Συνεχίζει να δικαιώνει τον χαρακτηρισμό του “προφήτη” της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ο Yuval Noah Harari, o επικεφαλής σύμβουλος του mr. Great Reset, Klaus Schwab.
Ο γνωστός «διανοούμενος» εβραϊκής καταγωγής μίλησε για την τεχνολογική εξέλιξη τα επόμενα 50 χρόνια, εκτιμώντας πως μέχρι τότε οι άνθρωποι θα είναι συνδεδεμένοι σε ένα δίκτυο από το οποίο ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΑΠΑΞ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ!!!
Όπως λέει χαρακτηριστικά, θα είναι ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ συνδεδεμένα όλα τα μέρη του σώματός τους αλλά και οι εγκέφαλοί τους!
«Πραγματικά θα μπορούν να μας μεταμορφώσουν σε θεούς. Και δεν το εννοώ αυτό μεταφορικά. Το εννοώ κυριολεκτικά, ότι οι άνθρωποι αποκτούν θεϊκές δυνάμεις και ειδικά τη δυνατότητα να δημιουργήσουν και να σχεδιάσουν ζωή».
Σε άλλο σημείο ωστόσο δήλωσε πως αυτή την…αναβάθμιση δεν θα είναι ικανοί να την επιτύχουν όλοι οι άνθρωποι, κάτι που θα δημιουργήσει, σύμφωνα με τον ίδιο, μία κοινωνία τρομερών ανισοτήτων, όπου οι “μη μυημένοι” θα ζουν ως homo sapiens:
ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΕΣ ΙΔΕΕΣ
ΑπάντησηΘελω να κανω μια ερωτηση και οποιος ξερει ας απαντησει.
ΑπάντησηΣτον κοσμο που ζουμε τα παντα καλα ή κακα γινονται γιατι το επιτρεπει ο Θεος?
Ναὶ ἀδελφέ μου, τὰ πάντα εἶναι ὑπὸ τὸν ἔλεγχο Του. Δὲς τὶ λέει καὶ ὁ Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς «Ούτε ένα σπουργίτι δεν πέφτει στη γη χωρίς το θέλημα του Πατέρα σας, είπε ο Σωτήρας και ακόμα πρόσθεσε έχει μετρημένες και τις τρίχες της κεφαλής σας (Ματθ. Γ, 29)».
Και οταν προκειται για προσωπικα αμαρτηματα, παλι ο Θεος τα επιτρεπει να γινονται?
Ακριβώς όπως τα λέει ο αδερφός μας Πάνος είναι.
Να συμπληρώσω και μέσα από τον ασκητικότατο Μέγα Βασίλειο.
Ο Μέγας Βασίλειος στο λόγο του, «ότι ουκ έστιν αίτιος των κακών ο Θεός», μας λέγει:
«…Κάθε κακό δεν είναι κακό. Κακά είναι οι αμαρτίες·
κακά δεν είναι όσα μας προκαλούν οδύνη στο σώμα, όπως είναι οι αρρώστιες και τα τραύματα του σώματος, η φτώχεια, οι ταπεινώσεις, οικονομικές ζημιές, θάνατοι συγγενών , τα οποία ενεργεί (κατά παραχώρηση) προς το συμφέρον της ψυχής ο σοφός και αγαθός Κύριος.
Επίσης, προκειμένου να σταματήσει ο Θεός τις εκτεταμένες αμαρτίες, φέρει πείνα , ξηρασίες, κατακλυσμιαίες βροχές , που αποτελούν μάστιγες κοινές πόλεων και ολοκλήρων εθνών…»
Οι αφανισμοί των πόλεων, οι σεισμοί και οι νεροποντές, οι καταστροφές στρατευμάτων και τα ναυάγια και όλες οι πολυάνθρωπες συμφορές, που ενεργούνται από τη γη, από τη θάλασσα, από τον αέρα, από τη φωτιά ή από οποιαδήποτε αιτία, γίνονται για τον σωφρονισμό των επιζώντων από το Θεό, που με εκτεταμένες μάστιγες ανακόπτει την πάνδημη αμαρτωλότητά».
Αλλού πάλιν ο Μέγας Βασίλειος μας λέγει τα εξής: «Οι αρρώστιες των πόλεων και των εθνών, οι ξηρασίες και οι αφορίες της γης, όπως και οι ατομικές θλίψεις ανακόπτουν την αύξηση των κακών.
Αυτά τα είδη των μη πραγματικών κακών ενεργούνται από το Θεό, για ν’ αναιρέσουν την ενέργεια των αληθινών κακών, που είναι οι αμαρτίες.
Επομένως ο Θεός αναιρεί το κακό (που είναι η αμαρτία) αλλά το (όντως) κακό δεν κατάγεται από το Θεό.
Όπως ο γιατρός που δεν εισάγει την νόσο, αλλά αφαιρεί την νόσο από το σώμα.
Κανείς δεν επικοινωνεί με τον Χριστό τρυφώντας και κοιμώμενος, αλλά εκείνος που βρίσκεται σε θλίψη και πειρασμό, αυτός στέκεται κοντά σε Εκείνον.
Όταν ανέβασα το σχόλιο με τον Μέγα βασίλειο δεν είχε ανεβάσει ακόμα ο αδερφούλης μας Πάνος την ερώτηση του αδερφού μας εν Χριστώ.
Που ρωτάει:
Και οταν προκειται για προσωπικα αμαρτηματα, παλι ο Θεος τα επιτρεπει να γινονται?
Αδερφέ μου, ο Άγιος Τριαδικός Θεός μας, σέβεται την ελευθερία μας και δεν καταργεί το αυτεξούσιο μας.
Για αυτό επιτρέπει να αμαρτάνουμε περιμένοντας την μετάνοια μας.
Ο φόβος και η αγωνία μπροστά στο θάνατο σχετίζονται με την εμπαθή και αμαρτωλή κατάσταση του ανθρώπου.
Ο αμαρτωλός φοβάται το θάνατο, διότι φοβάται τη δικαιοσύνη του Θεού. Η ώρα του θανάτου είναι επώδυνη.
H μετάνοια λυτρώνει τον Χριστιανό και τον απαλάσει από κάθε δειλία και φόβο.
Στη μετάνοια βρίσκεται το κλειδί της λύτρωσης από το φόβο του θανάτου.
«Σὺ γὰρ εἶπας Κύριε· “Οὐ θελήσει θέλω τὸν θάνατον τοῦ ἁμαρτωλοῦ ὡς τὸ ἐπιστρέψαι καὶ ζῆν αὐτὸν”».
Τα λόγια του Θεού είναι παρμένα από χωρίο του Ιεζεκιήλ (33, 11) και σημαίνουν:
«Δεν θέλω το θάνατο του αμαρτωλού, αλλά τη μετάνοια και ζωή του».
Στον ανώνυμο αδελφό που ρώτησε: ''Στον κοσμο που ζουμε τα παντα καλα ή κακα γινονται γιατι το επιτρεπει ο Θεος?''
Λέγει ο Άγιος Πορφύριος τα εξείς:
*Ο Θεός εν τη παντοδυναμία Του και παγγνωσία Του γνωρίζει τα πάντα, και τα μέλλοντα να συμβούν, αλλά δεν είναι Εκείνος υπαίτιος για το κακό.
*Ο Θεός προγνωρίζει, αλλά δεν προορίζει. Για τον Θεό δεν υπάρχει παρελθόν, παρόν και μέλλον. Όλα είναι γυμνά και τετραχηλισμένα ενώπιόν Του. Πώς το λέει ο Απόστολος Παύλος: “Πάντα δὲ γυμνὰ καὶ τετραχηλισμένα τοῖς ὀφθαλμοῖς Αὐτοῦ“.
*Ο Κύριος γνωρίζει εμάς, πριν γνωρίσουμε εμείς τον εαυτό μας. Γνωρίζει τις διαθέσεις μας και την παραμικρή μας σκέψη, τους λογισμούς, τις αποφάσεις μας και προ καταβολής κόσμου μάς γνώριζε καλά.
*Μέσα μας γίνεται πάλη μεταξύ του καλού και του κακού. Σ’ αυτήν, όμως, την πάλη ο άνθρωπος είναι ελεύθερος να αποφασίσει τι θα διαλέξει. Άρα δεν είναι ο Θεός που προορίζει κι αποφασίζει, αλλά η ελεύθρη βούληση τού ανθρώπου.
*Ο Θεός ἐν τῇ παντογνωσίᾳ Του γνωρίζει με όλη την ακρίβεια, όχι απλώς από πριν, αλλά από καταβολής κόσμου, ότι ο τάδε θα κάνει, παραδείγματος χάριν, φόνο, όταν γίνει τριάντα τριών ετών. Αλλά, ο άνθρωπος ἐν τῇ ἐλευθερίᾳ τῆς βουλήσεώς του – δώρο που του έδωσε ο Θεός και το διαστρέβλωσε – ενεργεί αυτοβούλως.
*Δεν είναι ο Θεός ο αίτιος, ούτε μας προορίζει γι’ αυτό το σκοπό. Η παγγνωσία Του δεν μας υποχρεώνει. Σέβεται την ελευθερία μας, δεν την καταργεί.
*Ο Θεός δεν επεμβαίνει στην ελευθερία μας, τη σέβεται, μας δίνει το ελεύθερο. Άρα είμαστε υπεύθυνοι, διότι κάνουμε αυτό που θέλουμε εμείς. Δεν μας αναγκάζει ο Θεός.
*Είναι προδιαγεγραμμένο και γνωστό στον Θεό ότι θα σκοτώσεις εσύ αυτόν τον άνθρωπο, αλλά δεν είναι κανονισμένο υπό του Θεού να το κάνεις.
*Εσύ ενεργείς ελεύθερα, εσύ αποφασίζεις αυτό που ο Θεός γνωρίζει ἐκ τῶν προτέρων, χωρίς να σε αναγκάζει, γι’ αυτό και είσαι εσύ υπεύθυνος.
Επιλεγμένα αποσπάσματα απο [Βίος και Λόγοι Γέροντος Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου, Ιερά Μονή Χρυσοπηγής, Χανιά 2003, σελ. 403]
Aγαπητε Χρηστο λες:
Ο Άγιος Τριαδικός Θεός μας, σέβεται την ελευθερία μας και δεν καταργεί το αυτεξούσιο μας.
Για αυτό επιτρέπει να αμαρτάνουμε περιμένοντας την μετάνοια μας.
ευχαριστω για την απαντηση και νομιζω θα συμφωνησω. Μονο να συμπληρωσω οτι διαπρατοντας την αμαρτια καποιος, αργα ή γρηγορα ερχεται το τιμημα της ή τιμωρια εαν θελετε. Πχ ο κλεφτης θα παει φυλακη, ο γαστριμαργος θα παθει καποιο εμφραγμα ή θα ειναι αποκρουστικος/η για το ετερον φυλο. Θελω να πω οτι η μετανοια ερχεται μετα απο το παθημα εξαιτιας της αμαρτιας. Βεβαια πολλες φορες ερχεται ο θανατος πριν ο αμαρτωλος μετανοησει, πχ ενας ευστραφης γαστριμαργος παθαινει εγκεφαλικο και πεθαινει