Γράφει ο Χρήστος Κλητσινάρης
Νομίζω ότι δεν θα είχε λάβει τόση μεγάλη έκταση το θέμα με την κίνηση του Εφημέριου του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου του Ραγκαβά στην Πλάκα, να επιτρέψει σε κορίτσια να βοηθήσουν στη Θεία Λειτουργία ως Ιεροπαίδες, εάν ο συγκεκριμένος Κληρικός δεν είχε κάνει και στο πρόσφατο παρελθόν τέτοιες Αυτόνομες Ψευτο-Προοδευτικές κινήσεις.
Τον Οκτ 21 χωρίς να ενημερώσει την Αρχιεπισκοπή βάπτισε ένα υιοθετημένο αγοράκι δυο πολύ γνωστών ανδρών ηθοποιών.
Ποιές Χριστιανικές Αρχές είναι δυνατόν να δώσει ένα Gay ζευγάρι σε ένα παιδάκι και με τί παραστάσεις θα μεγαλώσει αυτό σε ένα σπίτι όπου φανερά συντελείται η Αρσενοκοιτία, η οποία σύμφωνα με το Ευαγγέλιο είναι πιο βαριά Αμαρτία και από αυτής ακόμα της Πορνείας; Είναι ελεύθεροι οι δυο τους να κάνουν ό,τι θέλουν.
Αυτό το αθώο πλάσμα όμως Τί Φταίει;
Με αυτή του την Αυτόνομη Κίνηση ο Ιερέας ''νομιμοποίησε'' αυτή την Μόνιμη Κατάσταση Αμαρτίας.
Τους ευχήθηκε μάλιστα, Να τους ζήσει το αγοράκι και να τους βλέπει πάντα Ερωτευμένους!!!
Ήταν η πρώτη στην Ελλάδα βάπτιση υιοθετημένου παιδιού από Gay ζευγάρι.
Λίγους μήνες αργότερα, τον Ιούλιο 22 έχουμε σε άλλο Ναό της Αττικής την δεύτερη Βάπτιση από τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής και Μέγα Οικουμενιστή Ελπιδοφόρο δύο υιοθετημένων παιδιών (αγόρι και κορίτσι) από "ζεύγος" ΕλληνοΑμερικάνων βαθύπλουτων Gay και πάλι χωρίς να ενημερωθεί η οικεία Μητρόπολη για την ιδιαιτερότητα του ζεύγους.
Εξαιτίας αυτής της Βάπτισης από τον Ελπιδοφόρο, έφυγαν χιλιάδες Ορθόδοξοι Έλληνες από τις Εκκλησίες της Αρχιεπισκοπής Αμερικής και πλέον εκκλησιάζονται σε Ορθόδοξες Ρωσικές Εκκλησίες.
Και έρχεται τώρα ο ίδιος πάλι Εφημέριος και κάνει Προκλητικά άλλη Αυτόνομη Κίνηση για να τραβήξει την προσοχή πάνω του.
Την περασμένη Κυριακή της Πεντηκοστής ντύνει Ιερόπαιδες για να βοηθήσουν στη Θεία Λειτουργία, δυο έφηβες νέες.
Και πάλι χωρίς να ενημερώσει την Αρχιεπισκοπή.
Ο θεσμός, όχι της Ιερωσύνης των Γυναικών, αλλά της βοήθειας τους στα της Εκκλησίας ως Χειροτονημένες Διακόνισσες υπήρχε και υπάρχει ακόμα, δεν έχει ποτέ καταργηθεί, αλλά κάτω από ορισμένους Κανόνες που ορίζουν ηλικία, αφιερωμένη και αγία ζωή και πλήρη επίγνωση των Ιερών Καθηκόντων τους. Ήταν αυτές οι οποίες βοηθούσαν στα πρώτα χρόνια του Χριστιανισμού τις προσερχόμενες στο Άγιο Βάπτισμα γυναίκες.
Αυτές είχαν επίσης την κυρίως μέριμνα για το Κοινωνικό Έργο της Εκκλησίας και οι Ιερείς για το Πνευματικό.
Πήγαιναν από σπίτι σε σπίτι και μάζευαν τροφές και ρούχα για τους φτωχούς και έτσι έμεινε μέχρι σήμερα η έκφραση "Διακονιάρα- Διακονιάρισσα" εκ του Διακονείν.
Το θέμα όμως με Νεάνιδες βοηθούς στη Θεία Λειτουργία είναι πολύ παλιό και αποτυχημένο.
Αν διαβάστε Εκκλησιαστική Ιστορία θα βρείτε κάποιες από αυτές να έχουν πέσει στη μεγάλη παγίδα της Υπερηφάνειας λόγω του Νεαρού της ηλικίας τους και της Ξεχωριστής από τις άλλες Κόρες Διακονίας τους στο Ιερό.
Δεν είναι λίγες αυτές που ξεκίνησαν έτσι και τελικά έπεσαν σε μεγάλες Αιρέσεις νομίζοντας ότι βιώνουν κατά την Θεία Λειτουργία Οπτασίες.
Καμιά σχέση δεν έχουν τα παραπάνω με τις Μοναχές, οι οποίες μπορούν, λόγω της Μοναχικής τους Κουράς και της Εν Βίω Αφιέρωσης στον Νυμφίο Χριστό, να βοηθούν στα της Θείας Λατρείας. Η κάθε μέρα της ζωής τους αγιάζεται με Αδιάλειπτη Προσευχή, Εξομολόγηση, Σιωπή και πρωτίστως με την Θεία Κοινωνία. Είναι το Αγγελικό Τάγμα επί της Γης.
Αλήθεια όλοι εσείς οι Χριστιανοί οι οποίοι ενθουσιαστήκατε με αυτή την κίνηση του π. Αλεξάνδρου, μπορείτε να φανταστείτε αυτές τις Νέες, να στέκονται δίπλα στην Αγία Τράπεζα και να βοηθούν τον Ιερέα;
Μπορείτε άραγε να φανταστείτε την επόμενη κίνηση που κάποιοι Ετοιμάζουν; Το επόμενο Σκαλοπάτι; Την Χειροτονία Γυναικών;
Αν θέλουν όπως λένε να επιστρέψουμε στα πρώτα χρόνια του Χριστιανισμού, συμφωνώ και επαυξάνω. Το γνωρίζουν όμως οι γυναίκες ότι όχι μόνο δεν επιτρεπόταν ποτέ Γυναίκα να Ιερατευθεί, αλλά το Ευαγγέλιο λέει να Σιωπά η Γυναίκα στην Εκκλησία και κατά την Προσευχή της να έχει Καλυμμένο το κεφάλι της ''δια τους Αγγέλους'';
Αυτοί οι Νεωτερισμοί του π. Αλεξάνδρου είναι Προτεσταντικής προέλευσης και πλήρως ιστορικά αποτυχημένοι. Οι Προτεστάντες υποστηρίζοντας ότι θέλουν να επιστρέψουν στα πρώτα χρόνια του Χριστιανισμού έχουν πέσει σε φοβερότατες παγίδες και Αιρέσεις Απωλείας γιατί ο καθένας έκανε και κάνει του κεφαλιού του στα της Θείας Λατρείας, χωρίς να δέχεται καμιά συμβουλή από άλλους.
Όπως καλή ώρα ο π. Αλέξανδρος με τις Αυτόνομες Κινήσεις του.
Και ένα τελευταίο επειδή πολλοί τον συγχαίρετε γιατί κάνει την Θ. Λειτουργία στη Δημοτική. Σας εξομολογούμαι ότι κάποτε και εγώ στα νιάτα μου, ήμουν Υπέρμαχος της Δημοτικής στην Εκκλησία.
Καλό είναι έλεγα, να καταλαβαίνει ο λαός αυτά που ακούει.
Αγνοούσα όμως την Δύναμη των Αρχαίων Ιερών Γραμμάτων να Σοφίζουν Αγραμμάτους.
Ο Όσιος Ιωσήφ Ησυχαστής δεν είχε τελειώσει ούτε την Β΄Δημοτικού και αν μπορούμε όλοι εμείς οι σπουδαγμένοι ας γράψουμε έστω και μια πρόταση από το σύγγραμμα του ''Η Δεκάφωνη Σάλπιξ''.
Ας μπορούσα έστω και για λίγο να εξηγήσω το Ευαγγέλιο όπως το εξηγούσε από τα Αρχαία ο Μακαριστός Παπα-Θανάσης από την Ιερά Μονή Δουραχάνης Ιωαννίνων.....ο Απόφοιτος ούτε της Πρώτης Δημοτικού!!!
''ὁ πανσόφους τοὺς ἁλιεῖς ἀναδείξας, καταπέμψας αὐτοῖς τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιον''
Μην καυχιέστε λοιπόν κάποιοι στις πολλές Ακαδημαϊκές περγαμηνές του π. Αλεξάνδρου Καριώτογλου.
Να καυχιέστε αν βλέπετε ότι οδηγείται από το Πνεύμα το Άγιο και μένει Φύλακας της ''ἅπαξ παραδοθεῖσας τοῖς ἁγίοις πίστις'' και δεν γίνετε προπομπός ''άλλων εξελίξεων'' στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
Νομίζω ότι Πολύ Σωστά χθες ο Αρχιεπίσκοπος τον έθεσε σε Αργία. Και για την ιστορία ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος πριν λίγα χρόνια τον είχε εκλέξει για την Ιερωσύνη λόγω των πολλών του Ακαδημαϊκών Περγαμηνών.