Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

Επιχειρούν να τον επιβάλλουν στην ανεκτικότητα των ανθρώπων δια της Θέας του τάφου του, για να καταστεί συμπαθητικός και αναγνωρίσιμος;

Δόλιες ενέργειες γιά αγιοποίησή του ;;; 
 Ε πια, ΟΧΙ και άγιος ο   ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ !!!

 Βλέπω τα της ταφής του Λαρίσης και η σκέψη μου πάει  ότι


όλα γίνονται ώστε να βρεθεί (μετά από χρόνια) άφθαρτος (δείγμα αγιότητος).!

1.  Ο τάφος του έγινε σε σημείο "παρθένο" δεν έχει ταφεί εκεί  κάποιος άλλος και το χώμα δεν έχει τους μικροοργανισμούς που προκαλούν την αποσύνθεση του σώματος. Οι εκταφές σε νέα κοιμητήρια γίνονται, αφού περάσει διπλάσιος χρόνος από ότι στα υφιστάμενα κοιμητήρια.

2. Το μνήμα "στεγανοποιήθηκε" με μάρμαρο να μην έρχεται το σώμα σε επαφή με το χώμα  και να μπορεί να είναι σε ελεγχόμενο περιβάλλον, όπως ο Λένιν στην Κόκκινη Πλατεία. Και το κυριότερο.

3. Το σώμα του υπέστη ισχυρή ταρίχευση για την αεροπορική μεταφορά, την μετά από τόσες μέρες από του θανάτου, για να αντέξει στην "ταλαιπωρία" του σώματος στην εξόδιο ακολουθία υπό άκρως δυσμενείς συνθήκες (υψηλών θερμοκρασιών).

    Άραγε όλα αυτά είναι τυχαία;

 ΣΧΟΛΙΑ: 3 Ιουλίου 2018


   Δεν κατηγόρησε κανείς τον άνθρωπο. Ούτε ο ίδιος έσκαψε το μνήμα, ούτε ευθύνεται για την ταρίχευση, πιθανότατα  ούτε και για την θέση ταφής.  Από τους τόσους δεσποτάδες, γιατί κανείς δεν κηδεύθηκε στον λόφο του Φρουρίου στον Άγιο Αχίλλειο; Μια περιοχή με καφετέριες και στέκια της νεολαίας;...   Αυτοί που αποφασίζουν δεν βλέπουν τους βανδαλισμούς στο ναό του Αγίου Αχιλλείου και στα αγάλματα του επισκόπου Διονυσίου του Φιλοσόφου κ.ά. Τί έκαναν για την προστασία της ιερότητας του χώρου; Φρόντισαν να βάλλουν ισχυρά μεγάφωνα εξωτερικά πίσω στο Ιερό για να καλύπτουν τα καταιγιστικά ΑΝΑΞΙΟΣ  των διαμαρτυριών των πιστών δια να μη διαταράσσεται  στο εσωτερικό η ευαίσθητη ιερατική συνείδηση του "άκακου προβάτου Ιγνατίου", των "τσουτσουραίων" και του ποιμνίου. Πονηρά μαστόρια σ' όλα...μην τους υποτιμάτε, έχουν προϋπηρεσία στις χειροτονίες του Μπεκιάρη, την χειροτονία του Ιγνατίου μετά, στον μητροπολιτικό ναό Αθηνών  από  Σεραφειμικά, αρχιεπισκοπικά εργαστήρια.
   Γιατί δεν συμβουλεύονται τους φίλους τους τον παπανικόλα των ν. κοιμητηρίων ως άκρως πεπειραμένο, ενώ από τον καιρό του Σεραφείμ Ορφανού εργάζεται στα παλαιά και νέα  κοιμητήρια, αλλά και ο συνάδελφός του παπατιμ που είναι η αγαπημένη του  χειροτονία  ως τελεσφορότερος,   θα είχαν  πολύτιμες συμβουλές να τους προσφέρουν ως μαΐστορες στα περί ενταφιασμού….
   Λένε ότι ο "μικρός" που επέστρεψε νωρίτερα από το Μαϊάμι για να κάνει κουμάντο και τις σχετικές "διευθετήσεις"....για να αποφασίζει, "ό,τι του λένε οι από πάνω κάνει", τον δικαιολογούν οι φίλοι του…


   Η θέση του ενταφιασμού επιλέχθηκε από τους αδόκιμους  αυλικούς νεαρούς κληρικούς προφανώς  υπό το βάρος συναισθημάτων, πάντως όχι αγνών και σωφρόνων, μιάς και ο κυρός Ιγνάτιος ήταν αντικανονικός και  διχαστικός, δεν έτυχε ποτέ καθολικής αναγνωρίσεως ως κανονικός  επίσκοπος, γεγονός καθαιρετικό  και στίγμα ανεξάλειπτο  για έναν επίσκοπο. Επιχειρούν να  τον επιβάλλουν στην  ανεκτικότητα των ανθρώπων δια της Θέας του τάφου του, για να καταστεί συμπαθητικός και αναγνωρίσιμος; Επίκαιρη Σκοπιανή μέθοδος. Ανάλογα δεν ενεργούν και οι Σκοπιανοί πλαστογράφοι της ιστορίας με τα αγάλματα; Όσοι γνωρίζουν παπαδική διπλωματία κατανοούν τι λέμε. 
πηγή : ομολογία