Δευτέρα 4 Μαρτίου 2024

Ο Επίσκοπος Πειραιώς Σεραφείμ δεν θα καλεί σε τσάι όσους ψήφισαν το νόμο για τον «ομόφυλο γάμο»!


Γράφει ο Μέτοικος

Ο επίσκοπος της «ναυλούχου πόλεως του Πειραιά», της «Παναγιοσκέπαστης πόλης» όπως μαρτυρούν, δυστυχώς, μόνο τα έντυπα των περασμένων χρόνων, ο Μητροπολίτης Πειραιά, Φαλήρου, Αγίου Ιωάννου Ρέντη και Δραπετσώνας Σεραφείμ, σύναξε επί τω αυτώ κληρικούς και Προέδρους Εκκλησιαστικών Συμβουλίων και Διαχειριστικών Επιτροπών της Μητροπόλεώς του και, αποφάσισαν, ασκαρδαμυκτί και ομοθυμαδόν, να μην καλούν σε διήμερα νησιώτικα γλέντια και τσάι σε επιμορφωτικές συνάξεις, κοπή βασιλόπιτας κτλπ, τουτέστιν, σε εκδηλώσεις και εκκλησιαστικές δραστηριότητες των ενοριών όσους βουλευτές ψήφισαν το επαίσχυντο νομοσχέδιο για το γάμο των ομοφυλόφιλων.

Δένονται σαν χάντρες σε κομπολόι τα γεγονότα που δημιουργεί ή «gay κουλτούρα». Χθες στην Ορθόδοξη Ελλάδα η ψήφιση του νόμου για το «γάμο» των ομοφυλόφιλων, σήμερα στην κοιτίδα των λοατκι+ κοινοτήτων ο Άντονι Μπλίνκεν υπουργός εξωτερικών του παγκόσμιου τρομοκράτη συστήνει στους υπαλλήλους τού υπουργείου του να μην χρησιμοποιούν τους έμφυλους όρους «μητέρα» και «πατέρας», διότι το φύλο είναι κοινωνική κατασκευή!
Αξίζει ενθυμήσεως το γεγονός πως, λίγο πριν την ψήφιση του επαίσχυντου νομοσχεδίου για το «γάμο» των σοδομιτών ο Άντονι Μπλίνκεν φιλοξενήθηκε από τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο σπιτικό του στην Κρήτη.

Στην Πατρίδα, «την γη όπου ανθεί φαιδρά πορτοκαλέα και κοκκινίζει η σταφυλή και θάλλει η ελαία», τα επισκοπίδια σιωπούν, ενώ, χωρίς ντροπή, ο χειρότερος από τους επισκόπους, ο Αθηνών Ιερώνυμος κάλεσε σε απολογία τον π. Σεραφείμ Δημητρίου διότι, σχολίασε την παρουσία σε ενοριακή εκδήλωση ενός ασήμαντου βουλευτή του ΠαΣοκ ονόματι Παύλου Χρηστίδη, υπερασπιζόμενος όχι «αφηρημένες έννοιες και αξίες, αλλά την Ορθόδοξη παράδοση, τις αξίες και τα δικαιώματα των μελλοντικών παιδιών και τα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας» ό,τι δηλαδή, με επιστολή της στους Βουλευτές και με ποιμαντορικό γράμμα της προς τον Ορθόδοξο λαό τονίζει πως, τάχα σέβεται και υπερασπίζει, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Δυστυχώς, όμως, Μητροπολίτες που το χριστεπώνυμο πλήρωμα περίμενε πως θα τολμούσαν μια κάποια ρήξη με το πολιτικό και εκκλησιαστικό κατεστημένο κρύβονται πίσω από νόμους και συνοδικές αποφάσεις.
Ο Πειραιώς Σεραφείμ, «διακόπτει την κοινωνία με τούς ψηφίσαντας εναντίον του θείου Νόμου, τηρουμένων και των διατάξεων του άρθρ. 4, παραγρ.9 του Καταστατικού Χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος».
Η παράγραφος 9 του άρθρου 4 δεν του επιτρέπει «επιβολήν ποινής αφορισμού κατά τα υπό των Ιερών Κανόνων οριζόμενα». Ο επίσκοπος Σεραφείμ σαφώς υπαινίσσεται πως, εάν δεν υπήρχαν νομικά κωλύματα δε θα δίσταζε να επιβάλει σε όσους εκπροσώπους του λαού στα όρια της επισκοπής του ψήφισαν το επαίσχυντο νομοσχέδιο την επιβολή της ποινής του αφορισμού, βεβαίως, υπό την αίρεση πως θα εξασφάλιζε για την επιβολή της τα 2/3 των μελών της Ιεραρχίας υπό τον Ιερώνυμο που προβλέπει το άρθρο 6 παρ. 3 του Καταστατικού Χάρτη.

Προς το παρόν πάντως και, ενώ δεν έχει τολμήσει να επιβάλει ούτε το επιτίμιο της ακοινωνησίας που, την εποχή της πανδημίας επέβαλε η Πολιτεία στην Εκκλησία!!, ο Πειραιώς Σεραφείμ σε όσους βουλευτές ψήφισαν την ανατροπή «τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας καί τῆς ἐφαρμογῆς τῆς «woke» ατζέντας διά τήν ἀποδόμηση τοῦ χριστιανικοῦ δόγματος, ἤθους καί πολιτισμοῦ», είναι απίστευτα σκληρός μαζί τους, δεν θα τους καλεί σε τσάι με… προσφορά βουτηγμάτων !

Πόσο άτυχος είναι ο επίσκοπος Πειραιώς Σεραφείμ που, την υπεράσπιση της Ορθοδόξου Πίστεώς του την εμποδίζει ο «Καταστατικός Χάρτης», ισχυρότερος και από τα τείχη της Ιεριχούς και, πόσο τυχεροί ήσαν οι Άγιοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας : «Ιωάννης ο Βαπτιστής, που σε ηλικία τριάντα μόλις ετών ύψωσε το λιπόσαρκο ασκητικό του χέρι και κατέδειξε τον αιμομίκτη ηγεμόνα Ηρώδη Αντύπα, ελέγχων δημοσία αυτόν λέγοντας «οὐκ ἔξεστί σοι ἔχειν τὴν γυναῖκα τοῦ ἀδελφοῦ σου» (Μαρκ. 6,18) και βέβαια ο σπεκουλάτορας απέτεμνε την κεφαλήν του και την έδωσε ἐπί πίνακι (Μαρκ. 6,28) [και συν αυτώ τω αγίω] ο Επίσκοπος Μεδιολάνων, Άγιος Αμβρόσιος, ο οποίος απηγόρευσε εις τον Μονοκράτορα του Ρωμαϊκού Κράτους, Θεοδόσιον, την είσοδο εις τον Ναόν του Θεού, ελέγχων αυτόν δημοσία δια την αιματηρή καταστολή της στάσεως στην Θεσσαλονίκη και τον θάνατο επτά χιλιάδων ανθρώπων [και ασφαλώς, τη μεγάλη τύχη των προμνημονευόμενων άγιων να μην έχουν κάποιο «Καταστατικό Χάρτη» που να εμποδίζει τις πράξεις τους που, ο Πειραιώς Σεραφείμ μάλλον μνημονεύει ως ένδειξη πολυγνωσίας και, όχι προς μίμηση, μοιράζεται μαζί τους] ο Ιερός Χρυσόστομος… ο οποίος δημόσια ήλεγχε την Αυτοκράτειρα Ευδοξία, σύζυγον του Αυτοκράτορος Αρκαδίου και καθηρέθη από την ληστρικήν Σύνοδον παρά τήν Δρῦν (403 μ.Χ) και σιδεροδέσμιος βάδισε την οδόν του θανάτου με αλλογενείς φρουρούς στρατιώτες προς την Κουκουσόν της Αρμενίας, όπου πυρέσσων απέθανε στο Ναΰδριον του Αγίου Βασιλίσκου, επιλέγων «Δόξα τῷ Θεῷ πάντων ἕνεκεν».

Ακουτισθώμεν, πάντες οι πιστοί,
Άγιοι, θείω υπείκοντες προστάγματι,
αυτοκράτορες και βασιλείς σκληρώς ήλεγξαν
Κανών Καταστατικός ως πόντος ερυθρός
πανοπλίταις επισκόποις, τάφος!

Ο λόγος του Ευαγγελίου, ο Λόγος του Κυρίου, όχι προς τους μισθωτούς ποιμένες, αλλά προς τους επισκόπους Του, είναι σαφέστατος : «ἐὰν δὲ [τις] καὶ τῆς ἐκκλησίας παρακούσῃ, ἔστω σοι ὥσπερ ὁ ἐθνικὸς καὶ ὁ τελώνης. Ἀμὴν λέγω ὑμῖν· ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς ἔσται δεδεμένα ἐν οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς ἔσται λελυμένα ἐν οὐρανῷ».

Έπίσκοπε της «ναυλούχου πόλεως του Πειραιά» Σεραφείμ, Ζει Κύριος ο Θεός και, είναι Παντεπόπτης.