
ΑΝΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου Κ. Διώτη, Θεολόγου- Δημοσιογράφου- Συγγραφέως - Ἐκδότου (ὅπως ἐτίμησεν αὐτὸν ἡ Ἀκαδημία Ἀθηνῶν)
Κατὰ κοινὴν ὁμολογίαν, ἡ Ὀρθοδοξία ἀποτελεῖ τὸ μεγαλύτερον στήριγμα τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους. Αὐτὸ τὸ στήριγμα ἡ Ὑπουργὸς Πολιτισμοῦ κυρία Λίνα Μενδώνη τὸ περιφρονεῖ, τὸ χλευάζει καὶ τὸ γελοιοποιεῖ. Μία τοιαύτη Ὑπουργὸς εἶναι ἀνάξια τῆς Ἑλλάδος.
Ἡ Ἐθνικὴ Πινακοθήκη ὑπάγεται στὴν ἁρμοδιότητα αὐτῆς τῆς Ὑπουργοῦ. Εἰς αὐτὴν τὴν Πινακοθήκην εἶχον τοποθετηθῆ πρὸς δημοσίαν ἐπίδειξιν ὄχι καλλιτεχνήματα, ἀλλὰ ὑβριστικὰ καὶ γελοιοποιητικὰ αἰσχροτεχνήματα κατὰ τοῦ Χριστοῦ, τῆς Παναγίας καὶ Ἁγίων μὲ βάναυσον παραμόρφωσιν τῶν προσώπων αὐτῶν. Ἐτέθη ἀκόμη καὶ τσιγάρο εἰς τὸ πάναγνον στόμα τῆς Παναγίας καὶ τὸ πρόσωπον τοῦ Χριστοῦ ἔχει παραμορφωθῆ τερατωδῶς.
Ὡς γνωστόν, ὁ βουλευτὴς κ. Νικόλαος Παπαδόπουλος, μὲ τὴν συνδρομὴν τοῦ θεολόγου καὶ δημοσιογράφου κ. Διονυσίου Μακρῆ, κατέβασε ἀπὸ τὴν θέσιν των τὰ ἀνατριχιαστικὰ αὐτὰ ἐξαβλώματα καὶ τὰ ἔρριψεν εἰς τὸ δάπεδον. Τὸ γεγονὸς αὐτὸ ἔλαβε τεραστίας διαστάσεις καὶ ἐπέφερε μεγάλην ἱκανοποίησιν εἰς ὅλους τούς πραγματικοὺς χριστιανούς.
Παρὰ τὴν γενικὴν ἀντίδρασιν καὶ κατακραυγήν, ἐγένετο ἐπανατοποθέτησις εἰς τὴν Ἐθνικὴν Πινακοθήκην αὐτῶν τῶν ἀνατριχιαστικῶν τερατουργημάτων, ὁπωσδήποτε ἐν γνώσει τῆς ἁρμοδίας Ὑπουργοῦ.
Τώρα τὸ κρατικὸν σκάνδαλον εἶναι κατὰ πολὺ μεγαλύτερον ἀπὸ τὴν ἀρχικὴν τοποθέτησιν. Τώρα ἀποδεικνύεται ὅτι ἡ ἐπανατοποθέτησις ἔχει τὸν εἰδικὸν σκοπὸν τῆς προσβολῆς καὶ ἀπαξιώσεως τοῦ Χριστιανισμοῦ. Δὲν ὑπάρχει ἄλλη ἐξήγησις. Δι’ αὐτὸ καὶ ἡ ἐνοχὴ τῆς Ὑπουργοῦ εἶναι κραυγάζουσα καὶ νὰ παραιτηθῆ πάραυτα.
Ἡ πραγματικὴ τέχνη δὲν διαστρεβλώνει καὶ δὲν διαστρέφει τὴν ἀλήθειαν καὶ τὴν πραγματικότητα. Ἡ τέχνη εἶναι δημιουργία καλλιτεχνημάτων, ἔργων μὲ αἰσθητικὴν ἀξίαν. Ἡ τέχνη ἔχει τὴν ἔκφρασιν τοῦ ἰδεώδους, τοῦ κάλλους καὶ τῆς ἁρμονίας. Ἐὰν δὲν τὰ γνωρίζει ἡ σημερινὴ Ὑπουργὸς Πολιτισμοῦ κυρία Λίνα Μενδώνη, νὰ ἀνοίξη λεξικὰ, διὰ νὰ ἀνοιχθοῦν τὰ μάτια της. Τέλος, νὰ συνειδητοποιήση ὅτι δὲν πρέπει νὰ κρατηθῆ ἀκόμη εἰς τὴν θέσιν της, ἐὰν δὲν ἀπαλλάξη τὴν Ἐθνικὴν Πινακοθήκην ἀπὸ τὰ ἐν λόγῳ τερατώδη ἐκθέματα.