ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ α.φ.212http://www.agonas.org/
ψαλτικά Λαμπαδαρίου α. φ.212
ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ
Απ’ ό,τι έγραψε
και έδειξε το onlarissa
Με νέο πιο «καυστικό» πανό οι αγωνιζόμενοι Χριστιανοί
Δε λέει να κοπάσει αυτή η ιστορία παρά τα πολλά χρόνια που
εκτυλίσσεται στη Λάρισα.
Οι «αγωνιζόμενοι χριστιανοί» που επιθυμούν την απομάκρυνση του
Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου Ιγνάτιου, εμφανίστηκαν και πάλι
– όπως κάθε χρόνο – στις λατρευτικές εκδηλώσεις για τα Θεοφάνια.
Αυτή τη φορά μάλιστα, με νέο, πιο «καυστικό» πανό.
Διαβάστε το.
Παρά το πολύ κρύο (κάτω του μηδενός) ο κόσμος
ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα για την καθιερωμένη πρωτοχρονιάτικη ειρηνική
διαμαρτυρία έξω από τον Μητροπολιτικό
Ναό του Αγίου Αχιλλείου.
ΑυτΟ κι αν εΙναι απ’ τ’
Αγραφα
Ανακοινώσεις
επί ανακοινώσεων στους ναούς και στον τύπο για την μεγάλη «Βραδιά ποίησης με φιλανθρωπικό χαρακτήρα» που οργάνωνε η Μητρόπολη
Λάρισας με συνδιοργανωτές την ΕΛΟΣΥΛ, τη Σχολή Βυζαντινής Μουσικής «Ο Αγίος
Αχίλλιος» και την Αντιδημαρχία Παιδείας και Αθλητισμού, και καλούσε το
χριστεπώνυμο πλήρωμα της θεοσώστου μητροπόλεως και όχι μόνον να παραβρεθεί και
να ενισχύσει την προσπάθεια που είχε φιλανθρωπικό χαρακτήρα, γιατί τα έσοδα –
πώληση βιβλίων – θα διατίθεντο στο “Κρίκκειον” Ορφανοτροφείο της Μητρόπολης
Λάρισας.
Το
αποτέλεσμα!... Την επομένη ημέρα (13/12/14) η τοπική εφημερίδα, “ο άμβων της
Εκκλησίας”, με δυό «ωραίες» αποκαλυπτικές φωτογραφίες και με πηχυαίους τίτλους
που έγραφαν “ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΕΙΟ” – “Βραδιά ποίησης
με φιλανθρωπικό χαρακτήρα”, φανέρωνε το μέγεθος της επιτυχίας. Δεν χρειάζεται
να σχολιάσουμε. Η φωτογραφία τα λέει όλα. Στην εκδήλωση ήταν 4 παπάδες και ο
δεσπότης, 2 άνδρες και 5 γυναίκες.
Αυτή ήταν η
επιτυχημένη εκδήλωση; Φανταστείτε και να μην ήταν επιτυχημένη.
«ΟΙΚΟΤΡΟΦΕΙΟ»
(Γιατί
αποσιωπούν τον κατασκευαστή του;)
Ενα δημοσιευμα τοπικής εφημερίδας και
πρωτοσέλιδο, με έγχρωμη φωτογραφία για κάποιο εξαώροφο κτίριο στα Φάρσαλα,
που κτίστηκε πριν 40 χρόνια από την Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων
και παραμένει αναξιοποίητο υπήρξε η αιτία να γράψουμε.
Μας γέμισε θλίψη το γεγονός ότι σε ρεπορτάζ σαν κι αυτό έχουν
αποσιωπήσει τον εμπνευστή και τον κτήτορα αυτού του έργου, που στέκει εκεί
αγέρωχα στο πέρασμα των χρόνων, να θυμίζει το δεσποτικό-ιουδαϊκό κατεστημένο
αφενός, που με την κακία του έκοψε το νήμα της δημιουργικότητας και στα Μέσα
Παραπληροφόρησης αφετέρου, που τους έκοψε το μπακσίς συνήθεια ετών.
Βλέπουμε όμως το κακό να συνεχίζεται και σήμερα, παρ’ ότι πέρασαν 41
χρόνια από την δολοφονική εκθρόνισή του, που έγινε, όχι για ρεμούλες, απάτες,
σκάνδαλα ηθικά ή οικονομικά, αλλά γιατί χαλούσε την πιάτσα του βρώμικου
δεσποτικού κατεστημένου, με την αγία ζωή του που μεταλαμπάδευε ρήματα ζωής
αιωνίου στους πιστούς της μητρόπολής του, και όχι μόνο. Αλλά τους ήταν «Κάρφος
εν οφθαλμώ» (Λουκ. 6, 41) για το τεράστιο οικοδομικό-ιδρυματικό έργο που
δημιούργησε στη Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων που παρόμοιο δεν
είχε γίνει από την ίδρυσή της.
Το έργο για τα 6 χρόνια αρχιερατείας, υπήρξε τεράστιο. Συνοπτικά
αναφερόμενοι περιλαμβάνει: το Οικοτροφείο
αγοριών “Αγία Αικατερίνη”, το Οικοτροφείο
κοριτσιών “Ευαγγελίστρια”, το Οικοτροφείο
Φαρσάλων “Αγία Παρασκευή”, το Οικοτροφείο
Μουζακίου, το Οικοτροφείο Παλαμά, Ορφανοτροφείο κοριτσιών, Γηροκομείο στον Αγ. Μηνά, Στέγη
κατάκοιτων γερόντων στην Ι. Μονή Κόκκινης Εκκλησίας, το οικοδομικό συγκρότημα στην Παναγία
Δεμερλιώτισσα, Κατασκηνώσεις στο Νεοχώρι
Καρδίτσης, Ενοριακά Κέντρα κ.α.
Από την αποφράδα ημέρα της καρατόμησής του, οι διάδοχοι του Μοιχεπιβάτη,
όχι μόνον δεν φτιάξανε τίποτα, αλλά και αυτά που βρήκαν τα διέλυσαν. Δεν άφησαν
πόρτες, παράθυρα, κρεβάτια, ακόμα και τα είδη υγιεινής ξήλωσαν.
Οι μηχανισμοί της παραπληροφόρησης δεν σταμάτησαν και ούτε με την
κοίμηση του. Είναι στρατευμένοι να σβήσουν ό,τι θυμίζει το όνομα «ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων» στο πέρασμά του.
ΟΜΩΣ… ΜΑΤΑΙΩΠΟΝΟΥΝ!!!
ΣΥΝΑΞΗ = ΧαρΑτσωμα
Άστραψε και βρόντησε ο δέσποτας Ιγνάτιος στη Σύναξη των
ιερέων που έγινε στον Αγ. Γεώργιο Γιάννουλης (15-1-15).
Τελειώνοντας ο φιλοξενούμενος ομιλητής πήρε τον λόγο ο
δεσπότης και με γλυκόλογα παρακάλεσε τους πατέρες «να σταθούν τα πόδια τους και με
δύναμη πολύ να συνεχίσουν να εκπληρούν το σπουδαίο έργο τους…»
όταν ξαφνικά άρχισε να αγριεύει. Οι παπάδες αποσβολωμένοι έβλεπαν έναν άλλον
δεσπότη που «ως λέοντα ορυώμενον ζητή τίνα καταπίει» (Α’ Πετ.ε.8), να φώναζει: Τι γίνεται με τις
δημοπρασίες του ενοριακού κλήρου, γιατί δεν φέρνετε τα χρήματα, καθυστερείτε
τις τριμηνίες…, δεν μπορώ να σας καλύψω. Ο ένας βρίσκεται στον Εισαγγελέα και
θα ακολουθήσουν… άλλοι».
Οι ιερείς τα έχασαν και σαστισμένοι κοιτούσαν άλλοι προς τα
πάνω- κάτω, άλλοι δεξιά-αριστερά και πολλοί μην πέσει ο πολυέλαιος.
Το κωμικό της υπόθεσης είναι ότι ο φιλοξενούμενος ομιλητής
είπε στην ομιλία του: «Ο ιερέας οφείλει να προετοιμάζεται πάντοτε ψυχικά και πνευματικά, να
είναι ήρεμος, ήπιος και γλυκύς, απηλλαγμένος ει δυνατόν από των βιωτικών
μεριμνών, γιατί το έργο αυτό είναι θείο και αγγελικό…» (!)
Φεύγοντας οι παπάδες μονολογούσαν: Αυτοί μας εμπαίζουν, μ’
αυτά που λένε και κάνουν. Αντί για πνευματική Σύναξη δεν την αποκαλούν καλύτερα
χαράτσωμα;