Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

Γκρεμίζουν τον Ανάξιο και κοιμισμένο Αρχιεπίσκοπο

Φιλο-Γότθος Προκαθήμενος γιά νά ξεπουληθῆ τό Αἰγαῖο  
Γκρεμίζουν τον Ανάξιο και  κοιμισμένο Αρχιεπίσκοπο


   ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΕΩΣ “ΞΕΨΥΧΙΣΜΑΤΟΣ”,

ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟ

ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ

 

 Ἱεραρχία νά συγκληθῆ καί νά ὑψώση τείχη ἀσφαλείας εἰς τό Ἔθνος

Γράφει Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

[Βασιλεύς Ἀχαάβ: «Εἰ σὺ εἶ αὐτὸς ὁ διαστρέφων τὸν Ἰσραηλ;»

[Προφήτης Ἠλίας]: «Οὐ διαστρέφω τὸν Ἰσραηλ͵ ὅτι ἀλλ΄ ἢ σὺ καὶ ὁ οἶκος τοῦ πατρός σου ἐν τῷ καταλιμπάνειν ὑμᾶς τὸν Κύριον Θεὸν ὑμῶν καὶ ἐπορεύθης ὀπίσω τῶν Βααλίμ·» (Γ’ Βασιλ. ιη’ 17-18).

 

Α. ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΕΝΑΡΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ

 

[Μέ τό μαχαίρι στό κόκαλο ἐκβιάζουν τόν Προκαθήμενο κ. Ἱερώνυμο]

Κατ’ αὐτή τήν πικίνδυνο γιά τήν Πατρίδα μας περίοδο, πληθαίνουν ο διασταυρούμενες πληροφορίες γιά ξεπούλημα καί συμφορές. λωνίζουν στήν κυριολεξία ο φιλοι Ξένοι καί ο ντόπιοι Δοσίλογοι. Κυριαρχον ο Πράκτορες, ο προδότες, ο προσκυνημένοι καί ο προβοκάτορες.

γκυρες δημοσιογραφικές πληροφορίες πό τό Μέγαρο Μαξίμου, τν περεξουσιν, ναφέρουν τι σκονται φορτικές πιέσεις πρός τόν Προκαθήμενο κ. ερώνυμο, στε νά παραιτηθ καί νά ἀποχωρήση.

 

[Περιουσία-Χωρισμός-Ξεπούλημα Αἰγαίου]

Τά θέματα αἰχμῆς εἶναι τρία: Πρῶτον ὁ χωρισμός Ἐκκλησίας Κράτους, δεύτερον ἡ ἔνταξις τοῦ 50% τῆς Ἐκκλησιαστικῆς Περιουσίας στό Ὑπερταμεῖο τῶν ἀφεντικῶν τῆς Εὐρώπης καί τρίτον...

Τρίτον καί φρικτότερον: Εἶναι γνωστή ἡ Φιλοτουρκική πολιτική τῆς Γοτθίας, τῆς Γερμανίας. Αὐτή κβιάζει, ὥστε ἡ Ἑλλάς νά τά παραδώση ὅλα στήν Τουρκία, καί τό Αἰγαῖο καί τήν Ἀνατολική Μεσόγειο καί τήν ἀποστρατικοποίησι τῶν Νήσων καί τά πάντα.

 

[Πάλιν Σενάρια Δολοφονιῶν;]

ν προκειμένω φυσικά πανέρχεται να φοβερό Σενάριο: Δολοφονία” το ρχιεπισκόπου Χριστοδούλου, στε ατός νά μή παρουσιάζεται ς σθεναρό μπόδιο πρός τούς Πολιτικούς καί πρός τά κάθε εδους νομα ργα τους.

παναφορά ατο το ζητήματος λειτουργε καί φοβικά, γιά νέες, ετε πιθανές ετε πίθανες δολοφονίες, πό διστάκτους παράγοντες.

πενθυμίζουμε, τή δολοφονία(;), τό περιστατικό που διοκτήτης μερησίας φημερίδος κάη ζωντανός μέσα στό περπολιτελές ατοκίνητό του. λλά καί τό πνίξιμο, μέ πτσι το ατοκινήτου των μέσα στό λιμάνι το Σκαραμαγκ, δύο μελν τς οκογενείας τους. Εχε σχοληθ μως, εδικά μέ Σκάνδαλα κκλησιαστικά, λλά καί μέ ποκαλύψεις γιά τά Ναρκ-Εμπόρια.

 

[Ἀλλογενεῖς καί “Διεστραμμένα παιδία” πιέζουν]

·     Στήν πικαιρότητα λοιπόν προβάλλουν ο φορτικοί κβιασμοί πρός τόν νν Προκαθήμενο, τόν κ. ερώνυμο β’.

·     νώριμοι «Νεανίσκοι ἄρχοντας» (Ἡσ. γ’ 4),  ψιστοι Κυβερνητικοί φορεῖς, «Παιδιά διεστραμμένα» (Ἡσ. γ’ 12),λλά καί λλογενες “Φωστρες”, κβιάζουν, χάριν δικν τους προβληματικνΔελφίνων” καί “Νεο-Δελφίνων”.

·     Ἐν τούτοις κ. ερώνυμος νθίσταται “Γενναίως”. Παίζει “Καθυστερήσεις”, κερδίζοντας χρόνο. ΕδικόςΜεθοδιστής”, φυσικά δέν “Βραχυκυκλώνεται” πό πειρα “Παιδαρέλια” καί “Σκοτο-Φωστρες”.

 

[Ἡ Ἐκκλησία κοιμᾶται, ἐνῶ τό Ἔθνος κινδυνεύει;]

λάδα καταστρέφεται καί κκλησία κοιμται;

Προφανς, δουλική στούς Ξένους ντόπια ξουσία, πιθυμε νά προωθήση γιά Προκαθήμενο δικό της νθρωπο, κβιαζόμενο, στε κκλησία νά μή ντιδράση στά διαφαινόμενα ξεπουλήματα.

Τό κατέφερε μερικς μέ τό ξεπούλημα στούς Σκοπιανούς.

Τώρα προδοσία εναι πολύ μεγαλύτερη καί καταστρεπτική στήν κυριολεξία.

Προωθον λοιπόν Προκαθήμενο φιλικό στή Γοτθία, Γερμανόφιλο, καί μέ νύπαρκτη δύναμο Προσωπικότητα. Διαχειρίσιμο πλήρως πό τούς “ρχοντες Νεανίσκους”.

Γι’ ατό τό λόγο καίκατηργήθη” ΙΕΡΑΡΧΙΑ, καί πηγορεύθη ποχρεωτική πό τούς . Κανόνες σύγκλησί της.

Ο πίσκοποι, ο Κληρικοί καί Εσεβής λαός δέν διατάσσονται καί δέν ποτάσσονται, λλά πολεμον κατά Θεόν.

 

[Ἐφιάλτες ἀπό παλαιές μηχανορραφίες]

·     σφαλς μως ὁ κ. Ἱερώνυμος, θά βασανίζεται πό φιάλτες καί θά λέγχεται, ναφορικς μέ κάτι παλαιές καί σφυκτικές πιέσεις καί κβιασμούς.

·     Συγκεκριμένα, μηχανορραφικά καί κατά συγχορδία σκήθησαν πιέσεις πρός τόν ντως γιο, σεμνό Γέροντα Μητροπολίτη Θηβν καί Λεβαδείας, τόν Νικόδημο Γραικό. “πρεπε” πωσδήποτε ατός νά παραιτηθ πέρ το κ. ερωνύμου Λιάππη.

·     συνωμοσία κατεστρώθη πο μάδα “πιτελικν Συνοδικν”, τ γκρίσει καί συνεργεία το  τότε Προκαθημένου Σεραφείμ Τίκα καί πέτυχε.

ργότερα, βλέπων τά σκιερά ποτελέσματα, Γέρων πίσκοπος Νικόδημος τυπτε διαρκς τή συνείδησί του. Γονυκλινής πρό τς γίας Τραπέζης, μετά δακρύων βόα: «Καλά τά πάθαμε γιατί δέν φήσαμε τό Πανάγιο Πνεμα νά νεργήση»...

 

Β’ ΣΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΟΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΤΩΝ ΓΕΡΟΝΤΩΝ

 

[Ἐκβιάζουν ἕως θανῆς τούς Γέροντες Ἐπισκόπους]

Τό παράδεκτο ργο τς φορτικς πιέσεως τν Γερόντων πισκόπων, σχάτως παναλαμβάνεται μέ σκληρό καί νάλγητο τρόπο.

Βάσει τν ερν Κανόνων, δέν φίσταται ριο λικίας. Οτε νοεταιΠρώην” Πατέρας μέσα στήν οκογένεια.

πολογισμός τν πραγματικν “Δολοφονιν”, τν πιεζομένων καί κβιαζομένων πισκόπων εναι μακρύς. Καταθέτουμε να σύντομο πρόσφατο νδεικτικό χρονικό.

 

[Τρεῖς ἐμφανεῖς θάνατοι ἐξ ἐκβιασμοῦ]

·     Πιέζονται πό τόν Προκαθήμενο Χριστόδουλο γιά ποχώρησι, Κλεόπας ες Καρδίτσα (1999) καί Μεσσηνίας Χρυσόστομος (2007). Σκοπός, πιβεβλημένη ποκατάστασις νόςΚολλητο(!) κληρικο. ποτέλεσμα; Ο δύο γέροντες φήνουν τό βίο τους κτάκτως Σκάζοντας” στήν κυριολεξία πό τήν στενοχώρια τους!

·     Περισφίγγεται φορήτως πό τόν Προκαθήμενο κ. ερώνυμο β’, Μητροπολίτης Σεραφείμ Σταγν καί Μετεώρων (2017). Καί “φεύγει” πίσης αφνιδίως πό τήν θλίψι του.

 

[Ἐκβιασμός χάριν “Μεταπωληθέντος” Κληρικοῦ]

·     Κυκλοφορον φμες γιά πιέσεις, νν, πρός τόν πίσκοπο νθιμο Ρούσα, τόν ες τήν Συμπρωτεύουσα Θεσσαλονίκη.

·     Σκοπός ποκατάστασις νόςΜεταπωλουμένου ες ντίπαλα στρατόπεδα κληρικο.

·     Πρώην, λίανΣτενο συνοδοιπόρου το κ. ερωνύμου β’. Ο δύο, μο μηχανορραφοσαν πιτελικά, ναντίον το ρχιεπισκόπου Χριστοδούλου.

·     Νν δέ “Μεταπηδήσαντος” στό ντίπαλο κέρας το “Φαναρίου”. λλά περιπεσντος ες πολεμική δυσμένεια καί φάνεια. Μή λησμονομε πώς, «οπροδότες πωλοῦν πρῶτα τόν αυτό τους» (Πλούταρχος, Δημοσθένης).

 

[Συστηματικό καί διαρκές τό ἔγκλημα στό “Φανάρι”]

·      Δυστυχς τό γκλημα το κβιασμο καί τς παραιτήσεως τν Γερόντων, ντικανονικς, κυριαρχε στό “Φανάρι”.

·     Τί νά πρωτομνημονεύση κανείς; Τήν κδίωξι το Μεγάλης Βρετανίας Μεθοδίου Φούγια (1991); Το Αστραλίας εζεκιήλ (1974),  το ρχιεπισκόπου μερικς ακώβου (1996), το μερικς Σπυρίδωνος (1999); λλά καί το ρχιεπισκόπου Δημητρίου (2019) καί πολλν-πολλῶν λλων Μητροπολιτν, ὡς νῦν τοῦ Νέας Ἰερσέης κ. Εαγγέλου (8/10/2020);

·     Ἡ ἀνοχή ἤ ἡ ἀποδοχή ἀπό τόν Ἑλληνισμό τέτοιου διαμετρήματος ἐγκλημάτων ἀποτελεῖ τεκμήριον καταπτώσεως καί παρακμῆς.

·     λλά φθασε ποινή καί τιμωρία γιά κείνους πού τοιατα σκοτεινά περγάζονται. Σημαδιακή ποινή εἰς τούς διστάκτους «υἱούς τῆς ἀπειθείας καί τά τέκνα τῆς ὀργῆς» (Μ. Βασίλειος, κατά πλάτος ὁρῶν).

 

Γ’ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΑΛΑΙΑ ΖΟΦΕΡΑ ΣΚΟΤΗ

 

[Μόνον δύο Ἐπίσκοποι ὑπῆρξαν καί “Μοιχεπιβάτες” καί μέ “Μεταθετό”]

·      λλά ποος καταγράφεται , κακς βεβαίως κβιαζόμενος καί πιεζόμενος κ. νθιμος Ρούσας; νας ντικανονικόςΜοιχεπιβάτης” ες λεξανδρούπολι.

·     νας διπλ ντικανονικός, καταντήσας ες τήν Θεσσαλονίκη, μέ τό πάρατοΜεταθετό”.

·     λλά, μόνον μέσω παραλόγου ντικαταστατικο νομικοΠραξικοπήματος”. Δηλαδή, μή προσμετρουμένης μις ψήφου το πέχω”, νός μφιλεγομένου Δελφίνου.

 

[“Θεσιθήρας” ἀλλοτρίων Θρόνων, μά, οὐδέποτε παραιτεῖται]

·     λλά, κ. νθιμος δέν ποχωρε. νθίσταται ως θανάτου. Πάντοτε, που κουγε “Θέσι” καί “Θρόνο” προσέτρεχε. το στυγνός Θεσιθήρας. Καί “Μοιχεπιβάτης” καί Μεταθετό.

·     φήρμοζε, ς σχυριζόταν, τό ντι-Αλτρουϊστικό “Δόγμα”: «Στόν τόπο μου, ὅταν γεννιέται ἕνα παιδί, τό περιτυλίγουμε μέ τήν Ἐφημερίδα τῆς Κυβερνήσεως», δηλ. φροντίζουμε μέ κάθε μέσο, ξίζει δέν ξίζει, νά καταλάβη μία καλή θέσι στό Δημόσιο. κενος, ατό πεδίωκε καί πεζητοσε ες λοκληρο τή ζωή του.

Καί τώρα, φαντασιώνονται μερικοί τι ατός πιθανόν νά παραιτηθ; χι! Λάθος! Ποτέ! Ατό πρόκειται νά συμβ, ... πέντε χρόνια μετά τήν κοίμησί του!

 

Δ’ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΠΡΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ

 

[Ποτέ Ἀντικανονικές “Παραιτήσεις”, μόνον Μετάνοια καί συντριβή]

·     πειδή, νν, νέσκυψε καί τερος κβιασμός πρός Γέροντα πίσκοπο, λλά “Μοιχεπιβάτη”, συγκλονιζόμεθα πό τήν “Τιμωρητική” πιστροφή τῶν παλαιν νομημάτων καί γκλημάτων.

·     Εχόμεθα μως, ΟΥΔΕΙΣ Γέρων ρχιερεύς νά παραιτηθ. Οδέ στήν λλάδα, οδέ φυσικά ες Κρήτη καί Δωδεκάνησα, οὐδέ εἰς τόν Ἑλληνισμό τῆς Διασπορᾶς. 

·     Μόνον ἱκευτεύομεν, ἐάν τίς κατεστάθη, ετε ς “Μοιχεπιβάτης”, ετε μέ “Μεταθετό”, ετε μπλέκεται ες βδελυρές καί καθαιρετέες “Σιμωνίες”, τότε ατός ς ταχύνη τήν βαθειά μετάνοια καί τή δημοσία συγγνώμην. Νά κλαύση μέ συντριβή καί νά κζητήση τό Μέγα λεος το Κυρίου.

 

[Ἐνεργοποιεῖται ὁ Πνευματικός Νόμος τῆς Θείας Δίκης]

ν κατακλείδι,  πενθυμίζεται πώς, κατά τούς Θεοφόρους γ. Πατέρες φίσταται καί νεργοποιεται, σαεί, τεγκτος Πνευματικός Νόμος τς Θείας Δίκης τν νόχων παραβατν. Πάντοτε κάνει κύκλους, ἀγνώστου χρονικῆς διαρκείας.

Ατός σχύει γιά τούς κκλησιαστικούς, λλά καί γιά τούς Πολιτικούς ρχοντες το τόπου. Νά μή λησμονοῦν τι τά τελευταα τη τρες Πρωθυπουργοί τς ατς Πολιτικς Οκογενείας δέν πέτυχαν νά ξαντλήσουν τήν συνταγματική τους τετραετία, λλά πεσαν μετά πατάγου. Καί νας ξ ατν α’ βαθμο συγγενείας μέ τά νν νώριμα παιδία”.

ναμφιβόλως, ὁ Πυρφόρος Ἠλίας εἶχε διαχρονικά ἀπόλυτο δίκαιο καί γι’ αὐτό τό λόγο βόα, «Ζῇ Κύριος τῶν Δυνάμεων, ᾧ παρέστην ἐνώπιον αὐτοῦ͵ ...» (Γ’ Βασιλ. ιη’ 15).-

Γράφει Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΝΙΚΟΛΑΟΥ