Πέμπτη 7 Μαρτίου 2024

Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος επικρίνει εμμέσως τον Μητροπολίτη Κυθήρων Σεραφείμ!

 


Ο επίσκοπος Ναυπάκτου Ιερόθεος είναι εις εαυτόν;
Μέλη της Εκκλησίας οι δυσσεβείς και παράνομοι, οι αρνητές Χριστού του Θεού;
Και ο λόγος του Κυρίου και Σωτήρος ημών «ὅστις δ’ ἂν ἀρνήσηταί με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι κἀγὼ αὐτὸν ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν [τοῖς] οὐρανοῖς» επίσκοπε Ναυπάκτου Ιερόθεε διαγράφεται;
Και ο λόγος του Ευαγγελίου: «Εάν δε και της Εκκλησίας παρακούση, έστω σοι ώσπερ ο εθνικός και ο τελώνης» θα πεταχτεί στο καλάθι των αχρήστων ισορροπιστή επίσκοπε;
Μέλη της Ορθόδοξου Εκκλησίας, όσοι με τη νομοθέτηση του ομοφυλοφιλικού γάμου «έθηκαν επί την κεφαλήν του Κυρίου στέφανον εξ ακανθών» επίσκοπε Ναυπάκτου Ιερόθεε;

Τι διδάσκει ο επίσκοπος Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου; Είναι δυνατόν τα μέλη της Ορθοδόξου Εκκλησίας να έχουν δικές τους απόψεις; Δηλαδή, αυτά τα μέλη, μπορούν να γράφουν στα παλαιά τους υποδήματα αποφάσεις Οικουμενικών Συνόδων, να αγνοούν το λόγο των θεοφόρων Πατέρων, να προσβάλουν βάναυσα το θέλημα του Θεού και, ο επίσκοπος Ναυπάκτου να τα θεωρεί «μέλη της εκκλησίας»;
Μήπως και, αφού η Εκκλησία είναι «αγάπη» και όχι «στύλος και εδραίωμα της αληθείας» από την Κυριακή της Ορθοδοξίας να διαγράψουμε το Συνοδικό, όπου καταγράφονται τα ονόματα όλων των αιρεσιαρχών που, για τις «δικές τους απόψεις» αναθεματίστηκαν από την Εκκλησία;

Διαχρονικά, ποιες Συνοδικές αποφάσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας έχουν μεταβληθεί και, μάλιστα εύκολα, για να προτείνει στην Ιεραρχία ο επίσκοπος Ναυπάκτου Ιερόθεος, πριν πάρουν αποφάσεις οι επίσκοποι, να περιμένουν «νά ὡριμάσουν τά πράγματα, νά ὡριμάσουν οἱ συνθῆκες»;
Ζητά την αναβολή μιας Συνοδικής απόφασης προσδοκώντας πως, το χριστεπώνυμο πλήρωμα θα ξεχάσει ή θα χωνέψει την πραγματικότητα του γάμου των σοδομιτών, όπως πιθανότατα νομίζει ότι ξέχασε το ρόλο του στην υπόθεση του εμφύλιου εκκλησιαστικού πολέμου στην Ουκρανία, που προκάλεσε ο επίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος;

Λοιπόν τι;
Ο «άγιος» Ναυπάκτου εισηγείται πως, στην Ορθόδοξη Εκκλησία «δέν πρέπει νά γίνονται διασπαστικές ἐνέργειες, μεμονωμένες ἐνέργειες καί ἐπιβολές διαφόρων δημοσίων ἐπιτιμίων σέ ὅσους ψήφισαν τόν νόμο!!!» χωρίς να αντιλαμβάνεται ότι η «μη επιβολή της ποινής του αναθέματος ή του αφορισμού επί τοιούτων παραβάσεων, (όπως η νομοθέτηση του γάμου των σοδομιτών) προσβάλει καίρια τον οργανικόν χαρακτήρα, τον οποίον έχει η Εκκλησία, και ο οποίος θα παρέλυε και θα κατελύετο πλήρως, αν εν αυτώ έζων πιστεύοντες και μη πιστεύοντες, κατά τα αυστηρώς υπ’ αυτής διατεταγμένα και διδασκόμενα»;