιβάλλονται, όπως λέγεται, από τους σκανδαλωδώς ευνοημένους κύκλους και φιλόδοξους αυλοκόλακες παρακοιμώμενους συνεργάτες του, οι οποίοι και τον επηρέαζαν στη διοίκηση της μητροπόλεως.

Οι αιτιάσεις των περιοίκων του Αγίου Αχιλλείου,  αλλά και άλλων κατοίκων συνίστανται στους εξής λόγους:

α) Για υγειονομικούς λόγους, δεδομένου ότι γειτνιάζει με οικίες

β) Είναι πολυσύχναστη περιοχή  από νεολαίους όλο το 24ωρο και θα προκαλεί φόβο.

γ) Είναι αντιαισθητική εικόνα για το πάρκο και τα παρακείμενα καταστήματα.

δ) Σύμφωνα με τη γνώμη επαϊόντων ο τάφος στη θέση αυτή θα εμπόδιζε την προοπτική προσεχούς ανάπτυξης και κατασκευής εκκλησιαστικών προσκτισμάτων του Ναού, πρόβλεψη που είναι πέραν των περιορισμένων δυνατοτήτων των νεαρών παιδαριογερόντων!

Αμφιβάλλουμε ότι θα ευρεθεί ευήκοον  ούς…..

Ο Θεός συγχώρεσε  το ληστή… ας γίνει ίλεως για τον εκλιπόντα  και τη Λάρισα…

Παν. Αυγέρης  30 -6-2018
 ΣΧΟΛΙΑ: Όλοι υποστηρίζουν ότι η θέση του είναι δίπλα στον ομογάλακτό του
 Σεραφείμ Ορφανό ή το καλύτερο και δικαιότερο στην πατρίδα του την Σαλαμίνα