ΒΡΗΚΕ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ!

ΒΡΗΚΕ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ!
τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Ἱστορίας
Προσπάθησα αὐτὲς τὶς μέρες νὰ ἐντοπίσω μέσα στὴν Παγκόσμια Ἱστορία κάποια πιὸ πρόστυχη περίπτωση δῆθεν ἀνεξάρτητου κράτους, ποὺ νὰ ἦταν στὴν πραγματικότητα τόσο ξετσίπωτη μαριονέτα ξένων συμφερόντων καὶ ξένων ἀφεντικῶν. Εἰλικρινά, δὲν μπόρεσα νὰ βρω. Αὐτὸ ποὺ συμβαίνει τὰ τελευταῖα χρόνια σὲ αὐτὸν τὸν τόπο εἶναι ἕνας ἀδιανόητος ἐφιάλτης. Ὄχι φυσικὰ ὅτι καὶ παλαιότερα εἴχαμε κάποια ἀνεξάρτητη πολιτική, καθὼς σὲ ὅλον τὸν λεγόμενο ἐλεύθερο σύγχρονο βίο μας ἤμασταν προτεκτορᾶτο ἀρχικὰ βρετανικὸ καὶ στὴ συνέχεια ἀμερικάνικο. Τέτοια ὡστόσο πλήρη καὶ ξεδιάντροπη παράδοση στὸ θέλημα τῶν ἀφεντικῶν καὶ συνάμα τέτοια ὁλοκληρωτικὴ ἕως προδοτικὴ ἐγκατάλειψη τῶν ἐθνικῶν μας συμφερόντων δὲν θυμᾶμαι νὰ ἔχουμε ξαναζήσει.
ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ
«Καιρῷ δεκτῷ ἐπήκουσά σου καὶ ἐν ἡμέρᾳ σωτηρίας ἐβοήθησά σοὶ καὶ ἔπλασὰ σε καὶ ἔδωκὰ σε εἰς διαθήκην ἐθνῶν τοῦ καταστῆσαι τὴν γῆν καὶ κληρονομῆσαι κληρονομίας ἐρήμους (:Στὸν κατάλληλο καὶ εὐνοϊκὸ καιρό σὲ ἄκουσα μὲ προσοχὴ καὶ σὲ ἡμέρα ποὺ δίνεται ἡ σωτηρία, σὲ βοήθησα καὶ σὲ ἔπλασα καὶ σὲ ἔδωσα γιὰ νὰ συναφθεῖ Διαθήκη μὲ τὰ ἔθνη, γιὰ νὰ ἀποκατασταθεῖ ἡ γῆ μὲ τοὺς κατοίκους της καὶ νὰ κληρονομήσεις ἐρημωμένες ἐκτάσεις καὶ λαοὺς ὡς μόνιμο κτῆμα κληρονομίας ἠθικῆς)», εἶπε ὁ Θεὸς μέσῳ τοῦ Ἠσαΐα [Ἠσ. 49,8]. Καλὸ λοιπὸν εἶναι νὰ πῶ σήμερα τὸ ἀποστολικὸ ἐκεῖνο πρὸς τὴν ἀγάπη σας: «Ἰδοὺ νῦν καιρὸς εὐπρόσδεκτος, ἰδοὺ νῦν ἡμέρα σωτηρίας (Νὰ λοιπόν, τώρα εἶναι καιρὸς κατάλληλος, νά, τώρα εἶναι ἡμέρα σωτηρίας)» [Β΄ Κορ. 6,2]· «ἡ νὺξ προέκοψεν͵ ἡ δὲ ἡμέρα ἤγγικεν. ἀποθώμεθα οὖν τὰ ἔργα τοῦ σκότους͵ ἐνδυσώμεθα δὲ τὰ ὅπλα τοῦ φωτός (:Ἡ ζωὴ αὐτή, ποὺ μοιάζει μὲ νύχτα σκοτεινή, προχώρησε, ἐνῶ ἡ ἡμέρα τῆς ἄλλης ζωῆς πλησίασε. Κι ἂν ἀκόμη δὲν ἔλθει ὁ Κύριος σύντομα μὲ τὴν ἔνδοξη δευτέρα Του παρουσία, ἔρχεται ὅμως γιὰ τὸν καθένα μας μὲ τὸν θάνατο. Πλησιάζει λοιπὸν γιὰ τὸν καθένα μας ἡ ἡμέρα τῆς ἄλλης ζωῆς. Ἄς ἀποθέσουμε λοιπὸν σὰν νυκτερινὰ ἐνδύματα τὰ ἔργα τῆς ἁμαρτίας, ποὺ γίνονται στὸ σκοτάδι, καὶ ἂς ντυθοῦμε σὰν ἄλλα ὅπλα τὰ φωτεινὰ ἔργα τῆς ἀρετῆς)» [Ρωμ. 13,12].
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ
ΑΞΙΕΣ
«Τιμῆς ἠγοράσθητε·
μή γίνεσθε δοῦλοι ἀνθρώπων»
(Α΄
Κορ.7,23)*
Βαρθολομαῖε, πᾶμε Μεσολόγγι ...
Βράδυ Σαββάτου,
τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Δικαίου καί Τετραημέρου Λαζάρου, τῆς 10ης Ἀπριλίου
1826, τότε. Ἴδιο βράδυ, σήμερα, 2024!
Πέρασαν 198 χρόνια. Ὅμως, ποιά καρδιά μπορεῖ νά μείνῃ ἀδάκρυτη ἀπόψε; Ποιά μάτια δέν θέλουν νά δοῦν, ἔστω φευγαλέα, τήν ὥρα τῆς ἀνίκητης πορείας τῶν Ἐλεύθερων Πολιορκημένων τοῦ Μεσολογγίου πρός τήν ἀθανασία;
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ[:Φιλιπ. 4, 4-9]
Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου με θέμα: «ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ»
[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 7-4-1985]
(Β134)
Ζούμε, αγαπητοί μου, σε μία ταραγμένη εποχή. Τα πρότυπα έχουν εκλείψει. Καθετί που οι αιώνες έχουν σεβαστεί, θεωρείται πια νοσηρό και επικίνδυνο κατεστημένο και πρέπει να γκρεμιστεί… Γι΄αυτό ακριβώς και η εποχή μας έχει χάσει τον προσανατολισμό της και αναζητά.
Η σύλληψη από τις υπηρεσίες ασφαλείας της Ουκρανίας του καθηγουμένου της Λαύρας Κοιμήσεως της Θεοτόκου Αγίων Ορέων μητροπολίτη Αγίων Ορέων Αρσενίου έχει αβάσιμο, εξωνομικό και πολιτικό χαρακτήρα, αναφέρεται στη δήλωση της διεθνούς συμμαχίας για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων «Η Εκκλησία κατά της ξενοφοβίας και των διακρίσεων», της οποία το κείμενο παρατίθεται κάτωθι.
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ [:Ἰω. 12,1-18]
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟ
ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΣΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ
«Ὁ οὖν Ἰησοῦς πρὸ ἓξ ἡμερῶν τοῦ πάσχα ἦλθεν εἰς Βηθανίαν, ὅπου ἦν Λάζαρος ὁ τεθνηκώς, ὃν ἤγειρεν ἐκ νεκρῶν. ἐποίησαν οὖν αὐτῷ δεῖπνον ἐκεῖ, καὶ ἡ Μάρθα διηκόνει· ὁ δὲ Λάζαρος εἷς ἦν τῶν ἀνακειμένων σὺν αὐτῷ (:ὁ Ἰησοῦς λοιπόν, χωρὶς νὰ ἐμποδιστεῖ ἀπὸ τὴν ἐπιβουλὴ τῶν ἐχθρῶν Του, ἕξι ἡμέρες πρὶν ἀπὸ τὴν ἑορτὴ τοῦ Πάσχα ἦλθε στὴ Βηθανία, ὅπου ἔμενε ὁ Λάζαρος ποὺ εἶχε πεθάνει καὶ ὁ Κύριος τὸν εἶχε ἀναστήσει ἀπὸ τοὺς νεκρούς. Οἱ συγγενεῖς λοιπόν τοῦ Λαζάρου, ἐπειδὴ αἰσθάνονταν μεγάλο σεβασμὸ καὶ εὐγνωμοσύνη πρὸς τὸν Ἰησοῦ γιὰ τὸ θαῦμα ποὺ εἶχε ἐπιτελέσει, Τοῦ ἔκαναν δεῖπνο ἐκεῖ, καὶ ἡ Μάρθα ὑπηρετοῦσε. Ὁ Λάζαρος μάλιστα ἦταν ἕνας ἀπὸ ἐκείνους ποὺ κάθονταν καὶ ἔτρωγαν στὸ τραπέζι μαζὶ Του)» [Ἰω. 12,1-2].
Γράφει ὁ κ. Νικόλαος Χοντός
Ἅγιοι Ἀρχιερεῖς, εὐλογεῖτε,
Μὲ θλίψη καρδίας ζήσαμε καὶ ἀκούσαμε τὴν Τετάρτη 14/2/2004 τὰ (ἀναμενόμενα γιὰ τοὺς περισσότερους ἀπὸ ἐμᾶς) ἀποτελέσματα περὶ τοῦ γάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων.
Μὲ θλίψη διαπιστώσαμε ἀνθρώπους, τοὺς ὁποίους ψήφισε ὁ ἑλληνικὸς λαὸς ὡς ἐκπροσώπους του στὸν θεσμὸ (;) τῆς Δημοκρατίας ποὺ εἶναι τὸ κοινοβούλιο. Εἶναι ἀπορίας ἄξιο ἐὰν αὐτοὶ οἱ κύριοι εἶναι κι ἐκπρόσωποι τοῦ λαοῦ μας. Ἀπορῶ ἐπίσης μὲ τοὺς βο(υ)λευτὲς αὐτούς, ἐὰν εἶναι Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, ἐάν ἔχουν σχέση οὐσίας μὲ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἢ ἐκφράζουν τὴν σχέση τους κινούμενοι κατ’ ἐπίφασιν καὶ μὲ γνώμονα τὸ ψηφοθηρικό τους συμφέρον. Ἀλλοίμονο γιὰ τὸν πολὺ κόσμο, τὸν ἁγνὸ καὶ ἀπονήρευτο Ἕλληνα πολίτη ποὺ δὲν ξυπνάει, ὥστε νὰ ἀντιληφθεῖ τὸ πῶς καὶ γιὰ ποιὸν λόγο κινοῦνται πάντοτε ἔτσι καὶ ἐξαπατοῦν τὸν λαό μας.
Σέ φωτογραφία τοῦ Ἱεροῦ Μητροπολιτικοῦ Ναοῦ τῶν Ἀθηνῶν λείπει ὁ Ἐσταυρωμένος καί ὁ Σταυρός Του.
Ἀφαιρέθηκε καί ἐάν ναί, πότε καί γιά ποιόν λόγο;
Μήπως τό γνωστό πρόβλημα τῆς Ἱερᾶ Μητροπόλεως Περιστερίου ἀποτελεῖ εὑρύτερο θέμα τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος;
Ἀς εἴμαστε οἱ πιστοί σέ ἐγρήγορση!
Ἀφαίρεση Ἐσταυρωμένου καί ἀπό τόν Ἱερό Καθεδρικό Ναό Ἀθηνῶν; - Ορθόδοξος Τύπος (orthodoxostypos.gr)
Κατηγοροῦμαι ὅτι αἱ πινακίδες τὶς ὁποῖες εἶχα ἀναρτήσει εἰς τὴν εἴσοδο τῆς Ἱερᾶς Μονῆς προκαλοῦσαν τοὺς διερχομένους εἰς ἄρνησιν τοῦ νόμου περὶ κορωνοϊοῦ. Τοῦτο εἶναι καταφανῶς ψευδέστατον, καθότι ἡ δημοσία ὁδὸς διὰ τῆς ὁποίας διέρχονται αὐτοκίνητα καὶ ἐλάχιστοι πεζοὶ εὑρίσκεται εἰς ἀπόστασιν ἑνὸς περίπου χιλιομέτρου ἀπὸ τὴν Μονήν, καὶ σὲ διαφορετικὴν διεύθυνση. Ἑπομένως, οὐδεὶς ὁ ἀναγινώσκων αὐτὴν εἰμὴ μόνον οἱ εἰσερχόμενοι εἰς τὴν Ἱερὰν Μονὴν διὰ ἐκκλησιασμόν, καὶ ἑπομένως εἰς οὐδένα προκαλεῖ ἀνταρσία κατὰ τῶν νόμων τοῦ κράτους. Ἀντιθέτως συμβουλεύει νὰ ὑπακούσουν εἰς τοὺς νόμους τοῦ Παντοκράτορος Θεοῦ.
Ἐπίσης κατηγοροῦμαι ὅτι κακῶς ἀνήρτησα τὶς πινακίδες εἰς τὴν ἐξωτερικὴν ὄψιν τῆς εἰσόδου τῆς Ἱερᾶς Μονῆς. Καὶ ἐρωτῶ: Στὸ δικαστικὸ μέγαρο, ὅπου θὰ γίνει ἡ δίκη, ἡ πινακίδα αὐτοῦ εἶναι ἐντὸς ἢ ἐκτὸς τοῦ κτιρίου; Ὁμοίως καὶ τῆς Νομαρχίας, τῆς Ἀστυνομίας καὶ ὅλων τῶν ἄλλων δημοσίων κτιρίων; Μόνον εἰς τὴν Ἱερὰν Μονὴν ἔγινε - κατὰ τὸν εἰσαγγελέα- ἡ παρανομία;
Ἡ δίκη δὲ ἀνεβλήθη λόγῳ πλήθους δικῶν διὰ τὴν 5η Φεβρουαρίου 2025.
Τοῦτο παρακαλῶ νὰ ἀναρτηθεῖ στὸ διαδίκτυον διὰ νὰ ἀποδειχθεῖ ἡ ἐπιπολαιότης τῶν κατηγοριῶν ἀπὸ δημοσίους ὑπευθύνους.
Ἀρχιμ. Μάξιμος Καραβᾶς
Ἡγούμενος Ι. Μονῆς Ἁγ. Παρασκευῆς Μηλοχωρίου
==================================
Αναδημοσίευση
Ἱεροῦ Χρυσοστόμου, ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ
Ὁμιλία Θ΄: ΣΤΟΝ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΛΑΖΑΡΟ
Ὁ Λάζαρος σήμερα μὲ τὴν ἀνάστασή του ἀπὸ τοὺς νεκρούς, μᾶς χαρίζει τὴ λύση πολλῶν καὶ διαφόρων σκανδάλων. Πραγματικὰ δὲν ξέρω πῶς τὸ ἀνάγνωσμα αὐτὸ ἔδωσε καὶ στοὺς αἱρετικοὺς λαβὴ καὶ στοὺς Ἰουδαίους ἀφορμὴ γιὰ ἀντιλογία, ὄχι ἐπειδὴ πραγματικὰ ὑπάρχει τέτοια ἀφορμή, μακριὰ μιὰ τέτοια σκέψη, ἀλλὰ ἐπειδὴ ἐκεῖνοι εἶναι κακόψυχοι. Πολλοὶ δηλαδὴ ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς λένε ὅτι ὁ Υἱὸς δὲν εἶναι ὅμοιος μὲ τὸν Πατέρα. Γιατί; «Διότι χρειάστηκε», λένε, «ὁ Χριστὸς νὰ προσευχηθεῖ γιὰ νὰ ἀναστήσει τὸν Λάζαρο· ἐὰν δὲν προσευχόταν δὲν θὰ μποροῦσε νὰ ἀναστήσει τὸν Λάζαρο. Καὶ πῶς», λένε, «μπορεῖ νὰ εἶναι ὅμοιος ἐκεῖνος ποὺ προσευχήθηκε μὲ ἐκεῖνον ποὺ δέχθηκε τὴν παράκληση; Διότι ὁ μὲν Υἱὸς προσεύχεται, ἐνῶ ὁ Πατέρας δέχτηκε τὴν προσευχὴ ἀπὸ ἐκεῖνον ποὺ τὸν παρακαλοῦσε». Βλασφημοῦν ὅμως αὐτοὶ μὴν μπορῶντας νὰ καταλάβουν ὅτι ἡ προσευχὴ ἔγινε ἀπὸ συγκατάβαση καὶ ἐξαιτίας τῆς πνευματικῆς ἀδυναμίας τῶν παρευρισκομένων ἐκεῖ.
Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ τῆς Ὀρθόδοξης Ἑλλάδος δὲν ἔχει ἱερὸ καὶ ὅσιο. Αὐτὸ φανερώνει ἡ νέα προκλητική του ἐνέργεια, νὰ συγχαρεῖ τὸ πρῶτο σοδομιτικὸ «ζευγάρι», ποὺ τέλεσε τὸ «γάμο» τους στὸ Δημαρχεῖο Νέας Σμύρνης Ἀττικῆς! Δεῖτε τὴν εἴδηση: «Τηλεφωνικὴ ἐπικοινωνία μὲ τὸν Σταῦρο Γαβριλιάδη καὶ τὸν Δημήτρη Ἐλευσινιώτη, τὸ πρῶτο ὁμόφυλο ζευγάρι ποὺ παντρεύθηκε στὴ χώρα μας μετὰ τὴν ψήφιση τοῦ νομοσχεδίου εἶχε ὁ πρωθυπουργὸς Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ὁ Σταῦρος Γαβριλιάδης, μιλώντας στὸ ANTIVIRUS ἀποκάλυψε πὼς ὁ Κυριάκος Μητσοτάκης ἐπικοινώνησε μαζί του, γιὰ νὰ τοὺς συγχαρεῖ καὶ νὰ τοὺς μεταφέρει τὶς εὐχές του γιὰ τὸν γάμο τους.
Γράφει ο Μέτοικος
Από πότε για το «νερουλό» π. Βαρθολομαίο, ο άνθρωπος έπαψε να είναι «οἷόν τινα σύνδεσμος τῆς ὁρατῆς τε καὶ ἀοράτου φύσεως» και, από εικόνα του Θεού έγινε «η μικρογραφία ενός ωκεανού»;
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος έχει αναλάβει καθήκοντα κυβερνητικού εκπροσώπου – με τη διαφορά ότι φορά άμφια αντί για κοστούμι.
Αυτή είναι η θλιβερή διαπίστωση από την ακατανίκητη ροπή του Ιεράρχη της αυτοκέφαλης Ελλαδικής Εκκλησίας να υπηρετεί πειθήνια κάθε κυβέρνηση -και, φυσικά, τον εκάστοτε πρωθυπουργό-, όσο κι αν θίγει τα συμφέροντα του λαού και της πατρίδας και όσο κι αν έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την ορθόδοξη χριστιανική ταυτότητα της χώρας μας.
Τώρα που η κυβέρνηση τα έχει βρει, σε επικοινωνιακό, δημοσκοπικό και αμιγώς πολιτικό επίπεδο, σκούρα, ο κ. Ιερώνυμος ανέλαβε την επιδιόρθωση του… θεοσεβούμενου προφίλ του κ. Μητσοτάκη. Μία από τις δράσεις που ανέλαβε να πραγματοποιήσει ο κ. Ιερώνυμος για να επιτύχει το πολυπόθητο μερεμέτι της τρωθείσας εικόνας του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι η κοινή επίσκεψη που θα πραγματοποιήσει ο Αρχιεπίσκοπος μαζί με τον πρωθυπουργό σε δομές της εκκλησίας στο Δήλεσι της Βοιωτίας.
ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ [:Ἰω. 11,1-45]
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ
«Τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, ἦν τις ἀσθενῶν, Λάζαρος ἀπὸ Βηθανίας, ἐκ τῆς κώμης Μαρίας, καὶ Μάρθας τῆς ἀδελφῆς αὐτῆς (:ἦταν τότε κάποιος ποὺ λεγόταν Λάζαρος, ὁ ὁποῖος εἶχε ἀρρωστήσει. Αὐτὸς καταγόταν ἀπὸ τὴ Βηθανία, τὸ χωριὸ τῆς Μαρίας καὶ τῆς Μάρθας τῆς ἀδελφῆς της). Ἦν δὲ Μαρία ἡ ἀλείψασα τὸν Κύριον μύρῳ, καὶ ἐκμάξασα τοὺς πόδας αὐτοῦ ταῖς θριξὶν αὐτῆς, ἧς ὁ ἀδελφὸς Λάζαρος ἠσθένει (:καὶ ἦταν ἡ Μαρία ἐκείνη ποὺ ἀργότερα, λίγο πρὶν ἀπὸ τὸν θάνατο τοῦ Κυρίου, Τὸν ἄλειψε μὲ τὸ μύρο καὶ σκούπισε τὰ πόδια Του μὲ τὰ μαλλιά της. Καὶ ὁ Λάζαρος ποὺ ἀσθενοῦσε, ἦταν ἀδελφὸς της)» [Ἰω. 11,1-2].
–https://www.youtube.com/watch?v=2UCai_REAHs
Ο μητροπολίτης Ταλίνης και πάσης Εσθονίας Ευγένιος απευθύνθηκε στον ευαγή κλήρο και τους λαϊκούς της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Εσθονίας εξαιτίας της ενίσχυσης των πιέσεων στην Εκκλησία και κάλεσε σε ημερήσια αυστηρότερη νηστεία, αναφέρει η ιστοσελίδα Patriarchia.ru.
Δεν του άρεσαν του γνωστού νεοταξίτη μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνατίου οι δηλώσεις του πολιτικού αρχηγού Βελόπουλου περί μη προσελεύσεως στους ιερούς ναούς των «εθνοπατέρων» και «εθνομητέρων» που εγκλημάτισαν με τη βδελυκτή τους ψήφο σχετικά με το νομοσχέδιο περί του «γάμου» των ομοφυλόφιλων και αντέδρασε.
Προφανώς ,δεν τον πειράζει και τόσο η Θεομπαιξία των υποκριτών και φαρισαίων πολιτικάντηδων το συστημικό επίσκοπο Βόλου , τον ενόχλησαν καθώς φαίνεται οι ορθές δηλώσεις του προαναφερθέντος πολιτικού αρχηγού.
Δεν γνωρίζω εάν υπάρχει κάποια πολιτική στόχευση από τη μεριά του Κυριάκου Βελόπουλου. Πιθανόν να υπάρχει. Δυστυχώς αυτή είναι η πολιτική. Μας ενδιαφέρει, όμως , η ουσία της δηλώσεώς του.
Βέβαια, από το συγκεκριμένο μητροπολίτη τι άλλο να περιμένει κανείς;
Ο διάβολος κάνει διακοπές διαρκείας
Δεν μας έφτανε ο Κασσελάκης έχουμε και τον Γενίτσαρο....
Στὸν χαιρετισμό του ὁ «Στῦλος» ὑπογράμμισε ὅτι «οἱ δεσμοὶ Ἑλλάδας-ΗΠΑ εἶναι ἱστορικοὶ καὶ ἄρρηκτοι», «ἔχουν σφυρηλατηθεῖ ἐπάνω στὸ ἀμόνι τοῦ χρόνου, τῆς ἱστορίας καὶ τῆς παράδοσης» καὶ «στηρίζονται πάνω σὲ δεσμοὺς ἀγάπης (ἄχ αὐτὴ ἡ ἀγάπη!), ἀλληλοεκτίμησης καὶ σεβασμοῦ».
Το φαινόμενο αυτό του διωγμού των ευλαβών ιερέων, δυστυχώς παρατηρείται και εις άλλες ανάλογες περιπτώσεις, όπως με τον π. Χριστοφόρο Γουρλή της Χίου από τον δεσπότη κ. Μάρκο, τον γέροντα Μάξιμο Καραβά της Ι. Μ. Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου, τον π. Αντώνιο Στυλιανάκη της Θεσσαλονίκης από τον κ. Άνθιμο, τον π. Εμμανουήλ της Κρήτης, τον απηνή διωγμό κατά 6-7 ιερέων από τον δεσπότη Μυτιλήνης κ. Ιάκωβο, γιατί δεν εμβολιάστηκαν και εξαναγκάστηκαν σε μετάθεση, του π. Μιχαήλ Κουκουβά από τον κ. Παϊσιο της Καλύμνου και άλλους ευλαβείς πατέρες στη Θεσσαλονίκη, την Χαλκιδική και αλλού.
Δεν ξεχνούμε και την φριχτή προπαγάνδα υπέρ του εμβολιασμού και της μασκοφορίας που έγινε επίσημα από την διοικούσα εκκλησία. Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικούς από τους πρωτοστάτες, τον Πατριαρχή Βαρθολομαίο, τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, τον κ. Χρυσόστομο Δωδώνης, τον Λαρίσης Ιερώνυμο, τον Ναυπάκτου κ. Ιερόθεο, τον Πειραιώς Σεραφείμ, τον Φθιώτιδος Συμεών, τον Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμο, και άλλες Ι. Μητροπόλεις.
Για την θανάσιμη αυτή προπαγάνδα του εμβολιασμού των πιστών και το κλείσιμο των Εκκλησιών οι Μητροπόλεις έλαβαν από τον Μητσοτάκη τα αργύρια της προδοσίας τους, τα οποία καλύπτονται δεόντως υπό τους αρχιερατικούς μανδύες κάτω από αδιαφανείς διαδικασίες που δεν είδαν το φως της δημοσιότητας.
Δεν πρέπει να αγνοούμε την ομολογιακή στάση, τους διωγμούς και τους ονειδισμούς που υπέστησαν όλοι οι προαναφερθέντες πατέρες αλλά και απλοί πιστοί από το τυραννικό δεσποτικό και πολιτικό σύστημα.
Στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή «ActionΤΩΡΑ» του τηλεοπτικού σταθμού Action24 συμμετείχε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Συμεών, .... και απάντησε σε επίκαιρες ερωτήσεις τους.
Ο κ. Συμεών μεταξύ άλλων τόνισε ότι «ο Αρχιεπίσκοπος μας είναι σκληρός και αμετακίνητος στο Ευαγγέλιο του Χριστού», ενώ για το θέμα των σχέσεων μεταξύ κληρικών και πολιτικών ο κ. Συμεών ανέφερε χαρακτηριστικά ότι
του Αγαθόνικου
Σε ομιλία του για τον Άγιο Γρηγόριο Παλαμά ο Αγιορείτης γέρων διαστρέφει την εκκλησιαστική μας ιστορία και εκμεταλλεύεται το κύρος του Αγίου, για να προωθήσει τις αιρέσεις του.
Πρόλογος
Ο γ. Νικήτας, ιερομόναχος της Ι. Μ. Παντοκράτορος του Αγίου Όρους και υπέρμαχος των σχισματικών της Ουκρανίας, μίλησε στην Μητρόπολη Κιτίου στην Κύπρο με θέμα “Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς και Εκκλησιαστικό Φρόνημα”. Ούτε λίγο ούτε πολύ ο γ. Νικήτας παρουσίασε τον βίο του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά χαλκευμένο και χρησιμοποίησε, ως μη όφειλε, το κύρος του ονόματος του Αγίου, για να υποστηρίξει τις δικές του αιρετικές εκκλησιολογικές θέσεις.
Πού καταντήσαμε, σεβαστοί πατέρες και αδελφοί ως ποιμένες και ως ποίμνιο; Πώς κατάντησε έτσι η Εκκλησία ως προς το ανθρώπινο μέρος;
Ψαλμός 79, 13"ἱνατί καθεῖλες τὸν φραγμὸν αὐτῆς καὶ τρυγῶσιν αὐτὴν πάντες οἱ παραπορευόμενοι τὴν ὁδόν; 14 ἐλυμήνατο αὐτὴν ὗς ἐκ δρυμοῦ, καὶ μονιὸς ἄγριος κατενεμήσατο αὐτήν";
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ!
Οι «ποιμένες» μας, προδίδουν συνεχώς την αποστολή τους αφού όχι μόνο δεν είναι διατεθειμένοι να συγκρουσθούν με τους δαιμονοκίνητους πολιτικούς εξουσιαστές και το λοιπό, σατανοκίνητο κατεστημένο (δημοσιογραφικός υπόνομος και υπόκοσμος, οικονομική ολιγαρχία) αλλά τους τιμούν και από πάνω, πότε με προσφωνήσεις και καλωσορίσματα, πότε με μειδιάματα και φωτογραφίσεις , πότε με δώρα προς αυτούς (π.χ. εικόνες), πότε με το να επιτρέπουν στους διαφόρους βλάσφημους και αντίχριστους πολιτικάντηδες την απαγγελία του «Πιστεύω» και του «Πάτερ Ημών», πότε με το ένα, πότε με το άλλο, κ.ο.κ.
Και προκαλούν αφόρητα, κάνοντας συνεχώς λόγο για συνεργασία μαζί τους…. Αντί για αφορισμό των ενόχων και άμεσο χωρισμό της Εκκλησίας από το αντίχριστο Κράτος , αυτοί μιλούν για συμπόρευση , λες και βρισκόμαστε στην εποχή του Βυζαντίου…..