Ἀναδημοσιεύσεις
Είκοσι λόγοι δείχνουν ότι μας έχει επιβληθεί δικτατορία
Του Κωνσταντίνου Βαθιώτη.
Δεν σπούδασα νομικά, δεν αφιερώθηκα στο Ποινικό Δίκαιο με όλη μου την
δύναμη για να με εξευτελίζει ο κύριος Μητσοτάκης φυλακίζοντάς με και
υποχρεώνοντάς με να κυκλοφορώ στέλνοντας SMS.
Έχουμε ελληνική και παγκόσμια δικτατορία για τους εξής λόγους:
1. Όλα τα δρακόντεια φασιστικά μέτρα, όλη η επιχειρηματολογία, όλη η ορολογία σε όλο τον κόσμο είναι καρμπόν.
2. Όσοι υλοποιούν και εφαρμόζουν τα δρακόντεια φασιστικά μέτρα νίπτουν τα χείρας τους λέγοντας την φράση που ενδημεί στα ολοκληρωτικά καθεστώτα: «εγώ εντολές εκτελούσα» (βλ. και Άιχμαν).
3. Δεν επιτρέπεται ο διάλογος, φιμώνεται και λοιδορείται η αντίθετη άποψη.
4. Ο τεκμηριωμένος αντίλογος στιγματίζεται ως τμήμα συνωμοσιολογικής θεωρίας.
5. Οι αντιφρονούντες είτε απαξιώνονται ως εγκληματικοί αρνητές είτε “δολοφονούνται διά της σιωπής” (totschweigen).
6. Δεν λειτουργεί η Δικαιοσύνη: οι πολίτες, ανάμεσα στους οποίους και ιερείς, καταδικάζονται επειδή ασκούν το νόμιμο δικαίωμά τους: να μην συμμορφώνονται σε προδήλως παράνομα και αντισυνταγματικά μέτρα που προσβάλλουν την ανθρώπινη αξία και θίγουν τον πυρήνα των θεμελιωδών δικαιωμάτων τους.
7. Τα δρακόντεια φασιστικά μέτρα αποφασίζονται και εφαρμόζονται χωρίς τεκμηρίωση.
8. Οι βραχίονες του καθεστώτος συμπεριφέρονται έναντι των πολιτών με αδιανόητη σκληρότητα και αναλγησία.
9. Ο πολίτης αντιμετωπίζεται ως τρομοκράτης.
10. Τηλεόραση και ραδιόφωνο υλοποιούν προπαγάνδα.
11. Το καθεστώς αιφνιδιάζει τον πολίτη θέτοντας προσχηματικά χρονικά πλαίσια εφαρμογής των δρακόντειων φασιστικών μέτρων τα οποία ανατρέπει άνευ προειδοποιήσεως και άνευ αποχρώντος λόγου.
12. Απαγορεύονται οι συναθροίσεις, απαγορεύεται η κυκλοφορία.
13. Το καθεστώς φοβάται την συσπείρωση των πολιτών.
14. Δεν υπάρχει αντιπολίτευση. Άφαντοι όλοι οι φωστήρες μεγαλοεγκέφαλοι που κυβέρνησαν υποτίθεται με διαφορετικό τρόπο την βασανισμένη Ελλάδα.
15. Η ιεραρχία της Εκκλησίας τα έχει κάνει πλακάκια με την κυβέρνηση.
16. Υλοποιείται διωγμός Χριστιανών.
17. Βιάζεται η κοινή λογική, διαστρέφονται οι έννοιες, εισάγεται νέο λεξιλόγιο.
18. Για την αναγκαιότητα λήψης των εκάστοτε νέων δρακόντειων φασιστικών μέτρων ενοχοποιείται ο πολίτης, ο οποίος υποτίθεται ότι δεν συμμορφώθηκε.
19. Παρακολουθούνται οι διαδικτυακές αναρτήσεις και διαγράφονται όταν είναι αντίθετες προς το καθεστώς.
20. Η αλήθεια εποπτεύεται αυστηρά από τα μέλη των “HOAXES”, τα οποία εμφανίζονται ως μόνοι πιστοποιημένοι ελεγκτές της.
Κωνσταντίνος Βαθιώτης, Αναπληρωτής Καθηγητής Ποινικού Δικαίου Νομικής Σχολής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.
new-economy.gr
follow us on twitter https://twitter.com/neweconomygr
==========================================
19 ΛΟΓΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ COVID-19
28/11/2020
Ο Αναπληρωτής Καθηγητής Ποινικού Δικαίου της Νομικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης Κωνσταντίνος Βαθιώτης πετάει το γάντι στην κυβέρνηση
Εξηγεί στον δημοσιογράφο Γιώργο Βαθιώτη 19 λόγους που κρίνεται απολύτως επιτακτική η ανάγκη διοργάνωσης δημόσιου τηλεοπτικού διαλόγου για τον Covid-19. Μια πρόταση, όπως αναφέρει ο Κ. Βαθιώτης για δημόσιο τηλεοπτικό διάλογο ενόψει της παράτασης του «lockdown 2» και της προαναγγελίας τρίτου κύματος που θα οδηγήσει σ’ ένα πιο βάρβαρο «lockdown 3».
1. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Την λήψη των δρακόντειων υγειονομικών μέτρων με υπουργικές αποφάσεις και άρα την παντελή έλλειψη κοινοβουλευτικού ελέγχου σε κρίσιμα για την υγεία, την ζωή και την ελευθερία των πολιτών ζητήματα. Ταυτοχρόνως, λαμβάνοντας υπ’ όψιν την μονολιθική οχύρωση της κυβέρνησης πίσω από την θεοποιημένη κλίκα των “ειδικών” της δικής της επιλογής σε συνδυασμό με την αλαζονική απόρριψη κάθε αντίθετης άποψης άλλων ειδικών.
2. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Τις παλινωδίες των “ειδικών”, οι οποίοι στην αρχή θεωρούσαν τις μάσκες περιττές ή και επικίνδυνες, ενώ στην συνέχεια καθολικώς απαραίτητες.
3. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Την αναποτελεσματικότητα των δρακόντειων μέτρων:
Από την σύσταση για την χρήση της μάσκας, περάσαμε στην υποχρεωτική χρήση της στους κλειστούς χώρους, αλλά η εικόνα δεν βελτιώθηκε.
Από την υποχρεωτική χρήση της μάσκας στους κλειστούς χώρους περάσαμε στο σύνθημα “μάσκα παντού”, αλλά η εικόνα επιδεινώθηκε.
Από την νυχτερινή απαγόρευση κυκλοφορίας περάσαμε στην βραδινή απαγόρευση κυκλοφορίας, αλλά η εικόνα επιδεινώθηκε.
Από τα “τοπικά lockdown” περάσαμε στο “γενικό lockdown”, κι όμως τα κρούσματα και οι θάνατοι δεν μειώθηκαν, αντιθέτως αυξήθηκαν.
Mοιάζουμε πλέον με καρκινοπαθείς στους οποίους αυξάνονται συνεχώς οι δόσεις της χημειοθεραπείας, παρότι οι ήδη εφαρμοσθείσες προκαλούν συνεχώς νέες μεταστάσεις!
Μας χορηγείται δηλαδή φάρμακο χειρότερο και από την ίδια την αρρώστια!
4. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Την σκανδαλώδη αυθαιρεσία των αριθμών: Π.χ. στην αρχή η ελάχιστη απαιτούμενη απόσταση μεταξύ των πολιτών ορίσθηκε στο 1,5 μ., εν συνεχεία όμως στρογγυλοποιήθηκε στα 2 μέτρα, η δε ελάχιστη απόσταση των πάγκων της λαϊκής αγοράς προσδιορίσθηκε στα 3 μέτρα.
Ως μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός πιστών και κληρικών εντός της εκκλησίας αρχικώς ορίσθηκε το νούμερο 9, μετά όμως αντικαταστάθηκε από το νούμερο 4 χωρίς παρουσία πιστών. Ως μέγιστος αριθμός φοιτητών εντός του αμφιθεάτρου ορίσθηκε το νούμερο 50, ενώ για την άρση του “lockdown” ορίσθηκε το νούμερο 500.
5. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Τον πακτωλό χρημάτων που εισέρευσαν στα ταμεία των ΜΜΕ για να προπαγανδίζουν νυχθημερόν τα σποτάκια διαφήμισης της ομηρείας μας (“μένουμε σπίτι, μένουμε ασφαλείς”), να φιμώνουν ή να απαξιώνουν ως “ψεκασμένη” ή “συνωμοσιολογική” την αντίθετη άποψη και να καλλιεργούν ένα απάνθρωπο κλίμα φόβου με διαρκή καταμέτρηση κρουσμάτων, διασωληνωμένων και νεκρών.
6. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Την καθημερινή “πασαρέλα του τρόμου” από την οποία παρελαύνουν οι “θηριοδαμαστές”-ειδικοί που, επιδεικνύοντας υπερχειλή αναλγησία, απειλούν ασταμάτητα τους αθώους πολίτες με την εφαρμογή νέων εφιαλτικών μέτρων επιρρίπτοντας σε αυτούς παράλογη ευθύνη για την μη αναχαίτιση του κορονοϊού.
7. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Το κουρέλιασμα του Συντάγματος από την λήψη και εφαρμογή περιοριστικών ή απαγορευτικών μέτρων που παραπέμπουν σε ζοφερές περιόδους της ελληνικής Ιστορίας.
8. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Την αυτογελοιοποίηση του Έλληνα πρωθυπουργού, ο οποίος στην φιέστα της Σαντορίνης έναντι της δημόσιας υγείας έθεσε ως προτεραιότητά του την οικονομία, αλλά τώρα έναντι της οικονομίας έθεσε καθυστερημένα ως προτεραιότητά του την δημόσια υγεία, με αποτέλεσμα να έχει στείλει στην λαιμητόμο τόσο την δημόσια υγεία όσο και την οικονομία – φυσικά και στις δύο περιπτώσεις έχοντας όλως τυχαίως ξεχάσει να ζυγίσει τις κατακρεουργημένες ελευθερίες των πολιτών.
9. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Την πρωτοφανή σκληρότητα με την οποία διώκονται ή καταδικάζονται οι πολίτες εκείνοι οι οποίοι δεν συμμορφώνονται στα προδήλως αντισυνταγματικά μέτρα.
10. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Την αναστολή της θρησκευτικής λατρείας ως έκφανσης της θρησκευτικής ελευθερίας, η οποία δεν προβλέπεται ούτε κατ’ εφαρμογήν του άρθρου 48 Συντ. περί καταστάσεως πολιορκίας, κι ενώ η άσκηση αυτού του δικαιώματος αποτελεί το έσχατο καταφύγιο για την διατήρηση ψυχικής ισορροπίας πλήθους Ελλήνων πολιτών.
11. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Την συστηματική απόκρυψη του υποχρεωτικού πλαισίου εμβολιασμού που έχει θεσπισθεί ήδη 15 ημέρες πριν από την κήρυξη της πανδημίας, δηλ. ήδη από τις 25.2.2020 τ.έ. με Π.Ν.Π., η οποία κυρώθηκε αυτολεξεί με τον Ν. 4682/2020 και χωρίς να τοποθετηθεί επ’ αυτού κανένας από τους βουλευτές του ελληνικού Κοινοβουλίου. Ταυτοχρόνως, λαμβάνοντας υπ’ όψιν την προπετή ρητορική για την προοπτική εμβολιασμού του συνολικού πληθυσμού της χώρας με παραγγελία ήδη 25.000.000 εμβολίων, χωρίς να υπάρχει καμία εγγύηση περί μη-βλαπτικότητας του εμβολίου.
12. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Τον ανυπόφορο βιασμό της αρχής της αναλογικότητας, η οποία αποτελεί έναν από τους πυλώνες του κράτους Δικαίου: Π.χ. αναγκαζόμαστε να κυκλοφορούμε μασκοφορεμένοι σε εξωτερικούς χώρους, ακόμη και όταν δεν κυκλοφορεί ψυχή ζώσα σε κοντινή απόσταση. Με την λογική δηλαδή της κυβερνήσεως, η εκάστοτε μοναχική “κυρά της Ρω” θα πρέπει να φορά πάντοτε μάσκα, οσάκις βγαίνει έξω για την έπαρση της ελληνικής σημαίας!
13. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Τον ύποπτο συντονισμό σχεδόν όλων των κυβερνήσεων του πλανήτη, οι οποίες όχι μόνο εφαρμόζουν καρμπόν υγειονομική πολιτική με ελαφρές αποκλίσεις αλλά μιλούν και την ίδια μιλιταριστική γλώσσα, αποκαλώντας μιαν άψυχη οντότητα, δηλ. τον κορωνοϊό, “αόρατο εχθρό” εναντίον του οποίου υποτίθεται ότι διεξάγουμε “πόλεμο”, σαν να πρόκειται για την Αλ Κάιντα που μετά την 11η Σεπτεμβρίου έφερε το ίδιο ακριβώς “παρατσούκλι” (και τότε είχε κηρυχθεί πόλεμος κατά του “αόρατου εχθρού” της τρομοκρατίας με κόστος τον περιορισμό των δικαιωμάτων του πολίτη παγκοσμίως).
14. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Τον ασύλληπτο παραλογισμό που επικράτησε κατά την εφαρμογή των μέτρων ανάμεσα στο “lockdown I” και “lockdown II”: Π.χ. όταν ο πελάτης έμπαινε στο εστιατόριο όφειλε να φορά μάσκα, μόλις όμως καθόταν επιτρεπόταν να την βγάλει. Ταυτοχρόνως, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τον αντίστοιχο παραλογισμό που επικρατεί και κατά την διάρκεια του “lockdown II” ιδίως σε ό,τι αφορά την καθολική υποχρέωση χρήσης μάσκας σε εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους, δεδομένου ότι π.χ. οι επιδιδόμενοι σε ποδηλασία ή τρέξιμο δεν υποχρεούνται να φορούν μάσκα, σε αντίθεση με όσους έχουν επιλέξει σωματική άσκηση διά πεζοπορίας.
Σημειωτέον ότι οι ποδοσφαιριστές και οι μπασκετμπολίστες όταν αγωνίζονται δεν φορούν μάσκα, ενώ την φορούν όταν κάθονται στον πάγκο, παρότι ο κίνδυνος ανταλλαγής μολυσμένων σταγονιδίων είναι πολύ μεγαλύτερος μεταξύ των παικτών που αγωνίζονται σώμα με σώμα μέσα στο γήπεδο. Επίσης, οι επιβάτες αεροσκάφους οφείλουν να φορούν συνεχώς μάσκα, ενώ επιτρέπεται να την βγάλουν την ώρα του φαγητού, λες και δεν υπάρχει τότε κίνδυνος εκτόξευσης μολυσμένων σταγονιδίων.
15. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Ότι ποτέ άλλοτε σε καμία παρεμφερή ίωση του παρελθόντος δεν εφαρμόσθηκαν αντίστοιχα δρακόντεια μέτρα που οδηγούν σε αποδόμηση της παραδοσιακής μορφής της κοινωνίας μας, παρότι οι καταγραφέντες θάνατοι μαρτυρούσαν και τότε την επικινδυνότητα του ιού για την δημόσια υγεία και την ζωή των πολιτών. Ταυτοχρόνως, λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι ποτέ άλλοτε δεν βρέθηκε τόσο γρήγορα ένα αποτελεσματικό εμβόλιο χωρίς σοβαρές παρενέργειες. Στην περίπτωση, μάλιστα, του AIDS δεν βρέθηκε ποτέ μέχρι σήμερα!
16. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Την σχεδόν πλήρη αφωνία συνταγματολόγων και ποινικολόγων για την καταπάτηση των θεμελιωδών δικαιωμάτων του πολίτη (ο οποίος ιδίως τον τελευταίο καιρό βιώνει την πιο στυγνή μορφή δικτατορίας) και για την μετατροπή του Συντάγματος σε κουρελόχαρτο.
17. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Την μυθώδη καταστροφή που διαγράφεται στο εγγύς μέλλον για την ζωή του απλού πολίτη ως συνέπεια της δολοφονικής και απάνθρωπης επιλογής των “lockdown”. Ήδη πλήθος πολιτών έχει περιπέσει σε κατάθλιψη, ενώ κάποιοι άλλοι επέλεξαν ή θα επιλέξουν την οδό της αυτοκτονίας. Να σημειωθεί ότι για κάθε τέτοια αυτοκτονία είναι συζητήσιμη η ποινική ευθύνη όχι μόνο όσων λαμβάνουν και εφαρμόζουν τα δρακόντεια μέτρα αλλά και όσων εκπροσώπων των ΜΜΕ τα προπαγανδίζουν.
18. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Την ξεδιάντροπη προειδοποίηση για τρίτο κύμα επιδρομής του κορωνοϊού, μέσω της οποίας άρχισαν να μας προθερμαίνουν για το (φυσικά ακόμη πιο βάρβαρο) “lockdown III”, και ενώ ακόμη δεν έχει λήξει το δεύτερο κύμα, σαν να διαφημίζεται η κυκλοφορία του τρίτου μέρους ενός κινηματογραφικού sequel που ανήκει στην κατηγορία “θρίλερ” (προσοχή: η ταινία τρόμου “βλέπω τον θάνατό σου” έχει και νούμερο 5!).
19. ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΙΝ
Τον ερχομό των Χριστουγέννων, ο εορτασμός των οποίων είναι καθοριστικός για την ψυχική ισορροπία των πολιτών. Διότι, όπως για τα ζώα ισχύουν κανόνες ευζωίας, έτσι και για τους ανθρώπους πρέπει να διασφαλίζεται ένα minimum ποιοτικής διαβίωσης. Και επειδή μοιάζουμε με ακούρευτα θύματα ομηρείας που είναι κλειδωμένα στα σπίτια τους από παρανοϊκούς απαγωγείς τύπου Fritzl και Priklopil, η δήθεν προαναγγελθείσα χαλάρωση του “lockdown II” με διατήρηση των κραυγαλέα αντισυνταγματικών απαγορεύσεων (κατά την εμπεδωμένη “τακτική της φυσαρμόνικας”) συνιστά θλιβερή υποκρισία και πρωτοφανή εμπαιγμό του πολίτη.
Η διαφαινόμενη αποκοπή της επικοινωνίας μας με τους δικούς μας ανθρώπους που όντας σε άλλο νομό αδημονούν να νιώσουν την ζεστασιά από το άγγιγμά μας κατά την διάρκεια των Χριστουγέννων δεν θα είναι παρά ένα ακόμη απάνθρωπο και σατανικό μέτρο που θα συνθλίψει τις ψυχές μας. Ας ετοιμαστούμε για νέες καταθλίψεις και νέες αυτοκτονίες. Εκτός από τις ευπαθείς και ευάλωτες ομάδες, υπάρχουν και οι ψυχικά ευαίσθητοι άνθρωποι, για τους οποίους αδιαφορεί πλήρως η κυβέρνηση Μητσοτάκη.
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΟΓΟΥΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ για την εφεξής διαχείριση της υγειονομικής κρίσης στον οποίο θα συμμετέχουν από την μια πλευρά οι πολιτικοί, νομικοί και ιατροί που θα επιλέξει η κυβέρνηση και από την άλλοι πλευρά οι κύριοι εκπρόσωποι του ιατρικού και του νομικού κλάδου, οι οποίοι επί εννέα μήνες αμφισβητούν με τεκμηριωμένο λόγο την ορθότητα των εφαρμοζόμενων μέτρων. Ταυτοχρόνως, θα πρέπει να επιτραπεί η υποβολή γραπτών ερωτημάτων προς τους συμμετέχοντες στον δημόσιο διάλογο προερχόμενων από τους απλούς πολίτες.
ΑΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΤΑΙ ότι τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα και αντικειμενικά και ότι η ίδια ενεργεί όντως με γνώμονα τις θεμελιώδεις αρχές που διέπουν μία γνήσια δημοκρατία, η οποία ζει και αναπνέει από την θεσμοποίηση της διαφωνίας, σέβεται δε και δεν λοιδορεί την μειοψηφία, όσο μικρή κι αν είναι αυτή, τότε:
ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΤΟΝ ΩΣ ΑΝΩ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ, προκειμένου να φωτισθεί κάθε πτυχή της παρούσας υγειονομικής κρίσης και να λυθεί πλήθος αποριών που έχει ο μέσος πολίτης, ο οποίος μόνο δι’ αυτού του τρόπου θα μπορέσει να σταθμίσει νηφάλια τα “υπέρ και τα κατά” του πολυπόθητου για την κυβέρνηση εμβολιασμού.
Ο Γιώργος Βαθιώτης είναι Έλληνας δημοσιογράφος. Απόφοιτος του
Μαθηματικού Τμήματος της Φυσικομαθηματικής Σχολής του Πανεπιστημίου
Αθηνών. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Μετεωρολογία και σπουδές πάνω
στα Μέσα Ενημέρωσης και την Επικοινωνία. Αγαπημένες γλώσσες ελληνικά και
γαλλικά.
Από το 2002 έχει ενταχθεί στο πολιτικό και το αυτοδιοικητικό
ρεπορτάζ. Αρθρογραφεί επί σειρά ετών σε πολλές ημερήσιες και
εβδομαδιαίες εφημερίδες, περιοδικά και στον ηλεκτρονικό τύπο. Για πολλά
χρόνια υπήρξε σχολιαστής σε εκπομπές πολιτικού και κοινωνικού
περιεχομένου. Τα τελευταία 6 χρόνια επιμελείται και παρουσιάζει την
γνωστή κοινωνικοπολιτική τηλεοπτική εκπομπή «Χωρίς Χρώμα» με εκλεκτούς
καλεσμένους της επικαιρότητας συνεργαζόμενος με πολλούς τηλεοπτικούς
σταθμούς.